Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Jeroenneman schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:18:
[...]

Wie zegt dat TS niet dadelijk met een TV zit die hij/zij niet wil, en dat de winkel niet plotseling toch niet zo'n zin heeft om de TV die Samsung levert weer om te ruilen voor een gelijkwaardig model?

"Hey Technonoob, ik geef jou 100 euro, als je eerst 80 euro van Samsung accepteert als vervanging"
En vervolgens stuur ik jou het riet in met die 80 euro als compensatie, en beweeg ik geen centimeter meer, want je hebt die 80 euro al aanvaard.
Het risico dat partijen zich niet aan hun woord houden heb je altijd.
Anoniem: 1441478 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:16:
[...]

Ik zou met klem afraden dat TS de tv thuis geleverd krijg en ook nog eens de doos openmaakt. Dan moet TS de tv nog gaan vervoeren naar de winkel zelf en wie weet gaat ie onderweg stuk of mekkert de winkel over de geopende doos. Nee, TS weet heel zeker dat dit niet de tv is die hij wilt en de winkel wilt de tv hebben, nou prima... dat is dan zijn kant van de deal. Nu nog een tv overeenkomen en de afspraak qua omruilen zwart op wit vastleggen en klaar is kees toch?
Precies, daarom moet de TS natuurlijk alles eerst met de winkel afspreken en vastleggen. De vervangende TV van Samsung openen moet de TS zeker niet doen. Hij zal toch nooit tevreden zijn met deze TV, dat zit gewoon al voorgeprogrammeerd. De winkel moet hem een vergelijkbare TV geven, als zij zelf van Samsung geen vergelijkbaar model krijgen moeten zij er als verkoper voor zorgen dat de TS zijn recht krijgt. Voor de winkel is het enkel mooi meegenomen dat ze van Samsung een nieuwe TV krijgen, dat compenseert hun kosten al een heel stuk.

Uit de mail van de winkel leek het erop dat zij hiervoor openstonden. Als ze daar toch niet aan mee willen werken volgt inderdaad het normale traject van ingebrekestelling met een redelijke termijn, waarna je kan handelen als ze in verzuim raken.

[ Voor 9% gewijzigd door fsfikke op 19-02-2021 17:27 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:50
Anoniem: 1441478 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:16:
[...]

Ik zou met klem afraden dat TS de tv thuis geleverd krijg en ook nog eens de doos openmaakt. Dan moet TS de tv nog gaan vervoeren naar de winkel zelf en wie weet gaat ie onderweg stuk of mekkert de winkel over de geopende doos. Nee, TS weet heel zeker dat dit niet de tv is die hij wilt en de winkel wilt de tv hebben, nou prima... dat is dan zijn kant van de deal. Nu nog een tv overeenkomen en de afspraak qua omruilen zwart op wit vastleggen en klaar is kees toch?
En nu ga jij er vanuit dat TS een keuze heeft waar hij naar toe gaat. Grote kans dat Samsung hem direct naar zijn huis verstuurt en anders niet. Denk eerlijk gezegt dat TS gewoon hackus advies moet opvolgen en Samsung link laten liggen en gewoon de officielle procedure opzet. Dan is het gewoon snel gedaan met de houding van de shop. En anders komt het ze vanzelf duur te staan. Met dagvaarding kosten en misschien nog meer.

[ Voor 4% gewijzigd door loki504 op 19-02-2021 17:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1441478

Ogi18 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:51:
Er is mij zojuist toegezegd dat er met mij contact word opgenomen met een van hun medewerkers.
Vergeet niet om een eventuele deal zwart op wit te laten zetten. Sta je weer stukje sterker. (of een opname maken maar dat vind ik persoonlijk weer net iets te ver gaan, als je netjes vraagt van kan ik deze deal zwart op wit krijgen (en je niet laat afwimpelen krijg je het heus wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ogi18
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-12-2024
loki504 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:22:
[...]

En nu ga jij er vanuit dat TS een keuze heeft waar hij naar toe gaat. Grote kans dat Samsung hem direct naar zijn huis verstuurt en anders niet. Denk eerlijk gezegt dat TS gewoon hackus advies moet opvolgen en Samsung link laten liggen en gewoon de officielle procedure opzet. Dan is het gewoon snel gedaan met de houding van de shop.
Misschien was ik niet duidelijk. Maar mijn contact met Samsung is gestopt. Ik probeer het nu om met de verkoper er uit te komen. Alleen geeft de verkoper aan dat hij de aanbod van Samsung gelijkwaardig vind. Ik heb dus een hele betoog naar de verkoper gestuurd met alle redenen waarom de aanbod van Samsung niet gelijkwaardig is.

Als tegen voorstel aan de verkoper heb ik twee modellen genoemd die ik als een goede alternatief zie en heb tevens aangegeven dat ik bereid ben om voor deze toestellen bij te betalen. Alleen heb ik hier nog geen reactie terug van de verkoper. Behalve dat er contact met mij gaat worden opgenomen zonder een specifieke datum te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Ogi18 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:27:
[...]

Misschien was ik niet duidelijk. Maar mijn contact met Samsung is gestopt. Ik probeer het nu om met de verkoper er uit te komen. Alleen geeft de verkoper aan dat hij de aanbod van Samsung gelijkwaardig vind. Ik heb dus een hele betoog naar de verkoper gestuurd met alle redenen waarom de aanbod van Samsung niet gelijkwaardig is.

Als tegen voorstel aan de verkoper heb ik twee modellen genoemd die ik als een goede alternatief zie en heb tevens aangegeven dat ik bereid ben om voor deze toestellen bij te betalen. Alleen heb ik hier nog geen reactie terug van de verkoper. Behalve dat er contact met mij gaat worden opgenomen zonder een specifieke datum te noemen.
Oke top.

Ik kon het niet direct halen uit de 4 pagina's vol ruis. Nu dan inderdaad afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

loki504 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:22:
[...]

En nu ga jij er vanuit dat TS een keuze heeft waar hij naar toe gaat. Grote kans dat Samsung hem direct naar zijn huis verstuurt en anders niet. Denk eerlijk gezegt dat TS gewoon hackus advies moet opvolgen en Samsung link laten liggen en gewoon de officielle procedure opzet. Dan is het gewoon snel gedaan met de houding van de shop. En anders komt het ze vanzelf duur te staan. Met dagvaarding kosten en misschien nog meer.
Weer die als. Maar net als in je vorige voorbeeld niet heel ondenkbaar. Je gaat steeds van het slechtste uit maar volgens mij is dat zelfbescherming: Better safe than sorry toch? Snap ik best. Hackus manier is de beste (maar misschien wel de lastigste) weg maar ik wil best met je meegaan dat TS alle adviezen hier links moet laten liggen en meteen voor Hackus zijn oplossing moet gaan. Hoop dat TS eruit komt met alle adviezen hier en dat hij de tv gaat krijgen die hij wenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ogi18
Nou de webwinkel stuurde mij vandaag een bericht en weer geven ze aan niks te kunnen doen. Er wordt zelfs beweerd dat ze gebeld hebben maar dat is ook weer niet waar. Dit lijkt helaas nog lang te duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ogi18 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:33:
Nou de webwinkel stuurde mij vandaag een bericht en weer geven ze aan niks te kunnen doen. Er wordt zelfs beweerd dat ze gebeld hebben maar dat is ook weer niet waar. Dit lijkt helaas nog lang te duren.
Jammer. Even een vraag, wat stond er dan in jouw mail?

[ Voor 136% gewijzigd door Anoniem: 1441478 op 20-02-2021 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:10

Tazzios

..

Ogi18 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:33:
Jammer dat de webwinkel niets voor elkaar krijgen bij samsung,.... voor de webwinkel dan. Die moeten nu uit eigen zak met een goed voorstel komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Tazzios schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:19:
[...]

Jammer dat de webwinkel niets voor elkaar krijgen bij samsung,.... voor de webwinkel dan. Die moeten nu uit eigen zak met een goed voorstel komen.
Daar verbaas ik mij ook een beetje om, ik heb zelfs mensen in andere topicjes hun aankoopbedrag terug zien krijgen na 5 jaar (zonder aanvullende verzekering). Hoe zouden de winkels dat moeten volhouden als iedereen na 5 jaar terug komt met "hallo, tv is stuk, of kosteloze reparatie of nieuwe of geld terug. Alvast dank je wel."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ogi18
Ik heb besloten om minder koppig te zijn. Ik heb Samsung een mail gestuurd dat ik hun alternatief aanbod zal gaan accepteren.

Naast dat zij mij de Q70T hebben aangeboden voor een gratis omruil. Heb ik ze een tegenbod gedaan en dan hebben zij weer op hun beurt een tegenbod gedaan.
Ik ga voor de 55inch Q90T en moet nog zo 353 euro voor bijbetalen. Nu maar hopen dat Samsung het nog accepteert.

Net trouwens ook een mail van de webshop gekregen. Die kwamen eindelijk met een toezegging om de toestel te willen omruilen. Maar dan moet ik ook zo bedrag gaan betalen. Maar daarvoor moet ik eerst de de Q70T naar hun toe sturen. Daar heb ik zelf weinig zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Anoniem: 1441478 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:42:
[...]

Daar verbaas ik mij ook een beetje om, ik heb zelfs mensen in andere topicjes hun aankoopbedrag terug zien krijgen na 5 jaar (zonder aanvullende verzekering). Hoe zouden de winkels dat moeten volhouden als iedereen na 5 jaar terug komt met "hallo, tv is stuk, of kosteloze reparatie of nieuwe of geld terug. Alvast dank je wel."
Het verhalen op de veroorzaker. De fabrikant via regresrecht. Maar de meeste doen dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

loki504 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:49:
[...]

Het verhalen op de veroorzaker. De fabrikant via regresrecht. Maar de meeste doen dat niet.
Hier wel ja, maar in dat andere geval draaide de winkel zelf op voor het repareren van een defect aan een tv van 5 jaar oud (zonder aanvullend verzekering). Ging niet zonder slag of stoot maar hij heeft alle reparatiekosten teruggekregen, hij moest wel flink aan de bak daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Anoniem: 1441478 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:55:
[...]

Hier wel ja, maar in dat andere geval draaide de winkel zelf op voor het repareren van een defect aan een tv van 5 jaar oud (zonder aanvullend verzekering). Ging niet zonder slag of stoot maar hij heeft alle reparatiekosten teruggekregen, hij moest wel flink aan de bak daarvoor.
Ook als hij naar 5 jaar kapot gaat zou de veroorzaker(in dit geval de fabrikant) de winkel schadeloos moeten stellen. Maar de meeste winkels doen dit helaas niet. .aar mogelijk is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

loki504 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:01:
[...]

Ook als hij naar 5 jaar kapot gaat zou de veroorzaker(in dit geval de fabrikant) de winkel schadeloos moeten stellen. Maar de meeste winkels doen dit helaas niet, maar mogelijk is het wel.
Ik was niet duidelijk denk ik, in dat andere geval is er niemand geweest die de tv gesloopt heeft. TV ging stuk, reparateur kwam en die gaf een vrij stevige rekening, de TS daarvan heeft alles teruggekregen voor een tv van 5 jaar oud met standaard fabrieksgarantie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
Anoniem: 1441478 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:07:
[...]

Ik was niet duidelijk denk ik, in dat andere geval is er niemand geweest die de tv gesloopt heeft. TV ging stuk, reparateur kwam en die gaf een vrij stevige rekening, de TS daarvan heeft alles teruggekregen voor een tv van 5 jaar oud met standaard fabrieksgarantie.
Ja maar de veroorzaker was in dat geval volgens de wet de fabrikant. Want zij hebben een niet conform product geleverd.(of de tussen leverancier).

• Peer_76
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 23:06
Naast de standaard fabrieksgarantie (meestal 2 jaar) is er ook de wettelijke garantie (geldig voor de te verwachte levensduur).
Ik vermoed dat het dus een gevalletje wettelijke garantie was.

• Ogi18
Wat is de Omruil Service van Samsung om te huilen. Eindelijk kreeg ik vandaag antwoord en ook hun zijn akkoord gegaan. Daarna gevraagd wat de vervolg stappen zijn en binnen welke periode ik de tv mag ontvangen.

Dan krijg ik reeks mails van Samsung waar je als persoon bijna van kan gaan huilen. Hoe zij bij Samsung zo amateuristisch te werk gaan is echt niet te geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ogi18
Wat heb ik toch een haat gekregen aan Samsung. Eerst krijg je allemaal mails die bedoelt waren voor een andere persoon. Dan ga je akkoord met een betaling van 353 euro, daarvoor krijg zelfs bevestiging en dat het binnen 10 werkdagen geleverd gaat worden.

Tot vandaag ik opeens een mail krijg en de vriendelijke verzoek krijg om even 753 euro te betalen. Wat een kut bedrijf is Samsung en wat voor personen ze aannemen is om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
*knip* Reageren doen we op de discussie, niet op de man.

[ Voor 79% gewijzigd door Yorinn op 01-03-2021 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ogi18
Ik heb eindelijk zwart op wit gekregen dat de koper de toestel wil omruilen. Dus heb ik de gratis tv aanbod van Samsung geaccepteerd. Moet wel nog 25% van de dagwaarde betalen voor de tv die ik wil maar dat is realistisch en acceptabel.

[ Voor 15% gewijzigd door Yorinn op 01-03-2021 21:48 . Reden: Quote verwijderd, gezien origineel ook weg is. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Dan die rekening van 753(ik vermoed de overige kosten). Naar de winkel doorsturen. En aangeven dat ze 14 dagen de tijd hebben om te leveren. Doen ze dat niet dan ben je genoodzaakt de koop te ontbinden en de de totaal kosten inc de verzendkosten en reeks gemaakte kosten van 353 euro op hun te verhalen.
(Uiteraard netjes en correct vermeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ogi18
loki504 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:30:
Dan die rekening van 753(ik vermoed de overige kosten). Naar de winkel doorsturen. En aangeven dat ze 14 dagen de tijd hebben om te leveren. Doen ze dat niet dan ben je genoodzaakt de koop te ontbinden en de de totaal kosten inc de verzendkosten en reeks gemaakte kosten van 353 euro op hun te verhalen.
(Uiteraard netjes en correct vermeld).
Ik was akkoord gegaan met een bijbetaling ter waarde van 353 euro. Maar moest alleen betalen wanneer de tv voor de deur stond. Maar Samsung wilt niet aan de webshop leveren.

Dus krijg ik de oorspronkelijke aanbod geleverd dus de Q70T. Die mag ik vervolgens gaan brengen naar de winkel van de verkoper. Dus ik ga nog gezellig een rit maken van zo 220 kilometer heen en terug. Maar ach dan is alles eindelijk opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bedankt voor deze sneer, en ik had niet over de snelste manier maar de weg van de minste weerstand maar ondertussen bleek al dat het lastiger was dan oorspronkelijk gesteld werd dus ik had mijn woorden al terug genomen.

[ Voor 16% gewijzigd door Yorinn op 01-03-2021 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Anoniem: 1441478 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:40:
[...]

Bedankt voor deze sneer, en ik had niet over de snelste manier maar de weg van de minste weerstand maar ondertussen bleek al dat het lastiger was dan oorspronkelijk gesteld werd dus ik had mijn woorden al terug genomen.
Sorry, was niet als sneer bedoelt. Excuses daar voor.

Hopen dat het uiteindelijk nog goed komt voor TS. @Ogi18 kan de shop niet gewoon PostNL express inhuren voor je. Kost jou niet 220km
(220x0.19€ = 41 euro). En hebben we het nog niet eens over tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ogi18 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:05:
[...]

Ik was akkoord gegaan met een bijbetaling ter waarde van 353 euro. Maar moest alleen betalen wanneer de tv voor de deur stond. Maar Samsung wilt niet aan de webshop leveren.

Dus krijg ik de oorspronkelijke aanbod geleverd dus de Q70T. Die mag ik vervolgens gaan brengen naar de winkel van de verkoper. Dus ik ga nog gezellig een rit maken van zo 220 kilometer heen en terug. Maar ach dan is alles eindelijk opgelost.
Wel raar dat ze ineens 400 euro meer vragen, ga je nog vragen hoe dat zit? Maar waarom volg je de algemene advies hierzo niet om dit juridisch uit te vechten met de winkel zelf? En heb je zo een grote auto dan om die tv te vervoeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

loki504 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:48:
[...]

Hopen dat het uiteindelijk nog goed komt voor TS. @Ogi18 kan de shop niet gewoon PostNL express inhuren voor je. Kost jou niet 220km
Ik moet bekennen dat ik de situatie van TS steeds meer en meer raarder en ingewikkelder ga vinden. Al krijgt hij de tv uiteindelijk daar, wat als de tv DOA blijkt te zijn? Samsung zal deze waarschijnlijk perse bij TS thuis willen omruilen? Of er gebeurd wat tijdens de transport. 8)7

semi offtopic: naar aanleiding van dit topic heb ik mijn rechtsbijstand ingeschakeld om een vergelijkbaar geschil van enkele maanden terug juridisch uit te vechten, echter liet mijn rechtsbijstand mij weten mij schadeloos te stellen. Dus ik heb wel wat (financiële) profijt van dit topic gehad en vind dit een leerzaam topic qua consumenten rechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ogi18 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:09:
[...]

Ik heb eindelijk zwart op wit gekregen dat de koper de toestel wil omruilen.
Verwarrend want die had je al in het begin van dit topic, er was jou al via mail omruilen toegezegd?

Nou, ik hoop dat dit gauw allemaal achter de rug is. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ogi18
Anoniem: 1441478 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 22:17:
[...]

Verwarrend want die had je al in het begin van dit topic, er was jou al via mail omruilen toegezegd?

Nou, ik hoop dat dit gauw allemaal achter de rug is. d:)b
In het begin had ik alleen de toezegging dat zij zouden kijken hoe ze dit gaan oplossen. Hoewel er gesuggereerd werd om dit op te lossen via een omruil kreeg ik geen officiële bevestiging. Nu kreeg ik eindelijk van de verkoper toegezegd dat ik de tv mag omruilen naar eigenkeuze. Moet hiervoor wel extra bij betalen maar goed dat is eenmaal geen probleem.

Wat ik fout heb gedaan is gewoon niet de tv laten repareren door de verkoper. Maar op hun advies het direct via Samsung gemeld en het laten repareren. Moet je zeggen dat Samsung qua bedrijf in Nederland erg chaotisch is. Totaal geen mededenkend vermogen en alles maar op mij afschuiven. Ik heb vele mails tussen mij en Samsung bewaard en alle de valse toezeggingen en de mails die naar mij gestuurd waren maar bedoelt waren voor andere klanten. Laat alleen maar zie hoe slecht het daar aan toe gaat.

Het ergste is dat ik nu weer op Samsung moet wachten en dit volgens hun 5 a 10 werkdagen kan duren voordat de tv bezorgd is bij mij. Terwijl de zelfde tv via hun webshop gratis voor de volgende werkdag kan worden geleverd.

[ Voor 8% gewijzigd door Ogi18 op 01-03-2021 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ogi18
loki504 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:48:
[...]

Sorry, was niet als sneer bedoelt. Excuses daar voor.

Dat is een optie, dat zal ik nog naar hun mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ogi18
Anoniem: 1441478 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:48:
[...]

Wel raar dat ze ineens 400 euro meer vragen, ga je nog vragen hoe dat zit? Maar waarom volg je de algemene advies hierzo niet om dit juridisch uit te vechten met de winkel zelf? En heb je zo een grote auto dan om die tv te vervoeren?
Het leuke is dat ik een mail heb gekregen dat zij mijn order hebben verwerkt en dat ik de tv binnen 10 werkdagen zou krijgen. De rede waarom zij opeens meer vroegen dat zij aangaven een verkeerde prijs aan mij doorgaven. Hoewel ik dit geval aangaf juridisch sterk te staan gingen zij weer verwezen naar hun algemene voorwaarden. Maar zij aan alles onder voorbehoud te dat prijs fouten niet rechtsgeldig zijn. Ik weet toevallig dat mijn auto wanneer de achterbank plat is net een 55 inch kan vervoeren. Alleen was de rit toen maar 5 minuten en vraag ik mij wel af dit gaat worden met een rit die totaal 220 km gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ogi18
Wat een achterlijke situatie zit ik toch in. Word je gezellig gebeld door het kut bedrijf genaamd Dynalogic. Heb ik aan gegeven dat de tv nieuw in de doos nodig heb geen probleem zeggen ze . Ook vermeld dat ik geen doos heb voor de oude tv ook geen probleem.

Komt de bezorger dan weigert hij mij de tv te leveren. Dan zegt hij zoek het maar uit met de klantenservice, zij kunnen mij nog altijd terug sturen. Dan bel je hun op dan krijg je een onbegripvolle persoon aan de lijn die de monteur niet wil terug naar mij vandaag. Wat zijn Samsung en Dynalogic toch een kut bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-06 16:16

Perkouw

Moderator General Chat
Een ingreep gaat me wat ver, maar laten we het proberen objectief te bekijken en geen krachttermen te gebruiken waar we vol in de emotie gaan reageren. Dat is voor niemand fijn en nodigt niet echt uit tot constructief dialogen met elkaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ogi18 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:13:
Wat een achterlijke situatie zit ik toch in. Word je gezellig gebeld door het kut bedrijf genaamd Dynalogic. Heb ik aan gegeven dat de tv nieuw in de doos nodig heb geen probleem zeggen ze . Ook vermeld dat ik geen doos heb voor de oude tv ook geen probleem.

Komt de bezorger dan weigert hij mij de tv te leveren. Dan zegt hij zoek het maar uit met de klantenservice, zij kunnen mij nog altijd terug sturen. Dan bel je hun op dan krijg je een onbegripvolle persoon aan de lijn die de monteur niet wil terug naar mij vandaag. Wat zijn Samsung en Dynalogic toch een kut bedrijven.
Waarom weigert hij je de tv te leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ogi18
Anoniem: 1441478 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:34:
[...]

Waarom weigert hij je de tv te leveren?
Omdat hij mijn huidige tv in die doos wilt vervoeren. Ik heb geen doos meer voor die tv en had dit al doorgegeven aan de klantenservice van Dynalogic en zei zou dit aan de bezorger doorgeven en vertellen dat dit geen probleem moet zijn. Want dit was in goedkeuring met haar manager. Anders had ik ergens wel een doos gehaald. Dan word je weer voorgelogen door de bezorger met de toezegging dat hij vandaag terug kan komen mits hij gebeld zou worden door de klantenservice. Nou zegt die persoon dat onmogelijk is. De nieuwe TV is niet geleverd en mijn afspraak met de verkoper moest ik weer gaan verzetten.

[ Voor 21% gewijzigd door Ogi18 op 05-03-2021 11:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ogi18
Mooi nieuws na het invullen van mijn klacht via het CEO mail button op de website Samsung. Heb ik eindelijk iemand van de backoffice aan de lijn gekregen. Zij was het volledig met mijn eens dat haar collega het niet handig aanpakte en mij niet netjes te woord stond. Er gaat nu bekeken worden hoe zij dit netjes kunnen oplossen. Het zal nog een paar dagen het extra blijven wachten maar dan hoop ik eindelijke een oplossing te hebben.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ogi18
Laatste update, ik ben zeer positief verast hoe Samsung dit heeft opgepakt. Als aanbod heb ik een QE65Q95TALXXN gekregen en natuurlijk heb ik deze geaccepteerd. De tv moet nog geleverd worden maar ik ben oprecht zeer blij en al mijn vertrouwen in Samsung is hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20:31
Ogi18 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:58:
Laatste update, ik ben zeer positief verast hoe Samsung dit heeft opgepakt. Als aanbod heb ik een QE65Q95TALXXN gekregen en natuurlijk heb ik deze geaccepteerd. De tv moet nog geleverd worden maar ik ben oprecht zeer blij en al mijn vertrouwen in Samsung is hersteld.
dat is wel een goede deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:44

Croga

The Unreasonable Man

Ogi18 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:58:
Al je vertrouwen is hersteld nadat je al een maand bezig bent met bijbehorende dagelijkse frustratie?

Persoonlijk zou ik op die manier geen Samsung meer willen.

Ik ben blij dat het goed gekomen is voor je! Maar deze gaat bij mij op het lijstje "Merken die je echt niet moet willen hebben"

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• loki504
Croga schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:48:
[...]

Al je vertrouwen is hersteld nadat je al een maand bezig bent met bijbehorende dagelijkse frustratie?

Persoonlijk zou ik op die manier geen Samsung meer willen.

Ik ben blij dat het goed gekomen is voor je! Maar deze gaat bij mij op het lijstje "Merken die je echt niet moet willen hebben"
Zal ik je dan ook wat verhalen vertellen over andere merken. Kan je niets meer in een winkel kopen. En kan ook nog een blikje over verschillende winkels open doen. Hoef je ook niet meer in een winkel te komen. Kan je alles lekker zelf verbouwen en bouwen😀
Pagina: 1 2 Laatste