In aanvulling op hierboven kan het ook zo zijn dat vermoeidheid maar ook vele andere factoren invloed kunnen hebben op het wel of niet gevoelig zijn voor PWM of andere vergelijkbare verschijnselen. Ook mogelijk is dat er bijvoorbeeld led-verlichting in huis is die met een (niet waarneembare) flikkering het hoofd en ogen zodanig bezig houdt dat andere dingen op gaan vallen.
Ik ben zelf ook gevoelig voor CRT/Plasma/PWM flicker, dus dit is altijd iets wat ik probeer terug te vinden voor ik iets koop. Echter moet ik wel zeggen, dit is erger geworden de afgelopen jaren, want als kind/jong volwassen heb ik nooit echt problemen gehad met CRT's maar nu kan ik er gewoon niet meer naar kijken. En ik ben toch pas 35
Ik ben zelf ook gevoelig voor CRT/Plasma/PWM flicker, dus dit is altijd iets wat ik probeer terug te vinden voor ik iets koop. Echter moet ik wel zeggen, dit is erger geworden de afgelopen jaren, want als kind/jong volwassen heb ik nooit echt problemen gehad met CRT's maar nu kan ik er gewoon niet meer naar kijken. En ik ben toch pas 35

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity