Toon posts:

CS Petetie tegen Headdies

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 295 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok people sommige spelers van CS zijn dat headdies gebeuren zo zat dat we een petetie openen tegen headdies.
Wij willen dat de hitbox lager word of dat hele headdies gezeik eruit.
zet hier je handtekening of jawoord or whatever als je er mee eens bent!
PLZ alleen seruize people PLZ

Greetz Eendje

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
:?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Ik moet serieus zeggen dat je hier dus echt niks mee opschiet :7

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-11 14:39

Sick Nick

Drop the top!

Het heeft misschien niet zoveel nut dit, maar om nou te spelen en 4 keer achter elkaar dood gaan door een mazzelheadie, dat verkloot de gameplay best wel :(
Dan ben je eerst lekker bezig in het begin. Na 3 rondes op 12-0 ofzo en dan ga je ineens onderuit door die K*T headies :(
Dus:

Ja, ik teken de petitie voor het verkleinen van de hitbox.

Verwijderd

Ja

headdies zuigen :(

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
tip : zorg dat jew geen headie krijgt

waarom IGN headies verbieden ??

ben je zo slecht dan ??

en geluk moet je altijd hebben :P

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Op dinsdag 14 augustus 2001 03:28 schreef BladePHQ het volgende:
tip : zorg dat jew geen headie krijgt

waarom IGN headies verbieden ??

ben je zo slecht dan ??

en geluk moet je altijd hebben :P
Verbieden niet, maar de hitbox verkleinen. En hoe moet ik ervoor zorgen dat ik geen headie krijg :? Ik wil niet zeggen dat ik slecht ben, kom maar een keertje spelen. Dan zal je zien hoe 'slecht' ik ben.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 14 augustus 2001 04:03 schreef DCM-Killereend het volgende:
Slecht veeg de vloer met jouw aan (denk ik) speel al lang CS hoor maarja tegenwoordig is 90 % headdie van alle kills ik speel al 1 jaar nu niet gericht op headdies om te bewijzen dat je zonder ook goed kan zijn >:)
Maarja dit lijste gaat door naar CS makers dus
(proberen dan tenmisten)

cia people

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Check de stats op strikerz maar, [-=E.H=-]Sick Nick
Sta nu 29ste maar heb 2 dagen niet gespeeld en daardoor van 19 afgezakt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik 43 de na 2 weken niet spelen weer in de top 50 gekomen stond veel lager dus mijn kills zijn maar maybe 10% headdie das al veel dan

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

onzin... het hele damage model van cs draait erom dan bepaalde delen van het lichaam meer pijn hebben dan andere.. als je iemand in z'n tenen schiet duur het eeuwen voordat ie dood is... en een headie is instant death. thoort bij cs en het is vaak nog fucking lastig om constant headies te maken.. so stop whining and start training!

blup

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:14
Jullie zouden eens UT Instagib moeten spelen, dan zouden jullie echt helemaal gek worden van het one shot one kill principe van instagib

een petitie tegen headies is natuurlijk onzin, en zal ook nooit doorgang vinden bij de makers van CounterStrike.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Op dinsdag 14 augustus 2001 04:09 schreef DCM-Killereend het volgende:
Ik 43 de na 2 weken niet spelen weer in de top 50 gekomen stond veel lager dus mijn kills zijn maar maybe 10% headdie das al veel dan
dit is echt de meest onleesbare zinsopbouw die ik ooit gezien heb, leer eens een normale zin te formuleren zeg

en ach headies, tis kut maar wel lekker als je ze zelf schiet

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 07:56
Tja eend, wat zal ik eens zeggen? Kheb het idee dat dit van Kocktail afkomt? ;)

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

KillerEend is idd goed, maar waarom in godsnaam verkleinen vd hitbox?!
Jij maakt zelf toch ook headies?! En zoveel luckies krijg je in een ronde niet. Dat is ook heel moeilijk te beoordelen.
Dus wat dat betreft, nee sorry, maar ik stem tegen...

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

tegen, ik stem voor meer hitzones, zo rond de 30 hitzones per body ofzo :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
ik stem ook voor meer hitzones en een kleinere heady hitbox

verder wil ik:
• dat de flashbangs langer werken :z
• dat HE granates agressiefer worden >:)
• dat HE granates niet meer door muren kunnen (onploffen) :(
• dat je harder kan lopen als je TOTALE uitrusing lichter is, ipv alleen het wapen dat je draagt.. |:(
• dat er aparte models komen met kevler vest en zonder :7
• dat er aparte models komen met helm en zonder :7
• dat de hostages is een keer normaal gaan doen (u know what) ;)
• dat je iets eerder dood bent (en dus iets beter op moet passen) 8-)
• dat campen makkelijker wordt :z
• dat ALLE cheats eruit gehaald worden :(
• dat ik het beste wordt! :+

Zo!

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Triiiiiiiiiiiing!!!! BasieP, wakker worden, je moet naar je werk!!!!

