Duidelijk. Alles verkopen en in CLT stoppen dus.
Bensimpel
Positieve meneer
Ben maar ook uit de meme/shitcoin gestapt, toch 5x gegaan. Kan ik dat weer in wat normalerer coins stoppen. Was een leuk achtbaanritje.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ook uit je safemoon?Bensimpel schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:56:
Ben maar ook uit de meme/shitcoin gestapt, toch 5x gegaan. Kan ik dat weer in wat normalerer coins stoppen. Was een leuk achtbaanritje.
Want je was hier toch wel de diamond hands
En het nog goedpraten ookJedi_Pimp schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:41:
Crosspost uit SC topic:
War On Rugs, een bekende "audit"/anti-rug pull team & bijbehorende token heeft zojuist rugpulled. Je verwacht het niet. Des te meer reden voor fatsoenlijke platforms die teams doxxen, aan KYC doen en dit integreren met een launchpad voor early investors. Is dit een shill voor EarlyBSC (EBSC)? Ja, stiekem wel
Token in kwestie:
[Afbeelding]

/f/image/rnqC8qNckx1VmvYOrx8kvpFf.png?f=fotoalbum_medium)
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Bensimpel
Positieve meneer
Ja ook uit Safemoon, toch aardig kunnen verdienen met SFM. van 0.2 BNB naar bijna 4bnb. Maar vond het wel mooi zo.freshprince schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 10:00:
[...]
Ook uit je safemoon?![]()
Want je was hier toch wel de diamond hands
😆 - Denk ook eens om ;)
Yep, vandaar dat er projecten als EarlyBSC nodig zijn om enigszins licht in de duisternis te scheppen. Je weet totaal niet waar je aan toe bent met het huidige aantal projecten op de BSC/PCS en in mindere mate Uniswap.kevinr1 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:44:
[...]
Dit zijn echt de verhalen waar ik best van schrik. Een tijd geleden vertrouwde ik het allemaal nog wel, en ging ik vrij gemakkelijk met 1 a 2 bnb in een coin zitten.
Vandaag de dag zie ik steeds meer berichten dat alles een rugpull/scam is. Wat een nachtmerrie.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Bensimpel
Positieve meneer
Die gast achter waronrugs heeft echt een paar steekjes los hoor, nam ze toch al niet te serieus.
😆 - Denk ook eens om ;)
CLT gaat wel hard moet ik zeggen: https://charts.bogged.fin...7319760D74344AE1a9625624d
Er zit nog zoveel potentie in. TO THE MOON!
Life is meant to be experienced
1M is haalbaar vandaag. Makkelijk.kevinr1 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 10:08:
CLT gaat wel hard moet ik zeggen: https://charts.bogged.fin...7319760D74344AE1a9625624d
Zucht...
Jammer, ik heb de launch van EBSC gemist. Al best even geleden ook zo te zien. Had deze munt een tijd geleden al in de gaten en zelfs om die reden een beetje in de BSC-wereld gedoken. Daarna jammer genoeg deze wat vergeten. Bij de volgende dip stap ik nog wel in denk ik. Idem voor CLT, daar gaat bij de volgende dip ook nog wat bij. Rest zijn toch de laatste tijd alleen maar scams.Jedi_Pimp schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:41:
Crosspost uit SC topic:
Is dit een shill voor EarlyBSC (EBSC)? Ja, stiekem wel
[ Voor 5% gewijzigd door Dick op 19-05-2021 10:12 ]
Vanochtend double down gedaan op CLT. Vond het gister wel spannend en de daling vannacht baarde me zorgen. Ook ging de token burn niet helemaal lekker, maar toen dat snel gefixt was gaf mij dat genoeg vertrouwen om bij te kopen.
Hoop dat we snel 1M market cap halen. Durft iemand hier iets te zeggen over voorspellingen een maand vanaf nu qua market cap?
Hoop dat we snel 1M market cap halen. Durft iemand hier iets te zeggen over voorspellingen een maand vanaf nu qua market cap?
Nee, maar als Alex gewoon zijn best blijft doen gaat dat misschien wel hard. Lotterijen en charity give-aways blijven komen, dat blijft hangen bij de mensen.Rhndy schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 10:13:
Vanochtend double down gedaan op CLT. Vond het gister wel spannend en de daling vannacht baarde me zorgen. Ook ging de token burn niet helemaal lekker, maar toen dat snel gefixt was gaf mij dat genoeg vertrouwen om bij te kopen.
Zucht...
hangt allemaal van de community af he, en wat andere factoren. Hebben blockfolio request gedaan, dus allemaal even voten daar hahaRhndy schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 10:13:
Hebben jullie meer informatie over CLT?kevinr1 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 10:08:
@Bulder
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ach je moet gewoon 1 keer meemaken hoe het is om een rug pull mee te maken door voor jezelf daarmee een hoop geld te verliezen en dan weet je voor de volgende keer/keren dat je alleen in echte legit coins (zoals bijv. RUNE, NEO, BNB) echt serieus geld kunt hodlen voor long term, coins die al meerdere jaren bestaan. Daarom doe ik ook niet mee met al die coin launches waar je allerlei mooie beloftes worden gemaakt. Tegenwoordig is het al heel wat als een coin na 1 week niet op ca. 3000 dollar market cap staat als ie van 0 is gestart.kevinr1 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:44:
[...]
Dit zijn echt de verhalen waar ik best van schrik. Een tijd geleden vertrouwde ik het allemaal nog wel, en ging ik vrij gemakkelijk met 1 a 2 bnb in een coin zitten.
Vandaag de dag zie ik steeds meer berichten dat alles een rugpull/scam is. Wat een nachtmerrie.
x25 vanaf nu, en BNB daalt met 98%Rhndy schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 10:13:
Gevolg: evenveel waard als nu
Maar serieus, als het echt los komt, kan het echt nog flink stijgen.
Tot noch toe mijn beste stijgers:
Safemoon (x5 voor mij, maar ging meer dan x100 ofzo)
Arigato (x27, maar ook meer dan x100 vanaf launch)
DHOLD (x27, met CMC komt daar ook nog wel een grote stap)
Als de marketing los komt zie ik Charlot dat ook kunnen doen. Moet die alleen wel loskomen.
Is die "Zoek in het Forum" functie nu alwéér kapot?Jedi_Pimp schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 10:15:
[...]
Hebben jullie meer informatie over CLT?![]()
@Bulder
https://charlot.tech/
Nee, je bent er nogNnoitra schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 10:44:
[...]
Is die "Zoek in het Forum" functie nu alwéér kapot?![]()
Ja ja, je hebt gelijk. In elk geval bedankt, ik ape ~0.3 BNB.Nnoitra schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 10:44:
[...]
Is die "Zoek in het Forum" functie nu alwéér kapot?![]()
Dat heb ik idd meegemaaktSahara schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 10:19:
[...]
Ach je moet gewoon 1 keer meemaken hoe het is om een rug pull mee te maken door voor jezelf daarmee een hoop geld te verliezen en dan weet je voor de volgende keer/keren dat je alleen in echte legit coins (zoals bijv. RUNE, NEO, BNB) echt serieus geld kunt hodlen voor long term, coins die al meerdere jaren bestaan. Daarom doe ik ook niet mee met al die coin launches waar je allerlei mooie beloftes worden gemaakt. Tegenwoordig is het al heel wat als een coin na 1 week niet op ca. 3000 dollar market cap staat als ie van 0 is gestart.
Het is gebeurd en dat heb ik gevoeld. You win some, you lose some.
Ik weet nog wel een andere coin die een vette scam bleek, die coin had met autisme te maken (nog geen drie weken geleden). En ze hadden 1 donatie gedaan.. en daarna zouden allerlei marketing campagnes met Tiktok and whatnot volgen, wat volgde was een transfer naar "een ander team".. lol. Deze sadboi heeft niet eens een team gepubliceerd, de whitepaper lijkt wel geschreven door een scammer die alleen met een grote lettertype een white paper van 7 pagina's kan vullen. Nee ik zou hier geen cent insteken.
Die hele markt stort in elkaar lijkt het wel xD
klein weekje dit nog en dan weer omhoog
ging ook veels te lang goed natuurlijk.
Verwijderd
Aan iedereen die in CLT zit - ik ben nog steeds op zoek naar wallet eigenaar van
0xdb668958dea9d0e4ad2016ea343fc0740ef496fb
Ik zie dat hij ook Arigato heeft gehad, en nog wat andere shitcoins heeft dus de kans dat hij van hier is, is erg groot.
Meld u! Je hebt een Macbook Air gewonnen!
Ik zie dat hij ook Arigato heeft gehad, en nog wat andere shitcoins heeft dus de kans dat hij van hier is, is erg groot.
Helaas, adres begint wel het zelfde maar de rest niet 😉Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:22:
Aan iedereen die in CLT zit - ik ben nog steeds op zoek naar wallet eigenaar van
Blaat het niet dan schaapt het niet
Waar kan je het wallet adres vinden?Standby schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:42:
[...]
Helaas, adres begint wel het zelfde maar de rest niet 😉
Dacht heel even dat ik het was nadat ik mijn walletadres kopieerde vanuit pcs in TW, maar blijkbaar neemt ie dat niet mee naar mijn telefoonomgeving buiten de app om (en ik had het winnende adres in mijn klembord staan...). Jammer 😆
is er eigenlijk zelfs nog maar 1 munt, alt, meme of shitcoin, dat niet gigantisch aan het dumpen is momenteel?
CLT FTWSkalders schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:09:
is er eigenlijk zelfs nog maar 1 munt, alt, meme of shitcoin, dat niet gigantisch aan het dumpen is momenteel?
*verkeerd topic*
[ Voor 105% gewijzigd door TomTorquay op 19-05-2021 15:13 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd
Ik mag van geluk spreken dat ik vorige week op een goeie piek mijn Happy heb verkocht om in CLT te steken
Ik had beter met mijn geld apple airpods kunnen kopen. Had ik nu iets bruikbaars. 
Maarja ervaring rijker.
(Al is het dezelfde ervaring als in 2018
)
Las ook net dat coinbase enzo withdrawels enzo van bepaalde crypto heeft opgeschort. "netwerkproblemen"
Maarja ervaring rijker.

Las ook net dat coinbase enzo withdrawels enzo van bepaalde crypto heeft opgeschort. "netwerkproblemen"

[ Voor 55% gewijzigd door Valinor op 19-05-2021 16:08 ]
Weet je zeker dat die winnaar niet op 955 eindigde?Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:22:
Maar we bijzonder. Zou toch te vinden moeten zijn. Zeker binnen tweakers. Vraag al gesteld in het slowchat topic?
[ Voor 11% gewijzigd door Waah op 19-05-2021 16:10 ]
0x96f06ac5305dbe3216fed1bcccecbff318dfb955 had deze dan gewonnen?Waah schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:08:
[...]
Weet je zeker dat die winnaar niet op 955 eindigde?
Maar we bijzonder. Zou toch te vinden moeten zijn. Zeker binnen tweakers. Vraag al gesteld in het slowchat topic?
Rollercoaster en kan nergens storten!
Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..
Dit is bij elke crypto crash gebeurd bij meerdere exchanges en zal ook blijven gebeuren. Ze lenen(leverage) de crypto deels uit die op de exchange staan en wanneer er teveel snel verkocht wordt kunnen ze dat niet aan en zetten ze de verkoop tijdelijk stop…Valinor schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:06:
Ik had beter met mijn geld apple airpods kunnen kopen. Had ik nu iets bruikbaars.
Maarja ervaring rijker.(Al is het dezelfde ervaring als in 2018
)
Zekerkevinr1 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:17:
[...]
0x96f06ac5305dbe3216fed1bcccecbff318dfb955 had deze dan gewonnen?
Niet dat daar nu nog veel op staat

Als ik weer instap komt er sowieso een nieuwe wallet. Je moet andere traders ook niet té wijs maken
spoiler:
en ben ik meteen van al die shitcoins af waar een restje van overblijft.... of de rugpulls
[ Voor 30% gewijzigd door Waah op 19-05-2021 16:21 ]
Heeft een presale gehad. Dus daar stap je al met 1-0 achter in.
Zonder pre-sale: https://www.thegoldbeetoken.org/Thierryh1982 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:52:
[...]
Heeft een presale gehad. Dus daar stap je al met 1-0 achter in.
dyor
Meer info over hoe je dit vindt?kevinr1 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 19:03:
[...]
Zonder pre-sale: https://www.thegoldbeetoken.org/
dyor
Zucht...
Hij is live - ik doe mee met een klein flufje BNB. We gaan het zien.kevinr1 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 19:03:
[...]
dyor
80 euro erin, bij x10 snel er weer uitDick schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 19:31:
[...]
Hij is live - ik doe mee met een klein flufje BNB. We gaan het zien.
Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.
Pocmon kan nog weel eens heel groot worden.
Geen Rugpull degelijk team
https://poocoin.app/token...88dd15a34824d736741605ca0
Geen Rugpull degelijk team
https://poocoin.app/token...88dd15a34824d736741605ca0
alleen met geld spelen dat je kan missen ^
Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.
Hoe is het hier, lotgenoten?
Iedereen een rijstwafel als avondeten of staan al die coins zo ver van de realiteit af dat ze niets van Bitcoin meegekregen hebben?
Iedereen een rijstwafel als avondeten of staan al die coins zo ver van de realiteit af dat ze niets van Bitcoin meegekregen hebben?
Charlot heeft het goed doorstaanWhySoSerious schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 19:43:
Met al die dikke gainz hier wordt dat wagyu met kaviaar.WhySoSerious schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 19:43:
Btw, Bitcoin? Contract? Telegram?
Frankenstein.finance zorgt ervoor dat ik nog een beetje een leuke dag heb. Straks biefstuk met zelfgemaakte in ossewit gebakken friet.WhySoSerious schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 19:43:
ja idd. lekker staken voor 19% extra elke dag. word wel snel minder helaasGlenn Hoddle schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 19:53:
[...]
Frankenstein.finance zorgt ervoor dat ik nog een beetje een leuke dag heb. Straks biefstuk met zelfgemaakte in ossewit gebakken friet.
DYOR, ik heb een fluff gekocht, eigenlijk blind Corné gevolgd
btw hij staat nog prima laag, denk dat het komt door de chaos er vandaag afspeelde
de website:
https://sensible.finance/
btw hij staat nog prima laag, denk dat het komt door de chaos er vandaag afspeelde
de website:
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 19-05-2021 20:10 ]
nothing stops this train
https://www.zookeeper.finance/ APY: 180Glenn Hoddle schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 19:53:
[...]
Frankenstein.finance zorgt ervoor dat ik nog een beetje een leuke dag heb. Straks biefstuk met zelfgemaakte in ossewit gebakken friet.

Met mijn bescheiden inleg toch bijna $15,- per week.
@Nnoitra Die snap ik niet eens. Zijn dit allemaal LPs?
I know a guy who knows a guy.
URL werkt niet meer, reddit post is verwijderd? Rugpull?
[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 19-05-2021 20:58 ]
Ik zie het, zou kunnen. Ik heb er niets in gestoken iiig.
Zojuist geaped in Sensi.
[ Voor 5% gewijzigd door kevinr1 op 19-05-2021 20:59 ]
Ik richt me voorlopig weer volledig op de top 100 coins (ETH, Cardano, Matic). Ik ga ze inslaan tijdens deze dip.
Hopen dat het goed uitpakt!
[ Voor 12% gewijzigd door _Gast_ op 19-05-2021 21:09 ]
Die dip van 6 uur geleden bedoel je?_Gast_ schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:04:
Ik richt me voorlopig weer volledig op de top 100 coins (ETH, Cardano, Matic). Ik ga ze inslaan tijdens deze dip.
Is er btw een marketing campaign voor Charlotte? Zijn de applicstions for coinhunt promoted? Coin gecko etc al gedaan?
Misschien handig om te delen hèhè.
The first casualty in war is always the truth...
Ja, zie TG:Jumpiefox schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:10:
Is er btw een marketing campaign voor Charlotte? Zijn de applicstions for coinhunt promoted? Coin gecko etc al gedaan?
"CharlotCLT Community, [19 May 2021 at 20:13:30]:
Right guys - i have spoken to multiple promoters about getting us to hot in Reddit CryptoMoonshots, big FB and Twitter promotions, but all of them recommend to do small promotions and wait it out until BTC recovers - and then go in full offense
CharlotCLT Community, [19 May 2021 at 20:14:09]:
Which says something as theyre the one making money on just doing the promotions - now is not the time to invest big. Lets keep our community promoting going and all chip in until we see some green charts on BTC/ETH/BNB!
"
Hahaha ja toen was ik helaas niet thuis. Er is een kans dat het nog even aanhoudt.
Even kijken hoe het gaat de komende dagen. En anders kom ik gwn weer terug
Kan heel goed zijn dat we eerst nog weer een keer de 32-34k aantikken voordat we weer naar boven gaan._Gast_ schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:14:
[...]
Hahaha ja toen was ik helaas niet thuis. Er is een kans dat het nog even aanhoudt.
Even kijken hoe het gaat de komende dagen. En anders kom ik gwn weer terug
ben precies optijd ingestapt, nu +26.4% HODLKol Nedra schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:09:
DYOR, ik heb een fluff gekocht, eigenlijk blind Corné gevolgd![]()
[YouTube: DEFI ALTCOIN MET MEGA POTENTIE: Ontdek het smart staking & yield farming van de Sensi coin! 🚜💰]
de website:
nothing stops this train
Klopt!Nopheros schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:16:
[...]
Kan heel goed zijn dat we eerst nog weer een keer de 32-34k aantikken voordat we weer naar boven gaan.
Een knotsgekke TG groep waarin vele nieuwe tokens worden besproken:
https://t.me/CRYPTOMOONGEMs
DYOR volstaat hier
https://t.me/CRYPTOMOONGEMs
DYOR volstaat hier
Die Sensi is aan het moonen.Kol Nedra schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:19:
[...]
ben precies optijd ingestapt, nu +26.4% HODL
FairMoon heeft vandaag een rug pull gehad. Jammer, 0.2 BNB weg._Gast_ schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 19:07:
Fairmoon heeft een grote comeback gemaakt! Nummer 1 op Coinmarket.
Maar het voelt een beetje laat om nu in te stappen. Wie weet bij een dip...
:fill(white):strip_exif()/f/image/hzVNKRwUfGxViiiYvbkbBVcV.png?f=user_large)
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Yup, allemaal combi's van diverse munten.Glenn Hoddle schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:15:
@Nnoitra Die snap ik niet eens. Zijn dit allemaal LPs?
Door te locken krijg je een bonus en met "boosters" kun je je APY verhogen of tijd van je locking afhalen.
Door daar m'n WAN/WASP te locken krijg ik WASP's en ZOO.
Dit is toch je MetaMask wallet adres?Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:22:
EDIT: @Verwijderd Oke top, dan ben ook ik (helaas) niet de gelukkige
[ Voor 7% gewijzigd door Milo44 op 19-05-2021 21:58 ]
I, a stranger and afraid in a world I never made...
Nvm
[ Voor 95% gewijzigd door Iamthefish op 19-05-2021 22:03 ]
kevinr1 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 19:03:
[...]
dyor
:fill(white):strip_exif()/f/image/LNxdeYDbhiCEy4XIE6E78CGs.png?f=user_large)
Genoeg DYOR voor mij
Ja en wat als je nooit bericht gaat krijgen van de eigenaar van 0xdb668958dea9d0e4ad2016ea343fc0740ef496fb ? Is daar al een protocol voor gemaakt? Want iets overmaken naar de wallet van de winnaar voor die andere loterij is makkelijk natuurlijk maar iemand vinden die misschien helemaal niets bij zal houden, geen idee hoe je dat dan doet.
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
triple gechecked maar ik ben de eigenaar helaas nietVerwijderd schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:22:
nothing stops this train
Ik denk ook deels dat dat een probleem is van de eigenaar. There's only so much Alex can do.tymiek schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:06:
[...]
Ja en wat als je nooit bericht gaat krijgen van de eigenaar van 0xdb668958dea9d0e4ad2016ea343fc0740ef496fb ? Is daar al een protocol voor gemaakt? Want iets overmaken naar de wallet van de winnaar voor die andere loterij is makkelijk natuurlijk maar iemand vinden die misschien helemaal niets bij zal houden, geen idee hoe je dat dan doet.
Ik zou zeggen een nieuwe trekking als de eigenaar van deze wallet niet op tijd reageert.
Zucht...
Dat zou ik ook zeggen, iedereen denk ik die niet eigenaar is van die wallet zou wel een nieuwe trekking willen hebbenSgtElPotato schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:10:
[...]
Ik denk ook deels dat dat een probleem is van de eigenaar. There's only so much Alex can do.
Ik zou zeggen een nieuwe trekking als de eigenaar van deze wallet niet op tijd reageert.
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Maar wat is 'op tijd'. Daar had eigenlijk van tevoren een protocol voor gemaakt moeten worden. Zoals al eerder gezegd, grote kans dat iemand op deze rode dag dacht: ik leg mn pf even aan de kant een weekjeSgtElPotato schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:10:
[...]
Ik denk ook deels dat dat een probleem is van de eigenaar. There's only so much Alex can do.
Maar ach, weten ze dat weer voor de volgende trekking
Verwijderd
Dit inderdaad - ik had er even geen rekening mee gehouden dat het wel eens stil kon blijven.Iamthefish schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:15:
[...]
Maar wat is 'op tijd'. Daar had eigenlijk van tevoren een protocol voor gemaakt moeten worden. Zoals al eerder gezegd, grote kans dat iemand op deze rode dag dacht: ik leg mn pf even aan de kant een weekje![]()
Wel activiteit op de wallet gezien vandaag. Dat dan weer wel. Ik wacht het nog even af, maar op een gegeven moment ga ik wel over op een nieuwe trekking.
Ja mee eens hoor. Daarom is er ook nog niet echt een einddatum bedacht. Denk dat we nog wel ff wachten hoor en niet direct na een paar dagen opgeven.Iamthefish schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:15:
[...]
Maar wat is 'op tijd'. Daar had eigenlijk van tevoren een protocol voor gemaakt moeten worden. Zoals al eerder gezegd, grote kans dat iemand op deze rode dag dacht: ik leg mn pf even aan de kant een weekje![]()
Zucht...
Even extra check, je kunt het adres ook via Trustwallet zien toch? Omdat ik paar reacties hiervoor Metamask zag staan. Trustwallet -> bnb smart chain -> receive?
Pff dat is balen. Zonde. Ik ga het toevoegen aan de zwarte lijst.Zhou schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:38:
[...]
FairMoon heeft vandaag een rug pull gehad. Jammer, 0.2 BNB weg.
[Afbeelding]
Ik heb even gecheckt en ben er achter gekomen dat om één of andere vage reden de meeste autocorrect tooling 0xb937D5b050EEc4578A8d4881A6D4128d20B6bC85 omzet naar 0xdb668958dea9d0e4ad2016ea343fc0740ef496fb. Ben ik mooi klaar mee.Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:22:

Is het geen idee om die wallet x CLT te airdroppen als hij niet snel reageert en dan een nieuwe trekking te doen? Dan kan hij iig achteraf niet gaan zeuren dat hij is gepasseerd nadat hij een paar dagen niet heeft gekeken en een MacBook heeft gemist. Zo kun je wellicht wat sneller een nieuwe trekking doenVerwijderd schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:16:
[...]
Dit inderdaad - ik had er even geen rekening mee gehouden dat het wel eens stil kon blijven.
Wel activiteit op de wallet gezien vandaag. Dat dan weer wel. Ik wacht het nog even af, maar op een gegeven moment ga ik wel over op een nieuwe trekking.
En goed bezig trouwens @Verwijderd !
Paar dagen is te weinig, heb je eindelijk een keer wat gewonnen dan wordt je "gift" geannuleerd.JorisD schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:28:
[...]
Is het geen idee om die wallet x CLT te airdroppen als hij niet snel reageert en dan een nieuwe trekking te doen? Dan kan hij iig achteraf niet gaan zeuren dat hij is gepasseerd nadat hij een paar dagen niet heeft gekeken en een MacBook heeft gemist. Zo kun je wellicht wat sneller een nieuwe trekking doen
En goed bezig trouwens @Verwijderd !
@Verwijderd
Mijn persoonlijke mening, zeker 2 weken wachten.
Deze wallet zat blijkbaar niet in Charlot V1?
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 19-05-2021 22:34 ]
Misschien is het een soort van bot account?
Kan de mijne zijn. MetaMusk, TrumpToken & 2,7M Charlot.Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:16:
[...]
Dit inderdaad - ik had er even geen rekening mee gehouden dat het wel eens stil kon blijven.

Gulfstream G650
waarschijnlijk pinned in de Telegram group? (vandaag nog niet gekeken in Telegram, anders ook een deadline neerzetten als ie niet gereageerd heeft in x=bepaalde tijd)Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:16:
[...]
lol die Sensi coin gaat hard! beste trade van vandaag
BTC gekocht op 27.5k euro vond ik ook een mooie trade
[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 19-05-2021 22:43 ]
nothing stops this train
Kijk dan gewoon ff naar je adres, hampelSalimRMAF schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:36:
[...]
Kan de mijne zijn. MetaMusk, TrumpToken & 2,7M Charlot.
Dit voelt toch een beetje als het BSC topic.
WTF is er met bunny aan de hand!? die gingen zojuist voor een dollar van de hand
https://poocoin.app/token...8faee3e34dd2d1bc69ea11a51
ok dit dus:
https://twitter.com/defiprime/status/1395152519777587200
WTF is er met bunny aan de hand!? die gingen zojuist voor een dollar van de hand
https://poocoin.app/token...8faee3e34dd2d1bc69ea11a51
ok dit dus:
https://twitter.com/defiprime/status/1395152519777587200
[ Voor 15% gewijzigd door norua op 20-05-2021 01:28 ]
Alles rood
[ Voor 97% gewijzigd door Jumpiefox op 23-05-2021 18:10 ]
The first casualty in war is always the truth...
Zozo, ouwe shillert. Zit er zelf ook nog in, volg ook de Telegram.Jedi_Pimp schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:43:
Voor de EarlyBSC (EBSC) holders, er is zojuist een nieuwe video geupload die ingaat op de toekomstige launchpad. Het project en het team maken nog steeds een sterke indruk. Ken weinig TG groups met zo'n geëngageerde community
Nu ben ik niet zo van de shitcoins, maar deze komt behoorlijk betrouwbaar over. Heb er 2 weken geleden al mijn cakes in omgezet.
Zit er nu in als Investor, dus kan meedoen met pre-sales als dat er van komt.
Voor strategist moet er mijn inziens net een te groot deel van mijn PF in, maar die airdrops klinken op zich wel prettig. Welke tier zit jij?
Ook Investor, ik wil wel naar Strategist maar dat laat ik afhangen van het algehele crypto-sentiment de komende weken in de aanloop naar juli. Ik denk niet dat EBSC compleet instort in een bear market, maar ik wil wel enigszins aan risicomanagement doen en winsten nemen hier en daar.DaWayne schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:50:
[...]
Zozo, ouwe shillert. Zit er zelf ook nog in, volg ook de Telegram.
Nu ben ik niet zo van de shitcoins, maar deze komt behoorlijk betrouwbaar over. Heb er 2 weken geleden al mijn cakes in omgezet.
Zit er nu in als Investor, dus kan meedoen met pre-sales als dat er van komt.
Voor strategist moet er mijn inziens net een te groot deel van mijn PF in, maar die airdrops klinken op zich wel prettig. Welke tier zit jij?
CluCoin live vannacht gegaan. X10 al als ik het zo zie:
https://poocoin.app/token...ed259ffc24d99108aaa0ce935
Nu wij met Charlot!kevinr1 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:06:
CluCoin live vannacht gegaan. X10 al als ik het zo zie:
Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het risico voor het investeren in nieuwe coins is enorm. Wees je ervan bewust dat je je volledige inzet op zeer korte termijn volledig kunt verliezen. Investeer dus ook nooit meer dan je bereid bent om te verliezen.
- Blijf on-topic.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Het afkraken van Meme coins in het algemeen is niet de bedoeling. Het topic kan daardoor ondergesneeuwd raken. Uit je mening op een normale manier en ga een gezonde discussie aan.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Mocht er hier een coin besproken zijn, dat een scam coin blijkt te zijn, wees dan zo vriendelijk om die informatie direct met anderen te delen, dat wordt gewaardeerd,
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!