Hopsa, van 33 naar 9. Zie dat ik redelijk goed zit met 355 strafpunten. Heb overigens nog geen enkele wedstrijd 100% goed voorspeld, maar ik had wel Wijnaldum als doelpuntmaker.
... not as I do.
... not as I do.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je hebt m'n verzoek alleen nog niet geaccepteerdTyphone schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:42:
[...]
Als ie ingevuld is mag je er nog bij.
Zal de OP morgen even aanpassen met de laatste namen maar dan is het echt dicht!
Zit VEEL werk in de afgelopen dagen kan ik jullie verklappen maar ik ben ultra trots op de hoeveelheid mensen die meedoen!
[ Voor 40% gewijzigd door Superkiwi op 14-06-2021 23:30 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Voor mij juist een top dag, 17 punten.Qu3st schreef op maandag 14 juni 2021 @ 23:00:
Nou, mijn poule is wel klaar, gefeliciteerd alvast voor de aankomende winnaar. 0 punten vandaag.....![]()
[ Voor 14% gewijzigd door Maarten_E op 15-06-2021 01:17 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Drama!toolkist schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 00:16:
[...]
Voor mij juist een top dag, 17 punten.
@Typhone ik dacht dat jij ook meedeed, maar ik zie je niet in de ranglijst?
[ Voor 16% gewijzigd door Typhone op 15-06-2021 06:22 ]
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
Ik heb het voor vandaag aan m'n poes gevraagd, maar die keek me aan alsof ik gek was.Typhone schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 06:20:
[...]
Drama!
Ik koop straks een berggeit op de zwarte markt en laat die het invullen. Gegarandeerd meer succes
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Die van mij wordt pas na de wedstrijden wakkerMalfunctions schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 08:14:
[...]
Ik heb het voor vandaag aan m'n poes gevraagd, maar die keek me aan alsof ik gek was.
Ik ook!Typhone schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 19:50:
Wie had er 0-3? Ik! Affluiten scheids!!!
|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||
Typhone schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 19:50:
[ Voor 52% gewijzigd door tweakduke op 15-06-2021 20:39 ]
Ik heb net mijn broer gebeld en we hadden precies hetzelfde gesprek. En natuurlijk is het een diva en natuurlijk wordt je een beetje raar als je zo'n media presentie en centen hebt... maar hij komt op mij eigenlijk altijd sympathiek over.Superkiwi schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 20:02:
Ronaldo is een fenomeen zoals je maar zelden ziet.
Scheids omgekocht zeker, dat tegendoelpunt had gewoon moeten blijven staanTyphone schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 19:50:
Yes! De eerste 10 eerste punter is binnen!Typhone schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 19:50:
Nog aan gedacht maar niet gedurfd. De +20 bij @toolkist is gelukkig verdwenen dus ik ben blijSuperkiwi schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:21:
Nou zeg het maar, wie had er een eigen doelpunt ingevuld?
Typhone schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:46:
[...]
Nog aan gedacht maar niet gedurfd. De +20 bij @toolkist is gelukkig verdwenen dus ik ben blij
Wij worden gestraft voor onze 10 punten wedstrijd hiervoor!Superkiwi schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:45:
Man man man, 0 punten bij een 20punten wedstrijd. Kutzooi
Praat voor jezelf, ik had daar slecht 7 schamele puntjesElPaco schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:56:
[...]
Wij worden gestraft voor onze 10 punten wedstrijd hiervoor!
Ah sorry, verkeerd gekeken, dacht dat jij er ook 10 had. Maar deze 0 doet wel pijn.Superkiwi schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:57:
[...]
Praat voor jezelf, ik had daar slecht 7 schamele puntjes
Het kan hard gaan: stond een paar dagen geleden even 2e nu 70ePaRaDoX4 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 07:39:
Wat een rare dag, zo sta je 6e en een dag later 25e.
1
2
| Tweakers accountnaam: Boerekool Voetbalpoules accountnaam: Maakt niet uit |
Je lijkt wel beter te zijn in het opzetten van een poule dan er aan meedoenTyphone schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:52:
Hoe fokking slecht was Nederland tegen Turkije als zelfs een dwerg als Wales van ze wint? Weer geen punten in de poule!!!!! 😡
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 16-06-2021 20:10 ]
niet iedereen heeft een bierbuikje
Smiling as the shit comes down...
[ Voor 28% gewijzigd door Typhone op 16-06-2021 20:40 ]
Ik ga kijken of ik dat morgenochtend voor elkaar kan boksenTyphone schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:37:
Wellicht wil @Superkiwi helpen aangezien die mij al van wat tips had voorzien via DM.
www.steamloco.info
H4xxx en ik maar 9(!)Qu3st schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 23:01:
Opeens ook bij mij ligt in deze duistere tijden, vandaag 24 punten gepakt. Kan het dan toch nog?
Mag ik ook eens, ik had gisteren volgens mij maar 0 punten, of eergisteren. Het gaat dramatisch haha
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
@toolkist gefeliciteerd alvastPaRaDoX4 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:47:
De persoon met de minste voetbalkennis wint altijd de poule, dat is gewoon een gegeven.
Dat zijn dus de mensen die denken dat een wales wint van Turkije, Slowakije van Polen en verwachten dat Spanje niet kan winnen van Zweden.......
Pff bij mij won Turkije gewoon van Wales (want ik vind Wales echt heeeeeeelemaal niks) en Slowakije Polen had ik ook fout.
Kan ik hier protest tegen makenSuperkiwi schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:17:
Polen-Slowakije (1-2) werd alleen goed voorspeld door @MarchelHoek (hier wordt nog onderzoek naar ingesteld)
Bla Bla Bla
@Lekkerboeie86 @OPSLAGHOND kunnen jullie hier vanuit het VAR busje nog eens naar kijken?MarchelHoek schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 11:16:
[...]
Kan ik hier protest tegen maken![]()
Graag de VAR inschakelen...
Sorry, busje is gejat en afgebrand teruggevonden nadat Turkije de tweede wedstrijd verloor.Superkiwi schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 12:41:
[...]
@Lekkerboeie86 @OPSLAGHOND kunnen jullie hier vanuit het VAR busje nog eens naar kijken?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik gun mezelf die 65” OLED 😂toolkist schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:53:
Maareh @Typhone ... Jij gaat zeker expres voor de poedelprijs met je 54 puntjes?
Een uur na deze post issie blijprOnorama2 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 18:31:
Ik zie nu dat ik bij het invullen totaal geen rekening heb gehouden met eventueel thuisvoordeel van de speellocaties (b.v. Denemarken - België heb ik gewoon 0-2 ingevuld maar het wordt in Kopenhagen gespeeld dus dat verandert de zaak wel wat). Volgende keer ga ik iets meer tijd nemen voor het invullen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Supertof dat je dit EK met berichten als deze van nog meer glans voorziet, dik compliment!Typhone schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 10:43:Tussenstand per 18 juni 2021
Zo na een tijdje weer eens een update in het topic alhier. Thanks voor de hulp eerder @Superkiwi.
We zijn heel wat wedstrijden verder en sommigen zijn ook heel wat puntjes verder. De top 5 in onze poule is momenteel als volgt:
1. @Faeshaas +116 punten
2. @Maarten_E +112 punten
3. @hippiepaci +110 punten
4. @Jay-K +108 punten
5. @Verwijderd +107 punten
Relatief dicht bij elkaar dicht op dit moment. Op één na weinig namen die ook uit de normale voetbalpoule komen maar @Maarten_E is hier de uitzondering. Dat betekent automatisch dat er een onderzoek zal worden ingesteld naar het reilen en zeilen van hem want dermate hoog scoren tijdens een EK roept vraagtekens van Chinese aard op.
Vrij onderaan vinden we enkele bekende namen terug. De mannen die eerlijk voorspellen en dus onderaan zweven zijn de volgende:
122. @BartD95 +50 punten
121. @Zware1969 +51 punten
120. @OPSLAGHOND + 54 punten
119. @DirtyBird +58 punten
118. @mavaros +58 punten
Zo heel veel scheelt dat niet eens dus deze statistiek kan nog makkelijk veranderen wanneer er een (met name match of the day) wedstrijd goed voorspeld wordt dus geef niet op. @Maarten_E is natuurlijk ook altijd te DM'en voor een geheime Chinese Pocophone (encrypted by MingLi Industries) zodat je her en der automatisch goede wedstrijden gaat voorspellen.
Vandaag staan de volgende wedstrijden op het programma:
Zweden - Slowakije
Kroatië - Tsjechië
Engeland - Schotland
Hier zit het grote lokkertje bij Kroatië vs Tsjechië. Dat kan alle kanten op gevoelsmatig en zal een potentiële puntenpakker worden. Als het goed is komt vanmiddag mijn ezel binnen en die zal mij vertellen wat de uitslag gaat worden.
0-1 Slowakije u zei?Superkiwi schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:35:
Zweden, Kroatië en Engeland*, zo moeilijk is het vandaag niet
Ik zat al wat vooruit te kijken naar de 3e speelronde, daar zitten een fiks aantal lastige voorspelpotten bij
*als ik het fout heb ga ik nog op zoek naar externe oorzaken
Computer says no.
Maar je keek wel uit angst voor je score dus mijn guerilla actie is geslaagd
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 18-06-2021 15:45 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
En toch is er bijna niemand die af en toe hallo komt zeggen. Beetje jammer imo.DoeEensGek schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 20:42:
Je merkt wel dat er een heleboel deelnemers meedoen.
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 18-06-2021 22:53 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 18-06-2021 22:56 ]
Hier 14, omdat Kroatië zo nodig gelijk moest maken (had dus 0-1). Scheelt nogal.Superkiwi schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 22:55:
Toch 19 punten vandaag en een 21e plaats dus mag niet al te veel klagen.
Hallo! Het leek me nu een mooi moment om even gedag te komen zeggenSuperkiwi schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 22:51:
[...]
En toch is er bijna niemand die af en toe hallo komt zeggen. Beetje jammer imo.
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Zo lang ik maar boven @Typhone eindig vind ik alles goed. Zelfs als dat inhoudt dat hij de poedelprijs zou winnen en ik net nietDoeEensGek schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 20:42:
Je merkt wel dat er een heleboel deelnemers meedoen. Tussen de eerste 25 zitten "maar" 20 punten.
Faeshaas kukelt ook zo uit de top 5.
Oke, de hoop is toch weer terug hoor, stiekem kruip ik naar die top 10 toe. En dat alles heb ik zonder de belchinezen van @Maarten_E, de Poolse waarzegster van @Typhone of de alwetende @Superkiwi gedaan. Dus mensen die onderaan bungelen, er is altijd hoop, blijf in uzelf geloven, U KUNT HET!Qu3st schreef op maandag 14 juni 2021 @ 23:00:
Nou, mijn poule is wel klaar, gefeliciteerd alvast voor de aankomende winnaar. 0 punten vandaag.....![]()
Dat is maar goed ook, anders had je op pagina 4 gestaan van de ranglijst.Qu3st schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 00:10:
[...]
Oke, de hoop is toch weer terug hoor, stiekem kruip ik naar die top 10 toe. En dat alles heb ik zonder de belchinezen van @Maarten_E, de Poolse waarzegster van @Typhone of de alwetende @Superkiwi gedaan. Dus mensen die onderaan bungelen, er is altijd hoop, blijf in uzelf geloven, U KUNT HET!
Typhone heeft zijn voorspellingen ook achter slot en grendel geplaatst zie ik.
[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 19-06-2021 11:40 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq