Tweakers accountnaam: Sharkware
Voetbalpoules accountnaam: SharkWare
Voetbalpoules accountnaam: SharkWare
[ Voor 10% gewijzigd door mannetje19 op 10-06-2021 10:52 ]
GQAH - Good, Quick and Helpful
[ Voor 5% gewijzigd door Typhone op 10-06-2021 11:22 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Neen
Meld je nog even aan in de poule! Kan je nog niet toelaten nu.GQAH schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 11:13:
Tweakers accountnaam: GQAH
Voetbalpoules accountnaam: OtterNL
Before me there were many, after me there will be none
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Smiling as the shit comes down...
niet iedereen heeft een bierbuikje
Als het goed is moet het nu wel goed gegaan zijn.Typhone schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 08:42:
[...]
Meld je nog even aan in de poule! Kan je nog niet toelaten nu.
GQAH - Good, Quick and Helpful
You are inGQAH schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 13:27:
[...]
Als het goed is moet het nu wel goed gegaan zijn.
[ Voor 76% gewijzigd door Typhone op 11-06-2021 16:05 ]
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik stuur je reminders mits ik er tijd voor heb. @Qu3st en @Lekkerboeie86 helpen daarmee mee.Malfunctions schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 15:58:
Tweakers accountnaam: Malfunctions
Voetbalpoules accountnaam: Direct Rood
Leuk idee dit mannen. Ik ga proberen om de voorspellingen op tijd bij te houden. Kijken of deze heel erg gaat afwijken van de poule op mijn werk, waar ik alles vantevoren moest doorgeven.
Thanks voor de reminder. Ik snapte bij invullen niet hoe die "beste nummer 3's" werkten. Nu inmiddels aangepast.Typhone schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 13:30:
[...]
You are inRegistratietermijn is verstreken!!!
Voorspellingen
De volgende mensen dienen hun voorspellingen nog in te vullen:
@antitoon @Aron24 @nietorigineel @Byang117 @apis29 @Clush @Malfunctions @.Niek. @Victor BelliExtra voorspellingen
Als je inlogt bij voetbalpoules en je gaat naar voorspellen zit er bovenin een tabje naast 'Wedstrijden' wat 'Extra' heet. Daar kun je de extra voorspellingen invullen. De volgende mensen dienen die extra voorspellingen (waar je veel punten mee kunt scoren) nog in te vullen:
@apis29 @BartD95 @empirebart @Bejit @Bossie @louzy82 @Jumpman @Jero_B @lameeuw @makooy @The Realone @DirtyBird @Verwijderd @MM99 @Ramzzz @Victor Belli @Clarissa
*** Dit is de final reminder voor de wedstrijd van vanavond. Na de start gaat het automatisch dicht ***
@Malfunctions you lucky bastard kwam nog net op tijd binnen dus ik heb je nog erin gelaten.
Ik heb vanaf nu tot de start van het EK geen tijd meer om te kijken dus al die aanmeldingen vallen conform de afspraken buiten de boot. Het spijt ons verschrikkelijk mocht je te laat zijn.
[ Voor 23% gewijzigd door bregweb op 11-06-2021 16:13 ]
Hattrick: Thorgal Eagles
Dit snap ik dan weer niet. Er is geen tab met 'Extra' bij mij.Typhone schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 13:30:
[...]
Voorspellingen
@antitoon @Aron24 @nietorigineel @Byang117 @apis29 @Clush @Malfunctions @.Niek. @Victor BelliExtra voorspellingen
Als je inlogt bij voetbalpoules en je gaat naar voorspellen zit er bovenin een tabje naast 'Wedstrijden' wat 'Extra' heet. Daar kun je de extra voorspellingen invullen. De volgende mensen dienen die extra voorspellingen (waar je veel punten mee kunt scoren) nog in te vullen:
@apis29 @BartD95 @empirebart @Bejit @Bossie @louzy82 @Jumpman @Jero_B @lameeuw @makooy @The Realone @DirtyBird @Verwijderd @MM99 @Ramzzz @Victor Belli @Clarissa
*** Dit is de final reminder voor de wedstrijd van vanavond. Na de start gaat het automatisch dicht ***
@Malfunctions you lucky bastard kwam nog net op tijd binnen dus ik heb je nog erin gelaten.
Ik heb vanaf nu tot de start van het EK geen tijd meer om te kijken dus al die aanmeldingen vallen conform de afspraken buiten de boot. Het spijt ons verschrikkelijk mocht je te laat zijn.
Heb je helemaal onderaan gekeken? Bij 'overig', die 'Extra' tab heb ik ook nergens staan overigens.The Realone schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 16:23:
[...]
Dit snap ik dan weer niet. Er is geen tab met 'Extra' bij mij.
[Afbeelding]
Klik ik op de link in dat blauwe vlak dan ga ik naar 'Toernooiverloop' en daar heb ik dan weer alles ingevuld...
Ik ben zo'n last minute/dag voorspeller dus deze waarschuwingen heb ik iig niet per se nodigTyphone schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 13:30:
[...]Voorspellingen
@antitoon @Aron24 @nietorigineel @Byang117 @apis29 @Clush @Malfunctions @.Niek. @Victor Belli
[ Voor 31% gewijzigd door apis29 op 11-06-2021 16:45 ]
Bedankt, maar bespaar jezelf wat mij betreft de moeite. Mijn voorspellingen, mijn verantwoordelijkheid.Typhone schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 16:06:
[...]
Ik stuur je reminders mits ik er tijd voor heb. @Qu3st en @Lekkerboeie86 helpen daarmee mee.
Ergo het zelf bijhouden is erg prettig voor ons
[ Voor 26% gewijzigd door Malfunctions op 11-06-2021 16:42 ]
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ja die had ik ook ingevuld. Ik heb ze zojuist allemaal eens aangeraakt en de boel opnieuw in laten vullen. Nu lijkt het in orde te zijn. Geen ideeapis29 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 16:37:
[...]
Heb je helemaal onderaan gekeken? Bij 'overig'
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
gelukkig is de poulesite ook erg goed in reminders sturenTyphone schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 16:06:
[...]
Ik stuur je reminders mits ik er tijd voor heb. @Qu3st en @Lekkerboeie86 helpen daarmee mee.
Ergo het zelf bijhouden is erg prettig voor ons
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Doen dan! ;-) accept ik je nogMaarten_E schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 17:15:
Wow, klungel dat ik ben.
Heb de voorspellingen gemaakt, ben ik mij vergeten in te schrijven geloof ik...
[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 11-06-2021 17:36 ]
Tweakers accountnaam: Maarten_E
[ Voor 55% gewijzigd door Maarten_E op 11-06-2021 17:49 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Aanmelden bij voetbalpoules nog! Hurry! 😂Maarten_E schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 17:48:
[...]
Voetbalpoules accountnaam: bam
Die voetbalpoulesnaam zag echt niemand aankomenMaarten_E schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 17:48:
[...]
Done, sorry!!
Lucky bastardSmobbo schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 19:59:
Nog op de valreep!
Tweakers accountnaam: Smobbo
Voetbalpoules accountnaam: Smobbo
Op de valreep, blijkbaar was het niet goed opgeslagen.Typhone schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 13:30:
[...]
Voorspellingen
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat is wel een kleine bam hoor; niet zoveel vertrouwen?Maarten_E schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 17:48:
[...]
Niet echt, jij wel als je naar het vertoonde spel kijkt?Superkiwi schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 20:31:
[...]
Dat is wel een kleine bam hoor; niet zoveel vertrouwen?
[ Voor 26% gewijzigd door Maarten_E op 11-06-2021 20:59 ]
In Nederland? Niet echt.Maarten_E schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 20:53:
[...]
Niet echt, jij wel als je naar het vertoonde spel kijkt?
[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 11-06-2021 21:03 ]
Dat moet @OPSLAGHOND zijn, de belhamel!Maarten_E schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 20:53:
[...]
Edit: Wilde BAM doen, maar die naam was al vergeven. Wie was het hier?
Als ie ingevuld is mag je er nog bijFaeshaas schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 21:44:
Beter laat dan nooit, geen idee of het nog op tijd is om me hier te melden maar nog op de valreep de poule op tijd ingevuld.
Tweakers accountnaam: Faeshaas
Voetbalpoules accountnaam: Faeshaas
Totaal geen voetbalkenner maar een poule is altijd leuk en maakt het kijken een stuk interessanter
[ Voor 18% gewijzigd door Typhone op 11-06-2021 22:44 ]
Hackx!!Typhone schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:47:
Mijn eerste doelpuntvoorspelling was wel op de minuut nauwkeurig!!!![]()
[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 11-06-2021 22:54 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Hoe kom jij aan een UHD kanaal bij Ziggo, heb jij het Fox Sports abonnement of zo?Typhone schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:54:
Waarom is er geen timer met score in beeld trouwens? Echt hondsirritant (Ziggo 999 UHD kanaal). [Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 11-06-2021 23:38 ]
Heb je wel een Next?Superkiwi schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:57:
[...]
Hoe kom jij aan een UHD kanaal bij Ziggo, heb jij het Fox Sports abonnement of zo?
Ik heb geen kanaal 999 op mijn tv
Nope, gewoon een ci moduleapis29 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 23:45:
46 strafpunten, zo te zien nr. 9 onder de Tweakers![]()
[...]
Heb je wel een Next?
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 12-06-2021 12:19 ]
Ik heb 66 strafpunten, toch wel behoorlijk. Maar gaan deze direct in of pas bij een gelijke stand in punten?Superkiwi schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 11:23:
Je bent niet de enige. Mijn zus doet mee in een een poule van haar school en daar is op 4 man na iederéén het vergeten. Hoewel ze nul verstand van voetbal heeft gaat ze hoe dan ook in de top 4 eindigen en met een beetje input van mijn kant wordt ze misschien wel 3e
Ik zat even met haar mee te kijken tijdens het invullen en ik moet zeggen dat het op de app ook wel een klein beetje verstopt zit. Ik vul zelf in op de pc en daar vind ik het allemaal een stuk duidelijker.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
[ Voor 51% gewijzigd door Superkiwi op 12-06-2021 12:16 ]
Dat inderdaad ja ...erwn schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 14:21:
Wat zijn de extra voorspellingen? De eerste gele kaart en zo? Vraag me af of ik het dan wel helemaal heb ingevuld.
Ik was te laat om nog aan deze poule mee te doen, maar zit wel bij diezelfde site.
[ Voor 96% gewijzigd door apis29 op 12-06-2021 14:23 ]
Yes. Eerste gele/rode kaart, eerste doelpunt, eindstand in de poules, teams in de achtste/kwart/halve/finale en winnaar van het EK.erwn schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 14:21:
Wat zijn de extra voorspellingen? De eerste gele kaart en zo?
Ik zat aardig goed met die goal en gele kaart idd 😃 waarschijnlijk heb ik er weinig aan, maar toch!Superkiwi schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 11:03:
Ik zit even naar onze ranglijst te kijken en wat me opvalt is dat bibobart, DirtyBirt en owniemahonie 20.000 strafpunten hebben. Vergeten de extra voorspelling in te vullen @empirebart, @DirtyBird en @Verwijderd?
Absolute koning voor nu is AFC The Kings (@KingKoning met slechts 9(!) strafpunten.
@Typhone als ik hiermee analytische info voor je wegmaai die je in je (wekelijkse?) overzicht wil benoemen moet je het zeggen, dan haal ik het weer weg
Zo..... my 10minutes of fame. Volgens mij heb ik nog nooit eerste gestaan in een poule. Laat staan met zo veel deelnemers. Kunnen we de prijzen nu al uitdelen
Meest gekozen doelpuntenmaker door de andere voorspellers van Voetbalpoules.kaasaanfiets schreef op zondag 13 juni 2021 @ 13:41:
Weet iemand dat het sterretje bij de naam van Depay betekend?
Als je hem vanavond b.v. wil selecteren als doelpunt maker staat er een sterretje bij.
[ Voor 3% gewijzigd door makooy op 13-06-2021 13:49 ]
De extra voorspellingen ga je wel punten op mislopen ja. Strafpunten hoef je je geen zorgen om te maken:wodkabuikje schreef op zondag 13 juni 2021 @ 16:55:
Ik ga wel nat met die extra voorspellingen die zogenaamd veel punten konden opleveren. Kunnen dus blijkbaar ook strafpunten opleveren hahaha.
Als deelnemers hetzelfde aantal punten hebben, gaan de minuten-strafpunten in werking. Deze hebben dus geen invloed op je behaalde punten, alleen voor je positie als je gelijk staat met iemand anders.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Had je gisteren moeten zeggen
[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 13-06-2021 17:55 ]
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
Had je nou maar aangepastapis29 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 17:41:
[...]
Edit: ff kijken wat er gebeurt als ik alles laat staan, zometeen 1-1 dus (en een rode kaart)
Tot zover heb ik vandaag twee keer een 1-1 laten staan die ik eigenlijk in 2-1's wilde veranderen. Next up 1-0
[ Voor 25% gewijzigd door apis29 op 13-06-2021 20:51 ]
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Ik had ook 2-1Tripl3 D schreef op maandag 14 juni 2021 @ 10:16:
Ik was gisteren bij NED - OEK waarschijnlijk zo'n beetje de enige Nederlander die blij was met de 2-1 (helaas vielen er daarna nog 2 doelpunten)
Bij Mijn... -> Gegevens. Daar een vinkje zetten bij 'Verberg mijn voorspellingen voor andere deelnemers totdat de wedstrijd begint.'kaasaanfiets schreef op maandag 14 juni 2021 @ 18:40:
Ik zie dat sommige mensen een slotje bij hun ingevulde scores hebben staan. Weet iemand waar je dat kan aanpassen?
Ik heb een aantal spelers in mijn eigen poule die steeds op het laatste moment hun scores invullen (misschien zodat anderen hun score niet kopieren)
Dan kan ik voorstellen dat ze hun scores onzichtbaar maken.
[ Voor 12% gewijzigd door Pinobigbird op 14-06-2021 19:22 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
[ Voor 15% gewijzigd door apis29 op 14-06-2021 19:28 ]
Close, 782.Pinobigbird schreef op maandag 14 juni 2021 @ 19:20:
En daar is eindelijk de eerste rode kaart. Hoeveel minuten? 780 ongeveer?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq