• kevinr1
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21-09 11:24

kevinr1

Dude?

Dannyvhijum schreef op maandag 28 juni 2021 @ 16:24:
@kevinr1 bij mij ook in winkelwagen zie ik nog. Kan ook afrekenen maar denk niet dat ze hem nog hebben 不
I don't know. Misschien hebben ze het wel zo geregeld dat:

'product in winkelmandje betekent dat niemand anders het product uit jou mandje kan halen. Het product is daadwerkelijk gereserveerd voor jou'. In plaats van:
'product in winkelmandje betekent dat iemand anders het product uit jou mandje kan halen en afrekenen'.

Ik heb in ieder geval een orderbevestiging en een bestelnummer...

[Voor 8% gewijzigd door kevinr1 op 28-06-2021 16:41]

Life is meant to be experienced

• X5-769
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 21:11
De website is nog erg buggy. Ze zijn niet uitverkocht. Blijf de website in de gaten houden, ik heb net iemand van LG gesproken die aangeeft dat de livegang niet vlekkeloos gaat maar dit model in ieder geval niet uitverkocht is.

• Barry-19
  • Registratie: april 2021
  • Laatst online: 27-08 19:24
Ik ben wel eens benieuwd wanneer al jullie bestellingen gaan binnenkomen.
Hebben jullie daar een idee van? Want lees hier al van iemand dat hem 23juni bestelde en heeft nog geen verzendbevestiging gekregen? Lijkt me wel raar ,..

• Dannyvhijum
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 21:26
@Barry-19 ja klopt! 23 juni besteld. En nog geen verzend bevestiging.

• mvereecken
  • Registratie: juni 2021
  • Laatst online: 10-09 15:19
Omg... Ik heb een LG-support guy aan de lijn. Hij beweerde dat ze geen webwinkel hebben en dat je niet online kan bestellen, dat je bij een partner (winkel) moet kopen. Zowel voor Belgi禱 als Nederland. Toen ik uitlegde dat ik in de checkout zat, is hij gaan checken. Daar is hun nu dus mee bezig...

• Dannyvhijum
@mvereecken hhahahaha dat zei ik al toch! De werknemers zijn niet op de hoogte dat er vanaf heden een webshop is voor consumenten 不不不

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mvereecken
Ah de webwinkel is iets nieuws blijkbaar. En ze leveren niet naar Belgi禱, en verkopen niet aan Belgi禱, ook al is de site voor de Benelux. "Aan u de keuze wat u nu verder wil doen" :-D. Ja, niets he, ik kan niets doen :-).

• mvereecken
Dannyvhijum schreef op maandag 28 juni 2021 @ 16:58:
@mvereecken hhahahaha dat zei ik al toch! De werknemers zijn niet op de hoogte dat er vanaf heden een webshop is voor consumenten 不不不
"Schat, weer iets bijgeleerd vandaag op het werk! Moet je horen! We hebben een heuse webwinkel! Jawel, een webwinkel! Geen idee wie de bestellingen moet opvolgen, maar ze kunnen wel bestellen!" 8)7

Acties:
  • +3Henk 'm!

• mvereecken
Dus eigenlijk heb IK support gegeven ;-) :P

• Dannyvhijum
@mvereecken hhahahah ongekend eigenlijk he! Gaat ook niet om kleine bedragen! Maar ze hebben dus idd geen opvolg informatie voor je 唐不

• Dannyvhijum
@Barry-19 ze hanteren een levering/verzend periode van 3 tot 7 WERKdagen na het ontvangen van je orderbevestiging. Dus in mijn geval zouden ze hem, in theorie, op zijn laatst donderdag moeten verzenden.

• Barry-19
Dannyvhijum schreef op maandag 28 juni 2021 @ 17:46:
@Barry-19 ze hanteren een levering/verzend periode van 3 tot 7 WERKdagen na het ontvangen van je orderbevestiging. Dus in mijn geval zouden ze hem, in theorie, op zijn laatst donderdag moeten verzenden.
Ahzo, dat wist ik niet! Hou ons op de hoogte h癡? Misschien dat ik in de toekomst dan ook wel probeer te bestellen via de website. Enkel nog een Nederlands adres zoeken dan

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dannyvhijum
@Barry-19 zodra ik meer weet zet ik het hier gelijk neer. Ik wil best tzt als door zend adres functioneren hoor. Alleen de verzendkosten van amsterdam naar Belgi禱 zijn dan voor jezelf hhhaha

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ariekort
  • Laatst online: 14-07 23:29
Volgens mij worden ze weer verkocht, lg.com/nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ariekort
  • Laatst online: 14-07 23:29
nog 36

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Barry-19
Dannyvhijum schreef op maandag 28 juni 2021 @ 17:53:
@Barry-19 zodra ik meer weet zet ik het hier gelijk neer. Ik wil best tzt als door zend adres functioneren hoor. Alleen de verzendkosten van amsterdam naar Belgi禱 zijn dan voor jezelf hhhaha
Dat zou wel super zijn!!
Maar wil eerst even afwachten hoe jouw verzending loopt!
Indien alles vlot verloopt wil ik dat wel overwegen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 12-09 18:45

XiN-eViL

kzie-nie-veel

ariekort schreef op maandag 28 juni 2021 @ 19:34:
Volgens mij worden ze weer verkocht, lg.com/nl
Jep gelukt. Gewoon met iDeal betaald :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GN3RGY
  • Laatst online: 11-07 18:37
30 Stuks zijn er nog!

• mvereecken
Mocht er iemand met een Nederlands bedrijfje zijn die de monitor wil ontvangen en doorverkopen aan mij (Belgisch bedrijf), ik zou er ook een kunnen bestellen. Op dit moment is het onmogelijk voor een Belg om te bestellen op de benelux-site van LG, onbegrijpelijk.

• paoper
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 10-09 10:31
@mvereecken moet het een bedrijfje zijn met een doorverkoop situatie? Ik wil hem gerust voor je ontvangen en dat ik hem doorstuur of hij opgehaald kan worden.

• mvereecken
paoper schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:26:
@mvereecken moet het een bedrijfje zijn met een doorverkoop situatie? Ik wil hem gerust voor je ontvangen en dat ik hem doorstuur of hij opgehaald kan worden.
Via doorverkoop zou wel het ideale zijn, want ik kan de monitor inboeken op mijn bedrijf.

• Karpertjuh
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 17-09 07:36
Nog 28 stuks beschikbaar

psn: Arco1981

• frituurvetpet
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 07-09 16:12
Mij toch ook gelukt er 矇矇n te bestellen. Na eerder 2x uit de winkelwagen te zijn gevallen ditmaal wel een bevestiging. Iets met scheepsrecht denk ik.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Veenendaalcity
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 21-09 12:32

• Dannyvhijum
@Barry-19 net LG gesproken. Levertijd is al opgeschroefd naar 5 tot 10 werkdagen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 01:50
Dannyvhijum schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:52:
@Barry-19 net LG gesproken. Levertijd is al opgeschroefd naar 5 tot 10 werkdagen
Tsja, dat snap ik wel als ze zelf niet eens wisten dat ze een webshop hadden in Nederland :+

• Dannyvhijum
@jesse111 hahahahhahaha ja dat blijft een mooi verhaal

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Al Kapoentje
  • Laatst online: 01-09 11:02
Donderdag besteld, dus vandaag even gebeld: zegt die vent aan de telefoon: 'Wordt waarschijnlijk dinsdag of woensdag geleverd' :+

Zonder trouwens ordernummer of naam door te hoeven geven 8)7

[Voor 21% gewijzigd door Al Kapoentje op 29-06-2021 13:12]

• Dannyvhijum
@Al Kapoentje ja ik heb zelfde dag als jij kunnen bestellen. Ze zijn niet heel concreet met antwoord geven 不不

• Dannyvhijum
@Al Kapoentje en dan bedoelt hij deze week of volgende week 不

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mvereecken
Ik: Beste, ik probeer dit scherm te bestellen, dat heel beperkt beschikbaar en nergens anders te verkrijgen is: https://www.lg.com/nl/monitor/lg-27gp950-b#
Echter kan ik dit niet vanuit Belgi禱 bestellen, terwijl de website wel bedoeld is voor Nederland en nederlandstalig Belgi禱. Er wordt enkel in Nederland geleverd. Op zich kan ik daar wel iemand voor vinden, maar facturatie op een Belgisch adres is niet mogelijk, terwijl ik dit wil factureren op mijn Belgisch bedrijf. Kunt u mij hierbij helpen aub?

