Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
vrij zeker van niet, maar ik kan geen fatsoenlijke bron meer vinden.nickko schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:54:
[...]
Secret cow level als ik me kan herinneren geeft wel gewoon xp toch. Zelf nooit een char boven de lvl 91 gekregen maar dacht iig van wel
afaik stopte dat bij 95 ofzo, en gaf alleen baal nog XP op lvl 98
then again, dat verandere nog wel eens per patch, voor 1.09 was het simpler.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ja je hebt gelijk 🙂 YouTube: How to get level 99 Fast - Diablo 2heuveltje schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 21:29:
[...]
vrij zeker van niet, maar ik kan geen fatsoenlijke bron meer vinden.
Dit is van 1.13. Stond me niet meer helemaal bij hoor haha..
[ Voor 4% gewijzigd door nickko op 30-08-2021 07:36 ]
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
3 bazen, niet slecht onthouden in 20 jaarnickko schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 07:34:
[...]
Ja je hebt gelijk 🙂 YouTube: How to get level 99 Fast - Diablo 2
Dit is van 1.13. Stond me niet meer helemaal bij hoor haha..
Verder heb ik ook idioot veel uren in d2 gestoken, vooral cow en baalruns voor de chat-onzin en MF, geloof dat ik 1 char tot 89 had, en nog 2 -3 in de 70-80 range..
maar mensen die bewust bezig waren om lvl99 te worden heb ik echt nooit begrepen, dat duurt so idioot lang, is zo eentoning. en doordat 1 keer doodgaan je tientallen uren in verloren XP koste, was het tegelijkertijd zo aandacht vereisend dat je ook alleen maar daarop kon focussen.
Wel grappig dat je tegenwoordig in d3 in 10 uur ofzo al mensen hebt die lvl x torrents doen op lvl70.
Maar in d2 kost het laatste lvl je al 150 uur
[ Voor 9% gewijzigd door heuveltje op 30-08-2021 10:00 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Weet iemand of dit spel een beetje te spelen is op normale settings (dus geen max) met de volgende specificaties (geheugen is 8GB)?
Zo nee, wat zal de bottleneck zijn denken jullie?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-4590 Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | MSI B85-G43 Gaming | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | MSI Radeon R9 270X GAMING 2G | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Tactical LP BLT4G3D1608ET3LX0CEU | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- |
Als je 8 GB RAM hebt, dan haal je de minimum requirements daarmee, dus ja. Overige componenten zitten boven de minimum specs.BvZwolle schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 17:25:
Hallo allemaal! Misschien zit ik in het verkeerde topic te posten, maar ik heb een vraag:
Weet iemand of dit spel een beetje te spelen is op normale settings (dus geen max) met de volgende specificaties (geheugen is 8GB)?
Zo nee, wat zal de bottleneck zijn denken jullie?
# Category Product Prijs Subtotaal 1 Processors Intel Core i5-4590 Boxed € 0,- € 0,- 1 Moederborden MSI B85-G43 Gaming € 0,- € 0,- 1 Videokaarten MSI Radeon R9 270X GAMING 2G € 0,- € 0,- 1 Geheugen intern Crucial Ballistix Tactical LP BLT4G3D1608ET3LX0CEU € 0,- € 0,- Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 0,-
En dan vooral niet omvallen, want dan mag je (grotendeels) opnieuw beginnen🤪heuveltje schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 21:29:
[...]
vrij zeker van niet, maar ik kan geen fatsoenlijke bron meer vinden.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
[ Voor 38% gewijzigd door lord_fh op 01-09-2021 14:00 ]
Ikzelf level 94 of 95 op HC. Niet dood gegaan overigens, maar ik speelde het spel niet met het doel om 99 te worden, dus dan krijg je op een gegeven moment niet veel XP meer.Seroczynski schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 13:40:
Ik speel enkel HC mode, heb lv99 dan ook nooit gehaaldVolgens mij was het hoogste dat ik ooit heb gehaald 91 ofzo.. Zal in D2R niet veel anders worden denk ik haha
Tot die tijd deed ik wel aardig mee in de ladders, maar ja, als je stopt dan val je er langzaam uit heah.
Zal het dan toch zo worden dat D2R mij van WoW gaat afhouden... net als dat WoW mij toentertijd afhield van D2...?!
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik heb COD:CW voor de PS5 dus dat speel ik MP, en verder begonnen met GOW en Days Gone (zitten in PSplus en zijn voor Ps5 geupdate).
Echte merk ik dat ik niet in die laatste 2 spellen kom qua lekker gamen, ik kijk mega uit naar D2R en weet dat ik dat dus ga spelen en deze spellen alleen voor nu even zijn. Ik denk dat ik ze er dus af ga gooien aangezien ik merk dat ik net zo goed niet speel dan iets wat ik over 2 weken links laat liggen haha

Overigens lees ik nu weinig nieuws over D2R, geen nieuws is goed nieuws zullen we maar zeggen ?
Klopt! Standaard 2 voor linker en rechter muisknop, met de F toetsen kan je meerdere klaarzetten (die je dan met RMB activeert) , op console gaat het straks ook goed werken, daar kunnen veel skiles gebind worden op R+rondje, vierkantje etc, waardoor je instant kan casten.Beavbusi schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 09:08:
Hoe werkte dit spel ook alweer om meerdere spells te doen? Je kon nu twee attacks doen en dan andere attacks equipen met je f knoppen. Die kan je dus niet op je scherm zien en moet je maar onthouden? ik heb dit spel wel in een grijs verleden gespeeld, maar was nog vrij jong toen dit uitkwam dus kan het me niet helemaal meer herinneren
Ook de cross-progression is interessant. De PC markt zal dan ook de markt op de consoles beïnvloeden als genoeg mensen het zowel op PC als console hebben. En als weinig mensen dat hebben, dan zijn er juist mogelijkheden om goede deals daar te maken.
Je kan ze ook op QWERTY enzo zetten om je wat meer het gevoel van een MOBA te geven. Dan moet je wel een paar hotkeys verplaatsen. Er is dan alleen geen fast-casting.Beavbusi schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 09:08:
Hoe werkte dit spel ook alweer om meerdere spells te doen? Je kon nu twee attacks doen en dan andere attacks equipen met je f knoppen. Die kan je dus niet op je scherm zien en moet je maar onthouden? ik heb dit spel wel in een grijs verleden gespeeld, maar was nog vrij jong toen dit uitkwam dus kan het me niet helemaal meer herinneren
Ik denk dat het weinig uitmaakt, de hoeveelheid spelers groeit grofweg even hard als het aantal gevonden items.Lapras schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:24:
Een van de mooie zaken aan D2 was het traden om te zien wat de economie precies zou doen. Ik was toentertijd redelijk bedreven in mooie items voor mezelf verzamelen. Toch is het dit keer wel anders. Door de global servers kan je nu met iedereen ruilen. Dat zal de prijzen van items wel snel drukken. Althans, als er een manier is om items te waarderen. Ik ben benieuwd of dat weer Ist, HR's, Sojs of FG wordt.
Ook de cross-progression is interessant. De PC markt zal dan ook de markt op de consoles beïnvloeden als genoeg mensen het zowel op PC als console hebben. En als weinig mensen dat hebben, dan zijn er juist mogelijkheden om goede deals daar te maken.
En het zal er een beetje aan liggen welk item het eerst te dupen is
Gezien het nog steeds op de D2 engine loopt zal dat vast niet lang duren.
ja precies, dus je moet heel goed weten wat onder een f staat om die met rechter te kunnen activeren en lmb is gewoon auto attack. vond het een beetje omslachtiglord_fh schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 09:50:
[...]
Klopt! Standaard 2 voor linker en rechter muisknop, met de F toetsen kan je meerdere klaarzetten (die je dan met RMB activeert) , op console gaat het straks ook goed werken, daar kunnen veel skiles gebind worden op R+rondje, vierkantje etc, waardoor je instant kan casten.
Mocht iemand hem nog niet in zijn of haar winkelmandje hebben.
https://www.gamescompare....product&product_id=206483
Traden op de console is haast niet mogelijk door het ontbreken van lobbies.Lapras schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:24:
[...]
https://twitter.com/RodFe.../1435724309595660292?s=20
Verwijderd
Mooi ga vrijdagmiddag/avond direct spelen met een maatje. Lekker op het gemakkie alle acts door akkeren!Phaex schreef op donderdag 9 september 2021 @ 15:20:
De launch is voorzien om 8u pacific time oftewel 17u voor ons!
https://twitter.com/RodFe.../1435724309595660292?s=20
Hehe same here :-)Verwijderd schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:48:
[...]
Mooi ga vrijdagmiddag/avond direct spelen met een maatje. Lekker op het gemakkie alle acts door akkeren!
Alleen zijn we nog niet uit over onze classes. Uit pure gemak zou ik sorc of paladin willen doen maar dat gaat 80% van de playerbase ook doen

Verwijderd
Haha, wij starten dus met een Sorc (ik) en een paladinPhaex schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:38:
[...]
Hehe same here :-)
Alleen zijn we nog niet uit over onze classes. Uit pure gemak zou ik sorc of paladin willen doen maar dat gaat 80% van de playerbase ook doen
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dank voor de tip. Ik had geen idee dat sorc daar het beste voor was.Angeloonie schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 21:04:
Nagenoeg iedereen begint met sorc vanwege MF runs, kun je de gear vinden voor je andere characters. Ik ga het ook eens doen, vooral omdat ik normaal altijd Bowazon of Trapsin speel, dus weer eens wat anders
Niet per se het beste, maar wel het handigst i.v.m. teleport.Deadsmell schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 22:43:
[...]
Dank voor de tip. Ik had geen idee dat sorc daar het beste voor was.
Ik twijfel nog best wel. Ene kant denk ik van: amazon (bowazon of javazon) kan leuk zijn en zul je ook echt wel prima mee kunnen mfen. Maar een sorceress... tsja... het handigst zoals gezegd en wellicht het snelst...
Meh... denk dat ik op releasedag bij het aanmaken van m'n eerste character beslis.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Dat laatste is makkelijk, altijd MP. Je kunt ook gewoon solo online spelen. Speel nagenoeg altijd solo, maar dan heb je iig wel de optie om te traden.RustStorm schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 22:54:
unnen mfen. Maar een sorceress... tsja... het handigst zoals gezegd en wellicht het snelst...
Meh... denk dat ik op releasedag bij het aanmaken van m'n eerste character beslis.en dan SP of MP... daar ben ik ook nog niet uit... pfoeh
Dat zal het allemaal net wat gemakkelijker maken inderdaad. Hmmz...Angeloonie schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 23:54:
[...]
Dat laatste is makkelijk, altijd MP. Je kunt ook gewoon solo online spelen. Speel nagenoeg altijd solo, maar dan heb je iig wel de optie om te traden.
Met een hammerdin kan je op die manier bijvoorbeeld goed CS farmen gezien de layout vast is en je maar een paar keer moet teleporten om bij de seals te geraken. Het is natuurlijk geen Enigma maar goed genoeg voor de eerste zoveel farmdagen :-)
Ik ga lekker met een Frenzy Barb, of een Skelliemaster beginnen. MF sorc is zo lame, doet iedereen
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Dat zal voor mij de reden zijn te beginnen met een amazon.caspervc schreef op maandag 13 september 2021 @ 09:04:
Nog 10 dagen jongens!
Ik ga lekker met een Frenzy Barb, of een Skelliemaster beginnen. MF sorc is zo lame, doet iedereen
Komt u maar door met de 23e...!
Ik hoef ook niet per se als een gek aan de slag. Laat het servers crashen maar lekker over aan anderen. Ik koop em wel als alles een beetje stabiel blijkt.Lapras schreef op maandag 13 september 2021 @ 09:24:
Ik heb de geweldige keuze gemaakt om op vakantie te zijn volgende week. Jammer, maar Blizzard kennende kunnen de servers het de eerste paar dagen niet aan, dus ik bespaar mezelf mogelijk wat frustratie.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
In onderstaande gereleasde cinematic video ook beelden van de andere act intro's!
YouTube: Diablo II: Resurrected | Cinematic Trailer
Heb de vrijdag geen tijd dus heb ik de maandag en dinsdag vrijgenomen. Snel zal het niet gaan na act 1, elke vierkante meter wordt bekeken.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik zou het bij puur summoner + corpse explosion + amplify damage houden.Lekker Ventje schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 12:47:
Ik begin met een necromancer omdat ik die niet heb kunnen proberen, ben er alleen nog niet over uit of het summoner wordt of gecombineerd met poison.
Heb de vrijdag geen tijd dus heb ik de maandag en dinsdag vrijgenomen. Snel zal het niet gaan na act 1, elke vierkante meter wordt bekeken.
Poison werkt wel, maar is pas bij forse endgame gear echt goed, en ook dan combineer je het amper met summoning (enkel om een insight iron golem in leven te houden en mogelijk wat revives).
Ik zal waarschijnlijk volgende week vrijdag beginnen. Donderdag teamuitje van werk... dus tsja...
Ik ga naar Berlijn volgende week en wil in de treinreis starten op de switch. Zou mooi zijn als ik dan bij terugkomst door kan gaan op de xsx
I pitty the fools who took my game-station.....
Ja dat kan. Zo lang je de game op beide consoles gekocht hebt, kun je met dezelfde B.net account spelen als je de console accounts daar aan linked.Ulti23 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:12:
Is het eigenlijk mogelijk om, als je de game op de switch en xsx koopt, de voortgang op de switch mee te nemen op de xsx?
Ik ga naar Berlijn volgende week en wil in de treinreis starten op de switch. Zou mooi zijn als ik dan bij terugkomst door kan gaan op de xsx
/f/image/D6At91XkzChz92JjyV75AS0G.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 24% gewijzigd door Angeloonie op 17-09-2021 11:16 ]
Ik heb er wel ontzettend veel zin in! Vroeger (in mijn studententijd) echt honderden uren Diablo II LoD gespeeld. Hopelijk komt er wat nostalgie terug en is het geen tegenvaller.
Wel ben ik benieuwd hoe het traden op console zal gaan omdat wij geen channels hebben.
reply op oude post maar voor mensen die soortgelijk denken, zal ik ook mijn antwoord even geven..!mark schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 03:11:
Goede kans dat de wat oudere gamers mijn reactie hier wel vermakelijk gaan vinden, maar vraag hem toch eens![]()
Heb D2 eigenlijk nooit echt gespeeld (zat net op de kleuterschool toen D2 uitkwam), wel richting de 1000 uur in Diablo 3 zitten sinds de release in 2012.
Ik loop alleen compleet vast qua inventorymanagment omdat je zo weinig ruimte hebt, een beetje wapen of armour 1/5de van je complete inventory inneemt, charms los in je inventory zitten(correct if i'm wrong) en als meest vervelende dat health/mana potions niet stacken. Misschien ben ik wat nieuwere games teveel gewent, maar ze hadden de qol rondom de inventory toch wel wat meer mogen verbeteren van mij
De andere dingen die wat 'ouderwetser' werken zoals het het moeten vinden/kopen van identify en townportal scrolls of de grotere consequentie aan dood gaan kan ik overigens wel waarderen.
Tldr: Qua gameplay bevalt ie me tot nu bovenverwachting goed (het tijdsstip van dit bericht zegt genoeg), alleen zit ik letterlijk een derde van de speeltijd mijn inventory te managen omdat ie steeds vol zit en ik bij elke lootdrop weer dingen moet verplaatsen/uitzoeken. Heeft er iemand die veel meer uren in de originele D2 heeft gestoken wellicht wat handige tips en trucks om dit efficiënter aan te pakken en niet zoveel speeltijd daaraan kwijt te zijn?
Voor het inventory gedeelte: "Je hoeft niet alles op te pakken", het is verder ook niet geheel bedoelt dat je in 1x de hele game kan doorlopen zonder even naar town te moeten om items te dumpen/sellen.
Dingen om op te pakken in het begin: Amulets/Rings/Charms + magic class items (wands/necro shields/scepters/orbs/druid helms) als deze +skills erop hebben verkopen deze items meestal zeer goed, if not vendor gold-cap (up to 35k) (5k in a1 norm, 10k in a2 norm), geld hebben in het begin is zeer handig omdat je dan al wat starter spul kan kopen kwa armor (en vooral een belt!) en een volle tome of identify/portals
verder kan je rond lvl 22 (iirc) bij gamble een Plated Belt krijgen, deze geeft je max belt slots (4x4), kosten rond dat level ongv 15k per, of je moet al in act 4 zijn, dan kan je ze bij de armor vendor krijgen daar.
Wat ook handig is zijn alle hotkeys leren (shift click op een potion stopt hem in je belt, shift right click in vendor vult je belt / tome met dat item).
Over de items verder, meestal hoef je later in de game niet veel aandacht te geven aan magic items tenzij je echt in de trading gaat, bepaalde items zijn veel waard maar ook zeer zeldzaam, dus meestal is het enigste voor jezelf waard om op te pakken Rare items en Uniques, daar kom je al een groot eind mee.
Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090
Zou dat graag hier hebben staan. Ik ben voor van fysiek; dat deze game enkel te downloaden is vind ik erg jammer.JackAvery schreef op maandag 20 september 2021 @ 10:11:
Vond dit wel grappig om te zien: de pers promo kit van D2: Resurrected heeft een Stone of Jordan replica(gevonden op ResetERA)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ik ben dat ook maar op PC maakt dit helaas niet meer uit. Niet dat ik zelf van plan ben om D2:R te kopenRustStorm schreef op maandag 20 september 2021 @ 10:57:
[...]
Zou dat graag hier hebben staan. Ik ben voor van fysiek; dat deze game enkel te downloaden is vind ik erg jammer.
Damn echt nice; zo'n collectors items zou ik ook heel graag hebben gehad. Spijtig dat blizzard hier niet op heeft ingezet. Misschien met Diablo 4 nog een kansJackAvery schreef op maandag 20 september 2021 @ 10:11:
Vond dit wel grappig om te zien: de pers promo kit van D2: Resurrected heeft een Stone of Jordan replica
Ik ben op zoek naar mensen om mee samen te spelen. Mijn vrienden gaan op de ps5 spelen en ik op de PC.
Ik zal later mijn battlenet tag plaatsen 👍
De meer waarmee ik D2 kan spelen de beter, heb een boel ervaring in D2 maar is het is altijd leuk om meer en nieuwe mensen te leren kennen.smellysock schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:18:
Hallo.
Ik ben op zoek naar mensen om mee samen te spelen. Mijn vrienden gaan op de ps5 spelen en ik op de PC.
Ik zal later mijn battlenet tag plaatsen 👍
[ Voor 119% gewijzigd door Geronimous op 24-09-2021 11:03 ]
Grappig om die stats van een SOJ te zien, ik weet dat het voornamelijk om de +1 skill gaat.JackAvery schreef op maandag 20 september 2021 @ 10:11:
Vond dit wel grappig om te zien: de pers promo kit van D2: Resurrected heeft een Stone of Jordan replica(gevonden op [url="https://www.resetera.com/threads/diablo-2-resurrected-promo-kit-
Edit: excuses voor de verschillende image groottes, dit heeft een reden. Ik pas m morgen weer aan
Maar de overige start zijn best wel crappy als je dat vergelijkt met de stats op mijn d3 ringen.
(+1-12 dmg. vs paar 100. +20 mana tegenover +200int etc
overigens maar 1 keer een SOJ gehad, en die meteen geruild tegen zon overpowerde kruisboog
Ah prima die server ken ik van de D3 groupsRedHat schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:26:
[...]
Ik zal een bericht die ik een tijd geleden heb gepost nog een keer posten.
Veel Diablo spelers zitten op deze discord van zowel de GoT als SG clan.
Tot donderdag
1 to all skills enheuveltje schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:03:
[...]
Grappig om die stats van een SOJ te zien, ik weet dat het voornamelijk om de +1 skill gaat.
Maar de overige start zijn best wel crappy als je dat vergelijkt met de stats op mijn d3 ringen.
overigens maar 1 keer een SOJ gehad, en die meteen geruild tegen zon overpowerde kruisboog
25% meer mana
zijn de 2 grootste stats op de items, en zeer waardevol voor elke caster, vooral omdat de enige andere ring met 1 to skills de "Bul-Kathos Wedding Band" is die gefocussed is op melee characters (3-5% life steal)
Vergeet ook niet dat damage voor casters in D2 ook een irrelevante stat is.Themperror schreef op maandag 20 september 2021 @ 16:21:
[...]
1 to all skills en
25% meer mana
zijn de 2 grootste stats op de items, en zeer waardevol voor elke caster, vooral omdat de enige andere ring met 1 to skills de "Bul-Kathos Wedding Band" is die gefocussed is op melee characters (3-5% life steal)
Weet niet of ik 17:00 red, maar meestal zijn de servers toch down bij Blizzard op releasedayPhaex schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:21:
[...]
Ah prima die server ken ik van de D3 groups
Tot donderdag
Tot donderdag.
Ik zou de launch van WoW Classic niet als "goed" willen bestempelenThemperror schreef op maandag 20 september 2021 @ 19:19:
tbh het ging goed bij WoW: Shadowlands en WoW Classic dus ik vermoed dat ze het wel op orde hebben
D3 items vergelijken met D2 items gaat ook nergens overheuveltje schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:03:
[...]
Grappig om die stats van een SOJ te zien, ik weet dat het voornamelijk om de +1 skill gaat.

Dat ging bij mij anders prima. Je moet ook niet op een overvolle server gaan zitten tijdens launch. Bij bepaalde servers kun je dat zelfs niet na een patch update. Het kan aan je PC liggen, je versie van Windows of Mac of de hoeveelheid mensen die op een bepaalde plek in één van de games bij elkaar komen.Seroczynski schreef op maandag 20 september 2021 @ 20:31:
[...]
Ik zou de launch van WoW Classic niet als "goed" willen bestempelen
In werkelijkheid moet je drukte niet vergelijken met de launch, want op de meeste servers zit een queue van minimaal enkele tientallen en op de drukkere servers zelfs enkele duizenden. Mijn guild heeft bewust voor een kleine server gekozen, omdat onze SL server al vol zat.
Echter vergeet je voor het gemak ook even dat Blizzard een aantal jaren terug al de population cap op sommige servers heeft verhoogd, waardoor de druk afnam en er minder lange queues ontstonden. Recentelijk stijgt het aantal spelers weer, dus logischerwijs dat er dan ook meer problemen ontstaan, maar daar kun je zelf ook wat aan doen.
Ben bang dat ik vanavond overstag ga en de game pre order
Nu alleen nog bepalen of ik XSX of PC ga spelen. Net nieuwe PC binnen dus ik vermoed dat ik wel voor de PC versie ga. Maar console is ook wel lekker makkelijk
FUMES et CARNES
Ik denk niet dat je heel veel spannends hoeft te verwachten van de reviews. Het is een remake, dus de inhoud is al bekend. Bovendien is er een uitgebreide beta is geweest, waarin mensen de nieuwe graphics e.d. hebben kunnen zien. Voornaamste vraag blijft denk ik of Bnet een beetje stabiel is in de eerste periode na de release.Zebby schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:16:
Ik wacht braaf de reviews af, ik doe niet aan pre-orders, al ben ik nog steeds niet zo happig op 't prijskaartje. D1/2 nooit fatsoenlijk met mijn vrouw kunnen spelen, dus grote kans dat we het alsnog gaan doen.
Ik snap niet hoe mensen hierover kunnen twijfelen als ze een redelijke PC hebben..Iusedto schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:14:
Ik heb de game nog niet gekocht. Dacht omdat ik D2 "back in the day" al gespeeld had ik er geen behoefte meer aan zou hebben. Maar ik moet eerlijk bekennen dat het enorm begint te kriebelen.
Ben bang dat ik vanavond overstag ga en de game pre order
Nu alleen nog bepalen of ik XSX of PC ga spelen. Net nieuwe PC binnen dus ik vermoed dat ik wel voor de PC versie ga. Maar console is ook wel lekker makkelijk
De Console versie is zo gimped (geen lobbies en geen chat wtf..) dat de keuze snel gemaakt is, verder kan je prima je controller aan je PC hangen (en vervolgens aan de TV) en een betere console ervaring hebben.
Wel als je alles in hetzelfde universum beschouwdAngeloonie schreef op maandag 20 september 2021 @ 21:50:
[...]
D3 items vergelijken met D2 items gaat ook nergens over
Maar het ging me meer on de nummertjes inflatie in D3 tov D2.
I know the feelingIusedto schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:14:
Ik heb de game nog niet gekocht. Dacht omdat ik D2 "back in the day" al gespeeld had ik er geen behoefte meer aan zou hebben. Maar ik moet eerlijk bekennen dat het enorm begint te kriebelen.
Maar 40E is wel veel voor een opgepoetste versie.
Dus ben wel nog steeds heel benieuwd hoe lang de nostalgie het wint, van de nadelen van een 21 jaar oude game.
Anyway, ik heb hem gisteren gepre-orderd en hopelijk gaat hij aan mijn verwachten voldoen.
Zit in D3 bij de GOTHC clan, hopelijk kom ik nog bekende tegen.
Zelfde hier, ook enkel d3 gespeeld maar d2 nog nooitRhodan schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 12:37:
Ik denk dat ik een van de weinige D3 spelers ben die D2 nooit heeft gespeeld. In die tijd wel fanatiek Titan Quest gespeeld en wat ik zag en zie, lijken ze erg veel op elkaar. Volgens mij werd TQ in die dagen ook een een kloon van D2 genoemd.
Anyway, ik heb hem gisteren gepre-orderd en hopelijk gaat hij aan mijn verwachten voldoen.

[ Voor 3% gewijzigd door Powerblast op 21-09-2021 13:10 ]
Klopt, dat is ook wat mij (nog) tegen heeft gehouden.heuveltje schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 12:34:
Maar 40E is wel veel voor een opgepoetste versie.
Dus ben wel nog steeds heel benieuwd hoe lang de nostalgie het wint, van de nadelen van een 21 jaar oude game.
Vroeger was altijd beter zeg maar.
FUMES et CARNES
Het 'kan' soort van wel al...Powerblast schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 13:09:
[...]want ik kan hem om één of andere reden nog altijd niet installeren. Staat in de bnet client nog op can't be installed yet.
https://github.com/barncastle/Battle.Net-Installer -> https://wowdev.wiki/TACT#Products
volgensmij (althans wat ik gedaan heb) kan je de beta client van D2R downloaden en die zou zich naar Live moeten patchen zodra het released / predownload enabled wordt..
En zo niet dan moet je hoe dan ook wachten op een download, dus either het scheelt je tijd of je verliest niks
[ Voor 3% gewijzigd door Themperror op 21-09-2021 13:50 ]
Had wel even de beta geinstalleerd staan, heb die ook even gespeeld om te weten of het wat voor mij zou zijnThemperror schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 13:49:
[...]
Het 'kan' soort van wel al...
https://github.com/barncastle/Battle.Net-Installer -> https://wowdev.wiki/TACT#Products
volgensmij (althans wat ik gedaan heb) kan je de beta client van D2R downloaden en die zou zich naar Live moeten patchen zodra het released / predownload enabled wordt..
En zo niet dan moet je hoe dan ook wachten op een download, dus either het scheelt je tijd of je verliest niks
Kanniewachten.
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Lijkt me sterk. Diablo 2 is uit 2001. redelijk wat diablo 3 spelers waren toen nog niet eens geborenRhodan schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 12:37:
Ik denk dat ik een van de weinige D3 spelers ben die D2 nooit heeft gespeeld. In die tijd wel fanatiek Titan Quest gespeeld en wat ik zag en zie, lijken ze erg veel op elkaar. Volgens mij werd TQ in die dagen ook een een kloon van D2 genoemd.
Daarnaast kan je D2 al even niet meer spelen op moderne systemen, zonder redelijk wat kunst en vliegwerk.
Dus dat helpt ook niet echt.
Wat? Je kan gewoon de installer downloaden op battlenet en dan starten.. die game is een tijd geleden geupdate naar 1.14d om moderne system beter compatible te maken..heuveltje schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:16:
[...]
Lijkt me sterk. Diablo 2 is uit 2001. redelijk wat diablo 3 spelers waren toen nog niet eens geboren
Daarnaast kan je D2 al even niet meer spelen op moderne systemen, zonder redelijk wat kunst en vliegwerk.
Dus dat helpt ook niet echt.
Het runt gewoon zonder problemen...
Toendertijd speelde ik andere games, dus D2 gaat compleet "nieuw" voor me zijn.
Maar of ik het ga blijven spelen is af te wachten van hoe goed het me gaat bevallen. Ik leun nu meer naar d3 omdat het iets meer casual friendly is.
Zit iedereen hier straks op Discord? Ik heb destijds eigenlijk alleen samengespeeld met de mensen uit NLD-1 en de tweakers guild in D3.
"Runt Gewoon" is niet helemaal hoe ik het zou omschrijven.........Themperror schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 16:25:
[...]
Wat? Je kan gewoon de installer downloaden op battlenet en dan starten.. die game is een tijd geleden geupdate naar 1.14d om moderne system beter compatible te maken..
Het runt gewoon zonder problemen...
Heb het uiteindelijk werkend gekregen met een glide wrapper.
Maar dan nog moet ik eerst mijn 2e mon afzetten, en mijn 1e naar een veel lagere res halen.
En gezien dat daar meerdere tutorials voor waren zegt me dat ik niet de enigste met dat probleem ben
[ Voor 21% gewijzigd door heuveltje op 21-09-2021 20:29 ]
en als je nou borderless windowed doet?heuveltje schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:24:
[...]
"Runt Gewoon" is niet helemaal hoe ik het zou omschrijven.........
[YouTube: 20210921 201331]
Maar dan nog moet ik eerst mijn 2e mon afzetten, en mijn 1e naar een veel lagere res halen.
En gezien dat daar meerdere tutorials voor waren zegt me dat ik niet de enigste met dat probleem ben
Ja.. dat is geen LoD maat, je mist weet ik hoeveel patchesheuveltje schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:24:
[...]
"Runt Gewoon" is niet helemaal hoe ik het zou omschrijven.........
[YouTube: 20210921 201331]
->
En ik run 3 monitoren, 2x 1080p 144hz en 1x 1440p 165hz, zonder rare fratsen te hoeven doen.
Also Preload voor PC D2R is nu aan te zetten!
:fill(white):strip_exif()/f/image/SNOMDQmkeuefLxh3zZAURXHA.png?f=user_large)
[ Voor 33% gewijzigd door Themperror op 21-09-2021 20:58 ]
Fijn dat het voor jouw werkt.Themperror schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 20:47:
[...]
Ja.. dat is geen LoD maat, je mist weet ik hoeveel patches
-> [YouTube: d2 run] zo, dit is hoe je main menu er uit hoort te zien en ook dat de game "gewoon werkt" als je niet de 1.0 versie runt van D2 maar daadwerkelijk een gepatchde versie.
En ik run 3 monitoren, 2x 1080p 144hz en 1x 1440p 165hz, zonder rare fratsen te hoeven doen.
Dit is gewoon de D2 versie 1.14 die ik letterlijk een uur eerder van battlenet heb getrokken.
En het is D2 omdat ik D2 wil spelen, en niet LOD.
Je kan ook D2 spelen "zonder LoD" door tijdens character creation het vinkje "expansion character" uit te zetten, dan krijg je geen LoD items zoals runes etc, en geen a5heuveltje schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:02:
[...]
Fijn dat het voor jouw werkt.
Dit is gewoon de D2 versie 1.14 die ik letterlijk een uur eerder van battlenet heb getrokken.
En het is D2 omdat ik D2 wil spelen, en niet LOD.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/F6OyBleHb8aVY6oxE5K4RMhE.jpg?f=user_large)
[ Voor 18% gewijzigd door Themperror op 21-09-2021 21:06 ]
YouTube: Diablo II Resurrected: Act III Cinematic
YouTube: Diablo II Resurrected: Act IV Start Cinematic
YouTube: Diablo II Resurrected: Act IV Ending Cinematic
YouTube: Diablo II Resurrected: Act V Intro Cinematic
YouTube: Diablo II Resurrected: Act V Worldstone's Destruction Cinematic
Maar nooit echt online gespeeld etc, ik deed maar wat om de story te completen.
Nu ik ouder en volwassen ben geworden (lol), ga ik hem wel terug aanschaffen om dan ook iets meer gerichter de game te spelen (builds uitdiepe, inlezen, etc..)
In dat opzicht is het dan toch een beetje een nieuwe ervaring
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
wat dik die trailers, kan niet wachten om ze ingame op groot scherm te zienThemperror schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 23:11:
De overige cinematics zijn er nu ook!
YouTube: Diablo II Resurrected: Act III Cinematic
YouTube: Diablo II Resurrected: Act IV Start Cinematic YouTube: Diablo II Resurrected: Act IV Ending Cinematic
YouTube: Diablo II Resurrected: Act V Intro Cinematic
YouTube: Diablo II Resurrected: Act V Worldstone's Destruction Cinematic
Ik zit heel erg te twijfelen over wat ik ga doen.. moet toch gaan mfen en zit voor de verandering eens te denken aan niet alleen andy+mephi maar wat gevarieerder..
Ik twijfel tussen cows+pindle/shenk met javazon of wat meer all-round zoals een skellymancer.. maar kan me voorstellen dat een skellymancer wat trager zal zijn..
Sorc is vrij beperkt zonder gear, zit je basically alleen mausoleum/pit of ancient tunnels en vrij lastig zonder een goede basis set aan gear
Paladin is no-go totdat je een enigma krijgt en een goede hammer set....
Maar denk dat ik begin met een Orb Sorc voor MF.
Overigens ben ik wel heel benieuwd of en hoe we straks kunnen traden op console aangezien we geen channels hebben daar.
Voor wat betreft de prijs: 40 euro voor tientallen uren speelplezier is prima?
Controller gameplay vond ik prima tijdens de Beta, wel erg wennen maar dat komt wel goed.....alleen teleport is slecht uitgevoerd.
Voor de mensen welke op PS spelen , voeg me maar toe. Ga morgenavond lekker beginnnen, als het spel het toelaat en Vrijdagochtend vrij dus dan hopelijk ook lekker wat te kunnen spelen....zin in!
Maar dit is wel weer heel erg van scratch beginnen voor vele.
Of ik ga voor een Blizz Sorc of ik neem een lightning javazon.
Voordeel van beide is dat het zonder super gear al heel makkelijke te MF'en is, en Javazon vs Cows is wel erg lekker, vooral nu dat je altijd de secret cow lvl kan openen, zelfs als je de cow king dood heb gemaakt.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood