Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:36
jelleeelco schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:39:
[...]

Helder, dank voor je snelle antwoord! En mocht het script nou ooit niet meer werken, of dichtgetimmerd worden door Ubiquity. Zijn dit dan mogelijke oplossingen?

- UDM Pro/Se in DMZ achter de Experiabox, tv kastjes aangesloten op Experiabox
of
https://berthub.eu/articl...nteractieve-tv-zelf-doen/
DMZ weet ik niet of dat gaat werken, ik heb zelf de Experiabox nooit gebruikt en zou ook niet weten of de Experiabox in DMZ modus alles doorstuurt of alleen het Internet verkeer (WAN VLAN 6).

Het artikel waar je naar linkt doet eigenlijk precies hetzelfde als het script van fabianishere, met als verschil dat het fabianishere script een handige configuratietool heeft en ook andere IPTV providers dan alleen KPN ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:30
JungleJim schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:43:
[...]

DMZ weet ik niet of dat gaat werken, ik heb zelf de Experiabox nooit gebruikt en zou ook niet weten of de Experiabox in DMZ modus alles doorstuurt of alleen het Internet verkeer (WAN VLAN 6).

Het artikel waar je naar linkt doet eigenlijk precies hetzelfde als het script van fabianishere, met als verschil dat het fabianishere script een handige configuratietool heeft en ook andere IPTV providers dan alleen KPN ondersteunt.
Dank! Maar wat ik bedoelde is dat mocht het script van Fabian niet meer werken, dat we altijd naar de methode van die RPi kunnen overstappen...toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:36
jelleeelco schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:33:
Dank! Maar wat ik bedoelde is dat mocht het script van Fabian niet meer werken, dat we altijd naar de methode van die RPi kunnen overstappen...toch?
Ik zou verwachten van wel, in principe zou het met elk router-achtig apparaat kunnen werken zolang dat VLANs, een IGMP proxy en een DHCP client ondersteunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tijgetje57
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-06 15:41
Ik heb nog wel dat script draaien, maar maak geen gebruik meer van dat aparte vlan.

De kastjes heb ik ingesteld op unicast in het menu.

Alles werkt perfect al maanden.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste