Verbouwen... verven of schilderen is vaak een van de laatste stappen. Ik zou graag willen weten welk merk verf jullie zoal gebruiken?
Bij de *knip* Gamma en collega's zie je natuurlijk veel Histor en Flexa. Zelf heb ik met de muurverf daarvan matige ervaringen: in 1 keer dekkend, zeggen ze. Dat klopt, na de eerste keer is het in een keer dekkend (2 lagen dus
). Leuk dat het relatief goedkoop is, maar als je 1,5-2x zo veel verf gebruikt, dan is dat voordeel snel weg. Qua lakken vind ik die merken weer wat beter. Daarnaast zie ik Wijzonol tegenwoordig voorbij komen en natuurlijk is er Sigma, wat al van een betere kwaliteit is, als ik het goed begrijp. Ook is mij wel eens verf van De Vos aangeraden.
Welke merken hebben jullie voorkeur en waarom?
Naamsverbasteringen met negatieve insteek zijn niet gewenst.
Bij de *knip* Gamma en collega's zie je natuurlijk veel Histor en Flexa. Zelf heb ik met de muurverf daarvan matige ervaringen: in 1 keer dekkend, zeggen ze. Dat klopt, na de eerste keer is het in een keer dekkend (2 lagen dus

Welke merken hebben jullie voorkeur en waarom?
Naamsverbasteringen met negatieve insteek zijn niet gewenst.
[ Voor 5% gewijzigd door tweakduke op 03-03-2021 21:44 ]
True republicanism is the sovereignty of the people. There are natural and imprescriptible rights which an entire nation has no right to violate. Vive La Republique!