Nou, iets verder inmiddels..
Voor de volledigheid in wat ik heb (allen discs):
- Hitman GOTY PS4
- Hitman 2 PS4
- Hitman GOTY XB1
- Hitman 2 XB1
- Hitman 3 XB1/XSX
PS4 Pro: Hitman III starter pack gedownload (Hitman 1 en 2 staan niet geïnstalleerd op deze console). De Holiday Hoarder missie is zichtbaar in het hoofdmenu en te downloaden/spelen
Xbox Series S: Hitman III starter pack gedownload (Hitman 1 en 2 staan logischerwijs niet geïnstalleerd op deze console). De Holiday Hoarder missie is
niet zichtbaar in het hoofdmenu
Xbox Series X: alle delen van Hitman staan geïnstalleerd, alle missies zijn te kiezen (op de DLC missies in Hitman 2 en 3 na). De Holiday Hoarder missie is
niet zichtbaar in het hoofdmenu.
PS5: Hitman 3 starter pack, 1 en 2 staan geïnstalleerd (wederom zonder DLC van 2 en 3). Ik ZIE de Holiday Hoarder missie entry in het hoofdmenu, maar als ik daar op klik geeft het menu aan dat het op de achtergrond zal worden gedownload. Er gebeurt echter helemaal niets
Schiet mij maar lek, sowieso een gedoe om de edities geactiveerd te krijgen (de DLC van 1 en de Hitman 2 pass als je de disc bezit) maar wat een zooitje. Denk dat ik gedoemd ben om die missie dan maar op de PS4 Pro te spelen
/herstel
dat gaat dus ook niet meer..start het spel op, missie is niet zichtbaar en alleen de widget van de aankondiging (die de browser opent). Ik ga nu nog een One X letterlijk van de plank pakken om het daarop te testen en dan ben ik er letterlijk en figuurlijk helemaal klaar mee
/herstel 2
OK...de optie om die missie te spelen zit achtereenvolgens in Destinations - Paris - en dan is het een afgeleide van die missie. Zal aan mij liggen, maar nogmaals, wat een verschrikkelijk onduidelijke uitleg - en menustructuur...
(PS5)
[
Voor 27% gewijzigd door
Exorcist op 19-12-2021 19:23
]