[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]

Pagina: 1 ... 46 ... 96 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-09 22:52
Iemand nog nieuws over Bogged Finance token? Traden is weer mogelijk zie ik. En het stijgt hard.

https://poocoin.app/token...3f47d37088a1181bb3fbf0099

[ Voor 12% gewijzigd door _Gast_ op 30-05-2021 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinr1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-09 09:35

kevinr1

Dude?

_Gast_ schreef op zondag 30 mei 2021 @ 13:06:
Iemand nog nieuws over Bogged Finance token? Traden is weer mogelijk zie ik. En het stijgt hard.

https://poocoin.app/token...3f47d37088a1181bb3fbf0099
Die moet je niet meer gebruiken. Dat zijn of bots die het nu nog daarop handelen, of mensen die BOGS willen kopen voor de sniper bot.

De Devs hebben blijkbaar het nieuwe contract af, en ze zijn ge-audit.
Ze hebben binnenkort een relaunch. Hier wat info van hun TG:

"
Relaunching 01/06/21 9PM UTC

New $BOG Supply Information
Total supply at snapshot: 21.7M
Reclaimed: 8.4M

New maximum supply: 15M BOG
Circulating supply: 13.3M BOG
Cross-chain bridge pool: 1.5M BOG
Airdrop dispute reserves: 100K BOG (Burnt after 3 months)
Burnt: 100K BOG

BOG to distribute to holders: 12.2M BOG

BNB reclaimed during migration: 9250 BNB

Liquidity to stakers:
6179 BNB
900K BOG

This will produce approximately 75K LP tokens so stakers will receive just under 2x the amount of new BOG LP tokens than old BOG LP tokens - the total value of the LP tokens you receive will be worth the same as before migration.

This leaves 3061 BNB from LP reclaimed from stakers who over-sold.

50% (1530 BNB) will be paired with an additional 221K BOG as a liquidity boost, this LP will be staked and the yield will be burnt, further reducing supply.
50% (1530 BNB) will be used to buy-back and burn BOG, on a schedule of ~109 BNB per day for the two weeks following launch.
Further burns will be announced after this period and use our platform fees to buy-back additional BOG.

The audit was submitted before we had all the snapshot data and as we cannot change the code without a second audit the maximum supply will remain at 15M, actual circulating supply will start at 13.3M and be reduced by burns over time, with the additional supply used for a bridge pool.
Old holders will suffer approximately ~3.5x dilution from pre-exploit levels however this will be resolved over time with the new staking mechanics - please read our medium articles for specifics on this.
Old holders will also have multipliers for prioritized products such as the BOG Token Launch Sniper.

Post-launch plan:
- Migrate sniper to use new BOG token for priorities.
- Migrate stop-losses to use new BOG token for minimum holding.
- Release limit orders v2 with BUSD and Pancake v2 & Apeswap support along with payment in the new BOG token.

Medium-Long term roadmap:
- Bogged.Finance "Pro Mode" - integrated swap, limit orders, stop losses and chart interface
- Scheduler oracles
- Embeddable BogCharts
- Cross-chain release on MATIC with BOG bridge
View more at https://docs.bogtools.io/roadmap

New staking tokenomics medium article:
https://boggedfinance.med...mics-details-d6aebdae1960

$BOG Relaunch schedule

Sunday 30/05/21 9PM UTC
All airdrop disputes must be submitted by this time. Check your airdrop at bogged.finance

Monday 31/05/21 9PM UTC
Pre-launch airdrop claims will be available from this time.
Users may also stake their claimed BOG and/or LP on bogged.finance - further instructions will be announced closer to the time.

Tuesday 01/06/21 9PM UTC
Launch. Liquidity will be added and $BOG will be available to trade.

Airdrop claims will be available indefinitely if you are unavailable during the pre-launch period.

Launch price will be 145 BOG per BNB. USD value will depend on BNB price at launch time.
"

Life is meant to be experienced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Thanks voor de info! Ik heb wat in de oude gestopt, maar gelukkig staat het op winst. Even kijken hoe het verder verloopt.

Wat verwacht je ervan na de launch van het nieuwe contract? Een grote sell en dan weer omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinr1

kevinr1

Dude?

_Gast_ schreef op zondag 30 mei 2021 @ 16:53:
Thanks voor de info! Ik heb wat in de oude gestopt, maar gelukkig staat het op winst. Even kijken hoe het verder verloopt.

Wat verwacht je ervan na de launch van het nieuwe contract? Een grote sell en dan weer omhoog?
Ik zou het niet weten. Ik verwacht eerst een kleine pump, en dan een dump.
Maar ik ga niet sellen, BOG zit goed in elkaar, en het is een project voor een langere periode.
Ik weet wel dat ik m'n BOG voor langere tijd ga vasthouden en ga staken. Dus wat er in het begin gaat gebeuren interesseert me niet heel veel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
kevinr1 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 17:48:
[...]

Ik zou het niet weten. Ik verwacht eerst een kleine pump, en dan een dump.
Maar ik ga niet sellen, BOG zit goed in elkaar, en het is een project voor een langere periode.
Ik weet wel dat ik m'n BOG voor langere tijd ga vasthouden en ga staken. Dus wat er in het begin gaat gebeuren interesseert me niet heel veel :9
Klopt, voordat het crashte ging het best goed. Ik zat er zelf niet in. Maar nu overweeg ik wel om in te stappen. Hoop dat het een goed moment is.

Waar kun je het staken en wat levert het ongeveer op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinr1

kevinr1

Dude?

Hier is wat meer informatie:
https://bogtools.io/token/staking/

Hier kan je daadwerkelijk staken:
https://pancake.bogged.fi...3f47D37088A1181bB3fbF0099

Ik ben geen expert, maar het werkt ongeveer zo. Let op, ik gebruik dummy waardes.
Je moet je bestaande BNB en BOG inleggen om te staken. De verhouding is bijv.

