Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YangWenli
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-07-2023
https://github.com/Szaki/...ols/blob/master/README.md

Hiermee kun je Xiaomi makkelijk debloaten zonder root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Mooie tool, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-07 12:53
Vorig jaar las ik dat POCO een apart merk zou worden, compleet los van Xiaomi ("Unlike Redmi, which also spun off as an independent brand earlier this year, it looks like Poco will have no ties with Xiaomi whatsoever. The Redmi brand still falls under Xiaomi’s umbrella but the same doesn’t seem to be the case for Poco", bron: https://www.androidauthority.com/poco-independent-brand.../).

We zijn nu een jaar verder, maar ik heb verre het idee dat POCO daadwerkelijk een apart merk is geworden. De gelijkenissen met de Xiaomi/Redmi telefoons zijn groot, hardware, design, MIUI en verkoopkanalen. De POCO F3 is natuurlijk gewoon de Redmi K40.

Klopt het dat POCO toch nog gewoon een sub-merk van Xiaomi is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
ChromeFR schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 23:36:
Klopt dat het POCO toch nog gewoon een sub-merk van Xiaomi is?
Ja. Het blijven Xiaomi telefoons.

[ Voor 22% gewijzigd door jodeltje op 11-04-2021 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Edit: op de achterkant van mijn telefoon staat ook Xiaomi

[ Voor 78% gewijzigd door jodeltje op 11-04-2021 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enes92
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-09-2024
Mijn poco f3 ook ontvangen ben tevreden maar bij donkere modes en helderheid helemaal uit is de bovenkant van mijn display groenkleurig :( op de foto ziet het meer groen uit dan dat het is

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o-OpkSvtMUlfuGYZ0kFT8PXJzRk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Njgx5sXEHejFdGpbWziFJlLf.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door enes92 op 11-04-2021 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:13
enes92 schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:06:
Mijn poco f3 ook ontvangen ben tevreden maar bij donkere modes en helderheid helemaal uit is de bovenkant van mijn display groenkleurig :( op de foto ziet het meer groen uit dan dat het is

[Afbeelding]
Als dit de google playstore is dan snap ik deels waarom je dit effect krijgt en ook weer niet. De playstore geeft niet echt een darkmode maar het is meer richting donker grijs. Daardoor gaan de pixels niet uit en krijg je geen oled/zwart effect. Als je naar je instellingen menu gaat van de poco in darkmode, heb je dit effect dan ook?

Voor de rest zou dit kunnen duiden op het ''kwaliteit'' van het scherm of een productie fout. Hoe is dit effect bij andere kleuren?

[ Voor 4% gewijzigd door dutchnltweaker op 11-04-2021 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enes92
Het klop idd bij echt zwart gaan de pixels uit maar bij donker kleur is er kleur verschil boven kant van het scherm groen kleurig en onder het scherm gewoon zoal het hoort, maar dit zie ja alleen als het donker is en helderheid volledig is gedimd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07 18:04
enes92 schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:10:
Het klop idd bij echt zwart gaan de pixels uit maar bij donker kleur is er kleur verschil boven kant van het scherm groen kleurig en onder het scherm gewoon zoal het hoort, maar dit zie ja alleen als het donker is en helderheid volledig is gedimd
Dat is gewoon een enorm slecht scherm, dit probleem trad ook al op ten tijde van de Xiaomi Mi 8 en MI 9.
Ik heb beide toestellen toen retour gestuurd, de Samsung S10 heb ik toen genomen en die had nergens last van.
De Oneplus 7 pro heeft het ook niet.

Dan zullen alle F3 toestellen er wel last van hebben in verschillende mate.
Was toen ook bij de mi 8 het geval.
Deze schermen hadden in de shredder moeten belanden tijdens de kwaliteits controle.

[ Voor 7% gewijzigd door Bassbounce op 11-04-2021 13:36 ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YangWenli
Toen ik Poco bestelde kreeg ik een email van Poco Nederland.
Toen ik annuleerde kreeg ik een email van Mi Nederland.

Dus nee ik denk dat Poco niet zo zelfstandig is als ze zelf beweren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enes92
enes92 schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:06:

[Afbeelding]
Zijn er nog anderen die dit ook hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
enes92 schreef op zondag 11 april 2021 @ 23:12:
[...]

Ja absoluut, dit heb ik ook. Zowel op mijn Poco F3 als mijn iPhone 12 Mini ;(

Edit: wel minder dan op de foto, maar ik kan op beide telefoons dark mode niet gebruiken hierdoor

[ Voor 17% gewijzigd door jodeltje op 11-04-2021 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detim
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-06 00:45
Heb hem nu ook binnen en eerste indruk is goed.
Het is een mooi en vlot toestel.
Accuduur lijkt niet helemaal fantastisch, maar ga dit komende week even goed testen tijdens de werkweek, maar vandaag viel het tegen.

Ik loop echter wel tegen 1 vervelend ding aan, had dit met mijn vorige poco ook. Gek genoeg met mijn mi9t pro niet, terwijl het beide miui is.
Als ik een whatsapp krijg en er zijn nog ongelezen eerdere whatsapps, zie ik telkens in de notificatie de oude berichten en niet de nieuwere. Pas als ik whatsapp dan open zie ik pas het meest recente bericht.
Iemand hier toevallig een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-03 08:59

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Ik begin mij nu echt zorgen te maken over de accuduur. Zaterdag avond de telefoon weggelegd met alles uit (wifi, bt, gps, geen sim) terwijl de accu 90% vol was. Vanmorgen wil ik de telefoon weer verder inrichten, is de accu leeg, 0%.
De telefoon is dus in 36 uur leeggelopen zonder dat er iets mee is gedaan. Hij ligt nu weer op te laden, vandaag maar eens verder in duiken.

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:25
ovaal schreef op maandag 12 april 2021 @ 10:31:
Ik begin mij nu echt zorgen te maken over de accuduur. Zaterdag avond de telefoon weggelegd met alles uit (wifi, bt, gps, geen sim) terwijl de accu 90% vol was. Vanmorgen wil ik de telefoon weer verder inrichten, is de accu leeg, 0%.
De telefoon is dus in 36 uur leeggelopen zonder dat er iets mee is gedaan. Hij ligt nu weer op te laden, vandaag maar eens verder in duiken.
Bizar, de mijne wordt momenteel ongeveer op dezelfde manier gebruikt (geen gps, bt, sims, wel wifi) en ik ben tussen 23:30 en 7:00 vanochtend ongeveer 2-3% verloren. Ik weet natuurlijk niet hoe hij er bij ligt als ik straks terug kom van mijn werk, maar wat jij meemaakt lijkt me ver van normaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

enes92 schreef op zondag 11 april 2021 @ 23:12:
[...]

Geen last van, hier is het scherm echt meer dan ok. Ik zou hem terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
Heeft iemand de POCO F3 al in een raamhouder in de auto gebruikt (in felle zon)? Telefoons worden dan vaak vrij warm door de zon en wat mij nu tegenhoudt om het toestel te kopen is het 'dimming issue'.

Het zou toch zonde zijn als je aan het navigeren bent op een mooie, zonnige dag en dat je dan niet meer goed op het scherm kan kijken waar je heen moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-06 16:57
Michiele93 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 08:30:
Verder merk ik op dat er al een velletje op het scherm zit. Is dit temperared glass wat ook helpt bij het vallen? Iemand ervaring hiermee?
Gezien er bij binnenkomst al een paar lichte krasjes op zaten en nu nog veel meer ga ik ervanuit dat dit een plastic velletje betreft. Een "Glass screen" protector, maar géén "Glass screen protector" zogezegd 🤭

Heb dan ook maar een Glass screen protector gekocht, zodra die binnen is kan ik het definitieve antwoord geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Heeft de zwarte variant deze matte band ook op de bezel? Geeft verrassend veel grip, mogen telefoonmakers vaker doen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NgoAoHoipj8sII43HvoqRRhDAJw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oNLv5MDAfwk7UuJ8DY1xBVE0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-07 09:53
Wat betreft het "dimming issue": Op XDA valt het volgende te lezen:
  • Komt alleen voor bij intensieve games
  • Oorzaak waarschijnlijk een temp sensor die verkeerde readings doorgeeft
  • Poco/Xiaomi erkent het probleem en werkt aan een oplossing

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
jodeltje schreef op maandag 12 april 2021 @ 16:09:
Heeft de zwarte variant deze matte band ook op de bezel? Geeft verrassend veel grip, mogen telefoonmakers vaker doen
[Afbeelding]
Klopt, zwart heeft het ook ja. Voordeel van een "low-end" kunststof frame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Harmani schreef op maandag 12 april 2021 @ 16:11:
[...]

Klopt, zwart heeft het ook ja. Voordeel van een "low-end" kunststof frame?
Ja misschien

[ Voor 29% gewijzigd door jodeltje op 12-04-2021 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
ChromeFR schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:50:
Heeft iemand de POCO F3 al in een raamhouder in de auto gebruikt (in felle zon)? Telefoons worden dan vaak vrij warm door de zon en wat mij nu tegenhoudt om het toestel te kopen is het 'dimming issue'.

Het zou toch zonde zijn als je aan het navigeren bent op een mooie, zonnige dag en dat je dan niet meer goed op het scherm kan kijken waar je heen moet...
Viel me toevallig vandaag op. Hij gaat wel op een heel zwakke stand inderdaad.

Goed, ik heb dus dat dimmende scherm, een random verdwijnend toetsenbord (en vaak!), een dikke standby drain en de groene waas (stoor ik me niet aan overigens).

Ik wil wel van het toestel houden, maar het wordt heel moeilijk zo. Ik geef m van het weekend een reset en anders haal ik een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxedTank
vaagisdenaam schreef op maandag 12 april 2021 @ 16:28:
[...]

Viel me toevallig vandaag op. Hij gaat wel op een heel zwakke stand inderdaad.

Goed, ik heb dus dat dimmende scherm, een random verdwijnend toetsenbord (en vaak!), een dikke standby drain en de groene waas (stoor ik me niet aan overigens).

Ik wil wel van het toestel houden, maar het wordt heel moeilijk zo. Ik geef m van het weekend een reset en anders haal ik een andere.
Zit inderdaad niet erg mee bij jou... De drain herken ik niet, en de problemen met het toetsenbord ook niet (ik ben vrijwel direct overgestapt op swiftkey, wellicht daarom). Zal vanavond eens kijken hoe de groene gloed/dimming bij belasting bij de mijne naar voren komen.

Heb je overigens een factory reset voor je drain geprobeerd?
Heb je de telefoon gedebloat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
MrMaxedTank schreef op maandag 12 april 2021 @ 16:55:
[...]

Heb je overigens een factory reset voor je drain geprobeerd?
Heb je de telefoon gedebloat?
Nog geen reset gedaan. Niks gedebloat.

Uiteraard wel de hele riedel verder aan logische stappen: updates verwijderen, cache/data clear, system cache wipe, the works. Niks heeft gebaat tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kootje70
  • Nu online
Ik kreeg vanmiddag al een update.
Ik heb nu: MIUI Global 12.0.2 Stabiel 12.0.2.0 (RKHEUXM)
Androidversie: 11 RKQ1.200826.002

Beveiligingsupdate staat op 2021-02-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
hoeveel mb was 'ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal

ovaal

Ik zie 'm nu ook, 6.0M

Volgens https://adimorahblog.com/...e-update-for-the-poco-f3/ is dit de omschrijving:
Xiaomi is pushing a new stable update to the POCO F3 in Europe. It has a version number – MIUI 12.0.2.0 RKHEUXM- to Improve system performance. The update also improved system security and stability, and you can download the build here: Recovery | Fastboot | OTA (Apply from v12.0.1.0)

[ Voor 57% gewijzigd door ovaal op 12-04-2021 19:58 ]

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

kootje70 schreef op maandag 12 april 2021 @ 18:53:
Ik kreeg vanmiddag al een update.
Ik heb nu: MIUI Global 12.0.2 Stabiel 12.0.2.0 (RKHEUXM)
Androidversie: 11 RKQ1.200826.002

Beveiligingsupdate staat op 2021-02-01
Grappig, die stond er bij mij al op.

Bij mij viel vanmiddag op dat er iets mis is met kleuren in sommige UI elementen bij sommige apps. Lijkt mij ook een software bug. Bij Spotify is de voortgangsbalk zwart, en is de play/pauze button niet ok. Bij Dumpert zijn de kleuren gifgroen.

Is dit bij jullie ook zo? Volgens mij zijn mijn display instellingen, op dark modus na, wel standaard.

Links is Mi 9T, rechts is Poco F3.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Y1QNh2t9MPPNGiMhAhxaYSF_cI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mzW9N9LRflQqWEFGh4umSsSK.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JTt803DPg7bjN6tMje9dESlGI08=/x800/filters:strip_exif()/f/image/FHNCKC7JOOWoTNcinrbiaURz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07-06 09:57
J3roen schreef op maandag 12 april 2021 @ 20:30:
[...]

Grappig, die stond er bij mij al op.

Bij mij viel vanmiddag op dat er iets mis is met kleuren in sommige UI elementen bij sommige apps. Lijkt mij ook een software bug. Bij Spotify is de voortgangsbalk zwart, en is de play/pauze button niet ok. Bij Dumpert zijn de kleuren gifgroen.

Is dit bij jullie ook zo? Volgens mij zijn mijn display instellingen, op dark modus na, wel standaard.

Links is Mi 9T, rechts is Poco F3.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Toevallig darkmode aanstaan? Zou je ook beide kunnen vergelijken zonder darkmode.

Ik heb mijn f3 nog niet uitgepakt, maar een maat heeft wel last van dat darm mode niet top werkt in sommige apps, waardoor ze bijvoorbeeld slechtleesbaar worden.
Dit is per app uit te zetten, maar ook niet alle apps worden daarbij weergegeven in de lijst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bartned
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 25-01 17:50
Blekkienl schreef op maandag 12 april 2021 @ 20:35:
[...]

Toevallig darkmode aanstaan? Zou je ook beide kunnen vergelijken zonder darkmode.

Ik heb mijn f3 nog niet uitgepakt, maar een maat heeft wel last van dat darm mode niet top werkt in sommige apps, waardoor ze bijvoorbeeld slechtleesbaar worden.
Dit is per app uit te zetten, maar ook niet alle apps worden daarbij weergegeven in de lijst?
Jep, dit probleem wordt inderdaad veroorzaakt door dark mode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Inderdaad als ik darkmode uitschakel dan is het opgelost. Ik heb het uitgezet voor Spotify en Dumpert nu. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Ok na wat puzzelen lijkt oog mijn drain beter. Ik dénk dat de oplossing was om ok Google detectie uit te zetten, dus dat is mssn het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik zit te kijken naar een nieuw toestel en zit te twijfelen tussen de Mi 11i, Vivo X60 en Poco F3.
Het nadeel is dat de Mi 11i nog iet uit is en de Europese variant van de Vivo X60 ook nog niet.

Ik heb nu een OnePlus 7T Pro en vroeg me af of het de moeite waard is om te "upgraden" vanaf de OP naar de Poco F3. Ik heb al zitten googelen maar kan niet echt een vergelijking vinden (behalve dan de specs).

Zijn er hier meer mensen die van bijv. een OP7 of vergelijkbaar toestel komen en denken jullie dat een upgrade is?

Zijn er daarnaast mensen die komen vanaf een curved display?
Ik ben het curved display eigenlijk zat, maar vraag me af of gestures wel fijn werken op een plat scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal

ovaal

Vannacht zag het stroomverbruik er een stuk beter uit, gelukkig
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DUbrQV98TRDlF5HurvF55X33-pM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WEsA2WWQuMDOdXPJ9KoUc1Mr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evius
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-07 19:22
Inmiddels een paar dagen na een factory reset.
Het enige wat ik veranderd heb is de default klok widget ( en dus als resultaat ook de wekker functie ) vervangen door die van google i.p.v de bijgeleverde klok.

Geen willekeurige reset of power down meer gehad.

Even aankijken of het zo blijft een weekje alvorens ik me weer ga wagen aan het debloaten. Alleen lastig te zeggen wat het nu veroorzaakt heeft als dit de oplossing blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
ovaal schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 10:14:
Vannacht zag het stroomverbruik er een stuk beter uit, gelukkig
[Afbeelding]
Wat had je veranderd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ovaal

ovaal

Het enige wat ik aan had staan was NFC, die heb ik ook uitgezet. En verder een reboot gedaan.
De telefoon is nu de hele dag aan, een paar keer even de wifi en meer niet, en heeft nog 72% over.

Maar behalve mail lezen, mijn Deco weer aan de praat krijgen en apps updaten heb ik ook helemaal niets gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-06 19:36
Zojuist mijn 256GB witte versie besteld van de F3. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
Hmm vannacht heeft de mijne ook een battery drain gehad. Van 29% om 23:00 naar 0% om 4:00.

Wel met SIM, Wifi en de hele mikmak aan, maar zou toch niet mogen gebeuren. Even aankijken hoe zicht dit ontwikkelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Harmani schreef op woensdag 14 april 2021 @ 12:51:
Hmm vannacht heeft de mijne ook een battery drain gehad. Van 29% om 23:00 naar 0% om 4:00.

Wel met SIM, Wifi en de hele mikmak aan, maar zou toch niet mogen gebeuren. Even aankijken hoe zicht dit ontwikkelt.
Wellicht is er een system update (kreeg ik gisteren). Daarnaast zijn het uitzetten van
Ok Google detectie en, wat ik hierboven las, NFC twee dingen die je potentieel kan proberen.

Mijn standby drain is nu best ok eigenlijk, was eerst echt waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:30
Ik heb net mijn Poco binnen maar de multitaskknop linksonder in beeld werkt bij mijn niet.
Als ik daarop druk krijg ik een leeg scherm.
Krijg zo snel ook niet gevonden wat ik de knoppen kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
coob schreef op woensdag 14 april 2021 @ 16:15:
Ik heb net mijn Poco binnen maar de multitaskknop linksonder in beeld werkt bij mijn niet.
Als ik daarop druk krijg ik een leeg scherm.
Krijg zo snel ook niet gevonden wat ik de knoppen kan instellen?
Heb je een 3rd party launcher in gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
vaagisdenaam schreef op woensdag 14 april 2021 @ 16:20:
[...]

Heb je een 3rd party launcher in gebruik?
Ja, microsoft launcher.
Maar ook met de originele launcher werkt de knop niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Ik heb hier wat van gelezen een poos terug. Probeer de Poco launcher eens default te maken en te rebooten?

Volgens mij ligt het namelijk aan miui12 gestures icm een andere launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Ja, poco-launcher en dan opnieuw opstarten deed het hem.
Kijken hoe ik het in ms-launcher voor elkaar krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
coob schreef op woensdag 14 april 2021 @ 16:54:
Ja, poco-launcher en dan opnieuw opstarten deed het hem.
Kijken hoe ik het in ms-launcher voor elkaar krijg.
Melantrix schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 15:01:
Voor de mensen die een third party launcher gebruiken en een issue hebben met de recents apps knop:

https://forum.xda-develop...5795/page-2#post-84518391

TLDR: download een oudere versie van Poco rom, en je kan daarna zonder problemen rebooten. (nee je kan de poco launcher er daarna niet afgooien, dat heb ik al geprobeerd maar dan is ie weer stuk..)

dus:
1. install oudere versie van poco launcher (dus je downgrad hem) -> juiste versie in link hierboven
2. stel je launcher in zoals je wilt
3. profit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Straks mee aan de slag. Tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detim
Zijn er hier ook nog mensen die het toestel gebruiken om te bellen toevallig? :p

Heb het toestel nu een paar dagen in gebruik, ben eigenlijk best tevreden, maar de sensor bij mijn oor is echt drama. Het scherm gaat zeer regelmatig niet op zwart waardoor ik behoorlijk vaak knoppen in druk tijdens een telefoongesprek. Is vrij slecht werkbaar wat dat betreft.
Ook als je start met bellen komt het voor dat hij zwart is, als de andere kant dan opneemt gaat het scherm opeens weer aan.
Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
detim schreef op woensdag 14 april 2021 @ 21:03:
Zijn er hier ook nog mensen die het toestel gebruiken om te bellen toevallig? :p

Heb het toestel nu een paar dagen in gebruik, ben eigenlijk best tevreden, maar de sensor bij mijn oor is echt drama. Het scherm gaat zeer regelmatig niet op zwart waardoor ik behoorlijk vaak knoppen in druk tijdens een telefoongesprek. Is vrij slecht werkbaar wat dat betreft.
Ook als je start met bellen komt het voor dat hij zwart is, als de andere kant dan opneemt gaat het scherm opeens weer aan.
Werkt hier prima. Er was me niets opgevallen en test het nu net ff door m’n voicemail te bellen. Werkt zoals verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Done!
Werkt nu perfect icm ms launcher.
Ook nog even afwachten of alle meldingen binnenkomen.
Bij mijn Mi9 kon ik instellen dat de homeknop inhouden,scherm uit was. Dat krijg ik hier niet gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
Het valt me ook op dat de proximity sensor onbetrouwbaar werkt. Het scherm gaat lang niet altijd uit als je hem aan je oor houdt. Of wanneer je het test met je hand.

Ook herkenbaar bij anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detim
Harmani schreef op woensdag 14 april 2021 @ 21:41:
Het valt me ook op dat de proximity sensor onbetrouwbaar werkt. Het scherm gaat lang niet altijd uit als je hem aan je oor houdt. Of wanneer je het test met je hand.

Hoop echt dat ze dit softwarematig kunnen fixen... Ben heel groot deel van de dag aan het bellen en anders moet ik hem helaas terug sturen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricce
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-05 07:36

Harmani schreef op woensdag 14 april 2021 @ 21:41:

Werkt hier prima als ik bovenkant van de f3 dicht bij mn hoofd houd. net getest door 10x telefoon heen en weer te bewegen en scherm gaat aan en uit tijdens bellen.

Werkt niet als ik het met mn hand test :?

[ Voor 37% gewijzigd door Ricce op 14-04-2021 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 04-07 13:28
Ricce schreef op woensdag 14 april 2021 @ 22:29:
[...]

Werkt hier prima als ik bovenkant van de f3 dicht bij mn hoofd houd. net getest door 10x telefoon heen en weer te bewegen en scherm gaat aan en uit tijdens bellen.

Werkt niet als ik het met mn hand test :?
Net getest en bij mij werkt t dus niet. Heb een sensor test app geïnstalleerd en de proximity sensor blijft op 5cm staan, maakt niet uit wat ik doe. Hand erop, tegen oor aan, in poco launcher, in Microsoft launcher, direct na reboot etc...

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detim
Volgensmij hangt het er ook vanaf hoe sterk het omgevingslicht is.. Hoe lichter hoe slechter het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricce
detim schreef op woensdag 14 april 2021 @ 22:35:
Volgensmij hangt het er ook vanaf hoe sterk het omgevingslicht is.. Hoe lichter hoe slechter het werkt.
dat zou kunnen, zit nu in schemerlicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
En als je het scherm uitzet met de powerknop als je gaat bellen? Werkt dat? Zou (een brakke) workaround zijn.

Edit: ik heb vandaag buiten in de zon wat gebeld, ging prima. Dus ook met veel omgevingslicht kán het wel.

[ Voor 34% gewijzigd door jodeltje op 14-04-2021 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detim
jodeltje schreef op woensdag 14 april 2021 @ 23:03:
En als je het scherm uitzet met de powerknop als je gaat bellen? Werkt dat? Zou (een brakke) workaround zijn.

Edit: ik heb vandaag buiten in de zon wat gebeld, ging prima. Dus ook met veel omgevingslicht kán het wel.
Jep, dat werkt wel, maar is niet ideaal natuurlijk.
Soms gaat hij namelijk wel uit en met de knop gaat hij dan juist weer aan.
Werkt een beetje onvoorspelbaar iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-06 12:30
Melantrix schreef op woensdag 14 april 2021 @ 22:35:
[...]

Net getest en bij mij werkt t dus niet. Heb een sensor test app geïnstalleerd en de proximity sensor blijft op 5cm staan, maakt niet uit wat ik doe. Hand erop, tegen oor aan, in poco launcher, in Microsoft launcher, direct na reboot etc...
Hier hetzelfde... 😞

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 04-07 13:28
Maar er zijn dus mensen die hier geen last van hebben? Bij jullie werkt de proximity sensor wel naar behoren?

Kunnen we een vergelijking maken qua software e.d.?

Ik heb de poco f3 256.
Ik heb hem niet unlocked/root maar wel gedebloat.
Ik draai een third party launcher (Microsoft launcher)
Ik heb de oude poco launcher geïnstalleerd zodat ik geen last heb van de third party launcher bug.
Ik heb developer tools aan staan
Ik heb wel last van de issue dat de proximity sensor niks doet.

Als meer mensen dit willen posten (en misschien meer wat relevant kan zijn) kunnen we kijken of we een gemene deler kunnen vinden..

Type: F3 8/256
ROM: Stock, locked, wel debloat
Launcher: Stock MIUI
Developer mode: Aan
Launcher: Microsoft Launcher (oude poco launcher staat nog geinstalleerd ivm recent apps bug)

Proximity sensor issue: JA

[ Voor 17% gewijzigd door Melantrix op 15-04-2021 09:59 ]

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
ROM: Stock, locked, geen debloat
Developer mode: Aan

Proximity sensor issue: JA, soms

Wel ontzettend wisselend resultaat. Soms werkt hij heel goed, soms in hetzelfde gesprek met dezelfde omstandigheden ineens niet meer.

Ik heb ook al een paar gehad dat ik hem per ongeluk unlocked in mijn broekzak stak. Vervolgens allerlei onbedoelde bedieningen. Ik ben gewend dat een telefoon dan vanzelf het scherm uitschakelt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-06 12:30
ROM: Stock Miui 12.0.2.0 (RKHEUMX), locked, geen debloat
Developer mode: uit

Ik zet mijn scherm uit als ik ga bellen.

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detim
Type: F3 6/128
ROM: Stock Miui 12.0.2.0 (RKHEUMX)

Lees dat meer toestellen het hebben van xiaomi: https://en.gizchina.it/20...fix-proximity-sensor-bug/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartned
ROM: Stock Miui 12.0.2.0 (RKHEUMX), locked, geen debloat

Proximity sensor issue: Nee

Geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Launcher: microsoft
Developer mode: aan

Proximity sensor issue: nee

Ik ben er super happy mee.
Erg vlot toestel en 120hz scherm merk je echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricce
ROM: Stock Miui 12.0.2.0 (RKHEUMX), geen debloat

[ Voor 4% gewijzigd door Ricce op 15-04-2021 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Launcher: microsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal

ovaal

Launcher: Nova

Proximity sensor issue: nog geen last van

Ik heb wel net een paar cases en screenprotectors binnen gekregen van Alie, straks uitpakken en kijken of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-07 17:55
Weet iemand hoe ik een hogere helderheid kan forceren? Ik heb gezien dat 't redelijk fel kan als je sunlight mode aanzet en ermee in lichte ruimte bent, alleen ook bij niet automatische helderheid vind ik het niet bijzonder fel als ik gewoon binnen ben. Als in, minder dan mijn Mi 9T van 2 jaar geleden. :?

[ Voor 9% gewijzigd door Luca op 15-04-2021 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raystef66
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 26-06-2024

Heb hetzelfde probleem - lees hier ff het topic dat ik hierover maakte
https://forum.xda-develop...es.4261959/#post-84843017

Ook de verbinding valt gewoonweg uit. Andere kant hoort mij niet maar ik wel.
Een hoop false touches enz...

Trouwens het is ook zo een onbetrouwbare ultrasone sensor. Test hem even in de kernel settings.
Je kan de sensor zelfs met de hand van achter op code 0 brengen. Of van bovenuit.
Het is wellicht daardoor dat het scherm soms oplicht op ongeregelde wijze omdat de sensor op de een of andere manier ervaart dat hij niet geblocked is.

[ Voor 15% gewijzigd door raystef66 op 15-04-2021 20:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
Melantrix schreef op woensdag 14 april 2021 @ 22:35:
[...]

Heb ook een aantal proximity test apps geïnstalleerd, geen werkte. Ook het geheime menu wat je met * # * # 6484 # * # * tevoorschijn kan halen werkte niet. Het enige wat wel werkte bij mij was Sensors tab in de CPU-Z app, die geeft correct de waarde weer, alleen 0.0 of 5.0, geen int/float ertussenin.

edit: na zelf nog een keer in het CIT menu te zijn gegaan en het te proberen lukt het me nu wel om de waarde te laten veranderen. Misschien omdat het nu wat donkerder is in de ruimte waar ik ben?

edit 2: nog iets merkwaardigs: de waarde lijkt alleen te veranderen bij enigszins abrupte afstands veranderingen. Als ik met mijn hand de waarde op 0.0 zet en dan heel langzaam mijn hand weghaal lukt het me om de waarde op 0.0 te laten staan zonder iets voor de telefoon te hebben. Hetzelfde kan door de waarde op 5.0 te zetten en dan langzaam naar mijn gezicht te bewegen, de waarde verandert dan niet. Lijkt me iets met de software te maken hebben dan, bug in de rising/faling edge detector ofzo.

[ Voor 34% gewijzigd door Bitage op 15-04-2021 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Luca schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:28:
Weet iemand hoe ik een hogere helderheid kan forceren? Ik heb gezien dat 't redelijk fel kan als je sunlight mode aanzet en ermee in lichte ruimte bent, alleen ook bij niet automatische helderheid vind ik het niet bijzonder fel als ik gewoon binnen ben. Als in, minder dan mijn Mi 9T van 2 jaar geleden. :?
Ik weet niet of en hoe je het kunt forceren maar als ik de brightness maximaal instel en de Mi 9t en de F3 naast elkaar leg, dan is de F3 absoluut meer helder. Als dat niet zo is, dan is wellicht je scherm niet ok.

Als ik de telefoons zelf laat kiezen dan is de Mi 9T iets meer helder. De F3 dimt dus meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-07 17:55
J3roen schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:33:
[...]

Ik weet niet of en hoe je het kunt forceren maar als ik de brightness maximaal instel en de Mi 9t en de F3 naast elkaar leg, dan is de F3 absoluut meer helder. Als dat niet zo is, dan is wellicht je scherm niet ok.

Als ik de telefoons zelf laat kiezen dan is de Mi 9T iets meer helder. De F3 dimt dus meer.
Ik denk dat het kwam omdat mijn telefoon op dat moment druk bezig was met apps installeren/alles instellen en je daardoor hetzelfde effect krijgt als bij het gamen. Het is nu namelijk gewoon goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Heeft iemand 'ok google' fatsoenlijk aan de praat. Ene keer doet ie het wel. Andere keer niet.
Volgens mij een miui probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
Vandaag irriteer ik mij kapot aan het feit dat ik geen notificaties van nieuwe Gmail emails krijg. Batterijbesparing staat uit, meldingen in de Gmail app staan gewoon aan, meldingen bij Apps -> Gmail staan ook aan. Bij zowel 'Batterij -> App Batterijbesparing' en het 'Autostart' menu staat Gmail uberhaupt niet in de lijst met apps, dus daar kan ik geen instellingen van inzien of wijzigen. Ik heb helemaal niets gewijzigd de afgelopen dagen, en toch ontving ik aanvankelijk van al m'n emailadressen notificaties, gisteren nog maar van 1 account en vandaag dus helemaal geen Gmailnotificaties meer. Iemand tips?
Worstkaas schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 21:51:
Heeft iemand 'ok google' fatsoenlijk aan de praat. Ene keer doet ie het wel. Andere keer niet.
Volgens mij een miui probleem.
Als ik op mijn home screen ben werkt "Hey/OK Google" prima (icm Nova Launcher).

[ Voor 18% gewijzigd door Frolow op 16-04-2021 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Frolow schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:40:
Vandaag irriteer ik mij kapot aan het feit dat ik geen notificaties van nieuwe Gmail emails krijg. Batterijbesparing staat uit, meldingen in de Gmail app staan gewoon aan, meldingen bij Apps -> Gmail staan ook aan. Bij zowel 'Batterij -> App Batterijbesparing' en het 'Autostart' menu staat Gmail uberhaupt niet in de lijst met apps, dus daar kan ik geen instellingen van inzien of wijzigen. Ik heb helemaal niets gewijzigd de afgelopen dagen, en toch ontving ik aanvankelijk van al m'n emailadressen notificaties, gisteren nog maar van 1 account en vandaag dus helemaal geen Gmailnotificaties meer. Iemand tips?

[...]

Als ik op mijn home screen ben werkt "Hey/OK Google" prima (icm Nova Launcher).
Ik merkte het bij Signal, opeens vandaag geen meldingen, open de app, wachten daar allemaal berichtjes. Een herstart fixte het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-07 23:02
edit:verkeerde topic

[ Voor 68% gewijzigd door ElMayo op 17-04-2021 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 12:02
Ik kan sinds de update geen individuele apps meer uitsluiten van dark mode.. Jullie nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
jodeltje schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:59:
[...]

Ik merkte het bij Signal, opeens vandaag geen meldingen, open de app, wachten daar allemaal berichtjes. Een herstart fixte het
Beetje suf dat ik zelf niet Have you tried turning it off and on? geprobeerd had, maar het heeft inderdaad gewerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blekkienl
Heeft er iemand al een fijne gcam voor de poco F3/k40?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kootje70
  • Nu online
Blekkienl schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 20:58:
Heeft er iemand al een fijne gcam voor de poco F3/k40?
Ja 😏
https://www.naldotech.com...3-google-camera-gcam-apk/
Ik gebruik deze, lijkt toch betere/scherpere foto’s te maken.
(Kan ook tussen de oren zitten 😜)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Iemand hier die direct via mi.com besteld heeft? Hoelang duurde het en vanuit welke land leveren ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartned
ElMayo schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:24:
Iemand hier die direct via mi.com besteld heeft? Hoelang duurde het en vanuit welke land leveren ze?
Zou Duitsland moeten zijn met DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marty12345
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-04 13:28
Zit nog steeds met een dilemma.. Koop ik de f3 of niet. Ik lees verschillende bugs in de software, oververhitting, sherm brightness.
Hoe zit het nou? Is er inmiddels of komt er een software update om deze dingen te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-07 14:30

markvt

Peppi Cola

ElMayo schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:24:
Duitsland denk ik, kwam met DHL. Vrijdags besteld, maandag binnen.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blekkienl
Marty12345 schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:50:
Zit nog steeds met een dilemma.. Koop ik de f3 of niet. Ik lees verschillende bugs in de software, oververhitting, sherm brightness.
Hoe zit het nou? Is er inmiddels of komt er een software update om deze dingen te verhelpen?
Software bugs en oververhitting nog niet opgemerkt.

Ik gebruik de standaard launcher en nog geen zware apps gebruikt.

In de zon is het scherm na een tijdje merkbaar minder fel. Hopelijk op te lossen door een software update? Binnen is het scherm op max Brightness behoorlijk fel!

Persoonlijk vind ik het een erg fijn toestel en zeker een vooruitgang TOV mi note 10 lite.
WiFi 6 is ook een merkbaar verschil in snelheid en bereik. (Router ax3600)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Marty12345 schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:50:
Ik merk persoonlijk alleen een wisselende batterijduur en notificaties die soms opeens niet binnenkwamen. Herstart verhielp beide. De hardware is indrukwekkend, de software niet, maar ik ga er wel vanuit dat dit opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxedTank
Heb inmiddels ook een eigenaardig verschijnsel met de telefoon. Gisteren is het mij twee keer overkomen dat ik probeer mijn telefoon op te laden tijdens het spelen van een
licht spel (een spel wat de poco minstens 6 uur op een lading kan draaien) en dat hij stop met laden op 45%. Tot 45% gaat het snel, daarna blijft hij wel aangeven dat hij nog aan het laden is, maar komt er niets meer bij. Ik heb dit inmiddels getest met verschillende opladers (de officiele en een paar andere QC 3 laders, van mijn Pocophone f1 bijvoorbeeld) en het blijft gebeuren. De telefoon is ook niet echt warm tijdens het laden en functioneert verder normaal.

Heeft iemand anders dit ook?

Wellicht lost het zichzelf op als ik een factory reset doe als ik de bootloader unlock later deze week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YangWenli
Mijn scherm dimt inderdaad na een tijdje in de zon maar een paar minuten later licht hij weer op. Typisch zo'n Miui dingetje dat ben ik wel gewend. Voor de rest geen problemen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-07 22:09
Net een update gehad naar MIUI Global 12.0.4. (12.0.4.0(RKHEUXM))

Dit stond er in de omschrijving:
Optimalisatie: Stand-by stroomverbruik 's nachts
Repareren: Schermhelderheid is tijdens games onverwacht verlaagd

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raystef66
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 26-06-2024
ToasterxD schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:37:

Het haptic motor gekraak is daarmee nu ook opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golden1988
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:27
Momenteel twijfel ik over de aanschaf van deze Poco F3 of de A52 van samsung. Dit vooral om het updatebeleid en privacy beleid van poco/xiaomi. Vooral nu met de early bird prijs is de F3 zeer interressant.

Over reclame's lees ik ook de meest uiteenlopende zaken. gezien de early bird prijs vanavond eindigt moet ik maar snel een keuze gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
golden1988 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:22:
Momenteel twijfel ik over de aanschaf van deze Poco F3 of de A52 van samsung. Dit vooral om het updatebeleid en privacy beleid van poco/xiaomi. Vooral nu met de early bird prijs is de F3 zeer interressant.

Over reclame's lees ik ook de meest uiteenlopende zaken. gezien de early bird prijs vanavond eindigt moet ik maar snel een keuze gaan maken.
Ik heb letterlijk zo’n beetje alle iPhones gehad tot aan de 12 Pro max. Ik krijg dit toestel vandaag binnen. Word me 1e android toestel na een galaxy s4 ooit te hebben gehad.

Zal je wel laten weten hoop ik voor vanavond hoe hij is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golden1988
ElMayo schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:27:
[...]

Ik heb letterlijk zo’n beetje alle iPhones gehad tot aan de 12 Pro max. Ik krijg dit toestel vandaag binnen. Word me 1e android toestel na een galaxy s4 ooit te hebben gehad.

Zal je wel laten weten hoop ik voor vanavond hoe hij is
Momenteel heb ik ook een iphone van het werk, maar mis toch android, ik had hiervoor een Oneplus 8. momenteel gebruik ik de iphone met dual sim, maar dit vind ik niet prettig, werkt op android, vind ik beter.

Ik ben benieuwd naar je ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
golden1988 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:31:
[...]

Momenteel heb ik ook een iphone van het werk, maar mis toch android, ik had hiervoor een Oneplus 8. momenteel gebruik ik de iphone met dual sim, maar dit vind ik niet prettig, werkt op android, vind ik beter.

Ik ben benieuwd naar je ervaringen!
En hij is binnen! Je hoort later op de dag van me

[ Voor 31% gewijzigd door ElMayo op 20-04-2021 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golden1988
ElMayo schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:50:
[...]

[Afbeelding]

En hij is binnen! Je hoort later op de dag van me
nice, success met uitpakken en instaleren:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blekkienl
ToasterxD schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:37:

Lijkt dat het dimmen in de felle zon niet meer voorkomt. ( Ten minste, sta nu in de felle zon dit te typen en geen enkel probleem meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
raystef66 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 11:31:
[...]
Het haptic motor gekraak is daarmee nu ook opgelost.
Blekkienl schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:23:
[...]
Lijkt dat het dimmen in de felle zon niet meer voorkomt. ( Ten minste, sta nu in de felle zon dit te typen en geen enkel probleem meer)
Mijn batterij loopt ook nauwelijks meer leeg snachts
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jBxXz9mCQOx-TLjpgGwSiOFG7P0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vD5SEKpgOtOT0BcJGjm3cglQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Zojuist ook de Poco F3 8/256gb besteld.

Kom vanaf een OnePlus 7T Pro, wil graag een keer iets anders en ben het afgeronde scherm zat..

Ben benieuwd of hij gaat bevallen, aangezien de camera's en mogelijk accuduur toch wel beter zijn van de OP.

Anders kan hij altijd nog weer retour 😅

Zijn er meer mensen die vanaf een soort gelijk toestel komen?
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Poco F3 5G] Levertijden & Prijzen