Toon posts:

CS Petetie tegen Headdies

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 295 views sinds 30-01-2008

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
Op dinsdag 14 augustus 2001 19:00 schreef Paestero het volgende:

[..]

Was voor DCM'ers bedoeld :)
(of zit jij daar ook bij? :) )
nee Backup-Team
sorry
Op dinsdag 14 augustus 2001 19:07 schreef Sn@ke het volgende:
Laten we realistisch zijn en een petitie tegen newbies beginnen
hehe
kewl id
>:)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op dinsdag 14 augustus 2001 19:14 schreef Sn@ke het volgende:

[..]

Juist en aan dat soort ventjes als jij hebben nu alle ervaren spelers een hekel...
Wij moeten zsm bij de NMY zijn en als jij dan in de weg gaat lopen met je AWP of PARA schiet dat niet op. Opzouten of met je mes rennen...
Hallo, ik trek ook een mes om sneller te rennen maar er zijn mensen die het nodig vinden om tijdens het lopen te steken en zo.
Je gaat tijdens het lopen toch ook niet schieten?
Dat bedoelde ik dus met mijn eerder geplaatste opmerking.
Een in-de-weg-loper ben ik dus echt niet en zal mij er niet snel aan storen als iemand dat wel doet.
Trouwens, maps als Oilrig bijvoorbeeld, zijn meer gebaseerd om te sniperen.
Dan ga je ook niet hunten alsof je UT speeld.
Juist en aan dat soort ventjes als jij hebben nu alle ervaren spelers een hekel...
Wij moeten zsm bij de NMY zijn en als jij dan in de weg gaat lopen met je AWP of PARA schiet dat niet op. Opzouten of met je mes rennen...
Dan loop je maar om iemand heen ipv te steken of te schieten.
Voor n00bs is het al frustrerend genoeg om snel te worden neergeschoten en dan moeten er nog mensen zoals jij rondlopen. (begrijp mij alstublieft niet verkeerd)

Iedereen is een newbie geweest, zorg er dan wel voor dat iemand die nieuw is lekker kan meespelen door te helpen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 08:18
Op dinsdag 14 augustus 2001 19:41 schreef Kaap het volgende:

[..]

gelijk heb je maar er zijn ook weer van die n00bs die dat doorhebben, met mes achter jou aanrennen en ook gaan steken zodat je weer langzamer wordt terwijl je toch al met mes loopt.

beter beginnen we een petitie tegen newbies jah of zelfs nog beter, laten we een school opstarten hahahah vragen we aan O8S, SoD en Shoarma of ze wat lui willen afstaan om les te geven.
ik ken deze persoon niet :z :P

• ap0stah
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
typisch zon n00b die dit topic opent

leer mikken zou ik zeggen

iRacing Profiel

• stin
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
jong ben je door1 ofzo

als je niet kunt CS en geen headdies maken dan moet je niet CS

ik bedoel je kunt je toch leren hoe je headdies kunt maken.. ik heb het ook moeten leren en nu maak ik heel vaak headdies..
dus je moet niet dom gaan zitten doen dat ze dat eruit moeten halen....

ga anders gewoon wat patience ofzo spelen

mzzl

de witte [MoD]whiteline alias >X<de witte[T]

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ik ben uniek!!! Ik ben de enige die als newbie begon en niet meteen een K-D ratio van 10-1 had. Ik mag mezelf uniek (=enig in zijn soort) achten!!!!!!!
En jongens van Strikerz, het heeft geen zin meer hier op in te gaan. Zelfs als je in het individuele klassement van Strikerz op nr1 staat (Reef) wordt je nog uitgemaakt voor sukkel, ga trainen en wetet ik het allemaal meer... :Z :Z :Z

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

jaja lekker uniek allemaal :P

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-11 22:44

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Lucky Headies zuigen
Goed-Geschoten-Headies rulen

• Inbox4me
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Headies maken IMHO het spel juist wel leuk; juist die onberekenbare factor voegt iets extra's toe

Oh ja en Eend hier volgt een heeeeel moeilijk woord: interpunctie :P
Op dinsdag 14 augustus 2001 21:31 schreef ap0stah het volgende:
edit:
ff wat rechtzetten, las het te laat:

Eend is geen n00b

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Op dinsdag 14 augustus 2001 21:31 schreef ap0stah het volgende:

leer mikken zou ik zeggen
Whahahahaha! Eend, dit klinkt als een uitdaging.

I bet on eend >:) .
In DCM zitten geen n00bs. We zijn zeker niet de besten, maar we zijn geen n00bs. Zeker eend niet.

En bij GoT is het nog erger:

Gebruikersnaam: ap0stah
Aantal posts: 5
Gem. aantal posts/dag: 1

Gebruikersnaam: DCM-Killereend
Aantal posts: 27

Tis niet veel, maar hij is minder n00b als jij! >:)

(BTW, eend, je mag idd wel eens wat aan je spelling enzo doen ;) )

DAAR!

Steam

Verwijderd

ik stem tegen!

Verwijderd

hhmmja, DCM was wel een leuke clan om tegen te spelen >:) maar UTM roelde harder ;)
headshots moeten er wel in blijven vind ik ... al krijg je soms wel gezeik erdoor: als je dus echt goed bent en gewoon die headshots kunt maken net als gewone kills ben je binnen 10 minuten bestempeld als cheater ... en dat is nog wel vele malen irritanter dan wat dan ook in het hele spel (ok, misschien op van een dak af sodemieteren en dood gaan na :P )
het hele cheat gebeuren is zo jammer in CS ... das ook1 van de redenen dat ik het minder speel dan vroeger. in CS 6.5 waren er nog bijna geen cheats en was het gewoon cool omdat het nog niet zo'n geweldig bekend spel was maar ik denk dat de cheaters pas echt zijn opgerukt toen CS in de schappen kwam te liggen en echt een grote naam kreeg :'(

Verwijderd

Op dinsdag 14 augustus 2001 02:46 schreef DCM-Killereend het volgende:
Ok people sommige spelers van CS zijn dat headdies gebeuren zo zat dat we een petetie openen tegen headdies.
Wij willen dat de hitbox lager word of dat hele headdies gezeik eruit.
zet hier je handtekening of jawoord or whatever als je er mee eens bent!
PLZ alleen seruize people PLZ

Greetz Eendje
crosspost, en al dat overdreven gedoe van 90% van de kills zijn headies, het is maar rond de 30%. :Z

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

edit:
ff wat rechtzetten, las het te laat:
Eend is geen n00b
[edit] ff wat rechtzetten... bij deze is killer eend geclasifiseerd als cs zeikerd

hallo

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Eend rulez al schiijf ik dit terwijl ik heleamaal lam ben onder de intro van de UT Twente :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

... eend .. zeur niet :P

Nee ff serieus, headshots zijn gewoon part of the game, jij wilde zeggen dat als jij een kogel in je smoelwerk krijgt je wel gewoon verder loopt? Nee dus...

Headshots proberen te maken en kunnen maken is een mix van luck en skillz..

Met een ak maak ik van afstand, als ik raak, eigenlijk alleen maar headdys. Heb neit voor niets tijden lopen oefenen om beetje ak skills te leren... Aimen is the word...
En idd , soms is het gewoon extreem nep, met een ak sprayen geeft bijna altijd wel een headdy.. geweldige gun >:)

Eendje ... maareh ... ja ga maar gewoon podbotjes knifen ofzow :P

(bovenstaande was ff een ctrl c ctrl v'tje van m'n reply op het striker forumm.. (eh.. crossposter :P >:) ))

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ej, gaat dit topic nog ergens over (on -topic ensow :P ;).)

Verwijderd

Op woensdag 15 augustus 2001 01:23 schreef YakuzA het volgende:
Eend rulez al schiijf ik dit terwijl ik heleamaal lam ben onder de intro van de UT Twente :P
Voor die eerste uitspraak moet je idd extreem lam zijn :P

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

er was iemand die graag meer bescherming wou als je een help op hebt? nou een awm gaat in het echt op een halve kilometer echt nog wel door dat helmpje van je hoor.

if you can't stand the heat, get out of the citchen

oftewel ga niet cs'sen als je het te moeilijk vind. mijn motto is 'One shot, One kill' als het op snipen aan komt. en dat zou je alleen door skill moeten bereiken, niet door cheaten. als je te zwak bent om het te kunnen verdragen ga dan maar iets anders spelen. maar ga het niet voor de rest verzieken door te cheaten. hitboxes mogen wel watr kleiner zodat en stray bullet niet gelijk hoeft te staan aan de dood (alhoewel dit in het echt ook wel een sporadisch voorkomt)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

hmmmmmmz, zelfs IK als nOOb zijnde :) maak nog wel eens een headie(pure luck :+ )
maar oefenen is een must ;
dusse niet zeuren en meer oefenen!

Verwijderd

Topicstarter
Ok effe voor alle randdebielen en mongolen die het niet meer geestelijk begrepen LET GOED OP :
Maar het is nu net of ik heb het gedaan hallo het idee was er gister op strikerz van een paar mensen om dit topic te openen jullie doen nu net of ik de boosdoener ben ik heb het topic alleen geopend zeg psssst
die headdies is nu eenmaal reallistch dus ik speel wel door met CS Alleen ik vind dat de hitbox kleiner moet andere mensen {niet ik dus voor wie dat niet begreep} Willen headdies er helemaal uit!!!!

En dan ben dus ook een zeikerd Nalin mijn best maar lees eerst dit en geef dan nog eens je mening ok

En leer spelen ik speel al meer dan een jaar met plezier CS,Ikk vind mezelf nou niet bepaald een noobje hoor maar als jij dat vind kom eens langs voor 1 on 1 dan zien we wel wie noob is >:)

En nee voodoo ik knife liever jouw dan zo domme podbotje of enige ander botje >:)

Pica ik weet Het me schrijfkunst sucks big ASS maarja als ik steeds alles moet verbeteren dan post ik PEr week 1 post

Ik hoop dat dit het een en ander verduidelijkt.

P.S. ik had geen zin om te qaoute want ben te moe omdat te doen

Verwijderd

En leer spelen ik speel al meer dan een jaar met plezier CS,Ikk vind mezelf nou niet bepaald een noobje hoor maar als jij dat vind kom eens langs voor 1 on 1 dan zien we wel wie noob is
lolz :)

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Wat overigens wel een aangename optie zou zijn (op de Servers) is een indeling naar Skill. Verschillende Servers alleen toegankelijk met een bepaalde skill. Als je vervolgens teveel skillz hebt voor de één, "promoveer" je naar de volgende...
Tzou leuk zijn, ben je van al het gezeur af!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:51
Op dinsdag 14 augustus 2001 23:15 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Whahahahaha! Eend, dit klinkt als een uitdaging.

I bet on eend >:) .
In DCM zitten geen n00bs. We zijn zeker niet de besten, maar we zijn geen n00bs. Zeker eend niet.

En bij GoT is het nog erger:

Gebruikersnaam: ap0stah
Aantal posts: 5

Gebruikersnaam: DCM-Killereend
Aantal posts: 27

Tis niet veel, maar hij is minder n00b als jij! >:)

(BTW, eend, je mag idd wel eens wat aan je spelling enzo doen ;) )

DAAR!
haha en als je gelezen had, er hebben zelfs enkele mensen van O8S gereageerd, oftewel de #3 clan Clanbase CS NL dus die ownen je duckie toch al.

Eend laat met zijn doen blijken dat ie n00b is. ik ben zelf geen super CS speler en verlies zeker wel eens maar ik ga niet zeuren over headies.

• Vos
  • Laatst online: 22:49

Vos

AFCA

beter beginnen we een petitie tegen newbies jah of zelfs nog beter, laten we een school opstarten hahahah vragen we aan O8S, SoD en Shoarma of ze wat lui willen afstaan om les te geven.
nix persoonlijks tegen O8S of SHOARMA, maar die geven toch echt niet de top van NL weer...ikzelf zit in HQ en ga me niet de hemel in prijzen, maar wij wonnen 42-3 van SHOARMA....dus....
O8S nog nooit tegen gespeeld, maar jullie halen (of haalden) erg wisselvallige uitslagen door het soms wel of niet meespelen van SoD spelers ...? (iig vroeger)

en als je ook ff de hybernating lijst checked:
SoD, TRCC, CSA.eu, HQ, BAR
(en TM, TSF, B->E....maar die zijn zo goed als dood d8 ik)

Verwijderd

Waar gaat dit topic over? Ze gaan er echt nix aan doen hoor en verder is dit ook 1 van de domste ideeen die ik ooit gehoord heb.

Verwijderd

kan dit topic niet op slot?het is gewoon te achterlijk voor woorden......

• Fevida
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11 18:06
Iemand in het hoofd schieten is niet altijd dodelijk. Zie film Snatch (Bullet Tooth Tony) *D

• unfor
  • Laatst online: 05-10 13:17
Op woensdag 15 augustus 2001 01:20 schreef NaLiN het volgende:

[..]

[edit] ff wat rechtzetten... bij deze is killer eend geclasifiseerd als cs zeikerd
Kan niet :) das DCM-Kocktail al! de ultimate zeikerd.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 augustus 2001 11:18 schreef Kaap het volgende:

[..]

haha en als je gelezen had, er hebben zelfs enkele mensen van O8S gereageerd, oftewel de #3 clan Clanbase CS NL dus die ownen je duckie toch al.

Eend laat met zijn doen blijken dat ie n00b is. ik ben zelf geen super CS speler en verlies zeker wel eens maar ik ga niet zeuren over headies.
Heb je wel gelezen wat ik heb geschreven NooB het was een idee van meerdere man niet alleen van mij, ik wil KIJK goed IK wil alleen de hitbox wat kleiner niet dat ze eruit moeten. Snap je het nu misschien dan houdden jullie eindelijk je bek eens om mij te beschulden ,Omdat ik nu toevallig het topic openden krijg ik het allemaal van voren jesus Fuck off word ik zo pissed vasn dit en ik word niet gauw pist.

greetz eendje

Verwijderd

W00t eendje..chill out man ;)

Als je idd bedoelt dat men de hitboxes meot aanpassen..fully agree, klopt gewoon totaal niet soms... en dan mogen ze van mij meteen die lag compensation d'r uit flikkeren (sorry yak en jlp >:)), heb het ondertussen al zo vaak meegemaakt dat ik het hoekje al om was en toch geraakt werd.. :r

• pica
Op woensdag 15 augustus 2001 15:03 schreef G3R10 het volgende:

Als je idd bedoelt dat men de hitboxes meot aanpassen..fully agree, klopt gewoon totaal niet soms... en dan mogen ze van mij meteen die lag compensation d'r uit flikkeren (sorry yak en jlp >:)), heb het ondertussen al zo vaak meegemaakt dat ik het hoekje al om was en toch geraakt werd.. :r
Naja, binnenkort nieuwe modems :9 .

Steam

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:56

Wat dat betreft ben ik het ook met eend eens. Helemaal geen headshots meer is onzin, maar de hitbox voor het hoofd mag wel wat kleiner.. ennuh die lag compensation mag er idd uit! Dat is echt superirritant inderdaad!

Verwijderd

Topicstarter
Sommige mensen begrijpen me een beetje thanks GLOW ,PICA EN EVIL >:)

• Damian
  • Laatst online: 11-11 10:32

Damian

Insane Obtrusion

OWke, en wat heb je nu bereikt met deze thread, niet errug veel denk ik, ofterwijl, hedsjots zullen er altijd blijven, en dat moeten ze ook!!!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• pica
Op woensdag 15 augustus 2001 15:37 schreef KDZ het volgende:
OWke, en wat heb je nu bereikt met deze thread, niet errug veel denk ik, ofterwijl, hedsjots zullen er altijd blijven, en dat moeten ze ook!!!
Who carez, wel weer lekker een portie geflambeerde eend :9 ;) .

Steam

Verwijderd

Op woensdag 15 augustus 2001 12:00 schreef Bullet_Tooth_Tony het volgende:
Iemand in het hoofd schieten is niet altijd dodelijk. Zie film Snatch (Bullet Tooth Tony) *D
Hey, Snatch hebben we hier wel op DVD liggen... :) Ga ik eens kijken dan.

Verwijderd

ik ben de ultieme zeikerd vraag maar aan yak

• pica
Op woensdag 15 augustus 2001 16:57 schreef SuB het volgende:
ik ben de ultieme zeikerd vraag maar aan yak
Nee, jij bent gewoon een eikel >:) ;) :P

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Ben nog niet helemaal gaar ben nog rauw Pica kom me halen reload ik me gun alvast >:)

Dan heten we Gebakken PICARD SChotel maar die lust waarschijnlijk niemand zlefsn de hond niet

P.S. DIt was niet persoonlijk bedoeld :)

Verwijderd

Hallo iedereen. IK BEN [DCM]Kocktail. Van mij mogen alle klote n00bs met een pleuris mp5 heel erg hard tegen een trein aanlopen. Voorbeeld : Kock is T in siege, staat met zijn ak in de parkeergarage. Kock hoort een CT aan komen, die opeens als een gek met een mp5 op die witte auto aan het schieten is. Kock telt... 2, 8 , 16, 24, 27, kock springt tevoorschijn en word door de laatste 3 kogels uit een mp5 bullit spray geheadshot. Dan heeft Kock goed de tering in. Dat zal die Cs-speler daarna ook goed weten. Vooral als ze daarna ook nog eens het vieze gore lef hebben, om het skill te noemen. Dus, Kleinere hitboxes en mp5 duurder of minder extreem goed. En durf me eens van verkeerde interpunctie te beschuldigen want dan ram ik mijn awp zo hard door je anus omhoog dat je opeens een scoop hebt zitten waar je adamsappel zat. Ik heb gezegd. (ps, admins suck !)

• pica
Yup, thats kock allright :D .

Steam

Verwijderd

*[Voodoo Glow Skull] killed [DCM]Kocktail with headshot from ak47*

[Voodoo Glow Skull] : Skillz :P >:)

Eh .. ff sereneus.. waar slaat dat "admins suck" op ... ??

Ps, je interpunctie klopt niet helemaal :P
Pps, mensen zullen we weer ontopic gaan? Ben bang dat ome ice dit topic anders niet erg lang kan open laten...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 augustus 2001 18:08 schreef G3R10 het volgende:
*[Voodoo Glow Skull] killed [DCM]Kocktail with headshot from ak47*
*[Funky_eendje killed voodoo with mp5*
[Voodoo Glow Skull] : Skillz :P >:)

Eh .. ff sereneus.. waar slaat dat "admins suck" op ... ??

Verwijderd

dat "admins suck" heb ik erin gezet omdat er dan ook iets in stond wat niet waar was, snap je ? oh trouwens,
13. [DCM]Kocktail 4422
14. [Voodoo Glow Skull] 4414
Skillz heet dat.

Verwijderd

Kock..don't take it 2 seriously man ;)

• darthdrinker
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-07 10:25

darthdrinker

HELP!

------ DCM MR.WHITE -----------

Ik wil dus alleen nog maar toevoegen dat uit deze thread wel blijkt dat DCM gewoon een ultra vette clan is. En dat we gewoon CS spelen voor ons plezier. We schijten dus ook op mensen die ons plezier verneuken door ons binnen 15 sec neer te halen met een headshot.
Of meer van dit soort onrealistische situaties.
Nou ja, ik wel iig.
Maak gewoon die F$#%%#$% hitbox wat kleiner en we hebben het er niet meer over.
Is dit nu zooooooo moeilijk.

Iemand doodmaken met een blije mus.....

Verwijderd

Topicstarter
HAhaha DCM voor World Domination >:)\
Join US all and share the world with us muahahahahhahaha {Ok dit was effe bullshit dus niet opletten Admins }

Greetz eendje

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
heb het ondertussen al zo vaak meegemaakt dat ik het hoekje al om was en toch geraakt werd.. :r
ja idd :r
maar ik geef toe dat ik ook wel is gewoon waar ik denk dat de tegenstander zit gewoon door de muur heen knal

dan is het natuurlijk neit raar dat je geraakt wordt

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Ja, maar door dikke muren kun je dus echt niet heen knallen he... Tuurlijk, als je in militia bijv bij het huis naar binnen gaat ofzow kan men je idd door de muur raken... maar een muur/wand als bij die "rotstunnel" aan de ct zijde van militia ... daar gaan kogels vrij lastig doorheen...

• SouLmaN
  • Laatst online: 11-11 20:12
Ik weet niet of dit waar is, maar ik heb een keer gezien dat je wel door die hoek heen kan schieten. Niet door de muur zelf, maar alleen de hoek ervan. Maar het blijft natuurlijk lullig als je zo afgeknald word, ik heb er ook vaak last van met me ISDN lijnt :( Probeer op servers te spelen met de laagste ping, dat helpt.

Verwijderd

..wat ik dus bedoelde is dat d'r iemand op je schiet, jij bent al het hoekje om, maar word nog steeds geraakt.... dit omdat je dus bij je enemy het hoekje nog niet ombent (diegene heeft dus wat lag) ...

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Nou nou [DCM] wel allemaal een hele grote bek hoor, en een gigantisch ego als ik dat zo lees, speel het spel gewoon zoals het door gooseman en cliffe bedoeld is en zit verder niet te zeiken. Als het spel je niet bevalt dan ga je toch lekker wat anders spelen.. misschien Halflife DM. Hou vooral in de gaten dat dit nog steeds gewoon een spelletje is al is het voor sommige iets meer (sport),maar dat is geen reden om te gaan zitten vloeken tegen spelers die een lucky hs maken. Das puur pech, live with it.

Mr. T-rex out.

• pica
T-rex, als iemand niet had zitten blaten dat eend een n00b was, dan waren we daar nooit aan begonnen.

Wat wil je dan dat we doen, het slikken?

NEVER!

Steam

• tec

tec

TEC

En dan nog vind ik het niet nodig om helemaal te flippen als iemand je n00b noemd, boeie weet hij veel hoe jij speeld, trek je zelf er niks van aan en speel vrolijk verder, btw met die hitbox voor headshots is niks mis het is het complete hitbox model dat fucked up is.

• pica
Ik flipte niet hoor, en eend ook niet.
Het is gewoon eends stijl :) , en die van kock ook :P .

Steam

Verwijderd

[mening over sommige reply in deze topic]
ROFLMAO
Zielig gedoe in deze topic

NIET TE ZUINIG
[/mening over sommige reply in deze topic]

• darthdrinker
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-07 10:25

darthdrinker

HELP!

Het is DCM style om luitjes te schoppen die ons uitschelden.....
Op woensdag 15 augustus 2001 22:34 schreef tec het volgende:
...btw met die hitbox voor headshots is niks mis het is het complete hitbox model dat fucked up is.
Als het dat zo is dan stel ik en eend dus ook voor om daar wat aan te doen.
Je kunt in deze maatschappij twee dingen doen: er wat aan doen en dus je bek open trekken of zielig in een hoekje gaan zitten huilen.
Dat laatste is dus niet de DCM way, dus zegt eend er wat van.
Als er dan allemaal bange hippies gaan lopen huilen over hoe goed CS wel niet is daar kunnen wij niks aan doen.
Let's face it, CS is niet perfect en het komt door discussies zoals deze dat er dingen a/h spel worden veranderd. :)

Iemand doodmaken met een blije mus.....

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

ROFLMAO
Zielig gedoe in deze topic
NIET TE ZUINIG
jij bent ook niet echt de zaak aan het bevorderen :P

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik niet een middelbare kleuter bent die alles maar pikt als ik iets wil terug zeggen doe ik dat gewoon is mijn mening en recht om wat terug te zetten staat in Wet DUS als ik dat doe doe ik dat gewoon

En laat effe me Clangenoten er buiten wil je af durf je het niet alleen tegen mij te doen >:)

Mijn zaak is gaan slapen >:)

Welke reply's precies DC?

Verwijderd

Op woensdag 15 augustus 2001 23:46 schreef knightofn1 het volgende:

[..]

jij bent ook niet echt de zaak aan het bevorderen :P
What's your point? :P

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

you've joined the 'dark side' >:)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Verwijderd

hmm, pas 6 uur bij dit forum nu al vette heisa. Gooooeeeeed !!!!! Enne, DC, jij ruled gewoon simpel. wat jij zegt is gewoon wet ! Behalve dan wanneer ik iets anders zeg, want dat is dan weer de uitzondering die de regel bevestigd, snappie ? Enne glow, je kent me onderhand toch wel goed genoeg om te weten dat ik zoiets niet serieus neem ? Maar om weer ff ontopic te gaan: als ze de hitboxes in de nieuwe versie verbeteren ben ik tevreden. dat schijt het kaf van het koren, oftwel de n00bs van de pro's. geen 20-2 scores meer verneukt door 3 n00b headdies in a row... We zien het wel wanneer de nieuwe versie uitkomt. Tot dat moment5 blijf ik n00b headdies vervloeken.

• Dr_Frickin_Evil
Wat een eensgezindheid toch onze clan, ik word er gewoon sentimenteel van :'( ;) Maargoed...
Op woensdag 15 augustus 2001 21:56 schreef tec het volgende:
Nou nou [DCM] wel allemaal een hele grote bek hoor, en een gigantisch ego als ik dat zo lees, speel het spel gewoon zoals het door gooseman en cliffe bedoeld is en zit verder niet te zeiken. Als het spel je niet bevalt dan ga je toch lekker wat anders spelen.. misschien Halflife DM. Hou vooral in de gaten dat dit nog steeds gewoon een spelletje is al is het voor sommige iets meer (sport),maar dat is geen reden om te gaan zitten vloeken tegen spelers die een lucky hs maken. Das puur pech, live with it.

Mr. T-rex out.
Tja het punt is dus dat we het hier over BUGS in het spel hebben. En je kan me niet wijsmaken dat Cliffe en Gooseman het zo bedoelt hebben! Bill en cornuiten hadden Windows ME ook graag anders gehad, maarja tis nu eenmaal zo, maar dat wil toch niet zeggen dat ze het zo bedoelt hadden??

Verwijderd

Op donderdag 16 augustus 2001 00:37 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat een eensgezindheid toch onze clan, ik word er gewoon sentimenteel van :'( ;) Maargoed...
Toch niet helemaal.. Ik ben het er nl niet mee eens dat headshots altijd mzzl is. Als je slim bent leer je gewoon op het hoofd te mikken. CS is nu eenmaal redelijk realistisch en wat is er nu realistischer dan snel doodgaan als je door een kogel in je hoofd geraakt wordt.. Verder wordt ik helemaal gestoord ervan als mensen, als ik relaxed een potje wil csen op de Strikerz servers, over headshots beginnen te zeuren als ze een paar headshots tegen krijgen...

Waar ik het wel 100% met de rest van DCM mee eens ben is het volgende. Wat is er nu beter dan ipv. onder het csen te zeuren en andere mensen te irriteren, juist als je niet aan het csen bent je mening op een forum erover te geven en er een discussie over te starten. Daar zijn forums nu net voor. Dus al die mensen wat zitten te zeiken over een zielig onderwerp etc. :r , die moeten een end opflikkeren en iets anders gaan doen dan forums bekijken.

Eend goede aktie deze topic, maar nu ook niet meer zeuren onder het csen, ok? :P
Groeten,
[DCM]QuaRiuS

• pica
Go get him girl! :P .

True, true :) .

Steam

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
waar ik me wel aan erger, is dat sommige gerespecteerde spelers (nee, ik noem geen namen) altijd aan het zeuren zijn.

Met zeuren is op zich niets mis, maar je kunt het ook overdrijven. Ik speel nog niet zo lang CS, dus ik ben een "n00b", maar ik speel al wel lang genoeg om te zien dat sommige spelers zich soms aanstellen.

Verder vind ik het wel fantastisch omm met jullie te spelen hoor :)

Verwijderd

Op woensdag 15 augustus 2001 11:18 schreef Kaap het volgende:

|:( Hij is geen n00b (pas 100x gezegd)
Op woensdag 15 augustus 2001 11:52 schreef Emperor het volgende:
kan dit topic niet op slot?het is gewoon te achterlijk voor woorden......
Reageer hier dan niet maar in SU ofzo (lees:post niks als je niks te melden hebt) :)

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Op woensdag 15 augustus 2001 22:40 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik flipte niet hoor, en eend ook niet.
Het is gewoon eends stijl :) , en die van kock ook :P .
True, True...

geen stijl is ook een stijl.

Later hè?!

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• Dr_Frickin_Evil
Op donderdag 16 augustus 2001 04:10 schreef QuaRiuS het volgende:

[..]

Toch niet helemaal.. Ik ben het er nl niet mee eens dat headshots altijd mzzl is. Als je slim bent leer je gewoon op het hoofd te mikken. CS is nu eenmaal redelijk realistisch en wat is er nu realistischer dan snel doodgaan als je door een kogel in je hoofd geraakt wordt.. Verder wordt ik helemaal gestoord ervan als mensen, als ik relaxed een potje wil csen op de Strikerz servers, over headshots beginnen te zeuren als ze een paar headshots tegen krijgen...

Waar ik het wel 100% met de rest van DCM mee eens ben is het volgende. Wat is er nu beter dan ipv. onder het csen te zeuren en andere mensen te irriteren, juist als je niet aan het csen bent je mening op een forum erover te geven en er een discussie over te starten. Daar zijn forums nu net voor. Dus al die mensen wat zitten te zeiken over een zielig onderwerp etc. :r , die moeten een end opflikkeren en iets anders gaan doen dan forums bekijken.

Eend goede aktie deze topic, maar nu ook niet meer zeuren onder het csen, ok? :P
Groeten,
[DCM]QuaRiuS
Maar daar ben ik het dus ook niet over eens Q, maar ik denk dat niemand dat vindt hier. Natuurlijk is een headshot niet noodzakelijk mazzel. MAAR door de problemen in de hitbox worden, naar mijn mening, misschien teveel hits als headshots toegewezen, en dat is gewoon erg irritant. Natuurlijk zelfs als de hitboxen gefixt zijn is de geluksfactor niet uit te bannen, maar daar zullen we dan maar mee moeten leven, hoe moeilijk dat soms is :)

Ennuh, Firefox, dan moet je zelf ook niet mee gaan flamen he?

• Inbox4me
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op dinsdag 14 augustus 2001 19:14 schreef Sn@ke het volgende:

[..]

Zo'n attitude daar ga ik van :r Als jij jezelf onder ervaren/goede spelers schaart, dan ga je niet mensen lopen knifen, maar loop je d'r omheen of zorg je dat je sneller weg bent. Moet geen probleem zijn als het n00bs zijn toch?

Knifen van je teammates is superirritant

Ik rust mijn koffer

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

true dat :Y)

edit : lachen, 7 cs topics bovenaan 8-)

Verwijderd

Op donderdag 16 augustus 2001 10:32 schreef Firefox het volgende:

[..]

True, True...

geen stijl is ook een stijl.

Later hè?!
ben ik het mee eens, het U know my style cause I'm not havin'it principe. Maar, CS is voor mij ook een manier om af te reageren. en wanneer ik dan geen mensen vol met lood kan pompen tijdens het spel, reageer ik me af tijdens het dood zijn. Ook zo stom, ik word ook vaak gemold omdat ik sta te praten :) Bij deze weet iedereen dit van mij, en kan er dus maar vast aan gaan wennen ! Beter een kankeraar dan een lamer, toch :P Enne, lester, nog bedankt dat je me een geren.. geroon.. granom... dinges speler vind !

• Dr_Frickin_Evil
Op donderdag 16 augustus 2001 17:13 schreef Kocktail het volgende:

[..]

ben ik het mee eens, het U know my style cause I'm not havin'it principe. Maar, CS is voor mij ook een manier om af te reageren. en wanneer ik dan geen mensen vol met lood kan pompen tijdens het spel, reageer ik me af tijdens het dood zijn. Ook zo stom, ik word ook vaak gemold omdat ik sta te praten :) Bij deze weet iedereen dit van mij, en kan er dus maar vast aan gaan wennen ! Beter een kankeraar dan een lamer, toch :P Enne, lester, nog bedankt dat je me een geren.. geroon.. granom... dinges speler vind !
amen to that :)

• tec

tec

TEC

Tja het punt is dus dat we het hier over BUGS in het spel hebben. En je kan me niet wijsmaken dat Cliffe en Gooseman het zo bedoelt hebben! Bill en cornuiten hadden Windows ME ook graag anders gehad, maarja tis nu eenmaal zo, maar dat wil toch niet zeggen dat ze het zo bedoelt hadden??
Kogels vliegen random uit het wapen op het moment dat je te lang de trigger inhoud, dit is precies wat noobs doen en daarom heb je een grotere kans dat een noob dus automatisch een lucky hs maakt. Als je hitbox die bij het hoofd kleiner maakt (weet niet wat je in gedachte had hoe klein maar kleiner als de kop zelf zal ie denk ik niet worden) dan is de kans op een lucky shot natuurlijk iets lager maar denk niet dat het veel scheelt, wat beter zou werken is gewoon dus hs damage omlaag schroeven. Maar als je dat doet dan is het niet realistisch meer... En het is nog steeds realistisch dat een beginnende speler op het moment dat ie begint te schieten met de muis rond zwiept een zich geen raad weet, waardoor kogels alle kanten op vliegen en lucky hs's dus mogelijk zijn (of de hitbox nu iets kleiner is of niet). Wat me belangrijker lijkt is te kijken naar het hitbox model zelf zoals het nu is en het een beetje beter te maken waardoor je geen hs kunt maken als iemand achter een trein staat en je alleen op zn tenen schiet. Verder DCM, ik vind het alleen niet nodig om te vloeken in zon topic ook als iemand je n00b noemd terwijl je dat niet bent (eend), je weet immers zelf wel beter. Het was niet mijn bedoeling om heel DCM over 1 kam te scheren, probeer zoiets gewoon volwassen op te lossen ipv je "stijl" te gebruiken en dingen te roepen als:
En durf me eens van verkeerde interpunctie te beschuldigen want dan ram ik mijn awp zo hard door je anus omhoog dat je opeens een scoop hebt zitten waar je adamsappel zat. Ik heb gezegd. (ps, admins suck !)
Naja wat me eigelijk slimmer lijkt is dit probleem gewoon voor te leggen op het clanbase forum, en dan niet het nederlandse maar het internationale cs forum (als dit nog niet gebeurd is tenminste) aangezien je op dit forum met een petitie denk ik niet ver komt, mede door irri mofos zoals ik ;)

Verwijderd

Conclusie: die hitbox gewoon fixe..
en n00bs gewoon met rust laten

Die vinden het denk ik wel leuk dat ze telkens door een "goede" cs spelers worden uitgescholden omdat ze toevallig zijn hoofd raken

Ennuh, Headshots are part of the GAME
Live with!

Gezeik ook altijd

Verwijderd

Topicstarter
Ik zeg niks meer evrder heb toch niks te melden aleen dat DCM net war heeft gewonnen maarja HEaddies zijn leuk verder dus iets kleinere hitbox en ik ben blij verder niks
gewoon spelen en plezier maken het is geen Spel die je speelt voor je leven {of wel sosm het hoeft niet verplicht

greetz eendje

• Dr_Frickin_Evil
Vet hebben we gewonnen eendje?? mooi zo :) , het hoe en wat hoor ik later wel.

Ennuh, dat gescheld moet je niet TE serieus nemen hoor... je bent toch wel WAT gewend of niet? :P

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

hmmm ik zit hier op introductie week van de Universiteit Twente en ben nu ff stoned en dronken >:) dus da war was ff niet haalbaar :P

PSN

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 00:20 schreef YakuzA het volgende:
hmmm ik zit hier op introductie week van de Universiteit Twente en ben nu ff stoned en dronken >:) dus da war was ff niet haalbaar :P
Post je dit bericht nu in elk topic ?

Verwijderd

Topicstarter
Yakuza is toch altijd Stoned ? en dronken ? o nee ik ben altijd dronken >:) maar sluit het topic maarnu af het was leuk en we weten alle meningen nu wel of niet dan soms >:)

Ciao People

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 16:27 schreef DCM-Killereend het volgende:
Yakuza is toch altijd Stoned ? en dronken ? o nee ik ben altijd dronken >:) maar sluit het topic maarnu af het was leuk en we weten alle meningen nu wel of niet dan soms >:)

Ciao People
Tis maar waar je trots op bent....

• rove
  • Laatst online: 02-06-2022
Ach ja..sommige vinden het stoer als je de hele dag stoned en dronken bent ofzo.. Want anders hoor je er niet bij natuurlijk... duh.. |:(

dunno

• pica
Op vrijdag 17 augustus 2001 19:29 schreef RoVe het volgende:
Ach ja..sommige vinden het stoer als je de hele dag stoned en dronken bent ofzo.. Want anders hoor je er niet bij natuurlijk... duh.. |:(
Normaal is hij ook niet zo hoor, want deze opmerking zou hij echt niet maken als hij helder was:
Op vrijdag 17 augustus 2001 00:24 schreef YakuzA het volgende:
[..]

doh hoorde ik daar een opmerking van onder het MAVO niveau ??? :P
En hij WEET dat ik MAVO heb gedaan...

( Hier. )

De enige reden waarom ik geen gymnasium had kunnen doen was omdat ik geen reet kan van de talen en aardrijkskunde.

Steam

Verwijderd

Yakuza kan dan beswel alles doormekaar zijn en daar extreem trots op zijn ... maar dan nog mag ie z'n ***opmerkingen wel voor zich houden... |:(

Duzz
Yak ..dimmen..not funny...

Verwijderd

Neee niet et topic sluiten vind et geinig om te lezen als ik me verveel op me werk :) dus kunnen we nog wel ff verder flamen kmomt ie..

als dcm zo l33t is waarom hebben ze dan nog minder dan 1000 pts op clanbase????? ;)

• pica
Op vrijdag 17 augustus 2001 22:30 schreef Nehnee het volgende:
Neee niet et topic sluiten vind et geinig om te lezen als ik me verveel op me werk :) dus kunnen we nog wel ff verder flamen kmomt ie..

als dcm zo l33t is waarom hebben ze dan nog minder dan 1000 pts op clanbase????? ;)
Omdat ik er pas net in ben ;) , net als Raven_, Evil, en Icestorm

Steam

• Dr_Frickin_Evil
Op vrijdag 17 augustus 2001 22:30 schreef Nehnee het volgende:

We zijn een nog relatief jonge clan, en onze tactics zijn nog niet echt goed te noemen, maar daar werken we aan :)

Verwijderd

DCM roelz :)

(hey.. positief van ome voodoo ... zo.. blji mensen? :P (enneh .. FRICKIN_EVIL .. u promised me something ... najah .. add me ff op icq ..grr .. u know why.. :) )

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

die ene opmerking over onder mavo niveau, het spijt me echt maa r die had ik niet moeten maken!!
Echt was een kutopmerking

PSN

Verwijderd

:Z :Z :Z :Z :Z :Z
Kan deze topic niet dicht??
Ik hoef niet te weten dat die DCM'ers zichzelf zo goed vinden......, want ik kan zo ook wel een topic beginnen |:(

Oh ja, I rest my case

Verwijderd

Topicstarter
DCM is een gemiddelde clan die aan het trainen is om beter te worden {wij DCM spelen voor de lol] niet om de beste te worden van de wereld Hoe vaak moet ik het nog zeggen het is Godverdomme maar een Spelletje geen leven of dood spel sjeez Dus fuck nou eindelijk eens op met dit irritante kutgezeik en sluit het fuckinh topic nou gewoon want ik word zo mmoe van dit eeuwige gezeik

Ik rust mijn zaak

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Tjezus anders stel je je ff aan ofzow. Jij begon dit topic met zeiken over de vele headsjots, en dat wil alleen maar zeggen dat je er niet veel van kan, of omdat je een n00b bent. Ik zeg verder niet dat het zo is, maar je laat het er wel op lijken op deze manier. Ook kun je niet eens normaal reageren. Vind ik een beetje kinderachtig. Als je CS wil spelen, doe dat dan gewoon en accepteer hoe het er aan toe gaat, en loop niet te zeiken. Het feit dat de hitboxes te groot zijn geef ik toe, maar dat betekend ook alleen maar dat jij ook een grotere kans hebt om een hedsjot te maken, en niet allen je tegenstander. Dus niet zeiken, CS spelen en bek houden!!! :P

Damian has spoken....

Verwijderd

Topicstarter
Damain ik ga niet meer eens op je in Ik word er zao gek van dat eeuwige geflame van iedereen lees nou eens dit hele topic eens goed het wsas een idee van meerdere mensen niet alleen van mij ga die andere mensen lekkere flamen
ik wilde alleen de hitbox kleiner {gefixt nou dat word in 1.3 gedaan dus ik ben happy dus daarom mag dit topic dicht van mij {jij nu snappen maybe?]

greetz eendje

Verwijderd

sluit dit topic maar.......cs is gewoon een hoerenspel en de hitbox zuigt. :r :r :r :r

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 13:54 schreef Emperor het volgende:
sluit dit topic maar.......cs is gewoon een hoerenspel en de hitbox zuigt. :r :r :r :r
Hey... gewoon omdat jij het niet kan betekent niet dat het een hoerenspel is!

Verwijderd

Topicstarter
CS roelt zwaar beter dan al die andere nep spellen
En de hitbox is gefixed dus geef andere argumenten waarom het zuigt dan he he .

greetz eendje

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 13:55 schreef Paestero het volgende:

[..]

Hey... gewoon omdat jij het niet kan betekent niet dat het een hoerenspel is!
omdat ik het niet kan.....woehahaha ik heb gespeeld vanaf beta 6 tot 1.0 en toen werd het echt te erg met al die n00b cheaters.cs op zich is misschien geen hoerenspel......maar de community is gewoon helemaal verneukt.i rest my case....

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

waarom rest iedereen zijn case nu ineens??? :P :P :P

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:50

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
lala, dicht :)
flames wordt niemand beter van :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.