LG: Goedemorgen! Ik zie dat de monitor op dit moment te bestellen is

Ik: Inderdaad, maar ik kan Belgi禱 niet als land kiezen

LG: Als u op de 'Waar te koop' knop drukt kunt u uw locatie invullen.

Ik: Probeer gerust, er zijn geen resultaten...

LG: (stuurt kaartje)

Ik: Betekent dat dat ze deze specifieke monitor verkopen, of dat ze LG monitors verkopen? Want van Coolblue bv weet ik dat deze niet eens in het aanbod zit momenteel

LG: Ik raad u aan telefonisch contact te zoeken. Dan kunt u vragen of ze voorraad hebben of dat zij nog gaan bestellen.

Ik: Jammer, mijn vraag was om dit online te kunnen bestellen via de site en om me daar bij te helpen. Dit is een antwoord waar ik niet veel kan mee doen; ik heb overal al gezocht naar dit scherm.

LG: Het is helaas niet mogelijk om vanuit Belgie te bestellen.

Ik: Dat was mijn oorspronkelijke bemerking, en de vraag of er een mogelijkheid is om facturatie toch op een belgisch adres te doen, levering eventueel een nederlands. En om dit te bekijken met de collega's van de webshop.

LG: Wij weten niet zeker of het systeem dit toelaat. U kunt het proberen, want het gaat immers over het afleveren.

Ik: In het formulier kan je zowel bij afleveradres als facturatieadres Belgi禱 niet kiezen. Mijn vraag is of ik op een andere manier toch kan factureren naar Belgi禱. Dit vereist van uw kant enige communicatie met uw collega's en de webshop.

• mvereecken
Misschien niet helemaal netjes om dit gesprek te tonen, maar ik noem geen namen. Ik heb nog maar kortgeleden een gelijkaardig heel frustererend LG-supportverhaal achter de rug, waarbij ik telkens ook weer tegen hetzelfde muurtje aanbotste. Het voelt alsof LG support niet echt wil helpen en zich er probeert vanaf te maken met eenvoudige antwoorden die niet veel moeite vragen.

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Mijn order (van gister) staat inmiddels op "Picking voor levering" trouwens.

• PCRaceMASTER
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 30-07 17:12
mvereecken schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 13:54:
Ik: Beste, ik probeer dit scherm te bestellen, dat heel beperkt beschikbaar en nergens anders te verkrijgen is: https://www.lg.com/nl/monitor/lg-27gp950-b#
Echter kan ik dit niet vanuit Belgi禱 bestellen, terwijl de website wel bedoeld is voor Nederland en nederlandstalig Belgi禱. Er wordt enkel in Nederland geleverd. Op zich kan ik daar wel iemand voor vinden, maar facturatie op een Belgisch adres is niet mogelijk, terwijl ik dit wil factureren op mijn Belgisch bedrijf. Kunt u mij hierbij helpen aub?

LG: Goedemorgen! Ik zie dat de monitor op dit moment te bestellen is

Ik: Inderdaad, maar ik kan Belgi禱 niet als land kiezen

LG: Als u op de 'Waar te koop' knop drukt kunt u uw locatie invullen.

Ik: Probeer gerust, er zijn geen resultaten...

LG: (stuurt kaartje)

Ik: Betekent dat dat ze deze specifieke monitor verkopen, of dat ze LG monitors verkopen? Want van Coolblue bv weet ik dat deze niet eens in het aanbod zit momenteel

LG: Ik raad u aan telefonisch contact te zoeken. Dan kunt u vragen of ze voorraad hebben of dat zij nog gaan bestellen.

Ik: Jammer, mijn vraag was om dit online te kunnen bestellen via de site en om me daar bij te helpen. Dit is een antwoord waar ik niet veel kan mee doen; ik heb overal al gezocht naar dit scherm.

LG: Het is helaas niet mogelijk om vanuit Belgie te bestellen.

Ik: Dat was mijn oorspronkelijke bemerking, en de vraag of er een mogelijkheid is om facturatie toch op een belgisch adres te doen, levering eventueel een nederlands. En om dit te bekijken met de collega's van de webshop.

LG: Wij weten niet zeker of het systeem dit toelaat. U kunt het proberen, want het gaat immers over het afleveren.

Ik: In het formulier kan je zowel bij afleveradres als facturatieadres Belgi禱 niet kiezen. Mijn vraag is of ik op een andere manier toch kan factureren naar Belgi禱. Dit vereist van uw kant enige communicatie met uw collega's en de webshop.
Gaat nooit lukken, dit omdat belgie andere btw-tarieveren hanteert en waarschijnlijk kan dit systeem het niet aan. Ik kan bv ook niet bestellen van LG Spanje of UK of DE... enkel alleen als je de facturatie adres op de bezorgadres(van desbetreffende land) zet.. fiscale voordelen ben je wel kwijt maar dat zijn hoogstens paar tientjes.. tenminste als je de scherm echt wil.. anders ff paar maanden wachten totdat de reguliere winkels ze hebben

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dannyvhijum
@XiN-eViL die zelfde status heeft die van mij al vanaf donderdag 不不不

• mvereecken
PCRaceMASTER schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 14:09:
[...]

Gaat nooit lukken, dit omdat belgie andere btw-tarieveren hanteert en waarschijnlijk kan dit systeem het niet aan.
Niet helemaal correct, beide landen zijn 21% en ik kan vaak zonder probleem op andere nederlandse sites kopen. Dit gezegd zijnde: het is waarschijnlijk wel op nog manieren verschillend, en gezien hun shop gloednieuw is...

• paoper
XiN-eViL schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 14:07:
Heb je daar ook per e-mail een bevestiging van gekregen? Want bij mij is de order dus niet gekoppeld aan mijn acount omdat ik die maakte na de bestelling. Dus ik kan mijn order status nu nergens controleren... :|

[Voor 7% gewijzigd door paoper op 29-06-2021 15:25]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

paoper schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 15:25:
[...]

Heb je daar ook per e-mail een bevestiging van gekregen? Want bij mij is de order dus niet gekoppeld aan mijn acount omdat ik die maakte na de bestelling...
Nope, zag t toevallig toen ik inlogde

• jesse111
[...]

Heb je daar ook per e-mail een bevestiging van gekregen? Want bij mij is de order dus niet gekoppeld aan mijn acount omdat ik die maakte na de bestelling. Dus ik kan mijn order status nu nergens controleren... :|
Ach joh, dan gaat het extra spannend worden wanneer ie precies bij je thuis is :)
Even geduld dus :D

• Barry-19
Dannyvhijum schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:52:
Op de site van LG staat toch nog altijd 3 tot 7? Of lees ik dat verkeerd iedereen zit presies wel ongeduldig te wachten hahah

Acties:
  • +3Henk 'm!

• mojer
  • Laatst online: 16-09 09:55
[...]

Dat had ik ook, maar via https://www.lg.com/nl/shop/sales/guest/form/ kun je order gewoon volgen zonder account :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jmulder09
  • Registratie: december 2020
  • Laatst online: 01-08 21:23
mojer schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:28:
[...]

Dat had ik ook, maar via https://www.lg.com/nl/shop/sales/guest/form/ kun je order gewoon volgen zonder account :)
Hmmm, als ik dat doe zie ik de status "Pending Canceled". Besteld op maandag 28 juni rond 15.09. Bevestiging via email gehad. Iemand anders met hetzelfde?

Morgen maar even bellen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• paoper
Verhip dat werkt, bedankt @mojer.

Maar inderdaad hetzelfde als @jmulder09.. :o

• kevinr1

kevinr1

Dude?

XiN-eViL schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 14:07:
Die van mij ook. Weten we dit bericht inhoudt?

• mikejong
  • Laatst online: 09-07 09:45
kevinr1 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 10:34:
[...]

Die van mij ook. Weten we dit bericht inhoudt?
Zojuist gebeld met LG. Deze gaven aan dat het een onjuiste vertaling in het systeem zou zijn.
Als je een orderbevestiging ontvangen zou hebben en het geld afgeschreven is, mag je er vanuit gaan dat deze binnen x aantal dagen verstuurd zal worden..

• paoper
Bij mij staat er nu: "Status: Plaats bestelling" 8)7 Gaat lekker daar.

Maar mooi dat je gebeld hebt @mikejong. Dan wacht ik het nog even een paar dagen af.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dannyvhijum
@mikejong die van mij heeft die status sinds de 23ste en nog niks ontvangen. Evenals geen tracking nummer.

• jmulder09
paoper schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:20:
Verhip dat werkt, bedankt @mojer.

Maar inderdaad hetzelfde als @jmulder09.. :o
Bij mij is de status nu "Voorbereiding op levering". Dus lijkt goed te komen

• felixvdb01
  • Registratie: augustus 2020
  • Laatst online: 20-08 09:18
Momenteel staat er bij mij ''picking voor levering'' wat een heel lekker verzamelingetje is van nederlands en engels.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• mikejong
  • Laatst online: 09-07 09:45
Bij mij is ook de status gewijzigd van "Pending Canceled" naar "Voorbereiding op levering".
Daarnaast ook het tabblad met facturen zichtbaar geworden.

Benieuwd wanneer ik dit schatje mag verwachten. Finally goed gebruik maken van de Series X

• Dannyvhijum
Moet zeggen dat het nu wel vervelend wordt na een week nog geen gewijzigde status of verzending.唐

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jmulder09
Nu is mijn status gewijzigd naar "Picking voor levering".

Ben benieuwd

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JohnR
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Ik heb er net eentje besteld, er waren er nu nog 4 leverbaar volgens de LG website. Nu hopen dat ie snel binnenkomt.

/(bb|[^b]{2})/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• paoper
Ik hoop ook dat 'ie snel binnenkomt. Nu we weer op kantoor kunnen werken heb ik de beeldschermen van mijn werkgever weer moeten terugbrengen naar kantoor. Ik zit nu dus met 矇矇n enkel oude monitor uit 2010 :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dannyvhijum
@paoper mijn vermoeden is dat ze het pas gaan verzenden als de hele batch verkocht is. Of Naja het is ook vrij logisch gezien ze geen grootschalige verkoop doen via de webshop. Denk dat het ze te veel geld kost om het per keer op te laten halen en verzenden althans dat is mijn theorie haha

[Voor 54% gewijzigd door Dannyvhijum op 01-07-2021 14:06]

• Karpertjuh
Als iemand dan LG ff helpt om van die laatste af te komen :P.
Ik hoop het scherm toch wel in de loop van volgende week te ontvangen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kevinr1

kevinr1

Dude?

Dannyvhijum schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 13:42:
@paoper mijn vermoeden is dat ze het pas gaan verzenden als de hele batch verkocht is. Of Naja het is ook vrij logisch gezien ze geen grootschalige verkoop doen via de webshop. Denk dat het ze te veel geld kost om het per keer op te laten halen en verzenden althans dat is mijn theorie haha
Je bedoelt dat er nu een batch van deze monitoren klaarstaat in Japan oid, en die in z'n geheel naar NL verstuurd moet worden?
Of dat er een bepaald warenhuis in NL is, met de monitoren die ze in 1x versturen naar alle personen die hem besteld hebben?

In beide gevallen maakt het niet niet of ze de hele batch verkopen of niet, right?

-- edit --
En als het wel zo is, wie verlost ons!?

[Voor 20% gewijzigd door kevinr1 op 01-07-2021 15:06]

• Dannyvhijum
Denk niet in het buitenland. Maar gewoon distributie centrum van hen in NL. Het is van mij ook maar een theorie hoor. Heb geen idee. Alleen ik kan echt geen enkele andere reden verzinnen waarom het anders zo lang duurt. Tenzij ze de schermen zelf ook niet hebben in NL nog. Ze werken met DynaLogics/UPS. Dus direct vanuit het buitenland aan huis lijkt me niet logisch. 不

Ze zijn nu uitverkocht zie ik.

[Voor 4% gewijzigd door Dannyvhijum op 01-07-2021 15:45]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JohnR
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Bij mij staat de status nu op "Voorbereiding op levering" Laten we hopen dat ze de deur uit mogen. Mijn monitor heeft het vanmorgen begeven, en het is wel fijn om niet naar een 13" laptopschermpje te hoeven staren

/(bb|[^b]{2})/

• paoper
Ik voel met je mee @JohnR, zoals beschreven zit ik met een vergelijkbare situatie :).

• JohnR
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Er zit in ieder geval beweging in. De status is nu te-update naar picking voor levering.

/(bb|[^b]{2})/

• NickDL
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 04-08 13:59
Is er eigenlijk een kans dat deze ooit beschikbaar komt op Coolblue/Bol en dergelijke? Gezien LG Benelux niet in Belgi禱 levert is het vrijwel onmogelijk om er ooit eentje vast te krijgen zo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dannyvhijum
JohnR schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 15:54:
Bij mij staat de status nu op "Voorbereiding op levering" Laten we hopen dat ze de deur uit mogen. Mijn monitor heeft het vanmorgen begeven, en het is wel fijn om niet naar een 13" laptopschermpje te hoeven staren
Denk dat het nog wel ff duurt. Gister was over de telefoon 5 tot 8 werkdagen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dannyvhijum
Hij is verzonden!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Karpertjuh
Heb je daar een melding van gekregen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Karpertjuh
Bij mij staat die nog op "picking voor levering".

Van LG krijg ik net telefonisch door dat de levertijd 2 tot 7 werkdagen is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dieks77
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21-09 15:05
Mocht je de monitor 籀籀k willen bestellen maar heb je net mis gegrepen?
Er is nu ook een re-stock alert aan te vragen op de productpagina.

Mijn status is overigens nog "Picking voor levering" (Maandag 28/6 besteld)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dannyvhijum
Ja hij heeft bij mij vanaf de 23ste op picking voor levering gestaan. Vanochtend mail van bestelling verzonden gekregen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dannyvhijum
Karpertjuh schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:19:
Bij mij staat die nog op "picking voor levering".

Van LG krijg ik net telefonisch door dat de levertijd 2 tot 7 werkdagen is.
Ja kreeg een mail van ze

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Karpertjuh
Ik krijg zojuist ook de mail binnen. Bestelling is verzonden :) :) _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• felixvdb01
  • Registratie: augustus 2020
  • Laatst online: 20-08 09:18
Ik heb ook de verzonden mail binnen, vandaag mijn monitorarm en het wordt toch wat netter qua werkkamer/gamekamer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dannyvhijum
Alleen jammer dat er geen tracking nummer bij zat hahaha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• paoper
Hier ook mail binnen! Da's mooi :) Hopelijk is ie er begin van de week, voor ik op vakantie ben :)

Edit: Also, voor een breekbaar object twv 900 knaken mag ik wel hopen dat er een track&trace bij zat.. :/

[Voor 35% gewijzigd door paoper op 02-07-2021 14:22. Reden: Toevoegen opmerking]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dannyvhijum
@paoper ik ga ze zo wel ff bellen om te vragen naar tracking nummer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 20-09 17:19
Ben benieuwd of hij jullie bevalt. Vind 900 toch een hoop geld. Wil zelf ook wel graag HDR600 op een 4K/120Hz monitor, maar of dat de 200 extra ten opzichte van de Gigabyte M28U waard is vraag ik me af.
Ik zit nog steeds te wachten tot er meer info over de Philips 328M1R, ASUS PG32UQ en Viewsonic XG320U komt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Eckno
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 30-08 12:12
Hier inmiddels ook mail ontvangen dat ie onderweg is :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JohnR
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Hier inderdaad ook de melding "Verzonden" alleen zonder track & trace. Ik wist niet eens dat dat nog kon...

/(bb|[^b]{2})/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• paoper
Ik vind het ook veel geld, @ivo001! Dus ik hoop zeer dat hij bevalt. Heb geen zin in gedoe met dode pixels en RMA's enzo.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dannyvhijum
JohnR schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:43:
Hier inderdaad ook de melding "Verzonden" alleen zonder track & trace. Ik wist niet eens dat dat nog kon...
Ja bizar h癡. Krijg je tegenwoordig al bij een bestelling van 25,-

Edit: net gebeld en vanwege de nieuwigheid van de webshop kunnen zij bij eventuele gebreken zoals een track/trace geen verdere info geven! Hhahaha

