Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 09:10
Gaius schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:48:
Ik was toevallig net op tijd gestopt dan. Diablo 2 is voor mij zo'n game dat als ik het te lang speel op een dag, dat de game gewoon doorgaat als ik m'n ogen dichtdoe. :P
Herkenbaar. Frozen orbs overal als je je ogen dichtdoet _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 20:10
The Chosen One schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 15:44:
@duke99 Pc versie kopen, inloggen, traden, uitloggen, inloggen op ps5, profit!

@brothermaynard Kijk eens een paar posts hierboven. ;)
Dank. Had er overheen gelezen. Is er een manier om het item lvl te achterhalen? Voordat ik lazruk fijn gaatjes laat boren en er een 5e gat in de stok zit?😜 8)7

voor de addicts: we zijn weer online _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door brothermaynard op 09-10-2021 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:52
Kunnen weer spelen. Ben wel wat progress kwijt volgens mij ook al heb ik toen wel save/exit gedaan.

[ Voor 6% gewijzigd door The Chosen One op 09-10-2021 19:33 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 20:27

Canon23

>>MY<< world

Iemand die toevallig een fal rune overheeft? Ben al 2wkn opzoek, maar ze willen niet droppen :(

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:51
Canon23 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 19:54:
Iemand die toevallig een fal rune overheeft? Ben al 2wkn opzoek, maar ze willen niet droppen :(
Bewaar je alle runes? Want dan kun je gewoon de lagere cuben tot je een fal hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

heb een hoop, maar dat is niet genoeg om door te cuben. Je hebt er dan echt schikbarend veel nodig

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
3 miljoen miljard El's voor een Zod.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
Canon23 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 20:41:
heb een hoop, maar dat is niet genoeg om door te cuben. Je hebt er dan echt schikbarend veel nodig
Valt mee. Fal is redelijk laag. avondje countess runs en je zult een heel eind moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:30
Iemand die een Ort/Amn in de aanbieding heeft of tips mbt waar te farmen ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .Maarten
Bossie schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 21:49:
Countess. Alles bewaren en cuben. Dan ben je zo klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
.Maarten schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 21:54:
[...]

Countess. Alles bewaren en cuben. Dan ben je zo klaar.
normal of nightmare ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
Maakt niet veel uit. Zijn beide lage runes. Ik zou zelf nightmare doen wegens kans op betere runes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
.Maarten schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 21:56:
Maakt niet veel uit. Zijn beide lage runes. Ik zou zelf nightmare doen wegens kans op betere runes
Top thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Ik loop in Act V Normal met de flail van Mephisto op mijn Pally. Is dat een goede keuze of toch beter een scepter met minder damage maar wel + blessed hammer er op?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Bossie schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 21:49:
nightmare countess idd. Heb er genoeg van.

Fal dropped op hell countess, maar die kan ik nog niet runnen ivm teveel physical immunes daaro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20:38
Lekker Ventje schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 22:21:
Ik loop in Act V Normal met de flail van Mephisto op mijn Pally. Is dat een goede keuze of toch beter een scepter met minder damage maar wel + blessed hammer er op?
Als je voor blessed hammer gaat dan doet je weapon damage er niet toe en kun je beter gewoon een spirit of later een heart of the oak runeword maken.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartd1983
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20:20
Ik ben een groot fan van diablo 3 (PC, Xbox) maar ik heb diablo 2 nooit gespeeld. Waarom zou ik wel en waarom zou ik juist niet d2R (Xbox) kopen?

Ik twijfel wat. D2R klinkt enerzijds heel cool, maar anderzijds vrees ik dat het wat archaisch aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
Tja dat is het ook aan de ene kant. Kijk wat video's, twitch en neem de beslissing.

-

Nog verder aan het kijken naar de item levels van polearms. De enige waar ik gegardeerd 4 sockets kan krijgen van polearms zijn voulges/bill's? Heb ook een normal scythe maar die zou dus 5 socket moeten krijgend dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:33

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Goedemorgen allen, hier ook maar eens om advies vragen.

Long term D3 speler, maar dit is de eerste keer D2 voor mij. Nu ben ik het samen met mijn vrouw aan het spelen, en ik wist niet dat er een limiet zit op het aantal keer dat je kan respeccen. Ik heb mijn sorc dus al 1 keer gerespecct, maar nu ben ik level 26, en volgens de levelling guide moet ik met 24 respeccen.
Zit nu begin A5, normal mode

Wat is nu het handigst? Doorspelen tot Hell, dan A1 doen, tot je weer kan respeccen, of kan iemand die iets hoger zit samen met mij het eerste stuk van A1 op Hell doen, zodat ik die quest haal, en me kan respeccen?

Any advice voor deze noob wordt gewaardeerd ;-)

Battle tag: Sparhawk#2190

[ Voor 6% gewijzigd door Sparhawk op 10-10-2021 11:38 ]

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouterkaas
Sparhawk schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 11:15:

Long term D3 speler, maar dit is de eerste keer D2 voor mij. Nu ben ik het samen met mijn vrouw aan het spelen, en ik wist niet dat er een limiet wat op het aantal keer dat je kan respeccen. Ik heb mijn sorc dus al 1 keer gerespecct, maar nu ben ik level 26, en volgens de levelling guide moet ik met 24 respeccen.

Wat is nu het handigst? Doorspelen tot Hell, dan A1 doen, tot je weer kan respeccen, of kan iemand die iets hoger zit samen met mij het eerste stuk van A1 op Hell doen, zodat ik die quest haal, en me kan respeccen?

Dan ben je bijna weer bij de eerste quest van Act 1 (Den of Evil) op Nightmare en dan kun je weer respeccen. Als je het tot die tijd gewoon zelf red, lekker doorspelen. Leveling guides zijn handig maar niet heilig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
bartd1983 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 09:55:
Ik ben een groot fan van diablo 3 (PC, Xbox) maar ik heb diablo 2 nooit gespeeld. Waarom zou ik wel en waarom zou ik juist niet d2R (Xbox) kopen?

Ik twijfel wat. D2R klinkt enerzijds heel cool, maar anderzijds vrees ik dat het wat archaisch aanvoelt.
Het enige wat beter is aan D3 is in de interface en graphics, D2 is naar mijn inziens is de gameplay, atmosfeer etc beter.

Het is niet voor niets dat Bliz met D4 teruggaat naar het duistere van D2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
Sparhawk schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 11:15:

Long term D3 speler, maar dit is de eerste keer D2 voor mij. Nu ben ik het samen met mijn vrouw aan het spelen, en ik wist niet dat er een limiet zit op het aantal keer dat je kan respeccen. Ik heb mijn sorc dus al 1 keer gerespecct, maar nu ben ik level 26, en volgens de levelling guide moet ik met 24 respeccen.

Gewoon doorspelen tot Hell. Vroeger kon je helemaal niet respeccen. Gewoon zorgen dat je merc een beetje goede gear heeft en je moet een heel eind komen. Er zijn zat games voor hulp en ook genoeg mensen die je hier even willen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Geen echte endgame, al duurt het voor je daar bent wel gigantisch veel langer.
  • Meer cookiecutterbuilds als in geen echte viable builds door wat skills hier en daar te pakken met combi van bepaalde items.
  • Skillhoarding omdat je wacht tot je bijv lvl 18/24 tot je je hoofdskills gaat pakken/levelen.
  • Een statsysteem (waar ik in theorie wel fan van ben) welke je als je "het goed wilt doen" weer een build volgt van bijv. 86 strenght, 48 dex, rest vital, 0 energy doet. Dus niet zomaar wat willekeurig kunt doen (zonder dat je later problemen krijgt)
  • Wat "muren" waar je tegen op kunt lopen. Bepaalde bosses (vooral bepaalde classes), gewoon nm/hell e.d. En dan is het vaak cast tp, slik boel potions, cast spells, terug door tp, rez merc, nieuwe potions kopen, herhaal 1-20 keer.
  • Low droprates voor legendaries, en voor sommige items is het honderden runs om 1 item te kunnen krijgen. En voor runes kan het nog erger zijn. Laat staan dat je voor meerdere classes 2 Zods nodig hebt bijv.
  • Immunities in nm/hell welke als je bijv een cold build sorc hebt voor heel veel problemen kan zorgen, vooral voor mensen die niet al honderden uren ervaring hebben.
  • Meer voor hardcore dan softcore; veel mogelijkheden op 1 shots, waypoint/portal/loading deaths, internet/server issues (vooral nu in het begin).
Dus ja, Diablo 2 heeft wel wat problemen (vergeleken met D3, net zoals dat D3 ook wel problemen heeft trouwens, alles draait daar om setbuilds e.d.)

ps. ~80 uur Switch D2R...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
Ik denk ik zal eens mijn huidige gear delen, ik farm atm:

Countess,
Andariel,
Summoner,
Mephisto,
Diablo,
Nihilathak,
Baal

Met mijn sorceress, die:
20 Frozen Orb
20 Cold mastery
20 Fire wall
rest split tussen: Fire Mastery en Warmth

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x5cpDwbxpxVxXgAA8HLPWs4xoS0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vdtU52DUsRQz382k1bMKtjFB.png?f=fotoalbum_large

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Mocht er iemand de komende dagen willen samen spelen:
PatrickNL#21855

Vanavond helaas werken maar de komende week lekker vakantie, met slecht weer lekker wat potjes spelen :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Chosen One
En het is "eindelijk" gelukt;

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FBVlpwRXIAIfsnW?format=jpg&name=large

Acceptabel genoeg. Wooooo dat is echt veel mana. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .Maarten
Even een tipje voor de nieuwelingen. Gear voor je merc gaat niet kapot dus eth spul is beter voor hem want betere damage/defense.

Bv een eth 4s polearm voor insight op je act 2 merc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Gisteravond Baal normal voor het eerst gepakt, dropt er allemaal gear dat 10-15 levels boven me zit |:(

Plan is nu om act 1 nightmare te farmen voor countess om een paar levelling runewords te maken voor zowel mijn necro, mercenary en mijn tweede char :) en mooooo natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 06:41
Server problemen zijn er weer volgens mij. :) Was net lekker aan het spelen. Raven Frost gevonden, en nu ben ik bang dat er een kleine rollback gaat plaatsvinden... :|

We gaan het zien. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
Had net ff beetje vertraging met plaatsen van traps, indentifyen van items en save/exit.
Weer inloggen lukt niet, "character cannot be found on this server".
Meh... als me Insight maar blijft en ik niet weer 2-5 gebieden van Act 3 door moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Bossie schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 11:48:
[...]

Het enige wat beter is aan D3 is in de interface en graphics, D2 is naar mijn inziens is de gameplay, atmosfeer etc beter.

Het is niet voor niets dat Bliz met D4 teruggaat naar het duistere van D2 :)
Diablo 3 is stabieler dan D2R. Ben nu al mijn karakters kwijt, zullen vast wel weer tevoorschijn komen maar begin er wel klaar mee te zijn met deze game. Een hele dag probleemloos gamen is onmogelijk.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
Lekker Ventje schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:16:
[...]

Diablo 3 is stabieler dan D2R. Ben nu al mijn karakters kwijt, zullen vast wel weer tevoorschijn komen maar begin er wel klaar mee te zijn met deze game. Een hele dag probleemloos gamen is onmogelijk.
De game is 'net' uit, geef het even om de servers te stabelizen..
en nee je bent je characters niet kwijt, de servers hebben atm issues dus ze laden gewoon niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:52
gister en vandaag heel wat tower run(e)s gedaan, 2xum, 1mal en 3 ist rijker :D
Nu nog hopen dat Vex en Ohm droppen.

En de game lijkt weer plat 8)7

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edofso
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 21:18
Vandaag eindelijk tijd gevonden om te spelen, loop ik Tal Rasha's tomb binnen, disconnected... Ben benieuwd of ik m'n spullen straks nog heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Themperror schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:33:
[...]

De game is 'net' uit, geef het even om de servers te stabelizen..
en nee je bent je characters niet kwijt, de servers hebben atm issues dus ze laden gewoon niet in...
Als je twee dagen achter elkaar dezelfde problemen hebt doe je iets niet goed. Van een bedrijf als Blizzard mag je meer verwachten gezien hun ervaringen met Diablo 3 en WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Ik kan mij sowieso niet zo druk maken om server issues. Ik ga gewoon wat anders doen als ik niet in kan loggen. Vind ik het jammer? Jazeker! De moeite waard me er druk over te maken? Nee, zeker niet!

Enige dat ik hoop is dat er geen kleine rollback gaat plaatsvinden. Zou het namelijk wel fijn vinden m'n Raven Frost te behouden...

@pstalman Damn nice... :) Ik heb een Mal volgens mij nog nooit gevonden... Maar weet ik al niet eens meer... :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-08 14:47
we kunnen weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ben helaas wel anderhalf level terug gezet. Heb gelukkig nog niets gevonden vandaag wat de moeite van het bewaren of gebruiken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
  • Laatst online: 11-09 11:17
Ik zit er nu heel erg over te denken om met mijn lvl 76 sorc een respec te doen. Mijn maxxed out frozen orb heeft geen enkel probleem bij veel groups of bosses maar sommigen gaan niet dood, sterker, doe ik geen schade.
Zit er daarom over te denken om van energy shield af te stappen en deze in fire wall of meteor te zetten. Nadeel van die laatste is wel dat het erg langzaam is.
Iemand tips?

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:58

Felyrion

goodgoan!

Nieuwe D2 speler hier.

Weet iemand een overzicht van welke stats/affixes op welke classes van toepassing zijn?

Het is mij vaak niet duidelijk welke dingen waarop van toepassing zijn. Enkele voorbeelden:
"+X to attack rating" - is dit alleen voor melee attacks, en dus useless voor sorcs?
"adds X fire damage" lijkt niets te doen voor fireball etc. Dus ook alleen voor melee? of wordt dat gewoon niet in je character sheet weergegeven?
"X% life/mana stolen per hit" wederom, alleen voor melee of ook spells?
"+X to minimum / maximum damage" waarvoor geldt dat dan?
"X% poison damage over 2 seconds" waarop? ook spells of...?

Dat soort dingen zijn me echt nog wat te vaag, en diablo wiki is ook geen heel duidelijke site om zulke dingen terug te vinden imo.
Ik heb het idee dat ik heel lang met allerlei gear/charms heb gelopen die 0,0 effect voor me hadden achteraf.

Wellicht kunnen jullie me zeggen op welke zaken te focussen voor een sorceress? Wat kan ik gewoon links laten liggen (of doorzetten naar een volgend char).

[ Voor 5% gewijzigd door Felyrion op 10-10-2021 17:03 ]

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
Felyrion schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 17:02:
Nieuwe D2 speler hier.

Weet iemand een overzicht van welke stats/affixes op welke classes van toepassing zijn?

Het is mij vaak niet duidelijk welke dingen waarop van toepassing zijn. Enkele voorbeelden:
"+X to attack rating" - is dit alleen voor melee attacks, en dus useless voor sorcs?
"adds X fire damage" lijkt niets te doen voor fireball etc. Dus ook alleen voor melee? of wordt dat gewoon niet in je character sheet weergegeven?

Dat soort dingen zijn me echt nog wat te vaag, en diablo wiki is ook geen heel duidelijke site om zulke dingen terug te vinden imo.
Ik heb het idee dat ik heel lang met allerlei gear/charms heb gelopen die 0,0 effect voor me hadden achteraf.

Wellicht kunnen jullie me zeggen op welke zaken te focussen voor een sorceress? Wat kan ik gewoon links laten liggen (of doorzetten naar een volgend char).
Hier kan je redelijk wat vinden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
@Felyrion
In principe is het voor iedereen die melee attacks wilt landen. Een WereDruid kan dat bijv ook doen.
Dex zorgt ook voor attack rating, en dat beinvloed blocking ook weer.

En als het zelfs adds fire damage (of lfiesteal) op het wapen dan is dat melee attacks. Er zijn volgens mij wel enkele dingen die well spelldamage toevoegen? Legendary/runeword voor lightningdmg dacht ik.

Weapon damage is gewoon voor attacks hier, het is geen Diablo 3 waar een beter wapen meer damage voor spells is.

Meer spell damage krijg je in grote lijnen alleen door meer skillpunten er in te doen, synergies en +to all skills daar boven op.

Verder llama videos op youtube kunnen handig zijn.

Misschien ook 1 of meerder video's bekijken op youtube in de trent van "tips for new/old diablo 2 players". Worden veel basic dingen ook besproken.

Wat info/builds; https://www.icy-veins.com/d2/dream-zealot-paladin-build
Handig voor runewords; https://www.purediablo.com/diablo-2/runeword-calculator/

[ Voor 12% gewijzigd door The Chosen One op 10-10-2021 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:58

Felyrion

goodgoan!

Thanks, ik zal die sites ook eens bekijken.
Ik heb al wel veel video's gekeken enzo, maar die slaan het beginner niveau toch vaak wel over (ondanks dat ze "beginner tips" etc heten.
De basis mechanics en hoe damage is opgebouwd kon ik nog nergens echt terug vinden.

Een charm met alleen "adds 1-29 fire damage" is dan vrij vaag. Hoe moet je weten dat dat alleen voor physical attacks zo is.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Ik ben er uit.... ik ga mij op m'n sorceress focussen denk ik... Mephi doen op m'n amazon is gewoon niet leuk...

Daar ga ik wel Cows mee runnen enzo.... Maar dat lukt pas met wat leuke gear. En daar ga ik m'n Sorceress dan voor gebruiken denk ik zo maar... :)

Moet mezelf er wel toe zetten... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Felyrion schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 17:02:
Nieuwe D2 speler hier.

Als sorc focus je enkel en vooral op +skills en faster cast rate. Alle dingen die je hierboven noemt gelden alleen voor melee dmg.
Probeer verder z.s.m. runeword Leaf te maken, zeker wanneer je fire bent kun je daar lang mee vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Net toch maar gekocht voor de PS4. Eerst servers eruit, dus even offline. Was vooral nostalgisch, al snel geen space meer. Interface werkt redelijk, menu waarbij je een soort van muis functie hebt.
Maar toen wilde ik toch online, aanmaken van een nieuw personage ging echter niet. Hij bleef zeuren dat de naam niet goed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
Ik heb blijkbaar met mijn pally ingelogd in een game waarbij in act 2 de tal rasha's tomb quest net werd afgewerkt, maar ik heb geen krediet gekregen voor het afmaken van Duriel dus ik kan niet naar act 3.

Nu vraag ik mij af hoe ik de juiste tomb ga kunnen identificeren, moet ik manueel alle symbolen in de arc sanctuary opschrijven? En aangezien de onderdelen van de staff ook niet droppen voor mij, mag ik er dan van uit gaan dat de weg naar Duriel gewoon geopend is (mits ik in de juiste tombe zit)?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

En we hebben weer storing.
Althans, als ik nu inlog krijg ik de melding dat mijn character niet op de server kan worden gevonden.

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-07 23:24
Beta schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:05:
Althans, als ik nu inlog krijg ik de melding dat mijn character niet op de server kan worden gevonden.
Jup, blijft ellende dit zeg..

https://twitter.com/BlizzardCSEU_EN

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Beta schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:05:
Inderdaad. Characters krijg ik niet te zien...

Dan maar Masterchef gaan kijken! ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:30
Hebben wij hetzelfde Diablo 3 gespeeld tijdens de eerste maanden in 2012 :+ ?

Dat was minstens net zo erg zo niet erg met het niet kunnen aanmelden bij de game (Error 37 >:) ) dan het nu is met D2R. Blijft wel een dingetje bij elke release van Blizzard daar niet van, bij iedere Expansion van Hearthstone is het ook raak, is op Steam toch allemaal net wart robuuster tijdens launches.

[ Voor 5% gewijzigd door !mark op 10-10-2021 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
Hmmmz... ik ben een beetje Horadric Cube recipes aan het lezen, maar damn wat kan je eigenlijk veel doen met de cube! Sockets toevoegen, items upgraden, runes/jewels verwijderen, etc.... <3 love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
RustStorm schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:11:
Hmmmz... ik ben een beetje Horadric Cube recipes aan het lezen, maar damn wat kan je eigenlijk veel doen met de cube! Sockets toevoegen, items upgraden, runes/jewels verwijderen, etc.... <3 love it!
Vooral amulets en ringen etc zijn wel gaaf.. tis tijdje geleden dat ik het gedaan had dus moet ook weer even inlezen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Themperror
Kapoen schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 18:52:
Ik heb blijkbaar met mijn pally ingelogd in een game waarbij in act 2 de tal rasha's tomb quest net werd afgewerkt, maar ik heb geen krediet gekregen voor het afmaken van Duriel dus ik kan niet naar act 3.

Nu vraag ik mij af hoe ik de juiste tomb ga kunnen identificeren, moet ik manueel alle symbolen in de arc sanctuary opschrijven? En aangezien de onderdelen van de staff ook niet droppen voor mij, mag ik er dan van uit gaan dat de weg naar Duriel gewoon geopend is (mits ik in de juiste tombe zit)?
Bij de summoner zie je 6 symbolen, het missende symbool is de "echte" tomb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
!mark schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:10:
[...]

Hebben wij hetzelfde Diablo 3 gespeeld tijdens de eerste maanden in 2012 :+ ?

Dat was minstens net zo erg zo niet erg met het niet kunnen aanmelden bij de game (Error 37 >:) ) dan het nu is met D2R. Blijft wel een dingetje bij elke release van Blizzard daar niet van, bij iedere Expansion van Hearthstone is het ook raak, is op Steam toch allemaal net wart robuuster tijdens launches.
Het gaat toch over nu? Want D3 is in niets meer te vergelijken met de release.
Valt me trouwens wel op dat er erg veel gejat is uit D2 wat betreft gebieden. Jammer dat ze dat niet doorgetrokken hebben naar de items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Themperror schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:36:
[...]

Bij de summoner zie je 6 symbolen, het missende symbool is de "echte" tomb
Dus toch weer pen en papier, zoals 20 jaar geleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
Staat ook gewoon bij de quest log...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
The Chosen One schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:42:
Staat ook gewoon bij de quest log...
Maar die staat dus (voorlopig?) in het grijs bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
Verdwijnt de symbol uit de questlog dan wanneer je de tomb binnengaat? Want kill wel weg maar quest ook is raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
The Chosen One schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:46:
Verdwijnt de symbol uit de questlog dan wanneer je de tomb binnengaat? Want kill wel weg maar quest ook is raar.
De quest staat in completed status, en het symbool is weg.
Ook de twee onderdelen voor de staf droppen niet meer, maar goed ik zal wel zien hoe of wat wanneer ik de arcane sanctuary doorloop. Als mijn vooruitgang niet telkens verloren gaat moet dat lukken ;)

Met de rollback van gisteren verloor ik mijn cube + waypoints. Daarna stond ik op het punt om dat terug te halen, en dan was er een disconnect. Gelukkig maak ik mezelf niet meer te druk in spelletjes :)

[ Voor 17% gewijzigd door Kapoen op 10-10-2021 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jinn
  • Laatst online: 05-09 17:05
Weer server maintenance? Ik kan niet connecten met de servers van Battle.net. Online characters zijn momenteel niet zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 11:00

EMP

Krulloos!

Server hier ook niet bereikbaar. Later maar weer eens proberen...

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Headblast
Kapoen schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 20:04:
[...]

De quest staat in completed status, en het symbool is weg.
Ook de twee onderdelen voor de staf droppen niet meer, maar goed ik zal wel zien hoe of wat wanneer ik de arcane sanctuary doorloop. Als mijn vooruitgang niet telkens verloren gaat moet dat lukken ;)

Met de rollback van gisteren verloor ik mijn cube + waypoints. Daarna stond ik op het punt om dat terug te halen, en dan was er een disconnect. Gelukkig maak ik mezelf niet meer te druk in spelletjes :)
Als je boost nodig hebt moet je maar ff dmen. Help ik je wel als de servers het weer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
Kunnen weer... denk ik.

Level 50 nu (met m'n huidige). RoT shield van REQ lvl 21 en dan is het een boel 15-10's. Ok dan. ;p

[ Voor 69% gewijzigd door The Chosen One op 10-10-2021 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
Kapoen schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:42:
[...]

Dus toch weer pen en papier, zoals 20 jaar geleden :P
alle symbolen zijn gewoon te zien rondom de tome, moet je alleen kijken welke er mist in die zwevende 6..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
Themperror schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 20:58:
[...]

alle symbolen zijn gewoon te zien rondom de tome, moet je alleen kijken welke er mist in die zwevende 6..
20 jaar geleden zou ik dat ongetwijfeld allemaal onthouden hebben, tegenwoordig sta ik iets minder scherp en zijn mijn gaminggewoontes van weleer meer casual ;)

*edit* en daarmee spreek ik mezelf tegen :D mijn herinneringen aan het spel zijn vager dan ik dacht. Ik weet dat ik toen ook nog fanatiek bezig was met shooters, en D2 nam ik er ook bij 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Kapoen op 10-10-2021 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Ik kan weer een game aanmaken. Wel jammer dat de River of Flame WP, die ik al enkele uren had, weer kwijt ben. Bijzonder.

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:37
Fuck yeah, eindelijk!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rcM-U0WXFyc4FXfuJC6TenDpqfk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WrMMu6QeyHYdPKoUnlQGnYaD.png?f=user_large

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Jinn schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 20:09:
Weer server maintenance? Ik kan niet connecten met de servers van Battle.net. Online characters zijn momenteel niet zichtbaar.
Is er blijkbaar weer uitgeweest. Had voor het eten de Hall of Death gedaan maar dat waypoint wat ik had is weer grijs en moet de quest dus opnieuw doen. Was level 41 en ben nu terug 40. En mijn wand voor mijn necromancer met +1 all skills ben ik ook kwijt. Net als mijn Unique schild voor mijn barbarian. Heeft weinig zin zo om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Themperror schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 20:58:
[...]

Het missende symbool word ook gewoon in je questlog weergegevn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Lekker hoor. Altijd fijn zo'n eerste. in 1.09d had ik er verschillende, nu heb ik moeite met Act5 normal haha!

Hopelijk in NM een leuke set javalins scoren bij Q5 en kan ik weer ff verder. Voor nu enkel ellende met dmg, LL en ML... Herkenbaar van vroeger maar toch.

Mocht iemand nog Titans hebben in overvloed hoor ik het graag ;).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Meh, 'k heb z'n broer...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MDcSv8VE1oZgFu1Z5hVjeueHod0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BSkr6ldAjrsuQ1zEjS5rVsMF.jpg?f=user_large

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
Bossie schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 22:49:
[...]

Het missende symbool word ook gewoon in je questlog weergegevn ;)
..hij zei dat hij de quest al compleet had..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Themperror
Kapoen schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 21:09:
[...]

20 jaar geleden zou ik dat ongetwijfeld allemaal onthouden hebben, tegenwoordig sta ik iets minder scherp en zijn mijn gaminggewoontes van weleer meer casual ;)

*edit* en daarmee spreek ik mezelf tegen :D mijn herinneringen aan het spel zijn vager dan ik dacht. Ik weet dat ik toen ook nog fanatiek bezig was met shooters, en D2 nam ik er ook bij 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FVCdzhHrExhHATDOXptfrovKuhI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/X12lgZKLM7uKJ0J4h6SFBWfS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig nog geen last gehad van rollbacks, dat is wel irritant ja. Zeker als je mooie gear hebt gevonden..
Mijn sorc is nu lvl 38, bijna door normal heen. Alleen nilathak en baal nog.
Speel momenteel blizzard / fireball, maar denk toch dat ik ga switchen naar frozen orb / meteor. Voor mn gevoel gaan groepjes dan makkelijker neer (denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Diablow schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 17:31:
Maar toen wilde ik toch online, aanmaken van een nieuw personage ging echter niet. Hij bleef zeuren dat de naam niet goed was.
Net toch eindelijk een pally aan kunnen maken. Maar geen tijd meer om echt te spelen, dus nu level 2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
En dat is dus een super handige tip, na 20 jaar leer ik nog iets bij _/-\o_
Bedankt!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Angeloonie
Ik ga vanaf nu de items die ik vind maar niet nodig heb bewaren en een paar keer per week dit weggeven, in plaats van het te laten liggen of verkopen aan een vendor.
Dit zal meestal geen end-game gear zijn, maar zeker voor beginnende spelers en nieuwe characters zal er wel iets bruikbaars tussen zitten. Denk aan bijv. Magefist, Goldwrap, Spirit Shroud, Peasant Crown, Tal Rasha helm/belt etc.

Ga dit morgenavond voor het eerst doen, zal 's avonds wel een bericht plaatsen hier wanneer/waar, en dan is iedereen welkom :)
Wel PC only helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Angeloonie schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:07:
Ik ga vanaf nu de items die ik vind maar niet nodig heb bewaren en een paar keer per week dit weggeven, in plaats van het te laten liggen of verkopen aan een vendor.
Dit zal meestal geen end-game gear zijn, maar zeker voor beginnende spelers en nieuwe characters zal er wel iets bruikbaars tussen zitten. Denk aan bijv. Magefist, Goldwrap, Spirit Shroud, Peasant Crown, Tal Rasha helm/belt etc.

Ga dit morgenavond voor het eerst doen, zal 's avonds wel een bericht plaatsen hier wanneer/waar, en dan is iedereen welkom :)
Wel PC only helaas.
Tof! Heel vroeger in de tijd van 1.09d en 1.10 deden we dit ook op GoT. Toen was er echt een samenspeel sfeer, veel cow/dia/baalruns gedaan destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Laatst online: 16-09 20:10

Wel PC only helaas.
tof initiatief!
Werkt dat cross progression idee niet zo dat spelers op andere platforms ook in zo'n game kunnen? dat leek me net de charme van het geheel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
brothermaynard schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:18:
[...]

tof initiatief!
Werkt dat cross progression idee niet zo dat spelers op andere platforms ook in zo'n game kunnen? dat leek me net de charme van het geheel?
Dat zou cross platform zijn, maar dat is er niet.

Cross progression houdt in dat je de game op zowel PC als consoles kan spelen met dezelfde account, maar dan moet je de game wel 2x kopen.
Je kunt dus niet met je Xbox versie een PC game joinen, enkel als je de game ook op PC gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
TIL als je de - (map knop) inhoud op de Switch je de map kunt wisselen tussen linksboven, rechtsboven en groot zonder naar de options te gaan.

Soms wel handig als je toch ff naar de grote map wilt gaan met een groot gebied omdat je misschien iets gemist heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:23

lord_fh

PS5

Alsk lvl 70 ben met m'n sorc dan ga ik naar hell haha, al even geprobeerd maar mobs zijn taai , zelfs met frezen orb en meteor duurt het soms eeuwen. Ik hoop dat ik een wit 2 socket shield vind voor een rhyme shield, dat helpt me al wat verder denk ik qua res in hell

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouterkaas
Ik moet er trouwens nog steeds aan wennen dat Deckard Cain in act 5 bij de waterput staat en niet meer bij de stash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel PC only helaas.
Tof !
Ik zou Magefists en Peasant Crown bijv. heel goed kunnen gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:49
Ik ga vanavond ook maar weer eens spelen, hele weekend geen game aangeraakt :P
Waarschijnlijk ga ik ff verder met mijn offline sorceress.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VoedoeAndVodka
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-09 10:36
lord_fh schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:37:
Alsk lvl 70 ben met m'n sorc dan ga ik naar hell haha, al even geprobeerd maar mobs zijn taai , zelfs met frezen orb en meteor duurt het soms eeuwen. Ik hoop dat ik een wit 2 socket shield vind voor een rhyme shield, dat helpt me al wat verder denk ik qua res in hell
Bij Charsi in normal kan je gemakkelijk aan 1-3 socket shields geraken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:47:
[...]

Tof !
Ik zou Magefists en Peasant Crown bijv. heel goed kunnen gebruiken :)
Dan zou ik morgenavond goed opletten ;) Ergens rond 22:00 gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
En weer down? Dit wordt een beetje te gek nu...

ps. Als het een MMO zou zijn zou je paar extra 'gratis' dagen erbij krijgen.

[ Voor 45% gewijzigd door The Chosen One op 11-10-2021 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:56
The Chosen One schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 11:22:
Inderdaad.... zo moeilijk kan het niet zijn zou je denken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jinn
  • Laatst online: 05-09 17:05
Lekker Ventje schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 22:49:
[...]

Is er blijkbaar weer uitgeweest. Had voor het eten de Hall of Death gedaan maar dat waypoint wat ik had is weer grijs en moet de quest dus opnieuw doen. Was level 41 en ben nu terug 40. En mijn wand voor mijn necromancer met +1 all skills ben ik ook kwijt. Net als mijn Unique schild voor mijn barbarian. Heeft weinig zin zo om te spelen.
Zo dat is ruk zeg…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
De servers zijn wel een lachertje hoor. Volgens mij hebben ze de oude servers uit 2001 van de vuilnisbelt gehaald en die weer in de lucht gebracht om ons de authentieke Diablo 2 ervaring te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 19:39
Jammer dat het down is. Was namelijk zojuist mijn Amazon aan het levelen tot ik ineens eruit vloog. Erg spijtig. Hopelijk hoef ik niet te veel opnieuw te doen.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duke99
  • Laatst online: 11-09 11:17
The Chosen One schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 11:22:
Derde dag op rij. Begint inderdaad wel een ding te worden. Ook opvallend dat Blizzard niets verteld over de achtergrond van het probleem.

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20:38
Het is maar goed dat ik New World had aangeschaft, anders zou ik me nog moeten vervelen ook. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Mugwump schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:37:
Het is maar goed dat ik New World had aangeschaft, anders zou ik me nog moeten vervelen ook. :P
Ik zit aan de console vast maar hoopte eigenlijk dat ik Grim Dawn als alternatief zou hebben maar dat duurt nog even vrees ik, die zitten al een jaar in de certificatie fase maar krijgen het niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Sodeju, ALWEER down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 19:39
Yep, gaat lekker zo :/

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:50

Wel PC only helaas.
Hey wat gaaf! Ik vind ook al heel wat spul waar anderen wat aan kunnen hebben. Wie weet haak ik links-of rechtsom aan :) (als gever of nemer O-) )

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Pagina: 1 ... 13 ... 42 Laatste