Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
-SaveMe- schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:41:
Die chases scare the shit outta me…

Ik heb inhibitors nodig, progress gaat slow…
Als je gewoon de dakpaden blijft volgen en op de goede spot de locatie instapt zijn die chases eigenlijk zeer zeldzaam.

Op de daken vind je hooguit wat voetvolk , geen howlers.

[ Voor 8% gewijzigd door robzzzzzzzz op 07-02-2022 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-06 08:20

-SaveMe-

-klik-

Ik zoek me rot vaak hoe ik iets kan bereiken, of waar de ingang zit…

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokje
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 19:09
ik heb nu naar verschillende filmpjes te kijken eindelijk de ideale settings gevonden.
speelt nu lekker op 60 fps met raytracing aan, echt een mega mooie wereld.

verder qua gameplay is het ook echt lekker alleen inderdaad soms is het in het donker allemaal lastig te vinden. vooral als je met een noodgang over de daken gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
-SaveMe- schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:47:
Ik zoek me rot vaak hoe ik iets kan bereiken, of waar de ingang zit…
Even op de map de locatie die je wilt bezoeken marken, en vervolgens het dak op en op je compas gewoon dat icoon de daken over volgen, dan komt het helemaal goed uiteindelijk. vanaf het dak de entree zoeken en is ie daar niet, goed vanaf het dak alle kanten beneden bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik kan er bij een nig echt niet de ingang vinden. In get oosten bij die kapotte high ways…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
-SaveMe- schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:59:
Ik kan er bij een nig echt niet de ingang vinden. In get oosten bij die kapotte high ways…
Het is 98% van de tijd een Raam boven op het gebouw, of een entree met die militaire hekken ervoor en prikkdeldraad. Mss anders een screenshot? kan ik kijken of ik hem toevallig weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hoe assign je een territory?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

robzzzzzzzz schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:05:
[...]

Het is 98% van de tijd een Raam boven op het gebouw, of een entree met die militaire hekken ervoor en prikkdeldraad. Mss anders een screenshot? kan ik kijken of ik hem toevallig weet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6cdJs9PbAQGgQY57_Ch305pJVrc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jDw5WU0j3dCcVrAuU7OxeeEY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Dat is het motel van een quest, Daarboven de area waar je het over had heb je idd een save house/ place, maar volgens mij geen plek om valuables te halen.

Het assignen gaat vanzelf met iedere veroorverde plek van die status. Electrical stations, Windmills etc

1 keer rechts, Daarna rechtdoor tot dat je een touw ziet, naar het touw springen, volgende touw bereiken, Steiger op, van de steiger naar de bouwbalk die aan de kraan hangt, vanaf de balk linksom draaien en via het beton het viaduct opklimmen. hoop dat het zo duidelijk is kan het niet beter uitleggen, vervolgens vind je de safe spot, en daarna het viaduct rechtdoor over tot je nog een touw tegenkomt en zie je nog een kist met mooie loot.

[ Voor 26% gewijzigd door robzzzzzzzz op 08-02-2022 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Een verdieping biven die deuropening, rechts erboven, is een kist het inhibitors. Ik ben aan beide kanten geweest, maar kan verder nergens verder naar binnen. Mss dat dat dan met een quest kan…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06:15
Ik heb al gegoogeld en in game gezocht, maar kan op de PS5 nergens een percentage van m'n progress/game completion vinden. Klopt het dat dat er niet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-06 11:28

Dazzler2120

FP ProMod
LadyVodka schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:50:
[...]

Window Mode: Windowed Borderless -> Fullscreen

Mijn game is gwn een grote bugfest. Ik kom elke x tijd iets tegen.
Hmm dat was bij mij in ieder geval niet de fix. Denk vanavond of morgen maar eens kijken of ik dit op de een of andere manier kan verhelpen.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-06 13:09
Henkie_NtA schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 08:57:
Deel 1 kreeg volgens mij toch ook niet echt super goede reviews? Daar heb ik me echt prima mee vermaakt. Denk echter toch dat ik deze even tot een sale laat liggen, zeker als het zo buggy is.
Dit is dus mislukt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claaslexion
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 19:48
Zojuist de eerste 10 uur erop zitten. Als ik heel eerlijk moet zijn, valt het mij een beetje tegen. Dit terwijl ik deel één heel veel plezier gespeeld heb.

Combat is redelijk, parkour is goed, aantal bugs waarvan één irritant was waardoor ik mijn quest niet kon voltooien.

Mijn grooste irritatie zit in coop. Ik heb dit spel gekocht om samen met mijn broer via coop te gaan spelen. Echter wordt de progressie van de quests niet opgeslagen, enkel de items en xp die je krijgt. Het is enkel de host 'helpen' maar je mag zelf weer alles opnieuw doen. Voor mij een enorme teleurstelling. Dit was in de eerste Dying Light anders. Je voltooide quests werden gewoon bijgehouden mits je op exact dezelfde punt van het verhaal zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Bij mij ook. :+

Gisteravond laat pas klaar met downloaden dus nog niet heel veel kunnen doen. Game ziet er prima uit, maar DLSS + TAA is best wel ranzig. Alsof er een pot vaseline over je scherm is gemikt. Nog niet gekeken, maar kun je TAA uitzetten via config (via menu sowieso niet zag ik)?

Raytracing zonder DLSS doet best wel au aan je framerate. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-06 00:30
Dat is lastig zonder spoilers, maar hier een poging:

daar kom je via die touwbrug die je daarachter ziet, echter, dan moet je even doorspelen want uiteindelijk gaat die deur pas open als je eenmaal die story quest verder speelt, dan kun je die deur wel open maken en dan in de quests die daarop volgen gaat ook die ruimte open boven de deur in je screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-06 22:09
Claaslexion schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 11:03:
Zojuist de eerste 10 uur erop zitten. Als ik heel eerlijk moet zijn, valt het mij een beetje tegen. Dit terwijl ik deel één heel veel plezier gespeeld heb.

Combat is redelijk, parkour is goed, aantal bugs waarvan één irritant was waardoor ik mijn quest niet kon voltooien.

Mijn grooste irritatie zit in coop. Ik heb dit spel gekocht om samen met mijn broer via coop te gaan spelen. Echter wordt de progressie van de quests niet opgeslagen, enkel de items en xp die je krijgt. Het is enkel de host 'helpen' maar je mag zelf weer alles opnieuw doen. Voor mij een enorme teleurstelling. Dit was in de eerste Dying Light anders. Je voltooide quests werden gewoon bijgehouden mits je op exact dezelfde punt van het verhaal zat.
dat coop, is dit een bug? want daarvoor heb ik het spel ook voornamelijk gekocht om gezamelijk de campaign uit te spelen. Heb niet echt zin om alles dubbel door te lopen :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Martijn1990 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 07:48:
Ik heb al gegoogeld en in game gezocht, maar kan op de PS5 nergens een percentage van m'n progress/game completion vinden. Klopt het dat dat er niet is?
Klopt dat is helaas nog niet te zien.
Bij het 1e deel had je een app waarmee je dat kon zien dacht ik. Maar misschien komt dat nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Vermaak me tot nu toe uitstekend met deze game! Had hem eerst bijna geannuleerd toen ik reviews zag, maar dat kon "helaas" niet meer. Achteraf gezien blij mee, want hij speelt lekker weg 8) Inmiddels ruim 10 uur erin en m'n eerste Bandit Outpost gecleared. Ook zo'n anomaly gedaan met een vriend in co-op, ook erg gaaf! Speel hem op de PS5 in performance mode, heb de quality mode niet geprobeerd omdat ik bang ben om de mooie graphics te moeten missen als ik weer naar 60 fps terug wil :D
Mr-Music schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:06:
[...]

Klopt dat is helaas nog niet te zien.
Bij het 1e deel had je een app waarmee je dat kon zien dacht ik. Maar misschien komt dat nog.
Thanks! Hoef ik niet verder te zoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

robinez schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 13:24:
[...]

Dat is lastig zonder spoilers, maar hier een poging:

daar kom je via die touwbrug die je daarachter ziet, echter, dan moet je even doorspelen want uiteindelijk gaat die deur pas open als je eenmaal die story quest verder speelt, dan kun je die deur wel open maken en dan in de quests die daarop volgen gaat ook die ruimte open boven de deur in je screenshot.
Thanks, dat moest haast wel. Echt een half uur besteed aan het zoeken naar de ingang 8)7

Die gouden weapons zijn vast unique en zullen dus niet respawnen denk ik. Heb de neiging ze te bewaren, maar heb al paarse wapens met meer damage. Toch maar eens gebruiken :*)

Ik fa slow, maar vermaak me meer dan prima. Story/quests zijn ook prima voor dit doort fame. Vind de reviews allemaal te streng en te laag.

Bugs valt ook reuze mee. Had gisteren wel een hele weirde, met de dood als gevolg; zat in een dark hollow in de nacht en ineens kreeg ik de melding chase started en kwamen er door allemaal dichte deuren ontelbare infected, bleven maar komen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Nog een vraagje over perks/toewijzen factions:

Je krijgt perks. Ik wil de crossbow niet missen. Hier staat een tabelletje met de perks per faction. De crossbow is de 4e perk bij de peacekeepers. Moet ik dan 4x aan de peacekeepers toewijzen, of alleen bij de 4e keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

En ik kan niet meer praten met de craftsman at the bazaar, dus geen blueprints upgraden…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
-SaveMe- schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 15:39:
En ik kan niet meer praten met de craftsman at the bazaar, dus geen blueprints upgraden…
Is de craftsman er nog wel? Als hij namelijk weg is kan dat voor een quest zijn, dan kom je hem later ergens anders tegen. Dat had ik gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hij staat er wel…

Pftttt, hoe meer skills ik krijg hoe slechter het gaat. Vooral de combat. Zijn zoveel combinaties en onlogische knoppen, dan weer r2, dan l1 dan weer r2, etc…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
7 Years of development.
And how many years of Quality testing vraag ik me af?

-Ik heb nu sidequest bug die na completion reset altijd telkens opnieuw.
(Twin's Parkour challenge) -> hebben jullie dat ook?

-also cant turn quest over...
[Streamable: Dying Light 2 Stay Human 2022.02.04 - 19.57.37.14]

@Dazzler2120 Check dat:
STEAM#1

Patch: 1.05
Hello Survivors!
Patch 1.05 for PC is LIVE on Steam and EGS. We’ve added the following fixes. The remaining tweaks are being worked on. Thank you for your patience!

Patch Notes:
- Video presets settings improvements
- Game stability improvements

[ Voor 43% gewijzigd door LadyVodka op 08-02-2022 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claaslexion
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 19:48
syntesia schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:04:
[...]

dat coop, is dit een bug? want daarvoor heb ik het spel ook voornamelijk gekocht om gezamelijk de campaign uit te spelen. Heb niet echt zin om alles dubbel door te lopen :')
Het lijkt vooralsnog geen bug maar ik kan er niets concreets over vinden.

Erg jammer en totaal niet van deze tijd. (Alhoewel het bij far cry 6 exact hetzelfde was…)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik wil samenwerken met de survivors, maar nu begrijp ik dat je alleen de crossbow krijgt als je minimaal 4 keer de kant van de peacekeepers kiest. Anders heb je geen crossbow, die is niet te vinden of te kopen.

Dat is wel K design…

Dan kun he dus niet role playen omdat anders een wapen mist 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door -SaveMe- op 08-02-2022 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-06 12:42

OzzieMann

PSN: OzzieMann

-SaveMe- schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 21:18:
Ik wil samenwerken met de survivors, maar nu begrijp ik dat je alleen de crossbow krijgt als je minimaal 4 keer de kant van de peacekeepers kiest. Anders heb je geen crossbow, die is niet te vinden of te kopen.

Dat is wel K design…

Dan kun he dus niet role playen omdat anders een wapen mist 8)7
Possible workaround: Met iemand Coop spelen die hem heeft en deze dan dropt zodat jij hem op kan pakken en dan moet diegene een eerdere save laden en hebben jullie allebei een crossbow.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

OzzieMann schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 21:51:
[...]

Possible workaround: Met iemand Coop spelen die hem heeft en deze dan dropt zodat jij hem op kan pakken en dan moet diegene een eerdere save laden en hebben jullie allebei een crossbow.
Mha niet echt handig. Heb nu voor survivors gekozen, maar de volgende 4 worden peacekeepers… :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
-SaveMe- schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 22:32:
[...]
Mha niet echt handig. Heb nu voor survivors gekozen, maar de volgende 4 worden peacekeepers… :|
Niet erg.
Je kan max 1 full set hebben en +1.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z5qiM9AwR8Cex6It8PVa0_fyQb8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GFa4xwLsk7Lby5wir4erory3.jpg?f=fotoalbum_large

EDIT: Of zelfs nog meer (7 + 2)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yQ-8ZPlYSIFu_DjasGPe-z3rWh4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Isif1pkLj2wXO4uxhUjUXr8d.webp?f=user_large

[ Voor 15% gewijzigd door LadyVodka op 09-02-2022 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Mja, maar story / roleplaying wise had ik liever voor de survivor’s gekozen. Half half voelt ook zo net niet. Peacekeepers it is dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
Waarom wil je per se een kruisboog dan? Gewone bogen kan je wel vinden/kopen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Niet online
Hebben de PS5 spelers alle preorder bonus onderdelen gekregen?
Ik mis er een paar, kan zijn dat het komt door de problemen met de Techland website misschien.
Maar ik weet dat PC spelers wel de preorder onderdelen hebben gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Henkie_NtA schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 08:39:
Waarom wil je per se een kruisboog dan? Gewone bogen kan je wel vinden/kopen namelijk.
Omdat ik dat cool vind, het een heel goed wapen is, het goed aansluit bij een meer stealth gameplay ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Niet online
-SaveMe- schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:29:
[...]

Omdat ik dat cool vind, het een heel goed wapen is, het goed aansluit bij een meer stealth gameplay ...
Ik wil die ook....
Ik heb het idee dat niet iedereen dezelfde beloningen krijgt tijdens missies of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
Mr-Music schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:16:
[...]

Ik wil die ook....
Ik heb het idee dat niet iedereen dezelfde beloningen krijgt tijdens missies of heb ik het mis?
Die kruisboog krijg je niet bij een missie, maar met faction alignment.
-SaveMe- schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:29:
[...]

Gewone boog is toch ook stealthy?
Op het moment waar ik nu in de game zit vind ik ze allebei een beetje underpowered trouwens. Ook met die kruisboog hebben gewone zombies nog meerdere headshots nodig, waardoor het niet echt goed stealthy werkt imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Nou da's grappig, was bij the point of no return, dus sluit het spel af want ik dacht dat doe ik later wel.

Start ik het spel weer op is het de main quest "completed" en kan ik nog wat sidemissions gaan doen.

Hele einde dus zo'n beetje gemist blijkbaar. Das toch wel een serieuze bug te noemen... 8)7

Nog geprobeerd om de cloud save terug te zetten maar helaas, alles is "completed".

Leuk zo'n spel zonder savegames....

[ Voor 16% gewijzigd door Flagg op 09-02-2022 16:31 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
Flagg schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:11:
Nou da's grappig, was bij the point of no return, dus sluit het spel af want ik dacht dat doe ik later wel.

Start ik het spel weer op is het de main quest "completed" en kan ik nog wat sidemissions gaan doen.

Hele einde dus zo'n beetje gemist blijkbaar. Das toch wel een serieuze bug te noemen... 8)7

Nog geprobeerd om de cloud save terug te zetten maar helaas, alles is "completed".

Damn, dat is wel een serieus matige bug zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Henkie_NtA schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:04:
[...]

Damn, dat is wel een serieus matige bug zeg.
Ja zeg dat wel, ik ben maar weer overnieuw begonnen, alle cutscenes gescipped en ben weer door de intro heen, en heb net mijn biomarker weer gescoord.

Voor de mensen die ook al een eind zijn, je krijgt op een gegeven moment een missie waar je naar de "driver" moet gaan in een busje daar ging ik een gebouw in waar het busje in rijdt en kreeg ik de "epiloog, point if no return" melding, daarna meteen de PS5 in slaap gebracht tussendoor nog even een ander spel gestart waardoor dl2 afgesloten is toen ik daarna dl2 opnieuw opstartte kreeg ik meteen de "Mission completed" melding.

Dus als je daar komt even goed oppassen met afsluiten.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Das balen @Flagg

Ik ben net naar de top van super big windmill geklommen. Is er niks interessants te vinden. Anti climax…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ook wel wat min puntjes waar ik tegenaan loop. Veel cut en oaste werk, tuintjes op daken, stores, holliws zijn bijna allemaal praktisch hetzelfde. Side quests die voor nope echt over de gele map heen en weer sturen, dat soort dingen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

-SaveMe- schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:47:
Das balen @Flagg

Ik ben net naar de top van super big windmill geklommen. Is er niks interessants te vinden. Anti climax…
Fuck, nu miet ik voor de folliw up quest daar weer helemaal op… :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Quests tegen strakke tijdslimiet, hate it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
Flagg schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:11:

Huh? na point of return kunt je toch de rest doen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bMUgxnIKfoL8IFaMgQcW6I4OTvA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ujijGEGZspEc5Us90FaajrBp.jpg?f=fotoalbum_large

savegame zou super goed zijn , en ja die bugs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik snap eerlijk gezegd het commentaar mbt de story niet zo, wat mij betreft prima voor het type game… ga nu het eerste deel verlaten, al heb ik daar nog lang niet alles gedaan…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Die run sequence na de factory was vet, scary as hell >:)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

LadyVodka schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 21:36:
[...]

Huh? na point of return kunt je toch de rest doen?
[Afbeelding]

savegame zou super goed zijn , en ja die bugs...
Lezen... ;)

Dat is het einde van het spel blijkbaar dat scherm heb ik al nooit gezien iig. Point of no return is wat anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Nog steeds aan het twijfelen met wie te siden. Heb nu beide een keer toegewezen. Vraag me af hoe nodig je de crossbow gaat hebben voor de combat. Heb nu wel een artifact bow met damage 80 (level4), maar begrijp dat de crossbow een stuk krachtiger is. Maar ja, melee werkt ook prima toch, neem aan op het einde ook nog steeds.

Roleplaying wise ben ik er nog niet uit. Enerzijds steun ik liever de 'vrije' factie, in plaats van een militante groep. Maar die vrije factie is wel een groep leugenachtige onbetrouwbare lieden, en die Aiden lijkt me dan weer de slechtste niet.

Heb net die sniper ontmoet en zij schijnt aan de kant van de survivors te zitten, dus dat trekt me wel wat die kant op.

Jullie ervaringen? Welke kant hebben jullie gekozen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Er zit wel echt een hoop bugs in de game. Meest irritant is de focus wijziging in combat. Na een melee slag schiet de camera soms alle kanten op. Verder vind ik de perfomance mode op de PS5 vrij matig, ik heb erg veel framedrops. Het begin is super immersive, maar op den duur wordt het aardig herhalend..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
-SaveMe- schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 08:49:
Nog steeds aan het twijfelen met wie te siden. Heb nu beide een keer toegewezen. Vraag me af hoe nodig je de crossbow gaat hebben voor de combat. Heb nu wel een artifact bow met damage 80 (level4), maar begrijp dat de crossbow een stuk krachtiger is. Maar ja, melee werkt ook prima toch, neem aan op het einde ook nog steeds.

Roleplaying wise ben ik er nog niet uit. Enerzijds steun ik liever de 'vrije' factie, in plaats van een militante groep. Maar die vrije factie is wel een groep leugenachtige onbetrouwbare lieden, en die Aiden lijkt me dan weer de slechtste niet.

Heb net die sniper ontmoet en zij schijnt aan de kant van de survivors te zitten, dus dat trekt me wel wat die kant op.

Jullie ervaringen? Welke kant hebben jullie gekozen ?
Ik PK, maar dat is vooral omdat ik de perks die je van hun krijgt leuker vind qua spelen.
Al stonden zij me ook meer aan. Zoals jij al zegt, de survivors vond ik maar een ongeregeld onbetrouwbaar zooitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Na gister na 58 uur, het einde van het verhaal gerushed te hebben ivm ik dacht mijn DOA verklaarde OLED C1 lang kwijt te zijn door mediamarkt, Gellukig word er morgen al een nieuwe geleverd.

Kan ik mij uiteindelijk toch wel vinden in alle kritiek op het verhaal.

Van het begin tot het midden super sterk, maar het einde is toch wel als een hele slechte B film.

Verder echt een topgame, en ga de DLC zeker kopen als deze er is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iFap
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 04-06 21:11
Ik heb nu ongeveer 30 uur in deze game zitten en ik kan met volle overtuiging zeggen dat deze game echt te vroeg is uitgebracht. Als ik kijk naar de hoeveelheid bugs en om wat voor fouten het gaat kan ik niet anders concluderen dat Techland hier vanaf wist en alsnog de game heeft uitgebracht. Prima dat ze daarvoor kiezen, maar eigenlijk moet dit net zo hard afgestraft worden als met Cyberpunk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
iFap schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 19:15:
Ik heb nu ongeveer 30 uur in deze game zitten en ik kan met volle overtuiging zeggen dat deze game echt te vroeg is uitgebracht. Als ik kijk naar de hoeveelheid bugs en om wat voor fouten het gaat kan ik niet anders concluderen dat Techland hier vanaf wist en alsnog de game heeft uitgebracht. Prima dat ze daarvoor kiezen, maar eigenlijk moet dit net zo hard afgestraft worden als met Cyberpunk.
Gameplay technisch en quest wise is dit vele male beter dan Cyberpunk, Maar verder heb je 100% gelijk.

Ik heb zelf persoonlijk toenerdtijd op release bij Cyberpunk 0 bugs meegemaakt en alle quests en side quests probleemloos kunnen doorkomen op de Series X Vs Dying light 2 Tig malen de audio bug, Niet speelbaar op quality mode door artifacting, en nog een boel andere irritaties.

Maar al met al is dit gewoon een veel mooier en completer product dan Cyberpunk is,

De kritiek op Cyberpunk waren niet alleen de vele bugs, waar ik zelf niks van heb gemerkt maar vooral ook de false advertising waargemaakt door de vele valse beloftes van de devs.

In Cyberpunk zat zeer weinig diepgang alleen voor toenertijd een mooi grafisch jasje zonder veel inhoud.

[ Voor 17% gewijzigd door robzzzzzzzz op 11-02-2022 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
-SaveMe- schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:15:
Ik snap eerlijk gezegd het commentaar mbt de story niet zo, wat mij betreft prima voor het type game… ga nu het eerste deel verlaten, al heb ik daar nog lang niet alles gedaan…
Ik eerst ook niet, maar wacht maar tot je midden/ eind bent. word het best matig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Zit nu in het tweede deel en moet erg wennen in het rond lopen. Moeite met de hoge gebouwen en snel hogerop komen, vooral s nachts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Er zitten wel erg veel recipes on. Upgraden is ook erg duur. Zelfs een paar upgraden kist echt tonnen aan infected trophies… heb er nu een paar op de helft. Welke hebben jullie geupgrade?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
-SaveMe- schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 20:43:
Zit nu in het tweede deel en moet erg wennen in het rond lopen. Moeite met de hoge gebouwen en snel hogerop komen, vooral s nachts
Van het zelfde, helemaal met je eens! in het tweede deel is het free runnen zeer slecht uitgewerkt en vervalt eigenlijk bijna 80% van de hele mechanic die in het eerste deel zo fijn en vloeiend werkte.

Draait daar allemaal om die lifts die je met een druk op de knop kan pakken en vanuit daar verder beperkt kan freerunnen, maar beperkt is wel echt een statement in dat deel van de game, heel jammer.

Nog een minpuntje wat velen voor ons ook al opmerkte.

[ Voor 16% gewijzigd door robzzzzzzzz op 11-02-2022 22:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb de eerste game niet gespeeld, maar vermaak me wel kostelijk met deze game zeg. Gelukkig nog geen gekke bugs tegengekomen, wel erg wennen aan geen ranged combat direct vanaf begin (okee beetje met messen of molotovs smijten :P) , maar lekker beetje neerknuppelen en sneaky takedowns doen is ook vermakelijk. Doet me wat denken aan een kruising tussen Assassins Creed en The Division, met een snufje Fallout :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ZIjn er meer mensen die misselijk worden van deze game?

Ik had er bij deel 1 nooit last van en andere 1st-person games ook niet, dus begon mij zorgen te maken dat ik oud werd ofzo en niet meer tegen 1st person action games zou kunnen. "Gelukkig" zie ik dat het misschien niet aan mij ligt, en dat meer mensen dit voelen:
https://www.reddit.com/r/...t_2_motion_sicknessdizzy/

Meer mensen hier last van of is dit toch meer een uitzondering bij bepaalde mensen? Baal hier wel van zeg.

(Devs schijnen op de hoogte te zijn en er iets aan te willen doen:
https://twitter.com/Dying...&t=zG8gOCx3e-MIoBlOEwARtg)

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:46

Shabbaman

Got love?

Fiddle schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:14:
Ja, maar niet door de motion sickness. Het is gewoon te spannend.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik had er bij deel 1 nooit last van en andere 1st-person games ook niet, dus begon mij zorgen te maken dat ik oud werd ofzo en niet meer tegen 1st person action games zou kunnen. "Gelukkig" zie ik dat het misschien niet aan mij ligt, en dat meer mensen dit voelen:

Meer mensen hier last van of is dit toch meer een uitzondering bij bepaalde mensen? Baal hier wel van zeg.

Ik heb neuro-issues waardoor ik sowieso slecht tegen niet-soepel gegame kan, heb wel geleerd om de FOV te tweaken, alles wat motion blur is te killen, head bob uit te zetten, te gaan voor een lekkere framerate over kwaliteit, lens flare weg te halen en...eventueel de muisgevoeligheid aan te passen :) Hopelijk verlicht wat getweak een deel van je klachten, want kan me voorstellen dat je er gruwelijk van baalt :(

En een andere tip: ik game niet als ik 'vermoeid' ben, dan krijg je namelijk veel sneller last van dit soort geneuzel omdat je brein zoiets heeft van "ja dikke doei later" :P

[ Voor 7% gewijzigd door 2Dutch op 12-02-2022 17:46 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Die challenges kunnen me allemaal gestolen worden.

Net een update gehad en nu is de game ineens in alle modi erg sluggisg geworden :? En ik heb ineens allerlei rare bugs die ik eerst niet had… fijne patch…

Ik zie in het tweede deel ook nog naar nauwelijks gewone side quests, alleen maar challenges…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
Nachttijd en ik kan bloemen niet oprapen...
[Streamable: Dying Light 2 Stay Human 2022.02.12 - 19.37.11.02]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Mijn god, wat hebben ze met die patch gedaan??? Blijf overal in vast zitten. In de menus is de game nuet gepauzeerd, etc, etc ….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Heb nog nooit een game gespeeld die zo slecht is met zijn markers. Er is een quest symbool, maar als je dichtbij bent verdwijnt die uit je hud… niet te vinden zo….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06 16:56
amper bugs tegengekomen.. ik merk wel dat ik de dialogen allemaal begin te skippen.. even snel lezen en doorskippen...

ben bang dat hij snel gaat vervelen.. ben bij het 2/3de gedeelte volgens mij

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:59

OMD

-SaveMe- schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 22:42:
Heb nog nooit een game gespeeld die zo slecht is met zijn markers. Er is een quest symbool, maar als je dichtbij bent verdwijnt die uit je hud… niet te vinden zo….
Dat hoort zo. Er staat dan een regel bij je compas met “inside quest area”. Je zal dus even moeten zoeken wat je moet doen.
Zijn we niet meer gewend dat je zelf moet kijken :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

OMD schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:08:
[...]

Dat hoort zo. Er staat dan een regel bij je compas met “inside quest area”. Je zal dus even moeten zoeken wat je moet doen.
Zijn we niet meer gewend dat je zelf moet kijken :+
Nee, dat weet ik. Maar hij verdwijnt vaak daarvoor al, zodat je niet meer kunt zien of je goed zit qua richting en welke hoogte in die gebouwen je ongeveer moet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-06 20:54

Audione0

Strijdt der titanen

LadyVodka schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:50:
[...]

Volgens mij heb ik gwn Dying Light 2 unpatched version gekocht.
[Afbeelding]

Dying Light 2 is toch beter dan Battlefield xD
Dit is toch gewoon zombie gedrag? Ik zie het probleem niet zo :X :X

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Moet zeggen dat de tweede run een stuk lekkerder gaat, en je keuzes hebben best wel impact heb ik gemerkt. Ben nu wat meer side quests gaan doen (lees: alle :)) had namelijk de eerste run nog niet het idee dat het ging vervelen. En ik ben ver genoeg in het verhaal dat ik het snel kan gaan afronden als het wel begint te vervelen.

Snap ook echt de opmerkingen over het verhaal niet, er zijn weinig open world games die het beter doen imo.

Ik vind het een prima game iig, krijg ook weer zin om dying light 1 te gaan doen. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Flagg op 13-02-2022 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Dying Light 2 Stay Human - Authority Pack Free DLCs Trailer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
Shabbaman schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 12:00:
[...]

Ja, maar niet door de motion sickness. Het is gewoon te spannend.
nou dat kun je wel zeggen, ik heb net die vnc toren missie gedaan, dat is 1 van de spannendste missies die ik ooit in een game gespeeld heb, super heftig, maar zo gaaf als je die haalt.

Ik vind het echt een top game, ik kom op de ps5 nauwelijks bugs tegen tot nu toe. Het parkouren werkt fantastsch zodra je wat perks vrij hebt gespeeld en de opbouw van wapens en perks is heel erg goed gedaan. Ik zit nu op 40 uur gameplay ongeveer en heb het gevoel dat ik iets over de helft ben (als ik kijk naar het aantal skills).

Het verhaal vind ik geweldig, behoorlijke twists in het verhaal (ongetwijfeld door enkele van de keuzes), en dat maakt het enorm interessant.

En wat is er enorm veel te doen, ik moet mijn eerste metro station nog vrij spelen die ik tegen ben gekomen, zelfs daar ben ik nog niet aan toegekomen, zoveel is er te doen. De side missies zijn behoorlijk afwisselend en duren ook wel redelijk lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

offtopic:
Ik heb er zelf geen last van bij First Person games, mijn vriendin heeft dit wel heel erg wanneer ik first person games speel. Daarom spelen we ook altijd Minecraft in split-screen, want als ze bijvoorbeeld Minecraft 5 minuten in full screen speelt kan je haar al een aantal uur laten bijkomen van de misselijkheid en raar voor de ogen.

Ik moet het bij Dying Light 2 nog ondervinden wanneer ik hem ga spelen en dan kom ik erop terug ;)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dementii
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-06 20:53
Heb ik het gemist of is er op Tweakers geen review van Dying Light 2?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Niet online
Ooooh man wat een heerlijke actie zit er in DL2. Pffff niet te doen.
Verhaal doet denken aan de the Walking Dead.
Als ik een cijfer zou geven is dat een dikke 8,5. Vermaak me prima (vooral in het donker) 8)
Ik ga niet alle missies doen want HZD FW komt er aan, maar de main missie is bijna klaar! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-06 22:09
Ik voel hem nog niet hoor op de ps5. zwevende hoofden, gepakt worden door muren.
deuren die niet open gaan bij quests. ( speel wel altijd coop, misschien dat dit een reden kan zijn?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07-06 07:01
Gister de main story afgemaakt en daarvoor de meeste side quests gecomplete. Vind het een toffe game en heb me er goed mee vermaakt. Voor nu laat ik hem even liggen en ga ik eerst horizon en elden ring spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:31
Ik heb een vraag: ik heb die Hussar zwaard gekregen, maar die heb ik niet meer in mijn inventory. Is die zwaard van tijdelijke aard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
turkeyhakan schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 08:10:
Ik heb een vraag: ik heb die Hussar zwaard gekregen, maar die heb ik niet meer in mijn inventory. Is die zwaard van tijdelijke aard?
Aiden's Stash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:40
Oef, gister geïnstalleerd (PS5) maar die performance mode op 1080p op een 4k tv is echt heel wazig. Na 1,5 uur spelen was ik er nog niet aan gewend. Maar op 30fps spelen is voor mij ook geen optie dus zal het hiermee moeten doen, het is wel echt een dikke tegenvaller. Denk niet dat ik veel ga spelen totdat een update de resolutie naar 1440 kan brengen. En anders blijft deze liggen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Daan0s schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:40:
Oef, gister geïnstalleerd (PS5) maar die performance mode op 1080p op een 4k tv is echt heel wazig. Na 1,5 uur spelen was ik er nog niet aan gewend. Maar op 30fps spelen is voor mij ook geen optie dus zal het hiermee moeten doen, het is wel echt een dikke tegenvaller. Denk niet dat ik veel ga spelen totdat een update de resolutie naar 1440 kan brengen. En anders blijft deze liggen vrees ik.
Ik vraag me af of het niet een verkeerde instelling van je tv is of een bug van dat wazige beeld. Ik speel namelijk ook op de performance mode en zit op 2,5 meter van een 100" 4k scherm en er is niks wazigs aan. Heb gelukkig sowieso nagenoeg geen bugs gevonden en de bugs die ik ben tegengekomen waren totaal niet storend. Leuke game! Al is het tweede deel wel wat minder leuk met alle hoge gebouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Die Volatiles :X Twee klappen en je bent dood! En snel dat ze zijn. Was wel ff zweten. Heb ze kunnen killen. ondertussen ook de UV flashlight, weet niet of dat nog veel helpt. Zeker niet als het er meer dan 1 tegelijkertijd is.

Gisteren de aanloop naar en uiteindelijk de mission Broadcast gedaan. Wat een sfeer, spanning, wat een missie. Echt fantastisch. Bij sommige stukken van de klim had ik echt serieus hoogtevrees, klamme handjes.
Die story missions zijn echt vet! _/-\o_

Vermaak me echt prima met de game en ga hem ook zeker niet rushen.

Hoeveel hebben jullie in health geinvesteerd? Hoeveel is nodig end game? Ik zit op 400 nu ... (level 7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:40
Martijn1990 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:42:
[...]

Ik vraag me af of het niet een verkeerde instelling van je tv is of een bug van dat wazige beeld. Ik speel namelijk ook op de performance mode en zit op 2,5 meter van een 100" 4k scherm en er is niks wazigs aan. Heb gelukkig sowieso nagenoeg geen bugs gevonden en de bugs die ik ben tegengekomen waren totaal niet storend. Leuke game! Al is het tweede deel wel wat minder leuk met alle hoge gebouwen.
Met geen enkel ander spel heb ik hier last van en als ik schakel tussen Performance en Resolution dan is het beeld wel meteen scherp, maar dus wel 30fps. Misschien dat je het minder storend vindt maar het is over het algemeen nooit lekker scherp als je met 1080 op een 4k scherm iets bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Daan0s schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:55:
[...]

Met geen enkel ander spel heb ik hier last van en als ik schakel tussen Performance en Resolution dan is het beeld wel meteen scherp, maar dus wel 30fps. Misschien dat je het minder storend vindt maar het is over het algemeen nooit lekker scherp als je met 1080 op een 4k scherm iets bekijkt.
Misschien dat het me bij deze game inderdaad minder opvalt. Maar dat 1080p niet scherp is op een 4k scherm klopt volgens mij niet. 1080p is 1080p, of dat nou op een 1080p scherm of een 4k scherm is, als de instelling goed staat moet het er gewoon scherp uitzien. Tuurlijk is 4k in theorie wat scherper, maar dat is lang niet altijd te zien.

Maar dat is wat teveel offtopic misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:31

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
-SaveMe- schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:48:
Die Volatiles :X Twee klappen en je bent dood! En snel dat ze zijn. Was wel ff zweten. Heb ze kunnen killen. ondertussen ook de UV flashlight, weet niet of dat nog veel helpt. Zeker niet als het er meer dan 1 tegelijkertijd is.

Gisteren de aanloop naar en uiteindelijk de mission Broadcast gedaan. Wat een sfeer, spanning, wat een missie. Echt fantastisch. Bij sommige stukken van de klim had ik echt serieus hoogtevrees, klamme handjes.
Die story missions zijn echt vet! _/-\o_
die vnc tower en broadcast vond ik tot nu toe ook wel de beste missies van de game. Zelden zo'n spannende missie gedaan en die jump scares waren geweldig. Ik heb die volatiles via stealth weten te vermijden (na 3 keer dood gegaan te zijn bij eerdere pogingen). Er zijn er overigens meer in die missie (verderop bewaken 2 ook nog een kist met zo'n inhabator),

Dat van die hoogtevrees herken ik in de game, ik heb daar normaal in het echt en in games nooit last van, maar bij die broadcast missie werd ik af en toe gewoon misselijk door de hoogte en de klim challenges.

Echt een geweldige game !!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

@robinez Ja, echt he, die hoogtes en dan die capriolen op de hoogte, pftttt :9

Ik heb dus al die volatiles afgemaakt. Maar dat koste echt de nodige moeite en veel rennen O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Nou echt helemaal uitgespeeld, incl alle carrier missies en vrijwel alle sidemission die ik heb gezien.

Episch spel met verschrikkelijk goede missies, en volgens mij zijn er verschillende eIndes met hele grote verschillen. Dus nog een keer uitspelen gaat zeker gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy50
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-04 09:50
Zijn de trofeeën hier constant bugged in die game ? De story trofeeën poppen niet . Moet ze elke keer in coöp pakken .. dit mogen ze wel eens maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik vind vooral de challenges niet leuk, niet geholpen doordat ik er ook niet goed in ben. Die skip ik dus allemaal. Vooral die combat challenges, standaard wapen, geen healing, daar bak ik niks van ...

Gelukkig zijn ze verder niet nodig en geniet ik van de wereld, de story quests en sommige side quest. Onder die laatste zitten er ook wel in de categorie filler. Weet ook niet of ik dus alle side quests gea doen.

Wel zoveel mogelijk eerst alle side activities, zoals power, water, windmills, gre locations, etc afvinken voor ik de main quest afrond. Anders valt daarvoor de motivatie in duigen.

Overigens wel raar; ik ben level 7, al een hele tijd, maar alle loot die dropt is hoogstens level 6 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik miet ook die radio towers nog. Sommige gebouwen heb ik echter geen idee hoe er op te komen…
En als je die VNC tower eenmaal hebt beklommen, is er dan een shortcut omhoog of moet je weer sat hele end klimmen en parcouren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ben nu die radio towers aan het beklimmen. Nadeel is dat als het mis gaat je weer helemaal opnieuw kan beginnen. Daar hadden ze wel een soort van checkpoint systeem voor kunnen hebben…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Pffttttt, die draaiende dingen voor die radio towers gaan bij wel eens mis, kloten met de controls enzo…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy50
Zit nu met death loop bug 🤪

[ Voor 5% gewijzigd door tommy50 op 16-02-2022 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Das balen…. Kun jeniet verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy50
Nee ben om de 10sec dood en je kan verder niks doen . Blijkbaar is er al fix op pc maar nog niet op consoles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Welke missie is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Fuck, mijneerste serieuze bug; sta boven in de st paul water tower, maar kan de valve niet draaien/activeren….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Begint nu wel irritant te worden qua bugs. Nu weer een windmill die ik niet kan activeren…
En ik heb 1 keer survivors toegewezen en dar klopt ook met de territories, maar de perks zegt hij 6 om 3 …

• tommy50
Gebeurd gewoon random als je coöp doet en je zit nog in een missiegebied .
Als je terug komt van je coöp denkt de game dat je het missiegebied verlaten hebt en sterf je om de 10sec zonder dat je er iets kan aan doen ..
Pagina: 1 2 3 4 Laatste