Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Photoos.by.tony
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-09-2022
Haai Tweakers,

Ik wil graag even pijlen wat jullie zouden doen en wat jullie gedachten momenteel is over de prijzen van een 3070 GPU.

Momenteel heb ik alles compleet in mijn build en wil ik hier een MSI rtf 3070 Suprim X in gaan toevoegen.
Nu is momenteel de prijs voor deze kaart flink hoog maar gezien de tijd en alles waar we momenteel in zitten is daar niets aan te veranderen.

Nu is mijn concrete vraag aan jullie, Zou je op dit moment 1399 voor een 3070 Suprim X neer tellen of zou je nog even een maandje wachten op betere tijden, Of ben je net zo sceptisch (en ongeduldig inmiddels haha) en zie je voorlopig de prijzen ook niet dalen. En de prijs die er nu voor staat maar gewoon accepteert.

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening! misschien geeft het mij de doorslag om gelijk over te gaan tot kopen en dinsdag mijn build af te kunnen maken of nog een maandje treurig naar rechts kijken waar mijn kast staat zonder GPU ;w in de hoop dat de prijzen toch wat gaan zakken :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Mocht je niet al te zwaar tillen aan een RTX, AMD heeft elke week een drop op hun eigen site waar je een kaart voor msrp kan scoren. (als je mazzel hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:43
Photoos.by.tony schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:30:
Haai Tweakers,

Ik wil graag even pijlen wat jullie zouden doen en wat jullie gedachten momenteel is over de prijzen van een 3070 GPU.

Momenteel heb ik alles compleet in mijn build en wil ik hier een MSI rtf 3070 Suprim X in gaan toevoegen.
Nu is momenteel de prijs voor deze kaart flink hoog maar gezien de tijd en alles waar we momenteel in zitten is daar niets aan te veranderen.

Nu is mijn concrete vraag aan jullie, Zou je op dit moment 1399 voor een 3070 Suprim X neer tellen of zou je nog even een maandje wachten op betere tijden, Of ben je net zo sceptisch (en ongeduldig inmiddels haha) en zie je voorlopig de prijzen ook niet dalen. En de prijs die er nu voor staat maar gewoon accepteert.

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening! misschien geeft het mij de doorslag om gelijk over te gaan tot kopen en dinsdag mijn build af te kunnen maken of nog een maandje treurig naar rechts kijken waar mijn kast staat zonder GPU ;w in de hoop dat de prijzen toch wat gaan zakken :?
De prijzen gaan voorlopig niet zakken, misschien zelfs niet tot in 2022. Dus een maandje wachten gaat geen soelaas bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Photoos.by.tony
rhwerkman schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:32:
Mocht je niet al te zwaar tillen aan een RTX, AMD heeft elke week een drop op hun eigen site waar je een kaart voor msrp kan scoren. (als je mazzel hebt)
Okay, Ja ik wil het liefst wel een Nvidia kaart hebben. en ook omdat ik een MSI MOBO heb vond ik de match met een MSI GPU dan ook wel een mooie combi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Photoos.by.tony
FrankoNL schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:33:
[...]

De prijzen gaan voorlopig niet zakken, misschien zelfs niet tot in 2022. Dus een maandje wachten gaat geen soelaas bieden.
Oef 2022, Dat kan ik niet aan haha. ik ben bang dat de eerste zin die je schrijft door meerdere geschreven gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurits19
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-07-2023
rhwerkman schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:32:
Is dat alleen voor 6700 XT? Zo ja, hoe laat en op welke dag zou dat zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Maurits19 schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:39:
[...]

Je zou in [ZT][AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen kunnen kijken, daar staat veel meer in.
Zelf heb ik een 6900XT weten te bemachtigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoiboy19
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 18-07 20:09

Hoiboy19

sudo rm -rf /*

Maurits19 schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:39:
[...]

Bestellen op AMD (met script), het kan met alle amd processoren en videokaarten.

[ Voor 9% gewijzigd door Hoiboy19 op 25-04-2021 16:01 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:08

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit kan prima verder [ZT] [NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen. Daar lees je ook dat je tot in 2022 kan wachten op normale prijzen voor Nvidia videokaarten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.