Tweakers FC Euro 2020 (EK2021) Voetbalpoule

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:20

Superkiwi

Hoi doei

Duitsland ook eruit...
De enige landen die nog voor enkele extra puntjes kunnen zorgen zijn België en Italië maar dan moet een van de twee het wel tot de halve finale schoppen.

Wat een bizarre 8e finales.

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 29-06-2021 20:29 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:18
Hier gaat het nog best aardig naar omstandigheden :)

Iedereen zal veel punten mislopen met hoe het is gelopen en het aantal favorieten die er al uit liggen, maar heb zelf Engeland in de finale staan. Die kans is natuurlijk best aanwezig nu met die helft van het schema. Heb ook Zweden in de kwartfinales staan, dus vandaag kan wel eens heel mooi worden. De tweede plaats lonkt!

Hup Zweden *O* *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

20 punten bij elkaar gesprokkeld in de 8e finale, magertjes maar toch ietsje gestegen op de ranglijst.
De 7 punten voor het gelijkspel van Kroatië hebben mijn poule nog enigszins gered.

@prOnorama2 en @empirebart hebben echt uitzonderlijk goed gescoord in de 8e finales _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nQ3amoVnWSba-yzU9SnawhDEmJY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LKiqJxGw0UCksBgkY3d3n6sU.jpg?f=user_large

Spannend voor plaatsen 2 tot en met 5! :)

[ Voor 26% gewijzigd door Admiral Freebee op 30-06-2021 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
Stomme Zweden -O-

Had zomaar 18 punten meer gehad als ze gisteren hadden gescoord in de 2e helft.

Maar we gaan er weer vol voor met de kwartfinales! Aan iedereen: vergeet het niet in te vullen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:56
Superkiwi schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 09:12:
20 punten bij elkaar gesprokkeld in de 8e finale, magertjes maar toch ietsje gestegen op de ranglijst.
De 7 punten voor het gelijkspel van Kroatië hebben mijn poule nog enigszins gered.

@prOnorama2 en @empirebart hebben echt uitzonderlijk goed gescoord in de 8e finales _/-\o_
36e van de 160.184 zie ik nu, vooral gisteren was een topdag. Heb nu ook meer op de speelsteden gelet: als Engeland - Duitsland in München of zo gespeeld zou zijn had ik op de Duitsers gestemd, maar nu won Engeland (uiteraard) ;)

Edit: ik zie dat mijn 3e ronde daarentegen echt uitzonderlijk slecht was: 135.977e van de 169.836.

Nickname voor WK 2022 weet ik nu al: De Jojo _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door prOnorama2 op 30-06-2021 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Admiral Freebee schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 13:27:
[Afbeelding]

Spannend voor plaatsen 2 tot en met 5! :)
In de middenmoot net zo: 3 puntjes verschil kan zomaar 30 plaatsen op de ranglijst betekenen :D

Voor wat betreft de top 5 hoop ik op nog meer bizaare uitslagen zoals afgelopen maandag zodat laffe statistische 1-0 voorspellers zo min mogelijk punten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 18:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Gokje... maar ik weet natuurlijk niks van voetbal... ik zie Denemarken, Zwitserland en Engeland nog wel door gaan... De wedstrijd tussen België en Italië vind ik lastiger.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

België kan winnen van Italië maar hangt af van het meedoen van De Bruyne en Hazard denk ik, daarom heb ik ingezet op een kleine winst voor Italië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:09
Het is wel een hoofdpijn dossier geworden zeg België - Italië

Wat moeten we hier mee. Qua spelers materiaal zou ik kiezen voor België. Maar Italië lijkt me meer team en ervaren. Bookmakers zien Italië ook als duidelijk favoriet. Lastig!

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Ik heb een winst voor België ingevuld maar ik schat de kans groter in dat Italië wint. België wordt ook gewoon Europees kampioen in mijn voorspelling omdat het niet onmogelijk is en ik daar dan voor wil supporteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik verwacht dat als die 2 sterren van Belgie al meespelen dat ze zeker niet helemaal fit zijn en daardoor is voor mij Italie echt de favoriet.

