Wow @D75
Echt superleuk, al die verschillende creaties!
Zelf houd ik het bij mijn eerste ontwerp. Ik heb hem nog een heel klein tikje aangepast. Dit wordt mijn FINAL.
:strip_exif()/f/image/TUgeTCFu78CBGoidW84sBKzj.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor iedereen die meerdere creaties instuurt: vergeet niet om 'final' te zetten bij degene die je uiteindelijk mee wilt laten doen in de challenge!
Zelf houd ik het bij mijn eerste ontwerp. Ik heb hem nog een heel klein tikje aangepast. Dit wordt mijn FINAL.
:strip_exif()/f/image/TUgeTCFu78CBGoidW84sBKzj.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor iedereen die meerdere creaties instuurt: vergeet niet om 'final' te zetten bij degene die je uiteindelijk mee wilt laten doen in de challenge!
[ Voor 47% gewijzigd door Jakkus op 27-05-2021 22:00 ]
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
"Please put down your weapon. You have 20 seconds to comply"
:strip_exif()/f/image/GRjZ2xGA5qmFtaaq9G5TJisw.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: model refinement
:strip_exif()/f/image/GRjZ2xGA5qmFtaaq9G5TJisw.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 22% gewijzigd door Psyx88 op 15-05-2021 08:20 ]
Of een troon en bed in één!JeroenE schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:24:
Ik kon het niet laten, de volgende is toch weer een voertuig geworden.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
Sinds ik uit mijn dark age ben gekomen eigenlijk alleen nog maar volgens de boekjes gebouwd maar door al jullie leuke creaties zo voor bij te zien komen kon ik het niet laten dus toch maar de Lego vuurdraak gekocht.
De gele stukjes vond ik wel geschikt voor een snavel dus maar een vogel gemaakt::strip_exif()/f/image/PNvHP5OOfTTG54CIJVmkygzW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/whTvLmfZx1zlbzL5ccOK5mRJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IjNJglsE9JV3mc6fNJAF7HgP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8kl4j1qy4ePNMEZa8moLHrom.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor een eerste creatie ben ik er tevreden mee, dus dit is mijn FINAL
De gele stukjes vond ik wel geschikt voor een snavel dus maar een vogel gemaakt:
:strip_exif()/f/image/PNvHP5OOfTTG54CIJVmkygzW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/whTvLmfZx1zlbzL5ccOK5mRJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IjNJglsE9JV3mc6fNJAF7HgP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8kl4j1qy4ePNMEZa8moLHrom.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor een eerste creatie ben ik er tevreden mee, dus dit is mijn FINAL
@sanderA Mooie vogel hoor! Heb je expres de ogen aan beide zijden anders gedaan? Wellicht vanwege de gouden ketting?
Normaal doe ik zulke ogen op de manier zoals jij de rechterkant hebt gedaan, maar eerlijk gezegd vind ik de linkerkant bij jouw vogel veel beter staan.
Normaal doe ik zulke ogen op de manier zoals jij de rechterkant hebt gedaan, maar eerlijk gezegd vind ik de linkerkant bij jouw vogel veel beter staan.
Nog een creatie, laat ik hem Trooper noemen:
:strip_exif()/f/image/Izb6E77vIWRYi2ApkCM8tu1e.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DBAyjWaMubruTJjskOarauUS.jpg?f=fotoalbum_large)
Niet helemaal tevreden, maar toch maar even vereeuwigd in wat foto's voor ik hem weer afbreek.
//Edit:
Gelukkig heb ik hulp met blokjes opruimen van deze kruier:
:strip_exif()/f/image/eh3tjVXLIRrZCp1A2AOJSpWz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XNS0JpKhYPbgXQVjmlybKEET.jpg?f=fotoalbum_large)

Wordt tijd dat ik een final ga kiezen denk ik
:strip_exif()/f/image/Izb6E77vIWRYi2ApkCM8tu1e.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DBAyjWaMubruTJjskOarauUS.jpg?f=fotoalbum_large)
Niet helemaal tevreden, maar toch maar even vereeuwigd in wat foto's voor ik hem weer afbreek.
//Edit:
Gelukkig heb ik hulp met blokjes opruimen van deze kruier:
:strip_exif()/f/image/eh3tjVXLIRrZCp1A2AOJSpWz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XNS0JpKhYPbgXQVjmlybKEET.jpg?f=fotoalbum_large)
Wordt tijd dat ik een final ga kiezen denk ik
[ Voor 33% gewijzigd door phYzar op 17-05-2021 14:13 ]
De ogen heb ik verschillende gedaan omdat ik de groene steentjes zo veel mogelijk naar buiten wil draaien. Maar omdat part 6281993 vierkant is kun je de niet draaien als ze langs elkaar zitten daarom heb ik ze schuin tegen over elkaar gedaan.JeroenE schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:59:
@sanderA Mooie vogel hoor! Heb je expres de ogen aan beide zijden anders gedaan? Wellicht vanwege de gouden ketting?
Zo dus:
:strip_exif()/f/image/DuWGwrE2xE29YZQ7jd8uzJ8F.jpg?f=fotoalbum_large)
Die vis is wel echt cool! Ik vind het ook erg leuk hoe je de slagtanden hebt gebruikt
[ Voor 151% gewijzigd door Jakkus op 19-05-2021 14:07 ]
Nog een fröbel... een triceratops:
:strip_exif()/f/image/1zqprBYnkjrfH2ADJGMBsCeM.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: refinement
:strip_exif()/f/image/1zqprBYnkjrfH2ADJGMBsCeM.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: refinement
[ Voor 65% gewijzigd door Psyx88 op 20-05-2021 21:42 ]
Ja het wordt snel 'weer een of ander dier' met deze steentjes. Maar, ik heb ook nog een exo suit in de pipeline... maar zit nog in de idee-fase 😁phYzar schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:53:
De stukjes lokken wel uit iets organisch te maken
De kraan ziet er goed uit, hoor 👍🏻
Je kunt altijd nog een spaceship makenphYzar schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:53:
De stukjes lokken wel uit iets organisch te maken, dus maar eens de andere kant proberen:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door Gim op 21-05-2021 11:36 ]
Toch nog maar eentje...
Grote wieken kunnen draaien.
:strip_exif()/f/image/NAkSWGmnnjQf8hYci8aISJCK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jIj4bLTpSWwlHTnX8W2DfS1J.jpg?f=fotoalbum_large)
Grote wieken kunnen draaien.
:strip_exif()/f/image/NAkSWGmnnjQf8hYci8aISJCK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jIj4bLTpSWwlHTnX8W2DfS1J.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vCBlt5AO7J2lZmrKr8kz9QE8.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 46% gewijzigd door D75 op 21-05-2021 15:37 ]
"it's nice to be important, but it's more important to be nice"
Blijft leuk om te volgen dit, ook al ben ik zelf totaal niet geschikt voor dit soort dingen, ga ik graag op de jurystoel zitten en geniet ik van alle creaties die voorbij komen
De mooiste worden beloond met een duim uiteraard..
Alleen een vraag om het stemmen ietwat gemakkelijker te maken:
Is het mogelijk om het woord "FINAL" niet te gebruiken wanneer dit niet echt nodig is?
Neem bv:
Zo niet, vooral doorgaan!
Alleen een vraag om het stemmen ietwat gemakkelijker te maken:
Is het mogelijk om het woord "FINAL" niet te gebruiken wanneer dit niet echt nodig is?
Neem bv:
Je zou het woord bijvoorbeeld kunnen vervangen voor: eindresultaat, zodat je op het zoeken met het woord FINAL dan ook echt alleen de definitieve inzendingen te zien krijgt, want je kunt helaas niet de filter op afbeeldingen zetten met ook de zoekopdracht "final" erbij..Nog geen idee of dit de Final wordt...
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Als de topic starter de inzendingen pinned dan kun je daarop filteren. Wel zo makkelijk
Nou daar istie dan... mijn 31102 exo suit:
:strip_exif()/f/image/5fXFY8qBOt3l12OTlV314b5s.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BJKNwXQjpTgpcskQdPhZK59q.jpg?f=fotoalbum_large)
De benen hebben nog veel ruimte voor verbetering, dus dit is zeker niet de laatste versie.
:strip_exif()/f/image/5fXFY8qBOt3l12OTlV314b5s.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BJKNwXQjpTgpcskQdPhZK59q.jpg?f=fotoalbum_large)
De benen hebben nog veel ruimte voor verbetering, dus dit is zeker niet de laatste versie.
[ Voor 28% gewijzigd door Psyx88 op 22-05-2021 00:17 ]
Ik had je tekst nog niet gelezen, maar wist direct waar het om ging.Psyx88 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:36:
"Please put down your weapon. You have 20 seconds to comply"
[Afbeelding]
Al vanaf het begin van de challenge wist ik: ik ga een mech bouwen. Vanmiddag eindelijk eens de tijd genomen er goed voor te zitten. Dit is het resultaat van 2 uurtjes bouwen, de eerste keer zonder handleiding in >20 jaar. Wat dat betreft is het voor mij al helemaal geslaagd!
Ik wil alleen nog de inkijk naar de piloot (C3PsolO) wat groter maken.:strip_exif()/f/image/lSn4j69xTDA0mkXEM5flGMN9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/maKAogeYcv03fBNlbYLInoq7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AUtM6Jgv5gajADmgCHYLw87N.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mtdDs4HCKg306XzVBVFdFg02.jpg?f=fotoalbum_large)
-FINAL-
Ik wil alleen nog de inkijk naar de piloot (C3PsolO) wat groter maken.
:strip_exif()/f/image/lSn4j69xTDA0mkXEM5flGMN9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/maKAogeYcv03fBNlbYLInoq7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AUtM6Jgv5gajADmgCHYLw87N.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mtdDs4HCKg306XzVBVFdFg02.jpg?f=fotoalbum_large)
-FINAL-
[ Voor 0% gewijzigd door millerman_sf op 27-05-2021 21:49 . Reden: Final maken ]
@millerman_sf Op je laatste foto is het wel te zien, maar op alle andere had ik niet door dat er een minifig in zat. Dat hoeft ook niet per se natuurlijk. Ik vind hem al goed gelukt!
De tijd gaat snel en de eerste Lego challenge zit er al weer bijna op.
Zou iedereen die meedoet met de eerste challenge uiterlijk 29 mei zijn/haar inzending willen voorzien van de tekst "FINAL". Dit is vooral belangrijk als je meerdere MOCs hebt gepost of meerdere posts met afbeeldingen van je MOC.
Stemmen is mogelijk vanaf 30 mei t/m 1 juni 12:00am en daarna weten we wie de winnaar is van de eerste challenge
Zou iedereen die meedoet met de eerste challenge uiterlijk 29 mei zijn/haar inzending willen voorzien van de tekst "FINAL". Dit is vooral belangrijk als je meerdere MOCs hebt gepost of meerdere posts met afbeeldingen van je MOC.
Stemmen is mogelijk vanaf 30 mei t/m 1 juni 12:00am en daarna weten we wie de winnaar is van de eerste challenge
Bij deze ook mijn Final
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kbDhnq2sLVmR80bw4EZzs8Lk.jpg?f=user_large)
Linkje naar de rest van de foto's, krijg het niet voor elkaar om ze fatsoenlijk in een tumbnail te krijgen
Was een frustrerende middag, Had het setje bij de eerste ongemarkeerde doos die ik opende al gevonden.
Maar bij het bouwen ging het mis toen bleek dat een onderdeel helemaal niet op die plek geplaatst kon worden, Wat leide tot een herontwerp van de torso.
Bij het plaatsen van de armen bleken die niet de beoogde bewegingsruimte te hebben, Dus ook die moesten aangepast worden.
Final
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kbDhnq2sLVmR80bw4EZzs8Lk.jpg?f=user_large)
Linkje naar de rest van de foto's, krijg het niet voor elkaar om ze fatsoenlijk in een tumbnail te krijgen
Was een frustrerende middag, Had het setje bij de eerste ongemarkeerde doos die ik opende al gevonden.
Maar bij het bouwen ging het mis toen bleek dat een onderdeel helemaal niet op die plek geplaatst kon worden, Wat leide tot een herontwerp van de torso.
Bij het plaatsen van de armen bleken die niet de beoogde bewegingsruimte te hebben, Dus ook die moesten aangepast worden.
Final
Ik heb alle inzendingen waar op dit moment "FINAL" bij staat ge-pinned. Mocht ik iemand vergeten zijn stuur mij dan een DM, dan pin ik je post/inzending alsnog.
Ik zie nog geen post/inzending met FINAL van:
Afas
Pretouska (5)
dm-dutchman (3)
JeroenE
Mattie112
Zeehond
fishman
Bardu
Chicken88 (2)
Basekid
jetspiking
QuattroNL
Marsman83
Als jullie geen post met "FINAL" markeren en je hebt maar 1 inzending, dan markeer ik die als final op de 29e. Heb je meerdere inzendingen (Pretouska, dm-dutchman en Chicken88) maak snel een keuze, anders kies ik er random eentje
Afas
Pretouska (5)
dm-dutchman (3)
JeroenE
Mattie112
Zeehond
fishman
Bardu
Chicken88 (2)
Basekid
jetspiking
QuattroNL
Marsman83
Als jullie geen post met "FINAL" markeren en je hebt maar 1 inzending, dan markeer ik die als final op de 29e. Heb je meerdere inzendingen (Pretouska, dm-dutchman en Chicken88) maak snel een keuze, anders kies ik er random eentje
[ Voor 66% gewijzigd door chrisO op 29-05-2021 19:42 ]
Ik heb de komende dagen geen tijd om nog eens lekker te bouwen, denk ik. Dus ik heb een final gekozen uit degene die ik al eerder had gepost: JeroenE in "Tweakers Lego MOC Challenge 1 - mei 2021"
Mijn enige inzending is gelijk de final version (geen tijd meer gehad iets anders te fabrieken).
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/67212216
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/67212216
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
@chrisO ik heb mijn laatste inzending als final gemarkeerd
@PretouskachrisO schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 22:31:
Ik heb alle inzendingen waar op dit moment "FINAL" bij staat ge-pinned. Mocht ik iemand vergeten zijn stuur mij dan een DM, dan pin ik je post/inzending alsnog.
@Mattie112
@Zeehond
@fishman
@Bardu
@Chicken88
@Basekid
@jetspiking
@Marsman83
Ff wat mentions zodat ze een melding krijgen
@phYzar Dankjewel voor het doorgeven, inzending is inderdaad final. Ik ga het erbij zetten.
https://www.linkedin.com/in/dustinhendriks/
BedanktphYzar schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 13:22:
[...]
@Pretouska
@Mattie112
@Zeehond
@fishman
@Bardu
@Chicken88
@Basekid
@jetspiking
@Marsman83
Select * from fish
Ik mis nog 300 inzendingen van andere mensen die gestemd hebben in de pollchrisO schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:44:
Ik mis enkel nog een final van @Chicken88 Je hebt 2 verschillende MOCs in 1 post...
Thanks, heb er Final bijgezetphYzar schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 13:22:
[...]
@Pretouska
@Mattie112
@Zeehond
@fishman
@Bardu
@Chicken88
@Basekid
@jetspiking
@Marsman83
Toch zonde hè. Die hebben allemaal het magazijn van Bol leeg gekocht om t setje te bemachtigen en lopen nu een eervolle vermelding mis... Als ze gewonnen hadden. Of vooral in afwachting wat deze pilot doet om vervolgens mee te doen met de tweede challengeJeroenE schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 20:05:
[...]
Ik mis nog 300 inzendingen van andere mensen die gestemd hebben in de poll
Misschien hebben ze de set aangeschaft om gewoon alle mooie creaties hier na te bouwen 😁
[ Voor 71% gewijzigd door Psyx88 op 29-05-2021 22:13 ]
darn, 1 dag offline en mis ik de deadline?
Ik meende dat ik wel bij een moc Final heb gezet.
Pretouska in "Tweakers Lego MOC Challenge 1 - mei 2021"
Ah ik zie dat ik toch gepinned ben.
Gelijk maar gestemt
Ik meende dat ik wel bij een moc Final heb gezet.
Pretouska in "Tweakers Lego MOC Challenge 1 - mei 2021"
Ah ik zie dat ik toch gepinned ben.
Gelijk maar gestemt
[ Voor 14% gewijzigd door Pretouska op 30-05-2021 11:19 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
@Señor Sjon Ik neem aan dat we per persoon op 1 MOC mogen stemmen? Hoe gaan we jullie het doen met mensen die op meerdere MOCs stemmen?
En mag die ene MOC je eigen MOC zijn?dm-dutchman schreef op zondag 30 mei 2021 @ 11:55:
@Señor Sjon Ik neem aan dat we per persoon op 1 MOC mogen stemmen? Hoe gaan we jullie het doen met mensen die op meerdere MOCs stemmen?
[ Voor 6% gewijzigd door Gim op 30-05-2021 12:29 ]
Je kunt je eigen posts niet likenGim schreef op zondag 30 mei 2021 @ 12:28:
[...]
En mag die ene MOC je eigen MOC zijn?Iedereen gedeelde eerste plek dan
Dat is niet te doen, dus je kan zo vaak stemmen als je wil. Je kan je eigen posts toch niet liken.dm-dutchman schreef op zondag 30 mei 2021 @ 11:55:
Uitslag Tweakers Lego MOC Challenge 1:
- D75 en Psyx88
- -
- Virtual Reality
Gefeliciteerd, @D75, @Psyx88 en @Virtual Reality!
En iedereen bedankt voor het meedoen! Ik vond alle inzendingen ontzettend leuk!
Het topic met de challenge voor juni hebben we ook geopend:
Tweakers Lego MOC Challenge juni
Om 12:00
Psyx88 in "Tweakers Lego MOC Challenge 1 - mei 2021" 57 likes
D75 in "Tweakers Lego MOC Challenge 1 - mei 2021" 57 likes
Virtual Reality in "Tweakers Lego MOC Challenge 1 - mei 2021" 24 likes
Ik laat de likes verder ingeschakeld voor latere passanten.
Psyx88 in "Tweakers Lego MOC Challenge 1 - mei 2021" 57 likes
D75 in "Tweakers Lego MOC Challenge 1 - mei 2021" 57 likes
Virtual Reality in "Tweakers Lego MOC Challenge 1 - mei 2021" 24 likes
Ik laat de likes verder ingeschakeld voor latere passanten.
Best wel veel votes eigenlijk. Gefeliciteerd winnaars. Eeuwige roem dan maar?
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Leuk, ik ben bij dat ik de top3 heb mogen behalen na het zien van alle mooie en creatieve creaties hier! Leuk concept en hopelijk mogen er nog veel edities volgen! Bedankt organisatie!
Wow cool!Jakkus schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:04:
Gefeliciteerd, @D75, @Psyx88 en @Virtual Reality!
Bedankt voor alle stemmen iedereen!
@Psyx88 Mooi dat we samen op 1 staan, aangezien de stemmen de hele tijd gelijk op gingen (toch stiemum steeds in de gaten gehouden

@Jakkus @chrisO Dank je wel voor de organisatie!
En nu snel de volgende set kopen.
[ Voor 3% gewijzigd door D75 op 01-06-2021 13:35 ]
"it's nice to be important, but it's more important to be nice"
@D75 haha, dat had ik dus ook, je zit toch te F5-en heel de tijd als het zo close is 😁 Ik vind je haan geweldig, maar durfde er niet op te stemmen, omdat ik al een beetje aanvoelde dat het een close-call zou gaan worden. Mooi dat we nu een gedeelde 1ste plek hebben 👍🏻 En nu nog even die haan van je nabouwen 😁
Ik ben in ieder geval mega verbaasd over de hoeveelheid stemmen die ik heb gekregen. Bedankt allen daarvoor! 😁
Ik ben in ieder geval mega verbaasd over de hoeveelheid stemmen die ik heb gekregen. Bedankt allen daarvoor! 😁
Dus eigenlijk ben je 2e gewordenPsyx88 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 20:29:
@D75 haha, dat had ik dus ook, je zit toch te F5-en heel de tijd als het zo close is 😁 Ik vind je haan geweldig, maar durfde er niet op te stemmen, omdat ik al een beetje aanvoelde dat het een close-call zou gaan worden. Mooi dat we nu een gedeelde 1ste plek hebben 👍🏻 En nu nog even die haan van je nabouwen 😁
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik kon zelf heel moeilijk kiezen tussen beide, daarom heb ik maar op allebei gestemd. Jullie builds waren heel verschillend, maar allebei heel creatief! Hoogtepunt van de stegosaurus vond ik de staart, en het mooiste aan de haan vond ik de nek en de kuif. Geweldig gebouwd allebei! En iedereen die heeft meegedaan!
Let op:
Likes worden ingeschakeld als het stemmen begint aan het eind van de maand.
Algemene discussie: Tweakers Lego MOC Challenge discussietopic
Likes worden ingeschakeld als het stemmen begint aan het eind van de maand.
Algemene discussie: Tweakers Lego MOC Challenge discussietopic