Ik: Beste, ik probeer dit scherm te bestellen, dat heel beperkt beschikbaar en nergens anders te verkrijgen is:
https://www.lg.com/nl/monitor/lg-27gp950-b#
Echter kan ik dit niet vanuit België bestellen, terwijl de website wel bedoeld is voor Nederland en nederlandstalig België. Er wordt enkel in Nederland geleverd. Op zich kan ik daar wel iemand voor vinden, maar facturatie op een Belgisch adres is niet mogelijk, terwijl ik dit wil factureren op mijn Belgisch bedrijf. Kunt u mij hierbij helpen aub?
LG: Goedemorgen! Ik zie dat de monitor op dit moment te bestellen is
Ik: Inderdaad, maar ik kan België niet als land kiezen
LG: Als u op de 'Waar te koop' knop drukt kunt u uw locatie invullen.
Ik: Probeer gerust, er zijn geen resultaten...
LG: (stuurt kaartje)
Ik: Betekent dat dat ze deze specifieke monitor verkopen, of dat ze LG monitors verkopen? Want van Coolblue bv weet ik dat deze niet eens in het aanbod zit momenteel
LG: Ik raad u aan telefonisch contact te zoeken. Dan kunt u vragen of ze voorraad hebben of dat zij nog gaan bestellen.
Ik: Jammer, mijn vraag was om dit online te kunnen bestellen via de site en om me daar bij te helpen. Dit is een antwoord waar ik niet veel kan mee doen; ik heb overal al gezocht naar dit scherm.
LG: Het is helaas niet mogelijk om vanuit Belgie te bestellen.
Ik: Dat was mijn oorspronkelijke bemerking, en de vraag of er een mogelijkheid is om facturatie toch op een belgisch adres te doen, levering eventueel een nederlands. En om dit te bekijken met de collega's van de webshop.
LG: Wij weten niet zeker of het systeem dit toelaat. U kunt het proberen, want het gaat immers over het afleveren.
Ik: In het formulier kan je zowel bij afleveradres als facturatieadres België niet kiezen. Mijn vraag is of ik op een andere manier toch kan factureren naar België. Dit vereist van uw kant enige communicatie met uw collega's en de webshop.