ik word weer uit de server gegooid, 2 levels kwijt dus lijkt op een rollback...
Hopelijk is het vanavond wel opgelost, want ga samen met een goede vriendin het spel ook ff spelen, zij heeft hem eindelijk ook gehaald
Speciaal 2 weken gewacht omdat ik dit verwacht had. Het is tenslotte blizzard.
Maar gister na de F1 nauwslijks kunnen spelen. Toen ik eindelijk online kon, was het zo traag en laggy dat ik maar offline ben gaan spelen. Maar ja, daar heb ik geen beschikking over mijn lvl 51 necro en lvl 26 pally. Inmiddels wel weer lvl12 met mijn offline necro.
Zit er serieus over te denken om alleen maar offline te gaan spelen nu. Speel toch alleen maar solo. Maar ja, hoe kom ik dan straks van mijn SoJ bv zoals vroegah?
Blizzard heeft toch een flinke reputatie hierin, en ze lijken er een sport van te maken deze iedere launch te vergroten.
Maar gister na de F1 nauwslijks kunnen spelen. Toen ik eindelijk online kon, was het zo traag en laggy dat ik maar offline ben gaan spelen. Maar ja, daar heb ik geen beschikking over mijn lvl 51 necro en lvl 26 pally. Inmiddels wel weer lvl12 met mijn offline necro.
Zit er serieus over te denken om alleen maar offline te gaan spelen nu. Speel toch alleen maar solo. Maar ja, hoe kom ik dan straks van mijn SoJ bv zoals vroegah?
Blizzard heeft toch een flinke reputatie hierin, en ze lijken er een sport van te maken deze iedere launch te vergroten.
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Speel ook voornamelijk Solo, heb wel een char (bowazon) die ik samen met een Kameraad (Meteorb) lvl (zijn eerste d2 experiance ever).
Had dus ook wel Solo/offline kunnen spelen want ik denk niet dat die Kameraad nog heel veel animo heeft om het te spelen. Maar offline heb je alleen niet de mogelijkheid om te traden. Zo heb ik nu op mijn Char waar ik solo mee speel (javazon) een Gul+Fal voor een Torch getrade, ik doe voornamelijk self-found alleen is een torch zelf vinden niet zo heel makkelijk als je geen smiter heb
Dus Solo-Online heeft wel zijn voordelen, maar je mist wel de /playersX commando
p.s. Self-found is ook wel weer irritant want die klote titan's revenge wil maar niet droppen op NM mephi/dia/Baal met quest rewards de hoogste kans er op.
Had dus ook wel Solo/offline kunnen spelen want ik denk niet dat die Kameraad nog heel veel animo heeft om het te spelen. Maar offline heb je alleen niet de mogelijkheid om te traden. Zo heb ik nu op mijn Char waar ik solo mee speel (javazon) een Gul+Fal voor een Torch getrade, ik doe voornamelijk self-found alleen is een torch zelf vinden niet zo heel makkelijk als je geen smiter heb
Dus Solo-Online heeft wel zijn voordelen, maar je mist wel de /playersX commando
p.s. Self-found is ook wel weer irritant want die klote titan's revenge wil maar niet droppen op NM mephi/dia/Baal met quest rewards de hoogste kans er op.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Ik zou zeggen dat je meer geluk hebt op NM Cows, veel meer kills, maar minder guaranteed uniques (then again Cow King is best decent loot)Derr_Hans schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:31:
Speel ook voornamelijk Solo, heb wel een char (bowazon) die ik samen met een Kameraad (Meteorb) lvl (zijn eerste d2 experiance ever).
Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090
Ik heb nog wel een +1 necro skills wand voor jeLekker Ventje schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 22:49:
[...]
Is er blijkbaar weer uitgeweest. Had voor het eten de Hall of Death gedaan maar dat waypoint wat ik had is weer grijs en moet de quest dus opnieuw doen. Was level 41 en ben nu terug 40. En mijn wand voor mijn necromancer met +1 all skills ben ik ook kwijt. Net als mijn Unique schild voor mijn barbarian. Heeft weinig zin zo om te spelen.
Maar daarom is Self found ook velen malen leukerDerr_Hans schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:31:
Tenzij je het helemaal zat bent na maanden, en dan ging ik vaak even shoppen met wat SoJ of hoge runes die ik nog ergens had liggen.
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
ik moet zeggen dat een Ber die dropt voor je neus ipv via trade scherm wel fijn is. Zal die dag ook nooit vergeten, 2de kerstdag 2020-PassY- schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:45:
[...]
Maar daarom is Self found ook velen malen leukerVroeger vaak een rondje door mijn kamer gerend, en mijn huis genoten weer raar kijken.
Tenzij je het helemaal zat bent na maanden, en dan ging ik vaak even shoppen met wat SoJ of hoge runes die ik nog ergens had liggen.
Een beetje zoals in dit filmpje?Angeloonie schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:07:
Ik ga vanaf nu de items die ik vind maar niet nodig heb bewaren en een paar keer per week dit weggeven, in plaats van het te laten liggen of verkopen aan een vendor.
Dit zal meestal geen end-game gear zijn, maar zeker voor beginnende spelers en nieuwe characters zal er wel iets bruikbaars tussen zitten. Denk aan bijv. Magefist, Goldwrap, Spirit Shroud, Peasant Crown, Tal Rasha helm/belt etc.
Ga dit morgenavond voor het eerst doen, zal 's avonds wel een bericht plaatsen hier wanneer/waar, en dan is iedereen welkom
Wel PC only helaas.
Heel de playlist van 'diablols 2' is trouwens een aanrader, zeker vanaf het begin kijken
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik ben me echt kostelijk aan het vermaken op de Xbox Series X. Maar de laatste keer dat ik het speelde was 12 jaar geleden en toen speelde ik vooral single-player.
Als ik hier en daar lees lees ik wel heel veel dingen waar ik niet meer veel van herinner. Is er ergens een goeie guide met 'must-knows' voor het spelen van D2?
Als ik hier en daar lees lees ik wel heel veel dingen waar ik niet meer veel van herinner. Is er ergens een goeie guide met 'must-knows' voor het spelen van D2?
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
YouTube: YouTubearmageddon_2k1 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:38:
Ik ben me echt kostelijk aan het vermaken op de Xbox Series X. Maar de laatste keer dat ik het speelde was 12 jaar geleden en toen speelde ik vooral single-player.
Holy shit thanks.
Meer mensen die op Xbox spelen?
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Meh, wil ik aan het eind van de werkdag even spelen, ligt Battle.net er weer uit
Ik heb alleen maar issues gehad voor 5 minuten op dag 1, maar sindsdien probleemloos gespeeld op een disconnect na.Gaius schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 18:05:
Tot nu toe heeft het meer weg van de start van Diablo 3 dan van Diablo 2 om eerlijk te zijn.
Als ik de posts zo lees, lijken de problemen vooral overdag te zijn terwijl ik vaak s'avonds een uurtje of twee doe?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Van het weekend was er ook in de avond gewoon keurig netjes een grote storing hoorBossie schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 18:32:
[...]
Ik heb alleen maar issues gehad voor 5 minuten op dag 1, maar sindsdien probleemloos gespeeld op een disconnect na.
Als ik de posts zo lees, lijken de problemen vooral overdag te zijn terwijl ik vaak s'avonds een uurtje of twee doe?
Diablo 2 had in 2001 niet eens zoveel downtime...
[ Voor 5% gewijzigd door EnigmaNL op 11-10-2021 18:52 ]
Launch en eerste twee weken vond ik de servers best prima. Het is ineens de afgelopen dagen ruk. Denk dat er hotfixes nodig zijn ofzo? Helaas nog maar even wachten dan.
Als we weer up zijn vanavond hopelijk nog genoeg tijd om mijn lvl 89 naar 90 te tillen via hell cows.
Als we weer up zijn vanavond hopelijk nog genoeg tijd om mijn lvl 89 naar 90 te tillen via hell cows.
Nou hij is weer online, maar progress kwijt en mijn cube is verdwenen, hoop dat ik die kan ophalen ergens in act2.
Edit, cube lag gelukkig gewoon in de chest van de quest.
Edit, cube lag gelukkig gewoon in de chest van de quest.
[ Voor 20% gewijzigd door Malt007 op 11-10-2021 19:47 ]
Lees op Facebook ook dit soort verhalen. Ik wacht wel effe met Diablo 2, ben gisteren twee keer progress en hele goede items kwijtgeraakt en ondertussen al drie keer lvl 41 gewordenMalt007 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:39:
Nou hij is weer online, maar progress kwijt en mijn cube is verdwenen, hoop dat ik die kan ophalen ergens in act2.
Typisch is dat Diablo 3 ondertussen gewoon probleemloos doorgaat als Diablo 2 plat ligt, dan zou het probleem toch makkelijk op te lossen moeten zijn? Denk ik met mijn beperkte ICT kennis.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
ff bedelen, maar iemand die een paar Ort en Amns over heeft ?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
$@*&(#&$(*&#$
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZCc9vtGW7Blk28ucAppdbbFj.png?f=user_large)
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Och jeej...
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
KAK! Ik zou hem gewoon kapot spelen tot durability 1/7 en dan op een merc parkeren ofzo....
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Magefist en 2 x een cube kwijt (gister en vandaag) Enigszins irritant wordt het nu wel...Lekker Ventje schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:49:
[...]
Lees op Facebook ook dit soort verhalen. Ik wacht wel effe met Diablo 2, ben gisteren twee keer progress en hele goede items kwijtgeraakt en ondertussen al drie keer lvl 41 geworden![]()
Typisch is dat Diablo 3 ondertussen gewoon probleemloos doorgaat als Diablo 2 plat ligt, dan zou het probleem toch makkelijk op te lossen moeten zijn? Denk ik met mijn beperkte ICT kennis.

Ok, gezien ik volgende week niet kan spelen besloten om m'n MF sorc op d2jsp grotendeels weg te doen (voornamelijk Tal Armor/Amu, Shako, Ocu) om zo wat fg op te bouwen en het 2 weken later voor de helft terug te kopen 
Prijzen droppen nu al bizar snel. Tal Armor voor 2800 gehaald, nu voor 2150 verkocht. Gok dat ik hem straks voor 1500 terug kan halen
Aaaand it's gone. ~4300fg erbij, gok dat ik voor minder dan 3000 kan terugkopen
:fill(white):strip_exif()/f/image/aJHBd25wx57z8S0aBZtT9GRi.png?f=user_large)
Komende paar dagen dus enkel met m'n Javazon spelen, maar dat was ik nu toch al aan het doen
Prijzen droppen nu al bizar snel. Tal Armor voor 2800 gehaald, nu voor 2150 verkocht. Gok dat ik hem straks voor 1500 terug kan halen
:fill(white):strip_exif()/f/image/aJHBd25wx57z8S0aBZtT9GRi.png?f=user_large)
Komende paar dagen dus enkel met m'n Javazon spelen, maar dat was ik nu toch al aan het doen
[ Voor 57% gewijzigd door Angeloonie op 12-10-2021 00:29 ]
D2jsp... fg... damn you got me back in time! Was daar zeer fanatiek gebruiker toentertijd. Nu niet meer.Angeloonie schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 23:57:
Ok, gezien ik volgende week niet kan spelen besloten om m'n MF sorc op d2jsp grotendeels weg te doen (voornamelijk Tal Armor/Amu, Shako, Ocu) om zo wat fg op te bouwen en het 2 weken later voor de helft terug te kopen
[Afbeelding]
Gisteren SP paladin aangemaakt en wat normal Countess runs gedaan. Uiteindelijk Steel en Stealth kunnen maken. Dus dat is prima.
Ook met m'n amazon tegen alle wil in toch wat mephi nm runs gedaan. Heeft enkel tijd gekost en niets opgeleverd... haha heb er wel spijt van niet met Sorceress begonnen te zijn. Maarja, niks meer aan te doen. Gewoon m'n Sorceress nu prioriteit geven en dan komt het vast goed...
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Sinds afgelopen zondag had ik niet meer gespeeld, en vanwege de perikelen gisteren niet ingelogd.
Daarnet even mijn pally gechecked, en alweer ben ik mijn horadric cube kwijt...
Om de één of andere reden heb ik deze keer wel al de waypoints behouden, dus kan ik straks na het werk misschien weer eens een poging doen om de cube op te vissen (derde keer al). Ik had aangegeven mij niet meer druk te maken in spelletjes, maar op deze manier wil ik ook niet verder spelen om eerlijk te zijn.
Gelukkig speel ik heel casual 'solo online' en heb ik geen dure items (ik geraak zelfs niet voorbij level 20 met al die random rollbacks), maar fijn is anders.
Daarnet even mijn pally gechecked, en alweer ben ik mijn horadric cube kwijt...

Om de één of andere reden heb ik deze keer wel al de waypoints behouden, dus kan ik straks na het werk misschien weer eens een poging doen om de cube op te vissen (derde keer al). Ik had aangegeven mij niet meer druk te maken in spelletjes, maar op deze manier wil ik ook niet verder spelen om eerlijk te zijn.
Gelukkig speel ik heel casual 'solo online' en heb ik geen dure items (ik geraak zelfs niet voorbij level 20 met al die random rollbacks), maar fijn is anders.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik blijf het superhandig vinden, paar items voor bijv. 50fg verkopen en je kunt al iets leuks terugkopen. Zo kun je langzaam toch end-game gear bij elkaar sprokkelen als je pech hebt met drops.RustStorm schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 06:52:
[...]
D2jsp... fg... damn you got me back in time! Was daar zeer fanatiek gebruiker toentertijd. Nu niet meer.
Is dat een soort Marketplace?Angeloonie schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:37:
[...]
Ik blijf het superhandig vinden, paar items voor bijv. 50fg verkopen en je kunt al iets leuks terugkopen. Zo kun je langzaam toch end-game gear bij elkaar sprokkelen als je pech hebt met drops.
Dat is het tegenwoordig soort van wel ja. Maar oorspronkelijk was d2jsp een java script parser voor diablo 2.
Zo ben met mijn Sorc lvl 70 in Hell, A1 helemaal doorgespeeld. Handige van een sorc is dat je kan weg teleporten als je mobs tegen komt met - in mijn geval - 2 immuuns. (fire cold) , waardoorje ze toch niet kan killen. Mn merc gaat mega snel dood steeds, maar bij bijv. countess riep ik hem ff op, kon ie haar killen want ze had ook cold en fire immune....
Nu A2, zal allemaal wel lukken maar hou mn hart alweer vast voor Duriel, vind a2 echt de meest $#&$^&#^@%^# act van het hele spel, altijd al gevonden, heb er totaal niks mee (en niet alleen door duriel).
Dacht wel weer aan jaar terug, had een Oja momentje, dat je door Hell niet ff kan rushen door alle mobs, want je loopt jezelf gewoon vast en dan ben je dood
Nu A2, zal allemaal wel lukken maar hou mn hart alweer vast voor Duriel, vind a2 echt de meest $#&$^&#^@%^# act van het hele spel, altijd al gevonden, heb er totaal niks mee (en niet alleen door duriel).
Dacht wel weer aan jaar terug, had een Oja momentje, dat je door Hell niet ff kan rushen door alle mobs, want je loopt jezelf gewoon vast en dan ben je dood

Ja, kijk maar eens hier: https://forums.d2jsp.org/forum.php?f=268
Men post een bericht (of jij doet het), vervolgens kunnen mensen bieden met Forum Gold (fg) of ze komen met een "bin" (Buy it Now) bod. Als je OK bent met een bod dan stuur je een privebericht en ontmoet je ingame. Normaliter wordt er eerst fg gestuurd en daarna geef je het item.
Voor prijzen kun je zoeken op de itemnaam en een beetje vergelijken wat de trend is.
[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 12-10-2021 08:49 ]
Blijft erg jammer, dat dit er allemaal nog niet is voor Console....gameplay gaat geweldig goed, maar multiplayer communicatie etc. is echt slecht uitgevoerd.....jammer.
Desalnietemin lvl 52 Hammerdin en lvl 30 Sorc waar ik allebei met veel plezier mee speel.
Merk wel dat m'n hammerdin nog steeds leuke damage doet in Act 5 NM, maar erg defense en block mist en dus echt snel betere gear moet gaan vinden.
Desalnietemin lvl 52 Hammerdin en lvl 30 Sorc waar ik allebei met veel plezier mee speel.
Merk wel dat m'n hammerdin nog steeds leuke damage doet in Act 5 NM, maar erg defense en block mist en dus echt snel betere gear moet gaan vinden.
Gister nog ff kunnen spelen, bij Hell Act 3 aangekomen.
Ff door die 3 vervelende zones heen knallen en dan een aantal maal Mephi farmen.
Mijn Javazon is lvl 80 op het moment, beetje te lang op de countess gezeten en wat NM runs voor titan's maar die droppen niet dus nu maar besloten om Hell door te lopen.
Ff door die 3 vervelende zones heen knallen en dan een aantal maal Mephi farmen.
Mijn Javazon is lvl 80 op het moment, beetje te lang op de countess gezeten en wat NM runs voor titan's maar die droppen niet dus nu maar besloten om Hell door te lopen.
Gisteren een Vex Rune gevonden.
Lekker bezig met een MF sorc, maar wil het volledige Tal Rasha set nog kopen.
Lekker bezig met een MF sorc, maar wil het volledige Tal Rasha set nog kopen.
D2JSP is niet geheel oncontroversieel overigens. Zelf trade ik via discord, zoals op sanctuary bijvoorbeeld. Zijn duizenden online en met runes als currency kan je prima uit de voeten.Camperduck schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:40:
Is dat een soort Marketplace?
Dank voor het aanbod maar mijn necro staat nu geparkeerd. Ik wil eerst mijn hammerdin doorlevelen maar neem sowieso effe een pauze met D2 tot de servers weer stabiel blijven. Is beter voor mijn bloeddruklampekap06 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:40:
[...]
Ik heb nog wel een +1 necro skills wand voor je
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dank allen! Hopelijk vanavond weer even spelen, 3 dagen niet gespeeld door alle server-drama...
Vanavond ga ik dit (en evt nog meer) weggeven:
/f/image/715g1Uw3iXgbizQIYSwn2vmW.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/715g1Uw3iXgbizQIYSwn2vmW.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Vf30I8wzQrBPa9FpHzgBjIXS.png?f=user_large)
[ Voor 21% gewijzigd door Angeloonie op 12-10-2021 12:38 ]
Mooi initiatief, maar het zegt me helemaal niks

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Geen idee wat voor gear je nu hebt, maar er zit sowieso een Leaf staff tussen die voor een Fire sorc wel leuk is. Ook nog wat andere stavesSparhawk schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:26:
[...]
Mooi initiatief, maar het zegt me helemaal niksIk voel me een ontzettende Noob hier.... Zit er nog iets leuks tussen voor een sorc L32 die net Baal voor het eerst heeft afgeslacht op normal...
Verwijderd
Super nice!Angeloonie schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:30:
[...]
Geen idee wat voor gear je nu hebt, maar er zit sowieso een Leaf staff tussen die voor een Fire sorc wel leuk is. Ook nog wat andere staves
Mag ik vragen hoe je dit gaat weggeven, als in wordt het graaien of traden?
Ik hoop op netjes kiezen wat iemand wil, evt traden kan ook wel.Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:32:
[...]
Super nice!
Mag ik vragen hoe je dit gaat weggeven, als in wordt het graaien of traden?
Als het een graaifestijn wordt dan is het ook 1x nooit weer zeg maar
Als er een rockstopper tussen zit zou ik heel blij kunnen worden
Nou, fantastisch. Nieuwe dag, nieuwe storing. Even wat zooi laten identificeren, lang wachten en eruit worden gegooid.
Ben benieuwd of we weer een roll-back met verlies van progress krijgen
Ben benieuwd of we weer een roll-back met verlies van progress krijgen
[ Voor 68% gewijzigd door Killjoy op 12-10-2021 15:01 ]
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Dacht ff snel een Andy run te kunnen doen tijdens updaten servers hier op werk.
Halverwegen zijn de Blizzard servers gestopt, ligt niet aan mijn updates !
Halverwegen zijn de Blizzard servers gestopt, ligt niet aan mijn updates !
Ging net dood op het moment dat het er uitknalde.. dood > Save Exit > Kak...
Als dat maar goed gaat
Als dat maar goed gaat
Er was een tijd dat ik op basis van screenshots wist om welke items het ging, maar dat is lang geleden.Angeloonie schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:23:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als je iets hebt voor een necro (begin net met Nightmare), dan hoor ik dat graag.
Ben nu bijvoorbeeld 4s sword/shield aan het grinden voor Spirit, zodat ik dit eerst kan gebruiken op mijn Necro en vervolgens om een Hammerdin te levellen.
Misschien een leuk nieuw spelletje, als je het item herkent mag je het hebben

Angeloonie schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:34:
Misschien een leuk nieuw spelletje, als je het item herkent mag je het hebben![]()
Ik voel me achtergesteld
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
pssst.... eerder in het topic ook al een post van een van de items... in het groot... als je nog wat verder zoekt kan je die al raden... succes!
Chance GuardsAngeloonie schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:34:
Misschien een leuk nieuw spelletje, als je het item herkent mag je het hebben![]()
Sommige hebben wel hetzelfde icoon
Sigon's Visor of Guillaume's Face
Andariel's Visage of Tal Rasha's Horadric Crest
*dingding* we have a winnerVoedoeAndVodka schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:47:
[...]
Chance Guards
Sommige hebben wel hetzelfde icoon![]()
Sigon's Visor of Guillaume's Face
Andariel's Visage of Tal Rasha's Horadric Crest
Sigon/Guillaume's kun je wel zien aan de kleur.
Maar idd niet alles is te onderscheiden
Rattlecage, sigons gloves of frostburns, goblin toes ect ect
De wapens zijn wat lastiger imo
Volgens mij zit er iig ee nSalamander staff tussen.
De wapens zijn wat lastiger imo
Volgens mij zit er iig ee nSalamander staff tussen.
vermoedelijk:Angeloonie schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:23:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
arctic armor, tal mask/blackthorn/cathan, credendum/goldwrap, tal belt,
natalya boots, frostburn, magefists, crossbow weet ik even niet (pusspitter?)
rockstopper/crown of thieves, laying of hands, gauntlets die vanalles kan zijn, chanceguards en, ik wil zeggen angelic armor maar dat is met 20% zekerheid
Hehe veel goede antwoorden er tussen 
Maar zeker de handschoentjes kunnen wel uniek geidentificeerd worden.
Behalve Sigon zitten er geen lage setjes tussen.
Vanavond 22:00!
(als de boel werkt uiteraard
)
Vanavond 22:00!
Gloves kunnen:Angeloonie schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:57:
Hehe veel goede antwoorden er tussen
Vanavond 22:00!(als de boel werkt uiteraard
)
Steelrend, Hellmouth, IK Gloves zijn, maar dan zit je met elke unique die dezelfde sprite hebben
Dat klopt idd, m.u.v. IK glovesThemperror schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:11:
[...]
Gloves kunnen:
Steelrend, Hellmouth, IK Gloves zijn, maar dan zit je met elke unique die dezelfde sprite hebben
ik wil wel meedoen met giveaway, heb 7 chars vol met unique, sets. ook te veel bijgehouden.
hopelijk geen rollback, had vex gevonden recent.
ik doe niet mee, tenzij je ook HC spul hebt
anders waren die Aldur wapen en mosers? wel handig
En het spel ligt zeker weer down, dat er 33 nieuwe berichten waren en niemand in FL online is.
En het spel ligt zeker weer down, dat er 33 nieuwe berichten waren en niemand in FL online is.
[ Voor 34% gewijzigd door pstalman op 12-10-2021 16:24 ]
Volgensmij (though zou ik even moeten dubbelchecken) hebben die alleen een zwarte overlay in de OG graphics, volgensmij niet in D2R
Jawel, want ze zitten in de screenshot (onderin)Themperror schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:26:
[...]
Volgensmij (though zou ik even moeten dubbelchecken) hebben die alleen een zwarte overlay in de OG graphics, volgensmij niet in D2R
:fill(white):strip_exif()/f/image/Vf30I8wzQrBPa9FpHzgBjIXS.png?f=user_large)
[ Voor 24% gewijzigd door Angeloonie op 12-10-2021 16:28 ]
Servers weer kapot? Kan niet online...
Yep, al een paar uurCamperduck schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:32:
Elke dag liggen de servers er een paar uur uit 
Of zoals zondag bijna de hele dag.
Of zoals zondag bijna de hele dag.
[ Voor 27% gewijzigd door RedHat op 12-10-2021 16:34 ]
Zou Blizzard zelf een achievement krijgen als ze de service langer dan 24 uur in de lucht kunnen houden?
Hebben we ook weer een “sorry voor het ongemak, we kijken er naar.” tweet van Blizzard?
Zonder die tweet kan ik niet leven hoor.
Denk dat we nou toch wel een keer belanden bij geef iedereen een Pul rune of zoiets voor verloren tijd, progress en drops.
En dat is het nog maar alleen een gebaar eigenlijk.
Denk dat we nou toch wel een keer belanden bij geef iedereen een Pul rune of zoiets voor verloren tijd, progress en drops.
En dat is het nog maar alleen een gebaar eigenlijk.
[ Voor 41% gewijzigd door The Chosen One op 12-10-2021 16:40 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Deze? https://twitter.com/BlizzardCS/status/1447911080353796102The Chosen One schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:38:
Hebben we ook weer een “sorry voor het ongemak, we kijken er naar.” tweet van Blizzard?
Ah nu ik het op de PC kijk ja, op mobiel zag het gewoon normaal zilverkleurig uit..Angeloonie schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:27:
[...]
Jawel, want ze zitten in de screenshot (onderin)
[Afbeelding]
speel ik even offline met mijn cheat barb, gelijk een ber
Blij dat ik na de lunch een kwartier gespeeld heb.. Maar schiet niet op zo 😟.Camperduck schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:32:
Denk dat de ladders nog wel een tijdje weg gaan blijven....
Ben online, en kan een game aanmaken. Eens kijken hoe lang het nu duurt.
Heel werkend europa komt thuis en wil gamen waarschijnlijk, dus vrees niet lang
Heel werkend europa komt thuis en wil gamen waarschijnlijk, dus vrees niet lang
Ik kan er gewoon in hoorBeta schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:27:
Niet zo lang dus. We zijn weer down.
Ja ik kom ook naar de party. Heb ook wat set items en uniques dubbel/over. One man's trash is another man's treasure! 22.00 uur, als de servers het willenBitchCrew schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:22:
ik wil wel meedoen met giveaway, heb 7 chars vol met unique, sets. ook te veel bijgehouden.

Ik volg verder beleid/bericht van Angeloonie, zijn idee
Ik kan ook wel wat bieden 
Ben zelf beetje op zoek naar sors spul en een goeie insight base.
Trouwens, voor de sorc kenners...
Ik wil gaan voor pure blizzard... wat is jullie advies, paar punten extra in de lightning skill voor een energy shield (kost totaal 4 skillpoints), of meeeeer dmg? Ik zit in dubio
Ben zelf beetje op zoek naar sors spul en een goeie insight base.
Trouwens, voor de sorc kenners...
Ik wil gaan voor pure blizzard... wat is jullie advies, paar punten extra in de lightning skill voor een energy shield (kost totaal 4 skillpoints), of meeeeer dmg? Ik zit in dubio
Ik zet net de XBox aan en zie dat ie D2R aan het updaten is. De update is 19,63 GB, wat volgens mij de volledige game is. Zouden ze de oorzaak hebben gevonden van de crashes?
Ik heb de update ook op mijn Xbox (9,6Gb). Hij loopt nu ben benieuwd.
Update: Na uitvoeren van de update kan ik weer met mijn online chars spelen
Update: Na uitvoeren van de update kan ik weer met mijn online chars spelen
[ Voor 36% gewijzigd door Ysili op 12-10-2021 21:14 ]
https://us.forums.blizzar...console-patch-notes/25941
Pc ps5 en switch volgen nog dus
Pc ps5 en switch volgen nog dus
[ Voor 15% gewijzigd door lord_fh op 12-10-2021 21:10 ]
Alles liep op rolletjes met m'n eerste character in D2R: zoals gewoonlijk een skellymancer. Het koste een uurtje om een ideale 3/3 wand te shoppen - dat was redelijk goed! Het was minder eenvoudig een goede head te vinden (act 1, vanaf Stony Field). Ik nam maar genoegen met een 3/0.
Ik vond vrij snel een Hwanin's Justice Bill voor de merc, dat was prachtig. Later in Hell vond ik ook nog vrij snel een Bonehew, een Leviathan en een Andariel's Visage.
Mijn circlet is een +3 summoning met 2*pt. Ook relatief snel gegambled. Veel geluk. Armour is een Bone runeword.
Ik vond vrij snel een Hwanin's Justice Bill voor de merc, dat was prachtig. Later in Hell vond ik ook nog vrij snel een Bonehew, een Leviathan en een Andariel's Visage.
Mijn circlet is een +3 summoning met 2*pt. Ook relatief snel gegambled. Veel geluk. Armour is een Bone runeword.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CfwLyU3VJbxcQchghjsI1um5.jpg?f=user_large)
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
ik speel offline dus nooit last van enige downtime. Ook 0 latency. perfect als ik toch niet wil traden of met 7 man spelen waarbij de andere 7 alle loot wegkapenThe Chosen One schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:46:
Nieuwe Diablo 2 Resurrected trailer!!!
https://www.reddit.com/r/...s/q6my3j/new_d2r_trailer/
Ik vind t nog wel leuk om af en toe samen te spelen of te traden. Maar speel meerendeel alleen.
Ok dames, giveaway gaat beginnen!
Kom naar gotstuff//1, en geef even aan wat voor character/build je speelt, dan probeer ik matchende items voor je te vinden in mijn stash.
Ga aub niet als een gek op de grond alle stuff graaien als ik met iemand bezig ben, ik probeer het netjes te verdelen
Kom naar gotstuff//1, en geef even aan wat voor character/build je speelt, dan probeer ik matchende items voor je te vinden in mijn stash.
Ga aub niet als een gek op de grond alle stuff graaien als ik met iemand bezig ben, ik probeer het netjes te verdelen
Hetzelfde, vind het lekker gerelaxed grinden.caspervc schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:54:
Ik vind t nog wel leuk om af en toe samen te spelen of te traden. Maar speel meerendeel alleen.
Haha geweldig! 2 mooie items op de kop getikt en een hele boel ruimte erbij.
Top idee! Volgende week weer
Top idee! Volgende week weer
held