maar ik houd het nog wel uit met de huidige drivers. 6300 3Dmarks, dan mag ik niet klagen toch ?
Verwijderd
Klagen ... ach ... er klagen zoveel mensen ...
Als je wat wilt, dan moet je wat ! En zo simpel is dat.
6300 3DMARKS ... ja, daar kun je wel effe mee vooruit.
Maar toch wil ik die nieuwe drivers hebben, alleen al om het feit dat mijn cross-memory architecture eens nuttig kan worden gebruikt.
en ik heb een Geforce 4Op maandag 10 september 2001 14:57 schreef Braadkip het volgende:
Ik heb ze !
En, is ie snelOp maandag 10 september 2001 15:33 schreef Kaap het volgende:
[..]
en ik heb een Geforce 4
Ik kan haast niet wachten!
Verwijderd
ik wil ze ook graag en meer mensen blijkbaar..Op maandag 10 september 2001 16:45 schreef freekweb het volgende:
gewoon ff rustig afwachten en niet zo zeuren, daar komen ze heus niet sneller van hoor, dus van mij mag er dus ook een groot hangslot op dit nutteloze draadje
//off topic
en dit draadje is niet nutteloos.. anders staan er niet zo veel replys
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
EN houdt iedereen zn bek met:"ik heb ze al", zolang niemand ze heeft.
ff geduld nog..
Verwijderd
HEY! positief blijvenOp maandag 10 september 2001 17:33 schreef FMS het volgende:
ik druf te wedden dat ze niet vandaag en ook niet deze week uitkomen.![]()
maar dat denk ik zelf ook
Hangt er natuurlijk vanaf waar de persoon zit die de website van nvidia bijhoudt. Dus ik zou toch effentjes tot 2400 uur wachten. Ik heb er vertrouwen in.Op maandag 10 september 2001 18:41 schreef Gladiator het volgende:
10 september is 10 september, bedenk nou een s dat het in Amerika 8 uur vroeger is?
Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said
DRIVERS
Yeah well. The Dude abides.
wel faach dat ze die link verander hebbuh op nvidia.com, als het echt een grapje was geweest, is het wel een naaistreek geweest
Verwijderd
moet je huilen?Op maandag 10 september 2001 19:39 schreef B-Force het volgende:
denk dat ze niet meer komen vandaag...
wel faach dat ze die link verander hebbuh op nvidia.com, als het echt een grapje was geweest, is het wel een naaistreek geweest
Doe s niet zo zielig en wacht gewoon ff af, meteen gaan roepen dat het een naaistreek is, omdat jij geen geduld hebt, is een beetje kinderachtig.
hier, het is daar 11 uur vinden jullie het erg gek dat ze er dan nog niet opstaan.Op maandag 10 september 2001 19:56 schreef biobak het volgende:
9 uur eerder daar waar nv zit
Verwijderd
Ik bedoel, als de datum al niet klopt . .
Als ze bestaan, komen ze voor de release van de R8500, dat is de enige zekerheid die er is.Op maandag 10 september 2001 20:34 schreef Braadkip het volgende:
Gek, maar je zou bijna aan het hele verhaal gaan twijfelen.
Ik bedoel, als de datum al niet klopt . .
Niet op voorraad.
Ja , ik zie het , maar ik voorzie dat heel die nvidia site plat gaat als iedereen daar gaat lopen d/lOp maandag 10 september 2001 20:39 schreef insomnia-84 het volgende:
check www.nvmax.com
daar staat dat het nog maar anderhalf uur duurt
WOOOHOOO
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Oh well, even afwachten dus.
Reken maar....zodra ik hem heb druk ik hem wel op chelloOp maandag 10 september 2001 20:48 schreef Hellhound het volgende:
[..]
Ja , ik zie het , maar ik voorzie dat heel die nvidia site plat gaat als iedereen daar gaat lopen d/l.
Ik ook niet hoor. Ik weet ook niet waarom ik zo op die deto4 drivers geil, maar jah, ze zijn gewoon geil!
Ik wil ze hebben omdat dit de eerste moeten zijn die stabiel werken op XP met een tnt2. En voor m'n win2k comp met een Geforce 2 is een snelheidsverbetering ook altijd leuk.Op maandag 10 september 2001 20:58 schreef het_beest het volgende:
Whahaha ik vind het wel grappig om te zien dat we allemaal gewoon niet kunnen wachten totdat ze er zijn!
Ik ook niet hoor. Ik weet ook niet waarom ik zo op die deto4 drivers geil, maar jah, ze zijn gewoon geil!
Nog 1 uur
Maar geil vind je ze wel!Op maandag 10 september 2001 21:00 schreef Pc123 het volgende:
[..]
Ik wil ze hebben omdat dit de eerste moeten zijn die stabiel werken op XP met een tnt2. En voor m'n win2k comp met een Geforce 2 is een snelheidsverbetering ook altijd leuk.
Geef nou maar toe!
* eX0duS geeft ook toe dat hij de deto4 drivers geil vind
Nee hoor, ik hoop gewoon dat ze een beetje goed werken onder XP want alles hoger dan de 14.10 crasht de hele tijd en de oudere drivers zijn supersloom onder XP.Op maandag 10 september 2001 21:01 schreef het_beest het volgende:
[..]
Maar geil vind je ze wel!
Geef nou maar toe!
* Pc123 geeft ook toe dat hij de deto4 drivers geil vind
Ik wil hier natuurlijk ook zsm van profiteren
Volgens mij komen de 2k/XP drivers eerst, maar de 9x drivers zullen ook niet zo lang meer duren dan.Op maandag 10 september 2001 21:05 schreef jeroen__online het volgende:
Gaan ze nou gelijk ook ff de dets voor win9x uitbrengen of duurt dat nog ff?
Ik wil hier natuurlijk ook zsm van profiteren
heb al geen nagels meer
ff zo'n stressbal pakken
Ej tis allemaal gratis moei maar denken...Op maandag 10 september 2001 21:07 schreef Tordek het volgende:
GVD, net stond er bij dat 'DOWNLOAD DRIVERS' kopje op de nVidia site 'Windows 2000/XP' en als ik dan op de drivers pagina kom staat er niks van WinXP drivers bij? Ik dus nog keer naar het begin van de nVidia pagina is het linkje ineens weer weg en staat er alleen maar 'Windows 2000'? Jammer dat ik er niet aan gedacht heb een screenshot te maken hiervan. Waarom zetten ze die driver er nu niet gewoon op. Zet het er OF wel OF niet op. Proberen ze ons hier een beetje lekker te maken, en je krijgt er niks voor terug. Hier wordt ik toch zo link van!
LONDON NVIDIA® Corporation (Nasdaq: NVDA) announced today the availability of its Detonator XP unified driver for its award-winning family of 3D graphics processing units (GPUs). Detonator XP includes specific technology designed to unleash the power of the highly anticipated Windows® XP operating system (www.nvidia.com/windowsxp). It also provides performance enhancements for Windows 98, Windows 2000, and Windows Me environments. Detonator XP is available free of charge, and can be downloaded today at www.nvidia.com.
Our Unified Driver Architecture gives us the unique ability to give customers a free performance upgrade six months after a new GPU hits the market, said Dan Vivoli, vice president of marketing at NVIDIA. Detonator XP allows us to continue this tradition. And, with Detonator XPs XPress Link technology, it unleashes new hardware and software capabilities making it the ultimate driver environment for Windows XP.
Detonator XP contains the newly-patented Detonator XPress Link technology, utilising the patented Direct Memory Access (DMA) found on all NVIDIA hardware, while Detonator Xpress Link provides a direct connection from the hardware to the operating system. As a result, Detonator XPress Link assists in accelerating the new optimisations made in the I/O Subsystem and Memory Management portions of Windows XPs core. With Detonator XPress Link technology, NVIDIA is able to deliver the fastest 3D graphics performance on all Windows XP platforms.
Detonator XP also features a complete OpenGL® 1.3 ICD with NVIDIA extensions allowing developers to create content that fully exposes the hardware features of NVIDIAs GPUs. Detonator XP also includes custom DirectX® pipelines specifically designed to fully accelerate Windows XP and all other operating systems. By way of these new enhancements, Detonator XP delivers up to a 50% performance gain in Microsoft DirectX and SGI OpenGL applications.
Detonator XP supports the entire TNT2, GeForce, GeForce2, Quadro, Quadro2, Quadro DCC and GeForce3 families of GPUs and is based on NVIDIAs patented Unified Driver Architecture (UDA). Through UDA, NVIDIAs software drivers are compatible with past, present and future NVIDIA GPUs, and are top-to-bottom compatible with all currently manufactured versions of NVIDIAs GPUs.
Good luck to ya all!!
Hehe jij ookOp maandag 10 september 2001 21:15 schreef jeroen__online het volgende:
Good luck to ya all!!
Ik w8 nog ff op de win9x versie... Maar ik wel binnenkort ff XP te proberenOp maandag 10 september 2001 21:19 schreef Bomberman het volgende:
[..]
Hehe jij ook..
Nee daar wordt je blij van zeg...The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
--------------------------------------------------------------------------------
Please try the following:
If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.
Open the www.nvidia.com home page, and then look for links to the information you want.
Click the Back button to try another link.
HTTP 404 - File not found
Internet Information Services
--------------------------------------------------------------------------------
Technical Information (for support personnel)
More information:
Microsoft Support
Gratis my a*s .. je betaalt echt wel voor supportOp maandag 10 september 2001 21:10 schreef arjanscholl het volgende:
[..]
Ej tis allemaal gratis moei maar denken...
Om 10 uur.Op maandag 10 september 2001 21:21 schreef Tordek het volgende:
Nou zeg het enigste wat ik krijg als ik www.nvidia.com/windowsxp opvraag is dit:
[..]
Nee daar wordt je blij van zeg...
Niet op voorraad.
Hehe jaOp maandag 10 september 2001 21:25 schreef bolk het volgende:
ben ik nog optijd voor the big happen?
Hmmmm, denk wel dat we mirrors nodig hebben als www.nvidia.com dadelijk wordt platgelegt door die vele mensen die die driver'tjes willen hebben (waaronder ik)...Op maandag 10 september 2001 21:23 schreef edward2 het volgende:
[..]
Om 10 uur.
Now stop e-mailing me !
I will post on-line them when available.
guru3d
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Ze zijn unified. 1 driver voor 95/98/ME/2000/XP!Op maandag 10 september 2001 21:21 schreef jeroen__online het volgende:
[..]
Ik w8 nog ff op de win9x versie... Maar ik wel binnenkort ff XP te proberen
uhhmm mag je zomaar mirrors maken? dan doe ik dat nl als dat niet illegaal is
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
volgens mij wel...Op maandag 10 september 2001 21:31 schreef bolk het volgende:
ik ga voor de xp versie..
uhhmm mag je zomaar mirrors maken? dan doe ik dat nl als dat niet illegaal is
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
ik vond hier trouwens nog iets grappigs om de time eff te killen http://raidanlink.virtualave.net/cgi-bin/forwarder/link.cgi?progName=WinXPPro&disks=cdcovers
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
ik wordt gek, ahhhhhhhhhhhhhhh
Niet op voorraad.
Haha, Chello kennende liggen ze gegarandeerd plat om 21.59Op maandag 10 september 2001 21:41 schreef edward2 het volgende:
Zo en nou zal je provider offline gaan
Ow nee! Breng chello nou niet weer op ideeen...die hebben nog wel vaker de neiging 's avonds ermee te kappen...Op maandag 10 september 2001 21:41 schreef edward2 het volgende:
Verwijderd
het lijkt een beetje op de jaar wisseling maar dan geiler heheheh
DuhOp maandag 10 september 2001 21:43 schreef Braadkip het volgende:
Freaks!
Serieus????!!!!!!! Dat zou toch wel ff vet mooi uitkomen :):):):):):);)Op maandag 10 september 2001 21:29 schreef biobak het volgende:
[..]
Ze zijn unified. 1 driver voor 95/98/ME/2000/XP!
Ben ik blij dat ik een provider heb, die daar geen last van heeft!Op maandag 10 september 2001 21:41 schreef edward2 het volgende:
Idd..volgesmij past het allang niet meer bij V&BOp maandag 10 september 2001 21:43 schreef loekos het volgende:
shit dit topic loopt vet uit de klauwen
Hahahah, gelukkig zit ik niet bij Casema!Op maandag 10 september 2001 21:41 schreef edward2 het volgende:
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Beter 1 groot topic dan 23 losse ..Op maandag 10 september 2001 21:45 schreef arjanscholl het volgende:
[..]
Idd..volgesmij past het allang niet meer bij V&B
XP heeft bij mij tot nu toe nog alleen op standaard drivers gelopen omdat de drivers niet digitally signed waren, als ik ze wel installeerde kreeg ik freezes.
Jah...of 24Op maandag 10 september 2001 21:45 schreef Bomberman het volgende:
[..]
Beter 1 groot topic dan 23 losse ..
Of gaan we doorOp maandag 10 september 2001 21:46 schreef arjanscholl het volgende:
[..]
Jah...of 24
Jah, beter 1 grote Detonator4 dan 4 ehhhh Detonator1 driversOp maandag 10 september 2001 21:45 schreef Bomberman het volgende:
[..]
Beter 1 groot topic dan 23 losse ..
Verwijderd
Je wil me toch niet gaan vertellen dat je dit topic niet helemaal gelezen hebt ? . . .Op maandag 10 september 2001 21:46 schreef Moon het volgende:
Misschien heb ik er overheen gelezen .. maar zijn deze drivers certified?
XP heeft bij mij tot nu toe nog alleen op standaard drivers gelopen omdat de drivers niet digitally signed waren, als ik ze wel installeerde kreeg ik freezes.
LOLOp maandag 10 september 2001 21:47 schreef Braadkip het volgende:
[..]
Je wil me toch niet gaan vertellen dat je dit topic niet helemaal gelezen hebt ? . . .
hehe wanneer komen de det4 's ?