Heb je ook een goede tip om naar Meph te porten vanaf de waypoint? Ik merk dat ik de random indeling van dat level erg irritant vind. Tussen het porten door zie ik ook iedere keer een zwerm van die stygian dolls me volgen, ook verontrustend. Eerlijk gezegd vind ik Diablo slopen leuker, al duurt dat natuurlijk een stuk langer. Maakt het nog uit voor de loot die kan droppen?
Ik speel alleen offline, dus zolang ik niet van difficulty verander (dan reset alles) , blijven mn maps bewaardGaius schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:56:
Heb je ook een goede tip om naar Meph te porten vanaf de waypoint? Ik merk dat ik de random indeling van dat level erg irritant vind. Tussen het porten door zie ik ook iedere keer een zwerm van die stygian dolls me volgen, ook verontrustend. Eerlijk gezegd vind ik Diablo slopen leuker, al duurt dat natuurlijk een stuk langer. Maakt het nog uit voor de loot die kan droppen?
Links aanhouden. Staat ook in deze cheat sheet:Gaius schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:56:
https://htmlpreview.githu...et/blob/master/index.html
Ik zal hem ook eens in de queue zetten, de intentie is om tijdens Ajax beetje te gamen-PassY- schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:30:
Ik zit in de queue, en ga lekker boodschappen doen
voor mijn nieuwe barb/pally zoek ik overigens de volgende items:
- Sigon''s wrap
- Berserkers Headgear
- Deaths Hand
- Hsarus Iron Fist
iemand deze nog aanbieding?
[ Voor 25% gewijzigd door Bossie op 19-10-2021 20:02 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Maggot Lair hell, Trapassassin... meh.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
ook met summoner is het waardeloos
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Heb Sigon's Wrap en Berserkers Headgear die je wel van me mag overnemen!Bossie schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:27:
[...]
Ik zal hem ook eens in de queue zetten, de intentie is om tijdens Ajax beetje te gamen
voor mijn nieuwe barb/pally zoek ik overigens de volgende items:
- Sigon''s wrap
- Berserkers Headgear
- Deaths Hand
- Hsarus Iron Fist
iemand deze nog aanbieding?
Bossie#2919Perseverance schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:54:
[...]
Heb Sigon's Wrap en Berserkers Headgear die je wel van me mag overnemen!
Lol. Gister Shako gevonden in Cowlvl. Nu dropt ie op Nihlathak 
Begin toch te twijfelen of ik misschien iets op D2jsp moet aanmaken. Maar aan de andere kant wordt het imo dan wel erg serieus allemaal. Voordeel is wel dat het een hoop grinden scheelt... keuzes keuzes.

Begin toch te twijfelen of ik misschien iets op D2jsp moet aanmaken. Maar aan de andere kant wordt het imo dan wel erg serieus allemaal. Voordeel is wel dat het een hoop grinden scheelt... keuzes keuzes.
Ik had zojuist in 1 Memph NM run een Burizza en Titans. Dat maakt de dag weer goed.
Als Orb & Meteor sorc is hell nog lastig op lvl 62 helaas. Veel cold immunes.
Als Orb & Meteor sorc is hell nog lastig op lvl 62 helaas. Veel cold immunes.
krijg ook continue de melding "an issue occurred while communicating with game servers...etc"
Ben ik daar de enige in of hebben andere mensen hier ook lastig van?
Ligt eraan wat je doet. Dat is een beetje een placeholder melding op dit moment. Naast de queue's hebben ze ook een soort rate-limit ingesteld op het aantal games dat je kan maken in korte tijd (pindleskin runs bijvoorbeeld). Als je over die limiet gaat kun je diezelfde melding krijgen.Dazzling Dwild schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:31:
krijg ook continue de melding "an issue occurred while communicating with game servers...etc"
Maar ik krijg hem ook wel eens random tussendoor, zonder dat ik direct een reden zie. Dan helpt vaak gewoon nog een paar keer klikken wel.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Noooo, een Unique Ceremonial Bow... Give Javelins!
En nu een Vampire's Gaze
wel een 6/6
oh well
En nu een Vampire's Gaze

[ Voor 39% gewijzigd door RustStorm op 20-10-2021 08:16 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Zat gister ook wat op d2sjp en maar een Shako gehaald en Ohm rune (cta5:)).
Vervolgens wat games gedaan en in pit run 2 een BK CB en de teleport staf
Vervolgens wat games gedaan en in pit run 2 een BK CB en de teleport staf
Moet eens proberen met een Hammerdin, aanrader

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Op den duur zullen al deze problemen verholpen zijn, ze hadden idd niet verwacht dat het zo populair zou zijn, maar verwacht dat die populariteit wel wat zal afzwakken en dat de echte veteranen wel weer overblijven.
Teleport staff is your best friend. 33 x teleporten, duur repareren en weer verder!
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Patch is er eindelijk!

Werkt goed…
——
[quote]Neoseer schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:24:
Op den duur zullen al deze problemen verholpen zijn, ze hadden idd niet verwacht dat het zo populair zou zijn, maar verwacht dat die populariteit wel wat zal afzwakken en dat de echte veteranen wel weer overblijven.
[/quote
Mja, dat is niet het enige probleem. En ieg een gedeelte had voorkomen kunnen worden of sneller opgelost.
Werkt goed…
——
[quote]Neoseer schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:24:
[/quote
Mja, dat is niet het enige probleem. En ieg een gedeelte had voorkomen kunnen worden of sneller opgelost.
[ Voor 51% gewijzigd door The Chosen One op 20-10-2021 08:42 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Zijn het niet juist de veteranen die constant nieuwe games creëren terwijl casuals voornamelijk een game per sessie creëren?Neoseer schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:24:
Bossie schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:57:
[...]
Zijn het niet juist de veteranen die constant nieuwe games creëren terwijl casuals voornamelijk een game per sessie creëren?
Ik kan zondag wel eens een rush naar hell doen. Dan moet er, voor zover ik me kan herinneren, wel iemand zijn die een lvl 20 character heeft die normal ancients nog niet gedaan heeft en een lvl 40 die nightmare ancients nog niet gedaan heeft.
Zou iemand daarvoor in zijn?
Als je een low level noob zoekt, dan ben ik datLapras schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:42:
Ik kan zondag wel eens een rush naar hell doen. Dan moet er, voor zover ik me kan herinneren, wel iemand zijn die een lvl 20 character heeft die normal ancients nog niet gedaan heeft en een lvl 40 die nightmare ancients nog niet gedaan heeft.
Never underestimate my incompetence!
prijzen op D2jsp zijn serieus gedaald. 4 dagen geleden nog een Jah rune verkocht voor 4,9K fg, Gaan nu weg voor 3-3,2K
Voor hoeveel euro hebben jij/anderen hier, op dat fg ingekocht?VoedoeAndVodka schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:36:
prijzen op D2jsp zijn serieus gedaald. 4 dagen geleden nog een Jah rune verkocht voor 4,9K fg, Gaan nu weg voor 3-3,2K
Jinn schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:48:
[...]
Voor hoeveel euro hebben jij/anderen hier, fg ingekocht?
Dat was ook de reden dat ik mijn hele MF sorc vlak voor mijn vakantie verkocht heb (Shako, Tal armor/amu, oculus etc). Iets van 5,5k fg opgehaald, en prijzen zullen nu al veel lager zijn om alles weer terug te kopenVoedoeAndVodka schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:36:
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
0 €Jinn schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:48:
[...]
Voor hoeveel euro hebben jij/anderen hier, op dat fg ingekocht?
Inderdaad Tals armor gaat nu voor net onder 1k fgAngeloonie schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:55:
[...]
Dat was ook de reden dat ik mijn hele MF sorc vlak voor mijn vakantie verkocht heb (Shako, Tal armor/amu, oculus etc). Iets van 5,5k fg opgehaald, en prijzen zullen nu al veel lager zijn om alles weer terug te kopen
Oh dat verandert de zaken. Ik dacht dat je sowieso met een aantal euro startkapitaal moest beginnen. Maar als je gewoon kunt starten met item for FG, dan wil ik het avontuur wel aan gaan. Thanks!
Damn net even gekeken en echt sickVoedoeAndVodka schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:57:
[...]
Inderdaad Tals armor gaat nu voor net onder 1k fg

Had hem voor 2800 gehaald, voor 2150 verkocht, en nu idd al onder de 900.
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Tal Amor 2150- <900 Tal Amy 800 - <300 Ocu 358 - 150 Shako 730 - <300 35FCR Spirit 250 - <150 Arachnid 650 - <400 4938 2200 |
Je kunt gewoon met 0 beginnen inderdaad, en items verkopen. Dan kan het hard gaanJinn schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:14:
[...]
Oh dat verandert de zaken. Ik dacht dat je sowieso met een aantal euro startkapitaal moest beginnen. Maar als je gewoon kunt starten met item for FG, dan wil ik het avontuur wel aan gaan. Thanks!

[ Voor 31% gewijzigd door Angeloonie op 20-10-2021 11:17 ]
Is het nodig/belangrijk om items unidentified aan te bieden? Of kan ik Shako identifyen, de beste houden en de andere te koop zetten? Er zit wellicht een kleine marge in prijs van identified/unidentified?Angeloonie schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:14:
[...]
Damn net even gekeken en echt sick
Had hem voor 2800 gehaald, voor 2150 verkocht, en nu idd al onder de 900.Nu al minder dan 50% voor alles terug
code:
1 2 3 4 5 6 7 Tal Amor 2150- <900 Tal Amy 800 - <300 Ocu 358 - 150 Shako 730 - <300 35FCR Spirit 250 - <150 Arachnid 650 - <400 4938 2200
[...]
Je kunt gewoon met 0 beginnen inderdaad, en items verkopen. Dan kan het hard gaan
Bij Shako maakt het niets uit, maar bij items met een %ed roll kan unid soms beter zijn (bijv. bij 150-250 rolls oid). Je kunt dan met een lage roll bijv. 100 fg vragen, een hoge roll kan 400 zijn, dus een unid kun je soms voor 200 oid kwijt. Dat is een beetje een gok altijd, je kunt meer vangen of juist te weinig afhankelijk van wat er uiteindelijk uit komtJinn schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:17:
[...]
Is het nodig/belangrijk om items unidentified aan te bieden? Of kan ik Shako identifyen, de beste houden en de andere te koop zetten? Er zit wellicht een kleine marge in prijs van identified/unidentified?
Duidelijk. Als ik jouw lijstje zo zie kan ik ook bijv. een Tal amy te ruil aanbieden voor Shako. Zou dat ook via een van de befaamde (misschien wel eerder verguisde) gamename in game kunnen doen (O shako for TalAm oid).Angeloonie schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:18:
[...]
Bij Shako maakt het niets uit, maar bij items met een %ed roll kan unid soms beter zijn (bijv. bij 150-250 rolls oid). Je kunt dan met een lage roll bijv. 100 fg vragen, een hoge roll kan 400 zijn, dus een unid kun je soms voor 200 oid kwijt. Dat is een beetje een gok altijd, je kunt meer vangen of juist te weinig afhankelijk van wat er uiteindelijk uit komt
Oh well, account aangemaakt op D2JSP, ik ga er is mee stoeien!
Je kan perfect zelf eerst verkopen voor forumgold, uiteindelijk is het gewoon een virtueel ruilmiddel.
Mijn grootste selffound verkopen van vorige week tot nu:
Jah rune 4,9k
Eth titans 191/9 1,4k
Vex rune 900fg
Tals amu 850 fg
Keys voor uber tristram verkopen ook als warme broodjes en heb je geen MF voor nodig
Mijn grootste selffound verkopen van vorige week tot nu:
Jah rune 4,9k
Eth titans 191/9 1,4k
Vex rune 900fg
Tals amu 850 fg
Keys voor uber tristram verkopen ook als warme broodjes en heb je geen MF voor nodig
Dat kan inderdaad, maar is wel wat risicovoller, want mogelijk is de een net wat meer waard dan de ander op dat moment. item voor fg is vaak wel het veiligst.Jinn schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:34:
[...]
Duidelijk. Als ik jouw lijstje zo zie kan ik ook bijv. een Tal amy te ruil aanbieden voor Shako. Zou dat ook via een van de befaamde (misschien wel eerder verguisde) gamename in game kunnen doen (O shako for TalAm oid).
Oh well, account aangemaakt op D2JSP, ik ga er is mee stoeien!
Je kunt het ook wel proberen als bijv. Tal amu net iets meer waard is, misschien is er iemand die hapt, maar denk dat 95% van de trades item vs fg is
Naast keyfarmen kun je ook rushes verzorgen en zo fg binnenharken. Meestal is het iets van 20fg normal, 30fg nm en 50fg hell oid. Dus als je goed kunt rushen dan is dat ook een optie om te verdienen.
[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 20-10-2021 11:42 ]
Niet. Ik trade via discord, gaat ook prima.Jinn schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:48:
Voor hoeveel euro hebben jij/anderen hier, op dat fg ingekocht?
Stash raakt een beetje vol, ms binnenkort maar eens een mini-giveaway doen.
Amulet beste item om te gamblen? 
Denk dat ik zo toch maar eens door ga stomen naar hell...
Inmiddels level 56 met m'n Sorceress. Lijkt me mooi om Mephi te kunnen runnen op Hell niveau en eventueel Cows op NM niveau.
Inmiddels level 56 met m'n Sorceress. Lijkt me mooi om Mephi te kunnen runnen op Hell niveau en eventueel Cows op NM niveau.
[ Voor 73% gewijzigd door RustStorm op 20-10-2021 13:32 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Amulets/ringen en coronets.RustStorm schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:10:
Amulet beste item om te gamblen?
Vergeet Edge runeword en eventueel Gheeds grand charm niet voor korting bij vendors
Aangekomen in Hell... ik ben benieuwd...
In mijn zoektocht naar een io-rune voor White, onderstaande wand gevonden. Best nice. Ook een perfecte wand gevonden voor m'n White; +3 bone spear, + 1 dmg, +2 golem mastery en +1bone wall. Ware het niet dat er maar 1 socket in zit...
:fill(white):strip_exif()/f/image/Ij0ioDH2MnlnXWUs9UXKkt8A.png?f=user_large)
Music is not just a sound, it's a way of living.
Gister avond eindelijk een 4 socket pole arm gevonden voor mijn merc.
Had de 4 runes al helemaal klaar liggen. Draai ik de Tir en Tal perongeluk om. Nu een dure polearm waar ik niks aan heb
Vanavond maar opnieuw opzoek naar een 4 socket polearm, en even extra opletten
Had de 4 runes al helemaal klaar liggen. Draai ik de Tir en Tal perongeluk om. Nu een dure polearm waar ik niks aan heb
Vanavond maar opnieuw opzoek naar een 4 socket polearm, en even extra opletten
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Of je gebruikt een cube recipe
1 Hel Rune + Scroll of Town Portal + Any Socketed Item --> Remove items from sockets
Removes the jewels, gems, or runes from the sockets in an item.
The items in the sockets are destroyed, and all bonuses granted by those items are removed.
1 Hel Rune + Scroll of Town Portal + Any Socketed Item --> Remove items from sockets
Removes the jewels, gems, or runes from the sockets in an item.
The items in the sockets are destroyed, and all bonuses granted by those items are removed.
moet je wel een hel rune hebben liggen.
Maar kom er wel, goed excuus om vanavond maar weer eens wat doormidden te hakken
Maar kom er wel, goed excuus om vanavond maar weer eens wat doormidden te hakken
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Voor die low level runes is gewoon even wat Countess runs waarschijnlijk efficiënter dan een Hel vinden als je die niet hebt liggen inderdaad.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
De 4-socket polearm is een groter probleem denk ikMugwump schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:58:
Voor die low level runes is gewoon even wat Countess runs waarschijnlijk efficiënter dan een Hel vinden als je die niet hebt liggen inderdaad.
ben sinds zaterdag op zoek. Maar wil graag alles zelf vinden. En inderdaad, polearm is het probleem. Runes heb ik al namelijk
Is er iemand die op de PS5 speelt en mij straks (over een uurtje) zou kunnen helpen met ancients op hell? Ik loop echt enorm te worstelen met de cold immunes en een merc die duidelijk niet sterk genoeg is om er eentje dood te prikken
Net thuis, update voor de pc binnen ....
Eigenlijk best slecht dat ik verbaast ben hoe snel het nu gaat. Zelf het aanmaken van een game is klik en klaar. Ga ik nu opzoek naar een 4s polearm
Eigenlijk best slecht dat ik verbaast ben hoe snel het nu gaat. Zelf het aanmaken van een game is klik en klaar. Ga ik nu opzoek naar een 4s polearm
Ik had hetzelfde met physical immune op Nightmare. Toen ik terugkwam voor een tweede poging zag ik tot mijn verbazing dat de affixes ge-rerolled waren en was het gevecht dus snel klaar.EvanD schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 17:13:
Is er iemand die op de PS5 speelt en mij straks (over een uurtje) zou kunnen helpen met ancients op hell? Ik loop echt enorm te worstelen met de cold immunes en een merc die duidelijk niet sterk genoeg is om er eentje dood te prikken
Weet niet of dat op hell ook zo gaat als je een nieuwe game creeert,
Wat te doen met mijn verse (non eth) 4 socketed Colossus Voulge...
Ja... is vraaf om advies.
[ Voor 19% gewijzigd door RustStorm op 20-10-2021 20:03 ]
Insight voor je merc? Of heeft die al iets beters?RustStorm schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:03:
Wat te doen met mijn verse (non eth) 4 socketed Colossus Voulge...
Die heeft al een Insight, maar dan in een Scythe.Wouterkaas schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:03:
[...]
Insight voor je merc? Of heeft die al iets beters?
Voor killingspeed zou beter wapen wel handiger zijn ja.
Andere runewords die totally awesome zijn?
Ik dacht net, laat ik nog één rondje NM Cows - Meph - Diablo - Baal doen. Van de cow king the Oculus gekregen, en van Diablo voor m'n merc de Undead Crown gekregen. Icm met Skin of the Flayed One heeft die nu een respectabele hoeveelheid % lifesteal. Het is nog niet de gear die het moet zijn, maar het is vooruitgang iig. 
Daarnaast in Hell nog wat bezig geweest vandaag (act 2, 3 en 4). Ben benieuwd naar Act 5. En bang voor de ancients, maar dat zien we dan wel weer.
Daarnaast in Hell nog wat bezig geweest vandaag (act 2, 3 en 4). Ben benieuwd naar Act 5. En bang voor de ancients, maar dat zien we dan wel weer.
Countess Hell altijd <cold immune>?
Countess niet in mijn ervaring. Haar minions wel.RustStorm schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:11:
Dan moet ik die uiteindelijk maar met m'n amazon doen.ItMeAedri schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:16:
[...]
Countess niet in mijn ervaring. Haar minions wel.
Oeh.

Wist niet dat die ook bestond(en). Duriel was nog best makkelijk op hell, ook met matige merc en rez.
Wist niet dat die ook bestond(en). Duriel was nog best makkelijk op hell, ook met matige merc en rez.
Yep, static field + merc met elite (hell) polearm is voldoendeRustStorm schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:11:
Dan zal ik voor nu Insight maken in eerder genoemde polearm.VoedoeAndVodka schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:58:
[...]
Yep, static field + merc met elite (hell) polearm is voldoende
Ga nu kijken of ik ergens een Boneweave (eth) armor vandaan kan trekken.... met 3 sockets please.
[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 20-10-2021 21:06 ]
Kan ik een gewone polearm (met insight) in cube ook elite maken? dat zou m'n merc aanzienlijk beter maken in het slopen van coldresist. Bij mij (lvl87) loopt merc nog altijd met de basic polearm te zwaaien, zet echt geen zoden aan de dijk.VoedoeAndVodka schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:58:
[...]
Yep, static field + merc met elite (hell) polearm is voldoende
Nee dat werkt alleen met rare en unique items.Jinn schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 22:12:
[...]
Kan ik een gewone polearm (met insight) in cube ook elite maken? dat zou m'n merc aanzienlijk beter maken in het slopen van coldresist. Bij mij (lvl87) loopt merc nog altijd met de basic polearm te zwaaien, zet echt geen zoden aan de dijk.
Ik word ontzettend chagrijnig van all die cold immunes op hell. Het zijn er teveel voor mijn merc om ze neer te prikken.
Misschien moet ik van meteor als tweede skill switchen naar chain lightning.
Die amulet of the viper zit in een kamer met 84 cold immune claw vipers. De rest skip ik inderdaad gewoon.VoedoeAndVodka schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 23:23:
Skip ze dan gewoon?
Als het goed is heb je fireball ook gemaxt en die doet genoeg damage om de cold immunes te killen.T7D_Sneezy schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 23:22:
Ik word ontzettend chagrijnig van all die cold immunes op hell. Het zijn er teveel voor mijn merc om ze neer te prikken.
Meteor gebruik ik zo ongeveer alleen voor Mephisto. De rest doe ik met Fireball of Frozen orb.
Kende ik ook niet.The Chosen One schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:38:
Oeh.
[Afbeelding]
Op zich lijkt "nova when you die" niet erg nuttig.
maar ik vraag me af of dat ook op een merc zou werken ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Dan gaat Hell nog een hell of a job worden voor mijn pure Blizzard sorceress....Maarten schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 23:27:
[...]
Als het goed is heb je fireball ook gemaxt en die doet genoeg damage om de cold immunes te killen.
Meteor gebruik ik zo ongeveer alleen voor Mephisto. De rest doe ik met Fireball of Frozen orb.
Kan aanbevelen om blizzard + fire wall te gaan, laatstgenoemde heeft maar 40 points nodig en firewall doet echt zeer veel damage. Meph op hell smelt in 3 seconded weg bv zonder static field
Ik ga even kijken hoe ik het ga ervaren...NomadTitan schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 07:18:
Kan aanbevelen om blizzard + fire wall te gaan, laatstgenoemde heeft maar 40 points nodig en firewall doet echt zeer veel damage. Meph op hell smelt in 3 seconded weg bv zonder static field
Firewall!!T7D_Sneezy schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 23:22:
Is goed ik had zelf ook blizz/meteor maar respec gedaan naar firewall. Een wereld kwa verschil in damage. En een ander voordeel is je hebt meer skill points over voor synergies met blizzard.RustStorm schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 07:36:
[...]
Ik ga even kijken hoe ik het ga ervaren...ben net bij Outer Cloister gekomen, daar zijn volgens mij wel aardig wat cold immunes. En tevens moet ik even zorgen voor een upgraded wapen voor m'n merc.
Wat ook fijn is dat je maar 2 skills hebt dus dat is ideaal
Qua cold immunes. Als sorc gewoon overal doorheen teleporten.
De quests even laten voor wat het is. Al kan het ook met een redelijke merc. Enkel de Travi council moet je even weglokken en erg voorzichtig zijn in Chaos Sanc. Pas bij Ancients heb je echt hulp nodig, maar dan kan je al wel Tunnels, Pindle en Mephi runs doen.
De quests even laten voor wat het is. Al kan het ook met een redelijke merc. Enkel de Travi council moet je even weglokken en erg voorzichtig zijn in Chaos Sanc. Pas bij Ancients heb je echt hulp nodig, maar dan kan je al wel Tunnels, Pindle en Mephi runs doen.
Ik zou geen enkele class willen spelen met maar 1 element.
Wilde met me trapassassin de 1e fire skill iets lager laten maar met lightning immunes en een merc vaker het lootje legt dan je wilt speelt het zoveel fijner. Dus nu ieg 18 punten (max voor synergy corpse explosions)
CE is physical maar dan is het wel handig als er 1 of meer dood gaan, en daar alleen op vertouwen is ook niet geweldig.
Wilde met me trapassassin de 1e fire skill iets lager laten maar met lightning immunes en een merc vaker het lootje legt dan je wilt speelt het zoveel fijner. Dus nu ieg 18 punten (max voor synergy corpse explosions)
CE is physical maar dan is het wel handig als er 1 of meer dood gaan, en daar alleen op vertouwen is ook niet geweldig.
[ Voor 18% gewijzigd door The Chosen One op 21-10-2021 08:42 ]
Dat ga ik in eerste instantie proberen te doen.Lapras schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 08:23:
Qua cold immunes. Als sorc gewoon overal doorheen teleporten.
Firewall lijkt me lastig met een controller omdat je dan altijd mikt op waar de enemy nu staat en je kan hem dus niet in zijn looppad casten.
Mooi lvl 50 geworden met mijn Bone Necro. Ik heb alleen erg vaak dat ik mezelf opsluit in Bone Prison. Is daar iets tegen te doen, behalve dan wachten? (En niet zo stom doen, uiteraard
)
Music is not just a sound, it's a way of living.
Als ik m'n Holy Grail lijstje doorneem, heb ik toch al aardig wat gevonden in de korte tijd Mephi runnen... (nightmare). Leuk om te zien dat er toch vaak nog items vallen die niet eerder voorbij gekomen zijn.
Nu nog skullders en war travs en oculus en titans.
Gisteravond Normal afgemaakt (level 34), eerste keer Baal gepakt. Yay! Daarna wat cow runs gedaan, op zoek naar een crystal sword voor Spirit. En toch ook kijken hoe lang ik deze build houd (Sorc/lightning met focus op Nova+Static Field) maar dat respeccen wil ik zo lang mogelijk uitstellen.
Het was even wennen dat je één skill selecteert en activeert maar dat speelt nu een stuk prettiger. Ook moet ik teleport nog onder de knie krijgen, vooralsnog doe ik het wellicht verkeerd of is mijn manapool en aantal skill points te weinig om dit goed te kunnen gebruiken.
Het was even wennen dat je één skill selecteert en activeert maar dat speelt nu een stuk prettiger. Ook moet ik teleport nog onder de knie krijgen, vooralsnog doe ik het wellicht verkeerd of is mijn manapool en aantal skill points te weinig om dit goed te kunnen gebruiken.
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Sowieso nooit meer dan 1 punt aan spenderen.Klauwhamer schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:50:
Voor ik daar überhaupt aan zou denken moet ik sowieso eerst een Spirit en Insight hebben, maar het wegklokken van mana potions is misschien wel een part of the game waar ik maar beter mee kan verzoenen..RustStorm schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:58:
[...]
Sowieso nooit meer dan 1 punt aan spenderen.
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Vooral op lagere levels zul je veel mana potions nodig gaan hebben. Mana regen is ook afhankelijk van je totale mana hoeveelheid. Zelfs met insight zul je je mana zien dalen. Totdat je lvl gewoon veel hoger is (je base mana wordt dan ook veel hoger). Dan zul je er weinig problemen meer mee hebben.Klauwhamer schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:52:
[...]
Voor ik daar überhaupt aan zou denken moet ik sowieso eerst een Spirit en Insight hebben, maar het wegklokken van mana potions is misschien wel een part of the game waar ik maar beter mee kan verzoenen..
Voor een fire/cold sorc raad ik wel aan om voor 2x spirit te gaan met samen minimaal 63 faster cast rate. 63 fcr is namelijk zo ongeveer het minimale om een beetje fatsoenlijk te kunnen porten.
En x punten in energy stoppen is echt niks mis mee. Je hebt 3 gratis respecs(1( per diff) en daarna met drops mogelijk.
Met trapassassin ook gedaan, en eerst fire traps, toen in nm ergens respec en toen “de build”.
Om uren moeilijk te doen om gelijk de perfecte build te hebben is ook niet fijn spelen.
Met trapassassin ook gedaan, en eerst fire traps, toen in nm ergens respec en toen “de build”.
Om uren moeilijk te doen om gelijk de perfecte build te hebben is ook niet fijn spelen.
[ Voor 17% gewijzigd door The Chosen One op 21-10-2021 11:31 ]
Ik wil mijn hybrid blizz/meteor sorc gaan respeccen naar blizz met OF fireball OF firewall als 2nd skill (blijf graag self sufficient dus pure blizz wil ik vermijden). Kan iemand me overhalen welke van de 2 beter is? Meteor werkt wel maar is een beetje te clunky vind ik, zeker met eruit rennende beesten. Dat is natuurlijk met firewall ook wel een beetje het verhaal maar dat lijkt me alsnog iets effectiever te gebruiken.
Zit zelf n beetje met calc te spelen en denk dat Firewall n stuk meer dmg is dan Fireball niet waar?
Zit zelf n beetje met calc te spelen en denk dat Firewall n stuk meer dmg is dan Fireball niet waar?
[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 21-10-2021 12:29 ]
Bnet pindle#2913
zit zelf ook nu met een puur blizzard wizz. Zou zeggen dat je het liefst iets hebt wat je kunt mikken (fireball of wall) ipv nog iets wat (letterlijk) uit de hemel naar beneden valtporn* schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:07:
Ik wil mijn hybrid blizz/meteor sorc gaan respeccen naar blizz met OF fireball OF firewall als 2nd skill (blijf graag self sufficient dus pure blizz wil ik vermijden). Kan iemand me overhalen welke van de 2 beter is? Meteor werkt wel maar is een beetje te clunky vind ik, zeker met eruit rennende beesten. Dat is natuurlijk met firewall ook wel een beetje het verhaal maar dat lijkt me alsnog iets effectiever te gebruiken.
Precies. Nooit met Firewall gespeeld, maar dat lijkt me qua aiming relatief makkelijk en met minder vertraging dan meteor. Fireball is natuurlijk preciezer te aimen maar over grotere afstand is dat ook niet ideaal.
Bnet pindle#2913
Kan je ergens de loot tables per boss inzien zoals bijvoorbeeld voor WoW?RustStorm schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:41:
Als ik m'n Holy Grail lijstje doorneem, heb ik toch al aardig wat gevonden in de korte tijd Mephi runnen... (nightmare). Leuk om te zien dat er toch vaak nog items vallen die niet eerder voorbij gekomen zijn.
Insight was een gamechanger wat dat betreft op mijn necro, veels te lang mee gewacht.Klauwhamer schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:52:
[...]
Voor ik daar überhaupt aan zou denken moet ik sowieso eerst een Spirit en Insight hebben, maar het wegklokken van mana potions is misschien wel een part of the game waar ik maar beter mee kan verzoenen..
Geen problemen met mijn controller op de ps5 😇T7D_Sneezy schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 08:51:
[...]
Firewall lijkt me lastig met een controller omdat je dan altijd mikt op waar de enemy nu staat en je kan hem dus niet in zijn looppad casten.
Diablo 2 werkt niet met loot tables. Items hebben een bepaalde treasure class en mobs ook. Hoe hoger de mob hoe hoger de TC. Dit is echter alleen zo voor de normal variant van een item. De witte items. Het spel bepaald namelijk eerst wat er dropt in het wit. Daarna wordt er gekeken of dat witte item magic/rare/unique/set moet worden en dit is dus afhankelijk van je MF.
Daarom is the Pit in act 1 ook zo'n goed gebied voor MF. Dat is een lvl85 gebiedt waar dus alles kan droppen.
Hier is een lijst met treasure classes:
https://diablo2.diablowiki.net/Treasure_Classes
In het kort: Het gebiedt moet een bepaald lvl hebben om iets te kunnen droppen en D2 heeft geen specifieke loot voor een boss.
Daarom is the Pit in act 1 ook zo'n goed gebied voor MF. Dat is een lvl85 gebiedt waar dus alles kan droppen.
Hier is een lijst met treasure classes:
https://diablo2.diablowiki.net/Treasure_Classes
In het kort: Het gebiedt moet een bepaald lvl hebben om iets te kunnen droppen en D2 heeft geen specifieke loot voor een boss.
Dat klinkt dan weer goed.Technofreakz schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:01:
[...]
Geen problemen met mijn controller op de ps5 😇
Immiddels ben ik gerespecced naar Orb/Meteor/Fire Ball en lukt het aardig om door hell te komen.
Wel goed opletten met de merc en met teleporten.
Wat wel zuur is aan de PS5 versie is dat makkelijk traden nagenoeg onmogelijk is. Inmiddels heb ik best wat leuke gear gevonden die ik graag zou willen ruilen voor upgrades aan mijn sorc.
Kennelijk wel ja... :)Bossie schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:45:
[...]
Kan je ergens de loot tables per boss inzien zoals bijvoorbeeld voor WoW?
NB. Zelf nog niet volledig doorheen gelopen, maar zal vast wel (grotendeels) kloppen.
Meh... Mis Shako van Mephi hell....
[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 21-10-2021 13:53 ]
D2jsp.T7D_Sneezy schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:23:
[...]
Dat klinkt dan weer goed.
Immiddels ben ik gerespecced naar Orb/Meteor/Fire Ball en lukt het aardig om door hell te komen.
Wat wel zuur is aan de PS5 versie is dat makkelijk traden nagenoeg onmogelijk is. Inmiddels heb ik best wat leuke gear gevonden die ik graag zou willen ruilen voor upgrades aan mijn sorc.
Van horen en zeggen weet ik dat er ook fb/discord groepen zijn… beide heb ik trouwens niet 🤣
Voeg me maar toe, denk niet dat ik veel gear heb voor sorc. maar jewels of runes wel.T7D_Sneezy schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:23:
[...]
Dat klinkt dan weer goed.
Boneweave armor is mijn volgende doel... drie sockets en liefst ETh...
NM cows it is; al denk ik heul veul geluk nodig te hebben voor een dergelijkedrop in NM cows.
NM cows it is; al denk ik heul veul geluk nodig te hebben voor een dergelijkedrop in NM cows.
[ Voor 31% gewijzigd door RustStorm op 21-10-2021 14:38 ]
Ook voor de merc (of voor jezelf)? En welk runeword plan je voor de merc dan? Lionheart, Duress?RustStorm schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 21:00:
[...]
Dan zal ik voor nu Insight maken in eerder genoemde polearm.Kijken of dat enig verschil uitmaakt. Alhoewel, m'n merc kan hem nog niet eens gebruiken. Heeft niet genoeg strength..
Ga nu kijken of ik ergens een Boneweave (eth) armor vandaan kan trekken.... met 3 sockets please.