Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Bossie schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 10:27:
[...]

Ik ben 23 als ik me niet vergis, probleem is vooral dat er geen corpses beschikbaar zijn waardoor ik geen nieuwe skellies kan maken :+

Ff doorgrinden waarschijnlijk om mijn skellies sterker te maken zodat ze tijdens het gevecht overeind blijven.
Heb het met mijn golem gedaan maar had die dag vrij en dan is het ook wel te doen, tijd zat :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Lekker Ventje schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 10:31:
[...]

Heb het met mijn golem gedaan maar had die dag vrij en dan is het ook wel te doen, tijd zat :)
Daar heb ik maar een punt in, alles in skellies en masterie tot nu toe.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik ook, daarom duurde het zolang.

Ben nu bezig met een pally, die is ook best wel OP.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
RustStorm schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 09:54:
Eigenlijk ga ik best wel gestaag met m'n amazon. Maar tegelijkertijd wil ik snel snel snel snel snel, zodat ik hell kan gaan farmen... Maar de weg is nog lang voordat dat mogelijk zal zijn; zeker aangezien ik alles zelf wil vinden/verzamelen en niet wil traden/krijgen.

Ga ook een sorceress langzaamaan levelen denk ik... Maar ook dat zal een lange adem worden!
Klinkt bekend. Ben zelf ook best wel een altoholic. Maar goed, als ik tenminste één character hoog level heb die op Hell kan farmen, dan zijn andere characters ook een stuk makkelijker te levellen vanwege alle drops die je vindt met je eerste character.

Dus voorlopig blijf ik nog even rondbeuken met m'n pally. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Note to self: Crystal Sword icm een Zealadin is geen handige combi. Moet regelmatig m'n zwaard al repareren voordat m'n inventory vol zit met vendorcrap. Of mid-bossfight, zoals bij Baal. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomonic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 19:28
Bossie schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 10:27:
[...]

Ik ben 23 als ik me niet vergis, probleem is vooral dat er geen corpses beschikbaar zijn waardoor ik geen nieuwe skellies kan maken :+

Ff doorgrinden waarschijnlijk om mijn skellies sterker te maken zodat ze tijdens het gevecht overeind blijven.
Level 23 zou je duriel moeten facerollen
De truck is Decrepify curse, die icm je clay golem. Dan hit Duriel heeeel traag, dan is hij wel te tanken door je claygolem, en heb je genoeg tijd om je golem te recasten.

Let op de curse werkt maar voor 4 seconden op 1 punt, dus de curse moet je wel up houden. Decrepify Is ideaal tegen hard-hitting bazen zoals andariel, duriel, diablo etc. Duriel en Diablo is Decrepify curse een MUST. 1 firewave van Diablo en al je skellies zijn dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 06:41
Merk echt dat ik graag D2R wil opstarten, maar helaas heb ik vandaag nauwelijks de tijd en begint de volle werkweek morgen weer... :-(

Nou ja, wellicht vanavond maar eens proberen om toch nog wat te spelen. Zo jammer dat het op m'n laptop zo ontzettend haperend loopt... en ik weet niet hoe het kan. :S Begint heel soepel, maar ineens begint het haperen wat niet internet-verbinding-gerelateerd is. :-/

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:45
RustStorm schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:05:
Merk echt dat ik graag D2R wil opstarten, maar helaas heb ik vandaag nauwelijks de tijd en begint de volle werkweek morgen weer... :-(

Nou ja, wellicht vanavond maar eens proberen om toch nog wat te spelen. Zo jammer dat het op m'n laptop zo ontzettend haperend loopt... en ik weet niet hoe het kan. :S Begint heel soepel, maar ineens begint het haperen wat niet internet-verbinding-gerelateerd is. :-/
Heb je al geprobeerd je game op 40 fps te cappen? Helpt op mijn laptop enorm...

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
caspervc schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:20:
[...]

Heb je al geprobeerd je game op 40 fps te cappen? Helpt op mijn laptop enorm...
Ik heb dat geprobeerd ja. Maar helpt niet. :-( Tis echt iets heel vervelends; kan het niet goed omschrijven, niet beter dan de term "haperen". Al verschillende dingen geprobeerd te doen qua instellingen.

edit: deze settings lijken te helpen!

edit#2: meh, toch niet... :-( of nou ja... tis sowieso wél beter dan dat het was :) alleen niet optimaal. Geeft niet; glas half vol in deze :)

[ Voor 24% gewijzigd door RustStorm op 03-10-2021 17:52 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caspervc
Ah fijn! Heb ze ook ff toegepast. Mijn laptop kan hem zo prima handelen passief gekoeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
Vraagje, zijn er meer mensen die met een HDR monitor spelen en bij alle cutscenes in het spel banding ervaren?

Het is bij mijook bij het Blizzard en D2R logo erg zichtbaar als je het spel opstart... terwijl als ik HDR uitzet ik dit totaal niet ervaar... :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
Het is maar goed dat ik geen Hardcore speel... hahahaha, ben even met m'n sorceress aan het spelen gegaan: 6 keer dood gegaan denk ik -_- lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:57

Christiano007

Ich bin der champion

Als je zou moeten kiezen tussen D2 R voor de Xbox Series S of voor de PS5 , maakt het nog veel uit?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
Lol ook lekker dom. Eindelijk de runes voor een Insight runeword voor de merc bij elkaar (sol dropte maar niet...) , stop ik hem in een pike .... 8)7

Tja, dan werkt ie dus niet ;w :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Tomonic schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 11:03:
[...]

Level 23 zou je duriel moeten facerollen
De truck is Decrepify curse, die icm je clay golem. Dan hit Duriel heeeel traag, dan is hij wel te tanken door je claygolem, en heb je genoeg tijd om je golem te recasten.

Let op de curse werkt maar voor 4 seconden op 1 punt, dus de curse moet je wel up houden. Decrepify Is ideaal tegen hard-hitting bazen zoals andariel, duriel, diablo etc. Duriel en Diablo is Decrepify curse een MUST. 1 firewave van Diablo en al je skellies zijn dood.
Level 20 blijkbaar, nu decrepify farmen :)

edit: iemand die een TAL rune over heeft ?

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 03-10-2021 20:47 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caspervc
euh jahoor
caspervanc#2232
(ff duriel NM killen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:03

MazeWing

The plot thickens...

Welke achterlijke idioot heeft bij de characters een grote X gemaakt en vervolgens een simpele yes (of no) om je charachter te wissen?

Ik heb vandaag een paar uur gespeeld, quit het spel en druk zonder er bij na te denken op de x en druk op yes... weg character :( :(

Ik was pas een level 16 sorceress en net in act 2, maar ik heb zeer weinig zin om weer van voor af aan te beginnen. Het is ronduit idioot dat je niet iets van een tekst hoeft te typen zoals bij WOW (en praktisch elk ander spel).

Op de consoles schijnt het ook achterlijk eenvoudig te zijn: x en vervolgens a en ;w ;w character. Dit terwijl er bij de originele versie gewoon "delete character" stond en geen X. Natuurlijk is X ook niet helemaal veel voorkomend en drukken we er tientallen keren op per dag om vensters te sluiten, etc. 8)7 |:(

[ Voor 24% gewijzigd door MazeWing op 03-10-2021 21:14 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:37
MazeWing schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:12:
Ik heb vandaag een paar uur gespeeld, quit het spel en druk zonder er bij na te denken op de x en druk op yes... weg character :( :(
Helemaal eens, wat mij betreft grootste fout in het spel. Echt enorme UI blunder. Bij mij gaat het nog elke keer goed, maar ik sluit standaard af met de rode X.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33
Tsja dat je niet leest voordat je iets bevestigd is natuurlijk niet de schuld van Blizzard.. 8)7

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Angeloonie schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:51:
Tsja dat je niet leest voordat je iets bevestigd is natuurlijk niet de schuld van Blizzard.. 8)7
Je verwacht dat het de standaard "are you sure you want to quit?" is.

Het is gewoon een waardeloze UI keuze. Zeker wanneer een kruisje normaal het sluiten van iets is. Maak er dan een prullenbakje van ofzo...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• inquestos
Angeloonie schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:51:
Je bedoelt het sarcastisch, maar ja dat klopt :) . Naast het verwarrende icoon, komt de effort die je erin moet stoppen niet overeen met de zwaarte van de actie. Er zijn hier in de loop der jaren veel betere manieren voor gevonden. Bijvoorbeeld dat je de naam moet intypen van het karakter om het te verwijderen, dat doet Microsoft wanneer je een Azure resource moet verwijderen, en dat werkt echt heel goed. Een pop-up past meer bij een informatieve melding of een melding die geen grote gevolgen heeft.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Angeloonie
Tsja sorry hoor maar.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/25RlVlIAnu32yWn1NrZYCE_PPTU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/M87GqpgY3BfvVTCFHzjvN2hL.png?f=fotoalbum_large

1) Wie zoekt er nou een quit game icoontje op deze plek rechtsonder.
2) Op mouseover staat er al "Delete"
3) In de popup staat nog eens wat je gaat doen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S7gnrHssL-2UX6WojXK_sTDXopM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CgFjFoaW7ouWrnhQJg5X8R4r.png?f=user_large
4) Je moet nog eens op de Yes-knop klikken.

Als het icoontje rechtsboven had gezeten, ok dan snap ik hem wel. Maar op die plek? En "ieder rood kruisje is een "sluit window" knopje" is een kutexcuus. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• inquestos
Een rood kruis staat in interface-land eenmaal het symbool geworden voor afsluiten. Een prullenbak staat voor verwijderen. Waarom staat dat icoon daar rechtsonderin? Een onlogische plaats voor afsluiten inderdaad, maar het staat ook helemaal niet naast het karakter. Die hover-over is inderdaad fijn, maar tegen die tijd heb je al lang geklikt. Je verwacht vervolgens een scherm met daarop een "are you sure you want to exit"-achtig iets, en dat krijg je ook, dus klik je 'yes'.

Geloof me, ik ben hier voor opgeleid (doe er weinig mee), en we kregen tijdens de opleiding vaak onhandige interfaces gepresenteerd, maar kan me er geen herinneren die op zoveel vlakken fout waren als deze. Dit had op zoveel manieren voorkomen kunnen worden. Zet bijvoorbeeld op het laatste niet neer 'yes' of 'no', maar 'Delete character' en 'Cancel'. Enable die button bijvoorbeeld pas na een aantal seconden. Zet een prullenbak icoon naast het karakter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
inquestos schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:06:
[...]

Je bedoelt het sarcastisch,
Lijkt me niet ^^ _/-\o_
inquestos schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:33:

Geloof me, ik ben hier voor opgeleid (doe er weinig mee),
Sorry maar dat is te zien, bij iedere game is het plekje/omstandigheid anders, indien je gewoon blind weg klikt zou ik m'n schoolgeld terug halen... O-)

[ Voor 56% gewijzigd door Apsie op 03-10-2021 22:39 ]

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-08 14:47
is er nog een lijstje wat wat waard is in bijvoorbeeld runes?
Heb nu twee skill charms die ik weg wil doen waarvan 1 best gewild lijkt mij (cold skill sorcess) maar geen idee wat die waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Angeloonie schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:12:
Tsja sorry hoor maar.
[Afbeelding]

1) Wie zoekt er nou een quit game icoontje op deze plek rechtsonder.
2) Op mouseover staat er al "Delete"
3) In de popup staat nog eens wat je gaat doen
[Afbeelding]
4) Je moet nog eens op de Yes-knop klikken.

Als het icoontje rechtsboven had gezeten, ok dan snap ik hem wel. Maar op die plek? En "ieder rood kruisje is een "sluit window" knopje" is een kutexcuus. :P
Ik heb al op de meest uiteenlopende plaatsen knoppen (quit, een x, een huisje met pijltje, etc.) gezien om een spel te sluiten. Dat is dus geen valide argument.

Verwijderen hoort gewoon een prullenbak-icoon te zijn. Dit is al 25+ jaar zo. Als je al besluit een ongebruikelijk kruisje te gebruiken om iets te verwijderen, dan zet dit kruisje bij de naam van het personage zodat duidelijk is dat het betrekking heeft op dat betreffende personage.

Gezien de vele reacties op reddit ben ik duidelijk niet de enige. Ik weet zeker dat men dit op korte termijn gaat aanpassen want het is gewoon een enorme misser. Als men per ongeluk hierdoor personages wist ligt de schuld niet bij de gebruiker, maar bij de developer die zijn UI niet duidelijk heeft.

Stel je voor dat Microsoft een kruis in de hoek, naast de klok, zou plaatsen en wanneer je hier op klikt krijg je een melding. Bij vervolgens yes klikken is heel de computer geformateerd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 20:27

Canon23

>>MY<< world

Waaarom klik je niet gewoon op exit diablo? Ik wist niet eens dat er een keuisje rechts onderin aanwezig is.
Maarja gewoon opnieuw beginnen. 1 avondje en je bent weer bij.

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:31

KipCurreh

Nightcrawler

Canon23 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 07:42:
Waaarom klik je niet gewoon op exit diablo? Ik wist niet eens dat er een keuisje rechts onderin aanwezig is.
Exact dit dus, ik zie echt het probleem niet.
Sluit gewoon de game af met op de juiste knop te klikken 8)7

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

KipCurreh schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 08:20:
[...]

Exact dit dus, ik zie echt het probleem niet.
Sluit gewoon de game af met op de juiste knop te klikken 8)7
Het punt is juist dat als je uren hebt gespeeld en vervolgens zonder na te denken op het meeste logische; het kruisje, klikt.

Op Reddit zijn er mensen die gewoon characters hebben van level 70+

Een kruisje hoort gewoon niet het symbool te zijn voor verwijderen. Dat is gewoon een prullenbak. Op die manier voorkom je ook dat er überhaupt "per ongeluk" (lees: uit automatisme) op een knop gedrukt wordt, aangezien er nooit verwarring kan zijn tussen een X en een prullenbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
inquestos schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:33:
Een rood kruis staat in interface-land eenmaal het symbool geworden voor afsluiten. Een prullenbak staat voor verwijderen. Waarom staat dat icoon daar rechtsonderin? Een onlogische plaats voor afsluiten inderdaad, maar het staat ook helemaal niet naast het karakter. Die hover-over is inderdaad fijn, maar tegen die tijd heb je al lang geklikt. Je verwacht vervolgens een scherm met daarop een "are you sure you want to exit"-achtig iets, en dat krijg je ook, dus klik je 'yes'.
Tsja dan ben je gewoon als een blinde kip aan het klikken. Sorry hoor.
Google "delete icon": Ja veel prullenbakjes, maar ook zat kruisjes. Ken diverse applicaties die gewoon kruisjes hanteren, nooit issues mee gehad.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/on01hqz15Jc_hvoaPk_ydNGhTi8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zdyBewvbwJv6L3GXIrh7MMho.png?f=fotoalbum_large

Zelfs in Windows is het gewoon een kruisje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SCZ7LeAkR0eD1aHm4EKJN4rVHOI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zuIFqfWcELiaEIL0wXLvVklv.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xTXud5Wvb_8bWVG2gWmtZJ9CN-o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BTIpwEXCisMB6ubdBCkUcizL.png?f=user_large
Of Excel
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YsX8wpT3vlJaKWPUmxfc1Fk0TEA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/iAhQ6OrxfUhgrryDsllUWYgf.png?f=user_large
Geloof me, ik ben hier voor opgeleid (doe er weinig mee), en we kregen tijdens de opleiding vaak onhandige interfaces gepresenteerd, maar kan me er geen herinneren die op zoveel vlakken fout waren als deze. Dit had op zoveel manieren voorkomen kunnen worden. Zet bijvoorbeeld op het laatste niet neer 'yes' of 'no', maar 'Delete character' en 'Cancel'. Enable die button bijvoorbeeld pas na een aantal seconden. Zet een prullenbak icoon naast het karakter.
Eens dat het beter kan, maar hierover klagen is van het niveau "Are you sure you want to install browser-extenstion-crapware, Yes/No?" en gewoon doorklikken omdat men niet leest, dan moet je op de blaren zitten.

[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 04-10-2021 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Angeloonie schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 08:45:
[...]

Tsja dan ben je gewoon als een blinde kip aan het klikken. Sorry hoor.
Google "delete icon": Ja veel prullenbakjes, maar ook zat kruisjes. Ken diverse applicaties die gewoon kruisjes hanteren, nooit issues mee gehad.
[Afbeelding]

Zelfs in Windows is het gewoon een kruisje:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Of Excel
[Afbeelding]

[...]

Eens dat het beter kan, maar hierover klagen is van het niveau "Are you sure you want to install browser-extenstion-crapware, Yes/No?" en gewoon doorklikken omdat men niet leest, dan moet je op de blaren zitten.
Dan nog zou men een dusdanig ingrijpende handeling moeilijker moeten maken. Waarom niet delete of je character naam typen?

Op consoles is het al helemaal kinderlijk eenvoudig: zodra je in het menu op x drukt krijg je de vraag of je wil deleten, waarbij "yes" al standaard aangewezen is. 1 maal op A drukken en weg character.
Zoiets zo nooit zo eenvoudig mogen zijn!

Het standaard "refresh" icoontje naast de X helpt ook al niet. Je zou kunnen denken dat het een character panel is dat je kan sluiten of kan refreshen. Alles rommelt gewoon aan de UI hier...

[ Voor 5% gewijzigd door MazeWing op 04-10-2021 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
MazeWing schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 08:58:
[...]

Dan nog zou men een dusdanig ingrijpende handeling moeilijker moeten maken. Waarom niet delete of je character naam typen?

Op consoles is het al helemaal kinderlijk eenvoudig: zodra je in het menu op x drukt krijg je de vraag of je wil deleten, waarbij "yes" al standaard aangewezen is. 1 maal op A drukken en weg character.

Het standaard "refresh" icoontje naast de X helpt ook al niet. Je zou kunnen denken dat het een character panel is dat je kan sluiten of kan refreshen. Alles rommelt gewoon aan de UI hier...
Misschien is het niet optimaal, maar het is was het is en de post van Angeloonie geeft aan dat er toch echt meer moet gebeuren dan een enkele klik.

Als je het voor verbetering vatbaar vind, laat het blizzard dan weten aangezien ik ervan overtuigd ben dat ze hier niet meelezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
MazeWing schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 08:58:
[...]

Ik ben het eens dat het beter kan, begrijp mij niet verkeerd. En als het op console idd zo is dan is dat wat anders dan de PC. Dat kan gewoon echt niet.

Voor PC blijf ik bij mijn standpunt: niet lezen = blaren zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Volgens mij praten jullie er al langer over dan dat het een developer kost om het aan te passen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
DeepSeven schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:25:
Volgens mij praten jullie er al langer over dan dat het een developer kost om het aan te passen :P
Ik heb de niet-developer gespot. :+

Op reddit lees ik ook een hoop verhalen over mensen die onbedoeld hun character weggooien. Ja, het is hun eigen schuld, want ze lezen niet goed. Toch, blijkbaar gaat het bij meer mensen mis, dus zou de delete-functie iets aangepast kunnen worden, door bijv. je character naam of level te moeten intikken bij verwijderen.

Maar goed, denk niet dat @MazeWing het nu nog fout doet. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[b]MazeWing in "Diablo II: Resurrected"
Ik was pas een level 16 sorceress en net in act 2, maar ik heb zeer weinig zin om weer van voor af aan te beginnen. Het is ronduit idioot dat je niet iets van een tekst hoeft te typen zoals bij WOW (en praktisch elk ander spel).
Ik heb nog wel wat low-level runes en wellicht (hopelijk) nog wat gear voor je liggen als dat je herstart makkelijker zou maken.

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Badpete
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 18:45
caspervc schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 20:12:
Lol ook lekker dom. Eindelijk de runes voor een Insight runeword voor de merc bij elkaar (sol dropte maar niet...) , stop ik hem in een pike .... 8)7

Tja, dan werkt ie dus niet ;w :F
Stuur me even een pm als je wat nodig hebt, had dit ook een keer en was wel zuur haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 20:53
Dazzling Dwild schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 23:19:
is er nog een lijstje wat wat waard is in bijvoorbeeld runes?
Heb nu twee skill charms die ik weg wil doen waarvan 1 best gewild lijkt mij (cold skill sorcess) maar geen idee wat die waard zijn.
MrLLamasc heeft daar toevallig wat over gezegd: YouTube: [GUIDE] WHAT IS MY STUFF WORTH?! - Runes, Charms and Jewels

Edit: Mocht je een lowlevel runeword hebben verprutst kan ik wellicht helpen met de low runes die je kwijt bent.

[ Voor 10% gewijzigd door Galen2850 op 04-10-2021 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-09 10:36
@MazeWing Als je een boost nodig hebt laat maar iets weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
Badpete schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:37:
[...]

Stuur me even een pm als je wat nodig hebt, had dit ook een keer en was wel zuur haha.
Ha heb ze al weer gevonden. Een fatsoenlijk 4 sock unit waar ze in kunnen is lastiger....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badpete
  • Laatst online: 27-08 18:45
caspervc schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:21:
[...]

Ha heb ze al weer gevonden. Een fatsoenlijk 4 sock unit waar ze in kunnen is lastiger....
Zal als ik thuis kom even kijken of ik er ergens nog 1 heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Laatst online: 12-09 10:57
Ik ben maar eens lekker tegendraads een ander soort character gestart dan een sorc of pala. Ik ga eerst voor een Necro Summon en zodra de tijd daar is voor poison Nova + Skellies.
Tot nu toe gaat het aardig alleen gisteren wat moeite gehad met Diablo te killen omdat summons snel dood zijn nog. Maar die drempel ben ik over en met Baal runs kan ik mooi tot lvl 40/45 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
MazeWing schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 07:25:
[...]

Stel je voor dat Microsoft een kruis in de hoek, naast de klok, zou plaatsen en wanneer je hier op klikt krijg je een melding. Bij vervolgens yes klikken is heel de computer geformateerd...
Ben je nu echt een voorbeeld van de werkwijze van Microsoft aan het aanhalen?

"Klik op start om de computer af te sluiten..." _/-\o_

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 23:56

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Hoppaaaaa ik ben teruuuuuggggggg dag verslavend spelletje! Man man vroeger veel uuuren aan het spel besteed.
Ik heb m gekocht op de xbx. Meerdere mensen hier die je t leuk vinden om samen te gamen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:00

lord_fh

PS5

Hier met mn sorc op lvl 59 in A5 NM, fiets zo door NM heen, heb de sorc goed gebuild tot op heden, kan wel zien dat ik wat dat betref beter nadenk dan vroeger haha

Beetje memphi runnen doen voor wat gear hopelijk. ondertussen mn 2e char (ik speel offline PS5) als mule gebruikt aangezien shared stash nog bugged is offline, maar die heeft ook al een mooi setje om aan te kunnen TZT als hij wat hoger is dan level 5 8)7

blijft echt een top en verslavende game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet Paaltjens
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 19:57
Heeft iemand een 4s sword over voor mij? Kan wel ruilen voor bijvoorbeeld titans (niet eth)....

Ik zoek me een ongeluk naar hij dropt maar niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 13:45

garrow

PSN: Garrow1978

Zo net Diablo verslagen en op naar NM, naar denk eerst Cow's farmen om m'n lvl 27 Paladin wat te levelen, of is jullie advies om Countess te farmen straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 16-09 21:19
garrow schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:54:
Zo net Diablo verslagen en op naar NM, naar denk eerst Cow's farmen om m'n lvl 27 Paladin wat te levelen, of is jullie advies om Countess te farmen straks
Ancients doen en daarna baalruns tot 45 ofzo.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

Cows schiet niet heeeel erg op , Baal runs zijn veel effectiever, ik zou dat doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
lord_fh schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:15:
Hier met mn sorc op lvl 59 in A5 NM, fiets zo door NM heen, heb de sorc goed gebuild tot op heden, kan wel zien dat ik wat dat betref beter nadenk dan vroeger haha

Beetje memphi runnen doen voor wat gear hopelijk. ondertussen mn 2e char (ik speel offline PS5) als mule gebruikt aangezien shared stash nog bugged is offline, maar die heeft ook al een mooi setje om aan te kunnen TZT als hij wat hoger is dan level 5 8)7

blijft echt een top en verslavende game
Nog steeds niet fixed, want denk dat ik een barb offline wil aanmaken. Heb je dan gewoon geen shared stash slots of zijn ze niet zichtbaar en lijkt het op een personal slot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:31

KipCurreh

Nightcrawler

Piet Paaltjens schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:28:
Heeft iemand een 4s sword over voor mij? Kan wel ruilen voor bijvoorbeeld titans (niet eth)....

Weet niet wat je precies zoekt, maar ik heb in cows gewoon een standaard crystal sword gezocht en dan laten socketen bij de blacksmith in act V (krijg je via een quest)

Zo kreeg ik vrij makkelijk die 4 slotted Crystal Sword voor Spirit

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
Trouwens iemand nog een idee dat er nog bepaalde bugs werken. Zoals de Andy loot bug?
En hoe zit het met Pindleskin, ik zag namelijk dat Tristram portal open blijft wanneer je de quest completed hebt, maar geld dat ook voor ACT 5 Pindleskin wanneer je die waypoint wel pakt? Of moet je nog steeds van die WP afblijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
Andy loot bug werkt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr50.50
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:06
Piet Paaltjens schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:28:

Ik heb wel een 4 soc broadsword die ik ervoor wil ruilen. Ik heb wat minder geluk met het vinden van een goed wapen voor m’n Amazon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
en is dat zowel Online als Offline?
Want ik meende dat de drops erna niet zo goed waren, of ik had wat minder geluk hoor.

En heb je nog idee over mijn andere vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E.J.
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-07-2024
Coldbullet schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:25:
Hoppaaaaa ik ben teruuuuuggggggg dag verslavend spelletje! Man man vroeger veel uuuren aan het spel besteed.
Ik heb m gekocht op de xbx. Meerdere mensen hier die je t leuk vinden om samen te gamen?
Zeker, voeg me toe gamertag: Schavuit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

Neoseer schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:24:
[...]

Nog steeds niet fixed, want denk dat ik een barb offline wil aanmaken. Heb je dan gewoon geen shared stash slots of zijn ze niet zichtbaar en lijkt het op een personal slot?
er is nog geen update voor D2R uitgebracht dus op het moment niet. Je hebt wel shared slots, maar als je daar dingen in doet dan verdwijnen ze ook weer na opslaan of een bepaalde tijd. Wat k nu dus doe is in shared, en dan save en exit en naar andere char, en dan bij die in personal loot zetten voor de time being.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
M'n stoere paladin loopt er voorlopig bij verkleed als pink powerranger na het vinden van Rattlecage. :+ Echt goed is ie niet, maar beter dan wat ik had. En icm de strength-runeword zit ik nu op 50% crushing blow. Dat gaat best hard nu. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 22:08
Ik hoop zo dat de volgende update alle potions slots zichtbaar maakt tijdens het spelen op de Switch. Nu constant van... ok heb er 2 gebruikt... of toch 3? En dan 3 oppakken en dan zit er weer 1 in je inventory.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Mugwump schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:55:
[...]

Ancients doen en daarna baalruns tot 45 ofzo.
Voor je naar NM gaat? Ben nu aan Act IV begonnen maar zie mezelf niet nog 20 levels erbij halen voor ik naar NM ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 20:10
Lekker Ventje schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 19:37:
[...]

Voor je naar NM gaat? Ben nu aan Act IV begonnen maar zie mezelf niet nog 20 levels erbij halen voor ik naar NM ga.
Anciënts is in zijn eentje al een level waard. En bij een baal run groep haal je 1lvl /run op alleen de waves voor baal zelf. Solo gaat het iets langzamer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

Mn sorc is dus level 59, maar ik heb angst voor de acients in NM :+ :+ :+ :+

Iets uit het verleden denk ik , nachtmerries had ik er altijd van , korlic met zn gedraai, 1x raak en dag sorc 8)7 8)7 8)7 , even eq farmen nog maar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
Neoseer schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:10:
Trouwens iemand nog een idee dat er nog bepaalde bugs werken. Zoals de Andy loot bug?
En hoe zit het met Pindleskin, ik zag namelijk dat Tristram portal open blijft wanneer je de quest completed hebt, maar geld dat ook voor ACT 5 Pindleskin wanneer je die waypoint wel pakt? Of moet je nog steeds van die WP afblijven?
Die portal schijnt open te blijven nu.

https://www.icy-veins.com...-in-diablo-2-resurrected/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
was helemaal vergeten dat je ook kon craften, toch best aardige blood gloves gecraft voor mijn barb

Nu ook heel langzaam pitruns aan het doen, moet voorzichtig anders zo dood maar perfecte plaats om je elite white sockets te vinden.
En ook nog even in de laatste run een near perfect ormus robes gevonden. 15%/15% cold/lightning en +3 lightning, 477 defense, Moet toch wat waard zijn :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 16-09 21:19
Lekker Ventje schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 19:37:
[...]

Ik ging er vanuit dat je online speelde. Online maken mensen baalruns aan (games met een tellertje op het eind dat steeds met ééntje wordt opgehoogd) waar je dan met 8 man steeds baal en z'n minions molt. Dat geeft enorm veel XP.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Ik heb advies nodig qua gear voor mijn lvl40 sorc. Nu bezig met act1 op nightmare wat opzich prima gaat maar heb erg weinig resistances, daarnaast loop ik nog met een Leaf en ben ik nog niet geswitched naar een cold build hierdoor.

Armor is een stealth, wapen dus een leaf, helm een Lore. In de meeste guides wordt er geadviseerd over te stappen naar een cold build icm een Spirit, maar dit is volgens mij een ladder-only runeword. Opzich krijg ik het meeste nog snel neer met fire-dmg icm de leaf maar weet niet hoe lang dit nog werkt? Ben dus voornamelijk op zoek naar een nieuw wapen zodat ik deze kan combineren met Ancient Pledge.

Kan overigens geen 3 socket shield vinden, zelfs niet na 20x langs te gaan bij Farah Act2.

Oh nog een paar praktische vraagjes voor spelen op de ps5.
- is er een methode om snel je potions in je belt te doen of is t 1 voor 1 slepen?
- hoe geef je een potion aan je follower?
- is er een methode om gear op te pakken en direct in je cube te stoppen ivm limited ruimte?

[ Voor 16% gewijzigd door Malt007 op 05-10-2021 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Gisteren even d2 gedaan. Moet zeggen speelt best goed weg op de xbox! Barb is nu lvl 15 alleen heb open game gemaakt maar weinig mensen die joinen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 17:40
Malt007 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:00:
Ik heb advies nodig qua gear voor mijn lvl40 sorc. Nu bezig met act1 op nightmare wat opzich prima gaat maar heb erg weinig resistances, daarnaast loop ik nog met een Leaf en ben ik nog niet geswitched naar een cold build hierdoor.

Armor is een stealth, wapen dus een leaf, helm een Lore. In de meeste guides wordt er geadviseerd over te stappen naar een cold build icm een Spirit, maar dit is volgens mij een ladder-only runeword. Opzich krijg ik het meeste nog snel neer met fire-dmg icm de leaf maar weet niet hoe lang dit nog werkt? Ben dus voornamelijk op zoek naar een nieuw wapen zodat ik deze kan combineren met Ancient Pledge.

Kan overigens geen 3 socket shield vinden, zelfs niet na 20x langs te gaan bij Farah Act2.
Ladder only runewords werken ook op non-ladder en single player in D2R. Ancient pledge kan helpen voor resist, maar ook Rhyme is een leuk runeword voor starters. Spirit in een zwaardje is zeker aan te raden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

Ik heb ook een Sorc, Spirit zou ik zeer zeker doen, dan heb je veel + mana en mana refill, 2 to all skills etc.

Ik heb door nightmare heen cold skills - Frozen orb -- gemaxt. is dus 22 level nu die skill icm de Spirit en fiets zo door NM heen. Resistances struggle ik ook mee, heb wat normal Memph runs gedaan (met iets van 180% magic find ) en zit nu op 20% / 40 % resistances. Dit moet wel omhoog straks voor Hell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
chef86 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:05:
[...]

Ladder only runewords werken ook op non-ladder en single player in D2R. Ancient pledge kan helpen voor resist, maar ook Rhyme is een leuk runeword voor starters. Spirit in een zwaardje is zeker aan te raden!
Wat betekent ladder-only dan? Ik ging er van uit dat het runeword gewoon niet bestond als je normale single player speelde :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 17:40
Malt007 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:10:
[...]

Wat betekent ladder-only dan? Ik ging er van uit dat het runeword gewoon niet bestond als je normale single player speelde :P
Dat is uit de D2c en D2LoD tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Klopt het ook dat je cow level nog steeds kan doen als je de cow king per ongeluk heb gekilled bij je eerste poging :)

En dat de leg alleen werkt op het moeilijkheidslevel waarin je hem gevonden hebt? Kan je eigenlijk nog een keer die leg vinden op normal aangezien ik die quest natuurlijk al afgemaakt heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Malt007 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:18:
Klopt het ook dat je cow level nog steeds kan doen als je de cow king per ongeluk heb gekilled bij je eerste poging :)

En dat de leg alleen werkt op het moeilijkheidslevel waarin je hem gevonden hebt? Kan je eigenlijk nog een keer die leg vinden op normal aangezien ik die quest natuurlijk al afgemaakt heb...
Dit had ik wel vernomen ja. Was altijd zon ellende die cowking. Helemaal met frozen orb sorc die maakt zoiezo alles af toen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jinn
  • Laatst online: 05-09 17:05
Malt007 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:18:

Ja, je kan cowlvl eindeloos herhalen. Portal naar Tristam blijft open en Wird’s leg van het niveau waarop je speelt geeft toegang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

Oh nog een paar praktische vraagjes voor spelen op de ps5.
- is er een methode om snel je potions in je belt te doen of is t 1 voor 1 slepen?
- hoe geef je een potion aan je follower?
- is er een methode om gear op te pakken en direct in je cube te stoppen ivm limited ruimte?
1. waar speel je op ? op Console (PS5) is in ieder geval, als je in je belt al wat hebt zitten (mana/health oid) en je gaat in een leeg vakje van je belt staan daarna (bijv met 12 slot belt) en op R3 drukt, dan is je hele belt automatisch gevuld.

2. L2 en pijltje van het slot waar je een potion uit wil geven, is aan follower geven

3. Nee

Cow king kan inderdaad oneindig dood, leg werkt alleen in difficulty waar je in zit (anders is hij rood geloof ik) en leg kan je steeds weer vinden in het mooie Tristam. let wel op , je kan maar 1 leg per keer bij je hebben, dus als je een NM leg hebt en in Normal een cow level start (omdat je nightmare nog niet zover bent) dan moet je eerst die NM leg op de grond gooien oid , dan de normal leg pakken en portal openen en dan de NM leg weer oppakken haha.

[ Voor 8% gewijzigd door lord_fh op 05-10-2021 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
lord_fh schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:50:
[...]

1. waar speel je op ? op Console (PS5) is in ieder geval, als je in je belt al wat hebt zitten (mana/health oid) en je gaat in een leeg vakje van je belt staan daarna (bijv met 12 slot belt) en op R3 drukt, dan is je hele belt automatisch gevuld.

2. L2 en pijltje van het slot waar je een potion uit wil geven, is aan follower geven

3. Nee

Cow king kan inderdaad oneindig dood, leg werkt alleen in difficulty waar je in zit (anders is hij rood geloof ik) en leg kan je steeds weer vinden in het mooie Tristam. let wel op , je kan maar 1 leg per keer bij je hebben, dus als je een NM leg hebt en in Normal een cow level start (omdat je nightmare nog niet zover bent) dan moet je eerst die NM leg op de grond gooien oid , dan de normal leg pakken en portal openen en dan de NM leg weer oppakken haha.
Thx dit maakt het allemaal een stuk dragelijker, D3 op de console was wat dat betreft een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Mugwump schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 08:53:
[...]

Ik ging er vanuit dat je online speelde. Online maken mensen baalruns aan (games met een tellertje op het eind dat steeds met ééntje wordt opgehoogd) waar je dan met 8 man steeds baal en z'n minions molt. Dat geeft enorm veel XP.
Ik speel online maar heb nooit eerder Diablo 2 verder dan Act 1 gespeeld. Ik moet eerst Diablo nog neer leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Na lang wikken en wegen toch maar al m'n opbrengsten in m'n sorc gestoken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mNK4kXUoOo04ldASSsDVxjRTL1k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8dOX0wFV6C37sdj8rfdXl0ZL.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bJRuObpA8JvKWit5PcXvfbl-ueA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LHEsljVPhE2P43MRqtY236cX.png?f=user_large

Gezien de 400%+ MF wat overkill is gaan de gloves er sowieso uit, en de helm moet ook iets beters worden (Shako uiteraard). Evt ook ringen er uit. Boots worden Waterwalks

Nu dus:
- Ocu
- Spirit monarch
- Tarnhelm
- Tal Armor
- Tal Amu
- Tal Belt
- Chance Guards
- Natalya's Boots
- Nagelring x2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jinn
  • Laatst online: 05-09 17:05
Angeloonie schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:17:
Na lang wikken en wegen toch maar al m'n opbrengsten in m'n sorc gestoken.
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Gezien de 400%+ MF wat overkill is gaan de gloves er sowieso uit, en de helm moet ook iets beters worden (Shako uiteraard). Evt ook ringen er uit.

Nu dus:
- Ocu
- Spirit monarch
- Tarnhelm
- Tal Armor
- Tal Amu
- Tal Belt
- Chance Guards
- Natalya's Boots
- Nagelring x2
Ah dat gaat lekker. Je zit al net wat comfortabeler dan ik. Ben nog aan het farmen voor een monarch. Kan nu wel cows, anchient sewers, andariel en lower kurast farmen op hell dus moet goed komen. Als ik Monarch heb moet Mephisto ook wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Ok meteen maar even geswitched naar Magefist en Sandstorm.
Resistances wat beter verdeeld, en m'n FCR omhoog. Irritante is dat ik nog 9% nodig heb voor de 8 breakpoint, dus moet een perfecte spirit hebben (mijne is 26, dus precies de 9% die ik mis :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4OMBTuEYnHs-Y-3rwQ-Fig8FENE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MkwJTHl68yENwke5UxXiYt45.png?f=fotoalbum_large

Ahh, ik kan ook gewoon Tal's mask even aanknallen, dan krijgt de amu +10%FCR erbij :D Gaat de MF weer wat omlaag, maar wel meer resist en 106% FCR. Klein beetje dmg inleveren is dat wel waard.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DksLjPCrI3Q5d2lAW9Aua5J3hr4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wcx6kWnREqlx3RQkfonNKghN.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door Angeloonie op 05-10-2021 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
Probeer minstens 105 fcr te houden voor 8fr breakpoint, zal tele ook helpen.
https://diablo2.diablowiki.net/Breakpoints

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Act 3 ... ik moet mezelf daar echt altijd doorheen slepen. Vind dat echt geen leuk deel van het spel. Maar helaas moet ik er nog enkele malen doorheen met m'n amazon en aankomende characters...

Heb wel zin om Meph NM te gaan farmen. Weet niet zeker of die dingen dropt die ik in m'n eindbuild kan gaan gebruiken. Maar toch...

Nu level 52 amazon en 13 sorceress... go go me... ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik vond net gewoon een Lo rune bij Andy. M’n eerste high rune *O*

Mercenary met forti kraken, 10% Andy. Dat is wel lekker zeg.

Alleen nog een mara 30 dan is mijn sorc wel af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zOi57POkmpFKXDpUgCUI3Awmj1s=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/gAjCZ5A3xr1Shj9TtL0n0htA.png?f=fotoalbum_medium

Act III, baby! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Runeword Insight... Scythe voor gebruiken in eerste instantie?

Zojuist gemaakt en aan merc gegeven; good for now!

[ Voor 30% gewijzigd door RustStorm op 05-10-2021 21:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caspervc
RustStorm schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:11:
Act 3 ... ik moet mezelf daar echt altijd doorheen slepen. Vind dat echt geen leuk deel van het spel. Maar helaas moet ik er nog enkele malen doorheen met m'n amazon en aankomende characters...

Heb wel zin om Meph NM te gaan farmen. Weet niet zeker of die dingen dropt die ik in m'n eindbuild kan gaan gebruiken. Maar toch...

Ik heb zo ook mijn favorieten. Vind Act3 opzich wel leuk,
Ben nu 59 met mijn Hammerdin. Act 5 NM. Op naar de ancients _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
de eerste slayer is weer in mijn account. (ja ja, speel softcore, watje...)
Vind een blizzard sorc toch nog wat clunky aanvoelen, maar kan ook met zeer gebrekkige FCR te maken hebben? Zo'n blizzard spamt niet, wat dus lastig is met snelle tegenstand. Maar komende dagen eens kijken of ik countess nm kan farmen voor de runes en dan een liftje fixen naar A3-durance/A4 voor meph en diablo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
RustStorm schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:11:

amazon met javelins kan een titan's krijgen van meph NM volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
VoedoeAndVodka schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:02:
Probeer minstens 105 fcr te houden voor 8fr breakpoint, zal tele ook helpen.
https://diablo2.diablowiki.net/Breakpoints
Dat was het hele punt van m'n post ja :P 105 fcr halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
wou voor de obedience gaan met mijn merc maar ondertussen bonehew gevonden met 314% ed. Heb er een shael en amn rune ingedaan en nu gaat mijn merc als een malle. Tevens is hij ook continue bonespears aan het casten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
caspervc schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:39:
[...]

Ik heb zo ook mijn favorieten. Vind Act3 opzich wel leuk,
Ben nu 59 met mijn Hammerdin. Act 5 NM. Op naar de ancients _/-\o_
He, daar zit ik ook met m'n Zealadin. Ancients geven nog wat issues. Eerst ruimen ze m'n merc op, en m'n lifesteal werkt niet, dus kom ik pots tekort. Nu las ik wat de pots betreft een aardige tip, gewoon dat plateau voor het gevecht volgooien met pots, en dan kun je ze gedurende het gevecht weer oprapen om te gebruiken. Denk dat ik eerst ook nog een paar keer mephisto ga slopen om te kijken of die nog aardig voor me wil zijn. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:56

porn*

...take on the world!

Zo ik ben na heel heel heeeeel lang ook weer overstag. Menig uur in D2 gestoken en nu dus ook Resurrected aan het spelen, heerlijk weer :)

Speel multiplayer maar heb net solo de hele campaign erop zitten gewoon om te kijken of het ik het nog kon. Baal dropte crap :( Nu dus levelen en wat gear farmen want het is nog niet veel soep (sorcje met spirit en wat random zooi).

Wel al 'n Arm of King Leoric gevonden wellicht dat ik daar iets leuks voor kan krijgen. Ding was best zeldzaam als ik het me goed herinner?

Vraagje: heb in A2 NM een Might merc gepakt. Inmiddels zijn we samen level 80 en zie in z'n skills ineens dat hij Blessed Aim geworden is ineens 8)7
Dus terug naar NM, nieuwe Might merc gepakt. Ok skill klopt. Ik terug naar hell is ook die weer Blessed Aim ineens. Hoe zit dat????
Hmm schijnbaar is het een bug en is het alleen in zijn char overview, maar activeert z'n aura nog steeds. Bij mij heeft ie nu alleen helemaal geen aura meer ;(
Edit: ah als je, in combat met een TP portal naar town en terug tpt, zet ie hem weer aan. Wel wat stomme bugjes nog hier en daar.

[ Voor 36% gewijzigd door porn* op 06-10-2021 08:54 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Bam, bij Ancients een gunstige roll dus dat is gelukt. Daarna gelijk door naar Baal, en in de throne of destruction eerst nog een Ghost Shroud gevonden wat een mooie upgrade was. En eindelijk een "cannot be frozen"-item binnen dus. Baal was appeltje eitje (zelfs mn merc overleefde het gevecht), dus nu door naar Hell. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
Gaius schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:33:
Bam, bij Ancients een gunstige roll dus dat is gelukt. Daarna gelijk door naar Baal, en in de throne of destruction eerst nog een Ghost Shroud gevonden wat een mooie upgrade was. En eindelijk een "cannot be frozen"-item binnen dus. Baal was appeltje eitje (zelfs mn merc overleefde het gevecht), dus nu door naar Hell. :)
Huh hoe bedoel je Ancients gunstige roll? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
Neoseer schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:58:
[...]

Huh hoe bedoel je Ancients gunstige roll? :)
Immunities waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
Ow jah tuurlijk dat was vanuit Nightmare natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Neoseer schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:10:
[...]

Ow jah tuurlijk dat was vanuit Nightmare natuurlijk
Yarp! Gisteren had ik een physical immunity erbij, en ik had daar geen geduld voor. De poging daarna had een cursed, waardoor ik extra snel dood was. De eerste poging vanmorgen had een fire enchanted die me voor 100% opblies toen ie zelf doodging. En de poging daarna was extra fast + magical immunity + nog iets makkelijks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

Is het ook niet zo met Acients dat als je TPed als je bij acients bent , dan resetten ze weer op de socket, dat als je ze dan weer activeert dat ze dan ook weer andere imunities hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 16:46

heuveltje

KoelkastFilosoof

ben iets van 10 uur in, en Baal is verslagen :)

Verbaas me wel hoe makkelikjk dat ging.
Ben hier en daar wel eens dood gegaan.
Maar afgezien van Duriel (wat gewoon een 13 voudige corps run was) ben ik eigenlijk nergens op vast gelopen, en alle bazen en stukken gewoon de eerste poging gelukt.

Dat is toch heel anders dan ik me herinderde van mijn eerste play through jaren terug.
waar ik me stuk liep op verschillende bazen, en vaak maar vorige stukken opnieuw moest spelen om wat lvls bij te krijgen.

Nu bij Andariel in NM. en afgezien van wat vertraging met fire imune enemies gaat alles weer supermakkelijk.

Vraag me af of ik nu zoveel geleerd heb, of dat sorc gewoon zoveel meer easy mode is dan een barb.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
heuveltje schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:36:
ben iets van 10 uur in, en Baal is verslagen :)

Verbaas me wel hoe makkelikjk dat ging.
Ben hier en daar wel eens dood gegaan.
Maar afgezien van Duriel (wat gewoon een 13 voudige corps run was) ben ik eigenlijk nergens op vast gelopen, en alle bazen en stukken gewoon de eerste poging gelukt.

Dat is toch heel anders dan ik me herinderde van mijn eerste play through jaren terug.
waar ik me stuk liep op verschillende bazen, en vaak maar vorige stukken opnieuw moest spelen om wat lvls bij te krijgen.

Nu bij Andariel in NM. en afgezien van wat vertraging met fire imune enemies gaat alles weer supermakkelijk.

Vraag me af of ik nu zoveel geleerd heb, of dat sorc gewoon zoveel meer easy mode is dan een barb.
Sorc is ook makkelijker, minder gear afhankelijk.
Uiteindelijk komt een barb er ook wel maar dat heeft wat meer tijd nodig om de juiste gear te verzamelen.
Pagina: 1 ... 11 ... 42 Laatste