Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Veenendaalcity
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 11-04-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ezHeCRcrdPzfnLaGRtjaGlQrjSc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nHWpTQ3axatAiUfn5XuXr3ar.jpg?f=fotoalbum_large
WieDie schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 14:34:
[...]

Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen met die M28U! De slechte leverbaarheid en toch wel fikse meerprijs van de GP950 maken dat ik naar de Gigabyte neig.
Ik had de m28u en de gp950 naast elkaar staan en ik vond de kleur en de scherpte echt een groot verschil ook na het aanpassen van het contrast ect. Ik had de schermen appart van elkaar getest met games en samen, zeg maar dat je tegelijk hetzelfde spel afspeelde, en wat ik ook irritant vond is dat als je een game opstrartte of van hdmi naar dp port switchten het scherm lang zwart bleef voordat die het weer oppakte. Voor de rest reageerde de monitoren even snel en de m28u had geen backlight bleeding wat de gp950 wel heeft. , maar als nog de m28u geretourneerd en de gp950 gehouden.
Daarbij kreeg ik met de adrenaline software van amd “freesync premium pro” niet aan de praat op de m28u, maar dat kan aan mij liggen dat ik iets over het hoofd had gezien.

[ Voor 22% gewijzigd door Veenendaalcity op 14-07-2021 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieDie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-05 18:34
Ik had de m28u en de gp950 naast elkaar staan en ik vond de kleur en de scherpte echt een groot verschil ook na het aanpassen van het contrast ect. Ik had de schermen appart van elkaar getest met games en samen, zeg maar dat je tegelijk hetzelfde spel afspeelde, en wat ik ook irritant vond is dat als je een game opstrartte of van hdmi naar dp port switchten het scherm lang zwart bleef voordat die het weer oppakte. Voor de rest reageerde de monitoren even snel en de m28u had geen backlight bleeding wat de gp950 wel heeft. , maar als nog de m28u geretourneerd en de gp950 gehouden.
Daarbij kreeg ik met de adrenaline software van amd “freesync premium pro” niet aan de praat op de m28u, maar dat kan aan mij liggen dat ik iets over het hoofd had gezien.
Thanks for the info. Wat bedoel je precies met een verschil in scherpte? En heb je toevallig beide schermen kunnen kalibreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veenendaalcity
  • Laatst online: 11-04-2024
WieDie schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:17:
[...]

Thanks for the info. Wat bedoel je precies met een verschil in scherpte? En heb je toevallig beide schermen kunnen kalibreren?
Nou die m28u zag er wazig uit, ik heb er helaas geen foto van gemaakt maar noemen ze dat geen blooming? Ik had nog op reddit/google gekeken hoe je die monitor het beste/ mooiste in kon stellen het werd wel wat beter maar ik kreeg het niet naar mijn zin. En die lg was gelijk goed. Mijn mening is gewoon dat die m28u €200,- te duur is voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiZbLuE
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23-04 16:53
Ben bezig met de klantenservice maar dit gaat via whatsapp en het reageren is traaaaag.
Maar ik kreeg van meerdere personen vragen dus dacht ik geef even een update en hierbij ook wat foto's van wat ik bedoel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LlPL4rcEGIHdTxqpZ1ZLrQfLOIw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CoGesrnwSaJoKeVrEtT0LBt2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UQxMiI5HBIuE_ZkBOeXqudBND-8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kh8ZFDs5Oaf4k16ynHPqUASa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert504
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 19-07-2021
WiZbLuE schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 09:05:
Ben bezig met de klantenservice maar dit gaat via whatsapp en het reageren is traaaaag.
Maar ik kreeg van meerdere personen vragen dus dacht ik geef even een update en hierbij ook wat foto's van wat ik bedoel.
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik had het zelfde maar aan heel de onder rand en elke hoek blb/ipsglow dus had gebelt en vroeg of ik hem op retour kan doen en een nieuwe kan krijgen ze zijden zelf dat het niet hoort dat het een fout was bij mij. Dus ze zijden 1 week ongeveer dat de nieuwe der is. Had 1 dag geleden me oude terug gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiZbLuE
Ben benieuwd of je er nu een gaat krijgen die wel goed is want bij mij reageren ze nergens meer op helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert504
WiZbLuE schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:35:
Ben benieuwd of je er nu een gaat krijgen die wel goed is want bij mij reageren ze nergens meer op helaas :(
Ooh dat is niet prettig ook al zelf gebelt met de klanten service dat werkte bij mij!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiZbLuE
Ja maar dan krijg ik de mededeling dat ik alles naar dat whatsapp nummer moet sturen en dat heb ik gedaan dus nu afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhanno
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-04 16:52
Voor alle mensen die deze blog over de LG 27GP950 volgen heb ik goed nieuws.

Hij is geweldig, het beeld is prachtig scherp en helder. Natuurlijk altijd leuk om meteen de mooiste 4K demo youtube video's af te spelen om te testen hoe mooi het is. Voor een scherm die je jaren lang intensief gaat gebruiken zou ik niet besparen op een paar honderd euro bij bijv een gigabyte m28u. De reviews in het vergelijk zeggen denk ik al genoeg.

Zelf gebruik ik de monitor voor het gamen op de PS5 en zelfs op Warzone is het genieten! 4K 120hz :)

NEEM DE BACK LIGHT BLEED MET EEN KORRELTJE ZOUT, IK HEB NERGENS LAST VAN.
Wel vervelend dat een paar mensen hier wel last van hebben, dit zal ongetwijfeld netjes opgelost worden. Ik voelde toch even de behoefte om dit te zeggen voor de mensen die zich oriënteren en hier over lezen en daardoor gaan twijfelen aan de kwaltieit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
hhanno schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 08:58:

Hij is geweldig, het beeld is prachtig scherp en helder. Natuurlijk altijd leuk om meteen de mooiste 4K demo youtube video's af te spelen om te testen hoe mooi het is. Voor een scherm die je jaren lang intensief gaat gebruiken zou ik niet besparen op een paar honderd euro bij bijv een gigabyte m28u. De reviews in het vergelijk zeggen denk ik al genoeg.
Welke vergelijkingen heb je dan gevonden? Voor nu heb ik een m28u besteld en al een paar dagen staan en daar ben ik eigenlijk ook heel blij mee. Zeker als je ze toch niet naast elkaar kan zetten ;). Wat zou nu nog de reden zijn om toch te upgraden en deze weer te verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhanno
Skating_vince schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:26:
[...]

Welke vergelijkingen heb je dan gevonden? Voor nu heb ik een m28u besteld en al een paar dagen staan en daar ben ik eigenlijk ook heel blij mee. Zeker als je ze toch niet naast elkaar kan zetten ;). Wat zou nu nog de reden zijn om toch te upgraden en deze weer te verkopen?
Zie de reactie van @Veenendaalcity :

Mijn reactie ging meer over als je echt aan het twijfelen bent in de aanschaf, dan zou ik om die reden niet besparen om die paar honderd euro. Persoonlijk vind ik de onderste rand ook nog net even wat mooier wat ook in de reviews naar voren komt onder bouwkwaliteit. Als je al een gelukkige eigenaar bent van de M28u dan zou ik ook niet alsnog upgraden naar een ander model maar vooral genieten van wat je hebt.

Dit forum gaat voornamelijk over de verkrijgbaarheid van de LG 27GP950 en ik ben er gewoon super blij mee _/-\o_ Ik denk dat dat de reviews zijn die je wilt lezen bij het oriënteren hiervan.

[ Voor 34% gewijzigd door hhanno op 16-07-2021 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Niet online
hhanno schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:48:
[...]

Zie de reactie van @Veenendaalcity :

Mijn reactie ging meer over als je echt aan het twijfelen bent in de aanschaf, dan zou ik om die reden niet besparen om die paar honderd euro. Persoonlijk vind ik de onderste rand ook nog net even wat mooier wat ook in de reviews naar voren komt onder bouwkwaliteit. Als je al een gelukkige eigenaar bent van de M28u dan zou ik ook niet alsnog upgraden naar een ander model maar vooral genieten van wat je hebt.
Ah, inderdaad. Ik kon al geen 'officiële' vergelijking vinden. Ik heb het m28u scherm aan een voet hangen, en de bouwkwaliteit van het scherm zelf vind ik prima. Het menu is wat onhandig in gebruik, maar dat is ook een kwestie van wennen. Ook het knopje indrukken geeft nogal een harde klik, maar voelt wel stabiel (dat is irritant als de kleine slaapt ;) ). Maar misschien is dit wat offtopic voor het LG beschikbaarheidstopic :D .

R&C op 4k ziet er wel echt heel goed uit! Ik kon niet meer wachten op de LG - was het gokken op videokaarten, monitoren en andere onderdelen wel zat haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhanno
Skating_vince schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:57:
[...]

Ah, inderdaad. Ik kon al geen 'officiële' vergelijking vinden. Ik heb het m28u scherm aan een voet hangen, en de bouwkwaliteit van het scherm zelf vind ik prima. Het menu is wat onhandig in gebruik, maar dat is ook een kwestie van wennen. Ook het knopje indrukken geeft nogal een harde klik, maar voelt wel stabiel (dat is irritant als de kleine slaapt ;) ). Maar misschien is dit wat offtopic voor het LG beschikbaarheidstopic :D .

R&C op 4k ziet er wel echt heel goed uit! Ik kon niet meer wachten op de LG - was het gokken op videokaarten, monitoren en andere onderdelen wel zat haha.
Je hebt groot gelijk, was zeker niets ten nadele van m28u bedoeld. Enkel pro LG ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericjan123
  • Laatst online: 30-10-2021
Na alle reacties te lezen over black light bleeding en retour verhalen denk ik dat ik echt afzie van deze monitor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiZbLuE
ericjan123 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 11:26:
Na alle reacties te lezen over black light bleeding en retour verhalen denk ik dat ik echt afzie van deze monitor.
Ja zo erg is het niet om even te wachten tot dit opgelost is :) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EKe4oa_drs3NPumpwqDvvALK0bQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KTEkmVjyIEJzkzxxlTnXHlrA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert504
WiZbLuE schreef op zondag 18 juli 2021 @ 01:40:
[...]

Ja zo erg is het niet om even te wachten tot dit opgelost is :) [Afbeelding]
Bij mij was het in ieder geval erger met blb/ips glow. Nu afwachten tot de nieuwe binnen komt.

[ Voor 27% gewijzigd door geert504 op 18-07-2021 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiZbLuE
geert504 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 10:26:
[...]

Bij mij was het in ieder geval erger met blb/ips glow. Nu afwachten tot de nieuwe binnen komt.
Wow nog erger! hoop dat de nieuwe die we krijgen beter zijn laat me maar weten hoe je vervanger is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert504
WiZbLuE schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:23:
[...]

Wow nog erger! hoop dat de nieuwe die we krijgen beter zijn laat me maar weten hoe je vervanger is!
Is goed zal ongeveer over 2 dagen komen als het goed dat ze zijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Al Kapoentje
  • Laatst online: 01-09-2023
Heeft iemand al kunnen spelen met de sphere lighting op de achterkant? Dan heb ik het niet over alleen de modi waartussen je met het wieltje onderin kunt kiezen. Vooral de video sync mode (dat de lampjes hetzelfde kleuren als wat op het scherm afspeelt) trekt me aan, alleen heb je daar bepaalde software voor nodig op je PC.

Persoonlijk heb ik een Mac, dus is de software (nog) niet voor mij beschikbaar. Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieks77
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:22
Al Kapoentje schreef op maandag 19 juli 2021 @ 11:16:
Heeft iemand al kunnen spelen met de sphere lighting op de achterkant? Dan heb ik het niet over alleen de modi waartussen je met het wieltje onderin kunt kiezen. Vooral de video sync mode (dat de lampjes hetzelfde kleuren als wat op het scherm afspeelt) trekt me aan, alleen heb je daar bepaalde software voor nodig op je PC.

Persoonlijk heb ik een Mac, dus is de software (nog) niet voor mij beschikbaar. Of zie ik iets over het hoofd?
Je hebt daarvoor de LG UltraGear™ Control Center nodig. (Dat is niet hetzelfde als de OnScreen Control)
Ik kan deze alleen voor Windows vinden.

NB. Het ondersteund ook maar 1 monitor connectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blakapim
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01-11-2024
Iemand een idee waar en wanneer deze monitor weer verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley__
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 18-09-2021
Blakapim schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 15:07:
Iemand een idee waar en wanneer deze monitor weer verkrijgbaar is?
15 augustus die week als het goed is had gebeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinr1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-03 11:49

kevinr1

Dude?

Iemand al een muurbeugel geprobeerd?
Volgens mij las ik dat ie zo'n 11 kilo weegt, en 100x100 vesa heeft oid.

[ Voor 17% gewijzigd door kevinr1 op 21-07-2021 11:03 ]

Life is meant to be experienced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mojer
  • Laatst online: 13:18
kevinr1 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 11:02:
Geen muurbeugel, maar een 'monitor arm' met inderdaad vesa 100x100.
Bevalt prima, maar ik had wel spacers nodig om de beugel te bevestigen.
Bij andere schermen paste mijn beugel mooi in het iets dieper liggende deel, maar hier was dat deel net te klein.
Dit vast ook per beugel weer verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieks77
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:22
kevinr1 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 11:02:
Zonder stand is ie volgens de specs 5.7kg, ik heb dat niet nagewogen :P
Ik heb er twee op een Neomounts/Newstar FPMA-D960D monitorstand dat gaat uitstekend, zonder spacers.
De monitor heeft inderdaad een Vesa 100 mount mogelijkheid.
Dus met een geschikte muurbeugel moet zeker kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Niet online
Vreemd, kreeg een mail dat er weer voorraad is, maar nergens een mogelijkheid tot bestellen op de website... De melding dat ie tijdelijk uitverkocht is zie ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blakapim
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01-11-2024
Skating_vince schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 07:16:
Vreemd, kreeg een mail dat er weer voorraad is, maar nergens een mogelijkheid tot bestellen op de website... De melding dat ie tijdelijk uitverkocht is zie ik niet meer.
Same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chanq
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-08-2021
Same same

Misschien ps5 praktijken met bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericjan123
het is ook wel een raar tijdstip voor een aankoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Ik zie wel de melding dat ie uitverkocht is nav de mail van vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-05 14:54
Ik zie nu dat de eerste 32" 4K 144Hz monitor met HDMI 2.1 nu te bestellen is.
https://www.megekko.nl/pr...abyte-AORUS-FI32U-monitor

Net ook een review er van gevonden, en op HDR en contrast na lijkt het wel een prima scherm te zijn.
https://www.techradar.com/reviews/gigabyte-aorus-fi32u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericjan123
Net melding gehad dat hij in verkoop was maar heb geen seconden kunnen bestellen heel raar dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chanq
Krijg wederom de melding dat hij te koop is. Maar niets te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericjan123
Chanq schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:57:
Zelfde man snap er echt niks aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
ericjan123 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:46:
Net melding gehad dat hij in verkoop was maar heb geen seconden kunnen bestellen heel raar dit
Chanq schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:57:
Nu wel te bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chanq
Tijdens het bestellen zegt ie niet op voorraad ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericjan123
ivo001 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:24:
[...]

[...]

Nu wel te bestellen!
dat is klote dan want heb niet meer gekeken als ik mail krijg verwacht ik meteen dat het er is natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo_ijslijk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-04 16:56
Waar hebben jullie de alert staan? Ik heb me aangemeld bij lg.com, maar niets ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-05 20:56
Edit: Een andere tweaker heeft hem al overgenomen! :)

Is er in deze thread iemand die hem misschien van mij wilt overkopen? Ik heb hem ge-unboxed en een paar dagen gebruikt. Erg mooi scherm, en bevalt goed, maar ik heb eigenlijk niet de GPU kracht om er uberhaupt van te kunnen genieten, ik game nu amper, en ik krijg van mijn werkgever komende week een tweetal mooie beeldschermen. Dus eigenlijk was ik iets te enthousiast om te kopen toen ik die knop tevoorschijn zag komen :D

Zoals gezegd, nog in perfecte staat en alles van de doos, zakjes, en omdoos nog in bezit natuurlijk. (kan er ook een V&A aanbod voor zetten, maar dacht als hij nog slecht te verkrijgen is, dacht ik ik check even in deze thread wie hem zou willen hebben. Stuur mij maar een berichtje en dan komen we er verder wel uit!

Edit: Een andere tweaker heeft hem al overgenomen! :)

[ Voor 7% gewijzigd door paoper op 02-08-2021 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiZbLuE
even een update wat betreft mijn backlight bleeding.
LG kan geen vervanger regelen en dus heb ik besloten de monitor terug ter sturen en mijn geld terug te krijgen helaas :(
dan maar op zoek naar iets vergelijkbaars of afwachten.
zit te denken aan de Aorus FV43U
wel groot maar misschien ook wel vet om te hebben :)

[ Voor 16% gewijzigd door WiZbLuE op 05-08-2021 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericjan123
Is er iets waar je bij kunt houden wanneer er weer nieuwe voorraad komt of is het uit het niks elke keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley__
Staat nog steeds 0 verkrijgbaar bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Nu online
ja nu wel weer helaas. was echt 43 bij mij. ik ben bang dat ze al weg zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wesley__
beebie121 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:45:
ja nu wel weer helaas. was echt 43 bij mij. ik ben bang dat ze al weg zijn
Zo dat is snel had hem ook maar heb me geld terug gekregen want had veel ips glow en blb maar heb sinds vandaag de samsung odyssey g70a met hdmi2.1 en vrr tot nu toe zijn de kleuren echt perfect ook geen ips glow of blb maar ben nu nog en beetje aan t testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Nu online
ik heb nu een I32U van gigabyte. Maar ik had de melder nog erin staan. Hoopte dat iemadn hem hier kon bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnoDG
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 27-03 12:55
Had een email melding gekregen van LG maar heb geen voorraad gezien na een half uur lopen refreshen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericjan123
Helaas weer te laat gezien snap niet waarom ze niet mail sturen met hij is morgen verkrijgbaar om die en die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericjan123
Wat ik ook zo raar vind waarom is de voorraad zo slecht in nederland en kan ik hem in amerika altijd bestellen?
https://www.lg.com/us/monitors/lg-27gp950-b-gaming-monitor
In amerika is er genoeg voorraad om altijd te bestellen snap niet waarom de voorraad zo slecht is in nederland terwijl wij 20x zo weinig inwoners hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultrafast
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:55
@ericjan123 Dat heeft te maken importkosten. Usa is alleen belangrijk voor lokaal aankoop... En kan echt niemand aanbevelen in Usa kopen. Retour en importkosten nop. Maar er staat pricewatch te koop 21 stukje ? Dan vraag ik af waarom wilt niemand dit kopen ? Per se LG website moet niet altijd ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ultrafast schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 20:12:
@ericjan123 Dat heeft te maken importkosten. Usa is alleen belangrijk voor lokaal aankoop... En kan echt niemand aanbevelen in Usa kopen. Retour en importkosten nop. Maar er staat pricewatch te koop 21 stukje ? Dan vraag ik af waarom wilt niemand dit kopen ? Per se LG website moet niet altijd ? :P
Omdat Max ICT nou niet heel hoog aangeschreven staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericjan123
@Ultrafast nou hoe raar klinkt ik zou zo 100 euro extra neerleggen om naar nederland te importeren. Ik vind het wel raar dat het zo slecht is ingedeeld. En ind max ict is niet beste kwa naam hij staat al 4 dagen tussen 15 en 21 voorraad klinkt niet echt geloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultrafast
  • Laatst online: 15:55
@hoi1234 @ericjan123 Misschien inderdaad niet best geloofwaardig daar hebt je voor een creditcard voor ?. Maar goed niemand is toen jou verplicht kopen bij max ict. Wachten kan altijd nog. Maar ja sommige mensen kan niet wachten. Trouwens ik denk het is niet 100 euro importkosten het is veel duurder sinds 1 juli wetgeving import regels streng... ik had 150 dollar besteld voor portmonne in usa. vorige week 36 euro importkosten betaald.... wel duur evenveel als 150 euro ....

[ Voor 34% gewijzigd door Ultrafast op 17-08-2021 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ultrafast schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 15:20:
@hoi1234 @ericjan123 Misschien inderdaad niet best geloofwaardig daar hebt je voor een creditcard voor ?. Maar goed niemand is toen jou verplicht kopen bij max ict. Wachten kan altijd nog. Maar ja sommige mensen kan niet wachten. Trouwens ik denk het is niet 100 euro importkosten het is veel duurder sinds 1 juli wetgeving import regels streng... ik had 150 dollar besteld voor portmonne in usa. vorige week 36 euro importkosten betaald.... wel duur evenveel als 150 euro ....
Leuk die creditcard. Maar dan staat die monitor er, gaat die na een jaar defect en dan is het maar de vraag hoe goed de garantieafhandeling gaat zijn. Volgens mij gaan de klachten vooral over het leveren, maar ik wil eigenlijk niet z'n dure monitor bij een winkel kopen die al zo slecht levert. Ik vraag me dan echt af hoe soepel hun retourprocedure verloopt. Als ze al z'n potje maken van het leveren, hoe belangrijk zouden zij het retourproces dan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericjan123
Precies dat + ik gebruik zelf geen cc betaal altijd ideal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xdevil
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-05 08:58
ik heb maandag bij maxict besteld en hij is vandaag aangekomen.

• ericjan123
@xdevil dat is wel nice voor je hoop dat prima werkt ik durf zeker niet aan alleen al omdat er in beschrijving staat 27GL950 terwijl het de 27GP950 is beetje amateuristisch.

• xdevil
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-05 08:58
werkt prima en het is wel degelijk de GP950 hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericjan123
xdevil schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 23:09:
werkt prima en het is wel degelijk de GP950 hoor
Je had me aan twijfelen gebracht moet ik zeggen maar na de revieuws te lezen van website ben ik toch maar gepast. Wel lef dat je gedurft hebt het daar te bestellen.

[ Voor 8% gewijzigd door ericjan123 op 20-08-2021 13:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ericjan123
NU IN VERKOOP Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2IvladCfoGsRclKb0RnAkL5yhJ8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Rv23ElfTLemNyhRXsqFbhxvj.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 115% gewijzigd door ericjan123 op 26-08-2021 13:30 ]

• Shahtinho
  • Laatst online: 20-09-2021
Ik heb em eindelijk kunnen bestellen! nu hopen dat hij snel komt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericjan123
@Shahtinho Ja hier ook man ik dacht laat maar foto sturen hier want kreeg zelf geen email.

• Shahtinho
Nee inderdaad ik kreeg geen mail van beschikbaarheid! ik dacht laat me ff checken of hij inmiddels verkrijgbaar is en ja hoor. @ericjan123

• ericjan123
@Shahtinho ja ik kijk echt elke dag en hij was er rond kwart over 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericjan123
Shahtinho schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:14:
Dat kan je wel vergeten want op website staat 3 tot 7 werkdagen dus 1/2/3/6 september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shahtinho
@ericjan123 aaah ja dat had ik niet gezien.. nja ik zie hem wel verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericjan123
@Shahtinho zelf net mail gekregen dat ik heb maandag binnen krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:23
Iemand een idee in welke andere schermen dit LG paneel gebruikt wordt? Een beeldscherm met een ventilator erin ga ik niet aan beginnen. Ik las dat de Eve Spectrum hetzelfde paneel had maar dat ziet er ook niet direct uit als een betrouwbare partij om een aanschaf te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericjan123
leecher schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 18:11:
Iemand een idee in welke andere schermen dit LG paneel gebruikt wordt? Een beeldscherm met een ventilator erin ga ik niet aan beginnen. Ik las dat de Eve Spectrum hetzelfde paneel had maar dat ziet er ook niet direct uit als een betrouwbare partij om een aanschaf te doen.
Waarom niet die ventilator hoor je niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
  • Laatst online: 16:23
ericjan123 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 19:25:
[...]

Waarom niet die ventilator hoor je niet
Ik hoor alles :+ Dat je hem nu niet hoort is geen garantie dat je hem in de toekomst ook niet hoort. Het is een risico dat ik niet ga nemen. Ik probeer elk PC geluid te elimineren en ik zie niet waarom ik een geluidsbron in en beeldscherm zou moeten accepteren. Ik weet van geen enkel ander scherm met een fan erin dus daar hadden ongetwijfeld andere keuzes in het ontwerp gemaakt kunnen worden.

Vandaar de vraag. De Eve Spectrum heeft hetzelfde paneel en geen fan nodig dus het kan wel. Ongetwijfeld omdat de voeding extern is en dat is voor mij geen bezwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericjan123
leecher schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 20:21:
[...]

Ik hoor alles :+ Dat je hem nu niet hoort is geen garantie dat je hem in de toekomst ook niet hoort. Het is een risico dat ik niet ga nemen. Ik probeer elk PC geluid te elimineren en ik zie niet waarom ik een geluidsbron in en beeldscherm zou moeten accepteren. Ik weet van geen enkel ander scherm met een fan erin dus daar hadden ongetwijfeld andere keuzes in het ontwerp gemaakt kunnen worden.

Vandaar de vraag. De Eve Spectrum heeft hetzelfde paneel en geen fan nodig dus het kan wel. Ongetwijfeld omdat de voeding extern is en dat is voor mij geen bezwaar.
Naja als het ooit komt zal er geen last van hebben met headset op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saya_
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-05 20:40
Ik wilde nog even vermelden dat er nog 3 stuks verkrijgbaar zijn via LG.nl! Heb vanmorgen gelukkig een kunnen aanschaffen, toen waren er nog 9 stuks oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericjan123
Ben ik de enige die de hdr op deze monitor niet zo mooi vind op ps5 en het beter is als het uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 20-05 16:27
ericjan123 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 18:04:
Ben ik de enige die de hdr op deze monitor niet zo mooi vind op ps5 en het beter is als het uit is?
Nee. Dit paneel kan wel een HDR signaal verwerken maar is in de praktijk totaal ongeschikt om HDR weer te geven. Uitlaten dus.

• ivo001
Bij Rtings zijn ze niet echt te spreken over de HDR van dit scherm, dus ik denk dat ik hem over sla. De HDR600 op deze was juist waarom ik interesse had, maar blijkbaar is de local dimming heel slecht.

https://www.rtings.com/monitor/reviews/lg/27gp950-b

• MadMax201
  • Laatst online: 26-09-2024
Hoe ervaren jullie de 27GP950 nu? Ik zie dat sommige deze toch aal een paar maanden hebben.
Ik ben zelf nog aan het twijfelen. Op dit moment heb ik de 27GL850. Heel tevreden van! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SteffanS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-05 14:38
MadMax201 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:45:
Hoe ervaren jullie de 27GP950 nu? Ik zie dat sommige deze toch aal een paar maanden hebben.
Ik ben zelf nog aan het twijfelen. Op dit moment heb ik de 27GL850. Heel tevreden van! ;)
Ik ben ook aan het twijfelen maar ben ook naar de Samsung g70a aan het kijken die zou ook niet slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericjan123
MadMax201 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:45:
zelf ben ik blij met het scherm alleen jammer dat de hdr niet goed genoeg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucien_K94
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-01 10:24
SteffanS schreef op donderdag 16 september 2021 @ 08:49:
[...]

Ik ben ook aan het twijfelen maar ben ook naar de Samsung g70a aan het kijken die zou ook niet slecht zijn.
Ik ben sinds Dinsdag eigenaar van de G70A en ik heb nog nooit zo een goed IPS paneel gezien, ik heb minimale bleed en de zwartwaarden zijn echt geweldig voor IPS, mijn LG 27GN850 die ernaast hangt heeft er niks te zoeken qua contrast. Ik heb helaas wel een monitor met een dode pixel ontvangen dus ik wacht nog op een vervanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levizwolle
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 24-11-2021
Shahtinho schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:14:
waar heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levizwolle
ericjan123 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:29:
[...]

zelf ben ik blij met het scherm alleen jammer dat de hdr niet goed genoeg is
waar heb je de monitor gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V1RT
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-03 20:30
Je hebt de boot wel een beetje gemist denk ik nu. Geen idee of er nog drops komen op de site van LG.
Maar hier is de directe link : https://www.lg.com/nl/monitor/lg-27gp950-b na veel twijfelen ook maar via daar besteld gezien de andere shops die 'm aanbieden wel alvast je geld aannemen maar niet weten wanneer ze kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levizwolle
V1RT schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:03:
[...]

Je hebt de boot wel een beetje gemist denk ik nu. Geen idee of er nog drops komen op de site van LG.
Maar hier is de directe link : https://www.lg.com/nl/monitor/lg-27gp950-b na veel twijfelen ook maar via daar besteld gezien de andere shops die 'm aanbieden wel alvast je geld aannemen maar niet weten wanneer ze kunnen leveren.
ja dat is het dus, ik wil best 100/200 meer betalen maar niemand verkoopt ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V1RT
levizwolle schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:52:
[...]

ja dat is het dus, ik wil best 100/200 meer betalen maar niemand verkoopt ze
Schrijf je in op de website, je krijgt een e-mail als er stock is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericjan123
levizwolle schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:34:
[...]

waar heb je de monitor gekocht?
beetje lat reageren maar bij lg zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffanS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-05 14:38
Iemand een idee wanneer deze terug beschikbaar gaan zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud242
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11-09-2024
SteffanS schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:03:
Iemand een idee wanneer deze terug beschikbaar gaan zijn ?
Ja ik ben ook benieuwd. Is er ergens een bron waar we dit kunnen achterhalen? Ik hoop dat voor het einde van 2021 deze nog beschikbaar komt namelijk.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V1RT
Is al een tijdje niet meer te koop geweest op de LG website. Ik vermoedt zelf dat het nu alleen via de winkels zelf gaat.. maar iedereen mag me corrigeren als ik een verkeerd vermoeden heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax201
  • Laatst online: 26-09-2024
Dit model blijft enkel beschikbaar via LG.com - 2022 komen er HDMI 2.1 reeksen voor de winkels :D

• Kelin
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-05 23:59
https://www.lg.com/nl/monitor/lg-27gp950-b

6 stuks op de LG website voor 900 euro, een kleine aanbieding. (niet gekeken naar de verzendkosten). met gratis verzending.

[ Voor 9% gewijzigd door Kelin op 30-12-2021 10:35 ]

• Degrader
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:49
Ik zag het, net besteld. Kijken of ik de Eve houd of de GP950.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Degrader
Weer op voorraad, 16 stuks: https://www.lg.com/nl/monitor/lg-27gp950-b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kroegbaas
  • Laatst online: 07-12-2024
Monitor is weer op voorraad (25stuks); https://www.lg.com/nl/monitor/lg-27gp950-b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Degrader
Nu zelfs 47 stuks!
Ik heb het idee dat de animo voor deze monitor niet heel groot meer is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronny-R
  • Laatst online: 27-08-2024
Naar mijn mening zijn er inmiddels ook betere schermen voor mooiere prijzen. Ik heb de LG naast de Gigabyte M28u vergeleken. En ik vind het kwaliteitsverschil nihil. Prijsverschil is ook groot en zeker niet de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VerwardeMan
  • Registratie: December 2015
  • Niet online

VerwardeMan

FBI's Most Unwanted

:)

[ Voor 99% gewijzigd door VerwardeMan op 17-04-2022 22:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Degrader
VerwardeMan schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:54:
Nog steeds ruim op voorraad (~50 stuks).

Met het aanmaken van een account (wat je sowieso wel wil om te bestellen) krijg je 2% korting en als nieuwe klant krijg je ook een coupon code ("WelkombijLG") waarmee je nog eens 5% extra korting krijgt.

Prijs voor mij onder de streep was uiteindelijk €836 inclusief gratis verzenden, dat in combinatie met dat de M28U nu niet verkrijgbaar is heeft voor mij de doorslag gegeven om toch nog voor deze te gaan :)
Toen ik 'm een paar maanden geleden bestelde kreeg ik wel de 2% korting, maar die 5% kon ik toen niet gebruiken. Ik kreeg 'm niet toegepast. Mooi dat het nu wel kan, best een goede prijs zo. Hopelijk heb je meteen een goed exemplaar te pakken, want mijn eerste had meerdere stofjes/dode pixels in het scherm. Het tweede exemplaar had dit niet, maar daarvan was de piekhelderheid weer wat lager. Wat dat betreft is een monitor aanschaffen net een loterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VerwardeMan
  • Registratie: December 2015
  • Niet online

VerwardeMan

FBI's Most Unwanted

:)

[ Voor 99% gewijzigd door VerwardeMan op 17-04-2022 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-05 12:32
Had hem bij bol besteld er stond de Lg 27GP950-B(dat is die met Sphere Lighting 2.0)kwam het pakket aan laat het de LG 27GP95R te zijn wel de zelfde specificaties maar zonder Sphere Lighting 2.0 dus kijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-05 12:32
Al Kapoentje schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 13:41:
Geachte Tweakers,

Ik ben onlangs een nieuwe gaming monitor op het oog gekomen, de opvolger van de LG 27GN950 (die nog steeds erg schaars is in voorraad), namelijk de LG 27GP950. Het grote verschil is dat deze ook HDMI 2.1 ondersteunt (voor mij relevant voor next gen gaming). Deze is voor zover ik lees aangekondigd op de CES in januari, maar veel nieuws over beschikbaarheid/levering is nog niet bekend. De eerste batch zou ergens in april moeten worden geleverd. In de UK hebben de eerste gelukkigen vorige week al een aantal kunnen pre orderen.

Ik kan nergens een topic vinden over deze monitor, dus mijn vraag: waar/hoe kan ik de beschikbaarheid van deze monitor het beste in de gaten houden? Welke retailers in Nederland zullen naar waarschijnlijkheid het eerst over deze monitor beschikken? Hoe verloopt zo'n release normaal gesproken?

Dit is voor mij de eerste keer dat ik een monitor op de dag van release wil bemachtigen, dus ben nog vrij onwetend op dit gebied. Hopelijk kan Tweakers hulp bieden _/-\o_

Groet, Al Kapoentje
Hier heb ik hem besteld https://www.bhphotovideo...._uhd_4k_ips.html/overview
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste