Ah, ik dacht juist expres ivm "less is more". Vind het wel grappig zo'n heel groot hoofd. Beetje karikatuur.Pretouska schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:13:
De kop vind ik wel goed gelukt. Maar de proporties zijn iets off
:strip_exif()/f/image/cBqlutnGCyPikb7xSCy604lx.jpg?f=fotoalbum_large)
Lachen mag, dat deed ik ook 😆
:strip_exif()/f/image/BxlVEOpguVX7qLOcQ2HUasyg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/greTzTbVaM3gnzV21EE3Jn6f.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/M8pnZX4c6AF9DjlMuFay0BmK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ns01UXOFyuUwufeH0d84Iy0A.jpg?f=fotoalbum_large)
Overigens, wat een gave builds! Bij velen denk ik: jammer dat ík daar niet aan gedacht heb
Edit:
De tweede, de minst slechte dan maar. Anyhow --> Final
[ Voor 5% gewijzigd door SjakieDeBoer op 27-05-2021 09:22 ]
Wat een super gave build! Doet me ook heel erg denken aan de Strider uit Half-life 2.SjakieDeBoer schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:38:
Poging twee van de tripod. Ik weet nog niet of ik hem beter vind.
Overigens, wat een gave builds! Bij velen denk ik: jammer dat ík daar niet aan gedacht heb
Btw ik zie/gebruik juist al die mooie bouwwerken als extra inspiratie. Het is toch machtig mooi dat een setje van 15 euro zoveel bouwwerken tot gevolg heeft 😁👍🏻 En er zullen nog 1000-enden meer zijn waar we nog niet aan gedacht hebben.
Zo bedacht ik me bijvoorbeeld dat part 35044 een mooi onderdeel voor de stekels van een stegosaurus of Godzilla. Maar ja, je kan maar 1 moc inzenden... Dit betekent echter niet dat die stegosaurus en Godzilla niet gebouwd gaan worden 😁
En mijn zoontjes maken op hun beurt weer hun eigen creaties met dezelfde steentjes... de set is zijn geld inmiddels dubbel en dwars waard.
Slechts één FINAL inzending die gaat meedingen in deze challenge, maar ik dacht dat je gewoon meer dingen ervan mag bouwen en delenPsyx88 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 12:20:
Zo bedacht ik me bijvoorbeeld dat part 35044 een mooi onderdeel voor de stekels van een stegosaurus of Godzilla. Maar ja, je kan maar 1 moc inzenden... Dit betekent echter niet dat die stegosaurus en Godzilla niet gebouwd gaan worden 😁
Erg leuk om met beperkt aantal parts te werken.
Je hoeft niet steeds in tig bakjes te zoeken.
FINAL
:strip_exif()/f/image/MOIj66aMFJWBM3fgdTg30dvh.jpg?f=fotoalbum_large)
en nog space shipje
:strip_exif()/f/image/hmHN7RLnz2zcxSJnwKhbu6S3.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door Chicken88 op 30-05-2021 00:26 ]
Volgens mij ook; ik heb dat zelfs al gedaan en misschien komt er nog wel 1.Gim schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:37:
Slechts één FINAL inzending die gaat meedingen in deze challenge, maar ik dacht dat je gewoon meer dingen ervan mag bouwen en delen
Ja, ik heb een beetje hetzelfde met dat ideeIk had ook al aan een Stegosaurus zitten denken maar geen idee hoe daar te komen. Ik hoop dus dat iemand er nog mee komt
Ik zit ook nog te verzinnen wat ik kan bouwen met 4 stuks met het gat in het midden. Ik ben nog niet verder dan een "gigantisch" ruimteschip, maar dan wel op microschaal. Maar dat vind ik nog een beetje "meh" en onduidelijk waarom dat gat er dan in zit. Is het expres (maar waarom dan?), een ongeluk (don't push that button) of schade (ruimtemonster, oorlog, een of andere kosmisch fenomeen)? Bovendien wordt het dan weer een ruimteschip en daarvan heb ik er al twee gemaakt.
Misschien een persoon met een gat erin, beetje zoals Death becomes her?
@Bardu heeft er al iets mee gedaan, dat vond ik ook leuk bedacht.
Zoiets? - Stegosaurus - FINALGim schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:37:
[...]
