Hier ook akte van verdeling nodig gehad bij een samenlevingscontract. Geen huwelijk dus ook geen echtscheidingsconvenant. Wel heb ik een staatje moeten opleveren met onderling verrekende kosten en of er nog posten openstaan en dat is meegenomen in de akte van verdeling. Alles heeft te maken met financiële draagkracht, en een akte van verdeling is een notarieel document dat bijdraagt aan duidelijkheid rondom deze draagkracht.Lord Sheep schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 22:53:
[...]
Idem hier, denk dat TS toch even beter moet uitzoeken wat er nodig is en wat het gaat kosten. Heel bijzonder ook dat de mediator niet vertelt heeft dat er een akte van verdeling nodig is. Ik moest IBM oversluiten ook nog neen taxatierapport regelen ~450 dus dat kan er ook nog bijkomen.
Sterkte en het duurt gewoon lang... Zit zelf in de laatste fase en zal blij zijn als alles eindelijk geregeld is en op m'n naam staat.
Overigens zou ik direct tekenen voor een taxatie á 450 Euro: ik was meer dan 700 kwijt vorige zomer, regio Utrecht.
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende