Ik had alles verkocht en in BOG gestopt. Daar heb ik nu alles inzitten. Jammer, maar zo het is nou eenmaal. Ik wilde CLT lang holden, maar het groepje werd kleiner en kleiner... weinig animo... Dus ik heb die keuze gemaakt. Ik had de 6e wallet geloof ik, minus de dev wallet etc.freshprince schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 23:53:
[...]
@kevinr1 hopelijk heb je nog op tijd clt kunnen verkopen want je was 1 van de top hodlers dacht ik
Iets van 1300 BOG heb ik nu... maar dat gaat ook niet hard. De waarde van BOG is vooralsnog vrij gespiegeld op de prijs van een BNB

Ik kan wel solo staken met BOG, en dat is wel echt handig. Ik heb nu binnen vier dagen al 10 BOG eruit kunnen halen. Ik verwacht dat BOG op langere termijn wel weer gaat groeien. Net als iedereen, wacht ik op die dag.
Ik ben ook een beetje klaar met al die shitcoins. Ik vind het prima om me niet meer druk te maken over al die andere coins, en maar rustig te wachten tot deze coin weer een beetje gaat stijgen. Ik heb er wel vertrouwen in.
[ Voor 23% gewijzigd door kevinr1 op 04-06-2021 09:31 ]
Life is meant to be experienced