Toon posts:

[bug] Forum - posts verdwenen

Pagina: 1
Acties:

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:31
Info

Firefox 78.8 ESR + Ghostery (ingelogd, regulier)
Edge 88 (niet-ingelogd, regulier & in-private)
Win 10 20H2

Andriod 9 (Smartphone, 4G)
Firefox laatste versie (ingelogd, regulier)

In topic: Het grote Mazda topic #1
Had ik een korte vraag gesteld aan S3N en S3N had een antwoord gegeven. (ongeveer 16.00 vandaag)

2 mins later geef een refresh, post weg.
Daarop Edge geprobeerd (ook weg), Smartphone gepakt (hetzelfde resultaat)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Huuu peerd

Dat is wel heel appart ja, ik zie die post namelijk gewoon in je myreact staan: D_Jeff in "Het grote Mazda topic #1"

Maar die post is inderdaad pleite, was van 15:18

Deze link werkt dan weer wel:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/66393810

Een mummy uit z'n verband trekken is nooit grappig.
Een Napster t-shirt aantrekken voor het concert van Metallica is nooit grappig.

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:55

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Volgens mij is het niet een post probleem maar paginatie. Als je naar 'last' gaat: Het grote Mazda topic #1 zie je twee berichten meer dan dat je naar pagina 157 gaat; Het grote Mazda topic #1 (indexes start at 0, vandaar 156 in de url)

• D_Jeff
Database hick up wellicht?

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Ik zeg luie syncing :+

Try SCE to Aux

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Huuu peerd

Zal niet voor het eerst zijn.

@zeef & @crisp hebben gewoon BC4 in werking gezet ofzo :P

Een mummy uit z'n verband trekken is nooit grappig.
Een Napster t-shirt aantrekken voor het concert van Metallica is nooit grappig.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Douweegbertje schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 16:20:
Volgens mij is het niet een post probleem maar paginatie. Als je naar 'last' gaat: Het grote Mazda topic #1 zie je twee berichten meer dan dat je naar pagina 157 gaat; Het grote Mazda topic #1 (indexes start at 0, vandaar 156 in de url)
Interessant! Maar er gaat wel meer mis, want in VV staat het topic ook te laag, met "Laatste reactie geplaatst door Crodanf" om 15:12, terwijl er om 15:16 en 15:20 nog gepost is, volgens jouw /last-link, waarbij de laatste reactie van user s3n is.

https://shouldiblamecaching.com/

[Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 04-03-2021 16:32]

https://oneerlijkewoz.nl
I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Mogelijk dat dit er ook mee te maken heeft? Het Speciaalbiertopic III is grijs (dwz geen update?) tussen de blauwe topics in. Vreemd :)

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:22

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik heb wat topics opnieuw laten tellen, zou nu beter moeten gaan

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• D_Jeff
@Kees Re-indexen. Dank, ik bekijk het straks :)

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee