This message was sent on 100% recyclable electrons.
Hallo, ik trek ook een mes om sneller te rennen maar er zijn mensen die het nodig vinden om tijdens het lopen te steken en zo.Op dinsdag 14 augustus 2001 19:14 schreef Sn@ke het volgende:
[..]
Juist en aan dat soort ventjes als jij hebben nu alle ervaren spelers een hekel...
Wij moeten zsm bij de NMY zijn en als jij dan in de weg gaat lopen met je AWP of PARA schiet dat niet op. Opzouten of met je mes rennen...
Je gaat tijdens het lopen toch ook niet schieten?
Dat bedoelde ik dus met mijn eerder geplaatste opmerking.
Een in-de-weg-loper ben ik dus echt niet en zal mij er niet snel aan storen als iemand dat wel doet.
Trouwens, maps als Oilrig bijvoorbeeld, zijn meer gebaseerd om te sniperen.
Dan ga je ook niet hunten alsof je UT speeld.
Dan loop je maar om iemand heen ipv te steken of te schieten.Juist en aan dat soort ventjes als jij hebben nu alle ervaren spelers een hekel...
Wij moeten zsm bij de NMY zijn en als jij dan in de weg gaat lopen met je AWP of PARA schiet dat niet op. Opzouten of met je mes rennen...
Voor n00bs is het al frustrerend genoeg om snel te worden neergeschoten en dan moeten er nog mensen zoals jij rondlopen. (begrijp mij alstublieft niet verkeerd)
Iedereen is een newbie geweest, zorg er dan wel voor dat iemand die nieuw is lekker kan meespelen door te helpen.
ik ken deze persoon nietOp dinsdag 14 augustus 2001 19:41 schreef Kaap het volgende:
[..]
gelijk heb je maar er zijn ook weer van die n00bs die dat doorhebben, met mes achter jou aanrennen en ook gaan steken zodat je weer langzamer wordt terwijl je toch al met mes loopt.
beter beginnen we een petitie tegen newbies jah of zelfs nog beter, laten we een school opstarten hahahah vragen we aan O8S, SoD en Shoarma of ze wat lui willen afstaan om les te geven.
leer mikken zou ik zeggen
als je niet kunt CS en geen headdies maken dan moet je niet CS
ik bedoel je kunt je toch leren hoe je headdies kunt maken.. ik heb het ook moeten leren en nu maak ik heel vaak headdies..
dus je moet niet dom gaan zitten doen dat ze dat eruit moeten halen....
ga anders gewoon wat patience ofzo spelen
mzzl
de witte [MoD]whiteline alias >X<de witte[T]
En jongens van Strikerz, het heeft geen zin meer hier op in te gaan. Zelfs als je in het individuele klassement van Strikerz op nr1 staat (Reef) wordt je nog uitgemaakt voor sukkel, ga trainen en wetet ik het allemaal meer...
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Goed-Geschoten-Headies rulen
Oh ja en Eend hier volgt een heeeeel moeilijk woord: interpunctie
Op dinsdag 14 augustus 2001 21:31 schreef ap0stah het volgende:
typisch zon n00b die dit topic opent
ff wat rechtzetten, las het te laat:
Eend is geen n00b
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Whahahahaha! Eend, dit klinkt als een uitdaging.Op dinsdag 14 augustus 2001 21:31 schreef ap0stah het volgende:
typisch zon n00b die dit topic opent
leer mikken zou ik zeggen
I bet on eend
In DCM zitten geen n00bs. We zijn zeker niet de besten, maar we zijn geen n00bs. Zeker eend niet.
En bij GoT is het nog erger:
Gebruikersnaam: ap0stah
Aantal posts: 5
Gem. aantal posts/dag: 1
Gebruikersnaam: DCM-Killereend
Aantal posts: 27
Tis niet veel, maar hij is minder n00b als jij!
(BTW, eend, je mag idd wel eens wat aan je spelling enzo doen
DAAR!
Verwijderd
headshots moeten er wel in blijven vind ik ... al krijg je soms wel gezeik erdoor: als je dus echt goed bent en gewoon die headshots kunt maken net als gewone kills ben je binnen 10 minuten bestempeld als cheater ... en dat is nog wel vele malen irritanter dan wat dan ook in het hele spel (ok, misschien op van een dak af sodemieteren en dood gaan na
het hele cheat gebeuren is zo jammer in CS ... das ook1 van de redenen dat ik het minder speel dan vroeger. in CS 6.5 waren er nog bijna geen cheats en was het gewoon cool omdat het nog niet zo'n geweldig bekend spel was maar ik denk dat de cheaters pas echt zijn opgerukt toen CS in de schappen kwam te liggen en echt een grote naam kreeg
Verwijderd
crosspost, en al dat overdreven gedoe van 90% van de kills zijn headies, het is maar rond de 30%.Op dinsdag 14 augustus 2001 02:46 schreef DCM-Killereend het volgende:
Ok people sommige spelers van CS zijn dat headdies gebeuren zo zat dat we een petetie openen tegen headdies.
Wij willen dat de hitbox lager word of dat hele headdies gezeik eruit.
zet hier je handtekening of jawoord or whatever als je er mee eens bent!
PLZ alleen seruize people PLZ
Greetz Eendje
[edit] ff wat rechtzetten... bij deze is killer eend geclasifiseerd als cs zeikerdedit:
ff wat rechtzetten, las het te laat:
Eend is geen n00b
hallo
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Nee ff serieus, headshots zijn gewoon part of the game, jij wilde zeggen dat als jij een kogel in je smoelwerk krijgt je wel gewoon verder loopt? Nee dus...
Headshots proberen te maken en kunnen maken is een mix van luck en skillz..
Met een ak maak ik van afstand, als ik raak, eigenlijk alleen maar headdys. Heb neit voor niets tijden lopen oefenen om beetje ak skills te leren... Aimen is the word...
En idd , soms is het gewoon extreem nep, met een ak sprayen geeft bijna altijd wel een headdy.. geweldige gun
Eendje ... maareh ... ja ga maar gewoon podbotjes knifen ofzow
(bovenstaande was ff een ctrl c ctrl v'tje van m'n reply op het striker forumm.. (eh.. crossposter
Verwijderd
Voor die eerste uitspraak moet je idd extreem lam zijnOp woensdag 15 augustus 2001 01:23 schreef YakuzA het volgende:
Eend rulez al schiijf ik dit terwijl ik heleamaal lam ben onder de intro van de UT Twente
if you can't stand the heat, get out of the citchen
oftewel ga niet cs'sen als je het te moeilijk vind. mijn motto is 'One shot, One kill' als het op snipen aan komt. en dat zou je alleen door skill moeten bereiken, niet door cheaten. als je te zwak bent om het te kunnen verdragen ga dan maar iets anders spelen. maar ga het niet voor de rest verzieken door te cheaten. hitboxes mogen wel watr kleiner zodat en stray bullet niet gelijk hoeft te staan aan de dood (alhoewel dit in het echt ook wel een sporadisch voorkomt)
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
maar oefenen is een must ;
dusse niet zeuren en meer oefenen!
Maar het is nu net of ik heb het gedaan hallo het idee was er gister op strikerz van een paar mensen om dit topic te openen jullie doen nu net of ik de boosdoener ben ik heb het topic alleen geopend zeg psssst
die headdies is nu eenmaal reallistch dus ik speel wel door met CS Alleen ik vind dat de hitbox kleiner moet andere mensen {niet ik dus voor wie dat niet begreep} Willen headdies er helemaal uit!!!!
En dan ben dus ook een zeikerd Nalin mijn best maar lees eerst dit en geef dan nog eens je mening ok
En leer spelen ik speel al meer dan een jaar met plezier CS,Ikk vind mezelf nou niet bepaald een noobje hoor maar als jij dat vind kom eens langs voor 1 on 1 dan zien we wel wie noob is
En nee voodoo ik knife liever jouw dan zo domme podbotje of enige ander botje
Pica ik weet Het me schrijfkunst sucks big ASS maarja als ik steeds alles moet verbeteren dan post ik PEr week 1 post
Ik hoop dat dit het een en ander verduidelijkt.
P.S. ik had geen zin om te qaoute want ben te moe omdat te doen
Verwijderd
lolzEn leer spelen ik speel al meer dan een jaar met plezier CS,Ikk vind mezelf nou niet bepaald een noobje hoor maar als jij dat vind kom eens langs voor 1 on 1 dan zien we wel wie noob is
Tzou leuk zijn, ben je van al het gezeur af!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
haha en als je gelezen had, er hebben zelfs enkele mensen van O8S gereageerd, oftewel de #3 clan Clanbase CS NL dus die ownen je duckie toch al.Op dinsdag 14 augustus 2001 23:15 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Whahahahaha! Eend, dit klinkt als een uitdaging.
I bet on eend.
In DCM zitten geen n00bs. We zijn zeker niet de besten, maar we zijn geen n00bs. Zeker eend niet.
En bij GoT is het nog erger:
Gebruikersnaam: ap0stah
Aantal posts: 5
Gebruikersnaam: DCM-Killereend
Aantal posts: 27
Tis niet veel, maar hij is minder n00b als jij!
(BTW, eend, je mag idd wel eens wat aan je spelling enzo doen)
DAAR!
Eend laat met zijn doen blijken dat ie n00b is. ik ben zelf geen super CS speler en verlies zeker wel eens maar ik ga niet zeuren over headies.
nix persoonlijks tegen O8S of SHOARMA, maar die geven toch echt niet de top van NL weer...ikzelf zit in HQ en ga me niet de hemel in prijzen, maar wij wonnen 42-3 van SHOARMA....dus....beter beginnen we een petitie tegen newbies jah of zelfs nog beter, laten we een school opstarten hahahah vragen we aan O8S, SoD en Shoarma of ze wat lui willen afstaan om les te geven.
O8S nog nooit tegen gespeeld, maar jullie halen (of haalden) erg wisselvallige uitslagen door het soms wel of niet meespelen van SoD spelers ...? (iig vroeger)
en als je ook ff de hybernating lijst checked:
SoD, TRCC, CSA.eu, HQ, BAR
(en TM, TSF, B->E....maar die zijn zo goed als dood d8 ik)
Verwijderd
Kan nietOp woensdag 15 augustus 2001 01:20 schreef NaLiN het volgende:
[..]
[edit] ff wat rechtzetten... bij deze is killer eend geclasifiseerd als cs zeikerd
Heb je wel gelezen wat ik heb geschreven NooB het was een idee van meerdere man niet alleen van mij, ik wil KIJK goed IK wil alleen de hitbox wat kleiner niet dat ze eruit moeten. Snap je het nu misschien dan houdden jullie eindelijk je bek eens om mij te beschulden ,Omdat ik nu toevallig het topic openden krijg ik het allemaal van voren jesus Fuck off word ik zo pissed vasn dit en ik word niet gauw pist.Op woensdag 15 augustus 2001 11:18 schreef Kaap het volgende:
[..]
haha en als je gelezen had, er hebben zelfs enkele mensen van O8S gereageerd, oftewel de #3 clan Clanbase CS NL dus die ownen je duckie toch al.
Eend laat met zijn doen blijken dat ie n00b is. ik ben zelf geen super CS speler en verlies zeker wel eens maar ik ga niet zeuren over headies.
greetz eendje
Verwijderd
Als je idd bedoelt dat men de hitboxes meot aanpassen..fully agree, klopt gewoon totaal niet soms... en dan mogen ze van mij meteen die lag compensation d'r uit flikkeren (sorry yak en jlp
Naja, binnenkort nieuwe modemsOp woensdag 15 augustus 2001 15:03 schreef G3R10 het volgende:
W00t eendje..chill out man
Als je idd bedoelt dat men de hitboxes meot aanpassen..fully agree, klopt gewoon totaal niet soms... en dan mogen ze van mij meteen die lag compensation d'r uit flikkeren (sorry yak en jlp), heb het ondertussen al zo vaak meegemaakt dat ik het hoekje al om was en toch geraakt werd..
Wat dat betreft ben ik het ook met eend eens. Helemaal geen headshots meer is onzin, maar de hitbox voor het hoofd mag wel wat kleiner.. ennuh die lag compensation mag er idd uit! Dat is echt superirritant inderdaad!Op woensdag 15 augustus 2001 15:03 schreef G3R10 het volgende:
W00t eendje..chill out man
Als je idd bedoelt dat men de hitboxes meot aanpassen..fully agree, klopt gewoon totaal niet soms... en dan mogen ze van mij meteen die lag compensation d'r uit flikkeren (sorry yak en jlp), heb het ondertussen al zo vaak meegemaakt dat ik het hoekje al om was en toch geraakt werd..
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Who carez, wel weer lekker een portie geflambeerde eendOp woensdag 15 augustus 2001 15:37 schreef KDZ het volgende:
OWke, en wat heb je nu bereikt met deze thread, niet errug veel denk ik, ofterwijl, hedsjots zullen er altijd blijven, en dat moeten ze ook!!!
Verwijderd
Hey, Snatch hebben we hier wel op DVD liggen...Op woensdag 15 augustus 2001 12:00 schreef Bullet_Tooth_Tony het volgende:
Iemand in het hoofd schieten is niet altijd dodelijk. Zie film Snatch (Bullet Tooth Tony)
Nee, jij bent gewoon een eikelOp woensdag 15 augustus 2001 16:57 schreef SuB het volgende:
ik ben de ultieme zeikerd vraag maar aan yak
Dan heten we Gebakken PICARD SChotel maar die lust waarschijnlijk niemand zlefsn de hond niet
P.S. DIt was niet persoonlijk bedoeld
Verwijderd
Verwijderd
[Voodoo Glow Skull] : Skillz
Eh .. ff sereneus.. waar slaat dat "admins suck" op ... ??
Ps, je interpunctie klopt niet helemaal
Pps, mensen zullen we weer ontopic gaan? Ben bang dat ome ice dit topic anders niet erg lang kan open laten...
Op woensdag 15 augustus 2001 18:08 schreef G3R10 het volgende:
*[Voodoo Glow Skull] killed [DCM]Kocktail with headshot from ak47*
*[Funky_eendje killed voodoo with mp5*
[Voodoo Glow Skull] : Skillz![]()
Eh .. ff sereneus.. waar slaat dat "admins suck" op ... ??
Verwijderd
13. [DCM]Kocktail 4422
14. [Voodoo Glow Skull] 4414
Skillz heet dat.
Ik wil dus alleen nog maar toevoegen dat uit deze thread wel blijkt dat DCM gewoon een ultra vette clan is. En dat we gewoon CS spelen voor ons plezier. We schijten dus ook op mensen die ons plezier verneuken door ons binnen 15 sec neer te halen met een headshot.
Of meer van dit soort onrealistische situaties.
Nou ja, ik wel iig.
Maak gewoon die F$#%%#$% hitbox wat kleiner en we hebben het er niet meer over.
Is dit nu zooooooo moeilijk.
Iemand doodmaken met een blije mus.....
Join US all and share the world with us muahahahahhahaha {Ok dit was effe bullshit dus niet opletten Admins }
Greetz eendje
ja iddOp woensdag 15 augustus 2001 15:03 schreef G3R10 het volgende:
heb het ondertussen al zo vaak meegemaakt dat ik het hoekje al om was en toch geraakt werd..
maar ik geef toe dat ik ook wel is gewoon waar ik denk dat de tegenstander zit gewoon door de muur heen knal
dan is het natuurlijk neit raar dat je geraakt wordt
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Verwijderd
Mr. T-rex out.
Wat wil je dan dat we doen, het slikken?
NEVER!
Verwijderd
ROFLMAO
Zielig gedoe in deze topic
NIET TE ZUINIG
[/mening over sommige reply in deze topic]
Als het dat zo is dan stel ik en eend dus ook voor om daar wat aan te doen.Op woensdag 15 augustus 2001 22:34 schreef tec het volgende:
...btw met die hitbox voor headshots is niks mis het is het complete hitbox model dat fucked up is.
Je kunt in deze maatschappij twee dingen doen: er wat aan doen en dus je bek open trekken of zielig in een hoekje gaan zitten huilen.
Dat laatste is dus niet de DCM way, dus zegt eend er wat van.
Als er dan allemaal bange hippies gaan lopen huilen over hoe goed CS wel niet is daar kunnen wij niks aan doen.
Let's face it, CS is niet perfect en het komt door discussies zoals deze dat er dingen a/h spel worden veranderd.
Iemand doodmaken met een blije mus.....
jij bent ook niet echt de zaak aan het bevorderenROFLMAO
Zielig gedoe in deze topic
NIET TE ZUINIG
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
En laat effe me Clangenoten er buiten wil je af durf je het niet alleen tegen mij te doen
Mijn zaak is gaan slapen
Welke reply's precies DC?
Verwijderd
What's your point?Op woensdag 15 augustus 2001 23:46 schreef knightofn1 het volgende:
[..]
jij bent ook niet echt de zaak aan het bevorderen
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
Tja het punt is dus dat we het hier over BUGS in het spel hebben. En je kan me niet wijsmaken dat Cliffe en Gooseman het zo bedoelt hebben! Bill en cornuiten hadden Windows ME ook graag anders gehad, maarja tis nu eenmaal zo, maar dat wil toch niet zeggen dat ze het zo bedoelt hadden??Op woensdag 15 augustus 2001 21:56 schreef tec het volgende:
Nou nou [DCM] wel allemaal een hele grote bek hoor, en een gigantisch ego als ik dat zo lees, speel het spel gewoon zoals het door gooseman en cliffe bedoeld is en zit verder niet te zeiken. Als het spel je niet bevalt dan ga je toch lekker wat anders spelen.. misschien Halflife DM. Hou vooral in de gaten dat dit nog steeds gewoon een spelletje is al is het voor sommige iets meer (sport),maar dat is geen reden om te gaan zitten vloeken tegen spelers die een lucky hs maken. Das puur pech, live with it.
Mr. T-rex out.
Verwijderd
Toch niet helemaal.. Ik ben het er nl niet mee eens dat headshots altijd mzzl is. Als je slim bent leer je gewoon op het hoofd te mikken. CS is nu eenmaal redelijk realistisch en wat is er nu realistischer dan snel doodgaan als je door een kogel in je hoofd geraakt wordt.. Verder wordt ik helemaal gestoord ervan als mensen, als ik relaxed een potje wil csen op de Strikerz servers, over headshots beginnen te zeuren als ze een paar headshots tegen krijgen...Op donderdag 16 augustus 2001 00:37 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat een eensgezindheid toch onze clan, ik word er gewoon sentimenteel van![]()
Maargoed...
Waar ik het wel 100% met de rest van DCM mee eens ben is het volgende. Wat is er nu beter dan ipv. onder het csen te zeuren en andere mensen te irriteren, juist als je niet aan het csen bent je mening op een forum erover te geven en er een discussie over te starten. Daar zijn forums nu net voor. Dus al die mensen wat zitten te zeiken over een zielig onderwerp etc.
Eend goede aktie deze topic, maar nu ook niet meer zeuren onder het csen, ok?
Groeten,
[DCM]QuaRiuS
Met zeuren is op zich niets mis, maar je kunt het ook overdrijven. Ik speel nog niet zo lang CS, dus ik ben een "n00b", maar ik speel al wel lang genoeg om te zien dat sommige spelers zich soms aanstellen.
Verder vind ik het wel fantastisch omm met jullie te spelen hoor
Verwijderd
Op woensdag 15 augustus 2001 11:18 schreef Kaap het volgende:
Reageer hier dan niet maar in SU ofzo (lees:post niks als je niks te melden hebt)Op woensdag 15 augustus 2001 11:52 schreef Emperor het volgende:
kan dit topic niet op slot?het is gewoon te achterlijk voor woorden......
True, True...Op woensdag 15 augustus 2001 22:40 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik flipte niet hoor, en eend ook niet.
Het is gewoon eends stijl, en die van kock ook
.
geen stijl is ook een stijl.
Later hè?!
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Maar daar ben ik het dus ook niet over eens Q, maar ik denk dat niemand dat vindt hier. Natuurlijk is een headshot niet noodzakelijk mazzel. MAAR door de problemen in de hitbox worden, naar mijn mening, misschien teveel hits als headshots toegewezen, en dat is gewoon erg irritant. Natuurlijk zelfs als de hitboxen gefixt zijn is de geluksfactor niet uit te bannen, maar daar zullen we dan maar mee moeten leven, hoe moeilijk dat soms isOp donderdag 16 augustus 2001 04:10 schreef QuaRiuS het volgende:
[..]
Toch niet helemaal.. Ik ben het er nl niet mee eens dat headshots altijd mzzl is. Als je slim bent leer je gewoon op het hoofd te mikken. CS is nu eenmaal redelijk realistisch en wat is er nu realistischer dan snel doodgaan als je door een kogel in je hoofd geraakt wordt.. Verder wordt ik helemaal gestoord ervan als mensen, als ik relaxed een potje wil csen op de Strikerz servers, over headshots beginnen te zeuren als ze een paar headshots tegen krijgen...
Waar ik het wel 100% met de rest van DCM mee eens ben is het volgende. Wat is er nu beter dan ipv. onder het csen te zeuren en andere mensen te irriteren, juist als je niet aan het csen bent je mening op een forum erover te geven en er een discussie over te starten. Daar zijn forums nu net voor. Dus al die mensen wat zitten te zeiken over een zielig onderwerp etc., die moeten een end opflikkeren en iets anders gaan doen dan forums bekijken.
Eend goede aktie deze topic, maar nu ook niet meer zeuren onder het csen, ok?![]()
Groeten,
[DCM]QuaRiuS
Ennuh, Firefox, dan moet je zelf ook niet mee gaan flamen he?
Zo'n attitude daar ga ik vanOp dinsdag 14 augustus 2001 19:14 schreef Sn@ke het volgende:
[..]
Juist en aan dat soort ventjes als jij hebben nu alle ervaren spelers een hekel...
Knifen van je teammates is superirritant
Ik rust mijn koffer
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Verwijderd
ben ik het mee eens, het U know my style cause I'm not havin'it principe. Maar, CS is voor mij ook een manier om af te reageren. en wanneer ik dan geen mensen vol met lood kan pompen tijdens het spel, reageer ik me af tijdens het dood zijn. Ook zo stom, ik word ook vaak gemold omdat ik sta te pratenOp donderdag 16 augustus 2001 10:32 schreef Firefox het volgende:
[..]
True, True...
geen stijl is ook een stijl.
Later hè?!
amen to thatOp donderdag 16 augustus 2001 17:13 schreef Kocktail het volgende:
[..]
ben ik het mee eens, het U know my style cause I'm not havin'it principe. Maar, CS is voor mij ook een manier om af te reageren. en wanneer ik dan geen mensen vol met lood kan pompen tijdens het spel, reageer ik me af tijdens het dood zijn. Ook zo stom, ik word ook vaak gemold omdat ik sta te pratenBij deze weet iedereen dit van mij, en kan er dus maar vast aan gaan wennen ! Beter een kankeraar dan een lamer, toch
Enne, lester, nog bedankt dat je me een geren.. geroon.. granom... dinges speler vind !
Kogels vliegen random uit het wapen op het moment dat je te lang de trigger inhoud, dit is precies wat noobs doen en daarom heb je een grotere kans dat een noob dus automatisch een lucky hs maakt. Als je hitbox die bij het hoofd kleiner maakt (weet niet wat je in gedachte had hoe klein maar kleiner als de kop zelf zal ie denk ik niet worden) dan is de kans op een lucky shot natuurlijk iets lager maar denk niet dat het veel scheelt, wat beter zou werken is gewoon dus hs damage omlaag schroeven. Maar als je dat doet dan is het niet realistisch meer... En het is nog steeds realistisch dat een beginnende speler op het moment dat ie begint te schieten met de muis rond zwiept een zich geen raad weet, waardoor kogels alle kanten op vliegen en lucky hs's dus mogelijk zijn (of de hitbox nu iets kleiner is of niet). Wat me belangrijker lijkt is te kijken naar het hitbox model zelf zoals het nu is en het een beetje beter te maken waardoor je geen hs kunt maken als iemand achter een trein staat en je alleen op zn tenen schiet. Verder DCM, ik vind het alleen niet nodig om te vloeken in zon topic ook als iemand je n00b noemd terwijl je dat niet bent (eend), je weet immers zelf wel beter. Het was niet mijn bedoeling om heel DCM over 1 kam te scheren, probeer zoiets gewoon volwassen op te lossen ipv je "stijl" te gebruiken en dingen te roepen als:Tja het punt is dus dat we het hier over BUGS in het spel hebben. En je kan me niet wijsmaken dat Cliffe en Gooseman het zo bedoelt hebben! Bill en cornuiten hadden Windows ME ook graag anders gehad, maarja tis nu eenmaal zo, maar dat wil toch niet zeggen dat ze het zo bedoelt hadden??
Naja wat me eigelijk slimmer lijkt is dit probleem gewoon voor te leggen op het clanbase forum, en dan niet het nederlandse maar het internationale cs forum (als dit nog niet gebeurd is tenminste) aangezien je op dit forum met een petitie denk ik niet ver komt, mede door irri mofos zoals ikEn durf me eens van verkeerde interpunctie te beschuldigen want dan ram ik mijn awp zo hard door je anus omhoog dat je opeens een scoop hebt zitten waar je adamsappel zat. Ik heb gezegd. (ps, admins suck !)
Verwijderd
en n00bs gewoon met rust laten
Die vinden het denk ik wel leuk dat ze telkens door een "goede" cs spelers worden uitgescholden omdat ze toevallig zijn hoofd raken
Ennuh, Headshots are part of the GAME
Live with!
Gezeik ook altijd
gewoon spelen en plezier maken het is geen Spel die je speelt voor je leven {of wel sosm het hoeft niet verplicht
greetz eendje
Ennuh, dat gescheld moet je niet TE serieus nemen hoor... je bent toch wel WAT gewend of niet?
PSN
Verwijderd
Post je dit bericht nu in elk topic ?Op vrijdag 17 augustus 2001 00:20 schreef YakuzA het volgende:
hmmm ik zit hier op introductie week van de Universiteit Twente en ben nu ff stoned en dronkendus da war was ff niet haalbaar
Ciao People
Verwijderd
Tis maar waar je trots op bent....Op vrijdag 17 augustus 2001 16:27 schreef DCM-Killereend het volgende:
Yakuza is toch altijd Stoned ? en dronken ? o nee ik ben altijd dronkenmaar sluit het topic maarnu af het was leuk en we weten alle meningen nu wel of niet dan soms
Ciao People
dunno
Normaal is hij ook niet zo hoor, want deze opmerking zou hij echt niet maken als hij helder was:Op vrijdag 17 augustus 2001 19:29 schreef RoVe het volgende:
Ach ja..sommige vinden het stoer als je de hele dag stoned en dronken bent ofzo.. Want anders hoor je er niet bij natuurlijk... duh..
En hij WEET dat ik MAVO heb gedaan...Op vrijdag 17 augustus 2001 00:24 schreef YakuzA het volgende:
[..]
doh hoorde ik daar een opmerking van onder het MAVO niveau ???
( Hier. )
De enige reden waarom ik geen gymnasium had kunnen doen was omdat ik geen reet kan van de talen en aardrijkskunde.
Verwijderd
Duzz
Yak ..dimmen..not funny...
Verwijderd
als dcm zo l33t is waarom hebben ze dan nog minder dan 1000 pts op clanbase?????
Omdat ik er pas net in benOp vrijdag 17 augustus 2001 22:30 schreef Nehnee het volgende:
Neee niet et topic sluiten vind et geinig om te lezen als ik me verveel op me werkdus kunnen we nog wel ff verder flamen kmomt ie..
als dcm zo l33t is waarom hebben ze dan nog minder dan 1000 pts op clanbase?????
We zijn een nog relatief jonge clan, en onze tactics zijn nog niet echt goed te noemen, maar daar werken we aanOp vrijdag 17 augustus 2001 22:30 schreef Nehnee het volgende:
Neee niet et topic sluiten vind et geinig om te lezen als ik me verveel op me werkdus kunnen we nog wel ff verder flamen kmomt ie..
Verwijderd
(hey.. positief van ome voodoo ... zo.. blji mensen?
Echt was een kutopmerking
PSN
Verwijderd
Kan deze topic niet dicht??
Ik hoef niet te weten dat die DCM'ers zichzelf zo goed vinden......, want ik kan zo ook wel een topic beginnen
Oh ja, I rest my case
Ik rust mijn zaak
Damian has spoken....
ik wilde alleen de hitbox kleiner {gefixt nou dat word in 1.3 gedaan dus ik ben happy dus daarom mag dit topic dicht van mij {jij nu snappen maybe?]
greetz eendje
Verwijderd
Hey... gewoon omdat jij het niet kan betekent niet dat het een hoerenspel is!Op zaterdag 18 augustus 2001 13:54 schreef Emperor het volgende:
sluit dit topic maar.......cs is gewoon een hoerenspel en de hitbox zuigt.![]()
![]()
![]()
En de hitbox is gefixed dus geef andere argumenten waarom het zuigt dan he he .
greetz eendje
Verwijderd
omdat ik het niet kan.....woehahaha ik heb gespeeld vanaf beta 6 tot 1.0 en toen werd het echt te erg met al die n00b cheaters.cs op zich is misschien geen hoerenspel......maar de community is gewoon helemaal verneukt.i rest my case....Op zaterdag 18 augustus 2001 13:55 schreef Paestero het volgende:
[..]
Hey... gewoon omdat jij het niet kan betekent niet dat het een hoerenspel is!
flames wordt niemand beter van
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic is gesloten.
![]()