Voor die andere pot zie ik Spanje toch als favoriet. Ze zullen toch niet weer zich laten verrassen zoals tegen Kroatie en ik denk ook niet dat Zwitserland tot nog een stunt in staat is.

Oftewel: waarschijnlijk gebeurt het tegenovergestelde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:03
Ik hoop en gun België vanavond een overwinning maar verwacht toch dat Italië gaat winnen. Spelen al een hele tijd heel degelijk en België kampt met wat blessures. En het zou tof zijn als de Zwitsers Spanje eruit knikkeren maar dat gaat denk ik niet lukken. We gaan het zien oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Het mag lekker 1-1 blijven :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
Ik heb geloof ik 3x gewijzigd tussen 1-1 en 1-2 en uiteindelijk op 1-2 laten staan. Over ruim 5 minuten weten we of dit slim was of niet. Maar gezien de resultaten uit het verleden zal ik wel weer verkeerd zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Weer een aantal mensen die de 1-1 goed hadden staan zie ik. Deden die Zwitsers het toch bijna weer _/-\o_

Bel-Ita heb ik op 1-2 laten staan, ondanks dat De Bruyne weer meedoet. Hopelijk winnen de Belgen! :)B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 18:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Jammer dat de Zwitsers de pingel serie zo hebben verkipkachelefant... had het ze echt gegund.. Maar goed, ik heb België - Italië maar op een 3-3 gezet omdat ik er echt niet uit kwam :P

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dit gaat geen 1-2 blijven, wat een match :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hippiepaci
Superkiwi schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:48:
Dit gaat geen 1-2 blijven, wat een match :D
Lijkt me prima als het 1-2 blijft 8) wat mij betreft affluiten oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:06
Waarom zegt Voetbalpoules dat Zwitserland - Spanje 1-2 is geworden?
Het was toch gelijk geëindigd en beslist met penalties ?

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Hier zat ik de hele tijd te twijfelen tussen 0-1 en 1-2 (met lukaku als scorer), maar dus voor 0-1 gekozen in al mijn wijsheid :p

Is toch best knap om alles elke keer verkeerd te gokken...

Fijne wedstrijd verder, ik zie de uitslag morgenochtend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

makooy schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:05:
Waarom zegt Voetbalpoules dat Zwitserland - Spanje 1-2 is geworden?
Het was toch gelijk geëindigd en beslist met penalties ?
Kijk je wel goed? Hier zegt ie gewoon 1-1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

16 punten deze match, ongekend :D
Van plaats 49 naar 29, bring it!

[ Voor 34% gewijzigd door Superkiwi op 02-07-2021 23:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hippiepaci
hippiepaci schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:50:
[...]

Lijkt me prima als het 1-2 blijft 8) wat mij betreft affluiten oOo
Prima resultaat :7 Ik sta nu in de totale stand 2e 8)7 :+
Voor de extra punten kan ik nu niks meer scoren. Heb de finale, winnaar en topscorer fout. Enigste punten komen nu nog uit de wedstrijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prOnorama2
Superkiwi schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:28:
[...]

Kijk je wel goed? Hier zegt ie gewoon 1-1 ;)
Ik wilde zeggen: daar heb jij toch geen verstand van maar ik moet toegeven, meer dan ik (en ik ben nog wel rondewinnaar) :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rSjfZeHqBVNGkZU8tspl1YtKW5M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IFEhTN3RIJfr9aECZDD0xT6J.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

5 punten verschil, het zit echt dicht bij elkaar allemaal :D
Gefeliciteerd met je schildje! Ik weet hoe bijzonder het is als je er één hebt (Kiwi had er in het eredivisieseizoen 2 ;))

[ Voor 51% gewijzigd door Superkiwi op 02-07-2021 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-06 08:57
23 punten en nog altijd laatste.

Gelukkig begint de onderste helft van de middenmoot in zicht te komen. Na de volgende 2 wedstrijden storm ik de top 38 binnen. oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
Jullie kunnen mij omkopen door te vragen over welke uitslagen ik heb getwijfeld, gegarandeerd dat mijn tweede keuze de goede is :p

Gisteren dus beide wedstrijden gewijzigd van de juiste uitslag naar iets anders.

Wat hebben jullie allemaal ingevuld waardoor ik nog steeds op 4 sta?! Ben oprecht verbaasd over mijn positie met hoevaak alles net de verkeerde kant op is gevallen voor mijn voorspellingen.

Maar vanavond... vanavond komt alles goed. Dit wordt 'm jongens! Ik voel het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:27

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
IntToStr schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 09:05:
Jullie kunnen mij omkopen door te vragen over welke uitslagen ik heb getwijfeld, gegarandeerd dat mijn tweede keuze de goede is :p

Gisteren dus beide wedstrijden gewijzigd van de juiste uitslag naar iets anders.

Wat hebben jullie allemaal ingevuld waardoor ik nog steeds op 4 sta?! Ben oprecht verbaasd over mijn positie met hoevaak alles net de verkeerde kant op is gevallen voor mijn voorspellingen.

Maar vanavond... vanavond komt alles goed. Dit wordt 'm jongens! Ik voel het!
Lijkt op hoe ik mij vol :X
Eredivisie kan niet snel genoeg beginnen >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Ondanks mijn juiste 1-1 toch naar plek 3 gezakt. Te optimistisch geweest over het vaderland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Typhone schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 09:21:
[...]
Lijkt op hoe ik mij voel :X
Ik zag dat jij na gisteren toch weer 2 plaatsen gestegen bent op de ranglijst *O*
Als je dat blijft doen kom je uiteindelijk wel weer ergens bovenin terecht, punt is alleen dat het EK daar waarschijnlijk niet zo lang meer voor duurt ;)

@mavaros als ik filter op finaleronde sta jij toch maar even mooi bovenaan met die 23 punten, 5 punten los van de nr 2.

Vanavond zit er voor een aantal mensen een fikse stijging in de pijplijn als het ondenkbare gebeurt: slechts 6 man hebben (zichtbaar) Tsjechië op winst en 5 personen hebben (zichtbaar) Oekraïne op winst.
Great risks come with great rewards.

[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 03-07-2021 12:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Mijn glazen bol was bijna feilloos deze kwartfinales, ook wel eens lekker!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eSSZuot76qeob2BPF7aTzEEsvNE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YOMWlsyAAXiJXtjVkcbMtWMa.png?f=fotoalbum_large

Gestegen naar plek 22 :)

Voorlopig eerste plaats deze finalerondes; op naar dat felbegeerde rondeschaaltje!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TZGpuaTcOt9dpWgrmfChOG2eSWI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YYNAYGlp44ERRyBhHBfCSM99.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Superkiwi op 03-07-2021 23:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Wat had ik @Superkiwi ? 😎

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

0-4 :D

En je bent weer 8 plaatsen gestegen! Ik moest zelfs van pagina 5 naar 4 bladeren om jou terug te vinden! Goed bezig jij _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prOnorama2
Gegokt op gelijke spelen en verloren: 2 magere puntjes en van 37 naar 64. Geen vette Bol cheque voor mij. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Ai, net uit de top 3 geknikkerd :P
Had Oekraïne nu maar één keer gescoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 06:47

Tripl3 D

Brother in Arms

Had er na het wegvallen van Frankrijk (heb Frankrijk als kampioen) niet veel meer vertrouwen in dat ik uberhaupt nog mee kon doen bovenaan en zakte ook van plaats 9 naar 22 doordat Frankrijk wegviel.

Maar na Denemarken - Tjechië (2-1 voorspeld en 2-1 geworden) stond ik 8e (beste tussenstand tot nu toe) en maar 1 punt achter op de nummer 4.

Had dus weer hoop, maar toen gooide Engeland roet in het eten door met maar liefst 4-0 te winnen van Oekraine, terwijl ik had verwacht dat die laatste wel meer tegenstand zou bieden.
Sta nu dus 20e en kan me niet meer voorstellen dat ik uberhaupt nog in de top 10 ga komen zonder Frankrijk, Portugal en België in de halve finale.

@hippiepaci zal de poule waarschijnlijk wel winnen, want die kan nog een extra pitstop doen en alsnog rustig uitrijden.
De rest zal wel spannend(er) blijven.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

De extra beleving en spanning die het meedoen met een poule oplevert maakt het voor mij al geslaagd, of ik nu 10e of 80e eindig. Winnen was bij voorbaat al uitgesloten voor ruim 99% van ons ;)
Daarnaast heb je ook altijd nog de zogenaamde statistische voorspellers waar je in theorie weinig kans tegen maakt maar die zijn in de finalerondes gelukkig ook teruggezakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Nou de kwartfinales waren bijzonder. Uiteindelijk 3x verkeerd gegokt met twijfelen over 2 keuzes (32 punten verschil tov alle 3 goed gokken!), maar toch op de 3e plek uitgekomen.

Als de finale uiteindelijk Italie - Engeland wordt heb ik wel een kans om in de top 3 te eindigen en mijn glazen bol (die nodig wat calibratie kan gebruiken) gaf ook aan dat dit de finale gaat worden.

Vergeet niet ook de doelpuntenmakers in te vullen! Ik zag gisteren pas dat nu beide halve finales als 'oranje' aangemerkt zijn.

Zat nog even terug te kijken in de uitslagen en voorspellingen en ik heb gewoon maar bij 2 wedstrijden de juiste uitslag voorspeld. Eens kijken of we dat nog kunnen verdubbelen!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Waren prachtige wedstrijden die kwartfinales! Ben benieuwd wat vanavond gaat brengen. Ergens gun ik Italie en Engeland wel die finaleplekken. Maar poule technisch ben ik beter af met Spanje in de finale.

De volgende spelers mogen nog voorspellen!

@KingKoning @Typhone @Dion34 Douwtrappers ? @LZ86 @Ramzzz Freyerians ? Monkey FC @PolarBear @Purehz Samenspel Doet Overwinnen(SDO) @Sjorre T-MOB @Vuvuzela

Dit was hem zo'n beetje!

Heel veel plezier allemaal met de laatste 3 wedstrijden van dit EK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Thanks voor de update, zag dat ik al vanaf de 8e finale vergeten ben in te vullen dus ik laat hem maar lopen. @Typhone wel alvast de eerste Eredivisie ronde ingevuld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

PolarBear schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:18:
(...) zag dat ik al vanaf de 8e finale 'vergeten' ben in te vullen (...)
Dus dit is hoe @Typhone omhoog kruipt op de ranglijst, door zijn vaste members om te kopen zodat zij "vergeten" te voorspellen. Wat heeft het je opgeleverd? Een fles whisky? Een staatslot? Een kijkje in zijn glazen bol komend seizoen? Inside informatie? Een zak skittles?
Toch knap dat jullie deze scam zo lang verborgen hebben kunnen houden. Gelukkig kijk ik vaak naar Kees van der Spek, anders had ik het nooit doorgehad. Maar ik ben de beroerdste niet, voor €178 hou ik mijn mond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Superkiwi schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 13:26:
[...]

Dus dit is hoe @Typhone omhoog kruipt op de ranglijst, door zijn vaste members om te kopen zodat zij "vergeten" te voorspellen. Wat heeft het je opgeleverd? Een fles whisky? Een staatslot? Een kijkje in zijn glazen bol komend seizoen? Inside informatie? Een zak skittles?
Toch knap dat jullie deze scam zo lang verborgen hebben kunnen houden. Gelukkig kijk ik vaak naar Kees van der Spek, anders had ik het nooit doorgehad. Maar ik ben de beroerdste niet, voor €178 hou ik mijn mond.
Chinees in de goede traditie van belchinezen. Maar mijn voorspellingen waren dermate slecht in deze poule ten opzichte van een andere poule waar ik nog voor de top 5 meedeed dat ik het vergeten ben. Wat dat betreft ben ik in de eredivisie betrouwbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Net als je denkt misschien eindelijk weer een keer een uitslag goed te hebben... bam! Helaas weer mis. RIP uitzicht op plek 2.

Hoop dat Italië doorgaat. Spanje heeft gewoon pas 1 wedstrijd gewonnen dit toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Blijkbaar was Ita-Spa een lastige. Ik heb slechts 2 puntjes gescoord en toch zak ik maar 2 plekjes. Morgen hopelijk wat meer punten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Ik moet echt met mijn poten afblijven van mijn eerste voorspellingen. Dat loopt iedere keer op een drama uit.

0 punten tot nu toe in de halve finales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat rondewinnaarschildje kunnen we vergeten denk ik; @tunefulcloud is de laatste wedstrijden op stoom :D
Het lijkt tussen hem en @fotografie999 te gaan, die twee zijn los!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Beetje jammer dat je de wedstrijd weer vergeten bent @Typhone , nu weet ik nu al dat ik boven je eindig :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
Ik zeg laat deze stand maar staan en laat ze het maar in de verlenging uitvechten :p

Zou toch mooi zijn om nog 1 stand goed te gokken. Blijft toch apart om tot nu toe slechts 2 standen goed te hebben maar wel (in de livestand) op plek 2 te staan. Al is er vast iemand die de winnaar en/of topscorer goed heeft en er nog overheen gaat. Er zijn nog 60 punten te verdienen na afloop, dus het kan nog alle kanten op :)

Nou zowaar inderdaad 1-1 gebleven *O*

[ Voor 4% gewijzigd door IntToStr op 11-07-2021 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmstein
  • Laatst online: 02-06 12:11
Hoppa, mooie punten erbij zo. Nog ff eindsprint met de winnaar?

Het oude gezegde, aan het eind van de wedstrijd heeft Duitsland gewonnen 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:47
Ai net buiten de top 3. Leuk om te doen evengoed!

Edit, ik was even de voorspellingen vergeten. Toch een mooie 2e plaats. :X

[ Voor 44% gewijzigd door ajaxalex op 12-07-2021 10:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-06 10:36

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Met een eindsprint toch nog de top 10 gehaald, van plek 27 naar 8!

Gefeliciteerd @hippiepaci met je 1e plaats _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door Mr.Viper op 12-07-2021 00:05 ]

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gefeliciteerd @hippiepaci !!
Dik verdiende eerste plaats _/-\o_

@ajaxalex kwam nog goed dichtbij!

[ Voor 22% gewijzigd door Superkiwi op 12-07-2021 00:10 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• hippiepaci
De laatste wedstrijden heel weinig punten gepakt maar dacht dat het wel goed zou komen...toch nog even schrikken van de punten van @ajaxalex (in de aanmelding sta ik ook net 1 plaats boven je 8) )
In de totaalstand wel flink gekelderd naar 610 helaas.

Vond het wel echt heel leuk om op deze manier extra betrokken te zijn bij de wedstrijden. Beetje boven in meedraaien is natuurlijk wel extra leuk :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-06 05:32
9e, top 10 had ik niet verwacht!

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Verdorie, vlak voor de meet van top 3 naar de 10e plaats getuimeld. Proficiat @hippiepaci!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Deze week even met @Lekkerboeie86 in overleg en dan komen de prijzen naar de winnaars toe! Van harte gefeliciteerd allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:06
Ik hou het voortaan bij Eredivisie...
86ste geworden 8)7

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:03
Felicitaties aan de Nr 1, een bedankje naar de organisatie en tot ziens in de Eredivisie Poule!

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 06:47

Tripl3 D

Brother in Arms

Gefeliciteerd @hippiepaci!!!! Tegenstanders liet je nog even voor de vorm dichterbij komen, maar was gewoon een afgetekende overwinning! :) ;)

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Kunnen we niet elk jaar een EK poule doen?
Hier zitten nóg slechtere voorspellers dan ik bij zodat ik gewoon op een mooie 33e plaats eindig :P
In de eredivisiepoule zitten iets teveel belchinezen en ik heb hun nummer niet...

@Typhone en @Lekkerboeie86 wederom bedankt voor de organisatie! _/-\o_
Aan de mensen die dit topic leuk en levend hielden: bedankt voor de gezelligheid!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IntToStr
Gefeliciteerd aan @hippiepaci en @ajaxalex ! Grappig om te zien hoe jullie heel anders de punten gehaald hebben. Een met standen van wedstrijden en een met de extra voorspellingen :)

Het was leuk om te doen, geeft toch wat extras aan een toernooi volgen.

Dank voor de organisatie heren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:47
hippiepaci schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:09:
De laatste wedstrijden heel weinig punten gepakt maar dacht dat het wel goed zou komen...toch nog even schrikken van de punten van @ajaxalex (in de aanmelding sta ik ook net 1 plaats boven je 8) )

Vond het wel echt heel leuk om op deze manier extra betrokken te zijn bij de wedstrijden. Beetje boven in meedraaien is natuurlijk wel extra leuk :)
Gefeliciteerd! Kwam inderdaad nog erg dichtbij. Kan niet wachten tot de WK poule;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:31

ST10©DE

Dus.............

@hippiepaci Gefeliciteerd met overwinning, netjes!

@Typhone @Lekkerboeie86 Bedankt voor de organisatie en updates!

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-05 13:58
hippiepaci schreef op maandag 12 juli 2021 @ 00:09:

Gefeliciteerd met de winst! En uiteraard @Typhone en @Lekkerboeie86 weer bedankt voor de organisatie _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Roemloos 117e geworden. Wel 5 plekken gewonnen sinds de start van het toernooi.

Ik wens de winnaar een prettige dag toe. U bent het opperhoofd van ruim 100 spelers in de poule. (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:51
Nog een flinke sprong gemaakt, maar op de 51e plek houdt het dan ook echt op. Toch niet zo'n meestervoorspeller..

@hippiepaci gefeliciteerd!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Was weer een mooi toernooi. Ondanks de vroege uitschakeling heb ik best wel genoten van de knockout fase.

We gaan snel contact leggen met winnaars!

Uiteraard gaan we onze pijlen nu richten op de Eredivisie. Ook hier gaan we mooie prijzen voor regelen. Sowieso elke speelronde kan je iets winnen. Hier komt nog info over!

We vonden het onwijs gaaf dat er zoveel enthousiasme was voor de poule. Meer dan 100 deelnemers was geweldig. Uiteraard hopen we jullie allemaal te zien voor de Eredivisie poule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Mwa, ik heb niets met clubvoetbal en al zeker niet met de Nederlandse competitie maar voor het WK wil ik wel weer meedoen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Winnaars ga ik deze week even regelen zodat de prijzen ook jullie kant uit komen! Daar komt een beetje handwerk aan te pas omdat jullie een gepersonaliseerde beker krijgen en ik natuurlijk moest afwachten hoe dat ging (qua naam uiteraard).

On a side note bied ik iedereen mijn excuses aan voor een gebrek aan updates. Kort na de start van het EK persoonlijk even flink wat tegenslag gehad en loop nu in een traject met advocaten, moet veel rondreizen en heb minder wedstrijden kunnen zien dan vooraf gedacht. Het is even niet anders maar vandaar de wat karige updates vanuit mijn kant!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Soms zijn er belangrijkere dingen die even voorgaan ;)
Maar wees gerust, de vaste gasten hebben elkaar constant van updates voorzien dus we hebben (buiten jouw epistels) weinig updates gemist d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ah 12 geworden, eigenlijk 11e (gelijke score)

Maar wat ik niet snap is, er is volgensmij 2x bijna of precies in de 2e minuut een doelpunt gevallen. Dit had ik ook voorspelt maar die zijn niet doorgevoerd.

Het 1e doelpunt staat op 53 minuten waardoor ik onverdiende strafpunten heb. Hoe zit dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

kaasaanfiets schreef op maandag 12 juli 2021 @ 15:10:
Het 1e doelpunt staat op 53 minuten waardoor ik onverdiende strafpunten heb. Hoe zit dit ?
"Het eerste doelpunt (op het EK) valt in minuut", niet het snelste doelpunt in een willekeurige wedstrijd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Superkiwi schreef op maandag 12 juli 2021 @ 15:16:
[...]

"Het eerste doelpunt (op het EK) valt in minuut", niet het snelste doelpunt in een willekeurige wedstrijd ;)
8)7 kijk dat verklaart een hoop. Hahahah Thanks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prOnorama2
Als je dan toch diep in de middenmoot moet eindigen is 69 wel een mooi getal :P

@Typhone en @Lekkerboeie86 bedankt voor de organisatie!

Hopelijk komt er volgend jaar ook weer een Tweakers WK poule.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
prOnorama2 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 19:13:
Als je dan toch diep in de middenmoot moet eindigen is 69 wel een mooi getal :P

@Typhone en @Lekkerboeie86 bedankt voor de organisatie!

Hopelijk komt er volgend jaar ook weer een Tweakers WK poule.
Gespot >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BsTWwCN0tGJM-nvzT41QVr491zs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HLB3a2X3ZAkShReLSqnk23Fz.webp?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 12 juli 2021 @ 14:33:
Winnaars ga ik deze week even regelen zodat de prijzen ook jullie kant uit komen!
Mij hoef je niet als winnaar te 'regelen' hoor :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter

UPDATE

Winnaars, ook ik denk aan jullie! Komende dagen wordt één en ander geregeld en worden jullie nog officieel in het zonnetje gezet door mij! Niet getreurd!

Ik kom nog bij jullie terug met het verzoek voor de adressen en dergelijke maar dat gaat per DM uiteraard!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Vandaag is een groot deel prijzen toegekend aan de top 3!
We willen iedereen heel erg bedanken voor het meespelen. 121 deelnemers aan de EK poule is meer dan we hadden verwacht. Het was een mooi EK. Zeker in de knockout fase heb ik prachtige wedstrijden gezien!

De top 3 hebben de volgende prijzen ontvangen, en daar komt op nog een hele vette trofee bovenop op korte termijn.

1. @hippiepaci Bol.com twv 20.-
2. @ajaxalex Bol.com twv. 15.-
3. @IntToStr bioscoopbon twv. 10.-

Heel graag zien we jullie terug voor de Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Ook hier gaan we vette prijzen weggeven. Sowieso 34 Tweakers abonnementen en een aantal kadobonnen! Uitnodigingen hiervoor, ga jullie op korte termijn krijgen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
@hippiepaci @ajaxalex @IntToStr

Nu ben ik alleen bang dat ik de verkeerde naam van Ajaxalex heb genomen maarrrrr... de bekers zijn binnen!
Zouden jullie mij per DM een adres willen sturen waar ik de bekers heen mag sturen? Dan ontvangen jullie ze nog met een gepersonaliseerd bericht van mij. Duurde even voordat ze binnen waren waarvoor mijn excuses maar ik wilde jullie deze foto niet onthouden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lBeoK5ONk8ImiMTjNoYa8XQX74Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LRmJl7R4I7oKJ8qSmlIyQ7Yd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

*Kiwi klapt voor de organisatie.

Goed gewerkt stelletje pikkebazen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarne07
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 13-10-2021
Hallo ik denk dat Belgie en Frankrijk een groot kans hebben om de EK te winnen want ze presteren nu heel goed. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Jarne07 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 12:13:
Hallo ik denk dat Belgie en Frankrijk een groot kans hebben om de EK te winnen want ze presteren nu heel goed. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Toch denk ik dat Engeland of Italië een betere kans maken, waarbij ik die laatste de meeste kans geef :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Jarne07 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 12:13:
:? :?
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste