Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-07 23:24
Bossie schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 20:26:
[...]

Ik lig een stap achter je, maar hoop aan het einde van de avond ook op Act1/hell te zitten.

Zou ook wel een keer tijd worden om de 4 socket items te krijgen voor spirt/shield en insight/pole-arm voor merc :)
Heb ik wel voor je man.

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
Als je wilt traden met iemand op een andere realm voeg je gewoon z'n battletag even toe aan je friends list en doe je in game joinen uit je friends list.

Dan hop je gewoon de andere server/realm op zonder queue's of wachttijden of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
PC? aangezien ik een PSN tag zie

Bossie#2919

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Headblast
Bossie schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 21:16:
[...]

PC? aangezien ik een PSN tag zie

Bossie#2919
Ja PC maar net off gelogd 😅.. kan morgenavond wel ff wat left over runes geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
brothermaynard schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 19:18:
[...]

Kan dat dan (nog)? Je kunt rite of passage toch niet afronden voor lvl 20 (normaal) en 40 (nm)?
grush is nog een ding ja, moet je in een game zitte met een character boven 20 (40 op nm) die de baal quest nog moet, dan kill je baal in die game terwijl de lvl 1 char in Harrogath wacht, die krijgt dan ook de quest complete en gaat naar Nm (of hell als het nm was)

Maar wat hij hier bedoelde waarschijnlijk is het proberen te joinen van een game waar je niet in kan, dan failed ie en heb je een 60sec cooldown

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 09:10
Ik heb net in een moment van weinig nadenken mijn armor geüpgraded met de cube en nu haal ik de strength requirement niet meer :') _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:11
Wouterkaas schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:25:
Ik heb net in een moment van weinig nadenken mijn armor geüpgraded met de cube en nu haal ik de strength requirement niet meer :') _O-
Dat is balen. Werkt dat ook met Unique items?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
brothermaynard schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 08:02:
[...]

Dat is balen. Werkt dat ook met Unique items?
Ja, voor bijvoorbeeld unique belts is dat juist interessant. Goldwrap heeft een hoop MF, maar heeft maar ruimte voor 12 potions. Als je 'm upgrade houdt ie z'n properties, maar unlock je ook de ruimte voor de volle 16 pots. Alleen gaan de requirements omhoog dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
Van het weekend de sorc neer (85), groepje dolls onderweg naar meph waar ik ineens niet uit kwam.
Nieuwe sorc al weer 50+ en gister de pala door hell gebracht.
Sorc heeft iig gezorgd voor alle items die mijn andere 3 chars dragen, incl runes 3ist/2mal/3um/2pul en HF gul.

Pala nu bijna 80 en goeie res in Hell, helaas fal bij HF

[ Voor 3% gewijzigd door pstalman op 18-10-2021 08:33 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 08:29:
Van het weekend de sorc neer (85), groepje dolls onderweg naar meph waar ik ineens niet uit kwam.
Sorc heeft iig gezorgd voor alle items die mijn andere 3 chars dragen, incl runes 3ist/2mal/3um/2pul en HF gul.

Hardcore speler dus. :) nice! Ik zal dat te zijner tijd ook gaan spelen, good ol days...

Maar voor nu lekker focussen op m'n sorceress op SC. Inmiddels alweer act 3 NM Lower Kurast aangekomen... :)

Ben benieuwd of ik Mephi een beetje gemakkelijk om kan leggen straks. :) indien ja, dan ga ik eens even lekker MFen zonder MF gear. ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
pstalman schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 08:29:

Ik heb altijd veel respect voor HC spelers gehad. Zeker met de onbetrouwbare servers vind ik het risico te groot. Een vriend van me is ooit een lvl 99 sorc kwijtgeraakt op HC.

Gisterenavond heb ik wonder boven wonder gewoon 3 uurtjes kunnen spelen.
Vond meteen een Shael rune die ik nodig had voor een Rhyme shield. Nu is mijn sorc lvl 43 en zit ik in act 2 nm, daar vlieg je met 1k+ blizzard damage lekker doorheen.

Gekke bug: Ik heb een Prayer Pala Merc maar op NM laat ie Thorn zien? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet Paaltjens
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 19:57
Heeft iemand nog een 4socket Monarch te ruil? Voor een spirit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
T7D_Sneezy schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 09:14:
[...]

Ik heb altijd veel respect voor HC spelers gehad. Zeker met de onbetrouwbare servers vind ik het risico te groot. Een vriend van me is ooit een lvl 99 sorc kwijtgeraakt op HC.

Vond meteen een Shael rune die ik nodig had voor een Rhyme shield. Nu is mijn sorc lvl 43 en zit ik in act 2 nm, daar vlieg je met 1k+ blizzard damage lekker doorheen.

de servers vallen reuze mee toch :) de crashes zorgen ervoor dat je gewoon instant uit game bent.
Gister wel 1x een hanger gehad terwijl ik in a2 zocht naar Viper area. Maar leefde er na gelukkig nog.
En het was echt lang geleden dat ik neer ging (op de lvl 7 in december na...), zal wel jaren geleden zijn (d2+d3).

Mijn sorcje ramde ook zo door NM heen, Orb is gewoon te goed gewoon, daarom zal Hell voornamelijk Cold immune zijn, towerruns waren dus ook met Hydra erbij en merc voor de towerboss.
Maar nu met de pala merk je pas hoeveel dmg je krijgt op je sorc, op de pala komt het zelden voor dat ik even terugloop.
Heb de runes naar vex geuppt voor hoto, dus zit aardig aan de goede kant _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-08 14:47
Na 20 jaar zou ik eindelijk wel eens mijn eerste high rune willen vinden. Is het een idee om een standaard tweakers game te benoemen die mensen kunnen gebruiken om te farmen (hoeft niet perse samen maar kan/mag wel) zodat je vaker games hebt met 3/4 personen en de rune drop kansen toenemen?

Ik zat bijvoorbeeld te denken aan "tweakers hr01" met identiek ww?
Slecht idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badpete
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 18:45
Iemand toevallig een amazon torch die hij/zij wilt ruilen voor mijn assassin torch (19/18)? PC btw :)

[ Voor 7% gewijzigd door Badpete op 18-10-2021 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:14
Dazzling Dwild schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 10:13:
Na 20 jaar zou ik eindelijk wel eens mijn eerste high rune willen vinden. Is het een idee om een standaard tweakers game te benoemen die mensen kunnen gebruiken om te farmen (hoeft niet perse samen maar kan/mag wel) zodat je vaker games hebt met 3/4 personen en de rune drop kansen toenemen?

Slecht idee?
Het probleem daarmee is dat de hot spots zoals pit meteen gefarmt worden en daarna weer een nieuwe game aangemaakt moet worden.

Ik heb mij niet verdiept in de chat functie maar misschien is het mogelijk om een got lobby aan te maken in game?

[ Voor 8% gewijzigd door .Maarten op 18-10-2021 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
.Maarten schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 10:34:
[...]

Het probleem daarmee is dat de hot spots zoals pit meteen gefarmt worden en daarna weer een nieuwe game aangemaakt moet worden.

Ik heb mij niet verdiept in de chat functie maar misschien is het mogelijk om een got lobby aan te maken in game?
er zijn meer lvl 85 area's, CS, Worldstone, river of flame
en een got lobby is ook een idee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
T7D_Sneezy schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 09:14:
[...]

vreemd genoeg gaar NM met mijn necro ook veel sneller dan normal.
Gisteravond met redelijk gemak bij Baal aangekomen echter rond 0:30 (ik wilde het ff afmaken :D) knalde de game eruit tijdens de laatste pack minions voordat het 1:1 met baal begint.

Het is vaak wel erg chaotisch met 21 minions icm de portende/vliegende mobs :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ieniemienieme
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16-09 09:01
Ik zie hier allemaal hardcore gamers. Is er ook een support-groep voor mensen zoals ik die af en toe 2 uurtjes kunnen spelen en zodoende als hoogste character lvl 20 of 25 hebben? :)

PS; Queue positie 68.. :(

[ Voor 7% gewijzigd door Ieniemienieme op 18-10-2021 13:22 ]

Never underestimate my incompetence!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 21:13
gisteren 3 of 4 keer een disconnect gehad, waarom geen idee, alles verder in huis bleef gewoon aan, dus wifi/internet was het niet. En inlog Queueueueueueue bah bah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Op de PS5 kan je nu in ieder geval niet online spelen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
Dazzling Dwild schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 10:13:

Slecht idee?
Maatje van me wilt een Nlse discord opzetten voor diablo aangezien we nu met mannetje of 7-8 vaak groepjes doen kan het handig zijn.

Merken wel dat loot significant beter is, laatste vex gevonden en hoto gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
T7D_Sneezy schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 13:50:
Op de PS5 kan je nu in ieder geval niet online spelen :O
Patch die queue add on consoles nu, dus zou weer moeten werken nu?

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
Headblast schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 13:57:
[...]

Maatje van me wilt een Nlse discord opzetten voor diablo aangezien we nu met mannetje of 7-8 vaak groepjes doen kan het handig zijn.

Merken wel dat loot significant beter is, laatste vex gevonden en hoto gemaakt ;)
Gaarne, zie de post hier graag tegemoet zodra NL discord is opgezet :)
vooralsnog kan men tweakers hr01 (met zelfde ww) joinen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Dazzling Dwild op 18-10-2021 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels Mephi neergelegd met m'n Sorceress op NM. Nu begonnen met het runnen van Mephi met iedere keer de hoop op een leuke drop. EChter, zonder MF gear is de kans niet zo bijzonder groot... Maar; de runs gaan wel redelijk op tempo door de teleport... Dus dat is enorm fijn.

Hopelijk dat m'n mercenary het wat beter gaat volhouden binnenkort; ga kijken of ik nog wat armor runewords kan gaan maken.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Ieniemienieme schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 13:22:
Ik zie hier allemaal hardcore gamers. Is er ook een support-groep voor mensen zoals ik die af en toe 2 uurtjes kunnen spelen en zodoende als hoogste character lvl 20 of 25 hebben? :)

PS; Queue positie 68.. :(
Vorige week was er een give-away, ik verwacht dat dat vaker gaat gebeuren ook al is het vooral om de stash af en toe eens op te ruimen

Speelt er overigens iemand hier met een druid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke low level items bewaren jullie over het algemeen?

Te gebruiken voor nieuwe characters tijdens het levelen bijvoorbeeld?

[ Voor 39% gewijzigd door RustStorm op 18-10-2021 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 14:24
Bossie schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 14:25:
[...]

Vorige week was er een give-away, ik verwacht dat dat vaker gaat gebeuren ook al is het vooral om de stash af en toe eens op te ruimen

Speelt er overigens iemand hier met een druid?
Ik ben een druid begonnen, speel die duo met een goede vriendin van mij, zij speelt een sorceress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
RustStorm schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 14:50:

ik bewaar voornamelijk melee wapens. Of gear met +skills voor skills die ik veel gebruik tijdens het levelen.

En goed wapen is altijd handig en zorgt altijd voor meer snelheid, en +skills kan handig zijn als de skills niet wapens afhangelijk zijn (voornamelijk spells). Heb bv een 2h + holy fire zwaard ergens liggen :) Verrekte handig toen ik mijn pally aan het levelen was.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
op de PS5 is er nu een update die de Queue toevoegt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

lord_fh

PS5

Hier ook update op de PS5, echter speel ik toch alleen maar offline, betekend wel dat ik niet op dat connecting hoeft te wachten nu maar meteen door kan skippen naar menu .

Deed net even snel een andy runnetje op Hell, EINDELIJK na weet ik wat hoeveel runs iets waardevols, een amu met +2 to all skills :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
RustStorm schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 14:50:

complete sigons set. Eerst den of evil doen, daarna tristam games joinen totdat je genoeg strenght hebt om sigons set aan te doen. Daarna kan je wel even voort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Lol ik ben nu #145 in de queue op de Xbox. Na enkele minuten nog steeds 145.
Gaat lekker zo.

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ieniemienieme
Beta schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 16:16:
Gaat lekker zo.
kostte mij rond 12:30 25 minuten voor 68 plekken
edit: op de PC

[ Voor 3% gewijzigd door Ieniemienieme op 18-10-2021 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:27
Beta schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 16:16:
Gaat lekker zo.
Volgens mij update hij ook maar 1 keer in de 3 minuten ofzow, zal wel om te voorkomen zijn dat ze een ddos attack op zichzelf uitvoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dazzling Dwild schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 16:07:
[...]

complete sigons set. Eerst den of evil doen, daarna tristam games joinen totdat je genoeg strenght hebt om sigons set aan te doen. Daarna kan je wel even voort
Dat is idd de enige die ik sowieso bij elkaar wil krijgen. :) heb nu 3 onderdelen er van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
hellfighter87 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 16:27:
[...]

Volgens mij update hij ook maar 1 keer in de 3 minuten ofzow, zal wel om te voorkomen zijn dat ze een ddos attack op zichzelf uitvoeren
Klopt,. en hoe hoger de wachtrij, hoe langer de tijd tussen het updaten van je positie.

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 12:16

garrow

PSN: Garrow1978

Echt waardeloos denk je ff snel uurtje te kunnen spelen voor het eten en dan sta je 130 in que.
je mag toch meer verwachten van een bedrijf als Blizzard zou ik zeggen echt waardeloos dit. Na alle server/connecting issue's gaan ze het nu zo oplossen ipv capaciteit uitbreiden. Wederom een bewijs voor mij dat ik toch maar weg moet gaan blijven van deze toko en al hun spellen. Waar is de goede oude tijd...it's done when it's done...
Sorry frustratie zit ff hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:57
Op de Switch zijn er een boel leuke games om nu te spelen. Diablo is er niet een van.

En ja queues... leuk die queues op de Switch OLED straks.Burn in vergoeding kan ik bij Blizzard neerleggen? ;p

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 09:10
Nou, ook queue functie op de Xbox. Groetjes van plek 137. Ben benieuwd hoeveel tijd dit gaat kosten, maar ik ga alvast m’n hardloopkleren aantrekken :+

Edit: na een kwartiertje inmiddels plek 67. Elke paar minuten stijg ik 10-20 plekjes.

[ Voor 22% gewijzigd door Wouterkaas op 18-10-2021 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Gelukkig zit de Queue op het bnet inloggen en niet op de Game create optie.
De oude servers hadden soms last van dagenlange queues (vorig jaar ladder bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 20:06
garrow schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 16:46:
Echt waardeloos denk je ff snel uurtje te kunnen spelen voor het eten en dan sta je 130 in que.
je mag toch meer verwachten van een bedrijf als Blizzard zou ik zeggen echt waardeloos dit. Na alle server/connecting issue's gaan ze het nu zo oplossen ipv capaciteit uitbreiden. Wederom een bewijs voor mij dat ik toch maar weg moet gaan blijven van deze toko en al hun spellen. Waar is de goede oude tijd...it's done when it's done...
Sorry frustratie zit ff hoog
Je post bevat helaas wel incorrecte informatie. Blizzard zelf heeft al aangegeven in een officiele post dat de queue een short-term solution is tot betere fixes geimplementeerd kunnen worden. Ze zijn een aantal dingen van plan om de problemen permanent te fixen, dit is een step-up maatregel daarnaartoe.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
daarnaast zeggen meeste mensen "meer servercapacity" maar helaas werkt het niet zo, de huidige issues zijn vanwege oude software dat gewoonweg niet scaled.. Beetje het punt van 9 zwangere vrouwen maken geen kind in 1 maand..

Meer servers / developers tegen deze issue aangooien zorgt er niet voor dat het sneller gefixed is of betere draait..

Lees:
https://us.forums.blizzar...99re-moving-forward/28164

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
Het betreft meerdere punten, zo zeiden ze ook dat ze niet verwacht hadden dat dit spel zo populair zou zijn, maar daar boven op dat het herhaaldelijk gebeurde met slechte/trage/late communicatie op selecte plekken (niks gezien door de blizz EU account bijv).

En dan kun bijv je ~3 uur totaal spelen in laatste 3 dagen...

Bottom line is en blijft Blizzard screwed up.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-09 20:54
Themperror schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 18:12:
daarnaast zeggen meeste mensen "meer servercapacity" maar helaas werkt het niet zo, de huidige issues zijn vanwege oude software dat gewoonweg niet scaled.. Beetje het punt van 9 zwangere vrouwen maken geen kind in 1 maand..

Meer servers / developers tegen deze issue aangooien zorgt er niet voor dat het sneller gefixed is of betere draait..

Lees:
https://us.forums.blizzar...99re-moving-forward/28164
Natuurlijk is de architectuur gedateerd en vrij onhandig bij dit soort games, maar daar kun je natuurlijk a) wat aan doen met meer developers en b) nog steeds verticaal schalen met zwaardere hardware.
Het structureel aanpakken kost wel veel tijd inderdaad.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
Weet niet hoor maar kan me een zomer herinneren 2003-2004 waar er queues van 2xxx waren.

Die waren ook niet leuk en duurde soms een uur voordat je kon spelen.

Het is helaas kut maar ja even kopje thee zetten en de was doen dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
Headblast schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 18:37:
Weet niet hoor maar kan me een zomer herinneren 2003-2004 waar er queues van 2xxx waren.

Die waren ook niet leuk en duurde soms een uur voordat je kon spelen.

Het is helaas kut maar ja even kopje thee zetten en de was doen dan maar ;)
Is dat online algemeen of specifiek ladder (season) toen? Dat 1e is nog wel iets anders.

En ik heb nog steeds geen queues hoor. Kan bijna niet eens online komen voor ~3 dagen. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door The Chosen One op 18-10-2021 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet je wat jammer is... dat ik niet online kom... hahaha

Oh well, even lekker iets anders doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

Visgek82 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:29:
[...]

Je post bevat helaas wel incorrecte informatie. Blizzard zelf heeft al aangegeven in een officiele post dat de queue een short-term solution is tot betere fixes geimplementeerd kunnen worden. Ze zijn een aantal dingen van plan om de problemen permanent te fixen, dit is een step-up maatregel daarnaartoe.
Hoezo volgens mij is Solution in het Nederlands oplossing, dus dat is verwarrend. _O-
Ik ben bekend met de post van Blizzard, echter is het verrassend dat de hoeveelheid spelers welke het nu willen spelen ze verrast heeft . De aandacht welke D2R online kreeg net voor en tijdens release en het aantal aankopen moet ze toch aan het denken hebben gezet. Hiernaast de architectuur waaraan word gerefereerd is natuurlijk wel schaalbaar, moeilijker maar toch mogelijk. En om het voorbeeld van @Themperror te reageren inderdaad gaat het niet binnen 1mnd . Maar je weet wel al dat je kraamhulp capaciteit moet hebben over 9 mnd. voor 9 gezinnen. ;)
Nu ga ik maar weer eens kijken in de que *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
RustStorm schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 19:28:
Weet je wat jammer is... dat ik niet online kom... hahaha

Oh well, even lekker iets anders doen. :)
Geen queu op de pc, had em juist al ff wat vroeger aangezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vermoed dat ik wat items nodig heb met perfect topaz' er in... Want zonder ook maar enig MF op m'n items is het een grote gokfest bij mephi. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 20:53
Heb weer 3 witte monarchs in mijn stash, nemen te veel ruimte in beslag. Add me (tweakersnaam is ook battletag) als je er 1 wil en zoek me ingame op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Galen2850 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:32:
Heb weer 3 witte monarchs in mijn stash, nemen te veel ruimte in beslag. Add me (tweakersnaam is ook battletag) als je er 1 wil en zoek me ingame op.
Added

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:56
Galen2850 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:32:
Added

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al het begin is moeilijk... MF... ^_^

Vermoed dat, als je eenmaal wat leuke dingen gevonden hebt, dat het vinden van meer sneller gaat...

Helaas net unique mesh boots gevonden in plaats van unique battle boots... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Met de Paladin lukt het aardig, al ruim 10 solo Dia runs gedaan en dat gaat redelijk goed.
Op een pul na waren de drops niet echt super.
Wel een paar lvls erbij door de runs.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jinn
  • Laatst online: 05-09 17:05
Yehhh Shako gevonden! Na al die Mephi runs dropt ie ineens in het Cowlvl }:O _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Vanavond weer lekker gespeeld!
M’n sorc respecced naar orb, speelt toch fijner op console.
Daarna NM memph runs; Tall Rasha mask en String of ears als hoogtepunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
The Chosen One schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 18:45:
[...]

Is dat online algemeen of specifiek ladder (season) toen? Dat 1e is nog wel iets anders.

En ik heb nog steeds geen queues hoor. Kan bijna niet eens online komen voor ~3 dagen. ;)
Nee niet altijd maar queues was gewoon een ding op diablo 2 zn hoogtijd vooral LOD was wel echt kut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb inmiddels een klein beetje MF gear; 151% mf op het moment. Sowieso beter dan dat het was... ben benieuwd of Mephi een dezer dagen vriendelijk gaat zijn voor me. :)

Hoppa: 36% Chance Guards... :)

[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 19-10-2021 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke BiS items voor MF kunnen droppen van NM Mephi?

War Travelers volgens mij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-09 15:26
RustStorm schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:18:
Welke BiS items voor MF kunnen droppen van NM Mephi?

War Travelers volgens mij?
war traveler, nagelrings, oculus, chanceguards, tals amu, tals belt/goldwrap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
VoedoeAndVodka schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:43:
[...]

+Vipermagi, SoJ, Vampire Gaze, Gheeds charm, Gore RIder etc etc :P

Hij dropt echt flink veel goede loot! :) En Hell Meph is amper moeilijker (zeker als je hem moat), dus als je een paar upgrades te pakken hebt kun je door naar Hell Meph.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
VoedoeAndVodka schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:43:
[...]

Ik heb er ook een Raven Frost en Manald gevonden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:47

Qck

Bazinga

Gister was een mooie dag.... Toch maar eens een tutorial geraadpleegd en blijkt dat ik een Stealth runeword kan maken, dus gelijk maar even gedaan. Nu heb ik ook genoeg voor een Rhyme, maar ik mis een offhand met +necro skills, dus daar wacht ik nog even mee. En uberhaupt heb ik geen goede 1h.
Daarnaast een Goldwrap gevonden, altijd fijn. Bone necro is stiekem best leuk.

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
Angeloonie schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:13:
[...]

+Vipermagi, SoJ, Vampire Gaze, Gheeds charm, Gore RIder etc etc :P

Hij dropt echt flink veel goede loot! :) En Hell Meph is amper moeilijker (zeker als je hem moat), dus als je een paar upgrades te pakken hebt kun je door naar Hell Meph.
Het ging over MF items, was gheed vergeten! :X Shako dropt pas op Hell en is inderdaad amper moeilijker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ieniemienieme
En tussen al dit geweld ben ik gisteren met mn lvl 23 Barbarian Act 3 binnengewandeld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Nu online

lord_fh

PS5

VoedoeAndVodka schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:33:
[...]

Het ging over MF items, was gheed vergeten! :X Shako dropt pas op Hell en is inderdaad amper moeilijker.
Memphi is inderdaad niet moeilijker (zker niet met sorc) , maarde minions ervoor wel haha, alle councils en ghouls , ben daar mega lang mee bezig en memphi is zo dood haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online
lord_fh schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:54:
[...]

Memphi is inderdaad niet moeilijker (zker niet met sorc) , maarde minions ervoor wel haha, alle councils en ghouls , ben daar mega lang mee bezig en memphi is zo dood haha
Teleport? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Nu online

lord_fh

PS5

Ja maar als ik in durance lvl3 ben, zal toch - in iedergeval alles vlak bij memphi - dood moeten anders blijven ze me hitten haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online
lord_fh schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:02:
[...]

Ja maar als ik in durance lvl3 ben, zal toch - in iedergeval alles vlak bij memphi - dood moeten anders blijven ze me hitten haha
Waarom? :)
Teleport vanaf de entrance van lvl 3 naar de deur van het kamertje bovenin, en dan naar de portal (dus de "loopplank" in de moat). Dan naar Meph toe en vervolgens maak je hem af zonder gestoord te worden, of als je de moat trick wilt doen dan ga je naar de area linksonder en doe je de moat trick. Zelden ruzie gehad met de andere mobs op die manier.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PbFaD_ui3IhPFhA5qdutUnZ2ers=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zrLbU1yrDHM7b0jfkK9gkZuQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
Qck schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:19:
Gister was een mooie dag.... Toch maar eens een tutorial geraadpleegd en blijkt dat ik een Stealth runeword kan maken, dus gelijk maar even gedaan. Nu heb ik ook genoeg voor een Rhyme, maar ik mis een offhand met +necro skills, dus daar wacht ik nog even mee. En uberhaupt heb ik geen goede 1h.
Vergeet spirit(TalThulOrtAmn), lore (OrtSol) en Insight (RalTirTalSol) runeword (voor merc) niet.
Sol dropped van countess nightmare, rest is gemakkelijk te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Nu online

lord_fh

PS5

Angeloonie schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:10:
[...]

Teleport vanaf de entrance van lvl 3 naar de deur van het kamertje bovenin, en dan naar de portal (dus de "loopplank" in de moat). Dan naar Meph toe en vervolgens maak je hem af zonder gestoord te worden, of als je de moat trick wilt doen dan ga je naar de area linksonder en doe je de moat trick. Zelden ruzie gehad met de andere mobs op die manier.
[Afbeelding]
Ga het eens proberen vanavond, ik bedoelde inderdaad die mobs die dan links in die kamer zitten (als ik moat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online
lord_fh schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:18:
[...]

Ga het eens proberen vanavond, ik bedoelde inderdaad die mobs die dan links in die kamer zitten (als ik moat)
Die mobs links zou je geen last van moeten hebben zo lang je zo dicht mogelijk bij de portal blijft. Dan trigger je ze niet en zou je in het ergste geval last kunnen hebben van de middelste council member mob als die helemaal richting de portal is gespawned.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Oh yay: voor m'n merc Tal Rasha's Horadric Crest gevonden... Mooi mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck

Qck

Bazinga

VoedoeAndVodka schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:15:
[...]

Vergeet spirit(TalThulOrtAmn), lore (OrtSol) en Insight (RalTirTalSol) runeword (voor merc) niet.
Sol dropped van countess nightmare, rest is gemakkelijk te vinden.
Thanks! Ik heb geen amn en sol runes. Helaas. Gisteren wel wat countess runs gedaan, maar geen enkele sol.

Zou je dan Spirit aanrader in een sword (+rhym oid) of shield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
Spirit in 4 socket crystal sword (laagste str requirement), kan je vinden in normal cows en met larzuk 4 socket maken.

Offhand afhankelijk van de spec. Bone necro kan fcr zeker gebruiken dus spirit is handig, voor summoner minder hard nodig. Monarch is het laagste str requirement schild dat 4 sockets heeft voor spirit (156 str).

Een goedkoop en vroeg all res shield runeword is ancient pledge (A5 Q2 geeft deze runes als reward en 3 socket shield kan je gewoon van Charsi kopen in A1 normal).

[ Voor 20% gewijzigd door VoedoeAndVodka op 19-10-2021 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
Qck schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:00:
[...]

Thanks! Ik heb geen amn en sol runes. Helaas. Gisteren wel wat countess runs gedaan, maar geen enkele sol.

als je SC speelt kan ik ze wel geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck

Qck

Bazinga

Headblast schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:02:
[...]

als je SC speelt kan ik ze wel geven.
Speel je op de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-09 17:57
Qck schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:00:
[...]

Ik heb die runes uit de laatste ijsgrot voor Baal. Ik heb sowieso enkele runes per uur in de ijsgrotten in Act V.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
[...]

[Afbeelding]
Ik vind net Lidless bij Bremm dus ik kill de mobs voortaan gewoon :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jinn
Lekker Ventje schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:17:
[...]

Ik heb die runes uit de laatste ijsgrot voor Baal. Ik heb sowieso enkele runes per uur in de ijsgrotten in Act V.
Dank voor de tip! 300MF voldoende?

Vond zelf gister voor het eerst een highrune (Mal). Nu nog Ist en Ohm voor call to arms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online
Jinn schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:03:
[...]

Dank voor de tip! 300MF voldoende?

Vond zelf gister voor het eerst een highrune (Mal). Nu nog Ist en Ohm voor call to arms.
Voor runes maakt MF niet uit, dus gewoon maximale killspeed aan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
Qck schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:19:
Voor iedereen;

https://www.purediablo.com/diablo-2/runeword-calculator/
Handig om te zien welk runeword (je wanneer) kunt maken. Hoeft niet alle aantallen exact te doen maar een enkele heeft wel 2 keer dezelfde nodig.

edit; En weer/nog steeds problemen om online te komen...

[ Voor 4% gewijzigd door The Chosen One op 19-10-2021 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhub85
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 17:53
The Chosen One schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:07:
[...]

Voor iedereen;

https://www.purediablo.com/diablo-2/runeword-calculator/
Handig om te zien welk runeword (je wanneer) kunt maken. Hoeft niet alle aantallen exact te doen maar een enkele heeft wel 2 keer dezelfde nodig.

edit; En weer/nog steeds problemen om online tekomen...
Heb je als je online bent ook zo.n last van lag? Mijn mannetje springt steeds een seconde terug 🙈 (pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jinn
Angeloonie schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:05:
[...]

Voor runes maakt MF niet uit, dus gewoon maximale killspeed aan. :)
Serieus? TIL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhub85
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 17:53
Ja magic find doet niks voor runes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online
MF werkt enkel voor uniques, sets, rares, magics. Runes tellen niet mee als een "normaal" item dus ook niet voor MF (er zijn geen magic/rare/set/unique runes).

Nog een leuke: Hoe meer spelers in de game, hoe meer runes er droppen, want met meer spelers droppen er in het geheel meer items van alle typen.

Maar: dat geldt weer niet voor bosses, want bosses hebben een vast aantal equipment-items (alles dat normal/magic/rare/set/unique kan zijn) dat kan droppen en een vast aantal "andere items" (runes e.d.). Door met veel spelers in de game te zijn droppen er meer items in het algemeen (wat ook goed is om Runes te vinden), maar bij bosses werkt het averechts, want dan worden mogelijk alle drops als item geactiveerd, en krijg je bijv. 5 items, ipv 2 items + 2 "andere items".

Bijv. een boss kan max 5 items droppen, waarvan max 4 equipment-items, en max 3 "andere items". Met meer spelers heb je meer kans dat de boss alle 4 de equipment-items dropt, en is er dus maar plaats voor 1 "ander item".
Met minder spelers verlaag je de kans dat je enkel equipment-items krijgt, en heb je dus bijv. kans dat je 2+3 krijgt, en dus meer kans op runes.

M.a.w. Countess farmen doe je solo :P

[ Voor 64% gewijzigd door Angeloonie op 19-10-2021 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

double

[ Voor 99% gewijzigd door garrow op 19-10-2021 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:03
Grrmblll.. Net een poos in de queue mogen wachten op de PC. Mag ik eindelijk door, crashed de game direct na het loading screen. En we zijn weer terug bij af. :D

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
15:54 uur; position in queue 180.

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. :)

Merk dat er meer sets/uniques droppen nu ik meer dan 150% MF heb. Dus dat biedt perspectief voor leuke items van Mephi NM. Zal nog even doorgaan met MF runs, voordat ik verder ga met Act IV en V en eventually Hell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 20:53
Voor tijdens het wachten in queue: YouTube: YouTube

Verbaas me over hoe roekeloos sommige hardcore spelers zijn. Met amplify dmg debuf gewoon risico nemen. Geeft wel vermakelijke content :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perseverance
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 01:05
Iemand die Tal Rasha set items wil verkopen behalve de riem en helm? Heb zelf een berg Perfect Diamonds/Emeralds/Skulls/Topaz/Rubys en redelijk wat uniques in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
RustStorm schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:56:
15:54 uur; position in queue 180.

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. :)

Merk dat er meer sets/uniques droppen nu ik meer dan 150% MF heb. Dus dat biedt perspectief voor leuke items van Mephi NM. Zal nog even doorgaan met MF runs, voordat ik verder ga met Act IV en V en eventually Hell...
MF heeft diminishing returns, de eerste MF doet inderdaad al wonderen :)
Je kan altijd een 3 socket helm gebruiken en volsteken met perfect topaz voor een mooie 72% MF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
Galen2850 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:57:

Verbaas me over hoe roekeloos sommige hardcore spelers zijn. Met amplify dmg debuf gewoon risico nemen. Geeft wel vermakelijke content :)
"blindelings teleport" *dies* "Can't believe that happened".

Denk dat 90% van al die filmpjes wel teleport/rush deaths zullen zijn. Beetje allemaal hetzelfde... maar nog steeds wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VoedoeAndVodka schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:01:
[...]

MF heeft diminishing returns, de eerste MF doet inderdaad al wonderen :)
Je kan altijd een 3 socket helm gebruiken en volsteken met perfect topaz voor een mooie 72% MF
Ben aan het overwegen dat in een helm en eventueel armor te stoppen... maar dan moet ik eerst even 7 perfect topaz's regelen. ;) Oh, en betreffende armor pieces... :)

Maar, gaat tot nu toe wel goed eigenlijk; dus focus me daar nog niet per sé op....

16:13 uur; positie 122 :)

16:30 uur; positie 44 ;)

16:41 uur; we're in!

GOGOGO

[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 19-10-2021 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Galen2850 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:57:

1ste filmpje gekeken, maar queue nog hetzelfde :(

Zitten paar leuke drops bij en helaas een paar domme acties en char weg :(
Zolang het je eigen schuld is kun je tenminste niet klagen over blizzard.

Mijn eerste dooie was mijn pala op lvl 58, solo een full Baalwalk game in zonder hulp tegen wat slangen.
1 hit krijgen, niet healen en nog 1 hit en ik was neer :D
Ook gewoon dom.
Mijn sorc ging neer in een groepje dolls waar ik uitkwam op de weg naar meph. Lopen/teleporten het ging niet en bijna alle potjes op :( Zal wel block locked zijn geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Ik zit in de queue, en ga lekker boodschappen doen :Y

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lord_fh
  • Nu online

lord_fh

PS5

[...]

[Afbeelding]
Works like a charm! Veel Memph runs on hell it isssssss !! Oo yeahh!
Pagina: 1 ... 18 ... 42 Laatste