• BasieP
damn eikel het was zo'n mooie droom... :'(
't zal helaas geen werkelijkheid worden

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

ze moeten gewoon hitboxes fixen en de guns minder scheef maken dan krijg je ook minder mazzelheadies, en de hitzones van soldiers of fortune ofzo :)

hallo

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op dinsdag 14 augustus 2001 07:30 schreef Werkeend het volgende:
onzin... het hele damage model van cs draait erom dan bepaalde delen van het lichaam meer pijn hebben dan andere.. als je iemand in z'n tenen schiet duur het eeuwen voordat ie dood is... en een headie is instant death. thoort bij cs en het is vaak nog fucking lastig om constant headies te maken.. so stop whining and start training!

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-11 22:05

Rexomnium

Vincam aut moriar

Petitie tegen headdies.

Pfgmhahaha sorry hoor. Dat is gewoon een onderdeel van het spel. Wat is nou mooier dan een om een hoekje te springen met je DE en meteen, BLAM, een headshot. Zodat het mannetje meteen een metertje naar achter valt met een flinke pixelstraal(bloed :? ) uit zijn hoofdje.

Hmmmm....als we zo gaan beginnen. Waar kan ik een petitie tekenen tegen het gebruik van wapens in CS. Ik vind ze veel te gewelddadig >:)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

headdies zuigen :D

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

JA die headies zijn gewoon K*T lekker hoge score 36-0 ofzo en dan komen er een paar aan die mooi gaan cheaten nou leuk HOOR! zelfde met die headie's... ze verklote je hele score :(

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

he flyracer dan moet je een petitie starten tegen cheaten! niet tegen headies....

volgens mij is dat hier ook de ondertoon... headies zijn kut omdat het door cheaten vaker gebeurt dan normaal mogelijk is.

maar aangezien je cheaters niet zo makkelijk uit cs weert gaan ze maar 1 van de beste dingen uit cs er uit jassen.. nl het kwle damagemodel...

blup

• Kettrick
  • Laatst online: 06:13

Kettrick

Rantmeister!

Headies zijn cool :)

ik zie het probleem van die headies niet zo...

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Ijsblokjes ook!! ;)
je kunt toch via je console snel genoeg zien of iemand cheat?! Je ziet vaak aan zijn bewegingen en zijn manier van bewegen binnen de map dat het een newbie is. Als hij/zij dan constant killed met headshots weet je hoe laat het is en kun je evt een ban aanvragen.

Ps : wel zeker van je zaak zijn natuurlijk...

Verwijderd

Ik bak nix van cs en ik heb headdies zat, gewoon lucky shot's.
en mij boeit het echt niet of je me gewoon neer knalt of een headdie maakt :)

• Damian
  • Laatst online: 11-11 10:32

Damian

Insane Obtrusion

Jah man, hedsjots zijn kewl, en het zijn meestal mazzel schoten, maar het zal waarschijnlijk ook komen door de brakke netcode die cs nog steeds een beetje heeft, dit zorgt wel voor meer bugs in CS.

Hedsjot blijft kewl, en het zal kewl blijven, ook al heb je inderdaad soms cheates die alleen maar hedsjots hebben, maar daar kan je nu eenmaal nog ff niets aan doen, alleen hopen dat het met nieuwere releases niet meer mogelijk is.

Verder: NEE ik ga niet tekenen voor dit gezeik, ga trainen, en word beter, dat je ook hedsjots kunt maken :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Vlgs mij heb je nog nooit tegen KillerEend of überhaupt tegen [DCM] gespeeld?! Die gasten hebben écht geen training nodig hoor!!! Vind het wel vreemd dat deze vraag van een van ze komt. Ik denk dat als je genoeg skilz bezit je je een stuk minder druk hoeft te maken om headies toch?!

Verwijderd

Hmz... als ik het goed begrijp zijn de mensen die tegen headies zijn, ertegen omdat de cheaters aimbots hebben die op headies mikken. Ehm... En wat als de headfactor dan verkleind zou worden, denk je dan dat die bot niet efficient genoeg is om alsnog een headie te plaatsen??? Weet aub waarover je praat voordat je iets nutteloos gaat posten...

En als je van die cheaters afwilt, ga dan eens spelen op Strikerz... Daar spelen bijna geen cheaters (enkele keer wel natuurlijk), en de headies die daar gemaakt worden zijn dan ook helemaal eerlijk! Zondagavond nog, 3 headies achter elkaar hihi... Puur geluk natuurlijk!

Verwijderd

de hitbox is gewoon veel te scheef.als je op een bep. manier tegen de muur gaat staan ben je ook gedeeltelijk onkwetsbaar!hoerenspel.....

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

dan sta je wel vrolijk stil... tjah het kan handig zijn... maar ik zie er de vreselijke bug niet van in hoor.. als jij de hele tijd stil wil staan :)

blup

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:08
De hitboxes van CS kloppen al tijden niet, zat laatst nog op een site waar ze alle hitbox bugs hebben laten zien (dmv van testmaps die je zelf ook kan downloaden, DIVX filmpjes en screenies).

als ik thuis ben zal ik wel ff de link naar die site posten.

oja, btw, ik speel CS sinds het 2 uur te downen was (beta 1.0) en al sinds die tijd richt iedereen al op het hoofd (iedereen deed het zelfs in HLDM omdat het 3x damage was). Het valt nu gewoon op omdat ze die messages eringezet hebben zodat je kan zien wanneer iemand een headshot maakt.

Verwijderd

Op dinsdag 14 augustus 2001 04:09 schreef DCM-Killereend het volgende:
Erm.. je speelt cs nog niet zo lang? |:(
Je hebt vast wel al eens gemerkt dat iemand sneller doodgaat als je op z'n hoofd schiet? Goedzo.

Begrijp gewoon dat er spelers zijn die gewoon op je hoofd mikken. Die "mazzelheadies" waar jij het over hebt kan ook gewoon skill zijn.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Op dinsdag 14 augustus 2001 14:36 schreef RaDKiLL het volgende:
Vlgs mij heb je nog nooit tegen KillerEend of überhaupt tegen [DCM] gespeeld?! Die gasten hebben écht geen training nodig hoor!!!
*D

Ik ben het gedeeltelijk met eendje eens, de hitboxen mogen wel wat kleiner van mij hoor...

Steam

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

ze moeten de hitboxes fixen niks kleiner of groter

hallo

• Ramon
jullie moeten gewoon met z'n allen UT gaan spelen. :)

dan hoor je tenminste vet cool 'HEADSHOT' als je een headshot maakt. Die andere dingen die die zegt zijn ook cool... vooral monsterkill :)

• Kettrick
  • Laatst online: 06:13

Kettrick

Rantmeister!

Op dinsdag 14 augustus 2001 15:08 schreef Tampie2000 het volgende:

dan hoor je tenminste vet cool 'HEADSHOT' als je een headshot maakt
Nee, daar wordt het lekker realistisch van :P

mening : UT sux ass :)

• Ramon
Op dinsdag 14 augustus 2001 15:12 schreef RoeLz het volgende:
Nee, daar wordt het lekker realistisch van :P
waarom zou je realisme willen dan?
Ik neem toch aan dat je in het echt ook liever niet in het leger zit om dan overhoop geschoten te worden?

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:51
een headie is gewoon realistisch.

als jij in het echt door je kop geschoten wordt ben je 9 van de 10 keer gelijk dood.

in CS zullen veel spelers op de hoofden mikken omdat die dodelijker zijn en dus is de kans op een headie groot jah.

tja als iemand 6 headies achter elkaar maakt is het pure luck.

iedereen wijst gelijk met een beschuldigend vingertje van dat je cheat maar dat ligt niet aan de hitbox maar de lui die cheaten.

als je op punkbuster servers speelt weet je 99% zeker dat er geen cheaters zijn en die headies, jah gewoon kwestie van mikken.

je gaat toch niet op iemand zijn voet richten zoals eerder al gemeldt.

ik mik op korte/middellange afstand ook op de hoofden en behaal ook aardig wat headies maar das toch logisch???

• KALN
  • Laatst online: 29-05 08:18
enige wat ik hier kan zeggen in deze thread is: LOL :D

bahaha sorry maar headies uit cs? wordt wel minder realistisch dan :P irl kan je tog ook hs geven :)
Hitboxes moeten ze fixen, wapens iets verbeteren das genoeg. en misschien de muren op sommige plekken dikker maken :)

Verwijderd

Op dinsdag 14 augustus 2001 04:07 schreef Sick_Nick het volgende:
Check de stats op strikerz maar, [-=E.H=-]Sick Nick
Sta nu 29ste maar heb 2 dagen niet gespeeld en daardoor van 19 afgezakt.
offtopic:
Ik zeg wel nix... Alsik nu niet meer speel blijf ik gewoon 1ste op strikerz staan... En eens in de zoveel tijd ingehaald worden maar die zakken toch weer... :P
Maar ik blijf gewoon door spelen, dus ik zak vaak genoeg met punten (schoot laatst ff m'n deagle ff leeg bij assault... en ik raakte een hossie fataal DOOR DE MUUR!! :? |:( ).. :)

En ik zeg, headdies = part of the game, en daar ga ik nix tegen doen.. Just learn to live with it.

• Killah_Priest
  • Laatst online: 06:08
http://www.summerblue.net/games/counterstrike

hier kan je wat meer vinden over de hitboxes in CS (en de bugs). ik vind zelf dat headdies er niet uit moeten, maar dat ze gefixt moeten worden.

Verwijderd

Op dinsdag 14 augustus 2001 15:42 schreef Killah_Priest het volgende:
http://www.summerblue.net/games/counterstrike

hier kan je wat meer vinden over de hitboxes in CS (en de bugs). ik vind zelf dat headdies er niet uit moeten, maar dat ze gefixt moeten worden.
Kijk onder het kopje genaamd: 'Top Secret'

Verwijderd

wat n gezeik,

Ik ben VOOR headies, dit is realistisch, ik zou er zelfs misschien voor zijn om sommige schoten recht door de borstkas fataal te maken

ik ben wel TEGEN cheaten

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 11:31
Mensen zeiken te veel!
Zit je te snipen, ben je een camper, "AWP is voor mietjes", "jaja, weer een headshot, vuile cheater!"
Als je niet tegen je velies kan, moet je geen spelletjes spelen!

• BasieP
Op dinsdag 14 augustus 2001 15:48 schreef FallenAngel666 het volgende:
Mensen zeiken te veel!
Zit je te snipen, ben je een camper, "AWP is voor mietjes", "jaja, weer een headshot, vuile cheater!"
Als je niet tegen je velies kan, moet je geen spelletjes spelen!
true
er is altijd wel wat te zeuren ja

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Op Strikerz is het inmiddels wel "ons kent ons" denk ik (doe het spelletje ook nog niet zo lang. Er worden ook veel grappen onderling gemaakt over camping etc. Ik denk dat je een hoop "gezeur" met een korreltje zout moet nemen. In al die keren dat ik per ongeluk een headie maakte (en die zullen er gerust wel zijn denk ik)of iemand blockde/TK'e ben ik nog nooit afgezeken. Als je zelf ook maar normaal doet en niet begint te blaten als iemand per ongeluk een granaatje verkeerd gooit (ookal is het irri).

• Ramon
Op dinsdag 14 augustus 2001 15:48 schreef FallenAngel666 het volgende:
Mensen zeiken te veel!
gewoon UT spelen :P :P :P

zitten tenminste niet zoveel zeikerds als in CS als ik het zo hoor :)

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Mischien komt dat omdat je respawned als je bent gekilled?!
Bij CS wordt het een bezoekje w8kamer.

• UnderFlow
  • Laatst online: 15-01-2024
In principe is er niks mis met headshots. Maar op de manier waarop er nu headshots worden gescoord is het 90% geluk en 10% skill. En dat geluk zit en in die slechte hitboxen. Als je ziet hoe verneukt alles is als je alleen maar bukt voor een muur... en al helemaal in een hoek. Dat terzijde hoeven voor mij de headshots niet weg, ik vind het ook altijd zeer prettig als ik een headies scoor na vol op het gezicht van de persoon te mikken, maar er moet wat aan gedaan worden om de "lucky headies" in te dammen. Ik ben in ieder geval benieuwd naar de volgende release en hoe het dan zit met de hotboxen. O ja voor ik het vergeet het enige wat echt weg moet, zijn 1 shot headshots terwijl je armor en helmet hebt plus 100hp. Het komt bij mij best vaak voor dat iemand op een afstandje op me schiet en meteen bij de eerste kogel paf dood. Dat is echt heel irritant, zelf met een aw/m ben je niet in een keer dood.

Ps: Dat instagib gebeuren vind ik dus ook helemaal niks.

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Hmmmm....als we zo gaan beginnen. Waar kan ik een petitie tekenen tegen het gebruik van wapens in CS. Ik vind ze veel te gewelddadig >:)
L0L

Verwijderd

Op dinsdag 14 augustus 2001 16:25 schreef Dannizman het volgende:
In principe is er niks mis met headshots. Maar op de manier waarop er nu headshots worden gescoord is het 90% geluk en 10% skill.
Dude je speelt echt teveel op strikerz hoor..
Kijk maar eens naar clanbase demo's etc of volg eens wat echte pro spelers die gasten richten echt op het hoofd. Niet zo gek ook, je hebt er skill voor nodig maar je vijnad ligt zo neer. Daar komt echt weinig geluk bij kijken hoor

• KALN
Op dinsdag 14 augustus 2001 16:25 schreef Dannizman het volgende:
O ja voor ik het vergeet het enige wat echt weg moet, zijn 1 shot headshots terwijl je armor en helmet hebt plus 100hp. Het komt bij mij best vaak voor dat iemand op een afstandje op me schiet en meteen bij de eerste kogel paf dood. Dat is echt heel irritant, zelf met een aw/m ben je niet in een keer dood.
Het kan maar dan is het skill of luck iig het kan :P. En kogel tegen je kop van een aw/m is wel dodelijk lijkt me vrij logisch als je irl ziet hoeveel kracht er achter de gun zit.

TIP: laat je kop minder zien :P

Verwijderd

ROFL

Is dat een grap :? :D

• Ramon
Op dinsdag 14 augustus 2001 17:10 schreef Paestero het volgende:
ROFL

Is dat een grap :? :D
tip: niet lachen als je iets niet grappig vindt :D

Verwijderd

Topicstarter
EEUUH People jullie snappen het idee niet helemaal Ik vind headdies niet erg Maar als je 's avonds effe speelt op Striker >:) en je kijkt effe naar deaths in console per potj is het minstens 80 a 90 % headdie van alle kills. Ze hoeven er niet uit maar ie hitBox mag wel wat kleiner Vind ik zelf :+.
En dat ik moet trainen heb ik niet nodig speel al CS van rond de Beta 2 en ik kan bets veel gemikt headdies maken maar ik maak ze nooit omdat ik er tegen ben speel altijd op body niet op head Om te Bewijzen dat je zonder headdies ook goed kan zijn, En als ik er een maak zeg ik bijna altijd sorry!!!!!
Maar kom eens langs op strikerz dan zal ik jullie graag vermozzelen >:)

Greetz eendje uit En p.S. Thanks Radkill voor de back-upp :)

• BasieP
ff een nieuwtje!!!
(al niet zo nieuw meer, maar ik denk dat jullie het zo te horen nog niet weten)
[ 1.3 Status Update] [ Thursday, August 9, 2001 ]
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Work continues on CS 1.3. Not much to report other than the fact that it is taking a bit longer than originally anticipated. Hitbox issues are proving to take a good deal of time to fix, but that should be wrapped up here soon.

Some really excellent 1.3 maps have been selected, with more being tested all the time. Keep hitting this page for one off map testing sessions for the public.

Don't forget about Rizzuh and Co's CS Crossfire, which has some new preference options as well as your fill of controversial issues. Read, write, rant, as they say.
[ cliffe ]

Verwijderd

Dus jullie trainen helemaal niet :?
Hmmm that explains ALOT :P

Verwijderd

Topicstarter
HEHEHE DC maar ik kom je wel halen met me mp5'je hoorbdan gaat je AK weer liggen zonder kogels te gebruiken >:) ehehhehehe

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-11 21:54

reapher

Z POWER

Het gaat niet zo zeer om de hitboxes. Maar wat een stel patsers hier zeg.

En maar opscheppen dat ze zo goed zijn enz. Als dat eens zou veranderen.

Bijv mensen die na iedere header moeten zeg dat ze o zo goed zijn. Je ok we saw it, your good. But do you have to tell us 20 times in a match?

Click hier niet

Verwijderd

[b]En dat ik moet trainen heb ik niet nodig speel al CS van rond de Beta 2 en ik kan bets veel gemikt headdies maken maar ik maak ze nooit omdat ik er tegen ben speel altijd op body niet op head Om te Bewijzen dat je zonder headdies ook goed kan zijn, En als ik er een maak zeg ik bijna altijd sorry!!!!!
Maar kom eens langs op strikerz dan zal ik jullie graag vermozzelen >:)

Greetz eendje uit En p.S. Thanks Radkill voor de back-upp :)
Je snapt het spel niet. Neem je als je quake speelt ook liever de machinegun omdat je ze met de railgun in 1 schot dood hebt?

• BasieP
Op dinsdag 14 augustus 2001 17:55 schreef Paestero het volgende:
Dus jullie trainen helemaal niet :?
Hmmm that explains ALOT :P
thanx...
maar ik wel hoor
en ZO slecht ben ik ook niet
(het komt ALLEMAAL door Rendo dat ik niet op 1 sta!! ;) )

maar check me maar een keertje op een lan ofzo:
[topic=204766]
^^^

Verwijderd

Op dinsdag 14 augustus 2001 18:49 schreef reapher het volgende:
Het gaat niet zo zeer om de hitboxes. Maar wat een stel patsers hier zeg.

En maar opscheppen dat ze zo goed zijn enz. Als dat eens zou veranderen.

Bijv mensen die na iedere header moeten zeg dat ze o zo goed zijn. Je ok we saw it, your good. But do you have to tell us 20 times in a match?
Okaaaaay dan... Ik zie mezelf niet 20x opscheppen met cs... Integendeel. :)

Verwijderd

Op dinsdag 14 augustus 2001 18:51 schreef basiep het volgende:

[..]

thanx...
maar ik wel hoor
en ZO slecht ben ik ook niet
(het komt ALLEMAAL door Rendo dat ik niet op 1 sta!! ;) )

maar check me maar een keertje op een lan ofzo:
[topic=204766]
^^^
Was voor DCM'ers bedoeld :)
(of zit jij daar ook bij? :) )

Verwijderd

Laten we realistisch zijn en een petitie tegen newbies beginnen

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik speel het spel nu al een paar maanden en mag nu wel zeggen dat ik het aardig kan.
Maar het valt mij de laatste tijd op dat er veel servers zijn waar je heel snel verrotgeschoten word.
Of dat je voor iemand staat, je wapen leeg schiet en dat die gene voor je jouw doodleuk afmaakt. :?
Nu speel ik alleen maar op servers waar je Punkbuster moet gebruiken en heb ik er ineens geen last van.

Soms kom je in een spel waar iedereen goed speelt maar dat er één of twee spelers zijn die het voor elkaar krijgen om 35 frags te halen en maar 2x dood te gaan.

Niets mis mee als ze dan ook goed zijn..... maar dat zijn ze dan niet eens... :(

Maar de meest irritante mensen zijn tochwel de personen (uit jouw team) die hun mes trekken om sneller te rennen, ook meteen beginnen te steken... Als ze achter je lopen...... :r

Zo dat ben ik weer kwijt, voor de rest gaat het wel goed met mij. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Maar de meest irritante mensen zijn tochwel de personen (uit jouw team) die hun mes trekken om sneller te rennen, ook meteen beginnen te steken... Als ze achter je lopen......
Juist en aan dat soort ventjes als jij hebben nu alle ervaren spelers een hekel...
Wij moeten zsm bij de NMY zijn en als jij dan in de weg gaat lopen met je AWP of PARA schiet dat niet op. Opzouten of met je mes rennen...

Verwijderd

Zal ik je in het echt is een keer in je kop knallen >:)

Wedden dat je dan niet meer door kan lopen ,dus als je dat verandert verneuk je de hele gameplay rn word het een soort Quake ,fake dus

• JeroenNietDoen
Op dinsdag 14 augustus 2001 19:14 schreef Sn@ke het volgende:

[..]

Juist en aan dat soort ventjes als jij hebben nu alle ervaren spelers een hekel...
Wij moeten zsm bij de NMY zijn en als jij dan in de weg gaat lopen met je AWP of PARA schiet dat niet op. Opzouten of met je mes rennen...
gelijk heb je maar er zijn ook weer van die n00bs die dat doorhebben, met mes achter jou aanrennen en ook gaan steken zodat je weer langzamer wordt terwijl je toch al met mes loopt.

beter beginnen we een petitie tegen newbies jah of zelfs nog beter, laten we een school opstarten hahahah vragen we aan O8S, SoD en Shoarma of ze wat lui willen afstaan om les te geven.

• BasieP
Op dinsdag 14 augustus 2001 19:00 schreef Paestero het volgende:

[..]

Was voor DCM'ers bedoeld :)
(of zit jij daar ook bij? :) )
nee Backup-Team
sorry
Op dinsdag 14 augustus 2001 19:07 schreef Sn@ke het volgende:
Laten we realistisch zijn en een petitie tegen newbies beginnen
hehe
kewl id
>:)

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op dinsdag 14 augustus 2001 19:14 schreef Sn@ke het volgende:

[..]

Hallo, ik trek ook een mes om sneller te rennen maar er zijn mensen die het nodig vinden om tijdens het lopen te steken en zo.
Je gaat tijdens het lopen toch ook niet schieten?
Dat bedoelde ik dus met mijn eerder geplaatste opmerking.
Een in-de-weg-loper ben ik dus echt niet en zal mij er niet snel aan storen als iemand dat wel doet.
Trouwens, maps als Oilrig bijvoorbeeld, zijn meer gebaseerd om te sniperen.
Dan ga je ook niet hunten alsof je UT speeld.
Dan loop je maar om iemand heen ipv te steken of te schieten.
Voor n00bs is het al frustrerend genoeg om snel te worden neergeschoten en dan moeten er nog mensen zoals jij rondlopen. (begrijp mij alstublieft niet verkeerd)

Iedereen is een newbie geweest, zorg er dan wel voor dat iemand die nieuw is lekker kan meespelen door te helpen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• KALN
Op dinsdag 14 augustus 2001 19:41 schreef Kaap het volgende:

[..]

gelijk heb je maar er zijn ook weer van die n00bs die dat doorhebben, met mes achter jou aanrennen en ook gaan steken zodat je weer langzamer wordt terwijl je toch al met mes loopt.

beter beginnen we een petitie tegen newbies jah of zelfs nog beter, laten we een school opstarten hahahah vragen we aan O8S, SoD en Shoarma of ze wat lui willen afstaan om les te geven.
ik ken deze persoon niet :z :P

• ap0stah
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
typisch zon n00b die dit topic opent

leer mikken zou ik zeggen

iRacing Profiel

• stin
  • Niet online
jong ben je door1 ofzo

als je niet kunt CS en geen headdies maken dan moet je niet CS

ik bedoel je kunt je toch leren hoe je headdies kunt maken.. ik heb het ook moeten leren en nu maak ik heel vaak headdies..
dus je moet niet dom gaan zitten doen dat ze dat eruit moeten halen....

ga anders gewoon wat patience ofzo spelen

mzzl

de witte [MoD]whiteline alias >X<de witte[T]

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Ik ben uniek!!! Ik ben de enige die als newbie begon en niet meteen een K-D ratio van 10-1 had. Ik mag mezelf uniek (=enig in zijn soort) achten!!!!!!!
En jongens van Strikerz, het heeft geen zin meer hier op in te gaan. Zelfs als je in het individuele klassement van Strikerz op nr1 staat (Reef) wordt je nog uitgemaakt voor sukkel, ga trainen en wetet ik het allemaal meer... :Z :Z :Z

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

jaja lekker uniek allemaal :P

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-11 22:44

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Lucky Headies zuigen
Goed-Geschoten-Headies rulen

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Headies maken IMHO het spel juist wel leuk; juist die onberekenbare factor voegt iets extra's toe

Oh ja en Eend hier volgt een heeeeel moeilijk woord: interpunctie :P
Op dinsdag 14 augustus 2001 21:31 schreef ap0stah het volgende:
edit:
ff wat rechtzetten, las het te laat:

Eend is geen n00b

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• pica
  • Laatst online: 10-11 16:07
Op dinsdag 14 augustus 2001 21:31 schreef ap0stah het volgende:

leer mikken zou ik zeggen
Whahahahaha! Eend, dit klinkt als een uitdaging.

I bet on eend >:) .
In DCM zitten geen n00bs. We zijn zeker niet de besten, maar we zijn geen n00bs. Zeker eend niet.

En bij GoT is het nog erger:

Gebruikersnaam: ap0stah
Aantal posts: 5
Gem. aantal posts/dag: 1

Gebruikersnaam: DCM-Killereend
Aantal posts: 27

Tis niet veel, maar hij is minder n00b als jij! >:)

(BTW, eend, je mag idd wel eens wat aan je spelling enzo doen ;) )

DAAR!

Steam

Verwijderd

ik stem tegen!

Verwijderd

hhmmja, DCM was wel een leuke clan om tegen te spelen >:) maar UTM roelde harder ;)
headshots moeten er wel in blijven vind ik ... al krijg je soms wel gezeik erdoor: als je dus echt goed bent en gewoon die headshots kunt maken net als gewone kills ben je binnen 10 minuten bestempeld als cheater ... en dat is nog wel vele malen irritanter dan wat dan ook in het hele spel (ok, misschien op van een dak af sodemieteren en dood gaan na :P )
het hele cheat gebeuren is zo jammer in CS ... das ook1 van de redenen dat ik het minder speel dan vroeger. in CS 6.5 waren er nog bijna geen cheats en was het gewoon cool omdat het nog niet zo'n geweldig bekend spel was maar ik denk dat de cheaters pas echt zijn opgerukt toen CS in de schappen kwam te liggen en echt een grote naam kreeg :'(

Verwijderd

Op dinsdag 14 augustus 2001 02:46 schreef DCM-Killereend het volgende:
Ok people sommige spelers van CS zijn dat headdies gebeuren zo zat dat we een petetie openen tegen headdies.
Wij willen dat de hitbox lager word of dat hele headdies gezeik eruit.
zet hier je handtekening of jawoord or whatever als je er mee eens bent!
PLZ alleen seruize people PLZ

Greetz Eendje
crosspost, en al dat overdreven gedoe van 90% van de kills zijn headies, het is maar rond de 30%. :Z

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

edit:
ff wat rechtzetten, las het te laat:
Eend is geen n00b
[edit] ff wat rechtzetten... bij deze is killer eend geclasifiseerd als cs zeikerd

hallo

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Eend rulez al schiijf ik dit terwijl ik heleamaal lam ben onder de intro van de UT Twente :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

... eend .. zeur niet :P

Nee ff serieus, headshots zijn gewoon part of the game, jij wilde zeggen dat als jij een kogel in je smoelwerk krijgt je wel gewoon verder loopt? Nee dus...

Headshots proberen te maken en kunnen maken is een mix van luck en skillz..

Met een ak maak ik van afstand, als ik raak, eigenlijk alleen maar headdys. Heb neit voor niets tijden lopen oefenen om beetje ak skills te leren... Aimen is the word...
En idd , soms is het gewoon extreem nep, met een ak sprayen geeft bijna altijd wel een headdy.. geweldige gun >:)

Eendje ... maareh ... ja ga maar gewoon podbotjes knifen ofzow :P

(bovenstaande was ff een ctrl c ctrl v'tje van m'n reply op het striker forumm.. (eh.. crossposter :P >:) ))

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ej, gaat dit topic nog ergens over (on -topic ensow :P ;).)

Verwijderd

Op woensdag 15 augustus 2001 01:23 schreef YakuzA het volgende:
Eend rulez al schiijf ik dit terwijl ik heleamaal lam ben onder de intro van de UT Twente :P
Voor die eerste uitspraak moet je idd extreem lam zijn :P

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

er was iemand die graag meer bescherming wou als je een help op hebt? nou een awm gaat in het echt op een halve kilometer echt nog wel door dat helmpje van je hoor.

if you can't stand the heat, get out of the citchen

oftewel ga niet cs'sen als je het te moeilijk vind. mijn motto is 'One shot, One kill' als het op snipen aan komt. en dat zou je alleen door skill moeten bereiken, niet door cheaten. als je te zwak bent om het te kunnen verdragen ga dan maar iets anders spelen. maar ga het niet voor de rest verzieken door te cheaten. hitboxes mogen wel watr kleiner zodat en stray bullet niet gelijk hoeft te staan aan de dood (alhoewel dit in het echt ook wel een sporadisch voorkomt)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

hmmmmmmz, zelfs IK als nOOb zijnde :) maak nog wel eens een headie(pure luck :+ )
maar oefenen is een must ;
dusse niet zeuren en meer oefenen!

Verwijderd

Topicstarter
Ok effe voor alle randdebielen en mongolen die het niet meer geestelijk begrepen LET GOED OP :
Maar het is nu net of ik heb het gedaan hallo het idee was er gister op strikerz van een paar mensen om dit topic te openen jullie doen nu net of ik de boosdoener ben ik heb het topic alleen geopend zeg psssst
die headdies is nu eenmaal reallistch dus ik speel wel door met CS Alleen ik vind dat de hitbox kleiner moet andere mensen {niet ik dus voor wie dat niet begreep} Willen headdies er helemaal uit!!!!

En dan ben dus ook een zeikerd Nalin mijn best maar lees eerst dit en geef dan nog eens je mening ok

En leer spelen ik speel al meer dan een jaar met plezier CS,Ikk vind mezelf nou niet bepaald een noobje hoor maar als jij dat vind kom eens langs voor 1 on 1 dan zien we wel wie noob is >:)

En nee voodoo ik knife liever jouw dan zo domme podbotje of enige ander botje >:)

Pica ik weet Het me schrijfkunst sucks big ASS maarja als ik steeds alles moet verbeteren dan post ik PEr week 1 post

Ik hoop dat dit het een en ander verduidelijkt.

P.S. ik had geen zin om te qaoute want ben te moe omdat te doen

Verwijderd

En leer spelen ik speel al meer dan een jaar met plezier CS,Ikk vind mezelf nou niet bepaald een noobje hoor maar als jij dat vind kom eens langs voor 1 on 1 dan zien we wel wie noob is
lolz :)

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Wat overigens wel een aangename optie zou zijn (op de Servers) is een indeling naar Skill. Verschillende Servers alleen toegankelijk met een bepaalde skill. Als je vervolgens teveel skillz hebt voor de één, "promoveer" je naar de volgende...
Tzou leuk zijn, ben je van al het gezeur af!

• JeroenNietDoen
Op dinsdag 14 augustus 2001 23:15 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Whahahahaha! Eend, dit klinkt als een uitdaging.

I bet on eend >:) .
In DCM zitten geen n00bs. We zijn zeker niet de besten, maar we zijn geen n00bs. Zeker eend niet.

En bij GoT is het nog erger:

Gebruikersnaam: ap0stah
Aantal posts: 5

Gebruikersnaam: DCM-Killereend
Aantal posts: 27

Tis niet veel, maar hij is minder n00b als jij! >:)

(BTW, eend, je mag idd wel eens wat aan je spelling enzo doen ;) )

DAAR!
haha en als je gelezen had, er hebben zelfs enkele mensen van O8S gereageerd, oftewel de #3 clan Clanbase CS NL dus die ownen je duckie toch al.

Eend laat met zijn doen blijken dat ie n00b is. ik ben zelf geen super CS speler en verlies zeker wel eens maar ik ga niet zeuren over headies.

• Vos
  • Laatst online: 22:49

Vos

AFCA

nix persoonlijks tegen O8S of SHOARMA, maar die geven toch echt niet de top van NL weer...ikzelf zit in HQ en ga me niet de hemel in prijzen, maar wij wonnen 42-3 van SHOARMA....dus....
O8S nog nooit tegen gespeeld, maar jullie halen (of haalden) erg wisselvallige uitslagen door het soms wel of niet meespelen van SoD spelers ...? (iig vroeger)

en als je ook ff de hybernating lijst checked:
SoD, TRCC, CSA.eu, HQ, BAR
(en TM, TSF, B->E....maar die zijn zo goed als dood d8 ik)

Verwijderd

Waar gaat dit topic over? Ze gaan er echt nix aan doen hoor en verder is dit ook 1 van de domste ideeen die ik ooit gehoord heb.

Verwijderd

kan dit topic niet op slot?het is gewoon te achterlijk voor woorden......

• Fevida
  • Laatst online: 10-11 18:06
Iemand in het hoofd schieten is niet altijd dodelijk. Zie film Snatch (Bullet Tooth Tony) *D

• unfor
  • Laatst online: 05-10 13:17
Op woensdag 15 augustus 2001 01:20 schreef NaLiN het volgende:

[..]

[edit] ff wat rechtzetten... bij deze is killer eend geclasifiseerd als cs zeikerd
Kan niet :) das DCM-Kocktail al! de ultimate zeikerd.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.