Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:24

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: https://www.ioi.dk/wp-content/uploads/2020/06/HITMAN3_Article_Tile-1.jpg

Kruip opnieuw in de huid van de legendarische huurmoordenaar Agent 47 in het dramatische slotstuk van de World of Assassination-trilogie.

De meedogenloze huurmoordenaar Agent 47 keert in Hitman III terug voor de belangrijkste contracten van zijn carrière. Als het stof is neergedaald zullen 47 en de wereld waarin hij leeft nooit meer hetzelfde zijn.

Bezoek exotische, tot in detail uitgewerkte locaties vol mogelijkheden om je creativiteit te etaleren. Een tastbare en meeslepende wereld die ongekende keuzemogelijkheden biedt en extreem herspeelbaar is.

De nieuwe locaties in Hitman III worden:
Dubai
Dartmoor (Verenigd Koninkrijk)
Berlijn (Duitsland)
Chongqing (China)
Mendoza (Argentinië)
Carpathian Mountains (Roemenië)

Je kunt alle locaties uit Hitman (2016) en Hitman 2 (2018) importeren in Hitman III, zodat je elke game uit de World of Assassination-trilogie kunt spelen. Je voortgang in Hitman 2 wordt bij release rechtstreeks overgezet naar Hitman III.

Ontwikkelaar: IO Interactive
Genre(s): Action / Stealth
Speelmodus: Single Player

Hitman III verschijnt ook zoals Hitman 2 gelukkig niet meer episodisch. De releasedatum is op 20 januari 2021 en de game komt uit op PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series S/X, Nintendo Switch, Google Stadia en PC (eerst een jaar alleen Epic Store exclusief). Bij de PS4 versie krijg je sowieso een gratis digitale upgrade naar de PS5 versie. De PS4 versie zal ook volledig met PSVR te spelen zijn.

Hitman III officieel aangekondigd
Hitman III eerste gameplay video onthuld

Afbeeldingslocatie: https://www.1337.games/app/uploads/2020/11/HITMAN-3-940x529.jpg
Afbeeldingslocatie: https://z7d5d9i7.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2020/06/Hitman-3.jpg
Afbeeldingslocatie: https://mk0uploadvrcom4bcwhj.kinstacdn.com/wp-content/uploads/2020/10/Hitman-3-PSVR-PS5.jpg
Afbeeldingslocatie: https://hitman.com/cms/assets/uploads/thumbnail-2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/srCtPsZnJW8/maxresdefault.jpg

Hitman III
Wikipedia

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-04 08:37
Ik heb zo ongelofelijk veel zin in deze game. Je weet wat je krijgt, maar de verscheidenheid in levels en vrijheid in moorden maken dit zo’n ongelofelijk leuke game. De locaties kunnen ook zo alledaags zijn. Waar je in de meeste stealthgames vaak militaire basissen moet infiltreren, kunnen dat in Hitman bijvoorbeeld racecircuits, een hotel, een vliegveld of bij wijze van spreken een bloemenwinkel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Nieuwe gameplay trailer van de Dubai missie :)

[ Voor 33% gewijzigd door s0kkie op 04-01-2021 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:21
Ik kijk er ook enorm naar uit. Kon er uren mee vermaken ondanks dat ik het vaak best wel pittig vond om silent assassin te halen, toch wel het ultieme doel maar heb het vaak moeten opgeven of toch even spieken op YouTube. Desondanks heerlijk ontspannen om de boel te verkennen en te plannen :)

Ga wel de normale editie halen, deluxe is vrij prijzig zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelzakje
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 06-09-2024
Ik kijk ook uit naar de nieuwe Hitman-game. Voor de liefhebbers is het ook een mooie bonus dat de locaties uit de eerste twee games zijn toegevoegd (indien eerder gekocht). Wat ik mij wel afvraag is of deel 3 verder uitsluitend bestaat uit 3 locaties. Dat zou ik persoonlijk wat karig vinden, tenzij de locaties immens zijn. Heeft iemand hier meer info over?

Ik probeer overigens zo min mogelijk van de locaties te zien voordat ik de game daadwerkelijk speel. Dat komt de game echt ten goede aangezien het dan echt een ontdekkingsreis is.

[ Voor 7% gewijzigd door Aardappelzakje op 05-01-2021 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:42

g0tanks

Moderator CSA
s0kkie schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:58:
De PS4 versie zal ook volledig met PSVR te spelen zijn.
Hitman is normaalgesproken toch third-person? VR is dan wel een compleet andere ervaring, vraag me af of dat lekker speelt.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soccer98
Aardappelzakje schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:58:
Ik kijk ook uit naar de nieuwe Hitman-game. Voor de liefhebbers is het ook een mooie bonus dat de locaties uit de eerste twee games zijn toegevoegd (indien eerder gekocht). Wat ik mij wel afvraag is of deel 3 verder uitsluitend bestaat uit 3 locaties. Dat zou ik persoonlijk wat karig vinden, tenzij de locaties immens zijn. Heeft iemand hier meer info over?

Ik probeer overigens zo min mogelijk van de locaties te zien voordat ik de game daadwerkelijk speel. Dat komt de game echt ten goede aangezien het dan echt een ontdekkingsreis is.
Ik begreep dat er in totaal zes locaties zouden zijn, maar ik weet niet of daar bijvoorbeeld ook een tutorialmissie onder valt. Er zijn in ieder geval wel al vier maps bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelzakje
Soccer98 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 04:34:
[...]

Ik begreep dat er in totaal zes locaties zouden zijn, maar ik weet niet of daar bijvoorbeeld ook een tutorialmissie onder valt. Er zijn in ieder geval wel al vier maps bekend.
Dank! Ik kijk er nu al naar uit.
Ter voorbereiding ben ik gister maar weer begonnen met campaignmissies van Hitman 1. Ook omdat mijn progressie nooit was meegenomen in Hitman 2 en het me leuk lijkt als al mijn stats straks over gaan naar deel 3. Het viel me op dat de trainingsmissie en Paris er bijzonder goed uitzien in deel 2, dus het zal allemaal nog wel beter worden straks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-06 23:57
Aardappelzakje schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:58:

Wat bedoel je hiermee? Dat als je Hitman 3 koopt je eigenlijk ook deel 1 en 2 koopt?

Ik heb Hitman niet eerder gespeeld nog, maar aangezien het duidelijk een trilogie is overweeg ik deel 1 en 2 te gaan kopen. Maar dat is dus niet nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soccer98
ArnoldSmiley schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:53:
[...]

Wat bedoel je hiermee? Dat als je Hitman 3 koopt je eigenlijk ook deel 1 en 2 koopt?

Ik heb Hitman niet eerder gespeeld nog, maar aangezien het duidelijk een trilogie is overweeg ik deel 1 en 2 te gaan kopen. Maar dat is dus niet nodig?
Als je Hitman 1 en 2 hebt, dan gaat je progressie mee naar Hitman 3. In feite worden al die levels en missies in één game gebundeld, echt als één geheel ook. Ik gok overigens wel dat er over niet al te lange tijd een soort van complete trilogy-editie uitkomt met al die missies op één schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Soccer98 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:59:
[...]

Als je Hitman 1 en 2 hebt, dan gaat je progressie mee naar Hitman 3. In feite worden al die levels en missies in één game gebundeld, echt als één geheel ook. Ik gok overigens wel dat er over niet al te lange tijd een soort van complete trilogy-editie uitkomt met al die missies op één schijf.
Dan wacht ik daar wel op. Onzin nu om 1 en 2 te kopen, 3 te halen en dan over 6 maanden alles op 1 schijf te kunnen kopen.

Sowieso is Hitman voor mij twijfelachtig. Ooit eerder geprobeerd (2014 ofzo?), en toen was het vooral gun blazing. Niet echt de bedoeling van een dergelijke game

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soccer98
ArnoldSmiley schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:01:
[...]

Dan wacht ik daar wel op. Onzin nu om 1 en 2 te kopen, 3 te halen en dan over 6 maanden alles op 1 schijf te kunnen kopen.

Sowieso is Hitman voor mij twijfelachtig. Ooit eerder geprobeerd (2014 ofzo?), en toen was het vooral gun blazing. Niet echt de bedoeling van een dergelijke game
Dat zal Hitman Absolution dan wel zijn geweest denk ik. Dat was wel een vreemde eend in de bijt. Het mooie aan de recente drie games is dat je als het ware compleet vrijgelaten wordt om in een relatief grote map maar een manier te verzinnen om twee targets om te leggen. Dat kan je bijzonder stealth doen, dat kan je guns blazing doen, je kan het zo gek niet verzinnen. Ik zou je eerdere ervaring in ieder geval niet als ijkpunt nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelzakje
Hierbij nog even de tekst van de website:

"HITMAN 3 is the best place to play every game in the World of Assassination trilogy. All locations from HITMAN 1 and HITMAN 2 can be imported and played within HITMAN 3 at no additional cost for existing owners – plus progression from HITMAN 2 is directly carried over into HITMAN 3 at launch."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Aardappelzakje schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:05:
Hierbij nog even de tekst van de website:

"HITMAN 3 is the best place to play every game in the World of Assassination trilogy. All locations from HITMAN 1 and HITMAN 2 can be imported and played within HITMAN 3 at no additional cost for existing owners – plus progression from HITMAN 2 is directly carried over into HITMAN 3 at launch."
Ja, maar dan moet je die delen dus wel hebben (Y) Thanks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappelzakje
Soccer98 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:04:
[...]

Dat zal Hitman Absolution dan wel zijn geweest denk ik. Dat was wel een vreemde eend in de bijt. Het mooie aan de recente drie games is dat je als het ware compleet vrijgelaten wordt om in een relatief grote map maar een manier te verzinnen om twee targets om te leggen. Dat kan je bijzonder stealth doen, dat kan je guns blazing doen, je kan het zo gek niet verzinnen. Ik zou je eerdere ervaring in ieder geval niet als ijkpunt nemen.
Absolution was zeker een vreemde eend. Grafisch en gameplay technisch (character modelling, beweging en schuilen) was het heel aantrekkelijk t.o.v. Blood Money, maar je miste echt de sandbox levels waar de franchise zo bekend van was. Er was totaal geen replay value. Met de huidige trilogie is dat compleet rechtgezet.

Ik speelde gister Paris en dat ziet er echt waanzinnig uit. Ik heb begrepen dat er voor deel 3 ook wederom een klein grafisch sausje overheen gaat, dus dat wordt smullen.

[ Voor 8% gewijzigd door Aardappelzakje op 06-01-2021 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
Ik las ook nog dat veel fans riepen om een vliegveldlevel. Dat zou zo ongelofelijk vet zijn, haha. Wat is jullie favoriete level uit de trilogie? Ik denk dat ik voor Miami ga qua setting, omdat ik die zo bizar origineel vind. Hoe kom je er op om een racecircuit als level te gebruiken? Qua mogelijkheden vond ik Sapienza en Parijs ook erg gaaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappelzakje
Naast Parijs vond ik Sapienza inderdaad ontzettend gaaf. Je waant je echt in een pittoresk Italiaans dorpje zonder dat je het gevoel hebt in een afgebakende map rond te lopen. Het feit dat je via "gesloten" winkeltjes en gebouwen richting je targets kunt gaan is echt heel knap gedaan.

Whittleton Creek en Bangkok vond ik ook heel gaaf. De eerste deed me denken aan A New Life van Blood Money en hotel maps zoals Bangkok bieden altijd leuke opties.

Miami vond ik indrukwekkend, maar op de een of andere manier niet heel sfeervol om nog eens terug te keren. Is persoonlijk denk ik. Je merkt heel erg dat sfeer zo belangrijk is in de Hitman games, nog meer dan in andere games.

[ Voor 9% gewijzigd door Aardappelzakje op 06-01-2021 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-05 21:52
Soccer98 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:59:
[...]

De progressie dus enkel vanuit Hitman 2. Heb zelf hitman 1 en 2 pas afgelopen jaar 'ontdekt' en beide uitgespeeld, wat een geweldig spel is het! Enorm genoten en de eerste spellen welke ik tot de laatste achievement heb (proberen) te spelen.

Omdat ik ze zo kort op elkaar speelde, is het niet erg 'fijn' dat de progressie van hitman 1 niet mee over ging. Heb je net alle mogelijke opties gedaan, mag je ze nóg eens op die manier doen. Wat mij dit 'liet' doen is (again) de achievements en de gear die je krijgt, als ook een mooie completed game :)

Tóch nog een paar maps laten liggen, misschien dat ik die nu nog even oppak. Of toch nog laten liggen tot hitman 3 beschikbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-05 21:52
Aardappelzakje schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:51:
Naast Parijs vond ik Sapienza inderdaad ontzettend gaaf. Je waant je echt in een pittoresk Italiaans dorpje zonder dat je het gevoel hebt in een afgebakende map rond te lopen. Het feit dat je via "gesloten" winkeltjes en gebouwen richting je targets kunt gaan is echt heel knap gedaan.

Whittleton Creek en Bangkok vond ik ook heel gaaf. De eerste deed me denken aan A New Life van Blood Money en hotel maps zoals Bangkok bieden altijd leuke opties.

Miami vond ik indrukwekkend, maar op de een of andere manier niet heel sfeervol om nog eens terug te keren. Is persoonlijk denk ik. Je merkt heel erg dat sfeer zo belangrijk is in de Hitman games, nog meer dan in andere games.
Sapienza bleef mij ook het meeste bij. De maldives ook erg leuk en veelzijdig.
Colorado vond ik het vervelendst. Waarschijnlijk omdat ik daar een behoorlijk lange tijd over gedaan heb om
een target op één specifieke manier om te brengen.

Ik kijk ook uit naar Hitman 3, en de nieuwe levels die daarmee gemoeid zijn. De teasers laten al veel goeds zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelzakje
crackanimal schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:54:
[...]

Omdat ik ze zo kort op elkaar speelde, is het niet erg 'fijn' dat de progressie van hitman 1 niet mee over ging. Heb je net alle mogelijke opties gedaan, mag je ze nóg eens op die manier doen.
Ja dat vond ik ook behoorlijk teleurstellend, maar dat is waarschijnlijk de reden waarom ze het voor deel 3 goed willen doen. Fijn dat ze de mogelijkheid bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:39
Heb hier Hitman I & II in de steelbox(ps4) variant liggen en de digital deluxe variant van deel III gepreorderd (ps4/5)!

Zelf ben ik van plan om het hele verhaal weer vanaf de eerste missie opnieuw te gaan spelen op mijn PS5. Als ik het goed begrijp krijgen de missies uit episode I & II dus een 'upgrade' met Hitman3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:49
Ik heb eigenlijk nog nooit een deel gespeeld, maar hem gepreordered voor ps5. Is het aan te raden om deel 1 en 2 eerst te spelen, of is dat niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:21
Rowwan schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 17:57:
Ik heb eigenlijk nog nooit een deel gespeeld, maar hem gepreordered voor ps5. Is het aan te raden om deel 1 en 2 eerst te spelen, of is dat niet nodig?
Hangt er een beetje vanaf hoe erg je aan het verhaal hangt. Al zou je dat ook met wat leeswerk/YouTube kunnen oplossen, zodat je een beetje snapt waar we nu staan.

Al moet ik zeggen: 1 en 2 waren ook erg goed en leuk, dus als je Hitman 3 aantrekt zijn ze sowieso aan te raden :)

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-06 23:23

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
De definitieve nieuwe locaties in Hitman III:
Dubai
Dartmoor (Verenigd Koninkrijk)
Berlijn (Duitsland)
Chongqing (China)
Mendoza (Argentinië)
Carpathian Mountains (Roemenië)

En de trophies zijn inmiddels ook bekend gemaakt:
https://psnprofiles.com/trophies/12136-hitman-3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappelzakje
Ik ben heel benieuwd naar de laatste locatie! Gaat 47 terug naar de plek waar het allemaal begon!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:31
Rowwan schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 17:57:
Zag van de week dat Hitman 2 op PSN iets van 15 Euro kost[tijdelijk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
jori040 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:50:
[...]

Zag van de week dat Hitman 2 op PSN iets van 15 Euro kost[tijdelijk]
Ja dat klopt inderdaad, deze sale is nog tot de 19e geldig in de store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:41
Unigo schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 21:33:
[...]

Hangt er een beetje vanaf hoe erg je aan het verhaal hangt. Al zou je dat ook met wat leeswerk/YouTube kunnen oplossen, zodat je een beetje snapt waar we nu staan.

Al moet ik zeggen: 1 en 2 waren ook erg goed en leuk, dus als je Hitman 3 aantrekt zijn ze sowieso aan te raden :)
Ik heb de meeste Hitman games over de jaren wel gespeeld, maar het verhaal blijft bij mij totaal niet hangen. Geen idee waarom maar ik kan niks volgen van de verhaallijn. Ondanks dat bevielen deel 1 en 2 me uitstekend, dus deel 3 komt er ook zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
Ik speel Hitman eigenlijk ook alleen voor de gameplay. Verhaal boeit me niks, maar dat vind ik geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Ik denk dat ze ook na Absolution gestopt zijn om het ook maar een beetje te proberen een boeiend verhaal er in te verwerken :P
Maar toch blijven deze games zo vet vanwege de gameplay mogelijkheden.

[ Voor 23% gewijzigd door s0kkie op 15-01-2021 10:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
Geen zin om langer te wachten, heb de game net bij bol besteld voor de PS5 (normale editie). Het is zo'n toffe game om de tijd mee door te komen en ik was eigenlijk al verkocht toen ik het level Thornbridge Manor zag. Heerlijk cluedo spelen met een twist ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soccer98
s0kkie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 10:46:
Ik denk dat ze ook na Absolution gestopt zijn om het ook maar een beetje te proberen een boeiend verhaal er in te verwerken :P
Maar toch blijven deze games zo vet vanwege de gameplay mogelijkheden.
Ja, precies. Het is alleen wel wat jammer dat ze in ieder geval de twee slotmissies van Hitman 3 heel erg in dienst van het verhaal lijken te hebben gemaakt. Wat mij betreft hadden ze geheel zonder context ook een vliegveld of pretpark in wat voor land dan ook kunnen gebruiken. Maar goed, leuk wordt het sowieso.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:07

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Dus als Steam speler moet je naast dat je al moet wisselen van platform door de stomme Epic Exclusive ook nogmaals dezelfde content kopen die je in Steam al bezit om alles in Epic compleet te krijgen. En dat terwijl dezelfde content voor Playstation en Xbox gratis is.

https://i.redd.it/sw5dce0asib61.jpg

Dat is toch belachelijk? IOI kan heus wel kan zien wie er wel en niet H2 bezit op de PC en die binnen Epic ook toekennen.

Release date is voor mij over 1 jaar en 5 dagen vanaf nu :( Echt super jammer, had wel weer zin in 47 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Meelobee op 15-01-2021 20:57 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
Meelobee schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:57:
Dus als Steam speler moet je naast dat je al moet wisselen van platform door de stomme Epic Exclusive ook nogmaals dezelfde content kopen die je in Steam al bezit om alles in Epic compleet te krijgen. En dat terwijl dezelfde content voor Playstation en Xbox gratis is.

https://i.redd.it/sw5dce0asib61.jpg

Dat is toch belachelijk? IOI kan heus wel kan zien wie er wel en niet H2 bezit op de PC en die binnen Epic ook toekennen.

Release date is voor mij over 1 jaar en 5 dagen vanaf nu :( Echt super jammer, had wel weer zin in 47 :)
Pfff dit kan toch niet waar zijn? Erg weinig zin om nogmaals content te kopen die ik al bezit, maar een jaar lang wachten gaat me ook te ver. Wat een rot gedoe, die Epic Store exclusivity...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappelzakje
https://www.pcgamer.com/h...s-wont-be-free-after-all/

Yep, in de Hitman reddit gaat men (terecht) los op de nieuwe info. Buiten het feit dat het belachelijk is dat de reeds aangekochte content opnieuw moet worden gekocht, baart het me ook zorgen dat het overzetten van je progressie zo'n complexe aangelegenheid is. Het is eenrichtingsverkeer. Er is geen sprake van synchronisatie, dus je Hitman games op Steam zijn niks meer waard (inclusief deel 3 mocht je die om welke reden dan ook nog een keer aanschaffen). Misschien mijn pre-order via Epic toch maar annuleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zure mat
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 20:03
https://twitter.com/TimSw...tatus/1350558472987955201

Bij Epic Games zijn ze inmiddels ook wakker zo te zien. Hopelijk kan het probleem met het bezitten van Hitman I en II worden opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelzakje
Ja ik ben benieuwd. Verwacht wel dat er iets rechtgezet gaat worden. Al ben ik ook benieuwd naar de verschillen tussen Epic en Steam (voorlopig niet aan de orde) als het gaat om bijvoorbeeld achievements. Is het de moeite waard om te wachten op de Steam versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:00
Aardappelzakje schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:13:
Ik speelde gister Paris en dat ziet er echt waanzinnig uit. Ik heb begrepen dat er voor deel 3 ook wederom een klein grafisch sausje overheen gaat, dus dat wordt smullen.
Wel een heel klein sausje als ik Hitman 3 op het kanaal "direct comparison" op youtube zag. Grootste verbetering zijn de screen space reflections, verder lijkt de game identiek aan Hitman 3. Sommige zaken wat beter, sommige zaken wat minder.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Woensdag is het dan eindelijk zo ver en kunnen we weer verder targets killen met onze kale vriend! :+ _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
En de eerste patch is al weer een feit :+
https://www.ioi.dk/patch-notes-hitman3/

Afbeeldingslocatie: https://cdn.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2021/01/Hitman-Patchnotes.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappelzakje
Hulleman schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:54:
[...]

Wel een heel klein sausje als ik Hitman 3 op het kanaal "direct comparison" op youtube zag. Grootste verbetering zijn de screen space reflections, verder lijkt de game identiek aan Hitman 3. Sommige zaken wat beter, sommige zaken wat minder.
Ik ben nog steeds behoorlijk onder de indruk van de visuals van Hitman 2, dus ik denk dat ik ook tevreden zal zijn met Hitman 3.

Omdat ik benieuwd was naar het verschil in graphics tussen Hitman 1 en 2 heb ik het afgelopen weekend het eerste deel even geïnstalleerd. Jeetje, dat verschil was toch best groot kijkend naar dezelfde maps! Zo'n verschil verwacht ik nu zeker niet.

Voor de liefhebbers: https://www.youtube.com/watch?v=Z29ORu6_p34
Ik kijk alvast uit naar overmorgen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:00
Aardappelzakje schreef op maandag 18 januari 2021 @ 18:12:
[...]
Ik ben nog steeds behoorlijk onder de indruk van de visuals van Hitman 2, dus ik denk dat ik ook tevreden zal zijn met Hitman 3.
Absoluut. Alle 3 de hitman games zien er erg mooi uit.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zure mat
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 20:03
Voor de liefhebbers: https://www.hitmaps.com/

Heeft interactieve kaarten van alle levels van Hitman I & II en dus binnenkort ook III.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:49
Ik ben zeer benieuwd, heb Hitman I vorig jaar gespeeld toen ie gratis te downloaden was via PS Plus, en daarna het tweede deel er eigenlijk in één ruk achteraan gespeeld. Ben erg fan van de opzet van het spel, waarbij je net zoveel tijd in een level kunt steken als je wil. Hitman 3 dus maar gepreorderd, heb er wel vertrouwen in dat het wederom een spel gaat worden waar ik me weer de nodige uurtjes mee kan vermaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Krijg zojuist bericht dat de fysieke versie in de Benelux is uitgesteld met 2 dagen en dat hij pas vrijdag arriveert. Flink balen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:15
Was grote fan van Hitman serie (oude) maar de huidige serie weten ze me toch elke keer weer in het harnas te jagen.

Eerste de verschrikkelijke keus om ze episodisch uit te geven, en nu weer bullshit van epic store. Wordt dus maar weer wachten om 3 over anderhalf jaar voor 15 euro ofzo te kopen. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Albinoraptor schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:12:
Was grote fan van Hitman serie (oude) maar de huidige serie weten ze me toch elke keer weer in het harnas te jagen.

Eerste de verschrikkelijke keus om ze episodisch uit te geven, en nu weer bullshit van epic store. Wordt dus maar weer wachten om 3 over anderhalf jaar voor 15 euro ofzo te kopen. :N
Dat is al opgelost inmiddels hoor :P
Starbucks schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 12:48:
Krijg zojuist bericht dat de fysieke versie in de Benelux is uitgesteld met 2 dagen en dat hij pas vrijdag arriveert. Flink balen dit.
Dat is vreemd want bol.com zegt nog voor 23.59 uur besteld is morgen in huis :)

[ Voor 26% gewijzigd door s0kkie op 19-01-2021 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:15
s0kkie schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:13:
[...]

Ik heb het over die exclusiviteitsdeal, bij mij komt epic launcher er niet in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:49
s0kkie schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:13:
[...]

[...]

Dat is vreemd want bol.com zegt nog voor 23.59 uur besteld is morgen in huis :)
Geldt niet voor de Xbox versie, die is vertraagd blijkbaar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-06 21:37
Albinoraptor schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:19:
[...]

Ik heb het over die exclusiviteitsdeal, bij mij komt epic launcher er niet in.
;w

Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken zeg.

Zijn er al reviews online?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Giel1
kwdtje schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:29:
[...]

;w

Het embargo voor reviews is sinds een kwartiertje opgeheven, dus er zullen her en der steeds meer reviews verschijnen. Eerste review die ik las (IGN) was in ieder geval al erg positief.

Edit: op Metacritic staan er ook al een stuk of 20, eigenlijk allemaal zeer positief!

[ Voor 14% gewijzigd door Giel1 op 19-01-2021 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelzakje
Giel1 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:13:
[...]

Het embargo voor reviews is sinds een kwartiertje opgeheven, dus er zullen her en der steeds meer reviews verschijnen. Eerste review die ik las (IGN) was in ieder geval al erg positief.

Edit: op Metacritic staan er ook al een stuk of 20, eigenlijk allemaal zeer positief!
https://www.reddit.com/r/...man_3_reviews_megathread/

Belooft veel goeds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:42
kwdtje schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:29:
[...]

;w

Of waar mensen zich niet druk om kunnen maken. Tot voor kort hadden we geen exclusiviteit op de PC markt behalve van uitgevers zelf. Kan nog minstens 15 redenen opnoemen om van die store weg te blijven, maar heb al een XBOX series X gekocht om Epic Exclusives te omzeilen :+ (offtopic dus ik hou het hierbij).

Anyway. Is het nu al bekent wat het gaat kosten om de content van 1 en 2 in deel 3 te krijgen op de console? Heb 1 en 2 wel, maar enkel op Steam. Vind het leuk dat ze bij de Epic store 80% korting hebben genoemd, maar waar op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-06 22:59
Ik speel hem juist om het verhaal. Erg vermakelijk verhaal namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappelzakje
Beakzz schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 17:12:
[...]

Of waar mensen zich niet druk om kunnen maken. Tot voor kort hadden we geen exclusiviteit op de PC markt behalve van uitgevers zelf. Kan nog minstens 15 redenen opnoemen om van die store weg te blijven, maar heb al een XBOX series X gekocht om Epic Exclusives te omzeilen :+ (offtopic dus ik hou het hierbij).

Anyway. Is het nu al bekent wat het gaat kosten om de content van 1 en 2 in deel 3 te krijgen op de console? Heb 1 en 2 wel, maar enkel op Steam. Vind het leuk dat ze bij de Epic store 80% korting hebben genoemd, maar waar op?
Ik begrijp de aversie richting Epic eigenlijk niet zo. Je kunt je voorkeuren hebben qua storefront en applicaties, maar deze exclusiviteit is natuurlijk totaal niet te vergelijken met die op consoles. Je kunt de game gewoon op ieder platform spelen incl. PC. De fragmentatie op het gebied van gamelaunchers is misschien niet optimaal, maar dit is in andere markten ook al jaren gemeengoed (bijv. streaming muziek en video). Bovendien zeurt niemand over exclusives als het om Steam gaat. Volgens mij werden Hitman 1 en 2 voor PC eerst ook alleen via Steam uitgebracht.

Wat men in de discussie over de exlusives van Epic vooral vergeet is dat het studio's en developers helemaal vrij staat om met een Epic in zee te gaan. Epic dwingt niemand, maar biedt waarschijnlijk gewoon een aantrekkelijke deal. That's business.

PS: bij de Epic games store is die 80% niet genoemd. Dat was IOI zelf en dat is inmiddels teruggedraaid. De eigenaren van deel 1 en 2 kunnen de maps van de games in deel 3 (op de korte termijn gaan) spelen. Hoe dat in z'n werk gaat is nog niet duidelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
Aardappelzakje schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 17:54:
[...]

Ik begrijp de aversie richting Epic eigenlijk niet zo. Je kunt je voorkeuren hebben qua storefront en applicaties, maar deze exclusiviteit is natuurlijk totaal niet te vergelijken met die op consoles. Je kunt de game gewoon op ieder platform spelen incl. PC. De fragmentatie op het gebied van gamelaunchers is misschien niet optimaal, maar dit is in andere markten ook al jaren gemeengoed (bijv. streaming muziek en video). Bovendien zeurt niemand over exclusives als het om Steam gaat. Volgens mij werden Hitman 1 en 2 voor PC eerst ook alleen via Steam uitgebracht.

Wat men in de discussie over de exlusives van Epic vooral vergeet is dat het studio's en developers helemaal vrij staat om met een Epic in zee te gaan. Epic dwingt niemand, maar biedt waarschijnlijk gewoon een aantrekkelijke deal. That's business.

PS: bij de Epic games store is die 80% niet genoemd. Dat was IOI zelf en dat is inmiddels teruggedraaid. De eigenaren van deel 1 en 2 kunnen de maps van de games in deel 3 (op de korte termijn gaan) spelen. Hoe dat in z'n werk gaat is nog niet duidelijk.
Wil hier niet verder op in gaan, want het is flink offtopic. Geloof maar dat ik er goed over nagedacht heb en iedereen moet het verder voor zich zelf beslissen. Al is gratis vaak het gene wat mensen toch wel overhaalt ;)

En ik weet dat zij zelf die 80% hebben genoemd en dat het terug gedraaid is, maar nu weet ik nog niet wat het dan zou moeten kosten als je de content niet hebt op de Xbox. Zie dat Hitman 1 en Hitman 2 Gold momenteel onrealistisch duur zijn op Xbox live en ik ga Hitman 3 niet kopen voor ik weet wat ik extra moet betalen. Anders wordt dit gewoon een budgetbak aankoop of wacht ik alsnog op de Steam versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
Ik wil heel graag morgen beginnen met spelen, maar op de FAQ pagina staat dat IOI aanraadt om eerst de progression transfer via web-browser eerst uit te voeren voordat je met Hitman 3 start. Als je het later doet raak je namelijk je Hitman 3 progression kwijt.

Maar de website voor de progression transfer is nog niet live? Misschien pas morgen, maar alles is wel erg last-minute zeg. Game zelf zal vast wel weer briljant zijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Wat is er gebeurd met de release ? Normaal kan je toch altijd om 00:00 starten .. nu moet ik nog 7 uur wachten (ps4 digitaal )

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
taker1987 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 06:40:
Wat is er gebeurd met de release ? Normaal kan je toch altijd om 00:00 starten .. nu moet ik nog 7 uur wachten (ps4 digitaal )
Dat had IOI al vermeld in hun Pre-Launch Guide, het spel wordt vandaag om 13.00 UTC op alle platformen gelijktijdig gereleased. Dat is dus 14.00 uur onze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Hier is de game net op de mat gevallen (PS5 versie).
Er zit een code bij om de PS4 versie gratis te downloaden als je de game met PSVR wilt spelen, dit is wel ook alleen mogelijk met een Dualshock 4 controller :)
De day one patch op de PS5 is net geen 15GB.

Straks in mijn pauze ga ik beginnen! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
DriesNL schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 19:07:
Ik wil heel graag morgen beginnen met spelen, maar op de FAQ pagina staat dat IOI aanraadt om eerst de progression transfer via web-browser eerst uit te voeren voordat je met Hitman 3 start. Als je het later doet raak je namelijk je Hitman 3 progression kwijt.

Maar de website voor de progression transfer is nog niet live? Misschien pas morgen, maar alles is wel erg last-minute zeg. Game zelf zal vast wel weer briljant zijn hoor.
Ja inderdaad, het is nu 13.50 uur en nog steeds niet live, kon daardoor ook net niet spelen omdat ik het wel graag wil linken met mijn H2 progressie :?

EDIT: nu is ie er wel! https://profile.hitman.com/

[ Voor 3% gewijzigd door s0kkie op 20-01-2021 14:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DriesNL
Website ligt bij mij helemaal plat, goh wie had dat nou kunnen voorspellen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Kan iemand met een console versie en die niet de eerdere delen heeft kijken voor mij wat het kost om de levels uit deel 1 en 2 te krijgen? Kan mij herinneren dat ik er in Hitman 2 iets van €20 voor heb betaald, maar zie nu full price verhalen langs komen op Reddit.

Vind het maar een rommelige en onduidelijke release. Wil best deze game kopen, maar begin er steeds meer te voelen om gewoon de hele game te skippen of ooit uit een Steamsale te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:09
DriesNL schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:13:
Website ligt bij mij helemaal plat, goh wie had dat nou kunnen voorspellen 8)7
Ja, dit is wel slecht geregeld... Nu staat Hitman 3 helemaal klaar, maar als ik daar nu mee begin zonder eerst mn progressie uit Hitman 1 en 2 over te hevelen raak ik straks mn progressie uit Hitman 3 weer kwijt... Dus eigenlijk kan ik nog niet beginnen met spelen nu.

Ik heb wel automatisch (en gratis!) alle locaties uit Hitman 1 en 2 erbij gekregen, zo lijkt het: de DLC "Hitman 3 acces pass GOTY edition" staat in mn library, en de locaties zijn inderdaad zichtbaar. Wel zonder progressie dus... maar kennelijk heb je de oude locaties er dus toch gratis bij.

Waarom er dan ook nog 3 verschillende DLC's zijn die 80% korting geven op diezelfde locaties is mij niet helemaal duidelijk. Inderdaad nogal rommelig zo.

Dat gezegd hebbende ga ik natuurlijk toch alvast even rondneuzen in Dubai, die progressie die ik nu boek doe ik dan wel opnieuw als het overhevelen gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Nou ik ben alweer klaar met Hitman voorlopig. Heb na lang zoeken gevonden dat het mij €30 kost om de Hitman 1 levels te krijgen en €100 om alle Hitman 2 levels te krijgen op de Xbox series... Ja sure, gewoon de releaseprijs van Hitman 2 Gold 😅

Ja dan niet he. Er is gelukkig genoeg anders te spelen en dan wacht ik wel op de Steam versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDMW
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 14-08-2024
Beakzz schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 18:29:
Nou ik ben alweer klaar met Hitman voorlopig. Heb na lang zoeken gevonden dat het mij €30 kost om de Hitman 1 levels te krijgen en €100 om alle Hitman 2 levels te krijgen op de Xbox series... Ja sure, gewoon de releaseprijs van Hitman 2 Gold 😅

Ja dan niet he. Er is gelukkig genoeg anders te spelen en dan wacht ik wel op de Steam versie.
Als je (zoals je al eerder aangeeft) 1 & 2 al hebt kost het je als het goed is niks. Ik heb op de PS5 gewoon de optie om oude levels te downloaden in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:49
Ik moest de expansion van Hitman 2 nog kopen. De rest had ik al. Ik wilde hem wel compleet maar die expansion is wel duur.

Overigens kon ik zo zien wat ik nog niet had bij het tabje store in Hitman 3. Zonder vinkje had ik nog niet.

Ik wilde ook de HD collectie kopen met Absolution, dat is mijn favoriete Hitman. Daar ben ik de enige geloof ik haha.

[ Voor 48% gewijzigd door Cyrax0508 op 20-01-2021 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4LR5-chAbYcKwyte-lsRfFv6eIc=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UybD1uZGZ5IHTGVToZzQV1yv.jpg?f=fotoalbum_medium

Ben benieuwd! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBRU88
  • Laatst online: 13-06 18:46

PEBRU88

PC Load Letter?!

Heb de game gepre-orderd bij bol.com maar vooralsnog geen downloadable code ontvangen voor de XSX. Zijn er meer tweakers die er nog op wachten bij bol.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
TheDMW schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 18:32:
[...]

Als je (zoals je al eerder aangeeft) 1 & 2 al hebt kost het je als het goed is niks. Ik heb op de PS5 gewoon de optie om oude levels te downloaden in ieder geval.
Ja maar heb ik niks aan. Heb alles op Steam en wil nu over naar de Xbox. Beetje jammer om daar full price voor te vragen imo. Alsof het nieuwe games zijn en het dan nog gold pack noemen. Ja goud kost het zeker.

Vraag voor beide €20 als dlc en dan was ik voor €100 klaar. Nu zou het mij bij elkaar €190 kosten 😅

Maar zijn zijn niks verplicht en ik ook niet. Nu wordt het gewoon een sale of wachten op een trilogy pack. Backlog is nog goed voor de rest van mijn leven 🙃

[ Voor 11% gewijzigd door Beakzz op 20-01-2021 18:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PEBRU88
  • Laatst online: 13-06 18:46

PEBRU88

PC Load Letter?!

Beakzz schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 18:49:
[...]

Ja maar heb ik niks aan. Heb alles op Steam en wil nu over naar de Xbox. Beetje jammer om daar full price voor te vragen imo. Alsof het nieuwe games zijn en het dan nog gold pack noemen. Ja goud kost het zeker.

Vraag voor beide €20 als dlc en dan was ik voor €100 klaar. Nu zou het mij bij elkaar €190 kosten 😅

Maar zijn zijn niks verplicht en ik ook niet. Nu wordt het gewoon een sale of wachten op een trilogy pack. Backlog is nog goed voor de rest van mijn leven 🙃
Beetje goed googlen en je komt op Eneba wel goeie deals tegen voor Hitman 1 en 2 voor de Xbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:01
Vorige week waren deel 1 en 2 nog in de aanbieding. Een beetje Hitman heeft een goede voorbereiding ;)
Site werkt nog steeds niet naar behoren, eens kijken of het op een later tijdstip wel lukt.

[ Voor 62% gewijzigd door Nol_NL op 20-01-2021 20:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Zojuist eindelijk mijn PS account gelinkt met IOI account dus ga nu aan de slag 8)

[ Voor 5% gewijzigd door s0kkie op 20-01-2021 20:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
PEBRU88 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 18:57:
[...]

Beetje goed googlen en je komt op Eneba wel goeie deals tegen voor Hitman 1 en 2 voor de Xbox
Heb volgens mij ook 3 euro betaald voor Hitman 2. Snap niet hoe iemand op 190 euro komt voor 2 games haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
Net ook even de carryover gedaan op de website van IOI, enige probleem waar ik nu tegenaan loop is dat alle achievements etc. netjes zijn overgeladen, alleen de mission stories niet. Ik had van alle levels in Hitman 2 alle mission stories voltooid, maar die staan nu allemaal weer op 0. Geen idee of dat zo hoort of dat er toch iets mis is gegaan. Ik kan alleen geen tweede carryover doen, kan maar één keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Ik heb alleen de eerste Hitman gespeeld en Hitman 2 ligt nog onaangebroken in de kast. Maar ben toch gewoon begonnen met Hitman 3 en aan het verkennen geslagen in Dubai. Supermooi level, heerlijk om in te struinen. Vond het nog best pittig om een goed moment te kiezen om toe te slaan als ze zo zwaar beveiligd zijn en dat is mij ook nog niet gelukt. Maar ik hield het ook bij een sessie van een half uurtje voordat ik mijn nest in dook dus ik had ook geen illusies dat ik dat even kon klaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Giel1 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:27:
Net ook even de carryover gedaan op de website van IOI, enige probleem waar ik nu tegenaan loop is dat alle achievements etc. netjes zijn overgeladen, alleen de mission stories niet. Ik had van alle levels in Hitman 2 alle mission stories voltooid, maar die staan nu allemaal weer op 0. Geen idee of dat zo hoort of dat er toch iets mis is gegaan. Ik kan alleen geen tweede carryover doen, kan maar één keer...
Het transferren lukt nog niet helemaal 100% goed volgens IOI, misschien dat het daar aan ligt:
https://www.psx-sense.nl/...-korte-hitman-iii-update/

Ik dacht dat het voor mij gisteren al was gelukt maar blijkbaar niet lol, half uurtje geleden nogmaals gedaan en ik kreeg toen wel alle trophies van deel 2 dat ik lang geleden had gehaald.
Moet alleen Dubai weer overnieuw doen maar gelukkig was dat nog niet zo ver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
Giel1 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:27:
Exact dit heb ik ook. Ik heb de transfer zojuist doorlopen, maar hoe krijg ik de Hitman 2 levels in Hitman 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
DriesNL schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 15:43:
[...]

Exact dit heb ik ook. Ik heb de transfer zojuist doorlopen, maar hoe krijg ik de Hitman 2 levels in Hitman 3?
Ik weet niet welke versie je hebt, maar op de PS ben ik naar de Tab 'Store' gegaan. Dan moet je even jouw versie van Hitman 2 selecteren (standard/gold), en dan download ie een klein bestandje van een paar mb waarmee je jouw levels uit Hitman 2 zichtbaar maakt in Hitman 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
Giel1 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:26:
[...]

Ik weet niet welke versie je hebt, maar op de PS ben ik naar de Tab 'Store' gegaan. Dan moet je even jouw versie van Hitman 2 selecteren (standard/gold), en dan download ie een klein bestandje van een paar mb waarmee je jouw levels uit Hitman 2 zichtbaar maakt in Hitman 3.
PC hier. Ik zal even kijken of ik ook zoiets vergelijkbaars heb. Dank voor de tip :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Nu online
Ik krijg als ik Hitman 2 Standard probeer te downloaden in Hitman III op PS5 errorcode WS-116483-3. Iemand een fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Ik had probleem weer met Hitman 1, maar ik las elders dat dit een algemeen probleem is op de Xbox, waarvoor nog een patch moet komen. Ik heb de eerdere delen wel al digitaal in mijn bezit. Progress overzetten is inmiddels ook goed gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 13:34

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Timothy3000 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 17:14:
Ik krijg als ik Hitman 2 Standard probeer te downloaden in Hitman III op PS5 errorcode WS-116483-3. Iemand een fix?
Heb je Hitman 2 op disc of via de PS Store? Volgens mij moet je met de disc versie de unlock juist vanuit Hitman 2 doen. Als je de Gold Edition van Hitman 2 heb op disc, dan moet je het weer vanuit Hitman 3 doen, maar de Gold Edition downloaden in plaats van de Standard Edition.

Het proces verdient absoluut geen schoonheidsprijs, liep er zelf ook tegenaan gisteren.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
Ik ga het even proberen! Ik ben bang dat PSNOW het is die het tegenhoudt. Daar staat de game ook op en het lijkt erop dat hij op de één of andere manier aangeeft dat ik hem via PSNOW heb gespeeld ipv dat ik hem via disc heb. Vrij irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelzakje
Heeft iemand ervaring met de game op PC? Vergeleken met Hitman 2 merk ik sowieso een mindere performance, maar vind ik eerlijk gezegd de maps van deel 1 ook iets waziger. Het speelt en ziet er allemaal wat minder strak uit, met uitzondering van sommige glimmende oppervlakten.

Ik heb overigens mijn data nog niet over gezet en mijn IOI account nog niet gekoppeld. Ik wacht even tot het allemaal naar behoren werkt.

Wat ik in Epic trouwens vreemd vind is dat ie een update heeft gedaan, maar vervolgens blijft aangeven een update te hebben. Daardoor kan ik de add-ons niet bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
MetroidPrime schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 20:32:
[...]

Heb je Hitman 2 op disc of via de PS Store? Volgens mij moet je met de disc versie de unlock juist vanuit Hitman 2 doen. Als je de Gold Edition van Hitman 2 heb op disc, dan moet je het weer vanuit Hitman 3 doen, maar de Gold Edition downloaden in plaats van de Standard Edition.

Het proces verdient absoluut geen schoonheidsprijs, liep er zelf ook tegenaan gisteren.
Dit werkte!!!! Super bedankt, nu staan alle levels in deel III. Erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-05 15:51
Nol_NL schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 18:37:
Ik had probleem weer met Hitman 1, maar ik las elders dat dit een algemeen probleem is op de Xbox, waarvoor nog een patch moet komen. Ik heb de eerdere delen wel al digitaal in mijn bezit. Progress overzetten is inmiddels ook goed gegaan.
Ik weet niet zeker of het werkt, heb het zelf nog niet getest. Maar het schijnt als je hitman 2 free (proefversie) met de hitman 1 goty (voor hitman 2) installeert dat het dan wel unlocked.

Je kan het doen, Je kan het laten of je kan het laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gibsonneke
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:14
Geen idee of dit hier reeds voorbij gekomen is;

Ik wil graag deze halen net als deel 1 en 2.

Deel 1 en 2 wil ik via steam halen.

Kan ik dan makkelijk deze importeren in deel 3 en zo alles 3 de games via deel 3 spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
gibsonneke schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 10:04:
Geen idee of dit hier reeds voorbij gekomen is;

Ik wil graag deze halen net als deel 1 en 2.

Deel 1 en 2 wil ik via steam halen.

Kan ik dan makkelijk deze importeren in deel 3 en zo alles 3 de games via deel 3 spelen?
Deel 3 is een jaar lang exclusief alleen via Epic Store te koop, eerst kon je deel 1 en 2 vanuit Steam dan niet spelen in deel 3 via Epic Store, maar Epic heeft dit samen met IOI inmiddels opgelost en dit zou nu wel mogelijk moeten zijn om 1 en 2 in de nieuwe 3 te kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:18

Agent47

I always close my contracts.

Iemand een tip?

Ik heb Hitman 1 en Hitman II toen der tijd gekocht via de ps4 store. Nu ben ik gisteren een uurtje begonnen met Hitman III. Ik heb alleen geen I/O account. Nu heb ik deze net aangemaakt. Nu ben ik bereid dat uurtje Hitman III weg te gooien als ik Hitman 1 en 2 er ook maar weer bij krijg. Ik heb Hitman 1 en II alleen verwijderd van mijn ps4 --> Iets met veel GB in beslag.. :P

Moet ik nu Hitman 1 en 2 weer downloaden om vervolgens daar in te loggen met mijn I/O account om deze vervolgens weer te synchroniseren in 3?

[ Voor 3% gewijzigd door Agent47 op 22-01-2021 11:05 ]

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Agent47 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:05:
Iemand een tip?

Ik heb Hitman 1 en Hitman II toen der tijd gekocht via de ps4 store. Nu ben ik gisteren een uurtje begonnen met Hitman III. Ik heb alleen geen I/O account. Nu heb ik deze net aangemaakt. Nu ben ik bereid dat uurtje Hitman III weg te gooien als ik Hitman 1 en 2 er ook maar weer bij krijg. Ik heb Hitman 1 en II alleen verwijderd van mijn ps4 --> Iets met veel GB in beslag.. :P

Moet ik nu Hitman 1 en 2 weer downloaden om vervolgens daar in te loggen met mijn I/O account om deze vervolgens weer te synchroniseren in 3?
Heb je ze wel gespeeld ook toentertijd? Dan hoef je alleen je PS account te linken met je IOI account en dan krijg je je ranking en trophies van deel 1 en 2 gelijk in deel 3 :)
Als je ook daadwerkelijk de levels opnieuw wilt spelen van de oude delen dan inderdaad moet je ze weer downloaden. Wil je alleen H3 spelen dan hoef je niks van 1 en 2 te downloaden, je krijgt alleen je rank en trophies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

s0kkie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:12:
[...]

Heb je ze wel gespeeld ook toentertijd? Dan hoef je alleen je PS account te linken met je IOI account en dan krijg je je ranking en trophies van deel 1 en 2 gelijk in deel 3 :)
Als je ook daadwerkelijk de levels opnieuw wilt spelen van de oude delen dan inderdaad moet je ze weer downloaden. Wil je alleen H3 spelen dan hoef je niks van 1 en 2 te downloaden, je krijgt alleen je rank en trophies.
En of ik ze gespeeld heb ;) Dan moet ik even kijken of ik mijn ps account moet linken. Krijg ik ook mijn wapens etc? Ik krijg mijn ps account niet gelinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

s0kkie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:12:
[...]

+ Dan moet ik Hitman II op mijn ps4 laten staan om die te blijven spelen gok ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Deel 1 en 2 kun je eraf halen, alleen Hitman 3 installeren. Als het goed is kan je dan ook 1 en 2 gewoon spelen. Eerste dag liep het wat stroef, maar nu werkt het bij mij prima.

[ Voor 5% gewijzigd door Nol_NL op 22-01-2021 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Ik ben ook net klaar met het geklungel om 1 en 2 in 3 te krijgen op de PlayStation :P

Kreeg het maar niet voor elkaar om deel 2 in deel 3 te krijgen. In deel 3 ging ik naar de store om de access pass van deel 2 voor deel 3 te downloaden maar ik kreeg steeds een vage error, terwijl het voor deel 1 prima lukte. Deel 2 maar opgestart en toen kon ik de access pass downloaden voor deel 3, en toen zag ik hem ook in deel 3. Nu is Hitman 3 voorzien van alle campagnes, kan ik 1 en 2 eraf gooien en straks rustig lunchen.

Ik heb alleen nog niet de expansion pass voor deel 2 gekocht maar ik wacht nog op een sale. 40euro is mij nog even te gortig.

[ Voor 14% gewijzigd door D. Ninjai op 22-01-2021 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Okay. Ik kan in Hitman III alle downloaden die ik gekocht heb. Ben nu alleen wel al mijn wapens + gameplay kwijt. Hoe log ik bij Hitman II in op IOI of koppel ik deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Agent47 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:24:
Okay. Ik kan in Hitman III alle downloaden die ik gekocht heb. Ben nu alleen wel al mijn wapens + gameplay kwijt. Hoe log ik bij Hitman II in op IOI of koppel ik deze?
Heb mezelf nu aan weten te melden met mijn ps4 account bij IOI. Eerst afgemeld. Daarna op aanmelden geklikt en hieronder op het PS knopje gedrukt. Ga zo even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Net even de 3e missie geprobeerd maar die is nog aardig pittig. Wel echt dik level design _/-\o_
Pagina: 1 2 Laatste