Montoya200x schreef op zondag 2 mei 2021 @ 19:26:
Benieuwd of het verder nog een provider issue is (routering), voor de mensen die vandaag problemen ondervonden met F1TV.
Hier (f)Ziggo en via F1ATV (AppleTV 4K) en RaceControl, 5 streams de gehele race simultaan open gehad, met zero issues.
Hier was F1TV weer een compleet drama. Casten vanaf Galaxy S9 (wifi) naar een ChromeCast Ultra (bedraad) en de stream is er wel 10 keer mee opgehouden. Er is geen regelmaat te vinden in hoe lang dat duurt. De stream stopt dan en dan komt er alleen maar te staan 'ready for casten'. Als je op dat moment het casten vanuit de app stopt en weer start dan doet hij het meestal niet. Het herstarten van de app lijkt het op te lossen. Ik heb het idee dat het enige wat goed blijft werken de F1TV app zelf is. Alles wat je cast of in de browser kijkt heeft issues...
T-Mobile thuis hier.
Edit: ik kan voor volgende keer eens proberen om de ChromeCast op 50Hz te zetten, misschien dat dat nog helpt. Wat ook echt verrot is, is dat ik voorheen ook de ingebouwde browser van de TV gebruikte (LG CX). I
nloggen is wat onhandig, maar het werkte verder prima om alles mee te kijken. Maar nu krijg ik doodleuk een melding dat de browser niet ondersteund is en ik kan de stream dan niet eens starten, dus die optie is er ook niet meer...
[
Voor 18% gewijzigd door
Luuk1983 op 02-05-2021 20:16
]
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3