De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Anoniem: 93986
Dit. Niet meer niet minder.Vrijdag schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:27:
[...]
Da's best laag! Of komt dat grotendeels door dat het niet echt getrouw is aan het bronmateriaal?
:
Nah dat is allemaal wel inzichtelijk,Vrijdag schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:27:
[...]
Da's best laag! Of komt dat grotendeels door dat het niet echt getrouw is aan het bronmateriaal?
737 mensen geven het een 1
425 een 10.
Van de top 1000 voters geven 25 het gemiddeld een 5,1 dus dat zal dichter bij de waarheid zitten.
Grijpt weer een beetje terug op bovenstaande maar een 8 zal het heus niet worden schat ik zo in.
Edit: Op RT en MC is het overigens niet veel beter met 50% en een 6je
[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 10-02-2021 13:13 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Kan ik mij wel in vinden.Donstil schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:43:
[...]
Mm daar kan ik mij niet in vinden, duizenden reviews zegt mij in ieder geval echt wel wat.
En de hoge cijfers sluiten doorgaans ook wel goed aan op mijn smaak dus dat is voor mij dan weer handig.
Of laat ik het anders zeggen: de keren dat ik weggeblazen werd door een film/serie met een 5 of 6 zijn een stuk schaarser dan de keren dat dit gebeurde met een 8 of een 9
Ik vergelijk het maar even met de TOP2000 in mijn geval. Ik vind de helft wat van wat in de Top 10 staat echt niet bijzonder, en heel veel nummers in de sub 1000 regio zijn weer epic wat mij betreft.
Daarom laat ik mij echt niet beinvloeden door IMDB, vorm lekker mijn eigen mening
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ja dat laatste doe ik ook wel, alleen er komt zoveel uit dat je toch ergens moet beginnen.Damian schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:18:
[...]
Kan ik mij wel in vinden.
Ik vergelijk het maar even met de TOP2000 in mijn geval. Ik vind de helft wat van wat in de Top 10 staat echt niet bijzonder, en heel veel nummers in de sub 1000 regio zijn weer epic wat mij betreft.
Daarom laat ik mij echt niet beinvloeden door IMDB, vorm lekker mijn eigen mening
De tijd om alles te kijken (zelfs in droge periodes als deze) heeft niemand, dus dan moet je toch ergens op shiften.
Ik doe meestal: dit soort topics, IMDB, RT en wat andere zeggen. Daaruit komen dan wel bepaalde series en daarvan valt de helft dan nog af vanwege de "zender" waar het op komt
Mja, normaal zou ik gedeeltelijk met je eens zijn maar in het geval van The Stand geven ruim 2800 mensen een 1 ! en dat is het echt niet. Op 10.000 voters heeft dat best een impact op het eindcijfer. In dit geval zou ik zeggen dat de trolls het gelukt is om een serie te downvoten.Donstil schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:43:
[...]
Mm daar kan ik mij niet in vinden, duizenden reviews zegt mij in ieder geval echt wel wat.
En de hoge cijfers sluiten doorgaans ook wel goed aan op mijn smaak dus dat is voor mij dan weer handig.
Of laat ik het anders zeggen: de keren dat ik weggeblazen werd door een film/serie met een 5 of 6 zijn een stuk schaarser dan de keren dat dit gebeurde met een 8 of een 9
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Zo laag als een 1 zou ik niet gaan maar het verdient imo ook niet meer dan een 5je.Caveman schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 16:13:
[...]
Mja, normaal zou ik gedeeltelijk met je eens zijn maar in het geval van The Stand geven ruim 2800 mensen een 1 ! en dat is het echt niet. Op 10.000 voters heeft dat best een impact op het eindcijfer. In dit geval zou ik zeggen dat de trolls het gelukt is om een serie te downvoten.
Anoniem: 93986
Die 1 komt gewoon vanwege Amber Heard.Caveman schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 16:13:
[...]
Mja, normaal zou ik gedeeltelijk met je eens zijn maar in het geval van The Stand geven ruim 2800 mensen een 1 ! en dat is het echt niet. Op 10.000 voters heeft dat best een impact op het eindcijfer. In dit geval zou ik zeggen dat de trolls het gelukt is om een serie te downvoten.
https://www.manners.nl/amber-heard-petitie/
Men is nogal boos om de scheiding tussen haar en Johnny Depp waarbij men, terecht, vind dat zij de boosdoener is.
Link is maar even een voorbeeld van een snelle zoekactie.
Dat is wel wat veel ja. Maar daar staan dan ook weer 2273 stemmen tegenover die het een 10 of 9 geven (of 3589 als je de 8 ook meeneemt) en dat is het ook zeker niet.Caveman schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 16:13:
[...]
Blijft een lastig gegeven, wat ik hierboven al zei, op een of andere manier moet je toch ergens vanuit gaan. Niemand heeft de tijd alles te kijken en dan een volledig eigen oordeel te vormen, alleen die Trollen en Fanboys maken het soms niet beter.
Mwoah, ik vind het wel ok (na aflevering1). Maar waar ik me nu alweer enorm aan stoor: einde van de wereld, en dan pak je een brommertje?Damian schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:22:
Mensen die "The Stand" aan het kijken zijn?
Damn wat een gave serie. Is een verhaal van Stephen King.
IMDB: The Stand (TV Series 2020–2021)

In ieder geval zuiniger dan een slurpende amerikaanse baksig69 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:31:
[...]
Mwoah, ik vind het wel ok (na aflevering1). Maar waar ik me nu alweer enorm aan stoor: einde van de wereld, en dan pak je een brommertje?![]()
Voor zover ik had begrepen zijn dat nog tieners die nog amper hun rijbewijs hebben.sig69 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:31:
[...]
Mwoah, ik vind het wel ok (na aflevering1). Maar waar ik me nu alweer enorm aan stoor: einde van de wereld, en dan pak je een brommertje?![]()
Dus nee, die zie ik niet rondrijden in een auto zonder rijbewijs.
Je grijpt al gauw terug naar het meest vertrouwde vervoermiddel.
Alsof je je je zorgen gaat maken over milieu en boompjes en beestjes bij het einde van de wereldDamian schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:44:
[...]
In ieder geval zuiniger dan een slurpende amerikaanse bak

[ Voor 5% gewijzigd door Tartarus op 10-02-2021 20:10 ]
Ga de serie in ieder geval verder kijken. De hoofdrolspeler Harold vind ik wel matig, maar de rest is allemaal gewoon meer dan oke.
Snap je serieus niet ik doelde op het feit dat benzine wellicht wat schaars aan het worden is en dat het niet is omdat je de boompjes en de beestjes wil redden??Tartarus schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:09:
[...]
Alsof je je je zorgen gaat maken over milieu en boompjes en beestjes bij het einde van de wereld

Alle tankstations zitten nog vol met benzine, alle auto’s hebben nog een beetje brandstof in de tank. Ik ga er van uit dat zo een megaslurpende Amerikaan dat niet op gaat krijgen in z’n eentjeDamian schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 23:58:
[...]
Snap je serieus niet ik doelde op het feit dat benzine wellicht wat schaars aan het worden is en dat het niet is omdat je de boompjes en de beestjes wil redden??
Denzel is de enige echte Equalizer. Ik kijk de films nog wel een keer.
[ Voor 56% gewijzigd door sig69 op 11-02-2021 01:36 ]
Heb de serie niet gelezen, het boek meerdere keren.Tartarus schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:08:
[...]
Voor zover ik had begrepen zijn dat nog tieners die nog amper hun rijbewijs hebben.
Dus nee, die zie ik niet rondrijden in een auto zonder rijbewijs.
Je grijpt al gauw terug naar het meest vertrouwde vervoermiddel.
Als je over het clubje can Harold praat, in het boek pakken zij motoren.
Ik kan begrijpen dat ze in de film brommers pakken als ze inderdaad te jong zijn voor motoren.
Hiermee kan ik beter mee leven dan een donkere acteur gebruiken terwijl in het boek elke keer over een blanke man met fel blauwe ogen wordt gepraat
Zelf twijfel ik om de serie te gaan kijken. Van alle verfilmingen van Stephan King (en dat zijn er veel) vind ik (!!!) alleen the green Miles goed.
De rest vind ik (!!!) tenenkrommend.
Maar een verfilming is vaak lastig te kijken als je het boek heb gelezen. Vooral met iets wat niet bestaat. Je gaat toch je eigen wereld creëren.
Misschien toch een kans geven, dan heb ik een onderbouwde mening.
Wat wel “tof” is, in het begin van het boek, zitten heel veel herkenbare zaken met wat wij ook meegemaakt hebben.
Een besmetting die over de wereld raast, landen die een eigen aanpak hebben om de virus de kop in te drukken, lege straten, plunderingen, etc etc
En als die films in chronologische volgorde bekijkt is het ook nog vermakelijk ook
There are no secrets, only information you do not yet have
Verbaasd me echt totaal niet dat het zo'n serie is. Maar je weet dat de Denzel films ook remakes zijn he?sig69 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 01:11:
Net de eerste aflevering van the Equalizer gezien.. Nee, dit werkt niet. Ze is niet bad ass genoeg (of eigenlijk helemaal niet). Vechtscenes lijken nergens op, want laten eerlijk zijn, ze is niet de slankste. En waarom die alleenstaande moedere angle? Totaal niet relevant.
Denzel is de enige echte Equalizer. Ik kijk de films nog wel een keer.
[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 12-02-2021 10:16 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Net aflevering zes en zeven gekeken van The Stand. Deze vond ik wel wat beter en meer getrouw aan het boek
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Een 5.5 is het misschien niet maar een 7 is het net zo min, net een 6'je als je het mij zou vragen, wel goed in lijn met de meeste series/films gebaseerd op Stephen King boeken dus
Geef het tm aflevering drie maar anders gaat het exit.
[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 12-02-2021 17:26 ]
Dan heb je dus al ⅓ gezien. Die resterende 6 episodes kijken zal dan ook niet de moeite zijn, dunkt me.Donstil schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:24:
Nou ik heb mijn eerste ervaring met The Stand er ook opzitten.
Een 5.5 is het misschien niet maar een 7 is het net zo min, net een 6'je als je het mij zou vragen. \
Geef het tm aflevering drie maar anders gaat het exit.
Nee? Ook niet goed?Tartarus schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:26:
[...]
Dan heb je dus al ⅓ gezien. Die resterende 6 episodes kijken zal dan ook niet de moeite zijn, dunkt me.
Heb ik geen mening over. Ik moet de laatste episode nog zien. Maar over het algemeen vind ik wel dat ik deze serie beter links had kunnen laten liggen.
Ik heb bedoelde meer van, je bent al zo ver, opgeven is futiel
[ Voor 10% gewijzigd door Tartarus op 12-02-2021 17:29 ]
Jouw voorbeelden zijn inderdaad niet tenenkrommend en als zelfstandige film zijn ze redelijk. Ik overdreef idd een beetjeVrijdag schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:37:
@streamnl de verfilmingen van Stand by me, Salem's Lot en The Shining vond ik anders best goedEn Maximum Overdrive was natuurlijk vreselijk slecht goed
Net aflevering zes en zeven gekeken van The Stand. Deze vond ik wel wat beter en meer getrouw aan het boek

Maar het zijn naar mijn mening geen goeie verfilmingen.
Niet zoals bijv. The green Mile
[ Voor 3% gewijzigd door streamnl op 12-02-2021 18:45 ]
HBO Max has expanded into its adult animated television series with a Scooby Doo prequel series. The spinoff, like its title Velma follows the iconic, orange turtle-neck wearing character, Velma Dinkley.
The streaming service revealed that Velma will offer “an original and humorous spin that unmasks the complex and colorful past of one of America’s most beloved mystery solvers.” The Mindy Kaling-executive produced series is expected to tell “the origin story of Velma Dinkley, the unsung and underappreciated brains of the Scooby-Doo Mystery Inc. gang.”
Adding to her executive producer role, Kaling will also be voicing the character of Velma. Joining her in producing are Charlie Grandy and Howard Klein, both of whom she goes way back with to the days of The Office.
The current production timeline is still unknown but HBO Max has confirmed the order of 10 episodes for the new Velma series. The release date is expected to be announced soon. In recent years, pop culture has revived the Mystery Van gang in numerous films, including the 2002 live-action, Scooby-Doo featuring Linda Cardellini as Velma. In 2020’s animated movie Scoob!, Gina Rodriguez took her turn to step into the iconic mystery solver’s shoes.
HBO Max has also recently announced that it was planning on rebooting the classic MTV series, Clone High.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
YouTube: Zack Snyder's Justice League | Official Trailer | HBO Max
Geen idee wie dit in NL gaat uitzenden, Ziggo ? Maar zal waarschijnlijk geen moeite kosten om deze mini serie te zien.
Wel interessante keuze om hem in een soort 4:3 aspect ratio uit te brengen. Is dat geen IMAX ? IMAX is 1.43:1 ?
[ Voor 16% gewijzigd door loekf2 op 14-02-2021 19:08 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
En laten we wel wezen: Elizabeth Olsen is toch wel de leukste van de 3 zussen
Notna schreef op zondag 14 februari 2021 @ 20:45:

Oscar Wilde
Het was dus een miniserie en niet iets met een gekunsteld 2e seizoen? Blij om! Moet nog 3 afleveringen.Dacuuu schreef op maandag 15 februari 2021 @ 20:32:
Your Honor is afgelopen, wat een topper was dat zeg! IMDB: Your Honor (TV Series 2020–2021)
Jup, mini serie van 10 episodes.coelho schreef op maandag 15 februari 2021 @ 20:57:
[...]
Het was dus een miniserie en niet iets met een gekunsteld 2e seizoen? Blij om! Moet nog 3 afleveringen.
Was idd een goede serie, eindelijk een met een kop en een staart!
Maar stiekem wel openingen voor een S02, al hoop ik het niet
ik zit nu in deel 18 van de MCU serie. Ik begin nu eindelijk wat meer van Wanda en Vision te begrijpenNotna schreef op zondag 14 februari 2021 @ 20:45:
WandaVision begint nu wel lekker tempo te krijgen zeg
zorgt er wel voor dat ik nu een backlog heb met series die ik verder moet gaan kijken ..
En dat zorgt er zometeen ook voor dat ik de serie opnieuw ga kijken zodat ik eea nog meer ga snappen
fijn te lezen .. want hij staat hier in de backlog ..mrwolf schreef op maandag 15 februari 2021 @ 21:26:
[...]
De eerder aangekondigde Addams Family-serie geregisseerd door Tim Burton zal op Netflix te zien zijn. De liveactionserie focust zich op het personage Wednesday, meldt Deadline woensdag.
Ook is bekend dat de serie acht afleveringen zal tellen. Het is nog niet bekend wanneer Wednesday te zien zal zijn en wie de hoofdrollen spelen.
De serie wordt omschreven als een "bovennatuurlijk mysterie" en draait om Wednesday Addams, de dochter uit het gezin die begint aan haar eerste jaar op de universiteit. De jonge vrouw merkt dat ze paranormaal begaafd is en zet haar krachten in om de dader(s) van een brute serie moorden te ontmaskeren.
De reeks wordt het eerste grote televisieproject van de Edward Scissorhands-regisseur.
The Addams Family gaat over een fictief huishouden bestaande uit het stel Gomez en Morticia, de martelende dochter Wednesday, de licht verstandelijk beperkte Pugsley, hun masochistische oom Fester, de op het monster van Frankenstein lijkende butler Lurch, de lopende hand Thing en de sterk behaarde neef Itt.
De familie werd in de jaren dertig van de vorige eeuw door Charles Addams verzonnen en als stripverhaal in het tijdschrift New Yorker afgedrukt tot Addams in 1988 overleed. The Addams Family stond tussen de jaren zestig en eind jaren negentig ook centraal in uiteenlopende televisieseries en bioscoopfilms.
Oscar Wilde
nee S2 hoeft voor mij niet perse, Dit was een erg goede serie met een zeer goed einde.mrwolf schreef op maandag 15 februari 2021 @ 21:26:
[...]
maar S2 is wel mogelijk ook omdat de originele serie waar dit op gebaseerd is ook 2 seizoenen kent
https://meaww.com/your-ho...showtime-season-2-chances
[ Voor 4% gewijzigd door J-P op 20-02-2021 22:05 ]
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Cool! Ik heb de nieuwe aflevering nog niet gezien maar morgenavond zal ik deze aflevering kijken.J-P schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 02:05:
Net de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van For All Mankind gekeken.
Met daarin een leuk Nederlands tintje: onze eigen Wubbo Ockels op de maan 👨🏻🚀
[Afbeelding]
Wel zag in de TV-app een videotijdlijn van wat er tussen 1975 en 1982 heeft gebeurd in de alternatieve tijdlijn dus die ga ik ook nog kijken. Deze videotijdlijn staat bij de details van S02E01 als featurette.
En even wat trailers:Coming Soon:
Coming February 26: Billie Eilish: The World’s A Little Blurry
Coming March 21: Cherry
Coming Spring 2021: Ghostwriter part 2 of the second season
Coming May 7: Mythic’s Quest season 2
Summer 2021:
Central Park season two
Home Before Dark season two
Lisey’s Story
Mr. Corman
Ted Lasso season two
Home Before Dark season two
The Morning Show season two
Truth Be Told season two
Physical
Fall 2021:
Foundation
See season two
[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 20-02-2021 10:49 ]
Oscar Wilde
Weissensee S04 is uitgebracht, je moet beter zoekenRaven schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:36:
Weet iemand toevallig waarom S4 van Weissensee niet beschikbaar is via legale (en andere) wegen? Kreeg de vraag van iemand die S1-3 via legale wegen had gezien, waar S4 niet beschikbaar bleek te zijn. Ik kan het 4e seizoen op de voor mij bekende plekken (dat krijg je als legaal geen optie is) ook niet vinden, die is volgens IMDB echter wel uitgebracht.
Verder is het wellicht net zoals altijd een rechten issue, Homeland kwam ook pas elke keer een jaar later naar Netlix toe.
* Raven is al een tijdje aan het zoekenDacuuu schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:11:
[...]
Weissensee S04 is uitgebracht, je moet beter zoeken![]()
Verder is het wellicht net zoals altijd een rechten issue, Homeland kwam ook pas elke keer een jaar later naar Netlix toe.
‘South Park’ Looks Set To Tackle QAnon With ‘South ParQ The Vaccination Special’
South Park is returning to Comedy Central this year with an hour-long special that aims to explore the bizarre conspiracy theories surrounding the coronavirus pandemic.
"South ParQ The Vaccination Special" will premiere March 10 at 8 p.m. ET while also being simulcast on MTV2. The description of the special reads:
"The citizens of South ParQ are clamoring for the COVID-19 vaccine. A hilarious new militant group tries to stop the boys from getting their teacher vaccinated."
While the coronavirus pandemic forced South Park into hiatus, with no sign of a return to the usual 30-minute weekly episodes, the show managed to comment on the current state of the world in the hour-long “Pandemic Special,” which didn’t really touch on the recent rise of deranged conspiracy theories, some sparked by the pandemic, or encouraged by Donald Trump’s presidency.
Clearly, Trey Parker and Matt Stone are keen to explore the feverish leaps of imagination undertaken by followers of the QAnon conspiracy theory, which proposes that Donald Trump, former friend of Jeffrey Epstein, is secretly fighting an apocalyptic battle against a Satan-worshipping cabal of pedophiles; it’s a belief system so absurd, that even Alex Jones finds it far-fetched.
QAnon adherents are also deeply suspicious of coronavirus vaccines, and vaccines in general, because why listen to scientists and medical experts when anonymous bigots on 8Chan can also offer opinions?
A world in which thousands of people believe that Hillary Clinton feasts on the flesh of infants, in which only Donald Trump can offer salvation, sounds far more like South Park than reality, so it will certainly be interesting to see Stone and Parker’s take on it; it might prove difficult to caricature a movement so detached from reason.
It will also be interesting to see what happens to Mr. Garrison, South Park’s stand-in for Donald Trump. Will the character return to his old self, or take advantage of his dedicated army of followers, who view him as an infallible superhuman?
Clearly, this is South Park’s moment; news headlines have never resembled the crude cartoon to this degree. While South Park’s glory days of controversy and heightened cultural impact have died down, the show recently attracted attention and critical acclaim for its last season, which poked fun at Hollywood’s attempts to cater to Chinese government censors - in response, the show was swiftly banned in China.
South Park also proved to be, in hindsight, surprisingly sympathetic to the plight of Britney Spears, having condemned the cruelty of the media several years before Framing Britney Spears sparked a public reckoning.
It remains to be seen if South Park can successfully satirize the insanity of QAnon, but it feels as though Trey Parker and Matt Stone are more prepared for this moment than most.
Oscar Wilde
Doe volgende keer even een spoiler allertJ-P schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 02:05:
Met daarin een leuk Nederlands tintje: onze eigen Wubbo Ockels op de maan 👨🏻🚀
[Afbeelding]
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Ja erg tof! Er is ook een “behind the scenes” podcast overigens, ook de moeite waard. Sowieso wel tof dat meer platformen dit doen, de Chernobyl en Watchmen podcast waren ook erg de moeite waard.J-P schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 02:05:
spoiler: kleine spoiler van het eerste kwartierMet daarin een leuk Nederlands tintje: onze eigen Wubbo Ockels op de maan 👨🏻🚀
[Afbeelding]
Edit: overigens wel weer helemaal ruk dat het per week een aflevering is.
[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 20-02-2021 23:24 ]
Beetje off-topic maar:Donstil schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:21:
[...]
Ja erg tof! Er is ook een “behind the scenes” podcast overigens, ook de moeite waard. Sowieso wel tof dat meer platformen dit doen, de Chernobyl en Watchmen podcast waren ook erg de moeite waard.
Edit: overigens wel weer helemaal ruk dat het per week een aflevering is.
Nu ik weer een paar weken studeer, vind ik de wekelijkse release schedule toch fijner voor nieuwe series.
Sowieso voor de discussie hier op GoT en Reddit, maar ook omdat ik nu geen tijd heb om volledige seizoenen te bingen. Door het wekelijks uitbrengen is het voor mij makkelijker om bij te benen in vergelijking met series die alle afleveringen in één keer uitbrengen. Daarnaast heb je dan elke week iets om naar uit te kijken.
Ja is ook wel wat voor te zeggen. Alleen dit is een serie die zich wel leent voor door kijken en dan komt het ook nog eens op een streaming dienst. Dan voelt het wat overbodig.VirinR schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:13:
[...]
Beetje off-topic maar:offtopic:
Nu ik weer een paar weken studeer, vind ik de wekelijkse release schedule toch fijner voor nieuwe series.
Sowieso voor de discussie hier op GoT en Reddit, maar ook omdat ik nu geen tijd heb om volledige seizoenen te bingen. Door het wekelijks uitbrengen is het voor mij makkelijker om bij te benen in vergelijking met series die alle afleveringen in één keer uitbrengen. Daarnaast heb je dan elke week iets om naar uit te kijken.
Maar goed zoals je zelf kunt kiezen dat je er eentje per week kijkt als alles gedumpt wordt kan je het ook opsparen. Dat ga ik dan nu maar doen

[ Voor 56% gewijzigd door Raven op 21-02-2021 12:24 ]
Oscar Wilde
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik vind Clarice tot nu toe best goed. Ze weten de sfeer van silence of the lambs redelijk neer te zetten.Raven schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:16:
IMDB: Clarice (TV Series 2021– ) is begonnen, geen idee of het wat is, nog niet gezien en IMDB: Into the Dark (TV Series 2018– ) is weer begonnen.
Je moet alleen een episode wennen aan de nieuwe Clarice.
Ook moet je geen Hannibal serie verwachten. ( Wat vele helaas wel doen).
Oscar Wilde
Even wennen als je alle voorgaande seizoenen van Lois & Clarke en Smallville hebt gezien
Ik vind het zeer middelmatig. Na aflevering 1 had ik nog wel wat hoop, maar aflevering 2 was wat mij betreft erg vlak, voorspelbaar en vol met stereotypen. Ik had er sowieso meer van verwacht, wellicht gehoopt.whiner schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:03:
[...]
Ik vind Clarice tot nu toe best goed. Ze weten de sfeer van silence of the lambs redelijk neer te zetten.
Je moet alleen een episode wennen aan de nieuwe Clarice.
Ook moet je geen Hannibal serie verwachten. ( Wat vele helaas wel doen).
Al met al voor mij een standaard Amerikaanse crime-serie, ik ga (helaas) niet verder kijken.
Ik heb speciaal voor de serie de film nog een keer gekeken, en ik moet zeggen dat hij eigenlijk best mooi aansluit bij de film. Leuk dat ze veel details hebben meegenomen uit de film zoals kleding,haarstijl en bijvoorbeeld auto's.mrwolf schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:18:
[...]
Ik vind het zeer middelmatig. Na aflevering 1 had ik nog wel wat hoop, maar aflevering 2 was wat mij betreft erg vlak, voorspelbaar en vol met stereotypen. Ik had er sowieso meer van verwacht, wellicht gehoopt.
Al met al voor mij een standaard Amerikaanse crime-serie, ik ga (helaas) niet verder kijken.
Het is even wennen om een nieuw gezicht te zien, maar ik vind haar het wel goed doen voorlopig. En de stereotypes kloppen gewoon prima, dat is gewoon heel simpel de jaren 80 mentaliteit die je ziet. En vergelijken met Hannibal vind ik beetje raar, want vond juist die serie weinig te maken hebben met de film, al was het een prima serie op zichzelf.
Als je dat niks vind moet je hem inderdaad maar skippen
[ Voor 7% gewijzigd door Damian op 25-02-2021 08:37 ]
Heb beide nooit gezienzeroday schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:57:
[...]
Even wennen als je alle voorgaande seizoenen van Lois & Clarke en Smallville hebt gezien
Oscar Wilde
Als zij nou Lois was in die serie...

/EDIT :
Beter dan de nieuwe, maar geen Emmanuelle Chriqui a.k.a. ChickieMartinspire schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:37:
Geef mij de vorige Lois maar: Erica Durance uit Smallville
[ Voor 39% gewijzigd door nero355 op 26-02-2021 00:39 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Oscar Wilde
Ook leukMartinspire schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:37:
[...]

Oscar Wilde
Is het dan slecht geweest? Begint goed en wordt alleen maar beter IMO.sig69 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:14:
Hoe is het met WandaVision gesteld tegenwoordig? Is dat al opgeknapt?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Is het niet handiger om een oordeel te vellen na op zijn minst een paar episodes? Als je tot episode 3 was gekomen bijvoorbeeld, iets van 90 minuten werk, dan zou je WandaVision een gave serie vinden.sig69 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:14:
Althans, in mijn opinie is dat wel zo.
Ik was na aflevering 2 afgehaakt inderdaad. Maar dan ga ik het nog eens proberenTartarus schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:24:
[...]
Is het niet handiger om een oordeel te fellen na op zijn minst een paar episodes? Als je tot episode 3 was gekomen bijvoorbeeld, iets van 90 minuten werk, dan zou je WandaVision een gave serie vinden.
Althans, in mijn opinie is dat wel zo.
De afleveringen zijn wel wat kort maar ik vind de kwaliteit wel echt goed! Duidelijke rode lijn, genoeg mysterie maar niet een oneindig uitgereikte verhaallijn vooralsnog.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
nero355 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:17:
[...]
Als zij nou Lois was in die serie...![]()
![]()
![]()
/EDIT :
[...]
Beter dan de nieuwe, maar geen Emmanuelle Chriqui a.k.a. Chickie![]()
![]()
Martinspire schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:37:
[...]
Het is 2021, wordt het niet eens tijd om normaal te doen over actrices? Of blijft dit het normaal hier?
Het begon als een feel-good niemendalletje. Een soort bonus-serie voor fans van Castle.
Twee seizoenen lang was het een oppervlakkig politie-serie zoals we er al tientallen hebben gehad.
Seizoen 3 is overduidelijk van na "Defund the Police" en "Black Lives Matter". Hoe je verder ook over die bewegingen denkt, de omslag in de serie is indrukwekkend. In twee afleveringen gaan we van "Hawaii Five O" naar "The Wire" (van een simplistische kijk op boeven en agenten naar een wereld van grijstinten en morele conflicten). Ik vraag me nu af of het altijd de bedoeling was om zo de diepte in te gaan en of de eerste seizoenen alleen een lokkertje waren, of dat de producers van deze serie zich aangesproken voelen door de kritiek op politieseries waarin voortdurend de regels worden gebroken door agenten die zich als cowboys gedragen. Maar er zit zoveel talent en kwaliteit in de serie dat ik wil geloven dat het atlijd de bedoeling was om vroeg of laat de diepte op te zoeken, ook al lijkt dat niet te passen bij de luchtige stijl van deze serie.
Ze lijken de hand diep in eigen boezem te steken zonder het eenzijdig of oppervlakkig te maken. Goede bedoelingen en 'virtue signalling' alleen zijn niet genoeg en kunnen zelfs contraproductief zijn. De problemen zijn groot, complex en verweven. Af en toe lijkt het er wel een beetje erg dik op te liggen omdat er zo ontzettend veel aan de hand is in deze paar afleveringen maar tegelijkertijd is dat alleen maar realistisch. De wereld is complex en problemen komen zelden alleen.
Ik ben een beetje bang dat veel kijkers het te 'woke' gaan vinden. Ik denk dat het publiek dat deze serie dusver heeft weten te waarderen niet zit te wachten op een moraal of een boodschap. Maar misschien is het juist daarom de manier waarop zo'n boodschap het beste aankomt. Ik waardeer hoe ze proberen om de problemen vanuit zoveel mogelijk verschillende perspectieven te behandelen. Zo laten mooi zien hoe mensen verschillende belangen moeten balanceren en dat wat voor de een een stap vooruit is, voor de andere een stap achteruit kan zijn.
Alleen de 'bad guy' komt dusver een beetje eendimensionaal uit de hoek maar ik verwacht dat we vroeg of laat wel een inkijkje krijgen in waarom hij is zoals hij is, er is al gehint dat hij een pittig verleden heeft.
Ik hoop echt dat de nieuwe vorm van deze serie een succes wordt. Ik vind wat ze doen enorm dapper. Ze confronteren een paar grote problemen in onze samenleving. Daarbij nemen ze een duidelijk moreel standpunt in zonder het simplistisch te maken.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Misschien het eerste seizoen, maar de tweede ging al een stuk dieper. Het blijft altijd wel redelijk luchtig, maar ik denk niet dat Nathan anders kan. Feit blijft wel dat in het tweede seizoen corruptie aangekaart wordt.CAPSLOCK2000 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:53:
Ik ben net aan seizoen 3 van The Rookie begonnen en ik ben totaal verbaast hoe die serie is veranderd.
Het begon als een feel-good niemendalletje. Een soort bonus-serie voor fans van Castle.
Twee seizoenen lang was het een oppervlakkig politie-serie zoals we er al tientallen hebben gehad.
Wel een super-cast: Alyssa Diaz (van oa. Ray Donovan, Narcos: Mexico), Melissa O'Neil (Dark Matter, Condor) en natuurlijk Brent Huff als Officer Smitty (oa. Shameless, Born to Kill, Cop Game, Strike Commando 2).
Welke bad guy bedoel je?CAPSLOCK2000 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:53:
Alleen de 'bad guy' komt dusver een beetje eendimensionaal uit de hoek maar ik verwacht dat we vroeg of laat wel een inkijkje krijgen in waarom hij is zoals hij is, er is al gehint dat hij een pittig verleden heeft.
[ Voor 17% gewijzigd door Funnyx op 26-02-2021 12:40 ]
De racist die geobsedeerd is door bendes.
Strict genomen is dat geen klassieke 'bad guy' maar hij wordt wel zo gepresenteerd, althans in de afleveringen die ik dusver heb gezien. Ik denk dat het een setup is en dat we later meer over zijn motivatie te horen krijgen. Dat hij rechtstreeks als 'racsist' wordt omgeschreven vind ik eigenlijk niet passen bij de nieuwe toon van deze serie. Dat is zo ongenuanceerd dat het voelt als setup. De kijker krijgt een simplistisch beeld gepresenteerd dat later wordt uitgewerkt om te laten zien dat het geen simpel of dom karakter is maar een mens van vlees en bloed met een hoop bagage en lastige keuzes. Als ik moet gokken dan zou ik zeggen dat deze agent een partner is verloren om dat hij een bende heeft onderschat en daar nog steeds voor probeert te compenseren.
Maar ik ben nog niet bij dus dit is allemaal speculatie en misschien zijn we inmiddels wel een andere richting ingeslagen.
Er wordt toch ook vaak zat gepraat over wie de beste Batman is, etc? Verder trek je snel je conclusies. Juist bij Erica Durance is het opvallend dat ze voor die rol destijds niet een jong huppeltrutje hadden gepakt, maar juist 1 die al wat ouder was en ook een vrij sterk karakter. Sowieso had die serie een heleboel mooie maar doch getalenteerde dames in de lineup. De serie is voor veel acteurs een startpunt geweest. Sommigen gingen al snel bergafwaarts (dat hele scientology gedoe bv), maar daar kan de serie zelf weinig aan doen.Funnyx schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:45:
[...]
[...]
[...]
Het is 2021, wordt het niet eens tijd om normaal te doen over actrices? Of blijft dit het normaal hier?
Maar als je het zogenaamd naar 2021 wilt brengen, die dude vind ik niet echt geschikt voor superman. Hij is iets te glad.
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 26-02-2021 13:34 ]
Laat het alsjeblieft normaal blijven hé. Als dit hierboven al niet eens meer kan, dan slaan we wel heel erg door. Ik zie geen gegeil, ik zie geen vleeskeuring, ik zie een paar lui die een dame posten die ze leuk vinden. Maakt toch geen ene fuck uit of het actrices zijn of kantinedames. Ik weet niet of jij in de Huiskamer kan, maar volgens mij krijg je een hartverzakking als je daar een keer rondneust in het tietentopic bijvoorbeeld. Kom op zeg...Funnyx schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:45:
[...]
[...]
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Bra-Jo op 26-02-2021 13:35 ]
Nomen nescio
Was verder begonnen met Walker. Nieuwe versie van de Texas Ranger. Aardige setting, kijkt prima weg maar weinig inhoud. Ook de typische CW problemen: de halve diversiteitskaart is weer afgevinkt maar ondertussen wel alleen maar mooie mensen.
De nieuwe Batwoman is overigens verassend leuk. Uiteraard geen topserie maar wel vermakelijk. Geeft wel aan dat Ruby Rose echt een miscast was, straalde negatief af op die hele serie.
Laatste seizoen Black Lightning is ook begonnen, beetje alle oude villans weer van stal gehaald. Hopelijk ronden ze het aardig af.
Positief verrast ben ik door Resident Alien, is gewoon erg leuk en vooral niet te serieus.
Naast alle makkelijke series ook nog bezig met een oude; The Wire.
Nu in S3 bezig. Wat een topserie, zo worden ze niet meer gemaakt. Goed verhaal met veel diepgang in meerdere lagen, goed acteerwerk, geen moralistisch goed-fout verhaal maar juist veel nuances. Eerder af moeten kijken, maar ja mevrouw vond het toen saai. Die kijkt nu overigens weer mee en is ook overtuigd.
Ik zeg niet dat het over de streep is maar ik zie wel degelijk een vleeskeuring. Of denk jij dat die posts over iets anders gaan dan het uiterlijk van die dames? Ik geef toe dat er niet heel veel woorden worden gebruikt en dat ik dus moet interpreteren. Maar juist het gebrek aan tekst impliceert voor mij dat het alleen maar om het uiterlijk gaat.Bra-Jo schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:35:
Laat het alsjeblieft normaal blijven hé. Als dit hierboven al niet eens meer kan, dan slaan we wel heel erg door.
Ik zie geen gegeil, ik zie geen vleeskeuring, ik zie een paar lui die een dame posten die ze leuk vinden.
Voor mij is het verschil dat er in dat topic geen geheim van wordt gemaakt dat het om erotiek gaat. Dat er in een topic over erotiek naar het uiterlijk van mensen wordt gekeken vind ik normaal. Dat is, om een lekker cliche te gebruiken, "functioneel naakt". Het is waar het om gaat in dat topic.Maakt toch geen ene fuck uit of het actrices zijn of kantinedames. Ik weet niet of jij in de Huiskamer kan, maar volgens mij krijg je een hartverzakking als je daar een keer rondneust in het tietentopic bijvoorbeeld. Kom op zeg...
Maar in dit topic hebben we het over TV series. Uiteraard spelen mensen daarin een rol en soms is het uiterlijk van belang, maar dat is mijn ogen (haha) maar een heel klein deel van het onderwerp. Er lijken ook mensen te zijn die vooral TV kijken om dames in strakke pakjes te zien en die actrices vooral op hun rondingen beoordelen. Dat mag maar ik vind het afleidend en een beetje kleinerend voor de vaardigheden van die actrices en al het andere wat er bij zo'n aflevering komt kijken. Dus dan denk ik "ga toch naar een site/topic dat gespecialiseerd is in dat onderwerp in plaats van dit topic te kapen".
En niet iedereen he, zelfs niet binnen dat ene subthreadje. De meesten hier doen niet zo. Maar de posts met hartjes en smileys met de tong uit de mond ervaar ik toch wel zo. Het zijn ook steeds dezelfde, al jarenlang. Een keer vind ik niet erg maar op den duur schept het wel een bepaald sfeertje. En nee, ik wil niks verbieden, daar schieten we niks mee op. Maar ik wil ook niet doen alsof hier niks aan de hand is. Mensen aanspreken op hun gedrag is de juiste vorm. Daarvoor dank.
Tja, ik kijk liever naar een film/serie met een leuke dame erin dan een zonder en ik kan me voorstellen dat er meer mensen zo over denken, want niet iedereen laat zich hersenspoelen door al die P.C. onzin uit de U.S.A. die hierheen overgewaaid lijkt te zijn helaas...Funnyx schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:45:

Verder is het misschien handig om te weten dat @Raven en ik wel vaker dit soort onderonsjes hebben gehad op GoT in het verleden en @Martinspire ken ik ook uit een lang lang verleden toen we nog beiden in Battlefield 2 zaten rond te rennen en samen voor onze eigen server betaalden
/EDIT :
Jaaa! Die nickname zocht ik nog!
@Anoniem: 19894 heb ik lang niet gezien op GoT
Toch niet iets met hem gebeurd hoop ik ?!
De afgelopen jaren teveel medeTweakers zomaar ineens zien verdwijnen vanwege een of andere rare enge ziekte of afwijking...
[ Voor 23% gewijzigd door nero355 op 27-02-2021 18:40 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
IFTFYAnoniem: 91868 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:35:
Voortaan alleen series met ouwe lelijke wijven personen. Kijkt er opeens geen hond meer naar
Elke hetero man is het met je eens natuurlijk, het zit in onze natuur om een vrouw ook op uiterlijk te beoordelen (andersom gebeurt net zo en vrouwen onder elkaar zijn misschien nog wel erger). Maar ik denk wel dat er een verschil zit in hoe je dat op een openbaar forum communiceert. De post waaruit deze discussie is ontstaan vind ik overigens zelf erg onschuldig, daar zit geen opgeilend karakter in.nero355 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:28:
[...]
Tja, ik kijk liever naar een film/serie met een leuke dame erin dan een zonder en ik kan me voorstellen dat er meer mensen zo over denken, want niet iedereen laat zich hersenspoelen door al die P.C. onzin uit de U.S.A. die hierheen overgewaaid lijkt te zijn helaas...
Verder is het misschien handig om te weten dat @Raven en ik wel vaker dit soort onderonsjes hebben gehad op GoT in het verleden en @Martinspire ken ik ook uit een lang lang verleden toen we nog beiden in Battlefield 2 zaten rond te rennen en samen voor onze eigen server betaalden
Maar ik kwam (iig in het verleden, bezoek dit topic niet zo vaak meer de laatste tijd) toch regelmatig van die posts tegen waarvan ik ook een beetje kriegelig werd. Het voelt zo triestig om open en bloot te kwijlen over een actrice in een strak pakje. Tuurlijk, leuk om te zien, maar om dan op een forum te delen dat je het niet erg zou vinden als die bij je in de keuken zou staan met de nodige
nero355 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:28:
[...]
Tja, ik kijk liever naar een film/serie met een leuke dame erin dan een zonder en ik kan me voorstellen dat er meer mensen zo over denken, want niet iedereen laat zich hersenspoelen door al die P.C. onzin uit de U.S.A. die hierheen overgewaaid lijkt te zijn helaas...
Oscar Wilde
Kijk naar Bridgerton. Die romans en de serie pretenderen in eerste instantie Jane Austen te zijn en hebben vervolgens enkele seksscènes waar je toch even heel duidelijk gemaakt wordt dat het geen contemporaries zijn met Miss Austen.
Ik ben ook blij dat Nathan Fillion z'n Castle-gewicht weer kwijt is in the Rookie. Ik ga er alleen geen kwijlsmileys over plaatsen want ik kijk de serie niet vanwege z'n lichaam (en moest even stevig nadenken of hij überhaupt shirtless te zien is geweest maar een paar keer in een wifebeater telt vast ook). Het is vast een zonde dat ze Brandon Routh z'n shirt aan hebben laten houden. Maar die was zo druk bezig met het decor kapotkauwen dat ie het vast is vergeten (chewing the scenery is een van mijn meest favoriete uitdrukkingen én is meestal geweldig om naar te kijken, kan zelfs een matige film/serie volledig omhoog tillen, zoals king chewer Alan Rickman in Robin Hood Prince of Thieves).
De scène in American Gods waar Shadow in z'n onderbroek een muur stond te verven is er ook alleen maar ingezet om Ricky Whittle even shirtless te laten gaan. Niet verkeerd maar ook niet echt nodig.
We weten het allemaal, nu hebben we ook even wat mannen genoemd, kunnen we weer terug naar series?
Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset
Bedoel je dan seizoen 1 of 2?jos707 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:49:
For All Mankind, 2 afleveringen gekeken maar kan mij niet echt overtuigen. Een beetje zielloos en ik mis wat diepgang, een overdaad aan scenes waar 'the boys' in de kroeg leuteren en potten pakken. Er wordt imo ook teveel nadruk gelegd op hoe het hoofdpersonage als anti-hero kan worden uitgespeeld, dat ligt er gewoon vingerdik op. Productie en acteerwerk is dan wel weer top.
Seizoen 1 vond ik persoonlijk erg sterk. Goed geacteerd. Prachtig geschoten, goed na bewerkt. Oog voor detail. Echt een aanrader wat mij betreft. Als je het over seizoen 1 hebt dan zeker even doorkijken!
Seizoen 2 is pas 2 afleveringen onderweg en ik heb alleen de eerste gezien maar de opening vond ik persoonlijk nog niet zo sterk als het eerste seizoen.
Seizoen 1. Akkoord dat het visueel top is, maar voelt aan als een lege doos. Verhaallijn kan niet boeien, astronautje wordt terecht gewezen en mag als straf papiertjes klasseren aan een bureautjeDonstil schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 12:53:
[...]
Bedoel je dan seizoen 1 of 2?
Seizoen 1 vond ik persoonlijk erg sterk. Goed geacteerd. Prachtig geschoten, goed na bewerkt. Oog voor detail. Echt een aanrader wat mij betreft. Als je het over seizoen 1 hebt dan zeker even doorkijken!
Seizoen 2 is pas 2 afleveringen onderweg en ik heb alleen de eerste gezien maar de opening vond ik persoonlijk nog niet zo sterk als het eerste seizoen.

Het wordt zeker interessanter!jos707 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 14:34:
[...]
Seizoen 1. Akkoord dat het visueel top is, maar voelt aan als een lege doos. Verhaallijn kan niet boeien, astronautje wordt terecht gewezen en mag als straf papiertjes klasseren aan een bureautje. Maar goed misschien moet ik zoals je zegt wat doorbijten en wordt het nog interessant
De eerste aflevering van seizoen 2 vond ik juist weer leuker. We komen nu veel meer in het what-if territorium. Voor mij begint het sci-fi gedeelte van de serie nu pas en ben benieuwd waar het naartoe gaat op dat gebied. De persoonlijke struggles van de karakters neem ik dan voor lief.
nero355 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:28:
/EDIT :
[...]
Jaaa! Die nickname zocht ik nog!
@Anoniem: 19894 heb ik lang niet gezien op GoT
Toch niet iets met hem gebeurd hoop ik ?!
De afgelopen jaren teveel medeTweakers zomaar ineens zien verdwijnen vanwege een of andere rare enge ziekte of afwijking...![]()
Niet dat ik weet, is een tijd terug uit zichzelf weggegaan van GoT.
Oscar Wilde
Ik heb precies hetzelfde ik heb heb de eerste 3 episodes doorgespoeld. Daarna wordt het iedere episode beter en meer een normale Marvel serie zonder lachband.sig69 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:14:
Zoals nu al een paar keer aangegeven hierboven: goede serie. Maar ik vond de eerste afleveringen ook al prima; je weet immers dat het niet helemaal rijmt met de realiteit maar je weet in eerste instantie niet waar dat maar toe gaat.sig69 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:14:
Maar ik geloof dat mensen tegenwoordig meteen vanaf episode 1 spektakel moeten hebben om een serie een kans te geven; jammer. Zeker omdat WandaVision zulke korte afleveringen heeft, kan je een serie imo best wat meer speling geven voordat je meteen afhaakt na episode 2 of 3.
[ Voor 7% gewijzigd door Tartarus op 27-02-2021 23:13 ]
Goede serie! Hebben ons er zeer mee vermaakt.
Benieuwd naar Season 2.
Gaan nu aan Truth to be Told beginnen.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 28-02-2021 19:53 ]
Een van de redenen om even te stoppen met Wandavision voor mij een paar weken geleden want als je geen enkele film uit de MCU reeks hebt gezien valt het niet meer te volgen en snap je er dus weinig van.sig69 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:14:
Ik moet zeggen nu ik de films heb gezien en nu ook aflevering 7 en 8 heb gezien .. dan valt alles een beetje op z'n plek
Ja, maar dat is allemaal 'met een bepaald doel' en daar kom je pas achter als je dus meerdere afleveringen hebt gekeken.whiner schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 22:23:
[...]
Ik heb precies hetzelfde ik heb heb de eerste 3 episodes doorgespoeld. Daarna wordt het iedere episode beter en meer een normale Marvel serie zonder lachband.
Wat dat betreft doen ze dat goed, maar voor fans die gewoon ' binnen vallen' .. doelgroep verkleint..
Ik lees al een aantal jaar mee en trek zeker niet snel conclusies. Het valt me al een hele tijd op, zeker metMartinspire schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:32:
[...]
Verder trek je snel je conclusies. Juist bij Erica Durance is het opvallend dat ze voor die rol destijds niet een jong huppeltrutje hadden gepakt, maar juist 1 die al wat ouder was en ook een vrij sterk karakter. Sowieso had die serie een heleboel mooie maar doch getalenteerde dames in de lineup. De serie is voor veel acteurs een startpunt geweest. Sommigen gingen al snel bergafwaarts (dat hele scientology gedoe bv), maar daar kan de serie zelf weinig aan doen.
Tja, ik laat liever iedereen in hun waarde. Je mag het politiek correcte onzin vinden, maar ik kan je verzekeren dat ik alles behalve PC ben. Dat neemt niet weg dat je normaal kan doen over de andere 50% van de bevolking en niet altijd met je tong uit je mond hoeft te staan.nero355 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:28:
[...]
Mag je een dame in een serie leuk vinden? Natuurlijk, maar daar kan je het best normaal over hebben, zonder alle
Dit topic is gesloten.
POST GEEN SPOILERS!
In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.
Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.