Weet niet of dit de goeie plek is voor deze topic, maar ik probeer et maar....
Al sinds enige weken heb ik last van een storing bij me Chello internet connectie...
Het begon een week of 2 voor ik op vakantie ging..
Elke avond rond 9 uur s'avonds begon internet te happeren, deed ie et soms wel, soms niet en dan ineens kapte ie er gewoon mee...
Pas tegen een uur of 11 a 12 s'avonds was er weer normaal internet..
Maar ben wel wat gewend bij Chello, dus weinig van aangetrokken en toen 3 weken naar Frankrijk geweest...
Maar nu een week nadat ik terug kwam is et nog probleem nog steeds...
Heb inmiddels al meerdere emails gestuurd, maar geen respons en die klote helpdesk van ze hebben me bijna een uur aan de telefoon laten wachten.... Tegen een tarief van 22 cent per minuut....
Heeft iemand anders hier ook last van?
Ik woon in Amsterdam - Osdorp...
Volgens een mede Chello gebruiker, zijn ze bij Chello bezig met het aansluiten van nieuwe randapparatuur, maar dat lijkt me sterk...
Damn waar blijven Bredband en Cistron?!?
Al sinds enige weken heb ik last van een storing bij me Chello internet connectie...
Het begon een week of 2 voor ik op vakantie ging..
Elke avond rond 9 uur s'avonds begon internet te happeren, deed ie et soms wel, soms niet en dan ineens kapte ie er gewoon mee...
Pas tegen een uur of 11 a 12 s'avonds was er weer normaal internet..
Maar ben wel wat gewend bij Chello, dus weinig van aangetrokken en toen 3 weken naar Frankrijk geweest...
Maar nu een week nadat ik terug kwam is et nog probleem nog steeds...
Heb inmiddels al meerdere emails gestuurd, maar geen respons en die klote helpdesk van ze hebben me bijna een uur aan de telefoon laten wachten.... Tegen een tarief van 22 cent per minuut....
Heeft iemand anders hier ook last van?
Ik woon in Amsterdam - Osdorp...
Volgens een mede Chello gebruiker, zijn ze bij Chello bezig met het aansluiten van nieuwe randapparatuur, maar dat lijkt me sterk...
Damn waar blijven Bredband en Cistron?!?
Signature?