M`n A90J staat er eindelijk. Ik heb ook Geforce streaming aan de praat gekregen dmv de moonlight streaming client op de A90J. Het is een open source gamestream client. Werkt perfect, met 120hz ondersteuning op 4K met maximaal 150 Mbps bitrate.Scheelt weer een nvidia shield TV kopen en aansluiten, wat een beeetje zonde zou zijn geweest gezien er gewoon netjes Google TV word geleverd op deze TV. Aanrader dus als je lokaal games wilt streamen omdat je PC te ver staat om een fatsoenelijke HDMI 2.1 kabel neer te leggen.
Tot zover tevreden met m`n TV. Ik heb hem maar 4 uurtjes in gebruik dus kan er niet super veel kritisch over zeggen. Maar ben wel te spreken hoe netjes de afwerkingen zijn. Zoals de covers voor de voetjes en alle andere cable covers. Erg netjes gedaan.
Tot zover tevreden met m`n TV. Ik heb hem maar 4 uurtjes in gebruik dus kan er niet super veel kritisch over zeggen. Maar ben wel te spreken hoe netjes de afwerkingen zijn. Zoals de covers voor de voetjes en alle andere cable covers. Erg netjes gedaan.
[ Voor 89% gewijzigd door lithiumangel op 16-04-2021 16:11 ]