Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Alcoholgebruik dient ontmoedigt te worden.
Misschien een 0,0% smiley erbij?
En voor de enkele theeleut in de HK is een kop thee ook welkom.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/xvWeqfTquP1pYEUQtDq7o9IJ.gif?f=user_large)
... en gaat over tot de orde van de dag
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:39
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)

In lijn met de rest, wat mij betreft ook prima.
⏩ PVOutput☀️
Koffie, altijd 👌Quad schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:19:
Hierbij wil ik een request doen om het smiliesaanbod uit te breiden met tenminste 1 nieuwe smiley en bijvoorkeur beide onderstaande smilies:
[Afbeelding] [Afbeelding]
Tenzij betere variaties voorhanden zijn uiteraard, maar er gaan stemmen op waarom er wel een bier smiley is en geen koffie variant erop.
Dat is dus een ja?
In dat bierglas van die smiley zit al 0,0, had je dat nooit geproefd?Dennis1812 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:21:
Ik kan me hier een 1000% in vinden.
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Mijn stem gaat uit naar een appelsap smiley.Dennis1812 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:21:
Ik kan me hier een 1000% in vinden.
Mijn moeder ook, die gaat verhuizen want ze kan het allemaal niet meer aan, maar die 40 beesten die ze heeft, daar word niet over gesproken.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Lijkt toch ook op appelsap ...
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Deze zijn via sommige devices / browsers niet of nauwelijks zichtbaar.Tim.k schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:20:
Is dat nog nodig met Emoji's die al jaar en dag de standaard zijn? ☕️
Ik zet mij in voor een embedded smiley op GOT.
⏩ PVOutput☀️
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Is het echt zoon gedoe om een smiley toe te voegen?F_J_K schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:03:
Als het een serieuze request is wil je even de auteursrecht-zaken benoemen.
Niet gedacht.
Ja het is serieus, maar ik ben niet bekend met evt copyright, daar is Tweakers.net voor om te onderzoeken. Als het echt niet kan vanwege allemaal gekkigheid, is het jammer natuurlijk.F_J_K schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:03:
Als het een serieuze request is wil je even de auteursrecht-zaken benoemen.
[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 15-05-2021 22:17 ]
⏩ PVOutput☀️
Als ik vandaag een kopie maak van een film wil Sony geld zien. Als ik vandaag een verhaal publiceer en morgen Disney er een film over maakt kan ik vele miljoenen vragen. Ik vind dat niemand moet piepen als Tweakers een plaatje gebruikt (of als ik een film kopieer) maar helaas zijn er mensen die dan over een jaar gaan roepen serieuze hoeveelheden geld te willen hebben. Dus jaDennis1812 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:10:
[...]
Is het echt zoon gedoe om een smiley toe te voegen?
Niet gedacht.
Edit over bovenstaande, het kan helpen als je bronnen geeft voor de pics
[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 16-05-2021 00:06 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Maar jullie hebben al een smiley-pack. Is die niet uit te breiden? Of is dat zelf ontworpen? Kan de tekenaar dan niet terug naar de tekentafel?F_J_K schreef op zondag 16 mei 2021 @ 00:05:
[...]
Als ik vandaag een kopie maak van een film wil Sony geld zien. Als ik vandaag een verhaal publiceer en morgen Disney er een film over maakt kan ik vele miljoenen vragen. Ik vind dat niemand moet piepen als Tweakers een plaatje gebruikt (of als ik een film kopieer) maar helaas zijn er mensen die dan over een jaar gaan roepen serieuze hoeveelheden geld te willen hebben. Dus ja
Edit over bovenstaande, het kan helpen als je bronnen geeft voor de pics
De smilies zijn volgens mij begonnen uit Infopop wat Tweakers in de beginjaren draaide, en wat opgeschmuckt naar een geel gradiënt. Veel liefhebbers hebben toen zelf smilies gemaakt. Dus als Tweakers weet wie de koffie smilie gemaakt heeft, dan kunnen ze hem toevoegen, lijkt mij.Dennis1812 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 08:33:
[...]
Maar jullie hebben al een smiley-pack. Is die niet uit te breiden? Of is dat zelf ontworpen? Kan de tekenaar dan niet terug naar de tekentafel?
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Dat mag inderdaad wel eens gebeuren.Falcon schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:35:
* Falcon mompelt iets van high-res versie van huidige smileypack dmv svg.
:strip_exif()/f/image/AILUD4bSpnHmJFz4pxUZUeor.png?f=user_large)
Er zijn al een eerder pogingen ondernomen.
Misschien moet Tweakers dit topic wat meer promoten, zodat er een aantal in deze community wat mooie SVG'tjes kunnen maken. En vervolgens een mooie stemronde, en de winnaars krijgen dan wat goodies ofzo.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jl6pSHlCocReYGCRqmblUoAR.gif?f=user_large)
Het is zomaar een idee.....
:gifsicle():strip_exif()/f/image/HudyubeOCcG227nbpe5cFvwQ.gif?f=user_large)
[ Voor 34% gewijzigd door AW_Bos op 08-06-2021 17:46 ]
Zie de recente posts in Wordt het niet eens tijd voor verbeterde smileys?Quad schreef op zondag 27 juni 2021 @ 10:42:
*bump*
Is er vanuit @Tweakers enig response mbt het updaten van de smileys?
[Afbeelding]
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.