10 BOG en 1 BNB. Deze verhouding staat vast, dat zal pancakeswap voor je berekenen.
Nu heb je een 1 stake. Connect hier je wallet: https://bogtools.io/token/staking/ , en kies dan voor 'Stake x LP'.

Bevestigen, en je bent aan het staken.

Er wordt ondertussen veel getrade bij BOG. Als er bijv. 1000 BOG is getrade, dan krijg jij 1 BOG bij je wallet vanwege je stake.

[ Voor 11% gewijzigd door kevinr1 op 30-05-2021 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Thanks voor de info! Ik ga het overwegen. Eerst even kijken hoe het gaat met de relaunch van BOG..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinr1

kevinr1

Dude?

_Gast_ schreef op zondag 30 mei 2021 @ 18:46:
Thanks voor de info! Ik ga het overwegen. Eerst even kijken hoe het gaat met de relaunch van BOG..
Ik ga juist staken voor de launch. Want ik verwacht juist veel trades tijdens en net na de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
kevinr1 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 18:46:
[...]

Ik ga juist staken voor de launch. Want ik verwacht juist veel trades tijdens en net na de launch.
Klopt dat is het beste. Alleen bezit ik op dit moment geen BOG. Morgen even kijken of ik het tegen een redelijke prijs kan kopen en dan ga ik het denk ik ook staken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinr1 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 18:46:
[...]

Dat gaat toch niet werken als ze naar een nieuw contract over gaan?

Dan stake je op het oude contract en krijg je (neem ik aan) niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinr1

kevinr1

Dude?

Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:15:
[...]

Dat gaat toch niet werken als ze naar een nieuw contract over gaan?

Dan stake je op het oude contract en krijg je (neem ik aan) niks
Dat snappen zij ook. Dus daar hebben ze wat op bedacht. Je mag voor de launch, als je al een staker was voor de flash attack, staken op het nieuwe contract. Dat kan vanaf morgenavond 23.00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Het is nu echt een wild wild BSC west met super veel scams. Heb nu al een paar dagen enkel scams te pakken gehad. Ben wel super voorzichtig geworden. Anderen wel een paar keer over de kop kunnen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:23
Sahara schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:41:
Het is nu echt een wild wild BSC west met super veel scams. Heb nu al een paar dagen enkel scams te pakken gehad. Ben wel super voorzichtig geworden. Anderen wel een paar keer over de kop kunnen gaan?
Ik ben ermee gestopt (naar zoeken mooie pareltjes), ik zit wel in enkele projecten en die HODL ik.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:02
Zit al zeker een week in fiat, wacht wel even totdat we niet meer dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Nopheros schreef op zondag 30 mei 2021 @ 23:13:
[...]

Zit al zeker een week in fiat, wacht wel even totdat we niet meer dalen.
Ik zit ook voor 99% in fiat, maar toch probeer ik met die 1% wat kleine pareltjes te pakken opdat ze binnen een paar minuten - paar uur een grotere parel worden. Maar het valt niet mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:30
Ja het is op dit moment ellende. Heb wat kunnen spreken met de wat grotere zelf promotie Telegram Group admins en die zeggen ook dat het aardig wat ellende is op dit moment.

Sommige zijn bezig met wat projectjes om scams tegen te kunnen gaan, maar veel willen ze er nog niet over vertellen.

Af en toe kom je er nog wel een paar tegen, en dan kun je die verkopen voor 100/300%. Maar ik denk dat 9 van de 10 rugpulls / honeypots etc zijn. Dus ik hodl voor nu ook alleen maar wat projecten waar ik van denk dat er toekomst in zit

Ik vermoed dat dit nog wel een tijdje zo zal blijven. Mensen zijn er even klaar mee.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gretzkyus
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:18
Opticflow doet echt een ouderwetse Arigato hoor. Morgen pas de officiele launch, je kan nog instappen.

Verder echt niets te vinden momenteel indd. Zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas1977
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
Gretzkyus schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:27:
Opticflow doet echt een ouderwetse Arigato hoor. Morgen pas de officiele launch, je kan nog instappen.

geen spijt dus dat je bent ingestapt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-08 18:42
Gretzkyus schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:27:

Helaas veel te vroeg uitgestapt, zat er in vanaf launch, maar vond x4 wel mooi met de huidige trend van rugpulls etc. Had ik maar.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gretzkyus
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:18
sebas1977 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:55:
[...]

geen spijt dus dat je bent ingestapt? :P
Haha, nou pareltje dit. Al gaat het nu wel erg hard 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:04
Gretzkyus schreef op maandag 31 mei 2021 @ 23:02:
[...]

Haha, nou pareltje dit. Al gaat het nu wel erg hard 7(8)7
Ging daarnet even een klein slaapje doen. Was ie meer gestegen dan dat ik deze week aan loon krijg :)

Wanneer uitstappen is de vraag...

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas1977
Kobus Post schreef op maandag 31 mei 2021 @ 23:08:
[...]

Ging daarnet even een klein slaapje doen. Was ie meer gestegen dan dat ik deze week aan loon krijg :)

Wanneer uitstappen is de vraag...
En morgen gat de marketing pas beginnen...
Huidige instroom lijkt vooral te komen van @crypto_penn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 19-09 14:44
Inderdaad honeypot

[ Voor 93% gewijzigd door BootjeVaren op 01-06-2021 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootjeVaren schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:05:
Pre Launch momenteel aan de gang. Wordt morgen op pcs gelaunched. Gisteren ingekocht en zit al aan een bescheiden 220% van de originele inleg.

https://defibooster.tech/home/

https://poocoin.app/token...1f30bdb23f026e80e7d0f02b7
Ik geloof HEEL weinig van die website.

Ik ruik een honeypot.

Ze werken zogenaamd onder een european license naar daar is behalve die claim NIETS over terug te vinden. De Terms&Conditions werken niet (op mobiel iig) & een gegarandeerde 13% APY zonder locked staking terwijl die website 1001 europese regels overtreed?

Yeah right. Niet goed geld weg.

Edit: ik ben er nog wat dieper in gedoken en ik zet mn antwoord op: je bent je inzet kwijt. 100% honeypot.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2021 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtinction!
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-06 08:07
SgtElPotato schreef op zondag 30 mei 2021 @ 23:47:
[...]

Ja het is op dit moment ellende. Heb wat kunnen spreken met de wat grotere zelf promotie Telegram Group admins en die zeggen ook dat het aardig wat ellende is op dit moment.

Sommige zijn bezig met wat projectjes om scams tegen te kunnen gaan, maar veel willen ze er nog niet over vertellen.

Af en toe kom je er nog wel een paar tegen, en dan kun je die verkopen voor 100/300%. Maar ik denk dat 9 van de 10 rugpulls / honeypots etc zijn. Dus ik hodl voor nu ook alleen maar wat projecten waar ik van denk dat er toekomst in zit

Ik vermoed dat dit nog wel een tijdje zo zal blijven. Mensen zijn er even klaar mee.
Zoals je al aangeeft meeste honeypots of rugpulls. Heb wel nog altijd mijn CLT coins. Daarnaast heb ik in de ICO van safemed.io geïnvesteerd die ziet er naar mijn idee wel goed uit. Volgende week start presale en dan listening op PCS. Denk meer een lang termijn project.
https://safemed.io/
https://bscscan.com/addre...a4b12676BB31E9504ae4fE8A6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xtinction! schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:59:
[...]

Zoals je al aangeeft meeste honeypots of rugpulls. Heb wel nog altijd mijn CLT coins. Daarnaast heb ik in de ICO van safemed.io geïnvesteerd die ziet er naar mijn idee wel goed uit. Volgende week start presale en dan listening op PCS. Denk meer een lang termijn project.
https://safemed.io/
https://bscscan.com/addre...a4b12676BB31E9504ae4fE8A6
Lijkt me niet dat daar veel mensen in gaan stappen.

Website is redelijk uitgewerkt, wat spelfouten daargelaten, maar zonder samenwerkingen met ziekenhuizen en verzekeraars gaat het businessplan niet op - en dat plan hoort wat mij betreft, als het serieus was, op ETH thuis en niet op een gecentraliseerde blockchain.

Ze houden ook 90% van de tokens en slechts 5% gaat naar Pancakeswap. Dat is echt SUPER weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Verwijderd schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:17:
[...]

Lijkt me niet dat daar veel mensen in gaan stappen.

Website is redelijk uitgewerkt, wat spelfouten daargelaten, maar zonder samenwerkingen met ziekenhuizen en verzekeraars gaat het businessplan niet op - en dat plan hoort wat mij betreft, als het serieus was, op ETH thuis en niet op een gecentraliseerde blockchain.

Ze houden ook 90% van de tokens en slechts 5% gaat naar Pancakeswap. Dat is echt SUPER weinig.
95% houden ze zelf? Marketing en core team zijn ze zelf ook de eigenaar van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nopheros schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:23:
[...]

Ja. Dat ook nog.

Hebben ze OF niet goed over nagedacht OF een scam.

In beide gevallen zou ik niet instappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 19-09 17:13
https://ghostface.finance/#features

Aardig concept, 4 dagen geleden ingestapt en al aardig wat %tjes gepakt. Het idee dat je BNB spaart is voor mij de reden geweest om te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtinction!
  • Laatst online: 10-06 08:07
Nopheros schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:23:
[...]

Hmm ik heb het anders gelezen in whitepaper. Maar dat kan zijn dat ik het fout lees als newb.

* Over the next 30 years, 90% of SafeMedTokens will be released in circulation in yearly stages. With the release of 31,333,333,333 SFMDinto circulation every year. All unused tokens will be burned

* Coreteam: 2% of Token locked in a smart contract time lock for 2 years
* Development/markerting :3% of Token locked in a smart contract time lock for 6 months
* Lidquidity: 90% of total 5% Liquidity allocation will be locked in the smart contract time lock forever
* 90% of Token will be owned by the foundation and will be released in yearly stages.

Maar eigenlijk geven jullie aan, ik moet gewoon uitstappen zodra release komt om schade te beperken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
xtinction! schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 14:18:
[...]

Hmm ik heb het anders gelezen in whitepaper. Maar dat kan zijn dat ik het fout lees als newb.

* Over the next 30 years, 90% of SafeMedTokens will be released in circulation in yearly stages. With the release of 31,333,333,333 SFMDinto circulation every year. All unused tokens will be burned

* Coreteam: 2% of Token locked in a smart contract time lock for 2 years
* Development/markerting :3% of Token locked in a smart contract time lock for 6 months
* Lidquidity: 90% of total 5% Liquidity allocation will be locked in the smart contract time lock forever
* 90% of Token will be owned by the foundation and will be released in yearly stages.

Maar eigenlijk geven jullie aan, ik moet gewoon uitstappen zodra release komt om schade te beperken?
Klopt toch? 90% + 2% + 3% = 95%?

Wij doen verder geen aanbevelingen, voor hetzelfde geld is dit legit en strijgt de koers enorm. Enige wat we zeggen is de makers zich wel erg rijk rekenen met 95% van alle coins in hun pocket. Dat het in stappen vrijgegeven wordt helpt enigszins maar niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Ik weet niet of het laat is, maar ik heb toch maar wat in Opticflow gestopt. Het zit nu in een dip. Morgen maar weer kijken hoe het ervoor staat...

https://poocoin.app/token...3d4e936587239fcb69dd8ed4c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas1977
_Gast_ schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 23:29:
Ik weet niet of het laat is, maar ik heb toch maar wat in Opticflow gestopt. Het zit nu in een dip. Morgen maar weer kijken hoe het ervoor staat...

Welke dip ? Optic zit na een korte stijging weer op t niveau van voor 1900h....
Over een paar dagen/weken niet meer terug te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
sebas1977 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 23:36:
[...]

Welke dip ? Optic zit na een korte stijging weer op t niveau van voor 1900h....
Over een paar dagen/weken niet meer terug te vinden...
Haha zou mooi zijn. :p De chart ziet er goed uit. En de token is maar een paar dagen oud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iamthefish
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-01 19:33
_Gast_ schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 23:29:

Ik doe met je mee :) mooie dip nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 10:50
DHOLD doet even een moon *O*

Edit: Ah CMC listing :)
https://coinmarketcap.com/currencies/diamondhold/

[ Voor 57% gewijzigd door DutchCrownNL op 02-06-2021 16:19 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patroo
  • Laatst online: 18-09 09:20
Zal je zien, de enige coin hier die moon gaat is er een die ik al meer dan een maand hold😆. Hopen dat een Happy bijtrekt en een Arigato ook op cmc komt.

Nog mensen hier in Wildfire? Lijkt inmiddels wel uitgedoofd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:47
Fijn voor ze. Gun het de DEV zeker. Toch al bijna x3 sinds voor CMC en website.
Helaas nog altijd onder de piek (en onder waar ik heb verkocht, nog los dat 1BNB toen 500 euro was). En lijkt weer te blijven hangen.... Ze moeten eigenlijk nodig van een 0 af. Maar teveel sellers nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas_FR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 11:58
Patroo schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 17:03:
[...]

Zal je zien, de enige coin hier die moon gaat is er een die ik al meer dan een maand hold😆. Hopen dat een Happy bijtrekt en een Arigato ook op cmc komt.

Ik heb wildfire ook nog, maar dat brand niet meer zo hard inderdaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Waah schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 17:05:
[...]

Fijn voor ze. Gun het de DEV zeker. Toch al bijna x3 sinds voor CMC en website.
Helaas nog altijd onder de piek (en onder waar ik heb verkocht, nog los dat 1BNB toen 500 euro was). En lijkt weer te blijven hangen.... Ze moeten eigenlijk nodig van een 0 af. Maar teveel sellers nog
Ja paar paperhands die snel willen verkopen, ik wacht nog wel ff met verkopen tot er een 0 af is.
Nu CMC er is en de nieuwe website online gok ik dat hij nog wel wat momentum kan vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Laatst online: 30-08 22:34
Ik zit ook nog in WildFire, echter doet die vrij weinig helaas... Gelukkig speel ik met winst.
Happy lijkt ook weer een beetje omhoog te gaan en DHOLD gaat er helemaal voor, mooi man.
Ik hodl DHOLD al sinds het hele begin, inleg eruit gehaald en speel alleen nog maar met winst.

Benieuwd wat ie verder nog gaat doen...

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
DutchCrownNL schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 17:38:
[...]

Ja paar paperhands die snel willen verkopen, ik wacht nog wel ff met verkopen tot er een 0 af is.
Nu CMC er is en de nieuwe website online gok ik dat hij nog wel wat momentum kan vasthouden.
Ben zelf ook een paperhand blijkbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Waah schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 18:20:
[...]

Ben zelf ook een paperhand blijkbaar :+
Jij hebt volgens mij aardig rond de ATH verkocht, kan best slim geweest zijn aangezien daarna zo'n beetje alles naar beneden viel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
DutchCrownNL schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 18:56:
[...]

Jij hebt volgens mij aardig rond de ATH verkocht, kan best slim geweest zijn aangezien daarna zo'n beetje alles naar beneden viel :)
Dat was de reden voor mij om te verkopen. Zag het niet zo positief in en dat bleek goed gegokt(meer was het ook niet). Hopelijk her pakt btc zich nu weer en kan de shitcoin markt weer verder waar het gebleven was. Nog een paar keer een BNB/Arigato/Safemoon en dan heb ik een leuk autootje bij elkaar gespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:30
Waah schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 19:15:
[...]

Dat was de reden voor mij om te verkopen. Zag het niet zo positief in en dat bleek goed gegokt(meer was het ook niet). Hopelijk her pakt btc zich nu weer en kan de shitcoin markt weer verder waar het gebleven was. Nog een paar keer een BNB/Arigato/Safemoon en dan heb ik een leuk autootje bij elkaar gespaard.
Wen Lambo?

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Nog 100x zo'n munt :+
(nooit dus)

[ Voor 3% gewijzigd door Waah op 02-06-2021 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
GUH token ook een dikke run gemaakt vandaag. Zit nu in een dip.

https://www.guhtoken.org
https://poocoin.app/token...20fc4c9d9001ba5af7846ccfd

DYOR

[ Voor 3% gewijzigd door Valinor op 02-06-2021 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

1 dag oude Farm / PCS clone: kesef.finance
Grootse vaults met veel rente.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toens
  • Laatst online: 09-03-2023
Patroo schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 17:03:
[...]

Wildifre lijkt indd klaar jammer genoeg en zo heb ik dat met paar andere munten ook.
-Happy
-Bonfire
-Saturna
-Mbuds
-Save

Allemaal keiharde verlies op gemaakt, gekocht op ATH en na die crash van 19 mei niet eens meer in de buurt gekomen van hun ATH.....

Enige token die mij enigzins blij maakt is BabyShark die heeft zich goed staande gehouden tegenover al die andere shitcoins en heeft zelfs gisteren een nieuwe ATH bereikt en dus een goede recovery gemaakt.

Iemand anders ook in Babyshark token?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
Spacerat doet het ook niet slecht zeg op Matic. Klein tasje gekocht een tijdje terug.

[ Voor 11% gewijzigd door keepitfrosty op 03-06-2021 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Toens schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 02:07:
[...]

Wildifre lijkt indd klaar jammer genoeg en zo heb ik dat met paar andere munten ook.
-Happy
-Bonfire
-Saturna
-Mbuds
-Save

Allemaal keiharde verlies op gemaakt, gekocht op ATH en na die crash van 19 mei niet eens meer in de buurt gekomen van hun ATH.....

Enige token die mij enigzins blij maakt is BabyShark die heeft zich goed staande gehouden tegenover al die andere shitcoins en heeft zelfs gisteren een nieuwe ATH bereikt en dus een goede recovery gemaakt.

Iemand anders ook in Babyshark token?
Ik zou Happy niet afschrijven... grote community met langetermijn visie.
Is toch logisch dat ze allemaal onderuit gingen met BTC...

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
enomiss schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:14:
[...]

En een grote community is meteen het "probleem". Met veel holders moet er dus nog héél veel geld bijkomen voor het echt heel veel winst maakt. En als het om "slechts" 10% per dag gaat kan je bijna net zo goed in de alt-coins gaan zitten ipv de shitcoins.

Het kan zeker nog groeien. Maar zelf ga ik toch voor de grotere klappers... Tenminste, in deze shitcoin-space.

Maar eerlijkheid gebied te zeggen: Nog nergens ingestapt, nog geen tijd gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toens
  • Laatst online: 09-03-2023
enomiss schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:14:
[...]

Grote community hebben ze allemaal, dat zegt tegenwoordig niet meer zoveel. Voor alsnog heeft Happy totaal geen recovery kunnen maken en dat baart me wel zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Toens schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:57:
[...]

Grote community hebben ze allemaal, dat zegt tegenwoordig niet meer zoveel. Voor alsnog heeft Happy totaal geen recovery kunnen maken en dat baart me wel zorgen.
Oke community de dev is wel redelijk devoted..

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas1977
Dag lui

Welke twitter en youtube token promotors volgen jullie welke jullie serieus nemen?

asking for a friend ;-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nopheros
sebas1977 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:18:
Dag lui

Welke twitter en youtube token promotors volgen jullie welke jullie serieus nemen?

asking for a friend ;-)
Geen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:02

Chaes

#HODL

GUH, ode aan /u/controlthenarrative?

[ Voor 18% gewijzigd door Chaes op 03-06-2021 17:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iamthefish
Dus.. no more Charlot? ;( Even allemaal snel de TG groep checken als je Charlot hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Iamthefish schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 19:52:
Dus.. no more Charlot? ;( Even allemaal snel de TG groep checken als je Charlot hebt
Oef dat is wel zuur. Ben nu niet thuis, ben benieuwd of ik überhaupt iets kan verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosie
Iamthefish schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 19:52:
Lijkt er wel op. Ik heb snel m'n tokens verkocht nu het nog iets waard is. Toch de helft verloren helaas. Jammer, maar dat is het risico. Ik weet zeker dat @Verwijderd dit ook niet had gewild.

Ik vond het al een tijd verdacht rustig, vandaar dat ik vanmorgen nog vroeg wanneer we weer zouden starten met de marketing. Nu snap ik waarom er niets gebeurde.
Rhndy schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 19:58:
[...]

Oef dat is wel zuur. Ben nu niet thuis, ben benieuwd of ik überhaupt iets kan verkopen
Zo te zien is iedereen uitgestapt, dus ik gok dat je weinig krijgt. Ik zou lekker je metamask/trust op je telefoon zetten. Dan kan je altijd verkopen.

[ Voor 24% gewijzigd door Hoosie op 03-06-2021 20:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Huh, dit is wel erg.
Degene die dit het eerst hebben gezien kunnen nog verkopen voor iets degelijks...
De rest heeft een broodkruimel.
Het moest gewoon gelockt worden en allemaal aan goed doel. Dat was eerlijker :)

[ Voor 22% gewijzigd door freshprince op 03-06-2021 20:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
freshprince schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 20:12:
Huh, dit is wel erg.
Degene die dit het eerst hebben gezien kunnen nog verkopen voor iets degelijks...
De rest heeft een broodkruimel.
Ik ben al tijden geleden uit de TG groep gestapt, wat is er gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holygame
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 13:08
Important message to the community
Last Friday I received an e-mail in the Charlot mailbox, from someone claiming to be a lawyer working for an Alliance of European lottery & gambling associations, looking for the person or organization behind Charlot and consequently notifying me that Charlot’s lottery operations are unlawful and should be shut down immediately.
This message came shortly after some “unhappy” messages in the Charlot chat as well as directly sent to the Admin’s in the Charlot chat, so I intially ignored it. This week I was contacted by phone by the same person, after which I have forwarded the case to my Legal insurance.
As a result they have only informed me that Charlot’s “Community GiveAway” is definitely in violation of the law of my country of residence, and immediately cancelled my insurance policy for “intentional and serious violation of the law”. Shocked by this, I have gotten a “second opinion” from a legal aid organization in the country the claim came from (Belgium) who confirmed the legal correctness and said the notification given is lawfully correct and most likely genuine.

As a result all Charlot’s activities will be stopped immediately.
What does this mean in practice: There will be no more GiveAways, this chat will seize activity and the website will receive an “out of order” banner.
You can still sell your CLT on Pancakeswap – I will not, and can not, block this due to the Locked liquidity.
It is up to everyone to choose to take out their money. Whichever amount remains in the Liquidity Pool when it unlocks, as well as all and any other financial remains of Charlot, will be donated in 50/50 shares to Coral Reef Alliance and Stichting Kika, which received almost equal votes in the donation poll. Proof of payment will be shared here and downloadable on the website.

I am aware this has cost people in our community money. This is no different for me, besides my investments by joining the sale, the website, hosting, new website design, web3 plugin development and promotion have all been paid for.

This chat has now been locked from responses so all members immediately see it. I can still be contacted on @CharlotCLTAdmin, but please understand I may not always respond immediately as this has had quite an impact.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

freshprince schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 20:12:
Ik had dat graag zo gedaan - of het iedereen in gelijke delen teruggeven adh van wallet balance, maar het voordeel van Locked Liquidity is in dit geval ook het nadeel, er is nul controle over totdat de lock eindigt. Ik heb er letterlijk geen toegang tot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Wtf matig zeg, waarde van m’n tokens ziek verdampt…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Iamthefish
Conclusie: rugpull, scam, honeypot is allemaal prima. Lottery and charity? ->huge problem.

Eigenlijk natuurlijk te gestoord voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elm0wer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-02 12:31
Iamthefish schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 20:45:
Conclusie: rugpull, scam, honeypot is allemaal prima. Lottery and charity? ->huge problem.

Volledig mee eens!!

Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Wat voor wet verbiedt dit soort dingen dan ook.. zou daar wel het fijne van willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iamthefish schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 20:45:

Er is met geen woord over her Charity deel gerept - maar een lotterij houden binnen de EU, alsof de wereld vergaat blijkbaar.

Ik ben nog steeds flabbergasted van deze actie op een klein tokentje met krap 500 holders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
Chaes schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 20:50:
Wat voor wet verbiedt dit soort dingen dan ook.. zou daar wel het fijne van willen weten.
Volgens mij mag je prima een loterij houden maar met boven een X aantal deelnemers moet je kansspelbelasting afdragen en melden dat je een loterij houdt. Doe je dat niet dan ben je dus illegaal bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosie
Iamthefish schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 20:54:
[...]

Volgens mij mag je prima een loterij houden maar met boven een X aantal deelnemers moet je kansspelbelasting afdragen en melden dat je een loterij houdt. Doe je dat niet dan ben je dus illegaal bezig.
Dit is zo inderdaad. Wel jammer dat dit zo gegaan is. Zou een zuur persoon die de MacBook niet heeft gewonnen dit gedaan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
Hoosie schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 21:38:
[...]

Dit is zo inderdaad. Wel jammer dat dit zo gegaan is. Zou een zuur persoon die de MacBook niet heeft gewonnen dit gedaan hebben?
Probably. Of eentje die verkocht heeft op de bodem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikkallenberg
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-01-2022
ARRRR

Sorry maar ik moet even Pirate Chain shillen.... De coin bestaat al een tijdje, maar als je een x10 wilt lees hieronder (en DYOR)

Het is Monero (Privacy coin), maar dan beter. Waarom?

1. Monero kan nog getraced worden. De code van Pirate Chain is beter. (DYOR)
2. Monero kost nu $300. PC kost $6 (eergister nog $4).
3. Mensen gaan switchen van Monero naar PC. Het is anoniemer.
4. PC is nu super onbekend, niemand kent het. Mensen schrijven erover dat het een scam is etc. Dit is allemaal gedebunked, maar de meeste mensen weten dit niet. Do your own research. Mega voordeel --> hierdoor is PC nu super goedkoop.
5. Nu $6. Iedereen verwacht dat het volgend jaar minstens $50 is.
6. Het is gewoon een goede coin.
7. De community is mega enthousiast (er is PC kleding, mensen zetten PC tattoes). Heb je een probleem (bijv. met je Wallet of met een Exchange), de devs helpen je binnen een dag. Er is op Reddit / Discord / Facebook een super behulpzame betrokken groep.
8. Het is super onbekend, en moeilijk aan te komen. Daarom zo mega goedkoop! Dit is een voordeel. Wil je PC kopen? Het beste via Tradeogre. Stort geld op Binance. Convert het naar LTC. Schrijf je LTC over naar Tradeogre. Zet je geld van Tradeogre over in de Pirate Chain Lite Wallet. Het is enorm in ontwikkeling om het voor groter publiek beschikbaar te maken (WARRR, Piratedex, Atomic swaps, Grotere exchanges (sinds deze week al 1 bijgekomen, komen er nog meer). Daarom een kans om nu goedkoop in te stappen.
9. Zoek is op Jeff Berwick en Pirate Chain. Vage gast, maar geef hem en zijn team het voordeel van de twijfel. Zo niet, de community spreekt voor zichzelf.
10. De overheid gaat belasting heffen op BTC. Via PC kan dit niet.
11. Er zijn nog heel veel dingen in de maak. Een voorbeeld: Atomic swaps. google maar, maar dit gaat een gamechanger worden.
12. Kijk is wat er de laatste dagen gebeurd. Iedereen gaat over op PC. Dit is echt nog maar het begin.

Sorry voor het shillen, maar als je binnen een jaar een high profit wilt, zoek eens op Pirate chain. Zoek alles uit wat je wilt, lees de scams waarvan ze beschuldigd zijn etc.

Do your own research. Lees de reddit & facebook pagina van Pirate Chain. Lees de main website. Meld je aan voor de Discord. Ik zit er nu een maand bij, en ben overtuigd dat deze coin DE coin is, en DE toekomst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 19:08

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Na zo'n actie heb je ook geen zin meer om een V4 te maken denk ik (CLT maar dan de volledige naam anders noemen en zonder loterij)...jammer man het idee was goed!

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Ach ja, de ten ondergang van CLT kan er ook nog wel bij. Een groot fiasco die memecoins / shitcoins op het moment dat je niet kort op de bal kan spelen. Ben er wel klaar mee eigenlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulder
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-09 16:28
Nou, CLT was een mooie rit. Van x10 naar /5.

Thanks voor alles moeite Intelligo, jammer dat het zo moet aflopen. Ik vond het in ieder geval mooi om er deel van uit te maken.

Wat betreft de mentions over Wildfire, die wordt de komende week gerelaunched en nieuwe coins verdeeld via airdrop. Ik moet nog even kijken of het potentie heeft, het team is vrij groot maar de focus ligt nog niet helemaal bij de nieuwe coin lijkt het. Zal een seintje geven als dat verandert.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• freshprince
Zitten er hier nog die DHOLD niet verkocht hebben? Die doet het nog redelijk OK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KapitanFalchion
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 01-05-2022
sebas1977 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:18:
Dag lui

asking for a friend ;-)
https://fairlife.finance/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseSebastian
  • Laatst online: 18:55
freshprince schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:14:
Zit er nog vanaf dag 1 in. Nog niets verkocht.

Zonde van Charlot ! :( was echt de eerlijkste launch die ik heb meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
erikkallenberg schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:02:
ARRRR

Sorry maar ik moet even Pirate Chain shillen.... De coin bestaat al een tijdje, maar als je een x10 wilt lees hieronder (en DYOR)

Het is Monero (Privacy coin), maar dan beter. Waarom?

1. Monero kan nog getraced worden. De code van Pirate Chain is beter. (DYOR)
2. Monero kost nu $300. PC kost $6 (eergister nog $4).
3. Mensen gaan switchen van Monero naar PC. Het is anoniemer.
4. PC is nu super onbekend, niemand kent het. Mensen schrijven erover dat het een scam is etc. Dit is allemaal gedebunked, maar de meeste mensen weten dit niet. Do your own research. Mega voordeel --> hierdoor is PC nu super goedkoop.
5. Nu $6. Iedereen verwacht dat het volgend jaar minstens $50 is.
6. Het is gewoon een goede coin.
7. De community is mega enthousiast (er is PC kleding, mensen zetten PC tattoes). Heb je een probleem (bijv. met je Wallet of met een Exchange), de devs helpen je binnen een dag. Er is op Reddit / Discord / Facebook een super behulpzame betrokken groep.
8. Het is super onbekend, en moeilijk aan te komen. Daarom zo mega goedkoop! Dit is een voordeel. Wil je PC kopen? Het beste via Tradeogre. Stort geld op Binance. Convert het naar LTC. Schrijf je LTC over naar Tradeogre. Zet je geld van Tradeogre over in de Pirate Chain Lite Wallet. Het is enorm in ontwikkeling om het voor groter publiek beschikbaar te maken (WARRR, Piratedex, Atomic swaps, Grotere exchanges (sinds deze week al 1 bijgekomen, komen er nog meer). Daarom een kans om nu goedkoop in te stappen.
9. Zoek is op Jeff Berwick en Pirate Chain. Vage gast, maar geef hem en zijn team het voordeel van de twijfel. Zo niet, de community spreekt voor zichzelf.
10. De overheid gaat belasting heffen op BTC. Via PC kan dit niet.
11. Er zijn nog heel veel dingen in de maak. Een voorbeeld: Atomic swaps. google maar, maar dit gaat een gamechanger worden.
12. Kijk is wat er de laatste dagen gebeurd. Iedereen gaat over op PC. Dit is echt nog maar het begin.

Sorry voor het shillen, maar als je binnen een jaar een high profit wilt, zoek eens op Pirate chain. Zoek alles uit wat je wilt, lees de scams waarvan ze beschuldigd zijn etc.

Do your own research. Lees de reddit & facebook pagina van Pirate Chain. Lees de main website. Meld je aan voor de Discord. Ik zit er nu een maand bij, en ben overtuigd dat deze coin DE coin is, en DE toekomst is.
Pak ik misschien een plukje van in de volgende bearmarket ;) Txs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
JesseSebastian schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:16:
[...]

Zit er nog vanaf dag 1 in. Nog niets verkocht.

Zonde van Charlot ! :( was echt de eerlijkste launch die ik heb meegemaakt.
Wat is jouw plan?
Momenteel weet ik het niet zo goed. Ik heb er nog een mooi bedragje in zitten maar met de huidige shitcoinmarkt weet ik niet goed wanneer een interessant verkoopmoment is.
Of gewoon echt HODL'en tot tier 4 en beyond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas1977
nvm

[ Voor 98% gewijzigd door sebas1977 op 03-06-2021 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikkallenberg
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-01-2022
freshprince schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:17:
[...]

Ik zit nog niet zo lang in de crypto (vlak voor de recente crash). Stond best veel verlies. Maar PC maakt alles ruimschoots goed. Is echt genieten. Verdien terwijl ik dit typ 100-en euro;s :D. En het einde is nog lang niet in zicht, want verwacht echt dat deze coin naar de $100 gaat. Sommige mensen in de community (en ook Jeff Berwick) hebben het over nog veel meer. Ik zou zeggen pak wat je pakken kan, ook nu.. want hij gaat echt wel weer naar de $16 binnen nu en een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
Dat zet je hier nu ook wel op tijd... De launch is zojuist geweest. Nu stap ik daar niet meer in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas1977
freshprince schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:20:
[...]

Dat zet je hier nu ook wel op tijd... De launch is zojuist geweest. Nu stap ik daar niet meer in 8)7
zeg toch ook niet dat je dat moet doen ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-09 12:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E0sQLCqKrSWpZDcmTlTqm--dksQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kZnWo3d9L5WAr17m512ItoGb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseSebastian
freshprince schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:17:
[...]

Hodl nog wel tot tier 4 denk ik. De Marketing machine loopt lekker bij ze nu.

Blijft altijd een gok met dit soort munten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:53
Nog steeds, vanaf dag 1.
En eigenlijk alleen maar bijgekocht. Ze gaan echt lekker sinds de CMS listing van gister! *O*

Overigens heeft NoCapCoin een paar uur geleden ook de stekker er uit getrokken -O-
En dat terwijl die ook best lang en goed bezig waren.
Geen rugpull ofzo, gewoon alle communicatie kanalen foetsie.

@Verwijderd echt enorm kut voor je -O-
Voor wat het uitmaakt, het heeft mij ook het nodige "gekost" omdat ik de melding wat (te) laat zag, maar ik neem jouw persoonlijk niets kwalijk.
Kop op! d:)b

[ Voor 16% gewijzigd door Nnoitra op 03-06-2021 23:08 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosie
Ik Hodl diamondhold ook al sinds dag1 en heb 1 keer m'n inleg + beetje winst eruit gehaald. (0.5 BNB in totaal) en ik blijf dit doen tot in ieder geval Tier 4. Enige zorg die ik heb is dat er een mega sell off komt zodra Tier 4 er is voor iedereen van presale en dag 1 holders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Ik heb alles nog sinds de pre-sale :)

Dev (Dom) is zojuist live op Travladd’s stream gedoxxed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Heel leuk dat dhold zo goed gaat! Ondanks dat ik er al uit ben... Hopelijk moont die!

Ondertussen nieuw project zoeken. Kwam deze tegen. Leek best interessant. Presale pas live nadat de audit resultaten binnen zijn.

https://t.me/amnext_official

DYOR natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
Waah schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 23:26:
Heel leuk dat dhold zo goed gaat! Ondanks dat ik er al uit ben... Hopelijk moont die!

Ondertussen nieuw project zoeken. Kwam deze tegen. Leek best interessant. Presale pas live nadat de audit resultaten binnen zijn.

https://t.me/amnext_official

DYOR natuurlijk.
Mooie tip.
Jammer dat ik geen twitter heb dus kan niet meedoen :). Anders had ik ook wel iets ingezet
Succes!

@kevinr1 hopelijk heb je nog op tijd clt kunnen verkopen want je was 1 van de top hodlers dacht ik :'(

[ Voor 9% gewijzigd door freshprince op 04-06-2021 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
Nnoitra schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 23:06:
[...]

Nog steeds, vanaf dag 1.
En eigenlijk alleen maar bijgekocht. Ze gaan echt lekker sinds de CMS listing van gister! *O*

Overigens heeft NoCapCoin een paar uur geleden ook de stekker er uit getrokken -O-
En dat terwijl die ook best lang en goed bezig waren.
Geen rugpull ofzo, gewoon alle communicatie kanalen foetsie.

@Verwijderd echt enorm kut voor je -O-
Voor wat het uitmaakt, het heeft mij ook het nodige "gekost" omdat ik de melding wat (te) laat zag, maar ik neem jouw persoonlijk niets kwalijk.
Kop op! d:)b
Dus jij bent 1 van die whales :P
Laat even weten voordat je verkoopt dan want anders schiet er niets meer over van mijn halve BNB 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
freshprince schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 23:57:

Dus jij bent 1 van die whales :P
Laat even weten voordat je verkoopt dan want anders schiet er niets meer over van mijn halve BNB 8)
Er staan nog zo'n 200 mensen boven mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseSebastian
Nnoitra schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 00:14:
[...]

Er staan nog zo'n 200 mensen boven mij :+
Was toch nieuwsgierig, maar sta op plek 175. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
Iemand nog in Optic hier? Dacht dat ik de dip kocht, mach nein.. is aardig doorgedipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulder
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-09 16:28
Iamthefish schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 08:15:
Iemand nog in Optic hier? Dacht dat ik de dip kocht, mach nein.. is aardig doorgedipt.
Ik heb gisteravond ook bijgekocht, lijkt erop dat de bodem wel is bereikt.

Als ze daadwerkelijk zo serieus zijn als ze lijken geef ik het nog best een kans. Ze zijn wat traag in de marketing, maar dat krijg je als je team vooral bestaat uit devs in plaats van promotors.

CMC listing binnen 5 dagen, dus er komt sowieso weer een piekje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
@Bulder goed om te weten over de listing, dan houd ik 'm nog even vast.

Misschien toch wel handig om aan te sluiten bij de Telegram groepen van shitcoins. Neem aan dat je de info daar vandaan haalt. Maar ik zit in zoveel shitcoins, dat is niet bij te houden soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosie
JesseSebastian schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 07:53:
[...]

Was toch nieuwsgierig, maar sta op plek 175. :9
Ik nu ook, maar sta op plek 103 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Bulder schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 08:32:

CMC listing binnen 5 dagen, dus er komt sowieso weer een piekje aan.
Sinds wanneer geeft CMC listing ETA's? :+

Pagina: 1 ... 46 ... 96 Laatste

Let op:
  • Het risico voor het investeren in nieuwe coins is enorm. Wees je ervan bewust dat je je volledige inzet op zeer korte termijn volledig kunt verliezen. Investeer dus ook nooit meer dan je bereid bent om te verliezen.
  • Blijf on-topic.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Het afkraken van Meme coins in het algemeen is niet de bedoeling. Het topic kan daardoor ondergesneeuwd raken. Uit je mening op een normale manier en ga een gezonde discussie aan.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Mocht er hier een coin besproken zijn, dat een scam coin blijkt te zijn, wees dan zo vriendelijk om die informatie direct met anderen te delen, dat wordt gewaardeerd,
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!