Toon posts:

[Bug] Kan niet zoeken op 'Moustache' in Electrische fietsen

Pagina: 1
Acties:

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:39
Ik probeer te zoeken op het woord Moustache in: Het grote elektrische fietsen topic deel 3

In overige topics lukt dit wel, het resultaat van de zoekactie is:

URL: Het grote elektrische fietsen topic deel 3
Foutcode: 0 [NoHostAvailableException]
Tijdstip: 03-03-2021 14:54:24
Request ID: Twk-eun-web2_203.1.0_2408_603f95107312b0.48499863
Request ID: Twk-eun-web2_203.1.0_2408_603f95107312b0.48499863

Dit lukt me niet op Chrome 88, Edge 87 en Edge 88. Ook niet in de InPrivate modus van Edge. Zowel in- als uitgelogd krijg ik deze melding.

Dit gaat zowel mis op Windows 10 20H2 als op Windows 10 1909.

Als ik zoek op 'Moust' doet 'ie het wel. Het woord moustache wordt nergens vermeld in het topic, maar dat zou niet mogen zorgen voor die error, lijkt me.

[Voor 10% gewijzigd door rscheper op 03-03-2021 15:04]

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:28

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Dat lijkt er wel voor te zorgen dat die error getriggered word. Als hij namelijk hem op de eerste host niet vind, probeert hij de tweede host en dan de derde host. Die derde host is echter op dit moment aan het her-deployen waardoor hij denkt dat er geen enkele host beschikbaar is.

Wellicht dat we, indien er wel een resultaat terug komt (maar er niets gevonden word) moeten stoppen met zoeken @ACM ?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:17
Oh, dan heb ik met hetzelfde maken denk ik?

URL: [Synology] Vraag en antwoord - deel 3
Foutcode: 0 [NoHostAvailableException]
Tijdstip: 03-03-2021 16:36:45
Request ID: Twk-eun-web2_203.1.1_49677_603fad0da6ff37.99937748

👉🏻 Blog 👈🏻

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee