My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Amai dat is vroeg. Nog 6-7h te gaanJaws77 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:10:
Inmiddels is de online Apple Store gesloten
It's dark but I don't want to find the light
Denk eerder ook de nodige diensten wijzigingen. podcast+, fitness+ (in NL?).AppleFan2007 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:14:
[...]
hopelijk een teken van veel productaankondigingen vandaag.
Maar hoop idd ook op de nodige producten.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Neuh, is normaal.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Om eerlijk te zijn, ik heb het de laatste jaren niet zo liggen volgen. Hiervoor was ik een grote apple fan, maar na de miserie die ik gehad heb met een macbook pro had ik er toch even genoeg van.
Hopelijk betekend dit dat we vanavond de iPad al kunnen bestellen.
Ja ben ik ook wel benieuwd naar. En hoe schaars die 12,9 nou echt wordt. Want er werd al op levertijd gehint door de chip tekorten en het MiniLed schermanyonas schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:33:
[...]
Om eerlijk te zijn, ik heb het de laatste jaren niet zo liggen volgen. Hiervoor was ik een grote apple fan, maar na de miserie die ik gehad heb met een macbook pro had ik er toch even genoeg van.
Hopelijk betekend dit dat we vanavond de iPad al kunnen bestellen.
Als de airpods max een indicatie zijn kan je er maar best snel bij zijn.
Zolang ik maar bij lancering meteen een order kan doen verwacht ik niet dat ik heel lang ga moeten wachten.
Meer kans zo dan te kunnen orderen bij coolblue ofzo.
Mijn Air 2 en Mini 2 zijn echt aan vervanging toe, en een formaat mini met groter scherm zou ideaal zijn. Instant order.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Tesla Model Y RWD (2024)
Vermoedelijk krijgt de eerst volgende iPad Mini nog geen edge-to-edge display maar blijft deze vrijwel gelijk aan de huidige uitvoering:Spike_wolf schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:24:
Ik hoop dat we eindelijk een edge to edge screen iPad mini met faceID krijgen.
Mijn Air 2 en Mini 2 zijn echt aan vervanging toe, en een formaat mini met groter scherm zou ideaal zijn. Instant order.
/f/image/U2hm5juFy71OC74EDwmZeguN.png?f=fotoalbum_large)
Er zijn wel geruchten over een edge-to-edge iPad Mini maar dat deze pas in de zogenaamde P2 fase zou zitten:
:strip_exif()/f/image/fFt8cp9R1v2iQTtjL4aC6SGj.jpg?f=fotoalbum_large)

Sneller (en meer opslag, de mini zit min of meer vol zonder dat er wat op staat
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ja daar was ik ook op tijd bij. Dus gewoon F5'en en het lukt welanyonas schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:22:
[...]
Als de airpods max een indicatie zijn kan je er maar best snel bij zijn.
Zolang ik maar bij lancering meteen een order kan doen verwacht ik niet dat ik heel lang ga moeten wachten.
Meer kans zo dan te kunnen orderen bij coolblue ofzo.
Je moet dan niet de pech hebben dat je in een Android wijk woont.ChrisM schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:30:
Ik zou graag zo'n AirTag zien in een halsbandje voor een kat. Die lieve beestjes raken vaak kwijt in onze wijk, en dit zou echt kunnen helpen. Ik hoef ze niet 24/7 te tracken, laat ze maar lekker rondlopen.. maar als ze een dag weg blijven, zou ik ze graag in Lost modus willen zetten.
De 27” zou dan mogelijk tijdens WWDC of in november tijdens een Mac-event komen. Daarover lees ik steeds vaker de naam ‘iMac Pro’. Dat zou dan mooi balen zijn, want daar horen ook Pro-prijzen bij Apple kennende. Ik zit niet te wachten op 4000 of 5000 euro betalen voor een iMac. En een 24” is mij te klein.
