[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]

Pagina: 1 ... 7 ... 94 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

jzoin2 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:14:
[...]

Waarom alleen op pancakeswap. Waarom komt dit op andere platformen haha
Omdat je op pancakeswap alles kan listen, aangezien het een decentrale exchange is.

Tegen de tijd dat een coin/token zo ver doorontwikkeld is dat hij op een (degelijke) exchange komt ben je een half jaar verder.

Met andere woorden, de ultrashitcoins koop je niet op een normale exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lospeed
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-04 18:38
Anoniem: 472287 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:18:
[...]

Omdat je op pancakeswap alles kan listen, aangezien het een decentrale exchange is.

Tegen de tijd dat een coin/token zo ver doorontwikkeld is dat hij op een (degelijke) exchange komt ben je een half jaar verder.

Met andere woorden, de ultrashitcoins koop je nu nog* niet op een normale exchange.
Gecorrigeerd. :/
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-05 21:09
Pinktaco blijft nu een beetje hangen. Hopen op de weg omhoog. Anders wordt het met een onzeker gevoel slapen straks. 8)7 (Zit er met een halve BNB in)

[ Voor 208% gewijzigd door _Gast_ op 08-05-2021 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tegen de tijd dat hij op een "degelijke" exchange komt wordt hij geupgrade van ultrashitcoin naar shitcoin, dan hoort hij ook nog maar amper in dit topic thuis als je het mij vraagt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
_Gast_ schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:24:
Pinktaco blijft nu een beetje hangen. Hopen op de weg omhoog. Anders wordt het met een onzeker gevoel slapen straks. 8)7 (Zit er met een halve BNB in)
Wat is jouw exitstrategie met dit soort coins? Ik vind 't lastig. Vaak stap ik te laat uit en ga ik van een *10 positie terug naar *3 of van een *20 naar een *10. Kan natuurlijk een deel van de winst nemen en de initial bij volgende coins groter maken.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lospeed
Anoniem: 472287 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:27:
[...]

Tegen de tijd dat hij op een "degelijke" exchange komt wordt hij geupgrade van ultrashitcoin naar shitcoin, dan hoort hij ook nog maar amper in dit topic thuis als je het mij vraagt :P
Ik ben het volledig met je eens hoor, en dat is ook een beetje het ultieme doel van shitcoin-graven natuurlijk: Heel vroeg die ene ultrashitcoin vinden die dan uiteindelijk op een "degelijke" exchange geraakt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
Wat gaan jullie doen met SHIB?
Elon Musk host de SNL en ik wil eigenlijk verkopen vlak voordat het begint (shib community hoopt op een mention maar daar wil ik niet op gokken)
Ik wil dus eigenlijk vlak vantevoren verkopen, maar dat is om 05:30 onze tijd. Ik kan vanuit TrustWallet geen sell order plaatsen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lospeed
_Gast_ schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:24:
Mja, dat is altijd moeilijk natuurlijk. Met FOX had ik dat ook en ben ik achteraf gezien veeeel te vroeg uitgestapt:
- Werd op 17 maart gelanceerd ~ 35
- Op 21 maart gekocht aan ~ 114
- Op 24 maart verkocht ~ 861
- Op 21 april ATH op ~ 17922 8)7
- Op dit moment op ~ 4231
(Ik laat even alle nullen weg om makkelijker te rekenen)

Ondertussen heb ik uit mijn shitcoin-portfolio al redelijk wat winst kunnen nemen waardoor ik nu bij dingen die ietwat deftig "lanceren" het al eens wat langer laat staan, na wat initiële winst te nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

MS-DOOS schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:40:
Elon Musk host de SNL en ik wil eigenlijk verkopen vlak voordat het begint (shib community hoopt op een mention maar daar wil ik niet op gokken)
Ik wil dus eigenlijk vlak vantevoren verkopen, maar dat is om 05:30 onze tijd. Ik kan vanuit TrustWallet geen sell order plaatsen, toch?
je wekker zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:38:
[...]

Wat is jouw exitstrategie met dit soort coins? Ik vind 't lastig. Vaak stap ik te laat uit en ga ik van een *10 positie terug naar *3 of van een *20 naar een *10. Kan natuurlijk een deel van de winst nemen en de initial bij volgende coins groter maken.
Ik vind het ook lastig. Het is elke keer anders. Bij Safemars heb ik mijn winst gepakt toen het x2 ging. Het bleek een goede keuze. Maar op zo'n shitcoindag kon het net zo goed x4 gaan. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:36

Chaes

#HODL

@Jedi_Pimp Safecow kan ik niet eens kopen haha, met 0.15 BNB staat er price impact too high (60%).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-05 08:58
Wachten tot hotbit weer werkt :( 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lospeed
Ik zou hier net zoals jou ook gokken op buy the rumour, sell the news.
Enige optie lijkt mij om wakker te blijven of je wekker te zetten. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik ga m’n wekker zetten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:54

KroeT

[...]

Montaner schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:47:
[...]

Wachten tot hotbit weer werkt :( 7(8)7
Ja. Dit.

Maar als Hotbit zou werken dan zou ik vermoedelijk met de helft uitstappen. Als Doge instort volgt Shib. Maar Shib krijgt net een paar nieuwe listings en de eigen exchange dus er zit nog wel ruimte in - als alle andere randvoorwaarden goed zijn.

Maar anyway. Gedwongen diamond hands. Ook prima.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
lospeed schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:44:
[...]

Mja, dat is altijd moeilijk natuurlijk. Met FOX had ik dat ook en ben ik achteraf gezien veeeel te vroeg uitgestapt:
- Werd op 17 maart gelanceerd ~ 35
- Op 21 maart gekocht aan ~ 114
- Op 24 maart verkocht ~ 861
- Op 21 april ATH op ~ 17922 8)7
- Op dit moment op ~ 4231
(Ik laat even alle nullen weg om makkelijker te rekenen)

Ondertussen heb ik uit mijn shitcoin-portfolio al redelijk wat winst kunnen nemen waardoor ik nu bij dingen die ietwat deftig "lanceren" het al eens wat langer laat staan, na wat initiële winst te nemen.
Het is altijd moeilijk bij dit soort coins. Het kan ver doorzakken en dan opeens naar een nieuwe ATH.

Ik denk dat ik bij deze nog even hold. Ook bij een verdere dip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:56
Voor wie nog in diamond hold zit: de transfer is uitgesteld. 2 redenen:
Airdrop lukte bij eerst 100 mensen. Daarna een error. Men zoekt een oplossing.

2e reden (zelf gemeld aan de dev): het nieuwe contract was te vinden. Daardoor konden mensen al kopen. Een aantal hadden dat ook gedaan. En waren voor een paar tientjes 100x meer waard als de grootste whales.... Oeps.

Ze hadden hem moeten freeze, niet gedaan. Dus ook dat zijn ze aan het fixen.

de 18+ tokens gemist, Arigato uit angst veel te vroeg verkocht terwijl je nr3 was.... Today was not a good day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-05 14:47
Milo44 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:55:
[...]

Ik probeer al een hele avond van mijn Safemoon tokens af te komen, maar ik kan die schijt dingen niet verkopen.
Iedere keer krijg ik bovenstaande foutmelding en als ik het dan eindelijk wel voor elkaar heb, dan schiet de order er doorheen en faalt ie daarna alsnog.
Zie deze 2 onderstaande transaction hashes.

https://bscscan.com/tx/0x...280ffe161182fe70a30f6428e

https://bscscan.com/tx/0x...ac2330dd12405644685687026

Iedere keer KOST het mij geld ipv dat het iets oplevert en ik wordt er niet goed van.
Kan iemand mij aub eens vertellen wat ik fout doe? Desnoods via PM ofzo??

EDIT: @Anoniem: 472287 12, heb ook 11 geprobeerd.
toon volledige bericht
Iemand nog een idee? Ik wil die stomme tokens verkopen. BVD.

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Oei hij gaat nu lijnrecht naar beneden. Wordt alles of niets nu. Ik hold gwn. Ik speel nu met mijn Safemars winst.

[ Voor 19% gewijzigd door _Gast_ op 08-05-2021 23:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Milo44 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:01:
[...]

Iemand nog een idee? Ik wil die stomme tokens verkopen. BVD.
Het enige wat ik kan bedenken is dat je de slippage te laag hebt staan. Ik ben nog niet zo lang bezig met Pancakeswap maar ik merk dat 15% geen uitzondering is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
melvinnie schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:04:
[...]

Het enige wat ik kan bedenken is dat je de slippage te laag hebt staan. Ik ben nog niet zo lang bezig met Pancakeswap maar ik merk dat 15% geen uitzondering is.
Er wordt bij Safemoon aangegeven dat de slippage 12% moet zijn.
Hopelijk reageert iemand anders nog, anders probeer ik 15% eens en dan maar hopen dat dat lukt anders ben ik weer transactiekosten kwijt voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:16
Milo44 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:07:
[...]

Er wordt bij Safemoon aangegeven dat de slippage 12% moet zijn.
Hopelijk reageert iemand anders nog, anders probeer ik 15% eens en dan maar hopen dat dat lukt anders ben ik weer transactiekosten kwijt voor niks.
Zet de slippage gewoon op 25% ofzo, elke transactie die niet lukt, kost je geld. Het lijkt soms dat je te weinig overhoudt in de berekening onderaan, maar als de transactie confirmed is, dan zie je vaak dat je meer dollars hebt gekregen dan de berekening met de ruimste slippage percentage (de ruimste zou je minder dollars hebben opgeleverd).

[ Voor 6% gewijzigd door Sahara op 08-05-2021 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olumi
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 02-07-2021
Via Bogged Finance kon je limit orders plaatsen als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosie
  • Laatst online: 01-05 08:44
Hoe vinden jullie eigenlijk nieuwe net gelanceerde coins? Ik kom er de laatste tijd steeds net te laat achter eigenlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Laatst online: 23-09-2024
Voor de EarlyBSC (EBSC) holders, er is zojuist een nieuwe video geupload die ingaat op de toekomstige launchpad. Het project en het team maken nog steeds een sterke indruk. Ken weinig TG groups met zo'n geëngageerde community :)

[ Voor 5% gewijzigd door Jedi_Pimp op 08-05-2021 23:44 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

_Gast_ schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:02:
Oei hij gaat nu lijnrecht naar beneden. Wordt alles of niets nu. Ik hold gwn. Ik speel nu met mijn Safemars winst.
Wie is "hij"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Hoosie schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:41:
Hoe vinden jullie eigenlijk nieuwe net gelanceerde coins? Ik kom er de laatste tijd steeds net te laat achter eigenlijk.
Same here. Ben er de laatste tijd laat bij. Ik verneem het hier of op CMC. Op Reddit moet je ze er maar net uitvissen tussen de vele nieuwe tokens.

Wat ik wel goed heb gedaan is op de juiste dip kopen bij de al gevestigde meme coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoosie schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:41:
Er zijn wat Reddits, maar het grootste punt aan de nieuwe coins is dat je ongeveer 0.00001 seconde hebt om uit te zoeken of het enigsinds betrouwbaar is.

Vaak is het dat niet. Dus ben je bereidt naast ze te vinden, ook je BNB kwijt te raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosie
Anoniem: 472287 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:49:
[...]

Er zijn wat Reddits, maar het grootste punt aan de nieuwe coins is dat je ongeveer 0.00001 seconde hebt om uit te zoeken of het enigsinds betrouwbaar is.

Vaak is het dat niet. Dus ben je bereidt naast ze te vinden, ook je BNB kwijt te raken?
Ik heb een ultrashitcoin potje wat gevuld is met de winsten uit Safemoon. De bodem is voorlopig nog niet in zicht, maar ik ben al wel wat voorzichtiger geworden met de hoeveelheden die ik er in stop.
Welke reddits hebben we het dan over? Cryptomoonshots ken ik, maar vaak staan daar de bekende dingen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Pinktaco

Geen idee wat het nu gaat doen, maar ik ga zo afsluiten. Dus ik heb het eruit gehaald met verlies.

0,5 BNB ingezet....0,4 BNB eruit gehaald

Maar over het geheel gezien had ik een goeie dag. :)

[ Voor 8% gewijzigd door _Gast_ op 08-05-2021 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoosie schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:51:
[...]

Ik heb een ultrashitcoin potje wat gevuld is met de winsten uit Safemoon. De bodem is voorlopig nog niet in zicht, maar ik ben al wel wat voorzichtiger geworden met de hoeveelheden die ik er in stop.
Welke reddits hebben we het dan over? Cryptomoonshots ken ik, maar vaak staan daar de bekende dingen op.
Das toch een van de betere, op "new" zetten en regelmatig refreshen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosie
Anoniem: 472287 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:55:
[...]

Das toch een van de betere, op "new" zetten en regelmatig refreshen.
Toch maar weer eens regelmatig rondneuzen daar.

Ik zit nu vrij fors in DHT en HyperChain, dat zijn tot op heden geen Pump en Dump coins en die blijf ik voorlopig wel even vasthouden. Wel even afwachten wat DHT doet met de transfer naar V2 en Airdrop. Het gaat nog niet helemaal lekker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
Hoosie schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:51:
[...]

Wat je ook kan doen is checken naar de eerste paar transacties van sommige coins vanaf het begin, dan bekijken welke coins die wallets verder hebben gekocht. Het is volgens mij geen toeval dat sommige users er telkens als bijna de eersten bij een coin zijn als holder. Zo vond ik LifeOnMars, dat was wel profitable, maar dan kan je verschillende dingen tegen komen:
A. Het contract is alleen created, er is geen transactie die de eigenaars rol verplaatst naar een 00000 adres, dus niet renounced door de eigenaar.
B. De liquiditeit is niet geburned (niet 00000000)
C. Je weet niet of je kan verkopen.

A en B hoeven geen scam te zijn, maar C. is definitely een scam. Maar had een uurtje geleden nog zo een coin met bijna geen holders nog, market cap was 100 dollar.. en ging ff omhoog, maar toen werd de liquidity gepulled (denk door de contract creator).. Dus dat is dus een mogelijkheid doordat A. en B. niet OK waren. 2 dollar verloren.

Bij C. probeer ik via het contract te weten te komen of je kan verkopen.. maar dat is niet gemakkelijk, je kan het wel testen met een paar cent, maar dat rondje kost je als je pech hebt al 4 dollar aan transactiekosten. Maar dat is wel het snelste.

Als er bij C. teveel of alleen maar groene buy orders staan en bijna geen rode sell orders (bij https://poocoin.app/tokens/ en https://charts.bogged.finance/?token=) dan stinkt dat, dan is er een goede kans dat je niet kan verkopen (maar dat hoeft niet aan het begin van een coin).

Je moet gewoon een paar wallets die je tegenkomt in je zoektocht als favoriet bookmarken, en zo nu en dan ff checken welke transacties zij wanneer hebben gedaan.. soms zie je dat die wallet net paar minuten of seconden geleden een shitcoin heeft gekocht met weinig holders (tiental of 120 ofzo) dan kan je snel ff checken naar A. B. C., wat ook helpt is via Twitter (https://twitter.com/explore) te zoeken naar de shitcoin met een dollarteken ervoor $SHITCOIN en dan kijken of er over gesproken wordt en ook dan crosschecken of het contract adres overeenkomt.

[ Voor 20% gewijzigd door Sahara op 09-05-2021 00:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 05-05 01:22

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Jedi_Pimp schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:43:
Voor de EarlyBSC (EBSC) holders, er is zojuist een nieuwe video geupload die ingaat op de toekomstige launchpad. Het project en het team maken nog steeds een sterke indruk. Ken weinig TG groups met zo'n geëngageerde community :)
Ik vind dit serieus echt een verademing tussen alle shitcoin pump en dump acties voor de snelle gains. Echt een top project wat mij betreft met goede vooruitzichten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lospeed
_Gast_ schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:53:
[...]

Pinktaco

Geen idee wat het nu gaat doen, maar ik ga zo afsluiten. Dus ik heb het eruit gehaald met verlies.

0,5 BNB ingezet....0,4 BNB eruit gehaald

Maar over het geheel gezien had ik een goeie dag. :)
Ik zit enkel nog met winst in PINKTACO (was ook een stuk vroeger dan jou natuurlijk) en laat die wel staan. Zie die nog wel terug komen. Inleg is eruit en die gaat naar de volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lospeed
Sahara schreef op zondag 9 mei 2021 @ 00:05:
[...]

Wat je ook kan doen is checken naar de eerste paar transacties van sommige coins vanaf het begin, dan bekijken welke coins die wallets verder hebben gekocht. Het is volgens mij geen toeval dat sommige users er telkens als bijna de eersten bij een coin zijn als holder. Zo vond ik LifeOnMars, dat was wel profitable, maar dan kan je verschillende dingen tegen komen:
A. Het contract is alleen created, er is geen transactie die de eigenaars rol verplaatst naar een 00000 adres, dus niet renounced door de eigenaar.

A en B hoeven geen scam te zijn, maar C. is definitely een scam. Maar had een uurtje geleden nog zo een coin met bijna geen holders nog, market cap was 100 dollar.. en ging ff omhoog, maar toen werd de liquidity gepulled (denk door de contract creator).. Dus dat is dus een mogelijkheid doordat A. en B. niet OK waren. 2 dollar verloren.

Bij C. probeer ik via het contract te weten te komen of je kan verkopen.. maar dat is niet gemakkelijk, je kan het wel testen met een paar cent, maar dat rondje kost je als je pech hebt al 4 dollar aan transactiekosten. Maar dat is wel het snelste.

Als er bij C. teveel of alleen maar groene buy orders staan en bijna geen rode sell orders (bij https://poocoin.app/tokens/ en https://charts.bogged.finance/?token=) dan stinkt dat, dan is er een goede kans dat je niet kan verkopen (maar dat hoeft niet aan het begin van een coin).

Je moet gewoon een paar wallets die je tegenkomt in je zoektocht als favoriet bookmarken, en zo nu en dan ff checken welke transacties zij wanneer hebben gedaan.. soms zie je dat die wallet net paar minuten of seconden geleden een shitcoin heeft gekocht met weinig holders (tiental of 120 ofzo) dan kan je snel ff checken naar A. B. C., wat ook helpt is via Twitter (https://twitter.com/explore) te zoeken naar de shitcoin met een dollarteken ervoor $SHITCOIN en dan kijken of er over gesproken wordt en ook dan crosschecken of het contract adres overeenkomt.
toon volledige bericht
Dit. _/-\o_
En als er ergens in een post staat dat A, B en/of C in orde zijn => zelf dubbelchecken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sahara schreef op zondag 9 mei 2021 @ 00:05:
[...]

toon volledige bericht
Daar ga je met B wel goed de fout in. Er wordt een hoop liquidity gelocked met UniCrypt en DxSale.

Een 0x0000dead adres betekend geburned, aka de liquiditeit is "pleite" voor de eigenaar. Daar heeft niet elke beginnende token zin in, want die komt dus nooit meer terug. Met UniCrypt kan je het voor x tijd locken.

Beide uni en dx geven geen 0x0000dead adres, dus als je al die coins bijvoorbaat al links laat liggen mis je nog wel een hoop kansen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 472287 op 09-05-2021 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinr1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-03 11:49

kevinr1

Dude?

Waah schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:00:
Voor wie nog in diamond hold zit: de transfer is uitgesteld. 2 redenen:
Airdrop lukte bij eerst 100 mensen. Daarna een error. Men zoekt een oplossing.

2e reden (zelf gemeld aan de dev): het nieuwe contract was te vinden. Daardoor konden mensen al kopen. Een aantal hadden dat ook gedaan. En waren voor een paar tientjes 100x meer waard als de grootste whales.... Oeps.

Ze hadden hem moeten freeze, niet gedaan. Dus ook dat zijn ze aan het fixen.

de 18+ tokens gemist, Arigato uit angst veel te vroeg verkocht terwijl je nr3 was.... Today was not a good day
Geloof je nog in die coin?

Life is meant to be experienced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Anoniem: 472287 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 01:06:
[...]

Daar ga je met B wel goed de fout in. Er wordt een hoop liquidity gelocked met UniCrypt en DxSale.

Een 0x0000dead adres betekend geburned, aka de liquiditeit is "pleite" voor de eigenaar. Daar heeft niet elke beginnende token zin in, want die komt dus nooit meer terug. Met UniCrypt kan je het voor x tijd locken.

Beide uni en dx geven geen 0x0000dead adres, dus als je al die coins bijvoorbaat al links laat liggen mis je nog wel een hoop kansen.
Je hebt wel gelijk dat er aanvullende mogelijkheden zijn om liquiditeit te locken, alleen zul je daarover alleen horen in vorm van een telegram post, Reddit post of Twitter post. In de bscscan.com site vindt je ‘m niet terug idd. Maar dat maakt het dat je vaak al te laat bent voor de echt early bird spots met lage market cap.

Mijn ervaring is dat er veel copy cat coins zijn en dat instappen bij 30k of 50k market cap, een slechte beslissing is met weinig keer over de kop te gaan. Helemaal als het een copy cat coin is. Als je via een Reddit post over zo een coin hoort, met dxsale of unicrypt erbij dan zit ie snel al boven de 50k daar al boven en is het bij mij vaker een slechte trade met verlies. Natuurlijk zijn er uitzonderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-05 13:41
Ik ben sinds gisteren in de gmr gestapt, ding stat op zo'm 0,0000006250 cent nu, heb er een kleine *kuch* 111.6 miljoen van gekocht (55 euro). ingekocht toen ze c.a. 0.0000004000 waren dus heb al een kleine winst, maar hoop natuurlijk op wat meer :P

Hoe kijken jullie naar deze coin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-04 11:43
Doge is klaar 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Joeri.Bijlsma schreef op zondag 9 mei 2021 @ 06:19:
Ik ben sinds gisteren in de gmr gestapt, ding stat op zo'm 0,0000006250 cent nu, heb er een kleine *kuch* 111.6 miljoen van gekocht (55 euro). ingekocht toen ze c.a. 0.0000004000 waren dus heb al een kleine winst, maar hoop natuurlijk op wat meer :P

Das een van de betere shitcoins! Ik heb ze ook. Degelijk "plan" en nog vroeg erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-05 17:20
En pumping

https://www.mariobros.info/

Iets weer met Musk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-05 11:35
Milo44 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:31:
[...]

Ik probeer al een hele tijd te verkopen via PCS, want ik wil het ergens anders in stoppen, maar ik krijg een hele tijd de melding:

"Unexpected issue with estimating the gas. Please try again."

Heb al verschillende slippages geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar...
En dat is safemoon of safermoon? Want safermoon is nog maar net aan het pompen geslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-04 11:43
Snl is afgelopen, er kwam idd een mario/wario sketch
Zie overigens geen relatie tussen elon en die mario shitcoin

[ Voor 11% gewijzigd door jzoin2 op 09-05-2021 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas1977
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
PINKTACO is dood. Iedereen er uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:56
kevinr1 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 01:10:
[...]

Geloof je nog in die coin?
Jep. Nieuwe coins pumpen sowieso één keer. En het is sowieso geen rugpull, want dan zouden ze niet al deze moeite nog doen.

Is het de nieuwe safemoon? Vast niet. Maar wel een leuke winst uit te pakken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Van 100 naar 550 in minder dan 48 uur... Ik vind helemaal mooi

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K_ovHOCttNFzSg3kor1apO010T4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EyqXuehrrU6MIafnWULD95Wn.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Gumball op 09-05-2021 08:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Gumball schreef op zondag 9 mei 2021 @ 08:15:
[...]

Van 100 naar 550 in minder dan 48 uur... Ik vind helemaal mooi

[Afbeelding]
Vergeet niet dat het pas 550euro is als je verkoopt. Het kan ook zo weer terug naar 100 :+

Of door naar 1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
sebas1977 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 07:38:
Website is ook down. Ik denk dat het afgelopen is ja...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lospeed
sebas1977 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 07:38:
inleg eruit, de rest lijkt inderdaad dood ;w

Was deze ochtend ook even verschieten met NSFW (xxxNifty) in Poocoin app, maar die is gewoon gemigreerd en ondertussen meer dan verdubbeld *O*
Dus voor diegene die hierin gestapt zijn: nieuw adres = 0xed1b4bdb29ca09545b9bedc6c0e854074e121eb3

Nieuwe pogingen van de nacht/ochtend:
GMBL - Gamble Token - https://gamble-token.com/: Crypto Casino, een gokje waard en draait tot nu toe goed ook goed uit, inleg eruit voor de eerste dip eraan komt :|
GAMESAFE - GameSafe - https://gamesafe.io/: Gelijkaardige roadmap als GMR die verdomd hard aan het gaan is. _/-\o_ Iets "later" gevonden maar toch al bijna x3
Happy - HappyCoin - https://www.thehappycoin.co/: Charity token, had ik al langer in de gaten en vannacht kwam er een mooie entry-point om iets klein tegen te smijten.

[ Voor 39% gewijzigd door lospeed op 09-05-2021 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
Anoniem: 472287 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 08:23:
[...]

Vergeet niet dat het pas 550euro is als je verkoopt. Het kan ook zo weer terug naar 100 :+

Of door naar 1000
Ik ga gokken op het laatste. Ik ben me bewust van het enorme risico om maar liefst 100 euro te verliezen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lospeed
Gumball schreef op zondag 9 mei 2021 @ 09:11:
[...]

Ik ga gokken op het laatste. Ik ben me bewust van het enorme risico om maar liefst 100 euro te verliezen. :+
Haal er anders 100 (of 50) uit en laat het dan doorstomen, no regrets. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
lospeed schreef op zondag 9 mei 2021 @ 09:13:
[...]

Haal er anders 100 (of 50) uit en laat het dan doorstomen, no regrets. d:)b
Neh... Alles voor de gainz. Nog nooit meegedaan aan een loterij dus dit mag dan een keertje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
melvinnie schreef op zondag 9 mei 2021 @ 08:30:
[...]

Website is ook down. Ik denk dat het afgelopen is ja...
Ha! Het is/was al exceptioneel dat er überhaupt een website was. Vele van deze shitcoins hebben niet eens een website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennnn
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19:01

Prima shitcoin. Normaal verkoop ik m'n troep vrij snel, maar deze houd ik even vast. Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Gumball schreef op zondag 9 mei 2021 @ 09:15:
[...]

Neh... Alles voor de gainz. Nog nooit meegedaan aan een loterij dus dit mag dan een keertje
Ik zou er ook bijv. 200 dollar equivalent winst uithalen en met de rest door. Ik had met LOM er 14 dollar ingestoken, was even 200 dollar waard en ging daarna terug naar 45 dollar in totale waarde. Op 45 dollar uitgestapt, toch 31 dollar winst gepakt, maar had beter bijv meer eruit kunnen halen toen het in totaal 200 dollar waard was. Bijv 100 dollar cashen en de rest laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
keepitfrosty schreef op zondag 9 mei 2021 @ 06:53:
[...]

En dat is safemoon of safermoon? Want safermoon is nog maar net aan het pompen geslagen.
Nee, het is de "ouderwetse" SAFEmoon.
Nog geen nieuwe poging durven wagen om het te claimen, bang om weer fees kwijt te raken (nu in totaal al iets van 15$) :/

[ Voor 9% gewijzigd door Milo44 op 09-05-2021 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-05 17:20
saferune ook weer op de weg naar boven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Je hebt uiteraard Pancakeswap (Cake), maar ook andere waaronder Apeswap (banana). Als ik daar naar kijk, dan doet hij hetzelfde als Pancakeswap, maar is de rek veel groter. Veel minder tokens in omloop, namelijk 29 miljoen ipv 164 miljoen en de prijs ligt ook veel lager. Namelijk 7 dollar ipv 37 dollar.

Misschien wel een gok waard, om daar wat in te zetten. Tevens kun je ze farmen, dus staken en flink meer ontvangen. Wat denkt een ander?

Hier een Coinmarketcap link: https://coinmarketcap.com/currencies/apeswap-finance/

[ Voor 8% gewijzigd door Sydney08 op 09-05-2021 09:49 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ok, ooit moest ik lachen om hoe Arigato begon!

But thx for mentioning Arigato!
Die entertainment waarde levert al bijna een goedkope nieuwe auto op. En dat gaat nog zeker x10 zeg ik nu ik bekeerd ben })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-04 02:09
Vraagje over SAFEMOON-verkoop. Ik zie dat SAFEMOON de laatste dagen weer langzaam aan het stijgen is, dus ik ben rustig aan het kijken waar ik wat ik nog heb het beste kan verkopen (ik ben sowieso nog wel van plan om nog even te wachten, stijging is mooi rustig nu).

Ze staan nu nog op Pancakeswap, maar verkopen via andere sites levert over het algemeem meer op. Alleen zie ik nu dat er allerlei nieuwe sites zijn die SAFEMOON listen, met wild varierende prijzen. Zo is op Bitmart de prijs 2 dagen terug even gepiekt naar 0.00001100, maar is daarna niet meer boven de 0.00001000 geweest. Op gate.io is 'ie de laatste dagen een paar keer gepiekt naar 0.00001200. Op MXC heeft 'ie op de 7e en de dag erna rond de 0.00001500 gepiekt, wat de hoogste stand op Bitmart ooit is, en de stand is nu ook (marginaal) het hoogst. Hotbit is in maintenance.

Anyway, MXC lijkt dus de beste verkoop-site, maar dat betekent wel weer een nieuwe site waar ik door KYC enz. heenmoet. Heeft iemand anders nog onlangs SAFEMOON verkocht en dit soort dingen uitgezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gretzkyus
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:48
Arigato gaat echt nog groeien ja. X4 in een dag nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patroo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 05-05 19:05
Pff wat zuur dat ik Arigato een weekje terug van de hand heb gedaan na het gedoe met de dev. Nu alsnog maar ingestapt en hodlen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wieltje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:57
Heeft er iemand tips voor het eenvoudig tracken van de waarde van shitcoins op android?
Ik heb voor de spielerei wat gekocht op PCS en dat staat in mijn trustwallet. Trustwallet laat echter niet van alle toegevoegde coins de actuele waarde zien en ik kan daar ook niet de waarde ten tijde van aanschaf zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Haha, voor het eerst inzet kwijtgeraakt met dank aan PINKTACO. Nou ja, GMR compenseert dat ruimschoots. Op naar de $0,10 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Shibapup gaat als een trein nu.

Gelukkig had ik Pinktaco gister al verkocht, voor het slapen gaan.

[ Voor 53% gewijzigd door _Gast_ op 09-05-2021 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lospeed
sOid schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:29:
Haha, voor het eerst inzet kwijtgeraakt met dank aan PINKTACO. Nou ja, GMR compenseert dat ruimschoots. Op naar de $0,10 :P
xxxNifty.com (NSFW) doet het dan wel weer goed. Deze nacht was er een migratie naar een nieuw token-adres waardoor er wat paniek is/was maar de mods/devs lossen het goed op. Die zie ik wel de weg van CumRocket opgaan. :Y

En ja, slapen is inderdaad een "risico" met dit soort coins. Al kan het ook net omgekeerd uitdraaien.

[ Voor 10% gewijzigd door lospeed op 09-05-2021 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
_Gast_ schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:35:
Shibapup gaat als een trein nu.

Gelukkig had ik Pinktaco gister al verkocht, voor het slapen gaan.
Deze Shibapup doet nu geen moer: https://charts.bogged.fin...1a52c9c1754f9485A549e4Da3 , heb jij een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:06
Wieltje schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:13:
Heeft er iemand tips voor het eenvoudig tracken van de waarde van shitcoins op android?
Ik heb voor de spielerei wat gekocht op PCS en dat staat in mijn trustwallet. Trustwallet laat echter niet van alle toegevoegde coins de actuele waarde zien en ik kan daar ook niet de waarde ten tijde van aanschaf zien.
Same hier. Met Metamask zie ik wel hoeveel ik heb maar wil ook de waarde ervan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Deze Shibapup moet je hebben:

https://poocoin.app/token...fae549fbf31efbf70992fa289

staat ook op Coingecko https://www.coingecko.com/en/coins/shibapup

(Ik had aan Taro beloofd om minder links te plaatsen. Vandaar dat ik alleen de naam plaatste :p )

[ Voor 11% gewijzigd door _Gast_ op 09-05-2021 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lospeed
Boinkie schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:52:
[...]

Same hier. Met Metamask zie ik wel hoeveel ik heb maar wil ook de waarde ervan zien.
Op android geen idee. Eenvoudigste om te tracken vind ik Poocoin via browser.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patroo
$FEG zit ook in een goeie stijgende lijn de laatste dage, leuk project ook met oa een eigen exchange en goed doel (anti stroperij).

HungryBear overigens ook weer aan het terugkrabbelen.

[ Voor 14% gewijzigd door Patroo op 09-05-2021 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patroo
Ziet er goed uit. Helaas niet voldoende BNB meer (dankzij wat hoge prijs en Pinktaco fiasco) om hier in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Patroo schreef op zondag 9 mei 2021 @ 12:01:
[...]

Ziet er goed uit. Helaas niet voldoende BNB meer (dankzij wat hoge prijs en Pinktaco fiasco) om hier in te gaan.
Oh dat is wel minder. Heb ik ook een paar keer gehad. Dan zit je hele budget al in een paar munten. En dan wordt het echt afwegen om die deels te verkopen of niet.

Hungry Bear had ik gekocht tijdens de dip. Leuk dat het goed uitpakt. :)

[ Voor 10% gewijzigd door _Gast_ op 09-05-2021 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patroo
_Gast_ schreef op zondag 9 mei 2021 @ 12:11:
[...]

Oh dat is wel minder. Heb ik ook een paar keer gehad. Dan zit je hele budget al in een paar munten. En dan wordt het echt afwegen om die deels te verkopen of niet.

Hungry Bear had ik gekocht tijdens de dip. Leuk dat het goed uitpakt. :)
Ja, ik moet een keer mijn wallet langsgaan om alle dooie tokens een keer van de hand te doen. Met Trustwallet is het helaas zo dat bij sommige nieuwe tokens er geen info wordt weergegeven over de huidige koers (bv Arigato). Ik ben zo'n iemand die alles doet met zijn mobiel en dan is alles via Bsc of Poocoin opzoeken nog best een karweitje.

Elke transactie die ik nu doe mbt shitcoins voeg ik nog handmatig toe aan CMC om zo nog enigszins overzicht te hebben. Maar het nadeel is uiteraard dat nog niet alles daar gelist is.

[ Voor 11% gewijzigd door Patroo op 09-05-2021 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Patroo schreef op zondag 9 mei 2021 @ 12:21:
[...]

Ja, ik moet een keer mijn wallet langsgaan om alle dooie tokens een keer van de hand te doen. Met Trustwallet is het helaas zo dat bij sommige nieuwe tokens er geen info wordt weergegeven over de huidige koers (bv Arigato). Ik ben zo'n iemand die alles doet met zijn mobiel en dan is alles via Bsc of Poocoin opzoeken nog best een karweitje.

Elke transactie die ik nu doe mbt shitcoins voeg ik nog handmatig toe aan CMC om zo nog enigszins overzicht te hebben. Maar het nadeel is uiteraard dat nog niet alles daar gelist is.
Ja idd met de mobiel is het wat lastiger.

Vooral bij shitcoins is het wel prettiger om de live charts ook bij de hand te hebben.

Shibapup inmiddels +1000% iemand pompte net gewoon $24,000 :D

[ Voor 10% gewijzigd door _Gast_ op 09-05-2021 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lospeed
Welke charting tool/website gebruiken jullie om (live) te tracken? Poocoin, Bogged?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
lospeed schreef op zondag 9 mei 2021 @ 12:52:
Welke charting tool/website gebruiken jullie om (live) te tracken? Poocoin, Bogged?
Beide

Het zit nu in een dip na een behoorlijke stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lospeed
_Gast_ schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:00:
[...]

Beide

Het zit nu in een dip na een behoorlijke stijging.
ShibaPup heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Er is een whale bezig met verkopen 8)7

[ Voor 47% gewijzigd door _Gast_ op 09-05-2021 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lospeed
Op GMBL weer wat winst gepakt ter hoogte van vorige piek.
Op GAMESAFE zal het ook het moment gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
_Gast_ schreef op zondag 9 mei 2021 @ 12:28:
[...]

Ja idd met de mobiel is het wat lastiger.

Vooral bij shitcoins is het wel prettiger om de live charts ook bij de hand te hebben.

Shibapup inmiddels +1000% iemand pompte net gewoon $24,000 :D
+1000% mijn complimenten! Waar had je deze juiste Shibapup als eerste gezien, CryptoMoonShots/new?

Live charts idd, via of Poocoin of Bogged @lospeed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 04-05 19:05
Ik had niet in dit topic moeten kijken.. Zit ik dan met m'n goede gedrag netjes BTC en ETH te hodlen terwijl men hier jaarsalarissen binnenhaalt door zaadlozingraketten en shiba pups :+ Enige shitcoin die ik nog heb is $Happy. Hopelijk gaat die nog iets leuks doen, het stagneert een beetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lospeed
Raaafie schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:29:
Ik had niet in dit topic moeten kijken.. Zit ik dan met m'n goede gedrag netjes BTC en ETH te hodlen terwijl men hier jaarsalarissen binnenhaalt door zaadlozingraketten en shiba pups :+ Enige shitcoin die ik nog heb is $Happy. Hopelijk gaat die nog iets leuks doen, het stagneert een beetje.
Haha, herkenbaar. Die 1-2% van je totale cryptoportfolio kunnen zo aardig wat opleveren.
Maar natuurlijk: high risk, high reward... of alles weg :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Foei. Ga snel terug naar het Suitable For Work Crypto topic :+ . Ons topic is voor 18+ >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Gast_
Sahara schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:25:
[...]

+1000% mijn complimenten! Waar had je deze juiste Shibapup als eerste gezien, CryptoMoonShots/new?

Live charts idd, via of Poocoin of Bogged @lospeed.
Deze zag ik op Coingecko. Bij new coins: https://www.coingecko.com/en/coins/recently_added

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Patroo
Echt actief daytraden met de serieuze (alt)coins heb ik geen tijd, puf en eigenlijk motivatie voor. Ik heb gewoon een vast bedrag opzij gezet voor mijn shitcoin portfolio en dat beschouw ik als een avondje casinogeld. Alles wat ik hieruit haal door vroege gelukkige vondsten beschouw ik als mooi meegenomen 😅. En laten we eerlijk zijn, als je met minimale moeite snel het x-voudige van je inleg krijgen moet je dat ook gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle24121990
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-12-2024
Na safemoon en safestar nu wat geld gegooid in safermoon. Heeft wel potentie denk ik.
Is pas eind april opgericht. Wel wat risico maar kan leuk uitpakken als het wat momentum heeft.

[ Voor 41% gewijzigd door jelle24121990 op 09-05-2021 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
https://blog.crypto.com/c...__twitter_impression=true

Lol, ik moet er toch aan geloven denk ik.
Heb nog wat gruis staan naast de CRO stake, nog wat nieuws op komst of nog even de dip afwachten om te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Hmm ik wil wat GMR voor BNB swappen. Transactie is goed gegaan, volgens BSC-scan staat er Status: Success. Maar ik zie niets in MetaMask gebeuren. Ook staat er bij de transactie Value: 0 BNB.

Enig idee wat hier aan de hand is? Slippage stond op 8%.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PlqJ1_G0o-S5v9U3q7T09tUiOcs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jCGfe5JV1fjQrqeuZxaM9xVA.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 43% gewijzigd door sOid op 09-05-2021 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeg13
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-05 10:14
sOid schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:08:
Hmm ik wil wat GMR voor BNB swappen. Transactie is goed gegaan, volgens BSC-scan staat er Status:
Enig idee wat hier aan de hand is?
Volgens mij heb je 'm alleen ge-approved en moet je de swap nog daadwerkelijk uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
aeg13 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:22:
[...]

Volgens mij heb je 'm alleen ge-approved en moet je de swap nog daadwerkelijk uitvoeren.
Waar zie je dat aan?

Ik heb het nog een keer gedaan en is nu wel gelukt (gelukje, scheelt door vertraging 0.02 BNB :P). Kreeg in Metamask ook een ander schermpje te zien dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:42
Denk dat vrijwel iedereen hier alleen met kleine bedragen werkt, gaat ook regelmatig mis namelijk. Maar een x10 of x20 op $100 is ook niet verkeerd natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:28
Poosje terug zag ik hier Safermoon voorbij komen, blind ingestapt met een dollar of 20, heeft gister en vandaag een aardige run gemaakt en inmiddels op x4 _O-

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinr1

kevinr1

Dude?

DutchCrownNL schreef op zondag 9 mei 2021 @ 17:08:
Poosje terug zag ik hier Safermoon voorbij komen, blind ingestapt met een dollar of 20, heeft gister en vandaag een aardige run gemaakt en inmiddels op x4 _O-
Ik zit nu bijna x10 met Safemoon.
Safemoon heeft veel potentie om hard door te groeien, dus ik blijf nog een poosje holden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle24121990
DutchCrownNL schreef op zondag 9 mei 2021 @ 17:08:
Ik heb hem een uur geleden gekocht en sta ook op +50%. Vandaag alleen al x4 zo'n beetje haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:28
kevinr1 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 17:09:
[...]

Safemoon heeft veel potentie om hard door te groeien, dus ik blijf nog een poosje holden.
Ik heb daar alles uit gehaald op de eerste top (net boven de xx9), lijkt inmiddels wel z'n weg terug te vinden dus kijk er met een schuin oogje naar.
Ondertussen zit ik nog wel in Diamond Hold, ze zijn bezig met een nieuw contract vanwege een fout in de eerste. Mocht die dezelfde groei potentie krijgen als SF dan weet ik zeker dat ik een afspraak kan maken bij de *insert luxe automerk*dealer en een makelaar voor een koophuis _O-

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle24121990
kevinr1 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 17:09:
[...]

Maar dit gaat over safeRmoon. Ze verzinnen elke keer net wat anders haha. Sinds eind april opgericht. High risk maar nu al een leuk ritje.

[ Voor 6% gewijzigd door jelle24121990 op 09-05-2021 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinr1

kevinr1

Dude?

DutchCrownNL schreef op zondag 9 mei 2021 @ 17:16:
[...]

Ik heb daar alles uit gehaald op de eerste top (net boven de xx9), lijkt inmiddels wel z'n weg terug te vinden dus kijk er met een schuin oogje naar.
Ondertussen zit ik nog wel in Diamond Hold, ze zijn bezig met een nieuw contract vanwege een fout in de eerste. Mocht die dezelfde groei potentie krijgen als SF dan weet ik zeker dat ik een afspraak kan maken bij de *insert luxe automerk*dealer en een makelaar voor een koophuis _O-
Ik heb het idee dat wij niet zoveel mazzel hebben om echt rijk te worden met crytpo.

Pagina: 1 ... 7 ... 94 Laatste

Let op:
  • Het risico voor het investeren in nieuwe coins is enorm. Wees je ervan bewust dat je je volledige inzet op zeer korte termijn volledig kunt verliezen. Investeer dus ook nooit meer dan je bereid bent om te verliezen.
  • Blijf on-topic.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Het afkraken van Meme coins in het algemeen is niet de bedoeling. Het topic kan daardoor ondergesneeuwd raken. Uit je mening op een normale manier en ga een gezonde discussie aan.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Mocht er hier een coin besproken zijn, dat een scam coin blijkt te zijn, wees dan zo vriendelijk om die informatie direct met anderen te delen, dat wordt gewaardeerd,
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!