Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxhans196
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 09:14
OK, mede tweakers. Ook ik heb mij laten verleiden tot aanschaf van het philips top(b)model, de oled935. Jammer genoeg niet eerder op het tweakers forum gekeken, terwijl ik hier toch al lang genoeg rond waggel.
Al binnen één dag had ik last van de hier besproken horizontale lijnen (banding) in beeld. Gelukkig kon ik het eruit krijgen door het hier geadviseerde pixel-refresh programma te draaien. Het gaat nu al 2 dagen goed, maar echt zo perfect als in veel recensies te lezen is het beeld echt niet. Vooral bij de kleur geel/oranje (in vlammen bijvoorbeeld) zie ik rare effecten, het lijkt wel of je naar een oud gerenderd spelletje zit te kijken.
Alle eerder genoemde beeld instellingen heb ik toegepast en ik probeer met wat kleine variatie het beeld naar m'n zin te krijgen. Ik ben nu redelijk tevreden, maar had toch verwacht van een topmodel dat er minder eigen inspanning voor nodig was geweest.
Ik houd de ontwikkelingen hier in de gaten en hoop dat de 'banding' nu weg blijft.
Groet.

Deze tekst niet lezen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:49
mxhans196 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:21:
OK, mede tweakers. Ook ik heb mij laten verleiden tot aanschaf van het philips top(b)model, de oled935. Jammer genoeg niet eerder op het tweakers forum gekeken, terwijl ik hier toch al lang genoeg rond waggel.
Al binnen één dag had ik last van de hier besproken horizontale lijnen (banding) in beeld. Gelukkig kon ik het eruit krijgen door het hier geadviseerde pixel-refresh programma te draaien. Het gaat nu al 2 dagen goed, maar echt zo perfect als in veel recensies te lezen is het beeld echt niet. Vooral bij de kleur geel/oranje (in vlammen bijvoorbeeld) zie ik rare effecten, het lijkt wel of je naar een oud gerenderd spelletje zit te kijken.
Alle eerder genoemde beeld instellingen heb ik toegepast en ik probeer met wat kleine variatie het beeld naar m'n zin te krijgen. Ik ben nu redelijk tevreden, maar had toch verwacht van een topmodel dat er minder eigen inspanning voor nodig was geweest.
Ik houd de ontwikkelingen hier in de gaten en hoop dat de 'banding' nu weg blijft.
Groet.
Wel bijzonder, al die klachten van strepen en kleuren die heb ik niet met mijn Oled935.
Waar staat je beeldsettings op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxhans196
De strepen verschenen na de firmware update, echter kan ik niet met zekerheid zeggen of dat de oorzaak was.
Beeldsettings:
Beeld:
Beeldmodus: Films
Kleur: 43
OLED-Contrast: 80
Scherpte: 1
Helderheid: 50

Beeld geavanceerd:
Kleur/Kleurverbetering: Uit
Kleur/Kleurengamma: Breed
Kleur/Kleurtemperatuur: Koel
Contrast/Contrastmodus: Geoptimaliseerd voor beelden
Contrast/Perfect Natural Reality: Minimum
Contrast/HDR Perfect: Minimum
Contrast/Perfect Contrast: Uit
Contrast/Videocontrast: 100
Contrast/lichtsensor: Aan
Contrast/Gamma: 0
Scherpte/Ultra Resolution: Aan
Scherp Beeld/Ruisreductie: Minimum
Scherp Beeld/MPEG Artefactreductie: Minimum
Motion/Motionstijl: Vloeiend

Deze tekst niet lezen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
mxhans196 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:23:
De strepen verschenen na de firmware update, echter kan ik niet met zekerheid zeggen of dat de oorzaak was.
Beeldsettings:
Beeld:
Beeldmodus: Films
Kleur: 43
OLED-Contrast: 80
Scherpte: 1
Helderheid: 50

Beeld geavanceerd:
Kleur/Kleurverbetering: Uit
Kleur/Kleurengamma: Breed
Kleur/Kleurtemperatuur: Koel
Contrast/Contrastmodus: Geoptimaliseerd voor beelden
Contrast/Perfect Natural Reality: Minimum
Contrast/HDR Perfect: Minimum
Contrast/Perfect Contrast: Uit
Contrast/Videocontrast: 100
Contrast/lichtsensor: Aan
Contrast/Gamma: 0
Scherpte/Ultra Resolution: Aan
Scherp Beeld/Ruisreductie: Minimum
Scherp Beeld/MPEG Artefactreductie: Minimum
Motion/Motionstijl: Vloeiend
En ik dacht juist dat de laatste update dit moest verhelpen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten099
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 18-12-2022
Prince_f_786 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 19:32:
Bij jullie nog horizontale lijnen aanwezig?
Helaas, nog steeds strepen en de 250.003 zoals Philips ook zelf aangeeft is niet de oplossing voor het strepen issue. Ze hebben me laten weten dat ze nog steeds bezig zijn om dit op te lossen maar ze kunnen niet aangeven wanneer.
Ik heb de TV nu bijna 4 maanden en begrijp niet dat Philips mij en de overige klanten niet tegemoet wil komen met een oplossing, TV retour, geld terug, what ever. We kunnen toch niet eeuwig blijven wachten op die software update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prince_f_786
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 04-10-2021
Ik krijg een monteur op bezoek.
Moet zeggen dat de fix voor de Disney+ app een verbetering is. Maar voor normaal HD /4K TV, 4K content, Netflix is het echt bagger. Keek laatst een nieuwe serie uit 2021 in Dolby Vision en Atmos, kleur blauw krijg je hele rare kleuren en artefacts. Is een productie fout, raar terwijl voorgaande modellen de hele issue niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxhans196
mxhans196 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:21:
.... maar echt zo perfect als in veel recensies te lezen is het beeld echt niet. Vooral bij de kleur geel/oranje (in vlammen bijvoorbeeld) zie ik rare effecten.....
Hier moet ik toch even op terugkomen. Deze rare kleur effecten lagen gewoon aan de gecomprimeerde stream (Netflix) die ik zat te kijken. Blijkbaar is het signaal van Netflix toch nét even te veel gecomprimeerd en kun je dat zien als je (te) goed oplet!
Nog steeds druk in de weer met de alle instellingen, maar tot nu toe blijven de horizontale strepen weg (dag 3) en ben ik best tevreden over de beeldkwaliteit.

"fingers crossed"

Groet.

Deze tekst niet lezen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten099
mxhans196 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 13:49:
[...]

... maar tot nu toe blijven de horizontale strepen weg (dag 3) en ben ik best tevreden over de beeldkwaliteit.....
Na de 250.003 had Ik ook een paar dagen goed beeld.... helaas, te vroeg gejuicht.
Philips zegt dat hun techneuten hard werken aan een oplossing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten099
Vandaag bericht van de winkel waar ik hem gekocht heb. TV wordt omgeruild voor een nieuwe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
Maarten099 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:52:
Vandaag bericht van de winkel waar ik hem gekocht heb. TV wordt omgeruild voor een nieuwe....
Gefeliciteerd! Ook niet meer dan terecht vind ik hoor. Hopelijk heb je straks wel veel plezier ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prince_f_786
Nieuwe TV ander merk? Of toch weer de 65OLED935?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten099
Prince_f_786 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:43:
Nieuwe TV ander merk? Of toch weer de 65OLED935?
Vandaag is mijn 55OLED935/12 omgeruild door Kamera Express. Inmiddels heb ik hem geïnstalleerd en de softwareupdate naar de laatste versie 250.003 gedaan. Vooralsnog alles ok. Moet nog even de geluid en beeld settings aanpassen naar persoonlijke voorkeur.
Niet verbazend stond hij weer een beetje scheef maar door de schroeven iets los te draaien en de rechterkant iets omhoog te doen middels blokje hout en karton heb ik hem mooi horizontaal gekregen. Schroefjes weer vast gezet en klaar. Nu maar afwachten hoe hij zich gaat gedragen.
Dank aan Kamera Express dat ze de TV hebben omgeruild omdat Philips het issue vooralsnog niet kon oplossen.
Mochten de strepen terug komen zal ik dat hier uiteraard weer melden. Bedankt voor de reacties en het meedenken en succes voor diegene die er nog steeds last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prince_f_786
Ik heb 4 nieuwe 65oled935 modellen afgelopen 2 maanden gehad... allemaal met hetzelfde probleem. Ik hoop dat de terugkerende strepen wegblijven bij je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prince_f_786
Iemand nog een update over de 935 model? Of issue vrij inmiddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_thebrown
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 15:45
Hoi,

Weet iemand hier of ik 935 zonder soundbar zou kunnen gebruiken, ik heb een high end 5.1 opstelling dus heb geen geluid nodig via de tv.
Vroeg me af of ik de 935 kan ophangen aan de muur zonder soundbar en alles gewoon goed werkt.

Ik word overigens heel nerveus over die strepen, is dat nu opgelost met die update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxhans196
We zijn nu een maand verder en bij mij blijven de strepen weg, na in het begin één keer de pixel-refresh te draaien.

Je kan de 935 prima zonder soundbar gebruiken. Ik heb de soundbar er wél aan, maar doe vaak geluid over de surround receiver. Is toch nog iets beter geluid.
Echter kun je dan geld besparen door een modelletje lager (855?) te kiezen. Beeldscherm is hetzelfde, het enige wat je dan mist is de ambilight aan de onderkant.

Deze tekst niet lezen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synapsis
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-06 12:04
Afgelopen maandag (19-4) heb ik een 55OLED935/12 aangeschaft. Sinds gister zijn deze horizontale strepen ook bij mij zichtbaar geworden. Ik heb de TV herstart, restbeelden handmatig verwijderd en TV hersteld naar fabrieksinstellingen, helaas heeft dit niets uitgehaald. Ik heb nu als eerst een mail gestuurd naar het verkooppunt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GLqi8jx2PhZY6yzQ6dhTIggtHEw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cQQdkolLFU05lWqTeozmp5Bj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nK8k_5xomA1DJkkI9LZwvvJLXkk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xWXx7EmFNtLwyNNlDbsKjCAb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TbnvkKJQmzMjR2CCXqP90IDzxcI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MMZANV2IKjdBXRIFYSaY56Xn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O23M7PItkbfESwVM2t50LaNg110=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GE6krI5zvhuqMHApC6iqjCRh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q1c9cHJw44OUf2qsjXA_Thk-Lm4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M7H8xoyeJAdhVzfL8LoqN4zW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synapsis
Ik zie dat ik niet op de laatste versie draai. Ik zal zo 250.003 installeren. Ik had via internet bijgewerkt, er werdt aangegeven dat er geen update was. Er kan dus wel handmatig met USB worden bijgewerkt naar 250.003.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Synapsis
Ik heb de TV bijgewerkt naar de laatste versie 250.003, hierna rest beelden verwijderd. Het leek hierna een stuk beter, de lijnen zijn fijner geworden en hierdoor bijna niet zichtbaar. Na 24 uur zijn de lijnen weer terug, inmiddels de TV aangemeld bij Philips Support.

[ Voor 8% gewijzigd door Synapsis op 25-04-2021 16:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• belmonde
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-09 01:42
Synapsis schreef op zondag 25 april 2021 @ 15:54:
Ik heb de TV bijgewerkt naar de laatste versie 250.003, hierna rest beelden verwijderd. Het leek hierna een stuk beter, de lijnen zijn fijner geworden en hierdoor bijna niet zichtbaar. Na 24 uur zijn de lijnen weer terug, inmiddels de TV aangemeld bij Philips Support.
Ik zag op reddit meerder meldingen over horizontal lines op lg oled tv's. 1 iemand dat het een oled ding is.. of kan zijn..
Those lines appear to be similar to what we used to call horizontal line bleed in plasma displays. Essentially what happens is hard horizontal things like window blinds tend to trigger too much voltage across the row of pixels causing a horizontal ghost line that reaches far beyond the actual window blinds on screen. There have been some reports of this on OLEDs but appear to be much fainter than in plasmas. So in summary I don't think swapping panels is going to help you as it is a slight defect in the way the OLED and Plasma technology works.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten099
250.003 is niet de oplossing voor de strepen. Zie release notes op de Philips website.
Ik heb destijds ook een case bij Support aangemaakt en zij bevestigden dit en dat ze nog steeds bezig waren met een nieuwe software update die het strepen issue moet oplossen. Tot op heden helaas nog steeds geen update hiervoor.
Ik had het zelfde probleem zoals je terug kunt lezen en ook bij mij leek het erop dat het met de 250.003 opgelost was maar helaas, na een paar dagen weer dezelfde ellende.
Comserve heeft mijn TV opgehaald en weer terug gebracht en niet kunnen repareren. Daarna CE Repair aan huis gehad en hebben ook niets kunnen doen. Volgens hun ook een softwarematig issue.
Omdat ik al 3 maanden last had van de strepen en Philips geen oplossing kon bieden heb ik via de winkel waar ik hem gekocht heb gevraagd wat er nog mogelijk was en zij hebben een omruil aangeboden. 2 dagen erna een nieuwe in huis en die doet het nog steeds prima.
Omdat de case nog open was bij Philips Support heb ik vorige week nog eens gevraagd hoe het met de update zat. En wat denk je wat ze zeggen?
"De foto's zijn beoordeeld en we kunnen een nieuwe reparatie voor u activeren. Gaat u hiermee akkoord? De reparatie wordt uitgevoerd door onze service partner Comserve."
Te triest voor woorden... Heb ze daarna verteld dat ze mijn case kunnen sluiten omdat Kamera Express de TV heeft omgeruild voor een nieuwe, iets wat Philips al veel eerder had moeten doen.

Dus ik hoop dat er voor jou en de rest die hier mee zitten snel een update komt die het probleem oplost en zo niet aandringen voor een omruil bij Philips of de winkel waar je hem heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten099
Al iets meer bekend? Weet je of Philips nog bezig is met de Softwareupdate om dit probleem op te lossen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Synapsis
Bedankt voor alle reacties.

Vorige week woensdag is CE Repair bij mij langs geweest. Zij hebben op advies van Philips de voeding vervangen en de strepen zijn sinds het vervangen verdwenen. Het verkooppunt heeft de TV bij deze partij aangeboden, dit is uiteraard onder garantie afgehandeld.

Mogelijk is dit ook de oplossing voor mensen met soortgelijke klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prince_f_786
Zijn de strepen nog steeds weg na het vervangen van de voeding? Dus niet de stekker maar de voeding in de tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 22:11
Even een andere vraag: bij degene die de tv hebben hangen, hoe hebben jullie de kabels weggewerkt? Kabelgoot in het midden gaat niet werken door de luidspreker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:52

DjVe

Hatsaflats!

peppie71 schreef op maandag 5 juli 2021 @ 18:29:
Even een andere vraag: bij degene die de tv hebben hangen, hoe hebben jullie de kabels weggewerkt? Kabelgoot in het midden gaat niet werken door de luidspreker.
Bij mij passen de kabels exact achter de metalen bar van de speaker en 5 cm daaronder staat mijn meubel al. Dus ik gebruik geen gootje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxhans196
peppie71 schreef op maandag 5 juli 2021 @ 18:29:
Past Precies:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XqMyWx9HlpRBmDt524BuSRKF6f0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iWy88a6dlfyPbn91Kywuy4n1.jpg?f=user_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OzBN4L5zJH7A_pK-eOzyENsHaqE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wuVeUnrGyZVFQfvzPFT7S889.jpg?f=user_large

Deze tekst niet lezen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbotony
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 08:11
Ik heb onlangs een Philips 55OLED705 gekocht en had binnen 2 weken na het aanzetten ook ineens horizontale strepen op het scherm.

Uit/aan zetten hielp niet, stekker eruit/erin hielp niet.....toen heb ik handmatig het pixel refresh programma gedraaid....tv ging toen uit.....na ongeveer 30 min. maar weer aangezet (want je hebt geen idee wanneer dat programma klaar is).....toen waren de strepen weer verdwenen.

TV zat nog in de 30 dagen test periode.....ik heb de TV direct retour gestuurd en omgeruild met een Samsung QLED. Misschien iets minder mooi beeld maar geen gezever met pixel refresh, al dan niet inbranden en moeten truken om de pixels aan de praat te houden.

Ik zit niet te wachten op een TV die zomaar ineens horizontale strepen vertoont en je daarna van alles moet gaan proberen om daar weer vanaf te komen.

En na wat ik allemaal gelezen heb over de "support" van TP Vision zit ik daar al helemaal niet op te wachten. Gelukkig kon ik hem nog omruilen.

Voor mij voorlopig zeker geen OLED!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
@turbotony Daarom hier ook geen OLED meer van Philips, maar we hebben nu een Sony OLED, deze doet automatisch een pixel refresh als de TV in standby staat, geen last van strepen e.d. gehad en prachtig beeld!

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bbnl
  • Laatst online: 10-11-2024
Vanmiddag is de CE reparateur langs geweest omdat ik ook de strepen kreeg nadat het scherm een week eerder was vervangen ivm kortsluiting.
Ik had daarvoor al lichte lijnen maar nooit zo extreem.

Ik heb ook even met de monteur gesproken, blijkt dat die lijnen een veel voorkomend probleem zijn bij Philips Oleds.
Het heeft een tijdje geduurd voordat het ze duidelijk werd waardoor het veroorzaakt werd, maar kennelijk zit het zo.
De "restbeeld verwijderen" functie doet onder andere iets met het de voeding in de tv(ontladen oid). Als dat niet goed gaat komen die lijnen in beeld.
Blijkt dat de voeding in mijn TV een van de vele was met een fabrieksfout waardoor dit proces nooit goed doorlopen wordt.

De monteur heeft met mij gekeken hoe de voedingsborden van elkaar verschillen.
Enige wat direct te zien was, was een condensator minder op het nieuwe bord.
Na installatie en één ronde "restbeeld verwijderen" waren alle lijnen uit het beeld verdwenen.

Hoop dat iemand hier iets aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Hoe groot is dit probleem eigenlijk? Baal hiervan dat dit vaker bij Philips OLED's voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbnl
  • Laatst online: 10-11-2024
BramViking schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:50:
Hoe groot is dit probleem eigenlijk? Baal hiervan dat dit vaker bij Philips OLED's voorkomt.
Groot genoeg om alleen met een foto van mijn scherm direct te weten wat er fout mee is.
Mijn TV heb ik midden 2020 gekocht, dus mag er toch wel vanuit gaan dat de nieuwe TV's dit probleem niet meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Bbnl schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:22:
[...]

Groot genoeg om alleen met een foto van mijn scherm direct te weten wat er fout mee is.
Mijn TV heb ik midden 2020 gekocht, dus mag er toch wel vanuit gaan dat de nieuwe TV's dit probleem niet meer hebben.
Dankzij dit bericht van een Philips oled afgezien. Lees toch teveel meldingen van dit probleem. Ook bij 2021 modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:31

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

BramViking schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:53:
[...]

Dankzij dit bericht van een Philips oled afgezien. Lees toch teveel meldingen van dit probleem. Ook bij 2021 modellen.
Waar heb je dit over de 2021 modellen dan gezien?
Ik ben nog geen issues tegenkomen op het internet wat dit aangaat met modellen uit de x06 reeks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Priyantha Bleeker schreef op woensdag 24 november 2021 @ 17:00:
[...]

Waar heb je dit over de 2021 modellen dan gezien?
Ik ben nog geen issues tegenkomen op het internet wat dit aangaat met modellen uit de x06 reeks?
De 705 en 706 hebben nog problemen. De 806 is pas recent uitgekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thepeet
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 02:36
Ik heb de 65 inch uitvoering, maar zie geen strepen (tot nu toe) gelukkig.
Feit wil wel dat ik tussen mijn AV apparatuur een goede stroomvoorziening heb staan.
Dus geen stekkerdoos van een bouwmarkt of action....
Sterker nog er staat al jaar een dag een IsoTech netfilter tussen, niet alleen uit voorzorg maar om het beste uit mijn AV te kunnen halen. Of je hier nu in gelooft of niet vind ik niet discutabel, feit is dat mijn beeld er goed uit ziet tot nu toe.... Alles vanuit één en dezelfde groep uiteraard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjornbeens
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 22-10-2024
Inmiddels augustus 2024 en ik heb inmiddels dezelfde problemen als hierboven beschreven. Hetzelfde als bij een ieder ongeveer na 3 jaar van gebruik van het apparaat. Bij mij gaat dit om de 58PUS8545/12. Inmiddels heb ik de verkopende partij gevraagd om een reparatie maar ben even benieuwd naar de uitkomst van een ieder met hetzelfde probleem.
Pagina: 1 2 Laatste