We wachten rustig af… Aan de prijs van de 24” is vast af te leiden of de prijzen uberhaupt stijgen. Ik denk het wel. Een compleet nieuw design is een mooi moment voor een fikse prijsstijging. (Zoals ook van de iPhone 5S naar de iPhone 6 gebeurde)
Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze met de niet kline iMac alleen maar de Pro prijs gaan voeren.Dennisweb schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 15:47:
Op Twitter zie ik regelmatig berichten voorbij komen over een iMac Air. Dat zou dan het nieuwe 24” model worden die het 21” model vervangt. Dat zou ook de enige iMac zijn die vandaag wordt aangekondigd.
De 27” zou dan mogelijk tijdens WWDC of in november tijdens een Mac-event komen. Daarover lees ik steeds vaker de naam ‘iMac Pro’. Dat zou dan mooi balen zijn, want daar horen ook Pro-prijzen bij Apple kennende. Ik zit niet te wachten op 4000 of 5000 euro betalen voor een iMac. En een 24” is mij te klein.
We wachten rustig af… Aan de prijs van de 24” is vast af te leiden of de prijzen uberhaupt stijgen. Ik denk het wel. Een compleet nieuw design is een mooi moment voor een fikse prijsstijging. (Zoals ook van de iPhone 5S naar de iPhone 6 gebeurde)
Daarmee zouden ze zich compleet uit de markt prijzen in dat segment.
De 5s en 6 hadden overigens een gelijke prijs op lancering, namelijk 699 euro.
De vorige 3 keynotes waren van een hoog niveau en zeer mooi, zeker de transities die ze deden bij de HomePod mini.
Hopelijk kunnen ze zich vanavond overtreffen.
Ik moet ergens een foutje gemaakt hebben met de prijs van de iPhone. Zal wel een ander moment geweest zijn.
Ja die overgangen doen ze wel gaaf ja. Apple heeft het op dat gebied wel goed op orde die Online Keynotes.AppleFan2007 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 16:00:
Het meeste waar ik eigenlijk naar uitkijk is hoe ze de keynote hebben gefilmd.
De vorige 3 keynotes waren van een hoog niveau en zeer mooi, zeker de transities die ze deden bij de HomePod mini.
Hopelijk kunnen ze zich vanavond overtreffen.
Vanaf de eerste al direct, als ik dan zie hoe ze bijvoorbeeld in de gaming wereld aan het stuntelen zijn

It’s a beautiful spring morning for an #AppleEvent! See you soon. pic.twitter.com/gdiN0QXbz5
— Tim Cook (@tim_cook) 20 april 2021
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zou best een nieuwe willen zien, maar vraag me af wat die meer zou kunnen dan m'n huidige Apple TV 4K. Enkel HDMI 2.1 met 120FPS support zou een verbetering zijn.. maar daar heb je buiten gaming om toch niets aan.Justevo schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 16:14:
Ik krijg het idee dat ik op het internet de enige ben die graag een nieuwe Apple TV zou willen zien
Die geruchten gingen (Zoals elke Keynote inmiddelsJustevo schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 16:14:
Ik krijg het idee dat ik op het internet de enige ben die graag een nieuwe Apple TV zou willen zien
Edit: Al zou ik een Remote met U1 chip wel fijn vinden. Die is hier nog al vaak kwijt

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 20-04-2021 16:21 ]
Nee geen iPhone 13 nieuws vandaag. Daarvoor moet je idd wel tot september wachten.PainkillA schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 16:18:
gaat er ook iphone 13 nieuws komen? Of doet apple dat normaal gesproken pas na de zomer presenteren? ik twijfel over een 12 mini maar als begin september de 13 mini al in de winkel ligt dan wacht ik nog even
Een update zou inmiddels wel mogen na 1313 dagen sinds de laatste updateJustevo schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 16:14:
Blijft spijtig dat de adviesprijs is al deze tijd niet gedaald is. Ik kan mij indenken dat niet iedereen er op staat te springen om een Apple TV te halen anno 2021 met een processor uit 2017.
Ik zou een betere afstandsbediening willen. Een zoekopdracht intikken met de afstandbediening is zo jaren 90. Liever iets met een soort pointer achtig waarbij je de tekst kan tikken op het scherm.Justevo schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 16:14:
Niet om het een of het ander, maar je kan gewoon tegen je afstandbediening praten en dan hoef je niet te typenMezkeijou schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 16:45:
[...]
Ik zou een betere afstandsbediening willen. Een zoekopdracht intikken met de afstandbediening is zo jaren 90. Liever iets met een soort pointer achtig waarbij je de tekst kan tikken op het scherm.
Uiteraard heb je ook nog gewoon het toetsenbord op je iPhone of iPad om op te tikken in plaats van op je TV, maar dat terzijde.
Dit werkt.. tot je een engelse titel of iets hebt en dan werkt het niet meer ofzo hierAiii schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 16:48:
[...]
Niet om het een of het ander, maar je kan gewoon tegen je afstandbediening praten en dan hoef je niet te typen
Uiteraard heb je ook nog gewoon het toetsenbord op je iPhone of iPad om op te tikken in plaats van op je TV, maar dat terzijde.
Ik ga ook kijken vanaaf maar echt niks nodig eigenlijk voor waarschijnlijk een hele lange tijd.. Alle devices doen wat ze moeten al jaren. Een leuk nieuw watch bandje kan ik wel waarderen en een nieuwe Apple TV zou ik overwegen (maar inderdaad liever gewoon nieuwe remote.. Rot ding, en waarom heeft die remote niet een soort ‘find my remote’ function of iets)
los daarvan, werkt de afstandsbediening soms ook gewoon slecht. Even op pauze zetten of 10 seconden terugspoelen en ineens kan ik niets meer.Aiii schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 16:48:
[...]
Niet om het een of het ander, maar je kan gewoon tegen je afstandbediening praten en dan hoef je niet te typen
gewoon fysieke knoppen zou niet misstaan.
Een nieuwe Tv is minder interessant omdat de huidige nog steeds doet wat hij moet doen.Justevo schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 16:14:
Natuurlijk is een nieuwe met 120fps en met Thread ondersteuning altijd welkom.
En natuurlijk een A13 of A14 voor meer power.
Ik ben niet voor de pointer hierboven maar deze twee oplossingen vind ik eigenlijk ook niet fijn. Vooral het praten tegen Siri op de remote werkt niet fijn op een Nederlandse AppleTv met Engelse series.Aiii schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 16:48:
[...]
“Speel The Stand in Infuse” > Gaat niet werken.
Start je YouTube > zoek venster > Spreek je in “The daily bold” > werkt niet.
Maar goed geruchten gingen ook dat de Siri knop zou verdwijnen dacht ik.
[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 20-04-2021 17:10 ]
Dat zou best kunnen. Duurt vaak even. In de TV app op iPad zie ik ook nog niks. Dus nog even geduld.Dennisweb schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 17:01:
Nu we het toch over Apple TV hebben, klopt het dat ik de livestream nog niet zie? Ik heb voor het eerst een Apple TV en kom niet verder dan Discovery+ voor mijn guilty pleasure (90 Day Fiancé).
[ Voor 8% gewijzigd door meesje op 20-04-2021 17:02 ]
Als dat hier was gebeurt, had mijn vrouw een nieuwe iPad 2020 gekocht. Van iPad 2018 gebruik heb je geen belang/nut bij 2020 Pro 12.9" Ook zie ik weinig nut om deze iPad(pro 2020) al te gaan upgraden met de komende Pro.Donstil schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:44:
De iPad (iPad 2018) van de vrouw is hier zojuist naar de grond gegaan dus mijn iPad Pro 2020 12,9” heeft een nieuw baasje.
Ik duim er nu dus voor dat de pro refresh met Mini led snel komt.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Laatste paar Keynotes was dat pas een kwartiertje voor aanvang ofz.Dennisweb schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 17:01:
Nu we het toch over Apple TV hebben, klopt het dat ik de livestream nog niet zie? Ik heb voor het eerst een Apple TV en kom niet verder dan Discovery+ voor mijn guilty pleasure (90 Day Fiancé).
GamiQ, de game notes app met game maps!
Mijn vrouw was al een tijdje uit de normale iPad gegroeid alleen “hij doet het nog. Dus een nieuwe kopen dat is zonde”.Hackus schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 17:03:
[...]
Als dat hier was gebeurt, had mijn vrouw een nieuwe iPad 2020 gekocht. Van iPad 2018 gebruik heb je geen belang/nut bij 2020 Pro 12.9" Ook zie ik weinig nut om deze iPad(pro 2020) al te gaan upgraden met de komende Pro.
Mijn vrouw illustreert overigens voor kinderboeken en heeft dus zeker wel belang/nut bij een 12,9” maar toch bedankt voor het meedenken!
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/67002896-SaveMe- schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 17:14:
Ik verwacht ook de release van iOS/iPadOS/TVOS 14.5 vanavond... Kan ik eindelijk mijn dual sense aan mij Apple TV koppelen en arcade eens proberen ...
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Oke, dat maak de zaak andersDonstil schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 17:17:
[...]
Mijn vrouw was al een tijdje uit de normale iPad gegroeid alleen “hij doet het nog. Dus een nieuwe kopen dat is zonde”.
Mijn vrouw illustreert overigens voor kinderboeken en heeft dus zeker wel belang/nut bij een 12,9” maar toch bedankt voor het meedenken!
Vanavond wellicht de RC’s en dan volgende week i(pad/tv)OS14.5?
Vanavond RC, komende donderdag avond iOS 14.5. Zou niet de eerste keer zijn, zo’n kort tijdsbestek.Jaws77 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 17:58:
[...]
Vanavond wellicht de RC’s en dan volgende week i(pad/tv)OS14.5?
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Nieuwe iPad modellen (ook een Pro)
Nieuwe Apple Pencil
MacBook Air M1X in verschillende kleuren
MacBook Pro 14"& 16" M1X
Het is te vroeg om de MacBook Air en Pro nu al te upgraden.BlazeMuis schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:19:
Mijn gok:
Nieuwe iPad modellen (ook een Pro)
Nieuwe Apple Pencil
MacBook Air M1X in verschillende kleuren
MacBook Pro 14"& 16" M1X
De iMacs zullen eerst aan de beurt zijn.
Dus mijn gok
iMacs
iPad Pro
Airtags
Apple TV
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ben ook wel benieuwd.. Anders maar AirPlay vanuit Safari naar de LG OLED.THE_BASE schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:32:
Iemand een idee: is het event te zien via de Apple TV app op LG WebOS? Heb wel een Apple TV, maar die is niet 4K en ben wel eens benieuwd hoe het er origineel uit ziet..
Ik ga voor:
- Status update rond Corona, sales, zieke kinderen, etc
- Airtags
- iPad Pro
- instap iMac.
Zie nog geen event erbij staan. Dus ik denk het niet.THE_BASE schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:32:
Iemand een idee: is het event te zien via de Apple TV app op LG WebOS? Heb wel een Apple TV, maar die is niet 4K en ben wel eens benieuwd hoe het er origineel uit ziet..
Kwartiertje/tien minuten voor aanvang pas.Rivanov schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:34:
[...]
Zie nog geen event erbij staan. Dus ik denk het niet.
Ik gok inderdaad exact deze hardwarematige aankondigingen.Donstil schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:34:
Ik ga voor:
- Airtags
- iPad Pro
- instap iMac.
En one more thing: update Apple TV. Nieuwe processor, thread ingebouwd, dezelfde Siri remote en spatial audio ondersteuning.Donstil schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:34:
Ik zie ook geen mobiele macOS apparaten nu.
Ik ga voor:
- Airtags
- iPad Pro
- instap iMac.
Weet het niet hoor, kan de geruchten ff niet vinden maar er werd juist gesproken over het verwijderen van de Siri knop op de remote.TheKerremenke schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:37:
[...]
En one more thing: update Apple TV. Nieuwe processor, thread ingebouwd, dezelfde Siri remote en spatial audio ondersteuning.
“Barstensvol kleur”
Dus laat die Roze 12,9” maar komen 😏
[ Voor 53% gewijzigd door Donstil op 20-04-2021 18:43 ]
ik gok op een one more thing voor de AirTags omdat dat een nieuw product isTheKerremenke schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:37:
[...]
En one more thing: update Apple TV. Nieuwe processor, thread ingebouwd, dezelfde Siri remote en spatial audio ondersteuning.
Hier nog niets?Donstil schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:42:
Event nu beschikbaar in de apps.
“Barstensvol kleur”
Dus laat die Roze 12,9” maar komen 😏
Enkel via Apple.com
[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 20-04-2021 18:46 ]
Via mn Apple TV niets.
Hier wel maar moest hem ff herstarten (de Apple TV niet alleen de app)
Zelfs dan niet.Donstil schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:48:
[...]
Hier wel maar moest hem ff herstarten (de Apple TV niet alleen de app)

Moet eerlijk zeggen dat de remote me eigenlijk weinig boeit. Ik gebruik zowel een Harmony, de Siri remote als mijn iPhone als remote. Doen het allemaal prima. Alleen inderdaad af en toe de Siri remote verkeerd om, maar met de Siri knop voel je het vaak al.Donstil schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:41:
[...]
Weet het niet hoor, kan de geruchten ff niet vinden maar er werd juist gesproken over het verwijderen van de Siri knop op de remote.
Wat voel je aan de Siri knop?TheKerremenke schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:51:
[...]
Moet eerlijk zeggen dat de remote me eigenlijk weinig boeit. Ik gebruik zowel een Harmony, de Siri remote als mijn iPhone als remote. Doen het allemaal prima. Alleen inderdaad af en toe de Siri remote verkeerd om, maar met de Siri knop voel je het vaak al.
Inmiddels wel.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Check!
De remote vind ik zelf prettig genoeg, zoek zelden wat op via een toetsenbord en anders is Siri voldoende.
Ik had hetzelfde, maar na heel 2020 gewacht te hebben (met een enorm aantal Apple events) met kerst toch maar een 4k gekocht xDTHE_BASE schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:54:
Ik zou graag een nieuwe Apple TV willen, heb een Apple TV HD en wil best een 4K, maar de huidige prijs en ouderdom houd me tegen, wetende dat er echt een nieuwe aan zou moeten gaan komen.
De remote vind ik zelf prettig genoeg, zoek zelden wat op via een toetsenbord en anders is Siri voldoende.
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
De laatste 'nieuwe' AppleTV Remote heeft een opstaand randje rondom de Siri knop, waarmee deze te onderscheiden is van de andere knoppen. Ik heb zelf het model ervoor, en ik heb inderdaad de Remote nogal eens 'ondersteboven' vast
Een redesign voor die Remote lijkt me wel een goed idee overigens. Ik vind (als 'tech-savvy persoon') die Remote al naar, mijn schoonvader van 76 is ronduit gevaarlijk met dat ding. Pijltoetsen i.p.v. het touchpad was al een flinke upgrade geweest.
Launching containers into space
De Siri knop zit daaronder toch? Het randje zit om de home knop.Whieee schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:55:
[...]
De laatste 'nieuwe' AppleTV Remote heeft een opstaand randje rondom de Siri knop, waarmee deze te onderscheiden is van de andere knoppen. Ik heb zelf het model ervoor, en ik heb inderdaad de Remote nogal eens 'ondersteboven' vast![]()
Een redesign voor die Remote lijkt me wel een goed idee overigens. Ik vind (als 'tech-savvy persoon') die Remote al naar, mijn schoonvader van 76 is ronduit gevaarlijk met dat ding. Pijltoetsen i.p.v. het touchpad was al een flinke upgrade geweest.
Of is er nog een nieuwere refresh? Ik heb een 4K launch model.
Edit: Siri knop is wel iets holler dan de andere zie ik maar niet direct op de tast merkbaar, althans ik heb dat nog nooit gevoeld.
[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 20-04-2021 18:58 ]
Ik heb hetzelfde voor, al sinds 2019 hoor ik geruchten en toch gewacht tot september 2020._eLMo_ schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:55:
[...]
Ik had hetzelfde, maar na heel 2020 gewacht te hebben (met een enorm aantal Apple events) met kerst toch maar een 4k gekocht xD
Zou het ergens wel een beetje jammer vinden als er vandaag een uitkomt want die paar maanden zou ik wel mijn plan getrokken hebben.
Hmm dat zou nog kunnen ookDonstil schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:56:
[...]
De Siri knop zit daaronder toch? Het randje zit om de home knop.

Edit: het 'randje' blijkt om de 'Menu' knop te zitten .. ah well.
[ Voor 9% gewijzigd door Whieee op 20-04-2021 18:58 ]
ik denk dat hij bedoelt dat in de Siri knop wat meer relief zit.Donstil schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:56:
[...]
De Siri knop zit daaronder toch? Het randje zit om de home knop.
Als je goed voelt zitten de randen van die knop iets hoger dan de andere maar niet vergelijkbaar met de menu knop.
Sony A7 iv en wat recycled glas
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hier ook: eerst een stukje Rutte, al krijg je daar ook vooral cijfers.carpebios schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:58:
Eerst weer iets met alle cijfers zeker? Ik kijk wel eerst even naar Rutte, omdat ik al geen actieve herinnering meer aan hem heb
[ Voor 6% gewijzigd door THE_BASE op 20-04-2021 18:59 ]
Geen reliëf hier. Wel iets holler (zie Boven).AppleFan2007 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:58:
[...]
ik denk dat hij bedoelt dat in de Siri knop wat meer relief zit.
Als je goed voelt zitten de randen van die knop iets hoger dan de andere maar niet vergelijkbaar met de menu knop.
Maar misschien heb ik nog een oude hoor.
Sowieso helemaal glad en glimmend geworden dat ding

Nee hoor. Verwacht geen cijfers. Was de vorige keer ook niet.carpebios schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:58:
Eerst weer iets met alle cijfers zeker? Ik kijk wel eerst even naar Rutte, omdat ik al geen actieve herinnering meer aan hem heb
Tim Cook > Ruttecarpebios schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:58:
Ja en nog iemand die met de watch ergens van gered is.carpebios schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:58:
het holle is wat ik bedoel met reliëf, wist niet goed hoe ik het moest verwoorden.Donstil schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:59:
[...]
Geen reliëf hier. Wel iets holler (zie Boven).
Maar misschien heb ik nog een oude hoor.
Sowieso helemaal glad en glimmend geworden dat ding
O ja, lol! Helemaal vergeten.Donstil schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:00:
[...]
Ja en nog iemand die met de watch ergens van gered is.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Sinds de pre-recorded en meer geproduceerde online keynotes kan ik Cook wel een stuk beter verdragen. De live-on-stage Cook vond ik wat te traag.
edit: maar wees eerlijk: Hair Force One is de échte ster van de keynotes tegenwoordig
[ Voor 13% gewijzigd door Whieee op 20-04-2021 19:01 ]
Aah toch, das de home knop. Dan heb ik dezelfde.TheKerremenke schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:00:
Inderdaad voel ik dat witte randje.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Pas op met je spoilers dan.Donstil schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:02:
Mijn Apple TV loopt wel achter zeg. iOS app loopt zo 20 seconden voor
APPLE CAR!!!
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Er is iets met je toetsenbord waardoor de D wordt vervangen door drie uitroeptekens.