Ik had ook al aan een Stegosaurus zitten denken maar geen idee hoe daar te komen. Ik hoop dus dat iemand er nog mee komt
:strip_exif()/f/image/isMw6zsfbYZi5f72wdSxgrgh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eHHofBzQBr9H7qhO7KciAdvw.jpg?f=fotoalbum_large)
De platen/stekels zitten niet heel stevig vast helaas, maar ik wilde dat de platen/stekels de vorm van de rug volgen en onder een lichte hoek staan.
Bonus: bij zijn broertjes:
:strip_exif()/f/image/cE04yQ2JibnxXLXsjsw73n60.jpg?f=fotoalbum_large)
JAAH!Psyx88 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:11:
[...]
Zoiets?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De platen/stekels zitten niet heel stevig vast helaas, maar ik wilde dat de platen/stekels de vorm van de rug volgen en onder een lichte hoek staan.
Bonus: bij zijn broertjes:
[Afbeelding]

Hier een foto van de bevestigingsconstructie van de stekels:Gim schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:56:
[...]
JAAH!Goed gelukt zeg. Nu alleen doorgronden hoe je hem precies gemaakt hebt
:strip_exif()/f/image/OZfiphFMjQntMSVV1jDKMFz5.jpg?f=fotoalbum_large)
Als het niet noodzakelijk is dat de stekels onder een hoek staan, of er gaat mee gespeeld worden, kun je de constructie waar de middelste stekel aan zit vervangen met part 52107:
:strip_exif()/f/image/DU8BXlx2XzdkgLHGUEzPPYIQ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Psyx88 op 10-05-2021 11:20 ]
En die minion is inderdaad erg leuk
Allemaal gave creaties, heel mooi! Zo leuk om te zien!
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Vrouwlief heeft ook een middagje geknutseld
The Bull and the Matador
:strip_exif()/f/image/gCPE0ZqHZuUw9KvRuLhJP0fT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cK8CWRgZJUkPuRBnuB1M0V6E.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aFfQgCxPQG9Nj9BEfTn7U4LB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QZyVgY5vuKIuYVdQiAzTmXG5.jpg?f=fotoalbum_large)
Daarna ben ik maar weer aan tafel gaan zitten
MOC 4 ruimte probe
Vond het wel leuk om ter variatie in 3voud te werken. Geeft weer totaal andere werk/denk hoek
:strip_exif()/f/image/VLNcZOSPTmrCOFQDJIs0gsyc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Vdb7CopQUIjke5xZQ44drTR2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AKiP6uxePy53I59PF7zSbrQ7.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 28% gewijzigd door Pretouska op 10-05-2021 22:17 ]
Hoe meer mensen er in duiken hoe beter...Pretouska schreef op maandag 10 mei 2021 @ 21:01:
MOC 3,
Vrouwlief heeft ook een middagje geknutseld
:strip_exif()/f/image/HtVSqUWLiETczhiN0QjvGp9L.jpg?f=fotoalbum_large)

(en hij staat gewoon los op "het water")
Deze ruimte is te huur!
Huize Gim is er in elk geval blij mee; ook stevig om mee te spelen
In deze post vooral wat foto's met wat nog gewijzigd is. Zie dus ook deze post voor meer foto's; hooguit een paar kleine details missen. Wat meer vuurkracht, stuurhendels voor de piloot en de achterkant wat verrijkt. Met de steentjes die over waren nog een klein 2e spaceship gemaakt. Daardoor kon ik het niet laten om een 'actiefoto' met een soort van vuurgevecht achtervolging te maken
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bHJv60pjrxhtQC1Z9ET7eRlZ.jpg?f=user_large)
Deze grotere foto overgenomen van m'n vorige post.; alleen de 2 extra kanonnen zitten hier nog niet op
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kroKVyXaykNwKrzhobI8pYsc.jpg?f=user_large)
Nog een paar extra fotootjes (de slideshow bestaat uit eentje van 4 en 2 foto's

![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 28% gewijzigd door Gim op 28-05-2021 12:43 ]
Ik heb jouw creatie nagebouwd, of althans zo goed mogelijk als ik kon.Psyx88 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:16:
Hier een foto van de bevestigingsconstructie van de stekels:

Er zitten wel een paar kleine verschillen in. Ik heb geprobeerd het zo symmetrisch mogelijk te maken, maar ik mis dan wat stukken, bijvoorbeeld een cheese slope in rood. Kan het zijn dat jij die aan de rechterkant op de romp niet hebt gebruikt?
Ik heb ook niet helemaal door waar jij nog een rode 1x3 plate vandaan hebt voor in de staart. Ik heb er twee aan de zijkant zitten en twee in de achterpoten. Heb jij de achterpoten wellicht anders in elkaar zitten? Zo zit het bij mij:

Nabouwen van een paar foto's is nog steeds zo lastig als toen ik zaken wilde nabouwen uit het Lego ideeën boek waar geen omschrijving bij werd gegeven. Gelukkig had jij meerdere foto's geplaatst, anders was het me vast niet gelukt.

Omdat ik het symmetrisch heb gebouwd mis ik dan ook de 1x2 plate handlebar (deze dus), maar met de 1x1 rond variant gaat dat ook. Die is wel iets gevoeliger voor er af vallen, maar als bonus wel meer mogelijkheden om te positioneren.
Ik vond zelf een rode 1x2 in de romp mooier dan de zwarte, en ipv de "tandjes" onder de stekels heb ik een blauwe 1x4 plate gebruikt. Dat lijkt bij mij iets steviger te zitten.

FINAL
Normaal staat hij fier op zijn poten met een kleurvol verenpakket:
:strip_exif()/f/image/ersptj34xkARBxQpvJeo61Qw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZMCI6fG6Jd8Zsko2K4ywjAn1.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar als hij bedreigd wordt maakt hij zichzelf groot; hij slaat zijn vleugels uit, zet zijn kam omhoog en spreid zijn staart om zo een afschrikkende tekening te laten zien om roofdieren weg te jagen;
:strip_exif()/f/image/6T67ZA8mTWDAOsHKiR9hUkKg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SZu80C0tU9vaPeyyHHb3ym2W.jpg?f=fotoalbum_large)
Het klopt dat mijn model niet symmetrisch is:JeroenE schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:15:
[...]
Ik heb jouw creatie nagebouwd, of althans zo goed mogelijk als ik kon.
- de voorpoten verschillen: rechts zit een blue jumper plate onder de curved tile, links een oranje 1 x 2 plate;
- bij de achterpoten missen inderdaad de light bluish gray modified 1x2 en een 1x3 dark red plate, zodat ik deze in de staart kon gebruiken.
- ook missen de cheese slopes net achter het hoofd aan de linkerkant, wederom voor detail in de staart.
(Dit zelfde geldt, maar wel in mindere mate, voor die dolfijn. Daar is 1 2x2 curved tile niet rood maar dark-blue aan de linkerkant en mist er aan de linkerkant bij de staart een 1x2 curved tile in dark red)
Ik vind dat je hem behoorlijk accuraat hebt nagebouwd, chapeau!
[ Voor 17% gewijzigd door Psyx88 op 12-05-2021 22:05 ]
Ik zat nog te denken aan één of ander Portal idee.JeroenE schreef op maandag 10 mei 2021 @ 07:25:
Ik zit ook nog te verzinnen wat ik kan bouwen met 4 stuks met het gat in het midden.
Twee blauwe ringen aan de hand van die 8 onderdelen, waarbij je een figuur nog voor de helft door de ene ring ziet gaan en bij de andere ring voor de helft eruit ziet komen
Met een minifiguur is t misschien al heel makkelijk te doen, amper deeltjes nodig dan
[ Voor 9% gewijzigd door Gim op 13-05-2021 09:10 ]
Hm, misschien ook een idee. Mijn vorige idee a la death becomes her is niet echt veel soeps. Of althans heb ik niet genoeg inspiratie om daar wat leuks van te maken. Dat wordt dan zoietsGim schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:08:
Ik zat nog te denken aan één of ander Portal idee.

Sowieso niet heel veel inspiratie voor grote zaken vandaag, blijft een beetje bij kleine dingen zoals

:strip_exif()/f/image/wG4otg9w2vVAenIc1foQbY3l.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hYrUDMpyyPAUTEZ1xXxDoC6u.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZOQfxxrrfysOXat6gpBMbjdA.jpg?f=fotoalbum_large)
Wel grappig, dat bij elke moc die ik maak, weer 2-3 ideeen heb voor een volgende moc met deze steentjes. Geeft wel aan hoe veelzijdig deze part selectie is 😁👍🏻
[ Voor 17% gewijzigd door Psyx88 op 13-05-2021 22:21 ]
Briljant!!!D75 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:46:
Hoi,
Na de haan mijn 2e MOC.. de oude man met zijn hondje.
Met bijna alle gewrichten werkend zoals ze moeten.
Een boek lezend...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zelf houd ik het bij mijn eerste ontwerp. Ik heb hem nog een heel klein tikje aangepast. Dit wordt mijn FINAL.
:strip_exif()/f/image/TUgeTCFu78CBGoidW84sBKzj.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor iedereen die meerdere creaties instuurt: vergeet niet om 'final' te zetten bij degene die je uiteindelijk mee wilt laten doen in de challenge!
[ Voor 47% gewijzigd door Jakkus op 27-05-2021 22:00 ]
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
:strip_exif()/f/image/GRjZ2xGA5qmFtaaq9G5TJisw.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: model refinement
[ Voor 22% gewijzigd door Psyx88 op 15-05-2021 08:20 ]
Of een troon en bed in één!JeroenE schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:24:
Ik kon het niet laten, de volgende is toch weer een voertuig geworden.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De gele stukjes vond ik wel geschikt voor een snavel dus maar een vogel gemaakt:
:strip_exif()/f/image/PNvHP5OOfTTG54CIJVmkygzW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/whTvLmfZx1zlbzL5ccOK5mRJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IjNJglsE9JV3mc6fNJAF7HgP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8kl4j1qy4ePNMEZa8moLHrom.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor een eerste creatie ben ik er tevreden mee, dus dit is mijn FINAL
Normaal doe ik zulke ogen op de manier zoals jij de rechterkant hebt gedaan, maar eerlijk gezegd vind ik de linkerkant bij jouw vogel veel beter staan.
:strip_exif()/f/image/Izb6E77vIWRYi2ApkCM8tu1e.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DBAyjWaMubruTJjskOarauUS.jpg?f=fotoalbum_large)
Niet helemaal tevreden, maar toch maar even vereeuwigd in wat foto's voor ik hem weer afbreek.
//Edit:
Gelukkig heb ik hulp met blokjes opruimen van deze kruier:
:strip_exif()/f/image/eh3tjVXLIRrZCp1A2AOJSpWz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XNS0JpKhYPbgXQVjmlybKEET.jpg?f=fotoalbum_large)
Wordt tijd dat ik een final ga kiezen denk ik
[ Voor 33% gewijzigd door phYzar op 17-05-2021 14:13 ]
De ogen heb ik verschillende gedaan omdat ik de groene steentjes zo veel mogelijk naar buiten wil draaien. Maar omdat part 6281993 vierkant is kun je de niet draaien als ze langs elkaar zitten daarom heb ik ze schuin tegen over elkaar gedaan.JeroenE schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:59:
@sanderA Mooie vogel hoor! Heb je expres de ogen aan beide zijden anders gedaan? Wellicht vanwege de gouden ketting?
Normaal doe ik zulke ogen op de manier zoals jij de rechterkant hebt gedaan, maar eerlijk gezegd vind ik de linkerkant bij jouw vogel veel beter staan.
Zo dus:
:strip_exif()/f/image/DuWGwrE2xE29YZQ7jd8uzJ8F.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 151% gewijzigd door Jakkus op 19-05-2021 14:07 ]
:strip_exif()/f/image/1zqprBYnkjrfH2ADJGMBsCeM.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: refinement
[ Voor 65% gewijzigd door Psyx88 op 20-05-2021 21:42 ]
Ja het wordt snel 'weer een of ander dier' met deze steentjes. Maar, ik heb ook nog een exo suit in de pipeline... maar zit nog in de idee-fase 😁phYzar schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:53:
De stukjes lokken wel uit iets organisch te maken
De kraan ziet er goed uit, hoor 👍🏻
Je kunt altijd nog een spaceship makenphYzar schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:53:
De stukjes lokken wel uit iets organisch te maken, dus maar eens de andere kant proberen:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door Gim op 21-05-2021 11:36 ]
Grote wieken kunnen draaien.
:strip_exif()/f/image/NAkSWGmnnjQf8hYci8aISJCK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jIj4bLTpSWwlHTnX8W2DfS1J.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vCBlt5AO7J2lZmrKr8kz9QE8.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 46% gewijzigd door D75 op 21-05-2021 15:37 ]
"it's nice to be important, but it's more important to be nice"
Alleen een vraag om het stemmen ietwat gemakkelijker te maken:
Is het mogelijk om het woord "FINAL" niet te gebruiken wanneer dit niet echt nodig is?
Neem bv:
Je zou het woord bijvoorbeeld kunnen vervangen voor: eindresultaat, zodat je op het zoeken met het woord FINAL dan ook echt alleen de definitieve inzendingen te zien krijgt, want je kunt helaas niet de filter op afbeeldingen zetten met ook de zoekopdracht "final" erbij..Nog geen idee of dit de Final wordt...
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
:strip_exif()/f/image/5fXFY8qBOt3l12OTlV314b5s.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BJKNwXQjpTgpcskQdPhZK59q.jpg?f=fotoalbum_large)
De benen hebben nog veel ruimte voor verbetering, dus dit is zeker niet de laatste versie.
[ Voor 28% gewijzigd door Psyx88 op 22-05-2021 00:17 ]
Ik had je tekst nog niet gelezen, maar wist direct waar het om ging.Psyx88 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:36:
"Please put down your weapon. You have 20 seconds to comply"
[Afbeelding]
Edit: model refinement
Ik wil alleen nog de inkijk naar de piloot (C3PsolO) wat groter maken.
:strip_exif()/f/image/lSn4j69xTDA0mkXEM5flGMN9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/maKAogeYcv03fBNlbYLInoq7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AUtM6Jgv5gajADmgCHYLw87N.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mtdDs4HCKg306XzVBVFdFg02.jpg?f=fotoalbum_large)
-FINAL-
[ Voor 0% gewijzigd door millerman_sf op 27-05-2021 21:49 . Reden: Final maken ]
Zou iedereen die meedoet met de eerste challenge uiterlijk 29 mei zijn/haar inzending willen voorzien van de tekst "FINAL". Dit is vooral belangrijk als je meerdere MOCs hebt gepost of meerdere posts met afbeeldingen van je MOC.
Stemmen is mogelijk vanaf 30 mei t/m 1 juni 12:00am en daarna weten we wie de winnaar is van de eerste challenge
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kbDhnq2sLVmR80bw4EZzs8Lk.jpg?f=user_large)
Linkje naar de rest van de foto's, krijg het niet voor elkaar om ze fatsoenlijk in een tumbnail te krijgen
Was een frustrerende middag, Had het setje bij de eerste ongemarkeerde doos die ik opende al gevonden.
Maar bij het bouwen ging het mis toen bleek dat een onderdeel helemaal niet op die plek geplaatst kon worden, Wat leide tot een herontwerp van de torso.
Bij het plaatsen van de armen bleken die niet de beoogde bewegingsruimte te hebben, Dus ook die moesten aangepast worden.
Final
Ik zie nog geen post/inzending met FINAL van:
Afas
Pretouska (5)
dm-dutchman (3)
JeroenE
Mattie112
Zeehond
fishman
Bardu
Chicken88 (2)
Basekid
jetspiking
QuattroNL
Marsman83
Als jullie geen post met "FINAL" markeren en je hebt maar 1 inzending, dan markeer ik die als final op de 29e. Heb je meerdere inzendingen (Pretouska, dm-dutchman en Chicken88) maak snel een keuze, anders kies ik er random eentje
[ Voor 66% gewijzigd door chrisO op 29-05-2021 19:42 ]
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/67212216
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
@PretouskachrisO schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 22:31:
Ik heb alle inzendingen waar op dit moment "FINAL" bij staat ge-pinned. Mocht ik iemand vergeten zijn stuur mij dan een DM, dan pin ik je post/inzending alsnog.
Ik zie nog geen post/inzending met FINAL van:
@Mattie112
@Zeehond
@fishman
@Bardu
@Chicken88
@Basekid
@jetspiking
@Marsman83
Ff wat mentions zodat ze een melding krijgen
https://www.linkedin.com/in/dustinhendriks/
BedanktphYzar schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 13:22:
[...]
@Pretouska
@Mattie112
@Zeehond
@fishman
@Bardu
@Chicken88
@Basekid
@jetspiking
@Marsman83
Select * from fish
Ik mis nog 300 inzendingen van andere mensen die gestemd hebben in de pollchrisO schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:44:
Ik mis enkel nog een final van @Chicken88 Je hebt 2 verschillende MOCs in 1 post...
Thanks, heb er Final bijgezetphYzar schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 13:22:
[...]
@Pretouska
@Mattie112
@Zeehond
@fishman
@Bardu
@Chicken88
@Basekid
@jetspiking
@Marsman83
Toch zonde hè. Die hebben allemaal het magazijn van Bol leeg gekocht om t setje te bemachtigen en lopen nu een eervolle vermelding mis... Als ze gewonnen hadden. Of vooral in afwachting wat deze pilot doet om vervolgens mee te doen met de tweede challengeJeroenE schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 20:05:
[...]
Ik mis nog 300 inzendingen van andere mensen die gestemd hebben in de poll
[ Voor 71% gewijzigd door Psyx88 op 29-05-2021 22:13 ]
Ik meende dat ik wel bij een moc Final heb gezet.
Pretouska in "Tweakers Lego MOC Challenge 1 - mei 2021"
Ah ik zie dat ik toch gepinned ben.
Gelijk maar gestemt
[ Voor 14% gewijzigd door Pretouska op 30-05-2021 11:19 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
En mag die ene MOC je eigen MOC zijn?dm-dutchman schreef op zondag 30 mei 2021 @ 11:55:
@Señor Sjon Ik neem aan dat we per persoon op 1 MOC mogen stemmen? Hoe gaan we jullie het doen met mensen die op meerdere MOCs stemmen?
[ Voor 6% gewijzigd door Gim op 30-05-2021 12:29 ]
Je kunt je eigen posts niet likenGim schreef op zondag 30 mei 2021 @ 12:28:
[...]
En mag die ene MOC je eigen MOC zijn?Iedereen gedeelde eerste plek dan
Dat is niet te doen, dus je kan zo vaak stemmen als je wil. Je kan je eigen posts toch niet liken.dm-dutchman schreef op zondag 30 mei 2021 @ 11:55:
@Señor Sjon Ik neem aan dat we per persoon op 1 MOC mogen stemmen? Hoe gaan we jullie het doen met mensen die op meerdere MOCs stemmen?
- D75 en Psyx88
- -
- Virtual Reality
En iedereen bedankt voor het meedoen! Ik vond alle inzendingen ontzettend leuk!
Het topic met de challenge voor juni hebben we ook geopend:
Tweakers Lego MOC Challenge juni
Psyx88 in "Tweakers Lego MOC Challenge 1 - mei 2021" 57 likes
D75 in "Tweakers Lego MOC Challenge 1 - mei 2021" 57 likes
Virtual Reality in "Tweakers Lego MOC Challenge 1 - mei 2021" 24 likes
Ik laat de likes verder ingeschakeld voor latere passanten.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Wow cool!Jakkus schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:04:
Gefeliciteerd, @D75, @Psyx88 en @Virtual Reality!
En iedereen bedankt voor het meedoen! Ik vond alle inzendingen ontzettend leuk!
Het topic met de challenge voor juni hebben we ook geopend:
Tweakers Lego MOC Challenge juni
Bedankt voor alle stemmen iedereen!
@Psyx88 Mooi dat we samen op 1 staan, aangezien de stemmen de hele tijd gelijk op gingen (toch stiemum steeds in de gaten gehouden

@Jakkus @chrisO Dank je wel voor de organisatie!
En nu snel de volgende set kopen.
[ Voor 3% gewijzigd door D75 op 01-06-2021 13:35 ]
"it's nice to be important, but it's more important to be nice"
Ik ben in ieder geval mega verbaasd over de hoeveelheid stemmen die ik heb gekregen. Bedankt allen daarvoor! 😁
Dus eigenlijk ben je 2e gewordenPsyx88 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 20:29:
@D75 haha, dat had ik dus ook, je zit toch te F5-en heel de tijd als het zo close is 😁 Ik vind je haan geweldig, maar durfde er niet op te stemmen, omdat ik al een beetje aanvoelde dat het een close-call zou gaan worden. Mooi dat we nu een gedeelde 1ste plek hebben 👍🏻 En nu nog even die haan van je nabouwen 😁
Ik ben in ieder geval mega verbaasd over de hoeveelheid stemmen die ik heb gekregen. Bedankt allen daarvoor! 😁
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Likes worden ingeschakeld als het stemmen begint aan het eind van de maand.
Algemene discussie: Tweakers Lego MOC Challenge discussietopic