/f/image/Ep7mWko47hxhAdFOdjBpIAke.png?f=fotoalbum_large)
Ik vond het wel apart dat er van zo'n grote en bekende partij als Strato geen Ervaringen & Discussie topic is... Dus bij deze!
"Iedereen" kent Strato natuurlijk van de irritante reclames met Scooter. Alleen al daarom zou je er als Tweaker bijna wegblijven want het ziet er nogal bottom-feederig uit. Toch ben ik, toen mijn vorige hosting provider opeens mijn kosten verdrievoudigde van zo'n €30 per jaar naar zo'n €100 per jaar, waarop een zoektocht naar een nieuwe hosting provider volgde, uitgekomen bij Strato, waar ik met hun Powerweb Mini plus een domeinnaam voor iets meer dan een tientje per jaar kan krijgen wat ik nodig heb.
De overstap van mijn oude hoster naar Strato verliep eigenlijk zo goed als vlekkenloos. Binnen een dag was alles geregeld inclusief het overzetten van het domein. Uiteindelijk zal de downtime denk ik niet meer dan een paar minuten geweest zijn. Dus tot zover ben ik in ieder geval tevreden over die oranje schreeuwlelijk uit Duitsland!
Een kanttekening: ze hebben wel een beeeeeeetje een Vistaprint verdienmodel. Toen ik dat allergoedkoopste pakketje van hun wilde afsluiten werden er me aan alle kanten allerlei uitbreidingsmogelijkheden voorgesteld, die ik uiteraard allemaal afsloeg. Een beetje irritante verkooptechniek maar ergens ook wel begrijpelijk.
Dus, brand maar los. Zijn er meer Tweakers die iets bij Strato hebben lopen en wat vinden jullie ervan?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.