Tja het punt is dus dat we het hier over BUGS in het spel hebben. En je kan me niet wijsmaken dat Cliffe en Gooseman het zo bedoelt hebben! Bill en cornuiten hadden Windows ME ook graag anders gehad, maarja tis nu eenmaal zo, maar dat wil toch niet zeggen dat ze het zo bedoelt hadden??
Kogels vliegen random uit het wapen op het moment dat je te lang de trigger inhoud, dit is precies wat noobs doen en daarom heb je een grotere kans dat een noob dus automatisch een lucky hs maakt. Als je hitbox die bij het hoofd kleiner maakt (weet niet wat je in gedachte had hoe klein maar kleiner als de kop zelf zal ie denk ik niet worden) dan is de kans op een lucky shot natuurlijk iets lager maar denk niet dat het veel scheelt, wat beter zou werken is gewoon dus hs damage omlaag schroeven. Maar als je dat doet dan is het niet realistisch meer... En het is nog steeds realistisch dat een beginnende speler op het moment dat ie begint te schieten met de muis rond zwiept een zich geen raad weet, waardoor kogels alle kanten op vliegen en lucky hs's dus mogelijk zijn (of de hitbox nu iets kleiner is of niet). Wat me belangrijker lijkt is te kijken naar het hitbox model zelf zoals het nu is en het een beetje beter te maken waardoor je geen hs kunt maken als iemand achter een trein staat en je alleen op zn tenen schiet. Verder DCM, ik vind het alleen niet nodig om te vloeken in zon topic ook als iemand je n00b noemd terwijl je dat niet bent (eend), je weet immers zelf wel beter. Het was niet mijn bedoeling om heel DCM over 1 kam te scheren, probeer zoiets gewoon volwassen op te lossen ipv je "stijl" te gebruiken en dingen te roepen als:
En durf me eens van verkeerde interpunctie te beschuldigen want dan ram ik mijn awp zo hard door je anus omhoog dat je opeens een scoop hebt zitten waar je adamsappel zat. Ik heb gezegd. (ps, admins suck !)
Naja wat me eigelijk slimmer lijkt is dit probleem gewoon voor te leggen op het clanbase forum, en dan niet het nederlandse maar het internationale cs forum (als dit nog niet gebeurd is tenminste) aangezien je op dit forum met een petitie denk ik niet ver komt, mede door irri mofos zoals ik