Mobility data met de schoenen van deze dame zal wel problematisch zijn?
Ik sta altijd te wachten, hou niet van zitten
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Inderdaad, en kan ik normaal beter tegen maar dit soort functies boeien me echt weinig en dan is het zelfs aan dit tempo best vervelendAnoniem: 1302638 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:01:
[...]
Het allemaal erg Amerikaans over de top he
MacBook Air 13' M1 | iPad mini 2022 | iPhone 14 Pro | Watch S7
HilarischAherin schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:02:
Walking steadyness.. handig als je vaak bezopen in de goot hangt *grin*
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
hahaha scherp. Maar wel mooie techniek allemaal.lasharor schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:02:
Mobility data met de schoenen van deze dame zal wel problematisch zijn?
Walking Steadiness! Eindelijk! Ik heb Ménière (evenwichtsstoornis), dus dit is heel erg welkom.
Hoezo? Je weet toch al dat je het hebt?Dennisweb schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:03:
Walking Steadiness! Eindelijk! Ik heb Ménière (evenwichtsstoornis), dus dit is heel erg welkom.
Nou nou...maar goed dat de M1 chip naar de iPad Pro is gekomen.
Ik kan werkelijk niet 1 ding vinden in iPadOS 15 dat 8/16Gb RAM of de M1 chip rechtvaardigt
Ik kan werkelijk niet 1 ding vinden in iPadOS 15 dat 8/16Gb RAM of de M1 chip rechtvaardigt
Zou je er echt op vertrouwen? Ik kijk er toch een beetje wantrouwig tegenaanDennisweb schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:03:
Benieuwd hoe Walking Steadiness werkt als je met ‘Swag’ loopt 😂
©2004
Ik krijg er altijd een beetje Black Mirror vibes van, alles zo glad en iets te perfect..Anoniem: 1302638 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:01:
[...]
Het allemaal erg Amerikaans over de top he
Zou het event meer dan 2 uur duren en dat Apple Music Event en WWDC door elkaar lopen, want we zijn nog niet bepaald ver en het zijn toch 2 totaal andere doelgroepen, WWDC en apple music.
Je kan veel sneller Netflix kijken_Bailey_ schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:04:
Nou nou...maar goed dat de M1 chip naar de iPad Pro is gekomen.
©2004
Beter! Hoe meer gezondheid, hoe beter 👏🏼
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Anoniem: 1302638
Waar je eens moet op letten is het feit dat ze echt geen enkel zelfstandig naamwoord gebruiken zonder bijvoegelijk naamwoord. Je kan losse znw's echt met een lampje zoeken. Als je er op gaat letten, echt super irritantLothiriel schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:03:
[...]
Inderdaad, en kan ik normaal beter tegen maar dit soort functies boeien me echt weinig en dan is het zelfs aan dit tempo best vervelend
Dat zou wel raar zijn, je kan nu eenmaal niet op 2 plekken zijn.florijnvb_ schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:04:
Zou het event meer dan 2 uur duren en dat Apple Music Event en WWDC door elkaar lopen, want we zijn nog niet bepaald ver en het zijn toch 2 totaal andere doelgroepen, WWDC en apple music.
het is eerder een slechte voorbode voor MacOS, WatchOS en tvOS
Bij sommige ziektebeelden kan het enorm helpen om meetbaar inzicht te hebben in data. Wordt het erger of minder erg? Of zelfs het kunnen weerleggen van 'het zit tussen je oren', wat o.a. bij Menière nog wel eens de reactie van een arts is helaas..
Launching containers into space
tvOS is überhaupt altijd in 2 minuten gedaan.AppleFan2007 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:05:
[...]
Dat zou wel raar zijn, je kan nu eenmaal niet op 2 plekken zijn.
het is eerder een slechte voorbode voor MacOS, WatchOS en tvOS
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Anoniem: 1302638
Dat zie je gek genoeg ook bij de bruiloften die ze geven. Ook zo over de top met wedding parties enzo.sheepdog schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:04:
[...]
Ik krijg er altijd een beetje Black Mirror vibes van, alles zo glad en iets te perfect..
Dit is super interessant. De iPhone van een diabeet kan bijvoorbeeld een alert triggeren op de telefoon van een familielid als er een te lage bloedsuiker is.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Huh? Waarom dat sharing nu weer. Zie het al gebeuren dat strenge ouders hun kinderen dwingen om dit soort gegevens te delen.
Dat is ook waar, ik zou ook niet weten wat voor grote functie's ze hier extra kunnen toevoegen op beter multi user naTHE_BASE schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:06:
[...]
tvOS is überhaupt altijd in 2 minuten gedaan.
Zodat die totaal in de paniek schieten en van Groningen naar Heerlen rijden en het toch eigenlijk best goed gaat met opa.WhatsappHack schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:07:
Dit is super interessant. De iPhone van een diabeet kan bijvoorbeeld een alert triggeren op de telefoon van een familielid als er een te lage bloedsuiker is.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Ja dit is erg mooie techniek hoor.WhatsappHack schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:07:
Anoniem: 192266
Shit. “Pap ik bel je even want je hartslag is bijzonder hoog. Maak mij zorgen.”
“Jong, ik ben je moeder een goede beurt aan het geven.”
“Jong, ik ben je moeder een goede beurt aan het geven.”
Apple does not have access, behalve als je een icloud backup maakt natuurlijk!
Ideaal! Zeker als mantelzorgerlasharor schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:07:
Huh? Waarom dat sharing nu weer. Zie het al gebeuren dat strenge ouders hun kinderen dwingen om dit soort gegevens te delen.
Ach, deze meneer is nog steeds verkouden.
Precies dit. Nu heb ik een arts die Ménière zelf heeft vastgesteld. Maar ik krijg iedere paar maanden injecties in mijn trommelvlies. Dat begint bij wankel lopen. Maar het wordt rap minder en op een gegeven moment kruip ik door het huis omdat rechtop staan gevaarlijk is.Whieee schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:06:
[...]
Bij sommige ziektebeelden kan het enorm helpen om meetbaar inzicht te hebben in data. Wordt het erger of minder erg? Of zelfs het kunnen weerleggen van 'het zit tussen je oren', wat o.a. bij Menière nog wel eens de reactie van een arts is helaas..
Als het meetbaar is, dan kan ik laten zien aan de arts wanneer het ongeveer begonnen is. Daarna kunnen we bepalen wanneer de volgende injectie gezet moet worden.
Nu is dat niet meetbaar. Het is nu meer: “wanneer was je voor het eerst weer duizelig?” “Oh, een week geleden.”
Hoe durven ouders de bloedsuikerspiegel van hun diabetische kind in de gaten te houden!lasharor schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:07:
Dat heb ik dus met al die health functies.. ik durf er nog niet echt op te vertrouwenTHE_BASE schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:08:
[...]
Zodat die totaal in de paniek schieten en van Groningen naar Heerlen rijden en het toch eigenlijk best goed gaat met opa.
Apple slaat een beetje door, tot nu toe weinig echte leuke nieuwe features gezien ..
Wauw een nieuwe animatie voor breathe, een functie die iedereen uitzet
Hoeveel mensen gebruiken die breath app dan?
Kunnen we dit skippen?
Kunnen we dit skippen?
Verschrikkelijk toch.We.are.cake schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:08:
[...]
Hoe durven ouders de bloedsuikerspiegel van hun diabetische kind in de gaten te houden!
nee, nu even serieus. Op health data van de kinderen letten is toch niet erg. Kinderen zijn hier nu eenmaal niet alert voor dus mocht er iets zijn kunnen de ouders ingrijpen. ideale functie dus.
Nee hoorLothiriel schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:09:
Wauw een nieuwe animatie voor breathe, een functie die iedereen uitzet
Ik, als ik je comments zo lees, zou het jouw misschien ook van pas komen.lasharor schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:09:
Kunnen we dit skippen?
vegans waarschijnlijklasharor schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:09:
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
👆🏼lasharor schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:09:
Kunnen we dit skippen?
Ik gebruik dit nooit.We.are.cake schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:10:
[...]
Ik, als ik je comments zo lees, zou het jouw misschien ook van pas komen.
Ik, in de sauna. Werkt voor mij wel fijnlasharor schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:09:
Kunnen we dit skippen?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Eet gewoon vlees 👅
iFitness, datgene alleen in Amerika is, erg leuk allemaal. Komt er nog iets leuks, of is dit gewoon een .X update?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
1 keer in de maand.lasharor schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:09:
Kunnen we dit skippen?
En elk jaar is mijn voornemen om dat meer te gebruiken maar het lukt niet
Dit voelt wel echt als tommy teleshopping zeg, veel blabla weinig boemboem
Dat is wel chique, die portrait watchface.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit is ook wel een leuke nieuwe watchface.
Nu we een kleine hebben zijn bijna alle foto’s portrait
Nu we een kleine hebben zijn bijna alle foto’s portrait
Shandra, eerste keer dat ik die naam hoor, maar ze mag er wezen!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik zie nog niet echt een reden om autosleep te vervangen
©2004
Ik moet me echt meer in het gebruik van iOS verdiepen
volgens mij doe ik er veeeeeeel te weinig mee.
Dat is zodat hun familie geen melding krijgt voor te hoge hartslag door alle actie die er gebeurtLothiriel schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:11:
Iedere ochtend!lasharor schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:09:
Kunnen we dit skippen?
Ideaal om mijn HRV te zien.
Haha ik zei net ook zoiets.Lothiriel schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:11:
Woei! Die portrait watchface is echt nice!
Zag ik nu eindelijk een nieuw lettertype bij de klok?😃
©2004
hk12nl schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:13:
Zag ik nu eindelijk een nieuw lettertype bij de klok (met afbeelding)?😃
©2004
Foto? Ik lees alleen hier meecarpebios schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:12:
Shandra, eerste keer dat ik die naam hoor, maar ze mag er wezen!
Ik zou het doen!
Zo. Ze is 3 minuten bezig geweest met een berichtje. Top hoor.
Shandra mocht niet meer dan 2 woorden zeggen. Want anders mislukt die audio herkenning natuurlijk.
Ooh nice Airtags zoeken op watchOS
In Nederland werkt het al goed dus in Engels vast beterlasharor schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:14:
Shandra mocht niet meer dan 2 woorden zeggen. Want anders mislukt die audio herkenning natuurlijk.
HomeOS
homeOS.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ah nu wordt het (hopelijk) spannend het HomeOS? en homekit
Dat staat er niet.Donstil schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:15:
Ooh nice Airtags zoeken op watchOS
Typen op watchos duurde bij mij altijd zo lang dat ik er kramp van kreeg, uiteindelijk maar geen nieuwe watch meer gekocht
Ik gebruik de Scribble functie op de Apple Watch echt heel vaak. Werkt erg fijn vind ik.Aherin schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:15:
Typen op watchos duurde bij mij altijd zo lang dat ik er kramp van kreeg, uiteindelijk maar geen nieuwe watch meer gekocht
Items zoeken en betere functies tijdens het slapen.
Nice
Dit is inderdaad ook een hele fijne. Vind ik ook heerlijk op mijn homepod
©2004
macOS als laatste.... hopelijk ook MacBooks
Die deur unlock zag er Nice uit
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Yah, is dat de vader van:
Jawel in de overview was dat zichtbaar.
Mjah, zoals ik eerder al zei.. ik kan niet eens duidelijk schrijven met een pen! Laat staan met mijn vinger op een schermpjeRivanov schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:15:
[...]
Ik gebruik de Scribble functie op de Apple Watch echt heel vaak. Werkt erg fijn vind ik.

Ik zag alleen Find Devices. En dat is nu alleen Find my Friends, dus ik ben bang dat je apparaten kunt zien, maar niet kan lokaliseren zoals een iPhone dat met AirTags kan.
godver weer geen Nederlands dus voor de HomePods
Weer geen Nederland.
Breng die HomePod Mini's dan eens naar Nederland.
Geen Nederland BOEEEE
Dammm waarom geen Nederland wat een fiasco
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Deur unlocken met Wallet op de watch is wel cool
[ Voor 14% gewijzigd door Executor16 op 07-06-2021 20:19 ]
Wat een kakzooi. Amerikanen houden toch zo van Nederland?
©2004
find items is toch iets anders dan apparaten en vrienden, tenzij jij je vrienden behandelt als itemsTHE_BASE schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:18:
[...]
Ik zag alleen Find Devices. En dat is nu alleen Find my Friends, dus ik ben bang dat je apparaten kunt zien, maar niet kan lokaliseren zoals een iPhone dat met AirTags kan.
Dit topic is gesloten.