[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]

Pagina: 1 ... 55 ... 96 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 17:13
Palindrome schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 17:45:
[...]

Tot dat die 100x doet. Have fun staying poor :D
Vreemde aanname. Poor ben ik al lang niet meer en een 100x op shitcoin nr 1001 gaat echt geen lifechanging experience zijn voor mij. Geen idee met hoeveel je er in zit maar onder de 10k is het allemaal toch echt niet wereldschokkend ook als zou die 100x gaan.

Ik kijk even naar de chart en moet zeggen dat ik nog steeds content ben, hij zakt maar door en het aantal bagholders blijft groeien. Veel succes met je 100x.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Kol Nedra schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 12:50:
Cardence, geen extra fees; je kan gewoon met 1% via PCS kopen (misschien zelfs lager, niet geprobeerd):

https://cardence.io/
accelerator voor Cardano, DYOR maar aangezien 12 Sept Cardano launch etc wilde ik wel een gok hierop maken :*)
Ik zou even de TG lezen als ik jou was. Een of ander vaag verhaal over dat er op PCS al getrade wordt omdat iemand een LP is gestart terwijl de launch de 24e is. Team spreekt over "We will dump it to 5c".

Site ziet er ook vaag uit. Lithium (EBSC) poogt ook een multichain launchpad te worden, heeft een aanzienlijk kleiner budget en minder exposure maar ziet er veel gelikter uit. Ik laat dit even voor wat het is maar toch bedankt voor de call, wellicht even kijken wat de launch doet :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happymoon
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-12-2024
_Gast_ schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 17:27:
Tip: Join telegram groep ''The Gem Hunters'' (google het). Die maakt elke dag een lijst met nieuwe presales en launches.

De meeste tokens zijn onzin, maar als je goed je research doet, dan kun je de goeie eruit vissen.
Welke stappen onderneem je dan voor je research om de goeie eruit te vissen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:52
happymoon schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 23:01:
[...]

Welke stappen onderneem je dan voor je research om de goeie eruit te vissen?
De betere tokens hebben sws een website. En dan kijk je daar naar:

- Devs doxxed?
- Audit
- Roadmap
- Tokenomics
- Marketingplannen
- Token naam is ook belangrijk
- Verschijnen devs in de voice chat?
- Aantal Telegram/Twitter members. Hoe meer hoe beter.
- Praten met de devs

Het geeft geen garantie, maar het helpt wel...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gretzkyus
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:45
KingDefi 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
Exact. Vergeet al die andere meuk hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 19-09 10:39
JW04 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 11:48:
[...]
Exact. Vergeet al die andere meuk hier.
Zit meteen in de dyor stand met king of defi maar kom nog weinig verder …. Conclusie soort pancake met farms en pools mbt KROWN ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
Hamscho schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 14:15:
[...]

Zit meteen in de dyor stand met king of defi maar kom nog weinig verder …. Conclusie soort pancake met farms en pools mbt KROWN ?
Nee niet echt. Wellicht dat na het lezen van https://kingdefi.io/assets/files/PitchDeck.pdf het iets duidelijker is.

Het gaat voornamelijk om de portofolio/yield tracker en de bridges naar de andere chains met dezelfde token, KRW.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:39
JW04 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 20:13:
[...]
Vreemde aanname. Poor ben ik al lang niet meer en een 100x op shitcoin nr 1001 gaat echt geen lifechanging experience zijn voor mij. Geen idee met hoeveel je er in zit maar onder de 10k is het allemaal toch echt niet wereldschokkend ook als zou die 100x gaan.

Ik kijk even naar de chart en moet zeggen dat ik nog steeds content ben, hij zakt maar door en het aantal bagholders blijft groeien. Veel succes met je 100x.
dus 1000x100 is geen leuk bedrag? :+

Doe dat 2x en je kan een huis kopen *O*
Oh wacht, dat was 2 jaar geleden zo -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
Waah schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 14:48:
[...]

dus 1000x100 is geen leuk bedrag? :+

Doe dat 2x en je kan een huis kopen *O*
Oh wacht, dat was 2 jaar geleden zo -O-
Ik was wat onduidelijk. Ik bedoel niet te zeggen dat 10/100x geen leuke winst is. De plausibiliteit dat rainbow een 100x gaat doen is nihil. Dat die nog kans stijgen sluit ik niet uit, echter is het geen project waar ik enig vertrouwen in heb op de lange termijn. De tijd en het geld wat ik in rainbow zou moeten steken om er een leuk bedrag (voor mij) aan over te houden staat haaks tegenover het risico/gederfde winsten die ik zou moeten nemen.

10k winst is leuk maar ten eerste niet bepaald lifechanging voor mij en zoals al aangegeven zijn er factoren waardoor ik van mening ben dat ik mijn geld beter elders kan stallen.
Prima als je denkt dat die 100x gaat, zal mij om het even zijn of je daar in gelooft of niet.

[ Voor 16% gewijzigd door JW04 op 23-08-2021 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
De daling van Rainbow was meer het gevolg van de aankondiging van de airdrop dan de airdrop zelf. Jammer dat de chart daardoor was verpest. Voordeel is wel dat je nu goedkoop kunt inkopen.

x100? Ik durf het niet te zeggen. De chart en het aantal Telegram leden gaan in ieder geval weer omhoog....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Oh ik verwacht ook geen x100 hoor. Er zijn maar weinig projecten waar dat voor is weggelegd.
Maar eerlijk? In het type coins waar men investeert is het maar zelden dat het de projecten met lange termijn zijn die x100 doen.

Ik bedoel kom op... Dogecoin? Meer een meme dan dat wordt het niet. ShibaInu? Safemoon had ook 0.0 lange termijn-visie tot het opeens groot werd, daarna kwam er pas plannen.

Het idee dat een coin een doel moet hebben voor x100 is IMHO onzin. Mensen moeten er enthousiast over zijn. En dat is vaker over hoe de chart eruit ziet dan over het "doel" van de munt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
Waah schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 15:59:
Oh ik verwacht ook geen x100 hoor. Er zijn maar weinig projecten waar dat voor is weggelegd.
Maar eerlijk? In het type coins waar men investeert is het maar zelden dat het de projecten met lange termijn zijn die x100 doen.

Ik bedoel kom op... Dogecoin? Meer een meme dan dat wordt het niet. ShibaInu? Safemoon had ook 0.0 lange termijn-visie tot het opeens groot werd, daarna kwam er pas plannen.

Het idee dat een coin een doel moet hebben voor x100 is IMHO onzin. Mensen moeten er enthousiast over zijn. En dat is vaker over hoe de chart eruit ziet dan over het "doel" van de munt.
Al die coins zijn gebaseerd op hype. Bij safemoon kwam daar nog eens een nieuw type smartcontract bij (reflections, inmiddels bij nagenoeg elke bsc coin )
Rainbow heeft geen hype zoals shiba die flink profiteerde van een bullsentiment en de pumps in doge door musk. Rainbow heeft hiervan helemaal niets behalve wat kleinschalige hype door een eerder (gefaald) project.

Ik schaam me er bijna voor maar waarom rainbow kopen als je ook KRW kan kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranze
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 20:11
Ondertussen gaat Lithium weer een beetje de goede kant op.
Ik ga meedoen met de IDO van VICE. Op zich wel een redelijke use-case, ben benieuwd of het team er wat van kan maken.

Ik had ook een klein zakje MINIFOOTBALL... wat kan dat nou worden dacht ik.
Ondertussen zou dat zakje x10 zijn gegaan :+ damn.

[ Voor 26% gewijzigd door Tranze op 23-08-2021 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn.s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:33
Zou het nog nuttig zijn om nu nog in KingDefi te stappen? Wilde toen in de presale stappen, maar door omstandigheden niet meer aan gedacht toen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
martijn.s schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 16:46:
Zou het nog nuttig zijn om nu nog in KingDefi te stappen? Wilde toen in de presale stappen, maar door omstandigheden niet meer aan gedacht toen.
Ik dca inmiddels zelfs elke week in KRW. Bekijk het echter lekker zelf. De potentie om te groeien is enorm met de aankomende bridge en double pool. De APR is ook nog eens hoog momenteel, dat zal niet lang meer duren met deze prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamscho
JW04 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 14:20:
[...]
Nee niet echt. Wellicht dat na het lezen van https://kingdefi.io/assets/files/PitchDeck.pdf het iets duidelijker is.

Het gaat voornamelijk om de portofolio/yield tracker en de bridges naar de andere chains met dezelfde token, KRW.
Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:25
JW04 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 16:51:
[...]
Ik dca inmiddels zelfs elke week in KRW. Bekijk het echter lekker zelf. De potentie om te groeien is enorm met de aankomende bridge en double pool. De APR is ook nog eens hoog momenteel, dat zal niet lang meer duren met deze prijzen.
Wat is de usecase van KROWN dan? Als ik heel eerlijk ben dan klinkt bovenstaande ook vooral als een hype en lees ik niet iets waarom mensen deze token gaan kopen in de toekomst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Laatste Cardano post van mij voorlopig, maar het wordt natuurlijk wel interessant om een gokje te wagen op wat dé DEX van Cardano gaat worden. Zeg maar de Uniswap van het Cardano netwerk. Als je daar op tijd bij bent, ben je binnen. Sorry voor de schaamteloze tag @_Gast_, maar heb je hier al over nagedacht?

Ik zat zelf te denken aan ADAX. Ziet er qua site en socials best goed uit.

https://coinmarketcap.com/currencies/adax/

[ Voor 5% gewijzigd door Jedi_Pimp op 23-08-2021 19:17 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
Jedi_Pimp schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 19:17:
Laatste Cardano post van mij voorlopig, maar het wordt natuurlijk wel interessant om een gokje te wagen op wat dé DEX van Cardano gaat worden. Zeg maar de Uniswap van het Cardano netwerk. Als je daar op tijd bij bent, ben je binnen. Sorry voor de schaamteloze tag @_Gast_, maar heb je hier al over nagedacht?

Ik zat zelf te denken aan ADAX. Ziet er qua site en socials best goed uit.

https://coinmarketcap.com/currencies/adax/
Er liggen hier zeker kansen.

De ADAX token gaat best hard. Een groei van 200% in de afgelopen 7 dagen. En een marketcap van 57 miljoen. En nog maar verkrijgbaar op 1 exchange. De info op de website ziet er goed uit. Het is zeker iets om te overwegen...

Ze hebben wel een aardige concurrentie van andere DEXen. Die worden hier besproken vanaf 3:45: YouTube: The BEST Cardano DEX...The Race To Be The Uniswap Of ADA!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
Iemand hier die nog een leuk moon-pareltje aan me kan shillen die op pancakeswap staat? Heb nog allerlei rommel in een wallet staan, kan ik die mooi inruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
_Gast_ schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:12:
[...]

Er liggen hier zeker kansen.

De ADAX token gaat best hard. Een groei van 200% in de afgelopen 7 dagen. En een marketcap van 57 miljoen. En nog maar verkrijgbaar op 1 exchange. De info op de website ziet er goed uit. Het is zeker iets om te overwegen...

Ze hebben wel een aardige concurrentie van andere DEXen. Die worden hier besproken vanaf 3:45: YouTube: The BEST Cardano DEX...The Race To Be The Uniswap Of ADA!
d:)b

ErgoDex ziet er wat professioneler uit en zal blijkbaar als eerste gaan launchen. Ergo is ook een blockchain en ze hebben een native token ERG. Enige nadeel: market cap van 600mio. Niet echt een moonshot dus.

ADAX ziet er wat meer cowboy achtig uit. Rare exchange en de eigenaar van de exchange verkondigt in de TG dat ADAX met Kraken aan het praten is. Beetje apart. Maargoed, als iemand hier zin heeft om een Exmarkets account aan te maken, wil ik wel 1/3e BNB wagen hoor :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:15
hsst schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:29:
Iemand hier die nog een leuk moon-pareltje aan me kan shillen die op pancakeswap staat? Heb nog allerlei rommel in een wallet staan, kan ik die mooi inruilen.
Kies iets leuks uit ;) https://coinmarketcap.com/exchanges/pancakeswap/?type=spot
Jedi_Pimp schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:45:
[...]

ErgoDex ziet er wat professioneler uit en zal blijkbaar als eerste gaan launchen. Ergo is ook een blockchain en ze hebben een native token ERG. Enige nadeel: market cap van 600mio. Niet echt een moonshot dus.

ADAX ziet er wat meer cowboy achtig uit. Rare exchange en de eigenaar van de exchange verkondigt in de TG dat ADAX met Kraken aan het praten is. Beetje apart. Maargoed, als iemand hier zin heeft om een Exmarkets account aan te maken, wil ik wel 1/3e BNB wagen hoor :P
Zucht, nog een account :p Volgens mij wordt ADAX nu flink gepumpt, dus of je nu wilt kopen weet ik niet.

[ Voor 50% gewijzigd door vickypollard op 23-08-2021 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZbzlejROSbev0jM1LAloY7G5KUY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AY1a1NwiqMhLIDpvTuMKyYg2.jpg?f=fotoalbum_large

$rainbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Nopheros schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 17:58:
[...]

Wat is de usecase van KROWN dan? Als ik heel eerlijk ben dan klinkt bovenstaande ook vooral als een hype en lees ik niet iets waarom mensen deze token gaan kopen in de toekomst?
Veel beter investeer je in rainbow, die heeft tenminste een usecase, meerdere zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Palindrome schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:30:
[...]

Veel beter investeer je in rainbow, die heeft tenminste een usecase, meerdere zelfs.
Zoals? Enige wat ik lees is de zoveelste "we zijn fucking hard deflatoir"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
Jedi_Pimp schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:45:
[...]

ErgoDex wordt door velen getipt als de favoriet. Als ze met een IDO komen wordt het een kwestie van snel zijn en geluk hebben. De marketcap van de Ergo token is inderdaad al best hoog.

Ik zat ook al te kijken op de Adax Telegram. Er is behoorlijk wat kritiek op ExMarkets. Aan de andere kant is dat de enige optie als je Adax tokens wilt hebben. Nieuwe acounts aanmaken zie ik ook niet zitten. :P Als er een aardige dip komt ga ik het wel overwegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
vickypollard schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:50:
[...]

Zoals? Enige wat ik lees is de zoveelste "we zijn fucking hard deflatoir"
Pensioen fonds en loterij in 1 en hoef ook niet meer zelf te doneren aan goede doelen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Ik snap dat iedereen graag zijn eigen token wil shillen :+ maar laten we niet doen of ze echt veel usecase hebben.

Zowel kingdefi als Rainbow werken vooral op basis van hype en FOMO. Waarbij Kingdefi misschien íéts meer echt nut heeft. Maar ook véél te ingewikkeld is voor de meeste mensen.

Ik bedoel: Rainbow kondigt aan dat ze een contract hebben getekend voor een exchange en de koers schiet omhoog :+

En dat is in crypto helemaal niet vreemd. Bitcoin heeft ook geen nut, behalve dat het stijgt :+ dat je er mee kan betalen bij misschien 15 bedrijven wereldwijd? Doet niemand, hoge fees :+ ook dat is puur marketing :D

Daarom handel ik persoonlijk op welke hype er op de plank staat. En dus niet op emotie als "ja maar het heeft een usecase!". Want als volgende maand BTC opeens nog maar 10% waarde heeft (en dat zou niet voor het eerst zijn) is dit hele circus nog exact 0 euro waard. En er zijn maar weinig devs die onbetaald de volgende 3 bear-jaren gaan overbruggen :+

[ Voor 21% gewijzigd door Waah op 24-08-2021 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
JW04 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 16:07:
[...]
Al die coins zijn gebaseerd op hype. Bij safemoon kwam daar nog eens een nieuw type smartcontract bij (reflections, inmiddels bij nagenoeg elke bsc coin )
Rainbow heeft geen hype zoals shiba die flink profiteerde van een bullsentiment en de pumps in doge door musk. Rainbow heeft hiervan helemaal niets behalve wat kleinschalige hype door een eerder (gefaald) project.

Ik schaam me er bijna voor maar waarom rainbow kopen als je ook KRW kan kopen?
Omdat er 0,0 hype is voor KRW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Palindrome schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:28:
[...]

Hey dat is niet waar! Het is hier heel vaak geshilled :Y)
Door één iemand :+
Met vaak 0 reactie O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
Palindrome schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:28:
[...]

Kijk even naar beide charts en zoek de verschillen, scheelt mij weer argumenteren tegen fanboys zonder enige kennis van zaken.

Wat betreft de usecase van KRW. De token zal op ETH/SOL/Cardano/POL komen via bridges, er zal dus geen nieuwe token komen. De token zorgt er dan ook voor dat je via de PF tracker/yield overzicht precies kan zien war je het beste wat kan staken. Hiernaast zijn er wat leuke gadgets zoals de double pool, eigenlijk een LP maar dan zonder IL. Het staat allemaal wel op hun website, zo ingewikkeld is het ook weer niet. Nouja, misschien wel voor een aantal mensen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
Waah schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:32:
[...]

Met vaak 0 reactie O-)
Onjuist, hij is hier in mei al langsgekomen voor de presale. Daarnaast zou ik niet graag het markt sentiment baseren op reacties die in een memecoin topic op tweakers worden geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:16
Haha al die kampen hier.

Rainbow heeft wel zijn naam mee en doet het nu aanzienlijk goed. Ze hebben ook trouwe volgers…soort sekte.ik heb nog wel wat muntjes omdat ik wat DHOLD had. Laat het wel staan en zien het wel.. hoop in ieder geval voor de devs dat ze het goed doen.

ik ben zelf toch meer van het KRWkamp. Stabiele groei. En heeft me inmiddels gigantisch veel opgeleverd… ik zie het nog wel stijgen met crosschain ect… maar heb ook wel wat winst gepakt 👍🏻

We zien wel. Tis crypto je weet maar nooit.

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
Palindrome schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 00:02:
[...]

Pensioen fonds en loterij in 1 en hoef ook niet meer zelf te doneren aan goede doelen 8)
Dat is inderdaad uniek en de BSC staat helemaal niet vol met dit soort tokens. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
JW04 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:37:
[...]
Kijk even naar beide charts en zoek de verschillen, scheelt mij weer argumenteren tegen fanboys zonder enige kennis van zaken.
Kan je hier wel giftig gaan doen :+ maar de chart van kingdefi op CMC geeft aan dat die in een maand tijd (zo lang op CMC) één piek heeft gehad. En ongeveer x2.2 is gegaan vanaf toen.

Rainbow heeft dat in een paar dagen al gedaan.

Dus snap niet zo goed waarom je de charts naast elkaar wil zetten :+

Je vraag was waarom niet KRW kopen: omdat die relatief stabiel is, weinig doet nog. En het "langetermijn" is. En daar geloof ik niet in voor bsc. Dat is mijn mening en kan het zeker mis hebben.

Rainbow is nog volop in de hype fase. CMC moet nog, de holders zijn trouw (their loss) en eerste exchange is aangekondigd.

Allemaal potentie op korte termijn voor leuke stijging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
Waah schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 09:01:
[...]

Kan je hier wel giftig gaan doen :+ maar de chart van kingdefi op CMC geeft aan dat die in een maand tijd (zo lang op CMC) één piek heeft gehad. En ongeveer x2.2 is gegaan vanaf toen.

Rainbow heeft dat in een paar dagen al gedaan.

Dus snap niet zo goed waarom je de charts naast elkaar wil zetten :+

Je vraag was waarom niet KRW kopen: omdat die relatief stabiel is, weinig doet nog. En het "langetermijn" is. En daar geloof ik niet in voor bsc. Dat is mijn mening en kan het zeker mis hebben.

Rainbow is nog volop in de hype fase. CMC moet nog, de holders zijn trouw (their loss) en eerste exchange is aangekondigd.

Allemaal potentie op korte termijn voor leuke stijging.
CMC haalt kingdefi door elkaar met koreanse wong, niet daar kijken. https://poocoin.app/token...9399e49f7937766e6de2a3aab

[ Voor 3% gewijzigd door JW04 op 24-08-2021 09:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Tranze schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 16:30:
Ondertussen gaat Lithium weer een beetje de goede kant op.
Ik ga meedoen met de IDO van VICE. Op zich wel een redelijke use-case, ben benieuwd of het team er wat van kan maken.

Ik had ook een klein zakje MINIFOOTBALL... wat kan dat nou worden dacht ik.
Ondertussen zou dat zakje x10 zijn gegaan :+ damn.
Ik ben steeds meer bullish aan het worden op Lithium. Niet zozeer vanwege de groeiende tokenprijs, maar meer door hoe serieus het team (Ben, Tom, Kyle) bezig is. De eerste IDO zit er aan te komen. Als ik Lithium vergelijk met allerlei andere projecten, veelal met een hogere market cap, doen ze het op zo'n beetje elk vlak beter. Mocht BTC weer richting de 40k gaan, heb ik ook geen twijfels over het voortzetten van het project. Dat is altijd mijn grootste angst bij dit soort start-ups: gaan ze überhaupt door als de bear market er aan komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gretzkyus
Iedereen moet lekker doen wat hij denkt wat goed is en het meeste geld kan opleveren. En dat is over een half jaar vast goed te vergelijken, nu nog niet :P

Iedereen die vroeg in Kingdefi zat, zit al op x10 plus nog de hoge APR. Dus dat is erg dikke winst. Als al mijn munten dat doen, ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
De sfeer in dit topic is wel naar de beerput zeg.
Iedereen met zijn eigen sekte-achtige mening :)

Kom op met nieuwe gems!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinvanes13
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-06 12:32
Rainbowtoken is wmb een GEM één van de coins die tenmisnte serieus is op de BSC chain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gretzkyus
Gaat er nog iemand iets met Buffer Finance doen? Launch via Lithium over een week ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Ja ieder zijn ding.

Ik vind Rainbow en KingDefi beide goede projecten.

Maar als je je inleg wilt verdubbelen moet KingDefi een marketcap van 100 miljoen bereiken en Rainbow slechts 2 miljoen...

Dan ga ik toch voor Rainbow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:24
Gretzkyus schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 09:32:
Gaat er nog iemand iets met Buffer Finance doen? Launch via Lithium over een week ongeveer.
Ik zit nog een beetje in dubio m.b.t. Buffer en Vice.
Afhankelijk van de vesting period (of liever niet), ga ik wel een klein beetje BNB in beiden stoppen denk ik.
Wil wel snel genoeg inleg eruit kunnen halen.
Zit momenteel eigenlijk met net iets te groot PF-% in Lithium, wil dat niet uitbreiden met gelieerde producten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
JW04 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 09:04:
[...]
CMC haalt kingdefi door elkaar met koreanse wong, niet daar kijken. https://poocoin.app/token...9399e49f7937766e6de2a3aab
whaha, prutsers _O-

Dat is al beter ja. Als je inderdaad tijdens de BTC-dip hebt gekocht ben je nu spekkoper _/-\o_ Maar grote kans dat je op x3 zit als je daarvoor hebt gekocht. Sowieso niets mis mee O-)

Volgens mij hebben beide coins potentie, om andere redenen. Beide prima. Het vragen "waarom" heeft niet zoveel nut. Iedereen heeft een eigen investeringsstrategie volgens mij. De waarom-vraag is nuttig als die komt vanuit interesse. Niet als die komt uit eigenbelang

Sowieso als je mensen wilt overtuigen doe je dat niet zo: "zo ingewikkeld is het niet, nou ja misschien voor sommige hier". Daar ga je mensen niet mee overtuigen :+ maar tegen je in het harnas jagen.

Verder eens met @freshprince : Nieuwe parels zouden leuk zijn :+

Dus:
Rewardeum, was al eerder gedeeld. 26e is presale en ook live op Pancakeswap. Dus maar eens zien hoe die dipt na presale en dan misschien een gokje wagen.

On other news: Minimon World lijkt toch echt wel helemaal mis te gaan :+ dev heeft covid (opvallend hoeveel crypto-mensen covid krijgen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
DaWayne schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 09:37:
[...]

Ik zit nog een beetje in dubio m.b.t. Buffer en Vice.
Afhankelijk van de vesting period (of liever niet), ga ik wel een klein beetje BNB in beiden stoppen denk ik.
Wil wel snel genoeg inleg eruit kunnen halen.
Zit momenteel eigenlijk met net iets te groot PF-% in Lithium, wil dat niet uitbreiden met gelieerde producten...
Je zou ook klein kunnen inzetten, toch? Ik vind mijn % Lithium ook te groot, zeker als we richting de 10mio market cap gaan, maar ik ben wel benieuwd naar wat vooral VICE gaat doen. Zit zelf te denken om bijv. een halve BNB in te zetten, ongeacht vesting period.

@Gretzkyus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 10:22:
[...]

Je zou ook klein kunnen inzetten, toch? Ik vind mijn % Lithium ook te groot, zeker als we richting de 10mio market cap gaan, maar ik ben wel benieuwd naar wat vooral VICE gaat doen. Zit zelf te denken om bijv. een halve BNB in te zetten, ongeacht vesting period.

@Gretzkyus
als we richting de 10m gaan, dan wordt mijn PF zeker uit balans en dan ga ik maar eens reflections verkopen denk ik.
Voor nu denk ik erover om bij Vice en bij Buffer beiden 0,25BNB te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Waah schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:32:
[...]

Met vaak 0 reactie O-)
Oke 0,1 hype dan hè oke

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
JW04 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:43:
[...]
Dat is inderdaad uniek en de BSC staat helemaal niet vol met dit soort tokens. :/
Klopt helemaal ! En ook nog eens 7 kleuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freshprince
Palindrome schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 10:57:
[...]

Klopt helemaal ! En ook nog eens 7 kleuren.
7 kleuren? All in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
JW04 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:37:
[...]

Wat betreft de usecase van KRW. De token zal op ETH/SOL/Cardano/POL komen via bridges, er zal dus geen nieuwe token komen. De token zorgt er dan ook voor dat je via de PF tracker/yield overzicht precies kan zien war je het beste wat kan staken. Hiernaast zijn er wat leuke gadgets zoals de double pool, eigenlijk een LP maar dan zonder IL. Het staat allemaal wel op hun website, zo ingewikkeld is het ook weer niet. Nouja, misschien wel voor een aantal mensen hier.
Charts zeggen niks bij nieuwe coins. Dus dat is geen argument om daarop te vergelijken.

En verder is het nogal een niche met een laag technische termen zonder echt enige inhoud of usecase daar zijn er ook al zo velen van.

Over een maand hebben we het weer over een nieuwe farm met wat andere technische termen of jasjes d:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gretzkyus
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 10:22:
[...]

@Gretzkyus
Ik twijfel ook wel. Doe vast wel iets, ook omdat ik het wel leuk vind om de launchpad van Lithium eens te gebruiken :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dmp1982
Palindrome schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:02:
[...]

Charts zeggen niks bij nieuwe coins. Dus dat is geen argument.

En verder is het nogal een niche met een laag technische termen zonder echt enige inhoud of usecase daar zijn er ook al zo velen van.

Over een maand hebben we het weer over een nieuwe farm met wat andere technische termen of jasjes d:)b
Verder behoor je nogal bij de sekte vanuit oud diamondhold…. Jou argumenten gaan net zo plat als een ander..

Doe eens ff chill.. beetje oneerbiedig doen alsof je andermans winsten misgunt. Allebei valt wat voor te zeggen. Rainbow is juist dezelfde token uit duizenden , waarin krw een verschil kan maken. Juist om uit de shitcoin principe te komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Succes aan beide tokens :P

[ Voor 206% gewijzigd door _Gast_ op 24-08-2021 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Dmp1982 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:18:
[...]

Verder behoor je nogal bij de sekte vanuit oud diamondhold…. Jou argumenten gaan net zo plat als een ander..

Doe eens ff chill.. beetje oneerbiedig doen alsof je andermans winsten misgunt. Allebei valt wat voor te zeggen. Rainbow is juist dezelfde token uit duizenden , waarin krw een verschil kan maken. Juist om uit de shitcoin principe te komen..
Doe zelf eens even chill met je sekte..

Er lopen hier hoge piefen rond die alsmaar de dienst proberen uit te maken over wat wel of niet legit projecten zijn of shitcoins.

Beetje tegen gas geven mag gewoon, niet leuk hè als ik Krw geen legit project noem ;) maar ja jullie noemen mijn muntje ook niet legit.. :X

[ Voor 20% gewijzigd door Palindrome op 24-08-2021 13:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vickypollard
En, wie zit er al diep in Dogecoin 2.0? :P https://coinmarketcap.com/currencies/dogecoin-2/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dmp1982
Palindrome schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 13:23:
[...]

Doe zelf eens even chill met je sekte..

Er lopen hier hoge piefen rond die alsmaar de dienst proberen uit te maken over wat wel of niet legit projecten zijn of shitcoins.

Beetje tegen gas geven mag gewoon, niet leuk hè als ik Krw geen legit project noem ;) maar ja jullie noemen mijn muntje ook niet legit.. :X
Het is een sekte.. desalniettemin gun ik je returns.
Je doet precies hetzelfde.. juist het downgraden van een andermans ‘investering’ beetje zwak.. noemen.

Nogmaals hoop ik dat rainbow een succes zal zijn. Beetje tegengas .. jazeker maar wel met goede onderbouwing. Je zoekt nu alleen maar confrontatie op.

Krown is eigenlijk ook geen memecoin.. en dat betreft voor mij sluit de discussie dan ook…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Dmp1982 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 13:42:
[...]

Het is een sekte.. desalniettemin gun ik je returns.
Je doet precies hetzelfde.. juist het downgraden van een andermans ‘investering’ beetje zwak.. noemen.

Nogmaals hoop ik dat rainbow een succes zal zijn. Beetje tegengas .. jazeker maar wel met goede onderbouwing. Je zoekt nu alleen maar confrontatie op.

Krown is eigenlijk ook geen memecoin.. en dat betreft voor mij sluit de discussie dan ook…
Ah dan hoeft krown hier ook niet genoemd te worden. Is tenslotte het memecoin topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmp1982
Palindrome schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 14:01:
[...]

Ah dan hoeft krown hier ook niet genoemd te worden. Is tenslotte het memecoin topic ;)
Beetje sneu,maar inderdaad is deze discussie de adem niet waard. Wel grappig dan dat jou legit project hier wel mag verschijnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hoosie
  • Laatst online: 20-08 18:42
Kan iedereen weer even het zand uit zn vagina halen? Bedankt!

Ik heb de laatste tijd weinig gedaan met PCS, behalve Rainbow presale dan. Hoe is het tegenwoordig qua Rugpulls, Honeypots etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:17
Hoosie schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:38:
Hoe is het tegenwoordig qua Rugpulls,
Veel.
Honeypots
Veel.
etc?
Minder.

Eeenuh, Bonfire:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e1hoHn9XvRpL-8RLZgmqMomNHbU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/RqG95bQ6Bi5D7lbp8RjLCjkP.png?f=user_large

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Inderdaad weer op de inhoud focussen, met respect voor elkaar en dus niet meer op de man spelen aub

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
Nieuwe ATH voor Rainbow: $1,2 miljoen d:)b En ze hebben het over een nieuwe exchange. CMC listing moet ook nog komen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7C1VQfI.png

[ Voor 5% gewijzigd door _Gast_ op 24-08-2021 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Nnoitra schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:31:
[...]
Veel.

[...]
Veel.

[...]
Minder.

Eeenuh, Bonfire:
[Afbeelding]
Oef das wel flinke FUD voor Bonfire. Ben benieuwd waar die heen gaan. Één van mijn gemiste kansen (gekocht vlak na launch, verkocht want vertrouwde het niet....)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• freshprince
Ik zou ons klaar houden voor de eerste shitcoins op cardano à la safemoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
freshprince schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:18:
Ik zou ons klaar houden voor de eerste shitcoins op cardano à la safemoon
Zijn die al bekend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
Geen idee. Smarts contracts zijn er pas vanaf september dus heb nog niet echt gezocht.
Zou me niet verbazen dat er inderdaad al gestart zijn met development op testnet.

Want dit is vooral first come, first moon denk ik xD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hoosie
Rainbow gaat lekker, dik over z'n ATH heen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:08
Bored gaat ook als een raket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Ik denk dat ze in het begin wel voor de lange termijn gingen. Toen het na de dip niet meer herstelde heeft het team denk ik uitgecasht.

Ik was op de dag van de launch al uitgestapt met x4.

Ik heb gister meegedaan aan de presale van https://www.superdex.finance/
De presale is nog bezig en niet volgelopen.
https://dxsale.app/app/v2...ale?saleID=2855&chain=BSC
Ik denk dat ik deze bij de launch ook direct ga verkopen.
De devs komen betrouwbaar over, maar niet zo pro...

[ Voor 33% gewijzigd door _Gast_ op 25-08-2021 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patroo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18-09 09:20
Rainbow-holders, uitcashen na CMC-listing? Of hebben jullie tussentijds al je inleg eruitgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Patroo schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 12:30:
Rainbow-holders, uitcashen na CMC-listing? Of hebben jullie tussentijds al je inleg eruitgehaald?
Ik ga het wat langer holden...

[ Voor 4% gewijzigd door _Gast_ op 25-08-2021 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamscho
_Gast_ schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 12:02:
[...

Ik heb gister meegedaan aan de presale van https://www.superdex.finance/
De presale is nog bezig en niet volgelopen.
https://dxsale.app/app/v2...ale?saleID=2855&chain=BSC
Ik denk dat ik deze bij de launch ook direct ga verkopen.
De devs komen betrouwbaar over, maar niet zo pro...
Hmmm zat ff te kijken maar connecten Wallet lukt me niet - presale toch al afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinvanes13
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-06 12:32
Ik blijf holden ook naar CMC :-) CMC is bij serieuze tokens geen einddoel, maar een opstap naar grotere hoogtes (zie babydoge etc)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik cash er 200 miljard uit na CMC pump en blijf er met een triljoen inzitten, denk dat er veel meer aan zit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Hamscho schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 13:47:
[...]

Hmmm zat ff te kijken maar connecten Wallet lukt me niet - presale toch al afgelopen?
Klopt, inmiddels is het afgelopen.

Morgen om 13:00 is de launch. Maar hou de Telegram in de gaten voor eventuele veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Patroo schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 12:30:
Verkopen na CMC heeft niet héél veel zin denk ik. Met de whale-tax van 21% en buy-in tax van ~8% zit je dus op zo goed als 30%. Dus "traden" heeft weinig zin.

Normaal cash ik wel na CMC, maar aangezien de eerste exchange al aanstaande is, en een 2e lijkt te volgen: Dan HOLD ik nog wel ff.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Palindrome
Devs van $Rainbow komen met hun eigen dAPP genaamd Bifrost

https://rainbowtoken.finance/bifrost.pdf

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosie
Als concurrent van Dxsale, ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
Very bullish news!

Ze zijn wel goed bezig daar d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gretzkyus
Aped in @ Cirus Foundation vanochtend. Toevallig meteen lekker dagje, maar moet me er nog in verdiepen :') Al ontstijgt dit ook wel de memecoins. Geen idee waar ik zulke meldingen anders kwijt moet eigenlijk, het blijft een erg hoog risico munt alleen dan met een product.

[ Voor 17% gewijzigd door Gretzkyus op 25-08-2021 19:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
_Gast_ schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 18:04:
[...]

Very bullish news!

Ze zijn wel goed bezig daar d:)b
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aLy_O1N3UoHhW8Ggw2KHzkJJ4DI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nmVMy95Alv61UUCkSwB5oq62.jpg?f=fotoalbum_large

Dat blijk wel ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Heerlijke chart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Gretzkyus schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 19:58:
Aped in @ Cirus Foundation vanochtend. Toevallig meteen lekker dagje, maar moet me er nog in verdiepen :') Al ontstijgt dit ook wel de memecoins. Geen idee waar ik zulke meldingen anders kwijt moet eigenlijk, het blijft een erg hoog risico munt alleen dan met een product.
Je komt vaak wel met goede tokens. Jammer dat het ERC20 is.

Hoe vind je ze?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
Mocht iemand trek hebben in een pancake launch: https://www.superdex.finance/ Vandaag om 13:00 Dev doxxed.

DYOR!

Inmiddels gelaunched. Marketcap is nog laag https://poocoin.app/token...f7665898a0fb298fd2059f88a

[ Voor 38% gewijzigd door _Gast_ op 26-08-2021 13:39 ]

• Hoosie
_Gast_ schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:17:
Mocht iemand trek hebben in een pancake launch: https://www.superdex.finance/ Vandaag om 13:00 Dev doxxed.

DYOR!

Inmiddels gelaunched. Marketcap is nog laag https://poocoin.app/token...f7665898a0fb298fd2059f88a
Thanks voor deze, ben er ingestapt met mx van rond de 70K. nu al verdubbeld. Eens zien wat het gaat doen :)

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hoosie schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:41:
[...]

Thanks voor deze, ben er ingestapt met mx van rond de 70K. nu al verdubbeld. Eens zien wat het gaat doen :)
Zo te zien is er een wallet te die 32% van de tokens houdt. Ben er een tijdje uit geweest, maar lijkt mij wel een red flag?

Edit:
Volgens het contract gaat dit om de 'DonationWallet'.

[ Voor 20% gewijzigd door Dick op 26-08-2021 13:52 ]

• _Gast_
Hoosie schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:41:
[...]

Nice! d:)b

Ze komen binnenkort met een eigen DEX, staking en farming. Hopelijk wordt het wat. :)

Een whale is net ingestapt met 20 BNB _O-

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wbpuOTL.png

[ Voor 42% gewijzigd door _Gast_ op 26-08-2021 15:27 ]

• vickypollard
_Gast_ schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:49:
[...]

Nice! d:)b

Ze komen binnenkort met een eigen DEX, staking en farming. Hopelijk wordt het wat. :)

Een whale is net ingestapt met 20 BNB _O-

[Afbeelding]
Ik heb n.a.v. jouw post meegedaan met de presale hiervan en het zit al op 4x m'n inleg. Maar geen idee hoe ver normaal gesproken zoiets doorgaat :P Ik zie wel vaker in charts dat kort na een introductie er een flinke pump is en dan een keiharde dump en dat het dan lang duurt voor het weer wat opkrabbelt. Ik vind alle communicatie e.d. ook nog niet weer heel veel vertrouwen uitspreken, dus ik weet niet of dit een lange termijn dingetje is... Twijfel dus: moon? :+

• _Gast_
vickypollard schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:52:
[...]

Ik heb n.a.v. jouw post meegedaan met de presale hiervan en het zit al op 4x m'n inleg. Maar geen idee hoe ver normaal gesproken zoiets doorgaat :P Ik zie wel vaker in charts dat kort na een introductie er een flinke pump is en dan een keiharde dump en dat het dan lang duurt voor het weer wat opkrabbelt. Ik vind alle communicatie e.d. ook nog niet weer heel veel vertrouwen uitspreken, dus ik weet niet of dit een lange termijn dingetje is... Twijfel dus: moon? :+
Klopt, dat is altijd moeilijk in te schatten. De ene keer handel je goed en de andere keer niet.

x4 is best goed. Als je er tevreden mee bent kun je verkopen.

Als de Dev zijn beloftes kan waarmaken (DEX, staking, farming + goede marketing) denk ik dat er nog rek in zit....

• vickypollard
_Gast_ schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:02:
[...]

Klopt, dat is altijd moeilijk in te schatten. De ene keer handel je goed en de andere keer niet.

x4 is best goed. Als je er tevreden mee bent kun je verkopen.

Als de Dev zijn beloftes kan waarmaken (DEX, staking, farming) denk ik dat er nog rek in zit....
Ja, 4x is ook wel erg lekker makkelijk verdienen, maar als er een 10x in zit is dat nog mooier :P Marketcap is nog ontzettend klein nu, dus er zit waarschijnljik inderdaad nog wel wat rek in.

Edit: ik kijk het gewoon aan. Het is ook weer niet alsof ik hier een kapitaal in heb zitten en nooit geïnde winsten zijn geen winsten.

[ Voor 10% gewijzigd door vickypollard op 26-08-2021 16:06 ]

• _Gast_
vickypollard schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:03:
[...]

Ja, 4x is ook wel erg lekker makkelijk verdienen, maar als er een 10x in zit is dat nog mooier :P Marketcap is nog ontzettend klein nu, dus er zit waarschijnljik inderdaad nog wel wat rek in.
Klopt ik ga ook voor x10. :)

Op dit moment een dipje...

[ Voor 14% gewijzigd door _Gast_ op 26-08-2021 16:24 ]

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:08
_Gast_ schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:17:

DYOR!

Dump ingezet

• vickypollard
Was het ook wel een mooi moment voor :P

• DaWayne
vickypollard schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:33:
Was het ook wel een mooi moment voor :P
krabbelt ook wel weer op zie ik.
Zit zelf nu op x2, heb voor ongeveer 27 ingekocht, wil de volgende keer bij 80 wel mijn inleg er maar eens uit halen.

• vickypollard
DaWayne schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:40:
[...]

krabbelt ook wel weer op zie ik.
Zit zelf nu op x2, heb voor ongeveer 27 ingekocht, wil de volgende keer bij 80 wel mijn inleg er maar eens uit halen.
Vooral dankzij dit adres zo te zien: 0x9475A0B3ae869b4795D61f506CBfb67FA15D9910. Ik weet niet of ik het verkeerd interpreteer, maar dit lijkt me een whale die nu alles opslokt en een keertje flink gaat dumpen. Inmiddels al 57BNB.

Edit: never mind, dat hoort erbij
Charity Wallet (1% of transactions): 0xf8e16cc9c63ba38c2651dd9895c896b38782fea4

Project enhancements and development (2% of transactions): 0x9475a0b3ae869b4795d61f506cbfb67fa15d9910

Marketing (2% of transactions): 0x127aeed7733cd5e629bc22ed7b806769c72ccfe6
Hou er rekening mee dat er blijkbaar 12% tax op de transactions zit (waar bovenstaande dus onderdeel van is). 4% gaat terug naar holders, dus holden heeft zo zo'n voordelen.

[ Voor 36% gewijzigd door vickypollard op 26-08-2021 16:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
Nieuwe ATH inmiddels. Hold! :p

x6...

[ Voor 13% gewijzigd door _Gast_ op 26-08-2021 19:57 ]

• DaWayne
_Gast_ schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 17:20:
Nieuwe ATH inmiddels. Hold! :p

x6...
Nu zou je toch aardig bij x10 in de buurt moeten zitten. Blijft gaan voorlopig.
Blij dat ik na paar maand weer even in BSC Bonanza ben gestapt. Had ik er nu maar meer ingestopt _/-\o_

• _Gast_
DaWayne schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:31:
[...]

Nu zou je toch aardig bij x10 in de buurt moeten zitten. Blijft gaan voorlopig.
Blij dat ik na paar maand weer even in BSC Bonanza ben gestapt. Had ik er nu maar meer ingestopt _/-\o_
Helaas niet. :p Ik zat in de presale. Na aftrek van de tax zit ik ong. op x6.

Ik zat hetzelfde te denken _O-
Pagina: 1 ... 55 ... 96 Laatste

Let op:
  • Het risico voor het investeren in nieuwe coins is enorm. Wees je ervan bewust dat je je volledige inzet op zeer korte termijn volledig kunt verliezen. Investeer dus ook nooit meer dan je bereid bent om te verliezen.
  • Blijf on-topic.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Het afkraken van Meme coins in het algemeen is niet de bedoeling. Het topic kan daardoor ondergesneeuwd raken. Uit je mening op een normale manier en ga een gezonde discussie aan.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Mocht er hier een coin besproken zijn, dat een scam coin blijkt te zijn, wees dan zo vriendelijk om die informatie direct met anderen te delen, dat wordt gewaardeerd,
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!