• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-09 11:47
Ontzettende D2 noob hier, is het het waard om tweemaal Steel te maken voor mn Barbarian en deze te duelwielden om normal door te komen?
De stats stacken toch?

[ Voor 8% gewijzigd door PepieNL op 30-09-2021 08:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jinge
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-02 10:53
PepieNL schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:15:
Ontzettende D2 noob hier, is het het waard om tweemaal Steel te maken voor mn Barbarian en deze te duelwielden om normal door te komen?
De stats stacken toch?
Stats op wapens stacken niet, dus geen 50IAS en 100%OW. Je swingt links en rechts om en om, beide hebben 50% kans op OW. Steel is prima voor act 1 t/m 2, misschien 3. Daarna wordt het erg behelpen.

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
Vroeger heb ik zelf nooit D2 gespeeld, dus ben met D2R helemaal nieuw. Wel heb ik 8 jaar PoE, en daarnaast Last Epoch, Grim Dawn, Wolcen en vroeger D3 gespeeld, dus ben niet onbekend met het ARPG genre. Toch valt D2R erg zwaar.

1) Ik kan helemaal niet wennen aan het potions gebruik. Je hebt 4 potionslots, met daarbij een extra 'bag' voor 4 extra pots. Elke keer die potions handmatig in die bar smijten als ze op zijn is tijdrovend, is hier iets voor?

2) Voortbordurend op 1), ik kan zo'n beetje 10 minuten spelen voordat ik een hele inventory mana potions er doorheen heb gebrand. Skills kosten heel veel mana voor mijn gevoel, en doen ook wel veel damage, maar het is echt alles of niks. Zonder potions geen mana, zonder mana geen damage, waardoor ik dus weer ik weer terug naar town moet.

3) Voortbordurend op 2), damage, gear, en stats. Ik speel een Amazon, probeer nu te levelen volgens de volgende guide; https://www.icy-veins.com...on-physical-bowazon-build
Ben nu level 15, aangekomen in act 2, maar heb de grootste moeite om ook maar iets verder te komen door met name damage. De stats op gear zeggen me he-le-maal niks, en vind het lastig om de vergelijkingen te maken tusen bijv +1 maximum damage, of 1-4 lightning damage to attacks. Dit is slechts een voorbeeld, en weet niet waar ik op moet focussen.

4) Voortbordurend op 3), alles behalve mijn boog (rare) en chest (magic) is nog wit qua gear. Heb het gevoel dat daar het probleem van damage ook vandaan komt, maar weet dus niet hoe ik dat moet fixen omdat ik niet veel items vind, en wat ik tegenkom ook niet beter lijkt te zijn, of is.

5) En last but not least. Drops zijn kennelijk altijd een soort van hidden, maar kan je alleen met Alt zichtbaar krijgen? Heb al met de options lopen spelen, maar krijg het niet lekker voor elkaar.

Ondanks alles van het bovenstaande wil ik het echt wel een goede kans geven, en niet meteen kappen als wat tegenzit. Maar het wordt me nu wel lastig gemaakt. :P Misschien is dit wat het is, en ben ik gewoon minder snel lerend geworden of gewoon niet flexibel meer. Iemand die wat licht op de bovenstaande punten kan schijnen om D2R toch door te pakken?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:06
Gisteren de runes gevonden voor spirit :D nu nog een schild vinden waar ze ook in passen.

Als ik het goed zeg kan cow level op hell een 4-socket schild droppen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lampekap06
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:50
@enira Je begint hier met een soort end-game build en er staat bij heavilly gear dependent. Niet iets wat je in D2 zomaar voor elkaar krijgt. Goede items zijn nogal schaars. Probeer het eens hiermee: https://d2.maxroll.gg/guides/amazon-leveling-guide .

Het is gebruikelijk inderdaad met een volle inventory town te verlaten. Potions kun je met shift-click direct naar je belt sturen (potje in de eerste slot bepaalt wat er achter gevuld kan worden). Je krijgt later een grotere belt met +8 of +12 slots zodat je wat meer potions kwijt kunt.

Aan het begin hoef je niet alles mee te nemen, dit is snel irrelevant. Alleen wat je kunt gebruiken en beter is, hogere level, meer resistances, meer damage, etc. Sommige items leveren op het begin meer goud op, maar ook daarvan heb je later meer dan genoeg dus je hoeft niet te hoarden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jinn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 17:05
enira schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:39:
Vroeger heb ik zelf nooit D2 gespeeld, dus ben met D2R helemaal nieuw. Wel heb ik 8 jaar PoE, en daarnaast Last Epoch, Grim Dawn, Wolcen en vroeger D3 gespeeld, dus ben niet onbekend met het ARPG genre. Toch valt D2R erg zwaar.

1) Ik kan helemaal niet wennen aan het potions gebruik. Je hebt 4 potionslots, met daarbij een extra 'bag' voor 4 extra pots. Elke keer die potions handmatig in die bar smijten als ze op zijn is tijdrovend, is hier iets voor?

2) Voortbordurend op 1), ik kan zo'n beetje 10 minuten spelen voordat ik een hele inventory mana potions er doorheen heb gebrand. Skills kosten heel veel mana voor mijn gevoel, en doen ook wel veel damage, maar het is echt alles of niks. Zonder potions geen mana, zonder mana geen damage, waardoor ik dus weer ik weer terug naar town moet.

3) Voortbordurend op 2), damage, gear, en stats. Ik speel een Amazon, probeer nu te levelen volgens de volgende guide; https://www.icy-veins.com...on-physical-bowazon-build
Ben nu level 15, aangekomen in act 2, maar heb de grootste moeite om ook maar iets verder te komen door met name damage. De stats op gear zeggen me he-le-maal niks, en vind het lastig om de vergelijkingen te maken tusen bijv +1 maximum damage, of 1-4 lightning damage to attacks. Dit is slechts een voorbeeld, en weet niet waar ik op moet focussen.

4) Voortbordurend op 3), alles behalve mijn boog (rare) en chest (magic) is nog wit qua gear. Heb het gevoel dat daar het probleem van damage ook vandaan komt, maar weet dus niet hoe ik dat moet fixen omdat ik niet veel items vind, en wat ik tegenkom ook niet beter lijkt te zijn, of is.

5) En last but not least. Drops zijn kennelijk altijd een soort van hidden, maar kan je alleen met Alt zichtbaar krijgen? Heb al met de options lopen spelen, maar krijg het niet lekker voor elkaar.

Ondanks alles van het bovenstaande wil ik het echt wel een goede kans geven, en niet meteen kappen als wat tegenzit. Maar het wordt me nu wel lastig gemaakt. :P Misschien is dit wat het is, en ben ik gewoon minder snel lerend geworden of gewoon niet flexibel meer. Iemand die wat licht op de bovenstaande punten kan schijnen om D2R toch door te pakken?
Het klopt dat je qua inventory management t.o.v. de andere ARPG's die je noemt, terug in de tijd gaat. Diablo 4 zal dan ook zeker ander inventory management hebben. Tot die tijd zit je met de gebakken peren als je D2R wilt spelen.

Voor de oude garde is dit inventory management vooral inconvenient, maar zit het zo ingebakken dat je er relatief weinig last van hebt. Hoe hoger je lvl en gear, hoe minder last je er van hebt.

Wat een klein beetje verlichting geeft is shift-click. Stel je hebt je onderste rij gevuld met healthpotions, en je shift-clickt daarna in je inventory op een health potion, dan schiet hij direct in je belt op de plek waar al een healthpotion zit. Het blijft echter rommelen met K+M.

Ook het zien van drops is inderdaad een continue luisteren en alt spammen. Volgens mij kun je ook andere settings instellen tegenwoordig, maar zo was het back in the day.

• Jinn
ItMeAedri schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:41:
Gisteren de runes gevonden voor spirit :D nu nog een schild vinden waar ze ook in passen.

Het enige 4-socket (non-paladin) shield dat kan droppen is een Monarch shield. 156 strenght, kan overal in Hell droppen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:19

Ik herinner me niet meer of er echt een makkelijke manier was om vanuit je inventory je belt te vullen, maar als ik doe nu gewoon ctrl-click in de inv om ze te droppen en dan vanaf de grond op te rapen, dan zet ie ze automatisch in de belt. :P
Ja dat is een opstartdingetje. Je krijgt vanzelf items waardoor je mana terugkrijgt bij het aanvallen (aangezien je ama bent).
Maxroll heeft wel mooie levelling guides, zie bijvoorbeeld deze voor amazon: https://d2.maxroll.gg/guides/amazon-leveling-guide
In het begin heb je vooral wat aan runewords. Die krijg je door verschillende runes in de juiste volgorde in items met sockets te stoppen. In de guide die ik linkte staan een aantal handige voorbeelden voor een startende amazon.
Je hebt onder options ergens de mogelijkheid om te zorgen dat alt de zichtbaarheid van de drops togglet in plaats van alleen zichtbaar maakt als je alt ingedrukt houdt. Maar je zult wel elke game weer een keer op alt moeten rammen. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• JoyForever
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 09:24

Zoek een belt zodat je meer potions kwijt kan. Afhankelijk van de belt kan je 8 tot 16 potions kwijt.
Potions vanuit je inventory naar je belt plaatsen met shift linker muisknop

Probeer gear te vinden met mana en/of life steal zodat je minder snel naar je potions hoeft te grijpen..

Voor een bow amazone focus op damage en attack speed (ias). Gebruik een bow met de meeste damage, fast attack speed en liefst ook + skills.

Kwestie van veel tijd erin steken en een beetje geluk, dan vind je beter spullen. En anders kan je altijd nog traden,

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ben die Amazone (https://www.icy-veins.com...on-physical-bowazon-build) ook aan het doen. Scheelt wellicht dat ik al wat items en runewords heb kunnen overhevelen van m'n pally, want so far is het appeltje eitje. Maar goed, ik zat pas bij Act 2.

Reden om 'm zo te spelen is dat ik vroegâh ook zo'n char had. Alleen had die de Buriza-Do Kyanon en na het importeren van die oude save gisteren als offline char kreeg ik erg het idee dat
a) guided arrow icm piercing attack gefixt is, want dat was vroeger een soort van sterrenstelsel aan bolts die door het doel heen vlogen, omkeerden en er nog een keer doorheen vlogen. Nu raakt ie maar één keer, flauw. :+
b) m'n oude char vloog destijds door hell heen op lvl74, maar dat was nog voor synergy's. Is dat met 1.10 of 1.13 zoveel pittiger geworden? Of was het puur de guided arrow bug/exploit/mechanic die het te makkelijk maakte?

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:06

Je kan je pots shift-klikken vanuit je inventory.

• VoedoeAndVodka
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-09 10:36
ItMeAedri schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:41:

Correct, snelste is doorgaans een non-socket monarch vinden en larzuk Q reward in A5 gebruiken om 4 sockets in te krijgen. Reward is wel maar 1 x per difficulty mogelijk.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:46

heuveltje

KoelkastFilosoof

Gaius schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:13:
Ik ben die Amazone (https://www.icy-veins.com...on-physical-bowazon-build) ook aan het doen. Scheelt wellicht dat ik al wat items en runewords heb kunnen overhevelen van m'n pally, want so far is het appeltje eitje. Maar goed, ik zat pas bij Act 2.

Reden om 'm zo te spelen is dat ik vroegâh ook zo'n char had. Alleen had die de Buriza-Do Kyanon en na het importeren van die oude save gisteren als offline char kreeg ik erg het idee dat
a) guided arrow icm piercing attack gefixt is, want dat was vroeger een soort van sterrenstelsel aan bolts die door het doel heen vlogen, omkeerden en er nog een keer doorheen vlogen. Nu raakt ie maar één keer, flauw.
Dat hebben ze ergens op een punt "verbeterd". Hij kan nog steeds meerdere keren piercen.
Je begint met waarde X kans dat hij pierced.(ahankelij van piercing lvl) en elke keer als hij pierced word x met 20% ofzo verlaagd. Dus met voldoende waarde kan hij meerdere keren piercen,.

Ben ook wel benieuwd of mijn geheugen over hoe simpel Hell uiteindelijk was, nog overeen komt met hoe het nu is. Scheelde ook dat toen ik nog speelde. 90% van de uniques&rares al werden gezien als "vendor trash" en je die dus bijna in je schoot geworpen werden. Nu is nog lang niet iedereen voorzien van de "god tier" items, dus heb je dat natuurlijk ook niet.

[ Voor 14% gewijzigd door heuveltje op 30-09-2021 11:20 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
Tijdens het spelen crashte mijn hele pc. Na een reboot op een of andere manier compleet opnieuw moeten inloggen in battle.net en ook zijn al mijn diablo 2 options gereset. Nu blijkt dus dat mijn offline sorceress lvl20 compleet verdwenen is wat wel echt aardig zuur is. Een nieuwe character aanmaken onder dezelfde naam kan ook niet omdat hij al bestaat volgens de game.

Enige wat nog wel bestaat is een offline shared stash maar meeste loot zat in de non shared stash.

Iemand een oplossing hiervoor? De save files van de verdwenen character lijken nog wel op de harde schijf te staan als ik daarnaartoe ga in windows.

Mijn online characters zijn er overigens nog wel (maar wilde bewust offline spelen vanwege de ultra lage latency)

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 09:10
Ik moet zeggen dat ik het vrij relaxed vind spelen op de Xbox. Werkt eigenlijk prima.

Ik hoop alleen dat ze de inventory nog eens aanpassen zodat je riem met potions niet midden in het scherm staat. Ik merk dat ik vaak met de cursor vanuit m’n inventory naar boven ga en dan blokkeert het schermpje met potions de ringen en riem.

• E.J.
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik vind 'm ook prima de luxe op Xbox!

Inderdaad de riem zit soms in de weg, vind het door de menu's gaan ook wat stroef gaan maar onder aan de streep alles goed.

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:15

lord_fh

PS5

Eerste frustratie hier, ik op ps5 lekker even normal runnen (lvlen voor nightmare en item hunt) , andy, meph, dia, cow, en wilde daarna baal doen, had een mega dikke unique gloves set van dia, met veel mf find ook, ik sta bij baal zn throne , game crash......

Zooi kwijt, qube moest ik op 1 of andere manier ook weer gaan halen .... moest even paar keer tot 10 tellen

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 13:45

garrow

PSN: Garrow1978

Mochten er mensen zijn welke samen willen spelen op de PS. Voeg me maar toe👍
Heb een Sorc lvl 23 einde act 2 en een Paladin lvl 12

• Gaius
  • Niet online
Vraagje, heeft gold nog enig nut behalve gambling? Ik had namelijk zojuist een gambling-guide zitten lezen, en daar werd beweerd dat het geen valide farming-methode is, aangezien de kansen erg klein zijn. Nu geloof ik best dat je niet gelijk bij de eerste paar keer er een unique item uit sleept, maar als je met je gold verder toch niks kan doen, lijkt het mij de beste manier om van je gold af te komen?

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 20:27

Canon23

>>MY<< world

Gaius schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:05:
Vraagje, heeft gold nog enig nut behalve gambling? Ik had namelijk zojuist een gambling-guide zitten lezen, en daar werd beweerd dat het geen valide farming-methode is, aangezien de kansen erg klein zijn. Nu geloof ik best dat je niet gelijk bij de eerste paar keer er een unique item uit sleept, maar als je met je gold verder toch niks kan doen, lijkt het mij de beste manier om van je gold af te komen?
Gear repar en merc resurection

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 10:57
40 euro vind ik helaas teveel voor deze game, 30 euro zo wat meer op z'n plaats zijn.
Ik ben wel een groot D2 fan. Handen jeuken om te halen, maar mindset says nope, wacht nog maar heel ff.

• Gaius
  • Niet online
Canon23 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:07:
[...]

Gear repar en merc resurection
Ja okay, maar daar heb je niet de miljoenen voor nodig die je opraapt. :)
Gambling it is dan. Komt mooi uit, heb crap ringen. :P

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 11:17
Neoseer schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:10:
40 euro vind ik helaas teveel voor deze game, 30 euro zo wat meer op z'n plaats zijn.
Ik ben wel een groot D2 fan. Handen jeuken om te halen, maar mindset says nope, wacht nog maar heel ff.
Ik moest ook even twee keer nadenken. Beta gespeeld en zeer positief verrast en na release (ik doe uit principe niet aan pre-orders) toch gekocht. Na een paar dagen nog steeds geen spijt van ;)

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neoseer
duke99 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:25:
[...]

Ik moest ook even twee keer nadenken. Beta gespeeld en zeer positief verrast en na release (ik doe uit principe niet aan pre-orders) toch gekocht. Na een paar dagen nog steeds geen spijt van ;)
Nou wie weet laat ik mijzelf nog overhalen, nog steeds twijfels. ;)

• Mugwump
duke99 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:25:
[...]

Ik twijfelde ook of het me meer zou boeien dan even een paar uurtjes spelen, maar vooralsnog zeker geen spijt van de aankoop.
Bij remakes vraag je je toch altijd af of ze de tand des tijds wel hebben doorstaan aangezien het verder hoofdzakelijk een grafische upgrade is, maar de gameplay van D2 blijft zeker tof.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-07 23:24
Als er nog mensen een boost nodig hebben op SC dan moet je maar ff dmen ;) niet bijster goeie gear maar ben wel 75 met sorc inmiddels.

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:46

heuveltje

KoelkastFilosoof

Mugwump schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:51:
[...]

Ik twijfelde ook of het me meer zou boeien dan even een paar uurtjes spelen, maar vooralsnog zeker geen spijt van de aankoop.
Bij remakes vraag je je toch altijd af of ze de tand des tijds wel hebben doorstaan aangezien het verder hoofdzakelijk een grafische upgrade is, maar de gameplay van D2 blijft zeker tof.
Ik moet wel zeggen dat je dat meer voelt voor melee builds.
Ik heb nu een assasin begonnen, en ik merk gewoon dat je dan gewoon veel meer de beperkingen van een oude game voelt. het maar in 8 richtingen kunnen lopen, te precies moeten klikken, stunlocked worden, te veel zooi op de grond waardoor je daarop kllkt. maar 2 skillknoppen actief kunnen hebben etc.

Op een of andere reden merk ik dat veel meer op mijn ass dan op mijn amazon.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

heuveltje schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:17:
[...]

Ik moet wel zeggen dat dat meer voelt voor casters.
Ik heb nu een assasin begonnen, en ik merk gewoon dat je dan gewoon veel meer de beperkingen van een oude game voelt. het maar in 8 richtingen kunnen lopen, te precies moeten klikken, stunlocked worden, te veel zooi op de grond waardoor je daarop kllkt. maar 2 skillknoppen actief kunnen hebben etc.

Op een of andere reden merk ik dat veel meer op mijn ass dan op mijn amazon.
Dat heb ik dus met met mijn hammerdin. Het juist positioneren van mijn character ten opzichte van de mobs om ze uberhaupt te raken met mijn hammers is erg lastig en voelt gewoon clunky en outdated aan. Je moet echt voor ze gaan staan op exact de juiste plek, en dan niet 1 tile ervoor maar echt pal voor de mobs. Achter de mobs staan heeft totaal geen zin. wanneer je daar je hammers cast raak je niets. En dan moet het vrij snel gebeuren anders kost het me te veel pots of ben ik dood. Daarbij loopt hij ook nog eens vrij snel met Stealth en andere + %walk items dus vaak overloop je net de plek. Als ik dood ga is dat reden: niet in exacte positie.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Nou lekker dan. Ik wilde juist een assassin beginnen omdat de sorceress me een beetje te bekend aanvoelt :P

• Neoseer
En is het advies mocht ik het willen halen om online te spelen of singleplayer, kun je bijvoorbeeld online ook instellen dat je met 8 man zit maar toch solo speelt?

• lampekap06
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:50
Assassin is easy mode met alle ladder rune words, tot je in Hell komt en je de helft van de mobs niet meer kan killen

• TehNeo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 26-11-2024
ik speel zelf op PS4, speelde het vroeger, veel, heel veel...

Nu prefereer ik het bankhangen boven het toetsenbord smashen, inmiddels ACT 4, summon nercromancer... Harstike nostalgisch...

Maar hoe zit het met online op de PS4?.. Ik kom zelden iemand tegen, en vond het traden en dergelijke wel echt een meerwaarde aan het spel destijds... iemand die het op de PS4 speelt? En hoe kom je makkelijker in een party terecht?

• VoedoeAndVodka
Neoseer schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:44:
En is het advies mocht ik het willen halen om online te spelen of singleplayer, kun je bijvoorbeeld online ook instellen dat je met 8 man zit maar toch solo speelt?
Online, trading doet veel. /players 8 is geen mogelijkheid online, enkel in singleplayer.

• Mugwump
VoedoeAndVodka schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:03:
[...]

Online, trading doet veel. /players 8 is geen mogelijkheid online, enkel in singleplayer.
Gewoon een game genaamd "O Zod N El" maken, heb je die 8 spelers zo. :P

• brothermaynard
  • Laatst online: 20:10
Headblast schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:10:
Als er nog mensen een boost nodig hebben op SC dan moet je maar ff dmen ;) niet bijster goeie gear maar ben wel 75 met sorc inmiddels.
wellicht prettig zal het onthouden.
Inmiddels ook 'slachtoffer' van de verdwijnende charater bug ;(
@Headblast hoe gaan we je vinden trouwens?

[ Voor 6% gewijzigd door brothermaynard op 30-09-2021 18:24 ]

• Stef87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-09 21:00
brothermaynard schreef op donderdag 30 september 2021 @ 18:22:
[...]

Volgens mij helpt het als je vervolgens alles als administrator opstart.

Heb al 3x gehad dat character weg was, 3x opgelost door te starten “als admin starten” en dit ook op .exe bestand in te stellen als permanent. (Toeval? Misschien..)

Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

• garrow
  • Laatst online: 16-09 13:45

garrow

PSN: Garrow1978

TehNeo schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:00:
ik speel zelf op PS4, speelde het vroeger, veel, heel veel...

Nu prefereer ik het bankhangen boven het toetsenbord smashen, inmiddels ACT 4, summon nercromancer... Harstike nostalgisch...

Maar hoe zit het met online op de PS4?.. Ik kom zelden iemand tegen, en vond het traden en dergelijke wel echt een meerwaarde aan het spel destijds... iemand die het op de PS4 speelt? En hoe kom je makkelijker in een party terecht?
Voeg me maar toe, je bent alleen wel al verder dan ik ben.

• nemesis2212
  • Laatst online: 14-12-2024
ik ben op internet aan het zoeken naar elemental weakness maar kan niks vinden.

op Hell heb je bv cold immune of cold enchanted monsters. Als ik met mijn sorc daar fire op schiet gaat het stukken sneller dood dan als ik er lightning op gooi (gemiddeld, los van 1-* lighthing damage)

Nu ben ik op zoek naar een overzicht van welk element weak is tegen een ander element.

zo zal fire vast ook weak zijn voor cold of lightning en zelfs poison zal weak zijn tegen iets.

Heeft iemand hier een antwoord op? want ik ben hier benieuwd naar, thanks :)

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

nemesis2212 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 19:51:

op Hell heb je bv cold immune of cold enchanted monsters. Als ik met mijn sorc daar fire op schiet gaat het stukken sneller dood dan als ik er lightning op gooi (gemiddeld, los van 1-* lighthing damage)

Nu ben ik op zoek naar een overzicht van welk element weak is tegen een ander element.

zo zal fire vast ook weak zijn voor cold of lightning en zelfs poison zal weak zijn tegen iets.

Cold Immume (in D2 LoD in elk geval) hield in dat deze meer dan 100 Cold res heeft. Deze is daardoor immune. Met een auro kan je dit breken. Enchanted heeft meer modifiers, even gegoogled.

"Cold Minimum Damage: +66% damage
Cold Maximum Damage: +100% damage
Cold Length: +20
Chance to Hit: x2
Cold Resist: 75% (stacks on top of existing monster resistance)
Cast Frost Nova of Monster Level upon death.
In Nightmare and Hell, Minions gain +33-50% Cold Damage."

Dus het kan zijn dat deze dan ook immune is op hell. Volgens mij is er een geen cross gevoeligheid met een ander element. Het kan wel dat een cold Enchanted monster standaard al minder fire res heeft uit zich zelf, zonder de modifier.

Voorals nog haal ik even wat meer YT filmpjes naar voren, ik twijfel nog over D2R... D2LOD kapot gespeeld (letterlijk, ik moest een ISO file mounten en installen met mijn key destijds haha...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
nemesis2212 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 19:51:

https://diablo2.diablowiki.net/Category:Monsters

hier kan je de resistances van elk monster in de game zien, en zoals de reply boven me al zegt de enchanted modifier voegt resistance toe, dus als iets eerst 50% lightning resistance heeft en dan lightning enchanted wordt, dan heeft ie 125% en wordt ie immuun (>100)

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:44
Gister ook in Hell aangekomen. Met een Orb/Firewall sorc. Mijn derde spirit was een 35/112/3 in een eth long sword, dus dat was een mooie binnenkomer. De eerste twee waren beide 34 fcr.

Verder nog weinig bijzonders tegengekomen. Het werkt goed op zowel de PS5 als op de PC. Op de PS5 is het wel meer voor de meer ontspannen runs. In hell, ergens op lvl 60 en zonder fatsoenlijke gear, blijft het toch wel erg voorzichtig zijn. Eerst maar eens richting lvl 80 voordat ik serieus wat andy/meph/tunnel runs kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Gisteren Baal (normal) omgelegd met m'n pally. Leverde toch 1 blauw item op en 1 flawed diamond. Gierigaard. :(
Anyway, nu verder op nightmare. So far is act1 een stuk makkelijker dan ik had gedacht, en het levellen gaat hier keihard. Ik denk dat ik zo lang het levellen zo hard gaat nog even runes blijf farmen bij de countess. Of iig tot ik een runeword heb voor m'n chestarmor, aangezien dat nu nog een blauw item is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

Ik probeer al diverse cow levels normal te farmen voor crystal sword grijs, dropt gewoon niet , ik wil spirit mehhhhh hahaha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
lord_fh schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:26:
Ik probeer al diverse cow levels normal te farmen voor crystal sword grijs, dropt gewoon niet , ik wil spirit mehhhhh hahaha.
gewoon normaal wit crystal sword oprapen uit cows en larzuk Q reward gebruiken in Act 5 = gegarandeerd 4 socket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
Gaius schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:23:
Gisteren Baal (normal) omgelegd met m'n pally. Leverde toch 1 blauw item op en 1 flawed diamond. Gierigaard. :(
Anyway, nu verder op nightmare. So far is act1 een stuk makkelijker dan ik had gedacht, en het levellen gaat hier keihard. Ik denk dat ik zo lang het levellen zo hard gaat nog even runes blijf farmen bij de countess. Of iig tot ik een runeword heb voor m'n chestarmor, aangezien dat nu nog een blauw item is.
Stealth runeword (2 socket) is goedkoop te maken en alle runes droppen van countess normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

VoedoeAndVodka schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:39:
[...]

gewoon normaal wit crystal sword oprapen uit cows en larzuk Q reward gebruiken in Act 5 = gegarandeerd 4 socket
Ik dacht dat voor spirit het perse een "grijs" item moest zijn en geen wit ?

However, Cow heeft sowieso nog geen crystal gedropt gelukkig dan haha :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Neoseer
Heb de game toch maar gehaald, na lang twijfelen was het toch waard!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
lord_fh schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:48:
[...]

Enigsinds klopt dit, moet 4 socket zijn. Grijs kan zowel socket en/of ethereal betekenen.

Met de larzuk Q reward maak je van een "wit" een "grijs" item met sockets om dezelfde verwoording te gebruiken. Het aantal sockets die je krijgt hangt wel af van de ilvl van het item. Maar kort door de bocht crystal sword van normal cows = 4 socket met de quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
deze week toch maar aangeschaft. Vermaak me prima met mijn skellymancer. Inmiddels halverwege act 3 en level 24. Wetende dat je makkelijk kan respeccen op een later moment maar een bonemancer van maken ofzo :D

Er is alleen 1 ding wat me tegenvalt tot op heden.

Server lag. Het is heel subtiel soms, maar je staat soms als een gek te hakken op een vijand. Om vervolgens 2s later op een andere plek in ene te staan. Dit houd mij op dit moment toch tegen om een melee char te beginnen.
Ik weet van vroeger dat je altijd best precies moet klikken, maar met een grote groep om je heen is de server lag soms best merkbaar, en zeer vervelend.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:19
lord_fh schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:48:
[...]

Maakt overigens geen zak uit of het een Crystal Sword is of iets anders: http://classic.battle.net...items/normal/swords.shtml

Zowel Broad Sword als Long Sword kunnen ook 4 sockets hebben. Enige is dat de Long Sword ook een dex requirement heeft.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

VoedoeAndVodka schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:28:
[...]

Enigsinds klopt dit, moet 4 socket zijn. Grijs kan zowel socket en/of ethereal betekenen.

Met de larzuk Q reward maak je van een "wit" een "grijs" item met sockets om dezelfde verwoording te gebruiken. Het aantal sockets die je krijgt hangt wel af van de ilvl van het item. Maar kort door de bocht crystal sword van normal cows = 4 socket met de quest.
Ondertussen heb ik hem 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 06:41
Eergisteren heb ik mijn Spirit crystal sword mogen maken. Heel fijn om te hebben mocht ik mijn sorceress gaan starten.

Countess runs met amazon zonder teleport is een spannend bedoeling wanneer je kiest overal voorbij rennen ipv afmaken... Ik ren nu overal langs en wil enkel nog een Shael rune krijgen zodat ik mijn Peace breast plate kan bouwen. En dan ga ik eens respeccen maar javazon om vervolgens NM eens te doorlopen.

Vermaak me echt meer dan uitstekend met het spel. En dat is erg gevaarlijk als je het mij vraagt!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
brothermaynard schreef op donderdag 30 september 2021 @ 18:22:
[...]

stuur Miyoujin#2279 een friend request :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
VoedoeAndVodka schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:39:
[...]

hehe had ik eerder moeten lezen, had er een uit hell en die werd 6 socket. Baalde als een stekker maar gelukkig een 4 sock zwaard daarna gevonden.

Iemand toevallig een 4 socket shield over? Moet nog spirit shield bouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:42

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Headblast schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:59:
[...]

Iemand toevallig een 4 socket shield over? Moet nog spirit shield bouwen.
Die kan je gewoon kopen in act 2 normal ;) Kite shield met 4 sockets.
Inderdaad die is 3 socket voor Ancients Pledge :)

[ Voor 9% gewijzigd door Leeghoofd21 op 01-10-2021 14:32 ]

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
Leeghoofd21 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:45:
[...]

Die kan je gewoon kopen in act 2 normal ;) Kite shield met 4 sockets.
Grapjas :P Kite Shield heeft max 3 sockets.

Het "laagste" schild met 4 sockets is een Monarch, en die ga je niet vinden bij de vendor of in normal :P

[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 01-10-2021 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
Aangezien New World nog een drama is kwa queues heb ik D2R aangeschaft. Vroeger ooit gespeeld op de playstation (kan dat kloppen?)

Iemand nog goede tips voor toch wel een Diablo newby zonder meteen teveel in het diepe te gaan?
Ik wil graag een sorceress beginnen.. lijkt me wel eens leuk ipv altijd maar een fighter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
Cowamundo schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:20:
Aangezien New World nog een drama is kwa queues heb ik D2R aangeschaft. Vroeger ooit gespeeld op de playstation (kan dat kloppen?)

Iemand nog goede tips voor toch wel een Diablo newby zonder meteen teveel in het diepe te gaan?
Ik wil graag een sorceress beginnen.. lijkt me wel eens leuk ipv altijd maar een fighter.
In dat geval: https://d2.maxroll.gg/guides/sorceress-leveling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
Cowamundo schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:20:

Diablo 2 niet, D3 is wel op PS3/4 uitgekomen.

Dood countess een paar keer (Act 1 Q4)
hou alle runes bij die droppen.

Maak een Stealth (Tal Eth) runeword (2 socket armor kan je van charsi kopen)
Maak een Leaf (Tir Ral) runeword (2 socket staff kan je van Akara kopen, liefst met + fireball skills) en zet je talents in fireball tot je 24 bent en dan respeccen naar blizzard.
Voor de rest wil je life/resistances op items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
het is weer vrijdag, dikke lag met games maken en vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Inmiddels bijna level 40, en nog geen échte progressie stap gezet in NM. lol. Shael wil gewoon niet droppen voor me...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
RustStorm schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 17:09:
Inmiddels bijna level 40, en nog geen échte progressie stap gezet in NM. lol. Shael wil gewoon niet droppen voor me...
ik heb genoeg shael, pm maar met je account dan inv ik je kunnen we traden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
zijn er nog andere hardcore spelers hier? heb inmiddels een lvl 90 barbarian en 82 mf sorc.

servers zijn inmiddels wel weer een drama. wordt weer een vervelend weekend voor blizzard lijkt het.

toch gek. servers stressed maar op hc bijna geen lobbie te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jinn
Je moet voor de grap is op G drukken, dan ziet het origineel er nog lelijker uit dan je dacht dat het al was.

[ Voor 5% gewijzigd door Jinn op 01-10-2021 17:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Jinn schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 17:51:
Je moet voor de grap is op G drukken, dan ziet het er nog lelijker uit dan je dacht dat het al was
De opgepoetste graphics zien er uit zoals ik me de game herinner van ca 20 jaar geleden. Ik heb even de legacy graphics bekeken en ben gelijk weer naar de opgepoetste graphics gegaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 09:46
Flghter1982 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 17:44:
zijn er nog andere hardcore spelers hier? heb inmiddels een lvl 90 barbarian en 82 mf sorc.

servers zijn inmiddels wel weer een drama. wordt weer een vervelend weekend voor blizzard lijkt het.

HC hier, maar nog in A1 Hell (durf nog niet verder :D) met mijn sorc lvl 72.
Af en toe rondje door A1 t/m tower vanuit town, is toch minimaal 1 lvl erbij per run en kans op leuk spul.
Gister is mijn Necro iets in de eind 50 ook in Hell A1 aangekomen.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
pstalman schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 17:57:
[...]

HC hier, maar nog in A1 Hell (durf nog niet verder :D) met mijn sorc lvl 72.
Af en toe rondje door A1 t/m tower vanuit town, is toch minimaal 1 lvl erbij per run en kans op leuk spul.
Gister is mijn Necro iets in de eind 50 ook in Hell A1 aangekomen.
ik doe op het moment alleen andariel hell runs voor mf. moet ugprades vinden omdat mijn res niet goed genoeg is om mephi runs te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Flghter1982 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:00:
[...]

ik doe op het moment alleen andariel hell runs voor mf. moet ugprades vinden omdat mijn res niet goed genoeg is om mephi runs te doen :)
hier hetzelfde qua resists, zit wel in de + met moses 2socks. Maar doe Mephruns op NM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Flghter1982 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:00:
[...]

Heb je dan zoveel res nodig met de moat trick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Mugwump schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:56:
[...]

Heb je dan zoveel res nodig met de moat trick?
moat trick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
Flghter1982 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 17:44:

Jep maar durf het gewoon momenteel niet aan. Vroeger kon je decent spul krijgen voor hc maar nu is alles zo achterlijk duur.

Broertje net dood gegaan tijdens het teleporten voor baal runs 😥

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flghter1982
Headblast schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:42:
[...]

Jep maar durf het gewoon momenteel niet aan. Vroeger kon je decent spul krijgen voor hc maar nu is alles zo achterlijk duur.

Broertje net dood gegaan tijdens het teleporten voor baal runs 😥
ja i doe tot nu toe alles self-found. is toch best wel lastig. ik hoop snel op een wizzard spike drop dan gaat teleporten weer een stuk veiliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Als je sorceress speelt of op een andere manier teleport hebt kun je Mephisto naar de moat lokken en hem van een afstandje slopen zonder dat hij jou kan raken:
YouTube: Diablo 2 - Mephisto Moat Trick MF

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flghter1982
Mugwump schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 20:07:
[...]

Als je sorceress speelt of op een andere manier teleport hebt kun je Mephisto naar de moat lokken en hem van een afstandje slopen zonder dat hij jou kan raken:
YouTube: Diablo 2 - Mephisto Moat Trick MF
ah. ja dat heb ik denk ik niet eens nodig om meph zelf te killen. dat is easy. maar het er naartoe teleporten is gewoon russian roulette op het moment. als me merc tijdens teleporten 1x een doll killed en naast me explode is het GG. daarom wacht ik nog ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Flghter1982 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 20:09:
[...]

ah. ja dat heb ik denk ik niet eens nodig om meph zelf te killen. dat is easy. maar het er naartoe teleporten is gewoon russian roulette op het moment. als me merc tijdens teleporten 1x een doll killed en naast me explode is het GG. daarom wacht ik nog ff :)
Voornaamste voor teleporten is in mijn ogen toch FCR. Als je maar snel genoeg bent ga je niet dood. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:05
Sinds een aantal dagen bezig met 'Diablo 2: Resurrected'. Het is de eerste keer dat ik mij waag aan D2, ben destijds ingestapt bij D3 (fanatiek gespeeld).

Speel nu vooral casual de campaign alvorens ik me met builds en hardcore bezig ga houden. :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3RBgTf1ZW_h8kVyalT8IXRvPh4c=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/oMnfPWNPTMVF00Kdd5nb4maN.png?f=fotoalbum_medium

Het moet gezegd worden dat Vicarious Visions echt puik werk heeft geleverd met de remaster, want het ziet er grafisch goed uit en speelt fijn weg op de Series X. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Nauwelijks te doen om een 2 open socket +3 fire skills (+3 fire ball) short staff te verkrijgen bij Akara... :|

off-topic; zou het door oplopende GPU temperatuur kunnen komen dat een spel ineens begint te schokken/haperen?

[ Voor 36% gewijzigd door RustStorm op 02-10-2021 08:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duke99
  • Laatst online: 11-09 11:17
RustStorm schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 08:10:
Nauwelijks te doen om een 2 open socket +3 fire skills (+3 fire ball) short staff te verkrijgen bij Akara... :|
Ik had dat met 4 socketed staff(Insight). Totdat er plotseling eentje viel met +3 energy shield :)

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
nemesis2212 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 17:13:
[...]

ik heb genoeg shael, pm maar met je account dan inv ik je kunnen we traden
Thanks! Maar ik probeer vooralsnog alles zelf te verkrijgen zonder te traden. Is een van de uitdagingen voor mij op het moment. :)

Shael is zojuist voor me gedropt :) Yay! Peace kunnen maken in m'n breast plate. :)

[ Voor 11% gewijzigd door RustStorm op 02-10-2021 09:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RustStorm
duke99 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 09:12:
[...]

Ik had dat met 4 socketed staff(Insight). Totdat er plotseling eentje viel met +3 energy shield :)
Het is ongelooflijk. MAar na ruim 2 uur heen en weer gelopen te hebben zojuist een 2os +3 fire ball staff kunnen kopen... ;) Heb ook een 2os +3 warmth en een witte met enkel +3 charged bolt...

Dus... yay! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:27
Ik moet Duriel nog killen met mijn bowzon maar werd van de server gekicked uit het niets. Enig idee hoe ik weer in de Canyon of Magi kom zonder portal en waypoint?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 06:56

Py.

Lekker Ventje schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:08:
Ik moet Duriel nog killen met mijn bowzon maar werd van de server gekicked uit het niets. Enig idee hoe ik weer in de Canyon of Magi kom zonder portal en waypoint?
Portal opnieuw halen via arcane sanctuary/summoner of iemand een TP bij de waypoint laten openen... Game met naam 'kill Duriel' maken is op PC ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Py. schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:16:
[...]

Portal opnieuw halen via arcane sanctuary/summoner of iemand een TP bij de waypoint laten openen... Game met naam 'kill Duriel' maken is op PC ook een optie.
Ik speel op XBox en heb ondertussen de waypoint. Ben wel wéér gekicked in datzelfde gebied en laat het voor vandaag maar voor wat het is. Hopelijk zijn de servers morgen wel stabiel en voor nu maar eens kijken of een paladin ook leuk is om te spelen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Vanmiddag mijn bowazon gerespecced naar javazon. Speelt logischerwijs heul anders, maar sterk is het wel...

Omdat ik de items te pakken had die ik wilde, ben ik ook door act1 nm heen gerend. Nu in act2 aangekomen en eens zien hoe snel ik daar doorheen kan. Meph runs doen op NM. Titans Revenge? Wie weet droppen ze een keer... ethereal preferably... haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:08
  • Naar welke items en hoeveel sockets moet ik uitkijken/bewaren? 4 socket sword bijv. 6 socket polearms, 3 socket armor/shields? Nog meer belangrijke?
  • En een item/shield moet dus socketted zijn en geen enkele blauwe/affixes hebben?
  • Heb een 3 socket shield met affix all resistances +6. Maar die telt dus niet, correct?[/li]
  • En welke summoner zou beter zijn als offline character, Druid of Necromancer?

[ Voor 21% gewijzigd door The Chosen One op 02-10-2021 20:20 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Laatst online: 20:10
Mijn nieuwe sorc inmiddels lvl 21.helaas een bugged game A3, waar ik na smashen van de orb geen credit kreeg voor de quest en dus niet toegang heb tot de durance 😡😡. Van de week nog maar doen dan. Had wel een 2s +3 fireball staff, dus met een tir nog te vinden bijna mijn ‘leaf’ rune word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:46
Is het bij jullie ook zo laggy / disconnecty? Ik heb net twee disconnects achter elkaar....

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
heb ook 2 crashes gehad, en het valt op dat er weinig hc games zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
RustStorm schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 08:10:
Dat moet je ook niet bij Akara doen maar bij Drognan.

[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 02-10-2021 21:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
WTF 1e Mephrun van de avond, Sur rune :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Angeloonie schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:01:
WTF 1e Mephrun van de avond, Sur rune :D
Lekker hoor, ik ben nog niet verder gekomen dan een Lem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26
Is er een Nederlandse Discord trouwens oid? Heb wat hulp nodig met Act 5 Hell op mijn Frost sorc.

Ben solo aardig ver gekomen, maar toch leuker en fijner om met wat volk te spelen af en toe.

[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 02-10-2021 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
Bosmonster schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 23:08:
Is er een Nederlandse Discord trouwens oid? Heb wat hulp nodig met Act 5 Hell op mijn Frost sorc.

Ben solo aardig ver gekomen, maar toch leuker en fijner om met wat volk te spelen af en toe.
Zelfs als 86 sorc is act 5 hell niet ff te doen. Je mag me altijd adden als je hulpt nodigt hebt man.

Zou graag een dedicated groepje van dia//baal runners willen maken.

Id: miyoujin#2279 en heb uiteraard discord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuN2FiRe
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-10-2024
Re-rollen gaat lekker. Eerste Re-rol leverde een 15 all resistance 10life grand charm op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daankes
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-10-2023
Bosmonster schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 23:08:

Er is een 'Diablo' Discord van Tweakers. Voornamelijk ooit aangemaakt voor Diablo 4 volgens mij. Maar er zijn ook aparte channels voor Diablo 2/3. Wellicht handig om daar te verzamelen.
https://discord.gg/uWUhXcpY

[ Voor 9% gewijzigd door daankes op 03-10-2021 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WE8BHC3Nr8i5_3TzlbsWgpR-sZ4=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/iBEL6yJ9tjtGU0lWWmhjf33k.png?f=fotoalbum_medium

Hoort het schild paars te zijn, want rare en enchanted, of is dit een glitch? :') (Xbox Series X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Eigenlijk ga ik best wel gestaag met m'n amazon. Maar tegelijkertijd wil ik snel snel snel snel snel, zodat ik hell kan gaan farmen... Maar de weg is nog lang voordat dat mogelijk zal zijn; zeker aangezien ik alles zelf wil vinden/verzamelen en niet wil traden/krijgen.

Ga ook een sorceress langzaamaan levelen denk ik... Maar ook dat zal een lange adem worden!

@Yonix Volgens mij zijn items een andere kleur wanneer er bepaalde stats op zitten. All res shields krijgen volgens mij een paarsachtige kleur/gloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 23:12
Gisteravond met speels gemak door act2 (normal) gegaan om vervolgens vast te lopen op Duriel.
Iemand een idee welk level je voor hem moet zijn zodat ik daar naar toe kan gaan werken ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Bossie schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 10:20:
Gisteravond met speels gemak door act2 (normal) gegaan om vervolgens vast te lopen op Duriel.
Iemand een idee welk level je voor hem moet zijn zodat ik daar naar toe kan gaan werken ?
Ik ben 20+ dan. Gisteren voor het eerst samen met iemand gespeeld maar die deed enkel de quests en verkende geen gebieden. Ik kam alle gebieden volledig uit en dan ben je vanzelf hoog genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 23:12
Lekker Ventje schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 10:24:
[...]

Ik ben 20+ dan. Gisteren voor het eerst samen met iemand gespeeld maar die deed enkel de quests en verkende geen gebieden. Ik kam alle gebieden volledig uit en dan ben je vanzelf hoog genoeg.
Ik ben 23 als ik me niet vergis, probleem is vooral dat er geen corpses beschikbaar zijn waardoor ik geen nieuwe skellies kan maken :+

Ff doorgrinden waarschijnlijk om mijn skellies sterker te maken zodat ze tijdens het gevecht overeind blijven.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Pagina: 1 ... 10 ... 42 Laatste