pancakeswap is zo irritant. Als ik tegen een pending fout aanloopt moet ik altijd wachten totdat het een error wordt voordat ik weer iets kan doen. En dat duurt zo lang..... CLT dip gemist daardoor.
Kijk hoe kort die dip was. Dit is wat je kan bereiken met een sterke community die niet in paniek slaat
we gaan naar de miljoen boys
Dit wordt de volgende BTC, kan niet anders!Skalders schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:43:
Kijk hoe kort die dip was. Dit is wat je kan bereiken met een sterke community die niet in paniek slaatwe gaan naar de miljoen boys
dit idd, dit moeten we lang volhouden, verkoop met dca je inleg en rest hodl!Skalders schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:43:
Kijk hoe kort die dip was. Dit is wat je kan bereiken met een sterke community die niet in paniek slaatwe gaan naar de miljoen boys
ik HODL nu, inleg+winst genomen, de rest is hodl long-term, net zoals HappyCoin en Hummingbird Finance
nothing stops this train
Iedereen heeft gewoon grote ballen.
+ bedenk, 5 mil market cap is niet eens heel veel en toch 10x vanaf hier!
+ bedenk, 5 mil market cap is niet eens heel veel en toch 10x vanaf hier!
Welke kleur Lambo gaan jullie bestellen? Als ik zie hoe snel CLT die dip eet staan we over een week allemaal bij de dealer
Ah, dus jij was dat?Kol Nedra schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:46:
[...]
dit idd, dit moeten we lang volhouden, verkoop met dca je inleg en rest hodl!
ik HODL nu, inleg+winst genomen, de rest is hodl long-term, net zoals HappyCoin en Hummingbird Finance
/f/image/0him8iz2yh4WhBkqUPj5updZ.png?f=fotoalbum_large)
ik denk dat ik morgen niet naar me werk ga
nothing stops this train
Lambo? Sorry wij gaan voor de bugattiDick schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:46:
Welke kleur Lambo gaan jullie bestellen? Als ik zie hoe snel CLT die dip eet staan we over een week allemaal bij de dealer
Koop een Alfa Giulia QVDick schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:46:
Verwijderd
Deze is van mij, je medetweaker!Elm0wer schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:00:
[...]
Ben niet zo bekend met dit soort acties.
3x gedaan 3x scam!
Paar mil MC is flink maar ik wacht het rustig af.
heeft iemand een website/poocoin van MC? en MC is geen charlot toch? raak in de war van al die afkortingen
[ Voor 57% gewijzigd door nemesis2212 op 18-05-2021 20:57 ]
Eerst een Tesla, wil er al tijden 1tje in een muur rijden.Dick schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:46:
idd er zijn veel scams, deze zijn legit:Elm0wer schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:00:
[...]
Ben niet zo bekend met dit soort acties.
3x gedaan 3x scam!
Paar mil MC is flink maar ik wacht het rustig af.
Charlot CLT
HappyCoin
HummingBird Finance
BNB Diamond
nothing stops this train
Even ter check:
Als ik een paar CLT's wil kopen, moet ik eerst BNB hebben?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Dat is wel het makkelijkst. Je kan ook swappen vanuit een andere coin, maar dat is af te raden. De route zie je dan onderaan PCS staan.D_Jeff schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:57:
Even ter check:
Klopt, eerst BNB's in je BSC wallet laden en die kan je vervolgens inwisselen voor CLT.D_Jeff schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:57:
Even ter check:
472 Holders, die 500 holders duurt nog maar max 30 15 minuten
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 18-05-2021 20:59 ]
nothing stops this train
waar word de macbook winnaar bekend gemaakt eigelijk? welk social platform
of usdt,D_Jeff schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:57:
Even ter check:
market capnemesis2212 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:56:
heeft iemand een website/poocoin van MC? en MC is geen charlot toch? raak in de war van al die afkortingen
https://poocoin.app/token...7319760d74344ae1a9625624d
Kan. Maar je kan ook willekeurig andere coin pakken. Zie dit bijvoorbeeld. Maar volgens mij betaal je dan ook extra transactiekosten e.d.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RpwKTgwnOBdttq0WGRLD3mvI.jpg?f=user_large)
Goed begin!deppenboks schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:07:
Hoeveel van die clts moet ik kopen.... 16 miljoen of zo?
zitten er nog voorwaarden aan kans maken op de macbook, zoals zoveel coins kopen of alleen binnen de eerste 500 adressen zitten?
nou de echte pump en dump mensen zullen nu wel klaar zijn, nu tijd om te bouwen en 2 nullen weghalen
nothing stops this train
Volgens de site:nemesis2212 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:09:
zitten er nog voorwaarden aan kans maken op de macbook, zoals zoveel coins kopen of alleen binnen de eerste 500 adressen zitten?
All holders of more than 45000 CLT automatically participate in the lottery.
Dus praktisch iedereen die binnen de eerste 500 adressen zit.
de loterijen daarna zal voor iedereen zijn als ik het goed begrijp
geen voorwaardennemesis2212 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:09:
Als dit geen Honeypot is.. https://poocoin.app/token...091aa17a421cabdcca5a21a42 zo een idiote grafiek. Ik zit er niet in, maar ben wel benieuwd of je kunt verkopen.
Ja, als je wil winnen moet iedereen 10% van z'n tokens overmaken naar het Walletadres dat ik je wel per PM zal sturennemesis2212 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:09:
424 stuks nu dan,Skalders schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:10:
[...]
Volgens de site:
All holders of more than 45000 CLT automatically participate in the lottery.
Dus praktisch iedereen die binnen de eerste 500 adressen zit.
de loterijen daarna zal voor iedereen zijn als ik het goed begrijp
https://bscscan.com/token...4344ae1a9625624d#balances
nothing stops this train
Hodl for life natuurlijk! (Ik dwing je niet hoor, maar dat doe ik)deppenboks schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:13:
[...]
OK, en nu..... Hodl for life of elke minuut een check doen?
Tis allemaal voor een goed doel hemelvinnie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:14:
[...]
Hodl for life natuurlijk! (Ik dwing je niet hoor, maar dat doe ik)
Je weet dat de L in hodl al voor life staat?melvinnie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:14:
[...]
Hodl for life natuurlijk! (Ik dwing je niet hoor, maar dat doe ik)
Hangt er vanaf welke parabel je gelooft, ik geloof in de spellingvoutAllah, een ander in de afkortingGod
Effe checken ik moet het contract adres van CLT toch kopieren in pancakeswap daarna kan ik toch muntjes kopen?
Ja, je moet wel ook BNB hebben om die CLT coins te kopen.Jantje_ schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:21:
Effe checken ik moet het contract adres van CLT toch kopieren in pancakeswap daarna kan ik toch muntjes kopen?
https://charlot.tech/Jantje_ schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:21:
nothing stops this train
https://poocoin.app/token...091aa17a421cabdcca5a21a42
deze blijft maar gaan wat is dit voor project?
zo te zien word er gedumpt hahaSahara schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:13:
Als dit geen Honeypot is.. https://poocoin.app/token...091aa17a421cabdcca5a21a42 zo een idiote grafiek. Ik zit er niet in, maar ben wel benieuwd of je kunt verkopen.
1 Wallet heeft daar blijkbaar 86% van de muntjes. Ik zou me er niet aan branden.nemesis2212 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:30:
https://poocoin.app/token...091aa17a421cabdcca5a21a42
Wat is er met Charlot. Mooie daling en stijging weer..
Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..
Charlot is het muntje wat er voor zorgt dat wij in 2022 een Meme Coins Topic lambo meeting gaan kunnen houdenElm0wer schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:34:
Wat is er met Charlot. Mooie daling en stijging weer..

En dat allemaal in naam van het goede doel!Partypsych schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:35:
[...]
Charlot is het muntje wat er voor zorgt dat wij in 2022 een Meme Coins Topic lambo meeting gaan kunnen houden
Haha ik hoop het! Maar dan moet hij nog wel ff flink groeien in MC.Partypsych schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:35:
[...]
Charlot is het muntje wat er voor zorgt dat wij in 2022 een Meme Coins Topic lambo meeting gaan kunnen houden
Maar dat kan wel wat langer duren dus.. en jullie holden voor jaren?
Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..
Waar is de winnaar van de loterij dan? We zitten al over de 500
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Safemoon bestaat nog maar een paar maanden. Jaren is dus niet nodig voor je eerste lambo!Elm0wer schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:44:
[...]
Haha ik hoop het! Maar dan moet hij nog wel ff flink groeien in MC.
@Verwijderd zit nu een video te maken als ik het goed heb begrepentymiek schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:44:
Waar is de winnaar van de loterij dan? We zitten al over de 500
ik heb mijn inleg +kleine winst genomen, de rest is HODL en kijk hoe het gaat lopen de komende dagen, als het echt aanslaat koop ik zeker meer bij.Elm0wer schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:44:
[...]
Haha ik hoop het! Maar dan moet hij nog wel ff flink groeien in MC.
Het ligt ook aan de community, als alle tweakers diamond hands heeft gaat het zeker goedkomen!
[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 18-05-2021 21:49 ]
nothing stops this train
Inleg eruit blijft er weinig over voor meKol Nedra schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:47:
[...]
ik heb mijn inleg +kleine winst genomen, de rest is HODL en kijk hoe het gaat lopen de komende dagen, als het echt aanslaat koop ik zeker meer bij.
Het ligt ook aan de community, als alle tweakers diamond hands heeft gaat het zeker goedkomen!
toch maar weer bijgekocht
nothing stops this train
Paperhands pakken winst! Komop Hodl!
echt lachen om te zien dat CLT hier deze draad helemaal aan het overnemen is.
Ik HODL lekker door, ondanks alles nog niet echt noemenswaardig in de plus maar was me dan ook totaal niet te doen om de winst. Leuk project, serieuze mensen en boven al, mensen van hun woord.
m'n 2de NL investment, naast GET welke ik ook sinds the beginnings HODL.
Mannen, gefeliciteerd met deze goede launch, 3 times a lady
Ik HODL lekker door, ondanks alles nog niet echt noemenswaardig in de plus maar was me dan ook totaal niet te doen om de winst. Leuk project, serieuze mensen en boven al, mensen van hun woord.
Verwijderd
Thanks. Nu ga ik eindelijk wat slaap pakkenWaRSTeaM schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:30:
echt lachen om te zien dat CLT hier deze draad helemaal aan het overnemen is.
Bedankt iedereen voor de inzet & het enthousiasme. What a ride!
Tornado swap zojuist gerugged. Toch snel nog mijn inleg eruit kunnen halen gelukkig.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Tot morgen. Ik ga iig vrij hard op CLT. Whooh!
Life is meant to be experienced
De oude Thierry zou nu zijn inzet op CLT weghalen omdat het zakt. Heb alleen mijn inleg eruit gehaald. Rest HODL ik.
Iemand die lievv wil zijn om mij even verder te helpen?
Ik heb in mijn Binance account nu een kleine hoeveelheid BNB, hoe krijg ik die omgezet naar CLT?
Ja, ik heb de TS gelezen: Niet voor N00bs bedoeld -- maar hey, je moet ooit een keer leren
Ik heb in mijn Binance account nu een kleine hoeveelheid BNB, hoe krijg ik die omgezet naar CLT?
Ja, ik heb de TS gelezen: Niet voor N00bs bedoeld -- maar hey, je moet ooit een keer leren
[ Voor 26% gewijzigd door D_Jeff op 18-05-2021 22:46 ]
Onderstaande dekt de lading denk ik. Volg dit maar eens op.D_Jeff schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:44:
Iemand die lievv wil zijn om mij even verder te helpen?
Bij deze hoe ik het koop in jip en janneke taal!!!!
Hoe ik safemoon en of elongate koop!!!!!
Let op gedaan op een iphone!!!!!!
Stap 1
Download trustwallet en binance
Stap 2
Registreer je hier, al gedaan? Ga naar stap 3
Stap 3
Koop bnb in binance
Stap 4
Ga nu!! je bnb heb gekocht in binance,
In je bnb naar withdraw
Stap 5
Ga naar je bnb in trustwallet
En klik daar op recieve
Stap 6
Je krijgt nu een soort vierkante streepjescode
In beeld, daaronder staat copy/set ammount/share
Stap 7
Klik op copy
Stap 8
Ga nu naar je bnb in binance en daar naar
Withdraw
Stap 9
Paste nu de code die je in je bnb in trustwallet
Heb gekopieerd bij adress!
Stap 10
Bij network selecteer je bep2
Stap 11
Selecteer het bedrag bij ammount wat je
Wil overmaken naar je bnb in trustwallet.
Stap 12
Klik op withdraw
Stap 13
Je bnb is nu onderweg naar je bnb in trustwallet
Stap 14
Als je bnb in je bnb in trustwallet is,
Ga je daar naar more
Stap 15
Bij more selecteer je swap to smartchain
Stap 16
Als je bnb omgezet is in smartchain
Dan staat onderaan je wallet
Wallet - browser - dex - settings
Stap 17
selecteer browser
Stap 18
Ga in browser naar New dapps
Stap 19
Zoek hier de excange pancakeswap op!
Stap 20
In pancakeswap selecteer je de
Smartchain bnb die je wilt omzetten
Naar safemoon of elongate
Stap 18
Plak deze code in bij sellect currency voor safemoon
0x8076c74c5e3f5852037f31ff0093eeb8c8add8d3
Of deze code voor elongate
0x2A9718defF471f3Bb91FA0ECEAB14154F150a385
Stap 19
nu verschijnt safemoon, of elongate selecteer deze
Stap 20
Nu zie je hoeveel safemoon of elongate je krijgt
Voor jouw bnb
Stap 21
Zet slippage tolerance op 11 %
Stap 22
Klik nu op swap
Stap 23
Je hebt nu safemoon of elongate gekocht!!!!
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!
edit: nvm. Had niet gezien dat je nickname Thierry isThierryh1982 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:42:
De oude Thierry zou nu zijn inzet op CLT weghalen omdat het zakt. Heb alleen mijn inleg eruit gehaald. Rest HODL ik.
[ Voor 27% gewijzigd door freshprince op 18-05-2021 22:54 ]
Moi:freshprince schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:45:
[...]
edit: nvm. Had niet gezien dat je nickname Thierry is
Inleg er niet uit gehaald, bewust
Wel op winst gestaan, geen seconde aan sellen gedacht.
Sta nu op magere loss....
en nog steeds vrijwilllige HODL!!!!
(Zo moeilijk is dat niet, beetje steady hands en met "verstandig" vermogen handelen, worden ze behoorlijk diamond van)
Nog superkleine community/market cap dus upside is zeer groot.
Vannacht of morgen post op CryptoMoonShots subreddit die hopelijk mooie boost geeft in holders en prijs.
Vannacht of morgen post op CryptoMoonShots subreddit die hopelijk mooie boost geeft in holders en prijs.
Hij is ook al geshilld door een Twitteraar met >120k followers, best insane.
Laten we het hopen ! Ben nog vrij nieuw in de wereld van nieuwe coins en kan nog maar moeilijk bevatten dat dit nog meer dan paar mil MC gaat worden!Vincent1705 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 23:10:
Nog superkleine community/market cap dus upside is zeer groot.
@Verwijderd Nog ambitie om de coin bij bitvavo op de lijst te krijgen?
How about a tweakers frontpage artikel?
Why nut. 'Tweaker lanceert nieuwe munt, daverend succes'. Wie dient hem in?kevinr1 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 23:32:
How about a tweakers frontpage artikel?
Zucht...
Dat hebben we vorige maand al gehad. TrumpCoin.SgtElPotato schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 23:36:
[...]
Why nut. 'Tweaker lanceert nieuwe munt, daverend succes'. Wie dient hem in?

Gulfstream G650
Met pijn in mijn hart DHOLD verkocht. Maar bnb onder de 450 dollar was toch de limiet wel. Leuk als die stijgt maar als de bnb zakt schiet dat weinig op.
Ik zou de persoon bedanken die Diamond Hold hier onder de aandacht heeft gebracht.... Blijk ik dat zelf te zijn geweest
Arigato en Diamond Hold zelf gevonden. Eerste 0.1bnb x27 (die had veel hoger gekunt), dhold voor 1bnb x20.
Mijn hele PF is, in waarde, x10 gegaan in een maand tijd.
Als het blijkt dat dit gewoon de dip is in de bull run, stap in wel weer in.... Maar anders ga ik lekker wachten tot de bodem in zicht lijkt en BTC sparen.
Ik zou de persoon bedanken die Diamond Hold hier onder de aandacht heeft gebracht.... Blijk ik dat zelf te zijn geweest

Arigato en Diamond Hold zelf gevonden. Eerste 0.1bnb x27 (die had veel hoger gekunt), dhold voor 1bnb x20.
Als het blijkt dat dit gewoon de dip is in de bull run, stap in wel weer in.... Maar anders ga ik lekker wachten tot de bodem in zicht lijkt en BTC sparen.
Alles verkocht dus?Waah schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:01:
Met pijn in mijn hart DHOLD verkocht. Maar bnb onder de 450 dollar was toch de limiet wel. Leuk als die stijgt maar als de bnb zakt schiet dat weinig op.
Ik zou de persoon bedanken die Diamond Hold hier onder de aandacht heeft gebracht.... Blijk ik dat zelf te zijn geweest![]()
Jij hebt dus die drop veroorzaakt op de DHOLD chartWaah schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:01:
Ik zou de persoon bedanken die Diamond Hold hier onder de aandacht heeft gebracht.... Blijk ik dat zelf te zijn geweest![]()
Maar congrats, ga er vanuit dat je een mooie winst te pakken hebt
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Bedankt voor de phantoms dan maarWaah schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:01:
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Jep zit volledig in fiat nu. Ben vrij bearish momenteel. Hoop dat het meevalt en dan stap ik gewoon weer in
Ik niet alleenDutchCrownNL schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:28:
[...]
Jij hebt dus die drop veroorzaakt op de DHOLD chart![]()
Maar congrats, ga er vanuit dat je een mooie winst te pakken hebt

Stop het in Charlot?Waah schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:35:
[...]
Jep zit volledig in fiat nu. Ben vrij bearish momenteel. Hoop dat het meevalt en dan stap ik gewoon weer in
Nou, ik ben holder 506 
Zag dat de Macbook al weg was, maar zag ook een mooie dip
Ach ja, we gaan het zien

Zag dat de Macbook al weg was, maar zag ook een mooie dip
Ach ja, we gaan het zien
Ik heb een klein beetje in DHOLD laten staan, ivm de tier 4 wallet. Mocht ik instappen weer dan kan ik gewoon door (beetje vreemde constructie. De phantom tokens ben ik dan wel kwijt, maar ach dat gaat om een klein percentage).
Misschien dat ik die wel grotendeels overzet naar Charlot. Laatste gokje van het jaar

En nee, ga niet 10K in Charlot pompen
[ Voor 8% gewijzigd door Waah op 19-05-2021 09:02 ]
Charlot gaat alweer lekker omhoog.
Buy the dip!
Buy the dip!
How to Fix Doge (For Elon Musk)
https://t.co/3qZiwO2qK1
Zou ome Elon hier wat mee doen? En kan dit zonder gevolgen voor DOGE holders vraag ik mij af?
(Of zou dit opeens een hard fork naar een andere coin betekenen?)
Zou ome Elon hier wat mee doen? En kan dit zonder gevolgen voor DOGE holders vraag ik mij af?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Haha, typical CharlesDa_maniaC schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:16:
How to Fix Doge (For Elon Musk)
Dit is pure sarcasm
Ik ben niet goed in timezones.Waah schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:19:
[...]
Leuk, swappen van DHOLD direct naar Charlot. Ff 22 slipage toepassen
Maar moeten de amerikanen nu nog wakker worden en dumpen als ze dit zien of hebben zij dit reeds gedaan in de avond?
🚨
NEW GEM SPOTTED 💎💎
COMMUNITY TOKEN💚
🔥Robinhood🔥
Brand new project. Dev is doxxed. Pancakeswap liquidity just went live. Less than an hour old, 600k Market cap already. Let's goooooo!!!!!
YouTube: Word from the Developer | RobinH.Finance
https://bscscan.com/token...b8B4B633D54FFBbc#balances
https://robinh.finance/
✅Lp Burned🔥
✅Low MarketCap💰
✅hour old✅
✅No big whales🐋
✅Ownership Renounced💎
✅COMMUNITY OWNED TOKEN
Tokenomics: 500 trillion total supply. 12% tax. 5% to hodlers, 5% burned every transaction, 2% wallet donating to
Chart: https://poocoin.app/token...4a4993ce6b8b4b633d54ffbbc
contract: 0x50b0f8ae661a85f4a4993ce6b8b4b633d54ffbbc
BUY ON:
PancakeSwap(V2)
https://exchange.pancakes...4a4993ce6b8B4B633D54FFBbc
telegram: Robinhood Investors
NEW GEM SPOTTED 💎💎
COMMUNITY TOKEN💚
🔥Robinhood🔥
Brand new project. Dev is doxxed. Pancakeswap liquidity just went live. Less than an hour old, 600k Market cap already. Let's goooooo!!!!!
YouTube: Word from the Developer | RobinH.Finance
https://bscscan.com/token...b8B4B633D54FFBbc#balances
https://robinh.finance/
✅Lp Burned🔥
✅Low MarketCap💰
✅hour old✅
✅No big whales🐋
✅Ownership Renounced💎
✅COMMUNITY OWNED TOKEN
Tokenomics: 500 trillion total supply. 12% tax. 5% to hodlers, 5% burned every transaction, 2% wallet donating to
Chart: https://poocoin.app/token...4a4993ce6b8b4b633d54ffbbc
contract: 0x50b0f8ae661a85f4a4993ce6b8b4b633d54ffbbc
BUY ON:
PancakeSwap(V2)
https://exchange.pancakes...4a4993ce6b8B4B633D54FFBbc
telegram: Robinhood Investors
Ligt eraan welke Amerikanen.freshprince schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:23:
[...]
Ik ben niet goed in timezones.
Maar moeten de amerikanen nu nog wakker worden en dumpen als ze dit zien of hebben zij dit reeds gedaan in de avond?
USA is -5 to -10 tov onze tijd dacht ik.
En of die vol gaan kopen of sellen? Ik weet het niet. Zit pas 1 maand in de Crypto.
Crosspost uit SC topic:
War On Rugs, een bekende "audit"/anti-rug pull team & bijbehorende token heeft zojuist rugpulled. Je verwacht het niet. Des te meer reden voor fatsoenlijke platforms die teams doxxen, aan KYC doen en dit integreren met een launchpad voor early investors. Is dit een shill voor EarlyBSC (EBSC)? Ja, stiekem wel
Token in kwestie:
War On Rugs, een bekende "audit"/anti-rug pull team & bijbehorende token heeft zojuist rugpulled. Je verwacht het niet. Des te meer reden voor fatsoenlijke platforms die teams doxxen, aan KYC doen en dit integreren met een launchpad voor early investors. Is dit een shill voor EarlyBSC (EBSC)? Ja, stiekem wel
Token in kwestie:
/f/image/dcUglgBGuKc25CE8UQzyGAj2.png?f=fotoalbum_large)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Dit zijn echt de verhalen waar ik best van schrik. Een tijd geleden vertrouwde ik het allemaal nog wel, en ging ik vrij gemakkelijk met 1 a 2 bnb in een coin zitten.Jedi_Pimp schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:41:
Crosspost uit SC topic:
Token in kwestie:
[Afbeelding]
Vandaag de dag zie ik steeds meer berichten dat alles een rugpull/scam is. Wat een nachtmerrie.
Er waren 5 nieuwe coins per dag op CG/CMC op een drukke dag, nu zijn dat er 30+, denk je echt dat dit allemaal serieuze mensen zijn met grootse plannen? Grootse vakantie plannen van andermans geld ja. Alle scammers zijn van telefoon en email scams overgestapt op coins verzinnen.
Alles met het woord Safe, Shiba/Inu, een dier, Swap/Finance, of iets dat met space te maken heeft is 95% zeker een scam.
Alles met het woord Safe, Shiba/Inu, een dier, Swap/Finance, of iets dat met space te maken heeft is 95% zeker een scam.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het risico voor het investeren in nieuwe coins is enorm. Wees je ervan bewust dat je je volledige inzet op zeer korte termijn volledig kunt verliezen. Investeer dus ook nooit meer dan je bereid bent om te verliezen.
- Blijf on-topic.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Het afkraken van Meme coins in het algemeen is niet de bedoeling. Het topic kan daardoor ondergesneeuwd raken. Uit je mening op een normale manier en ga een gezonde discussie aan.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Mocht er hier een coin besproken zijn, dat een scam coin blijkt te zijn, wees dan zo vriendelijk om die informatie direct met anderen te delen, dat wordt gewaardeerd,
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!