On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik heb op mijn XSX alle Hitman delen gekocht. Ik had deel 2 al en heb vorige week deel 1 gekocht. Deel 1 was te spelen vanuit deel 2 en ik had ook geen icoontje oid van Hitman 1 en hij staat volgens mij ook niet op de harde schijf. .
Ik heb nu Hitman III en alle levels uit deel 1 en 2 zijn speelbaar vanuit Hitman III. De game Hitman2 staat echter nog wel op mijn console en is ook apart op te starten. Nu las ik op Budgetgaming dat iemand (op de Playstation) Hitman 2 heeft verwijderd om ruimte te besparen en nog gewoon de levels uit Hitman 2 via Hitman III kan spelen. Kan dat op de XSX ook? Hitman 3 is bij mij maar 62 GB groot, dat is veel kleiner dan Hitman 2 met de geïmporteerde Hitman 1 levels.Weet iemand dat?
Top, dat wilde ik even weten. Is Hitman 3 dan ook bij jou maar tussen de 60 en 70GB? Dat is zo gek omdat Hitman 2 al veel groter was. Misschien hebben ze hem beter comprimeert oid?Nol_NL schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:38:
Ik heb ook een XSX. Inderdaad Hitman 2 in zijn geheel verwijderd. Werkt dan gewoon vanuit deel 3.
[ Voor 6% gewijzigd door Cyrax0508 op 22-01-2021 13:39 ]
Klopt. Bij mij ook rond de 70 gig. Ze hadden inderdaad aangegeven dat ze de bestaande levels op één of andere manier kleiner hadden weten te maken, qua bestandsgrootte.Cyrax0508 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:39:
[...]
Top, dat wilde ik even weten. Is Hitman 3 dan ook bij jou maar tussen de 60 en 70GB? Dat is zo gek omdat Hitman 2 al veel groter was. Misschien hebben ze hem beter comprimeert oid?
Ik kreeg het op de release dag niet voor elkaar. Deel 1 deed het toen niet. Ik had toen alle delen op mijn Xbox staan. Op het moment dat ik alles had verwijderd en alleen Hitman III had geïnstalleerd, werkte het perfect.
[ Voor 20% gewijzigd door Nol_NL op 22-01-2021 14:04 ]
Ja ze hebben alles inderdaad weten te comprimeren met deel 3Cyrax0508 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:39:
[...]
Top, dat wilde ik even weten. Is Hitman 3 dan ook bij jou maar tussen de 60 en 70GB? Dat is zo gek omdat Hitman 2 al veel groter was. Misschien hebben ze hem beter comprimeert oid?
Best creepy als je 47 zo ziet

Top, ik ga dan vanavond als ik thuis ben gelijk deel 2 verwijderen. Weer wat ruimte over. Bij mij werkte het op de releasedag wel gelijk, maar Hitman 1 had ik later dan Hitman 2 gekocht. Bij het kopen van Hitman 1 kwam er niet eens een icoontje toen hij klaar was met downloaden, hij stond gelijk in deel 2. Bij het installeren van deel III had ik zo alle voorgaande delen. Ik had de expansion van Hitman 2 niet (die 2 levels en 2 snipermissies geloof ik), die heb ik ook maar aangeschaft en zaten ook direct in Hitman3. Nu heb ik hem helemaal compleet en ben begonnen met deel 1.Nol_NL schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:53:
[...]
Klopt. Bij mij ook rond de 70 gig. Ze hadden inderdaad aangegeven dat ze de bestaande levels op één of andere manier kleiner hadden weten te maken, qua bestandsgrootte.
Ik kreeg het op de release dag niet voor elkaar. Deel 1 deed het toen niet. Ik had toen alle delen op mijn Xbox staan. Op het moment dat ik alles had verwijderd en alleen Hitman III had geïnstalleerd, werkte het perfect.
Ik had hem op de PS4 uitgespeeld en Hitman 2 ook, maar ik wilde alles op mijn XSX compleet hebben. Gelukkig waren die games allemaal in de aanbieding de afgelopen dagen. Moet wel opnieuw beginnen, maar dat is nog best wel leuk.
Welk platform? Als je via het menu van Hitman 2 naar ‘Store’ gaat even checken of je de Hitman 2 access pass kunt dowloaden voor Hitman 3.Soccer98 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:13:
Vreemd. Ik heb alles van Hitman 2, maar in Hitman 3 heb ik geen toegang tot de locaties van die game. Wel van de eerste Hitman overigens. Meer mensen met dit probleem?
Vergeten te melden inderdaad: Xbox Series X. Ik ga even kijken!D. Ninjai schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:18:
[...]
Welk platform? Als je via het menu van Hitman 2 naar ‘Store’ gaat even checken of je de Hitman 2 access pass kunt dowloaden voor Hitman 3.
geen haar veranderd..s0kkie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:04:
[...]
Ja ze hebben alles inderdaad weten te comprimeren met deel 3
Best creepy als je 47 zo ziet![]()
[Afbeelding]
Kon me niet inhouden en ben ook even in Dartmoor wezen kijken, niet met de intentie om direct echt te spelen maar meer gewoon rondkijken, ontdekken... ziet er ook erg mooi uit!
Ik liep vrolijk door de tuin naast het landhuis te wandelen toen ik tot mijn stomme verbazing ineens een melding kreeg:
Dat zou betekenen dat er een soort tijdslimiet op dit level zit? Als je je target niet binnen een half uur zelf omlegt, dan doet iemand anders het voor je? Dat zou, ehm, raar zijn...
Vreemd. Ik zie inderdaad de optie in het Hitman 2-menu, maar wanneer ik doorgeleid wordt naar de Xbox Store mag ik nog wel 99 euro lappen.D. Ninjai schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:18:
[...]
Welk platform? Als je via het menu van Hitman 2 naar ‘Store’ gaat even checken of je de Hitman 2 access pass kunt dowloaden voor Hitman 3.
EDIT: Gefixt. Je dient de gratis Hitman 2 Starter Pack uit de store te downloaden. Dan pas lukt het.
[ Voor 11% gewijzigd door Soccer98 op 22-01-2021 17:28 ]
migchiell schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:41:
Wat is Dubai een mooi level zeg! Gisteravond een paar uur in rondgelopen, prachtig!
Kon me niet inhouden en ben ook even in Dartmoor wezen kijken, niet met de intentie om direct echt te spelen maar meer gewoon rondkijken, ontdekken... ziet er ook erg mooi uit!
Ik liep vrolijk door de tuin naast het landhuis te wandelen toen ik tot mijn stomme verbazing ineens een melding kreeg:
spoiler:mn target was vergiftigd, maar ik had niks gedaan... loopt er een tweede moordenaar rond in dit level? Ik had wel iets gelezen over een murder mystery sideplot, maar ik had niet verwacht dat dat ook mijn target zou betreffen![]()
Dat zou betekenen dat er een soort tijdslimiet op dit level zit? Als je je target niet binnen een half uur zelf omlegt, dan doet iemand anders het voor je? Dat zou, ehm, raar zijn...
sigmundfreund schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 22:50:
[...]
spoiler:Het is moeilijk om hier antwoord op te geven zonder al te veel te spoilen. Heb je toevallig een kit in de kas achterin gerepareerd? Dan moet je dat niet doen
Ik heb vanavond het level uitgespeeld, inclusief het hele moordonderzoek. Grappig wel, maar weinig herspeelwaarde imho. Verder vind ik het hele landhuis nogal onbenut, volgens mij had daar veel meer in gezeten. Prachtige omgeving maar niet heel veel te doen, behalve dan dat onderzoek.
Maar als je dat ding in de kas niet doet, dan gebeurt er niks met mn target behalve door mij?
Wat ik ook niet helemaal snapte: er was maar één escape uit het level beschikbaar, terwijl ik toch twee sleutels van voertuigen had gevonden. Morgen nog maar eens proberen.
/f/image/Cp3OHeoEQlWC36XX8y9Bp1bg.png?f=fotoalbum_medium)
Zowel 'Hitman 1' als 'Hitman 2' zijn met succes toegevoegd en speelbaar. Oudere saved games - voor het toevoegen van deel 2 - zijn wel te laden.
Iemand enig idee wat hier misgaat?
[ Voor 7% gewijzigd door Rowwan op 23-01-2021 10:04 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Nol_NL op 23-01-2021 17:57 ]
tipje, check de mission stories (te vinden door op PC op F1 te klikken). Dat maakt het wat makkelijker + juist dan krijg je een groot deel van de sidestories meeD. Ninjai schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:25:
Ik heb alleen de eerste Hitman gespeeld en Hitman 2 ligt nog onaangebroken in de kast. Maar ben toch gewoon begonnen met Hitman 3 en aan het verkennen geslagen in Dubai. Supermooi level, heerlijk om in te struinen. Vond het nog best pittig om een goed moment te kiezen om toe te slaan als ze zo zwaar beveiligd zijn en dat is mij ook nog niet gelukt. Maar ik hield het ook bij een sessie van een half uurtje voordat ik mijn nest in dook dus ik had ook geen illusies dat ik dat even kon klaren.
Ik vond het echt een super spannend verhaal, beste verhaal in ieder geval tot nu toe in een Hitman game.
Niet correct. Je hebt voor Hitman 1 en 2 afzonderlijk een zogeheten 'acces pass' nodig. Via de in-game store van Hitman 3 (XSX) kun je deze passes aanschaffen en zo heb ik het dan ook gedaan.Nol_NL schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 11:09:
Voor 30 Euro heb je de acces pass, daar kan je deel 1 en 2 mee spelen in Hitman 3.
[Afbeelding]
Let wel: Met de 'acces passes' koop je, als het ware, Hitman 1 en 2 voor de actuele verkoopprijs; er wordt geen korting toegepast o.i.d. Je kunt dan beter op zoek gaan naar leuke deals op internet voor Hitman 1 en 2 (digitale versies) en dan via de 'carry over-optie' in Hitman 3 de games toevoegen.
[ Voor 19% gewijzigd door Yonix op 23-01-2021 16:44 ]
Ik weet niet hoe het op de XSX zit maar als ik kijk op https://www.epicgames.com/store/en-US/all-dlc/hitman-3 dan zie ik de goedkoopste variant voor 8 euro. Zie ik een addertje over het hoofd?Yonix schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 16:41:
[...]
Niet correct. Je hebt voor Hitman 1 en 2 afzonderlijk een zogeheten 'acces pass' nodig. Via de in-game store van Hitman 3 (XSX) kun je deze passes aanschaffen en zo heb ik het dan ook gedaan.
Let wel: Met de 'acces passes' koop je, als het ware, Hitman 1 en 2 voor de actuele verkoopprijs; er wordt geen korting toegepast o.i.d. Je kunt dan beter op zoek gaan naar leuke deals op internet voor Hitman 1 en 2 (digitale versies) en dan via de 'carry over-optie' in Hitman 3 de games toevoegen.
Een héél stuk duurder: https://www.microsoft.com/nl-nl/search/shop/games?q=Hitman+3Freddy22 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 17:11:
[...]
Ik weet niet hoe het op de XSX zit maar als ik kijk op https://www.epicgames.com/store/en-US/all-dlc/hitman-3 dan zie ik de goedkoopste variant voor 8 euro. Zie ik een addertje over het hoofd?
Ik zie het inderdaad. Om verwarring te voorkomen heb ik mijn eerdere post aangepast. Maar in dit geval zou ik inderdaad kijken op een andere site voor een leuke aanbieding.Yonix schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 16:41:
[...]
Niet correct. Je hebt voor Hitman 1 en 2 afzonderlijk een zogeheten 'acces pass' nodig. Via de in-game store van Hitman 3 (XSX) kun je deze passes aanschaffen en zo heb ik het dan ook gedaan.
[ Voor 18% gewijzigd door Nol_NL op 23-01-2021 17:55 ]
Voor PC:Freddy22 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 17:11:
[...]
Ik weet niet hoe het op de XSX zit maar als ik kijk op https://www.epicgames.com/store/en-US/all-dlc/hitman-3 dan zie ik de goedkoopste variant voor 8 euro. Zie ik een addertje over het hoofd?
Er is een Hitman1 GOTY-pas. Die kost 30 euro en geeft je toegang tot de levels uit Hitman1. Deze pas krijg je er nu gratis bij als je Hitman3 koopt en je had Hitman 1 al eerder gekocht (of gratis had gedownload toen Epic dat aanbood).
Er zijn verschillende passen om de levels uit Hitman2 te kunnen spelen.
- Er is een pas van 12 euro, die geeft je toegang tot de 6 basislevels.
- Er is een pas van 8 euro, die geeft je toegang tot nog 2 bonuslevels (dit zijn volwaardige levels en erg leuk om te spelen).
- En er is een pas van 20 euro die deze twee passen combineert. Deze prijzen zijn inclusief een tijdelijke korting van 80%, normaal zijn deze passen dus veel duurder.
Let op: dit gaat alleen over het kunnen spelen van de levels uit H1 en H2. Los daarvan kun je je voortgang uit de vorige edities overzetten, zodat je die levels niet helemaal opnieuw hoeft door te spelen om alle extra wapens ed. opnieuw te unlocken.
Terzijde: wat is die technoclub in level 3 ongelofelijk cool! Ik sta nu al een kwartier gewoon op de dansvloer rond te kijken, jammer dat 47 niet kan dansen
Jemig wat staat dat krom op de website.migchiell schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 17:59:
[...]
Voor PC:
Er is een Hitman1 GOTY-pas. Die kost 30 euro en geeft je toegang tot de levels uit Hitman1. Deze pas krijg je er nu gratis bij als je Hitman3 koopt en je had Hitman 1 al eerder gekocht (of gratis had gedownload toen Epic dat aanbood).
Er zijn verschillende passen om de levels uit Hitman2 te kunnen spelen.Maar als je Hitman2 al eerder had gekocht, dan belooft IOI dat ze bezig zijn om een manier te bedenken om je die levels gratis te leveren en zou je dus deze passen niet hoeven te kopen (of zet IOI de korting op 100%).
- Er is een pas van 12 euro, die geeft je toegang tot de 6 basislevels.
- Er is een pas van 8 euro, die geeft je toegang tot nog 2 bonuslevels (dit zijn volwaardige levels en erg leuk om te spelen).
- En er is een pas van 20 euro die deze twee passen combineert. Deze prijzen zijn inclusief een tijdelijke korting van 80%, normaal zijn deze passen dus veel duurder.
Let op: dit gaat alleen over het kunnen spelen van de levels uit H1 en H2. Los daarvan kun je je voortgang uit de vorige edities overzetten, zodat je die levels niet helemaal opnieuw hoeft door te spelen om alle extra wapens ed. opnieuw te unlocken.
Terzijde: wat is die technoclub in level 3 ongelofelijk cool! Ik sta nu al een kwartier gewoon op de dansvloer rond te kijken, jammer dat 47 niet kan dansen
HITMAN 3 Access Pass: HITMAN 2 Expansion
The HITMAN 3 Access Pass system allows you to access HITMAN 1 and HITMAN 2 locations in HITMAN 3, essentially making it possible to play all locations in the World of Assassination trilogy from within HITMAN 3.
Purchasing or redeeming this Access Pass will grant access to the locations from 'HITMAN 2 - Expansion Pass' in HITMAN 3.
Die eerste zin die ze noemen is gewoon een hele vage omschrijving. Want ja je hebt deze inderdaad nodig om alles te hebben. Maar het lijkt net alsof dit al alles is, thanks voor het uitschrijven wordt duurder dan ik dacht!
Check deze YouTube: HITMAN 3 (OST) - Apex Predator | BERLIN CLUB MUSIC MIX (Full Version... de volledige 1 uur en 20 minuten durende club soundtrack. Echt een vette atmosfeer in dat level
Ja het staat er inderdaad nogal onduidelijk. Na drie keer lezen besefte ik dat die eerste zin niet betekent dat je met één pas alle levels/locaties kunt spelen in H3, maar dat ze alleen bedoelen dat hun systeem met passen ervoor zorgt dat dat mogelijk wordt. Alleen moet je daar dus wel meerdere passen voor hebben/aanschaffen.Freddy22 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 18:05:
[...]
Jemig wat staat dat krom op de website.
HITMAN 3 Access Pass: HITMAN 2 Expansion
The HITMAN 3 Access Pass system allows you to access HITMAN 1 and HITMAN 2 locations in HITMAN 3, essentially making it possible to play all locations in the World of Assassination trilogy from within HITMAN 3.
Purchasing or redeeming this Access Pass will grant access to the locations from 'HITMAN 2 - Expansion Pass' in HITMAN 3.
Die eerste zin die ze noemen is gewoon een hele vage omschrijving. Want ja je hebt deze inderdaad nodig om alles te hebben. Maar het lijkt net alsof dit al alles is, thanks voor het uitschrijven wordt duurder dan ik dacht!
Check deze YouTube: HITMAN 3 (OST) - Apex Predator | BERLIN CLUB MUSIC MIX (Full Version... de volledige 1 uur en 20 minuten durende club soundtrack. Echt een vette atmosfeer in dat level
Had je H1 en H2 al? Want dan zou je die levels wel gratis moeten kunnen spelen. Voor H1 is dat al gerealiseerd, voor H2 is IOI nog bezig.
Maar als je helemaal nieuw begint, dan ben je in totaal 110 euro kwijt (60 euro voor H3, 30 euro voor de pas voor H1 en 20 euro voor de pas voor H2). Heb je wel drie hele mooie games (of één game met heel veel levels, het is maar hoe je het bekijkt).
[ Voor 40% gewijzigd door Soccer98 op 23-01-2021 19:57 ]
Ik ben bijvoorbeeld helemaal nieuw maar merk dat dit wel een spel voor mij is, kan ik dan Hitman 1 GOTY en Hitman 2 GOTY kopen voor een klein prijsje (die zijn wel te krijgen via key shops) en deze dan spelen in Hitman 3? Of maakt het geen bal uit en zitten er geen grafische verschillen in Hitman 1 origineel en Hitman 1 in Hitman 3 en kan ik beter eerst Hitman 1 kopen.migchiell schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 18:23:
[...]
Ja het staat er inderdaad nogal onduidelijk. Na drie keer lezen besefte ik dat die eerste zin niet betekent dat je met één pas alle levels/locaties kunt spelen in H3, maar dat ze alleen bedoelen dat hun systeem met passen ervoor zorgt dat dat mogelijk wordt. Alleen moet je daar dus wel meerdere passen voor hebben/aanschaffen.
Had je H1 en H2 al? Want dan zou je die levels wel gratis moeten kunnen spelen. Voor H1 is dat al gerealiseerd, voor H2 is IOI nog bezig.
Maar als je helemaal nieuw begint, dan ben je in totaal 110 euro kwijt (60 euro voor H3, 30 euro voor de pas voor H1 en 20 euro voor de pas voor H2). Heb je wel drie hele mooie games (of één game met heel veel levels, het is maar hoe je het bekijkt).
Pff ingewikkeld als ik het zo terug lees :-)
De Hitman 1 en 2 levels zijn ge-update om van de nieuwe engine gebruik te maken. Digital Foundry heeft er aandacht aan besteed in hun technische review van de PS5 en Xbox Series X versies.kwdtje schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 21:53:
[...]
Ik ben bijvoorbeeld helemaal nieuw maar merk dat dit wel een spel voor mij is, kan ik dan Hitman 1 GOTY en Hitman 2 GOTY kopen voor een klein prijsje (die zijn wel te krijgen via key shops) en deze dan spelen in Hitman 3? Of maakt het geen bal uit en zitten er geen grafische verschillen in Hitman 1 origineel en Hitman 1 in Hitman 3 en kan ik beter eerst Hitman 1 kopen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
H1 krijg je gratis als je besteld binnen 10 dagen na release als ik 't goed begreep. Weet niet of 't uitmaakt als je h3 ook via een key shop koopt. Denk 't haast niet.kwdtje schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 21:53:
[...]
Ik ben bijvoorbeeld helemaal nieuw maar merk dat dit wel een spel voor mij is, kan ik dan Hitman 1 GOTY en Hitman 2 GOTY kopen voor een klein prijsje (die zijn wel te krijgen via key shops) en deze dan spelen in Hitman 3? Of maakt het geen bal uit en zitten er geen grafische verschillen in Hitman 1 origineel en Hitman 1 in Hitman 3 en kan ik beter eerst Hitman 1 kopen.
De game is via het bureaublad wel gewoon op te starten.
Heb het gisteren gedaan en begonnen met Hitman 1. De laatste Hitman die ik speelde was ook Hitman 1, maar dan de echte eerste ;-)Freddy22 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 23:22:
[...]
H1 krijg je gratis als je besteld binnen 10 dagen na release als ik 't goed begreep. Weet niet of 't uitmaakt als je h3 ook via een key shop koopt. Denk 't haast niet.
De andere (oudere) delen zijn ook zeer zeker aanraders!kwdtje schreef op maandag 25 januari 2021 @ 08:13:
[...]
Heb het gisteren gedaan en begonnen met Hitman 1. De laatste Hitman die ik speelde was ook Hitman 1, maar dan de echte eerste ;-)
Ja inderdaad! Zelf ook even achter de draaitafels kunnen staan en dan na de opbouw weer verder te pompen met het nummerHamkaasbroodje schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:16:
Zooo wat is Berlijn een sick level zeg. Heerlijke tune ook, Berghain vibes
Zijn er eigenlijk plannen om dit te remaken?s0kkie schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:17:
[...]
De andere (oudere) delen zijn ook zeer zeker aanraders!
Vind ze super vet maar grafisch is het natuurlijk niet om aan te zien. Doet dan toch wat af aan de vibe.
Nee helaas heeft IOI daar het tot nu toe nooit over gehad.Freddy22 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:55:
[...]
Zijn er eigenlijk plannen om dit te remaken?
Vind ze super vet maar grafisch is het natuurlijk niet om aan te zien. Doet dan toch wat af aan de vibe.
Er zijn wel HD remasters maar die verschillen weinig van het origineel.
Zo die is snel
[ Voor 16% gewijzigd door s0kkie op 25-01-2021 13:20 ]
Ja sowieso Berlijn. Ik heb gewoon best wel lang op die dansvloer gestaan en waande me eventjes weer op een festival. Als het niet in het echt kan dan maar ingame.Soccer98 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:54:
Wat vinden jullie het vetste level in Hitman 3? Ik vind Berlijn zo ongelofelijk sfeervol, ook dat begin vooral. Mendoza vind ik vooral heel erg mooi en schilderachtig. Wat ik wel jammer vind is dat het verhaal in sommige levels wel heel centraal staat. Hitman speel je in principe niet voor het verhaal, al vond ik het wel aardig trouwens. Maar geef mij maar gewoon een sandbox en twee targets, vind ik prima zo.
Vraag me af waarop ze het level gebaseerd hebben want dit was echt goed gemaakt.
Had ik nu maar een PS4/5 met VR en Hitman 3....Freddy22 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:20:
[...]
Ja sowieso Berlijn. Ik heb gewoon best wel lang op die dansvloer gestaan en waande me eventjes weer op een festival. Als het niet in het echt kan dan maar ingame.
Vraag me af waarop ze het level gebaseerd hebben want dit was echt goed gemaakt.

Zelf genoten van meeste levels, maar degene die voor mij er uit schiet is Dartmoor.
Eigenlijk daar nog een regen/onweer moment en je hebt een heerlijke setting.
[ Voor 16% gewijzigd door Vae Victis op 27-01-2021 19:55 ]
Het viel me op dat je de disc van deel 1 & 2 niet meer nodig hebt nadat je ze hebt geïmporteerd in Hitman 3
Vanavond begonnen aan deel, zeer vermakelijk
Blijf het wel jammer vinden dat er niet eens 10 levels vanaf het begin inzitten, want toch voelt het elke keer weer redelijk snel voorbij. Een level meerdere malen (op andere manieren) uitspelen vind ik maar mwahh namelijk.
De levels an sich zijn wel écht top, het eerste level vind ik de minste, maar daarna wordt het alleen maar vetter. Dat landhuis, Berlijn, China.. stuk voor stuk klassiekers in mijn ogen. Het laatste level had ook zeer zeker wel iets, en het slotstuk gaf zeker wel voldoening. 👌🏼
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
En laat dat nou net de kracht van Hitman zijnAntraXxX schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 20:43:
Een level meerdere malen (op andere manieren) uitspelen vind ik maar mwahh namelijk.
[ Voor 8% gewijzigd door Giel1 op 09-02-2021 09:22 ]
Dit probleem heb ik ook. Eind vorig jaar gold edition van deel 2 gekocht. Deel 1 had ik ooit aan mijn bibliotheek toegevoegd via PS+. Dus deel 1 en 2 speelbaar vanuit deel 1. Echter kan ik Paris niet loslaten. Denk wel 50x gespeeld. Haha. Zit nu pas bij lvl 2. Heb wel de sniper missies van deel 2 tussendoor paar keer gedaan.Giel1 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:21:
Inmiddels al weer ruim 2 weken met de game aan de slag. Heb er al genoeg tijd in zitten en heb bij iedere missie ten minste de stories, de assassinations (incl. sosa en sniper), afgerond, en de discoveries en feats grotendeels. Vind het echt heerlijk om een avond helemaal op te gaan in een level en keer op keer nieuwe dingen te ontdekken. Wat mij betreft is deze game nu al een van de betere van het jaar, verwacht niet dat ie snel gaat dalen in mijn lijstje voorlopig.
/edit: alsnog gevonden. Dat werkt dus gewoon
Dan wacht ik even totdat ik die heb voor ik echt begin.
[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 11-02-2021 10:21 ]
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Het verhaal blijft super. Ik vond wel dat ik Hitman III echt snel had uitgespeeld. Dat gevoel had ik bij I en II minder. Allicht omdat ik al wist wat de controls waren etc.
Blijft een verslavend spel. Geen moment spijt van mijn pre-order.
:strip_exif()/f/image/hg7IWIFig4ZbnTopu4sRod9N.jpg?f=fotoalbum_large)
De komende maanden wordt meer content verwacht. Zo blijft het leuk om bepaalde levels te herspelen. Ik kan het nog steeds niet laten om bij iedere sessie toch even Parijs en Sapienza even aan te doen
[ Voor 21% gewijzigd door Nol_NL op 11-02-2021 17:04 ]
Ik blijf de episodes uit Hitman 1 het leukste vinden. Een maand lang Paris verkennen, en dan opeens allemaal extra mogelijkheden krijgen door de unlocks uit Sapienza, et cetera... Dat gevoel mis ik nu wel een beetje.Agent47 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:34:
De kracht van Hitman blijft voor mij toch wel de mogelijkheden in een level. Ik kan levels echt vele malen met plezier spelen, sinds Hitman 1( 2016) al. Spoilers op YouTube vind ik zelfs niet erg op de een of andere manier.
Het verhaal blijft super. Ik vond wel dat ik Hitman III echt snel had uitgespeeld. Dat gevoel had ik bij I en II minder. Allicht omdat ik al wist wat de controls waren etc.
Blijft een verslavend spel. Geen moment spijt van mijn pre-order.
Sapienza was goud zeg. Jemig wat heb ik die lang gespeeld.Jeoh schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 17:05:
[...]
Ik blijf de episodes uit Hitman 1 het leukste vinden. Een maand lang Paris verkennen, en dan opeens allemaal extra mogelijkheden krijgen door de unlocks uit Sapienza, et cetera... Dat gevoel mis ik nu wel een beetje.
* Ik heb een PS5
* Ik heb Hitman 1 en 2 niet aangeschaft, noch gespeeld
Als ik nu Hitman 3 koop - zitten daar dan ook de voorgaande delen bij?
Mocht dat niet zo zijn: Is Hitman 3 als stand-alone te spelen om mis ik dan wezenlijke story background?
Tot slot: Waarom is deze game als zijnde new PS5 release zo belachelijk goedkoop t.o.v. andere PS5 titels?
Ik heb alle delen gespeeld en ik vind niet dat je voor deel 3 per se de vorige delen gespeeld moet hebben. Voor het verhaal is dat wel interessanter natuurlijk. Tevens zijn de levels van deel 1 en 2 ook erg leuk, dus je zal er zeker geen miskoop aan hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door RnB op 15-03-2021 10:22 ]
Als je ze nog niet hebt, ga je ze niet krijgen door hitman 3 aan te schaffen.ArnoldSmiley schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:19:
Kan iemand mij helpen, het is me niet helemaal duidelijk:
* Ik heb een PS5
* Ik heb Hitman 1 en 2 niet aangeschaft, noch gespeeld
Als ik nu Hitman 3 koop - zitten daar dan ook de voorgaande delen bij?
Mocht dat niet zo zijn: Is Hitman 3 als stand-alone te spelen om mis ik dan wezenlijke story background?
Tot slot: Waarom is deze game als zijnde new PS5 release zo belachelijk goedkoop t.o.v. andere PS5 titels?
Ik ben zelf hitman 1, 2 en 3 aan het spelen, en ben bij de laatste missies van 2. (heb hitman 3 nog niet gespeeld). Als ik kijk naar het overkoepelend verhaal zou ik adviseren het wel vanaf 1 te spelen anders mis je context aan de missies. Maakt dat uit? Nee. Je kan prima hitman 3 spelen zonder 1 en 2 te hebben gespeeld, maar je mist dan gewoon de context/missie waarom je iets aan het doen bent, maar dat maakt een level niet minder leuk.
Mijn advies zou zijn: koop hitman 3, en kijk naar een goedkope deal voor hitman 1 en 2 en begin bij 1. Het zijn echt hele toffe levels, je krijgt het verhaal mee en je hebt heel veel spel plezier!
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Thanks. Jammer dat ze niet voor de PS5 als bundel worden uitgegeven. Heb net de PS4 en al mijn games eruit gedaan voor de PS5, zit niet meer zo te wachten om PS4 titels te kopen. Dank voor je antwoord ieder geval.Melantrix schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:28:
[...]
Als je ze nog niet hebt, ga je ze niet krijgen door hitman 3 aan te schaffen.
Ik ben zelf hitman 1, 2 en 3 aan het spelen, en ben bij de laatste missies van 2. (heb hitman 3 nog niet gespeeld). Als ik kijk naar het overkoepelend verhaal zou ik adviseren het wel vanaf 1 te spelen anders mis je context aan de missies. Maakt dat uit? Nee. Je kan prima hitman 3 spelen zonder 1 en 2 te hebben gespeeld, maar je mist dan gewoon de context/missie waarom je iets aan het doen bent, maar dat maakt een level niet minder leuk.
Mijn advies zou zijn: koop hitman 3, en kijk naar een goedkope deal voor hitman 1 en 2 en begin bij 1. Het zijn echt hele toffe levels, je krijgt het verhaal mee en je hebt heel veel spel plezier!
je koopt dan als het ware de missies. Grafisch en qua gameplay is het helemaal Hitman 3. Het is ook helemaal geïntegreerd trouwens. Je start gewoon Hitman 3 op om de oudere missies te spelen.ArnoldSmiley schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:57:
[...]
Thanks. Jammer dat ze niet voor de PS5 als bundel worden uitgegeven. Heb net de PS4 en al mijn games eruit gedaan voor de PS5, zit niet meer zo te wachten om PS4 titels te kopen. Dank voor je antwoord ieder geval.
[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-03-2021 12:05 ]
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Hoe werkt dat dan.... Je PS5 herkent dat je ooit H1 & H2 hebt gespeeld and that's it?ArthurMorgan schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:05:
[...]
je koopt dan als het ware de missies. Grafisch en qua gameplay is het helemaal Hitman 3. Het is ook helemaal geïntegreerd trouwens. Je start gewoon Hitman 3 op om de oudere missies te spelen.
Dus ff H1 en H2 van iemand lenen is voldoende eigenlijk?
Heb jij deel 1 & 2 als 1 game zeg maar, of 2 losse?Racing-Paradise schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:13:
Heb hier Hitman I & II in de steelbox(ps4) variant liggen en de digital deluxe variant van deel III gepreorderd (ps4/5)!
Zelf ben ik van plan om het hele verhaal weer vanaf de eerste missie opnieuw te gaan spelen op mijn PS5. Als ik het goed begrijp krijgen de missies uit episode I & II dus een 'upgrade' met Hitman3 ?
Ik wil Hitman 3 gaan spelen, het liefste voorafgegaan door de missies van 1 en 2 zodat ik het verhaal ook beetje meekrijg.
Vind het alleen echt onzin om 50 euro neer te leggen voor die discs en ze dan nooit te gebruiken

Ik heb twee losse steel boxes van deel 1 en 2.ArnoldSmiley schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:07:
[...]
Heb jij deel 1 & 2 als 1 game zeg maar, of 2 losse?
Ik wil Hitman 3 gaan spelen, het liefste voorafgegaan door de missies van 1 en 2 zodat ik het verhaal ook beetje meekrijg.
Vind het alleen echt onzin om 50 euro neer te leggen voor die discs en ze dan nooit te gebruiken
Na installatie van deel 3 kun je in de shop de missies van deel 1 en 2 kopen als DLC. Dan hoef dus niet de discs aan te schaffen van deel 1 en 2.
Zat net even te kijken in de PS Store...H2.....69.99 Euro. Die zijn niet goed johRacing-Paradise schreef op zondag 21 maart 2021 @ 18:27:
[...]
Ik heb twee losse steel boxes van deel 1 en 2.
Na installatie van deel 3 kun je in de shop de missies van deel 1 en 2 kopen als DLC. Dan hoef dus niet de discs aan te schaffen van deel 1 en 2.

Prijzen in de Hitman3 shop (ingame) zijn anders, kan ze alleen zo 1 2 3 niet vinden.ArnoldSmiley schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:32:
[...]
Zat net even te kijken in de PS Store...H2.....69.99 Euro. Die zijn niet goed joh
Owww dat wist ik niet, ga even googlenRacing-Paradise schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:35:
[...]
Prijzen in de Hitman3 shop (ingame) zijn anders, kan ze alleen zo 1 2 3 niet vinden.
Nope.Racing-Paradise schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:45:
Nu ik er nog eens over nadenk is Hitman Season 1 ook al eens onderdeel geweest van de Ps+ games van de maand, mogelijk heb je die geclaimd.
Die prijzen van de Hitman 3 shop kan ik niet vinden. Mocht jij eens kijken als je in de game zit, dan heel graag.
Ik wacht wel tot de game uit is op Steam.Cloud_VII schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:27:
Er is een free starter pack uitgekomen. Als je deel 1 en 2 hebt kan je deze dus nu in Hitman 3 spelen zonder kosten.
Is de verhaallijn de moeite waard? Ik heb het idee dat er een flinterdun verhaallijntje inzit om de missies met elkaar te verbinden, en dat de game eigenlijk puur sec om de missies draait.
Dat is prima, en wellicht ook de kracht van deze IP, echter wat ik zoek is een sterke verhaalijn in de game ( zie HZD, zie GOW bijv.)
Daarnaast heb ik eigenlijk een pesthekel aan stealth; Ben er niet goed, ben er te ongeduldig voor en uiteindelijk resulteert dit in de gun blazing oplossing. In games waarin stealth een keuze is, kies ik altijd voor geweld. In games waarin stukken stealth verplicht zijn, is het tanden bijten en hopen dat ik het snel gehad heb.
Op zich vind ik dat ook wel prima, mits er dan een sterk verhaal achter zit.
Any comments?
Dan is het niks voor jou. Voor het verhaal hoef je het zeker niet te doen... Je moet het leuk vinden om rustig te puzzelen. De actieheld uithangen werkt in deze game niet echt en maakt de game ook niet leuk.ArnoldSmiley schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:38:
Twijfel nog steeds over deze trilogie.
Is de verhaallijn de moeite waard? Ik heb het idee dat er een flinterdun verhaallijntje inzit om de missies met elkaar te verbinden, en dat de game eigenlijk puur sec om de missies draait.
Dat is prima, en wellicht ook de kracht van deze IP, echter wat ik zoek is een sterke verhaalijn in de game ( zie HZD, zie GOW bijv.)
Daarnaast heb ik eigenlijk een pesthekel aan stealth; Ben er niet goed, ben er te ongeduldig voor en uiteindelijk resulteert dit in de gun blazing oplossing. In games waarin stealth een keuze is, kies ik altijd voor geweld. In games waarin stukken stealth verplicht zijn, is het tanden bijten en hopen dat ik het snel gehad heb.
Any comments?
Per locatie zou ik er een uurtje voor willen uittellen, en dan is het wel mooi geweest.
Ik denk dat je in het verkeerde topic zitArnoldSmiley schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:38:
Twijfel nog steeds over deze trilogie.
Any comments?
Na, dacht laat ik het ff checken. Die Hitman 1 kost 3 tientjes en raak je natuurlijk aan de straatstenen niet meer kwijt. Maarre, idd geen game voor mij. Jammer, concept is wel cool.Melantrix schreef op woensdag 14 april 2021 @ 16:34:
[...]
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit
Je kan overigens de eerste level gratis uitproberen. Het kan je altijd nog verrassen! Volgens mij is het op elk platform gratis te downloaden.ArnoldSmiley schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:22:
[...]
Na, dacht laat ik het ff checken. Die Hitman 1 kost 3 tientjes en raak je natuurlijk aan de straatstenen niet meer kwijt. Maarre, idd geen game voor mij. Jammer, concept is wel cool.
Ga ff kijkem, thanks voor de tipMelantrix schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:13:
[...]
Je kan overigens de eerste level gratis uitproberen. Het kan je altijd nog verrassen! Volgens mij is het op elk platform gratis te downloaden.
Ik probeer al een minuut of 30 uit te puzzelen hoe ik dit in vredesnaam moet downloaden, laat staan spelen. Hoe installeer je deze missie (Series X)? De menustructuur in Hitman vind ik echt de slechtste in tijden. Kan aan mij liggen, maar echt heel overzichtelijk is het allemaal niet.
Hitman 3 staat geïnstalleerd (1 en 2 ook overigens). Onder uitbreidingen zie ik deze toevoeging dus niet, noch in de game zelf? Waar zou het moeten staan? Zie wel een verwijzing in het hoofdmenu maar deze linkt via Edge naar een webpagina. Op de store pagina in het spel zelf staan alle Sins uitbreidingen etc., maar nergens die ik zoek.Nol_NL schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 18:52:
Kan inderdaad wat verwarrend zijn, maar begin met Hitman 3 te installeren. Onder het installatie menu van van de Xbox zelf " Games invoegtoepassingen beheren " heb ik vervolgens de uitbreidingen aangevinkt. Maar volgends mij kan het ook in de game zelf.
[ Voor 7% gewijzigd door Exorcist op 11-12-2021 19:18 ]
https://www.ign.com/wikis...9m_Starting_With_Hitman_3
Ik heb Warzone er momenteel weer opgezet, dus andere games moesten tijdelijk het veld ruimen op mijn HD
NeeNol_NL schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 20:26:
Misschien kan je wat met de volgende link;
https://www.ign.com/wikis...9m_Starting_With_Hitman_3
Ik heb Warzone er momenteel weer opgezet, dus andere games moesten tijdelijk het veld ruimen op mijn HDKan zelf dus niet direct in de menu's kijken.
Voor de volledigheid in wat ik heb (allen discs):
- Hitman GOTY PS4
- Hitman 2 PS4
- Hitman GOTY XB1
- Hitman 2 XB1
- Hitman 3 XB1/XSX
PS4 Pro: Hitman III starter pack gedownload (Hitman 1 en 2 staan niet geïnstalleerd op deze console). De Holiday Hoarder missie is zichtbaar in het hoofdmenu en te downloaden/spelen
Xbox Series S: Hitman III starter pack gedownload (Hitman 1 en 2 staan logischerwijs niet geïnstalleerd op deze console). De Holiday Hoarder missie is niet zichtbaar in het hoofdmenu
Xbox Series X: alle delen van Hitman staan geïnstalleerd, alle missies zijn te kiezen (op de DLC missies in Hitman 2 en 3 na). De Holiday Hoarder missie is niet zichtbaar in het hoofdmenu.
PS5: Hitman 3 starter pack, 1 en 2 staan geïnstalleerd (wederom zonder DLC van 2 en 3). Ik ZIE de Holiday Hoarder missie entry in het hoofdmenu, maar als ik daar op klik geeft het menu aan dat het op de achtergrond zal worden gedownload. Er gebeurt echter helemaal niets
Schiet mij maar lek, sowieso een gedoe om de edities geactiveerd te krijgen (de DLC van 1 en de Hitman 2 pass als je de disc bezit) maar wat een zooitje. Denk dat ik gedoemd ben om die missie dan maar op de PS4 Pro te spelen
/herstel
dat gaat dus ook niet meer..start het spel op, missie is niet zichtbaar en alleen de widget van de aankondiging (die de browser opent). Ik ga nu nog een One X letterlijk van de plank pakken om het daarop te testen en dan ben ik er letterlijk en figuurlijk helemaal klaar mee

/herstel 2
OK...de optie om die missie te spelen zit achtereenvolgens in Destinations - Paris - en dan is het een afgeleide van die missie. Zal aan mij liggen, maar nogmaals, wat een verschrikkelijk onduidelijke uitleg - en menustructuur...
(PS5)
:strip_exif()/f/image/SaFIwbNdWp5oOLAoQpEsJXOc.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 27% gewijzigd door Exorcist op 19-12-2021 19:23 ]
Ik ben maar aan Hitman 1 begonnen, ik heb dat eerste level wel ooit uitgespeeld, maar verder nooit echt. Ik ben bang dat er heel wat uurtjes in gaan zitten
Memories of yesterday, will grow, but never die
Ik zie namelijk niet wat de voordelen van de deluxe edition zijn.
Standaard versie 25e
Deluxe ergebs rond de 80
Edit: schijnen dus 6 extra missies in te zitten. Maar waar worden die overige nieuwe mappen uitgebracht. Op de deluxe of in de standaard editie
[ Voor 15% gewijzigd door Oxigeon op 23-07-2022 09:50 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Hi Oxigeon, het lijkt er niet op! Ambrose island is voor alle spelers beschikbaar, dus ook zonder season-pass of gold edition. Bij de launch van Hitman 3 is wel een deluxe edition uitgebracht maar een echte toegevoegde waarde zie ik hier niet in (tenzij je heel veel waarde hecht aan 3 escalation missies?). IOI heeft aangegeven dat er in de toekomst nog een map/functie zal uitkomen, waarschijnlijk later dit jaar. Deze map/omgeving zou iets weg moeten hebben van het ICA trainingscentrum als ik het goed begrepen heb en zonder Season Pass o.i.d toegankelijk zijn.Oxigeon schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 09:29:
Ik ben voornemens hitman 3 aan te schaffen op de Playstation 5. Voorheen bij hitman 2 was het zo dat je eigenlijk de gold edition moest kopen om ook de verschillende nieuwe mappen te kunnen spelen. Is dat hier bij hitman 3 ook weer het geval? Of kun je gewoon uit de voeten met de standaard versie?
Ik zie namelijk niet wat de voordelen van de deluxe edition zijn.
Standaard versie 25e
Deluxe ergebs rond de 80
Edit: schijnen dus 6 extra missies in te zitten. Maar waar worden die overige nieuwe mappen uitgebracht. Op de deluxe of in de standaard editie
https://www.ioi.dk/hitman-3-to-world-of-assassination/
Als je in het bezit bent van Hitman III, krijg je automatisch ook de andere maps uit deel 1 en 2. Het spel krijgt ook de naam Hitman World of Assassination.
Weet me nog steeds te vermaken met het spel
Hitman 1 en 2 heb ik al afzonderlijk op Steam, denk niet dat ik die mappen nog een keer opnieuw ga spelen.pacod schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 15:09:
Schop:
https://www.ioi.dk/hitman-3-to-world-of-assassination/
Als je in het bezit bent van Hitman III, krijg je automatisch ook de andere maps uit deel 1 en 2. Het spel krijgt ook de naam Hitman World of Assassination.
Weet me nog steeds te vermaken met het spel
Ik moet Hitman 3 nog aanschaffen, maar had wel 70 uur in Hitman 2 zitten
Ook onderdeel van de naamsverandering is de nieuwe Freelancer mode:
Read before you buy anything before January 26th 2023:
If you want the "complete" original HITMAN 1 experience, buy HITMAN 1 GOTY;
If you want the "complete" original HITMAN 2 experience, buy HITMAN 2 Gold;
If you want the "complete" HITMAN 3 experience + DLCs + access to previous chapters content, buy HITMAN 3 Deluxe + HITMAN 3 Seven Deadly Sins Collection + HITMAN 3 Access Pass: HITMAN 2 Expansion.
WHY?
After the aforementioned date, all HITMAN 1 and HITMAN 2 content will be removed from digital stores, but not from your library if you already own them. The triple HITMAN 3 pack above will give access to the new HITMAN World Of Assassination Deluxe entry with a "discounted" price, as it will cost *only* $100 in the future. You'll also not need to achieve a PhD degree and 20 years of field experience to know what package/DLC/expansion/whatever butchered content you need to buy to access the "complete" game.
ATTENTION TO THE "COMPLETE" CONTENT PART: HITMAN WoA will still miss pre-order bonus/skins, platform exclusive packages and various missions/feels from the originals HITMAN 1 & 2, so if you want a more "complete incomplete" experience, you'll need to buy them as mentioned at the top of this post (and before they shut down the servers for these games - because yes, this complete convoluted mess is not accomplished if we don't lock some content behind an always-online gate).
More info about the changes and what's the best course if you already own any HITMAN content can be found on this Steam community topic (click me).0
Lekker duidelijk allemaal
Waw! Het is een pak uitgewerkter dan ik verwacht had, met een world map, meerdere kleine campaigns met telkens een soort 'eindbaas', soort van base building, nieuwe upgrades, ..
Kon even goed als een volledig nieuw Hitman spel verkocht worden