[Voor 20% gewijzigd door Dannyvhijum op 02-07-2021 15:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jesse111
ivo001 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:35:
Ben benieuwd of hij jullie bevalt. Vind 900 toch een hoop geld. Wil zelf ook wel graag HDR600 op een 4K/120Hz monitor, maar of dat de 200 extra ten opzichte van de Gigabyte M28U waard is vraag ik me af.
Ik zit nog steeds te wachten tot er meer info over de Philips 328M1R, ASUS PG32UQ en Viewsonic XG320U komt.
Ik heb de M28U gehad en teruggestuurd. Vond de build kwaliteit niet echt goed voor het geld, wellicht dat jij het wel prima vind natuurlijk. Verder was de kwaliteit van het beeld wel goed, alleen HDR zag er niet heel erg mooi uit (wellicht had ik iets beter moeten kalibreren).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 20-09 17:19
jesse111 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:48:
[...]

Ik heb de M28U gehad en teruggestuurd. Vond de build kwaliteit niet echt goed voor het geld, wellicht dat jij het wel prima vind natuurlijk. Verder was de kwaliteit van het beeld wel goed, alleen HDR zag er niet heel erg mooi uit (wellicht had ik iets beter moeten kalibreren).
Ik wil graag een nieuwe monitor, maar eingelijk heeft dat toch weinig nut voor mij zolang de PS5 nog geen HDMI VRR ondersteund. Ben alleen ongeduldig aan het worden xD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JohnR
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Dannyvhijum schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:44:
[...]

Ja bizar h癡. Krijg je tegenwoordig al bij een bestelling van 25,-

Edit: net gebeld en vanwege de nieuwigheid van de webshop kunnen zij bij eventuele gebreken zoals een track/trace geen verdere info geven! Hhahaha
Even contact gehad met de klantenservice maar veel verder dan "ow dat is wel raar" kwamen die ook niet. Laten we hopen dat er morgen ineens een pakketbezorger voor de deur staat

/(bb|[^b]{2})/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dannyvhijum
JohnR schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 16:50:
[...]

Even contact gehad met de klantenservice maar veel verder dan "ow dat is wel raar" kwamen die ook niet. Laten we hopen dat er morgen ineens een pakketbezorger voor de deur staat
Ja heb ook contact gehad maar ze weten letterlijk weinig tot niets.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jesse111
Kunnen jullie niet gewoon even rustig wachten? Het scherm komt heus wel...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• paoper
Ik ben het op zich eens met 'gewoon rustig wachten', maar voor zo'n prijzig item geeft een track & trace wel een fijner gevoel. Het gebeurt toch nog af en toe dat een pakje verdwaald raakt of iets, en dan helpt een track&trace wel om dat recht recht te kunnen zetten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dannyvhijum
jesse111 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 17:11:
Kunnen jullie niet gewoon even rustig wachten? Het scherm komt heus wel...
Mee eens! Alleen voor 899,- wil ik, zeker in deze tijd waar veel mis gaat, wel graag weten wanneer het pakket gebracht wordt en eventueel waar het pakket is. Zonder track/trace kan je weinig. Stel ze leveren het bij een acces point dat is misschien in jouw omgeving maar 1 winkel. Hier in amsterdam zijn er bij mij in de buurt al 7.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dannyvhijum
Zojuist via UPS tracking code gekregen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jmulder09
Ik heb de status "Bij levering" maar zojuist wel een UPS Track & Trace ontvangen van een bedrijf genaamd Staci uit Belgi禱 voor levering morgen tussen 14.00 - 18.00. Lijkt een sorteer centrum. Ik kan mij niet herinneren dat ik iets anders heb besteld dus even afwachten

Edit: Nevermind. Kraamcadeau van een kennis.

[Voor 8% gewijzigd door jmulder09 op 02-07-2021 22:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dannyvhijum
jmulder09 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:18:
Ik heb de status "Bij levering" maar zojuist wel een UPS Track & Trace ontvangen van een bedrijf genaamd Staci uit Belgi禱 voor levering morgen tussen 14.00 - 18.00. Lijkt een sorteer centrum. Ik kan mij niet herinneren dat ik iets anders heb besteld dus even afwachten
Zou wel lekker zijn morgen al! Bij mij maandag. Wel ander logistiek bedrijf. Of Naja dat overkoepelende bedrijf wat onder eigenaar uit Korea valt, Pantos Logistics. Die staat ook in die verzendlijst bij LG. Maar zal wel vanuit verschillende logistieke bedrijven gaan.

• kevinr1

kevinr1

Dude?

Als ik inlog op LG, en bekijk de status, dan staat er: bij levering.

Geen idee wat dit inhoudt. Iemand een idee?

• paoper
@jmulder09 gefeliciteerd met je baby! :)

@kevinr1 dat is gewoon een slechte vertaling uit het Engels, waarschijnlijk wordt er 'in delivery' bedoeld: het is waarschijnlijk onderweg of wordt voorbereid om onderweg te zijn.

• Dannyvhijum
kevinr1 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 09:35:
Als ik inlog op LG, en bekijk de status, dan staat er: bij levering.

Geen idee wat dit inhoudt. Iemand een idee?
Betekend dat hij onderweg is. Probeer een account aan te maken op UPS met hetzelfde mail adres als je bestelling. Als je mazzel hebt synchroniseert UPS je levering automatisch aan je account en kan je je levering volgen.!

• ericjan123
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 16-09 23:55
Voor mensen die het kopen ivm een ps5 je verspilt je geld deze monitor ondersteund maximaal 60 fps op ps5.
https://mp1st.com/news/co...s-that-can-support-120fps
deze monitor is nog niet compatible met de 120 fps op ps5.

• Benotti
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 04-09 22:26
ericjan123 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:08:
Voor mensen die het kopen ivm een ps5 je verspilt je geld deze monitor ondersteund maximaal 60 fps op ps5.
Ik heb geen console dus voor mij boeit dit niet, maar deze conclusie volg ik niet. De 27GP950 staat inderdaad niet op de lijst. Dat kan net zo makkelijk zijn omdat niemand die monitor nog geprobeerd heeft. Ik zie namelijk nergens staan dat iemand 'm geprobeerd heeft, maar dat 120fps niet werkt.

Bovendien staat de voorloper, de 27GN950, wel gewoon op de lijst met ondersteuning...

• Dannyvhijum
ericjan123 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:08:
Dan zou je toch echt even de reviews moeten gaan kijken op YouTube. De monitor ondersteunt dit wel degelijk.

Mijn 27GL850 ondersteunt het zelfs al met de PS5 alleen op 1080. De 27GP950 ondersteund 120fps over HDMI 2.1 met gemak.

YouTube: LG 27GP950-B PS5 & Xbox Series X Quick Sample

YouTube: LG 27GP950 in depth! Settings, HDR, Samples & More!

[Voor 26% gewijzigd door Dannyvhijum op 03-07-2021 11:43]

• frituurvetpet
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 07-09 16:12
Zijn er anderen die geen t&t hebben gekregen? Ik heb wel een verzendbevestiging maar verder niets ontvangen.

• JohnR
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

frituurvetpet schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 14:08:
Zijn er anderen die geen t&t hebben gekregen? Ik heb wel een verzendbevestiging maar verder niets ontvangen.
Yep, geen track & trace wel een mailtje dat het verzonden is en de reactie van LG klantenservice "ow dat is wel raar" Ik zit al de hele dag te loeren naar een pakketbezorger...

/(bb|[^b]{2})/

• Dannyvhijum
JohnR schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 14:40:
[...]

Yep, geen track & trace wel een mailtje dat het verzonden is en de reactie van LG klantenservice "ow dat is wel raar" Ik zit al de hele dag te loeren naar een pakketbezorger...
Zie mijn post hierboven! Account aan maken op UPS met zelfde mail adres als je bestelling bij LG

• Benotti
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 04-09 22:26
Dannyvhijum schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 14:48:
[...]

Zie mijn post hierboven! Account aan maken op UPS met zelfde mail adres als je bestelling bij LG
Ik had kennelijk al een ups account, maar ik zou niet weten waar ik de t&t kan vinden.

• Dannyvhijum
Benotti schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:01:
[...]

Ik had kennelijk al een ups account, maar ik zou niet weten waar ik de t&t kan vinden.
Bij mij synchroniseerde het gelijk onder aan mij in de app. Ik heb wel de MyChoice service in gebruik. Kan je via de site activeren.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee