jammer joh.. feel sorry for youAMARONE schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 17:41:
Ben weer ingestapt. Schijt
On our way to 50k!
Vandaag of morgen?
winst = winst, hoe klein ookAMARONE schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 17:48:
[...]
van 0,1 kan ik alleen maar dromen. Misschien moet ik het een miniminiflufle noemen
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
ooitVictor Belli schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 17:52:
Nou dit was de correctie.
On our way to 50k!
Vandaag of morgen?
Zero.
Ah joh, met deze koers koop je wel een nieuwe...Verwijderd schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 17:45:
Jongens ik hou het niet meer bij...
Zit hier bij m'n ouders, vrouw boos omdat ik op mn telefoon zit, bitcoin raast maar door...
Straks heb ik een burnout
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Geen zorgen. Ik zit helaas nog met x00 getallen te werken dus mijn winst verlies in harde euro's valt mee. Het is straks vooral HODL en uitbouwen
Jaap, wat zit je nou heel de dag te photoshoppen man! Laat eens zien! Wie zijn die smerige wijven!!Verwijderd schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 17:45:
Zit hier bij m'n ouders, vrouw boos omdat ik op mn telefoon zit, bitcoin raast maar door...
Zero.
Maar voor de duidelijkheid, de 33K babe hebben we nog tegoed van je.Verwijderd schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 17:45:
Je verveelt je vandaag dood, slingert die oude pc weer eens aan en komt op het bureaublad je btc wallet tegen.
Blijk je opeens fucking multimiljonair te zijn.
We hebben jou, samen met @Jaapio, als vertegenwoordigers in de lijst van 2020 staan! Dat is goed genoeg tochTaro schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 17:52:
Ik weet wel waarom dit topic niet in de Tweakers 2020 rankings stond: We maken iedere 10k posts een nieuwe aan... Man, wat een geweld
Hopelijk 31.100/200/300 regionen
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
En toch het kan volgens mij niet anders dan de rationele beslissing zijn om nu wat af te bouwen en verhouding tov je andere assers een beetje in balans te brengen. Voelt het voor jullie ook zo dubbel? Of is het ‘gewoon’ stick to the plan en niet teveel denken what if..
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Vorige bullrun te vroeg begonnen met verkopen. Dit keer later begonnen met kleinere plukjes en voelt idd dubbel.twit schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 17:56:
Poe 1.5u terug mn grootste pluk btc tot nu toe verkocht. Ik moet bijna een traantje wegpinken iedere keer als ik zie hoeveel btc ik nog maar over heb. Het voelt zo gek , zeker als je een úur daarna alweer ziet wat je in EUR hebt misgelopen door niet 1 uurtje langer te hodlen.
En toch het kan volgens mij niet anders dan de rationele beslissing zijn om nu wat af te bouwen en verhouding tov je andere assers een beetje in balans te brengen. Voelt het voor jullie ook zo dubbel? Of is het ‘gewoon’ stick to the plan en niet teveel denken what if..
Gewoon meer aandacht schenken aan de winst die je nu daadwerkelijk hebt gemaakt. Je kunt altijd wel bezig blijven met what if.twit schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 17:56:
Poe 1.5u terug mn grootste pluk btc tot nu toe verkocht. Ik moet bijna een traantje wegpinken iedere keer als ik zie hoeveel btc ik nog maar over heb. Het voelt zo gek , zeker als je een úur daarna alweer ziet wat je in EUR hebt misgelopen door niet 1 uurtje langer te hodlen.
Wees blij dat je winst hebttwit schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 17:56:
Ff omdat ik er nog steeds om moet lachen.WhySoSerious schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:40:
Ik las net op nu.nl dat BTC ook terug kan naar 6 cent.
6 cent
6 miljard cent ja
Zeker. Langzaam leren we hier hoe het voelt een gokverslaving te hebben...Prutzertje schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 17:58:
Man man man... Dit is spannender dan een wedstrijd EK/WK voetbal kijken
Ja, maar tussendoor nog wel meegelift hoor, hoogste uitstap is 32.822 USD. Vandaag wat fiat betreft flink in de plus, wat BTC betreft iets in de min. Maar dat past ook wel bij deze aanpak: fiat maximaliseren, de hoeveelheid BTC verhogen doen we wel weer in een downtrend.
Edit: Voor de volledigheid: Als die buy orders worden geraakt ook wat BTC betreft in de plus voor vandaag.
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 02-01-2021 18:04 ]
Precies wat ik dacht... haha.Taro schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 17:52:
Ik weet wel waarom dit topic niet in de Tweakers 2020 rankings stond: We maken iedere 10k posts een nieuwe aan... Man, wat een geweld
Nu staat ie gewoon op +14%
Wat nou als BTC POL volgt?
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Zero.
Ik heb net 20 notificaties moeten doornemeniVibes schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:05:
Begin ik oud te worden als ik de slowchat bijna niet meer kan bijhouden?
Hier, nog 2 voor jeWhySoSerious schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:06:
[...]
Ik heb net 20 notificaties moeten doornemen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Scherm om bezorgadres in te geven, en daarna betalen waarschijnlijk.Pelox schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:06:
Ik ga eten maken voor mijn gezin.. benieuwd wat ik straks te zien krijg op het scherm.
Tip: betaal in fiat, niet in crypto!
Heerlijk!!
Bedankt voor het fijne commentaar in deze slowchat trouwens!
Eten klaarmaken? Gewoon sushi bestellen en weer een fles champagne opentrekken.Pelox schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:06:
Ik ga eten maken voor mijn gezin.. benieuwd wat ik straks te zien krijg op het scherm.
MarsRover
Als ik iedereen hier zo hoor gaat er een enorme schaarste bij de Lambo-dealer ontstaan ja.Innovi0 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:09:
Mensen, wat hebben jullie gedaan! Twee daagjes weg geweest en dan met deze koersen terug komen is toch heerlijk. Ik ga de lambo dealer alvast bellen. Straks zijn ze allemaal uitverkocht...
Wellicht een idee om alvast een pair BTC/LAMBO te maken? Of een speciaal LAMBO-muntje waarmee je sowieso een wagen kunt ophalen.
Lambo kopen? Spesial praisee foh uuInnovi0 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:09:
Mensen, wat hebben jullie gedaan! Twee daagjes weg geweest en dan met deze koersen terug komen is toch heerlijk. Ik ga de lambo dealer alvast bellen. Straks zijn ze allemaal uitverkocht...
Winst = winst
Wanneer stap je weer in?TRAXION schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:16:
Niet zo klagen over mogelijke winst, ik ben bij 22k uitgestapt en heb er nog steeds geen spijt van.
Winst = winst
Ff 13% gepakt sinds lange tijd
Klagen deed ik ook zeker niet! Ik heb ook nog wel wat btc en eth in pf dus ik geniet nog steeds vrolijk mee van de trend. Je moet alleen niet te lang nadenken over hoeveel mooier het nog had kunnen zijn met nóg iets meer lef en geduld. Ach, let’s enjoy the ride! We beleven bijzondere tijden met zijn allen en top om dat zo gezamenlijk in dit topic te kunnen meemaken.TRAXION schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:16:
Niet zo klagen over mogelijke winst, ik ben bij 22k uitgestapt en heb er nog steeds geen spijt van.
Winst = winst
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik speel nu met mijn vorige winst. Dus de inzet laat ik in fiat. Dus theoretisch kan ik nooit verlies hebben.TRAXION schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:16:
Winst = winst
Ik zoek nog iemand om me van m'n chaise lounge naar m'n Aventador te dragen, heb je interesse?TRAXION schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:16:
Winst = winst
Houd ik je aan. Dit wordt nu al weken geroepen terwijl de correcties hooguit een paar honderd waren...Victor Belli schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 17:27:
[...]
Niet kopen. Dit is keiharde FOMO, wordt nog wel deels afgestraft.
Misschien geen keiharde correctie, maar morgen staat ie zo weer 1-2k lager.
In retrospect, it was inevitable
Heb geen reden om weer in te stappen, heb hiermee wat zaken gerealiseerd welke mijn leven eens stuk goedkoper maken en tevens een kleine belegging gedaan in edelmetaal.
Ik heb altijd gezegd dat als ik x bedrag aantik eruit stap.
En natuurlijk heb ik nog wel wat btc links en rechts slingeren
Haha, ik niet eens wat die dingen kosten
Verwend nestRien43 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:20:
Het wordt wel weer eens tijd dat btc omhoog gaat.... duurt lang.
BTC kuipt richting 30k weer hoor!
Tsss... NegatievelingPrutzertje schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:21:
[...]
Verwend nest
BTC kuipt richting 30k weer hoor!
Gisteren 2 trades gedaan op de XRPDOWN. Het komt niet meer goed voor de UP.iLLuSion_xGen schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:19:
Is er eigenlijk nog iemand aan het gokken op XRP? Ben daar zeer benieuwd over
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Hah en geef me een goede reden waarom ik dat zou moeten doen?WhySoSerious schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:18:
[...]
Ik zoek nog iemand om me van m'n chaise lounge naar m'n Aventador te dragen, heb je interesse?
Het is niet dat ik zo hard hoef te werken om in mijn maandelijkse uitgaven te voorzien
En daarnaast als de koers nog zo hard doorstijgt weet ik opeens weer waar mijn verloren bitcoins zijn
[ Voor 65% gewijzigd door superchanbe op 02-01-2021 18:25 ]
iedereen heeft een beetje DOGE toch?Innovi0 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:24:
Congrats ook aan de DOGE hodlers... +100% in 2 dagen!
Nope, longterm holder, helaas loopt de SEC te klootvioleniLLuSion_xGen schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:19:
ja heerlijke munt. kom ik zo de zaterdag wel mee door met die honden. En dan hebben we het nog niet over BTCInnovi0 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:24:
Congrats ook aan de DOGE hodlers... +100% in 2 dagen!
Iig 15% BTC pf verkocht op 32800. volgende sell voor nog een x 15% staat op 33400. Net ook mijn longs geclosed op BTC, een x14 vanaf 30000 en een x5 vanaf 30100.
Dit is doge
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Volgens mij moet ik die voor 5 januari opnemen
De Henk & Ingrids beginnen in te stappen....Qunix schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:28:
Volume van BTC is vandaag ook best wel hoog vergeleken met afgelopen dagen... Is er iets anders gebeurd dan waarschijnlijk nieuwsberichten over de nieuwe ATH's van afgelopen dagen?
Opnemen uit je Binance Spot account ja. Je kan ze wel gewoon in je Trust Wallet laten staan...Victor Belli schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:29:
Mijn TWT is al €14,92 waard!1!1
Volgens mij moet ik die voor 5 januari opnemen
[ Voor 30% gewijzigd door iVibes op 02-01-2021 18:33 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Dit kan toch niet lang door blijven gaan.
Hoe sneller je je gordel vastklikt hoe beter vermoed ik.
[ Voor 92% gewijzigd door Stan op 02-01-2021 18:32 ]
Fear of losing open profit is the number one reason people get thrown off a bull market, never to be given the chance to get back on.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 2 januari 2021
Take a small amount off, if you have too. But focus on the original goal/target.
FOOMOOQunix schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:28:
Volume van BTC is vandaag ook best wel hoog vergeleken met afgelopen dagen... Is er iets anders gebeurd dan waarschijnlijk nieuwsberichten over de nieuwe ATH's van afgelopen dagen?
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Righttt zeg dat tegen de mensen die in 2017 ook vast bleven houden omdat hun target niet werd gehit
Die hadden beter tot nu kunnen blijven zittenPHPResource schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:35:
[...]
Righttt zeg dat tegen de mensen die in 2017 ook vast bleven houden omdat hun target niet werd gehit
Daarstraks even geshort.iLLuSion_xGen schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:19:
Wellicht later nog eens maar blijft tricky
Dan zit je best vuistdiep in doge. Althans. Met flink wat eurootjes.anti elppa schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:29:
[...]
ja heerlijke munt. kom ik zo de zaterdag wel mee door met die honden. En dan hebben we het nog niet over BTC![]()
Iig 15% BTC pf verkocht op 32800. volgende sell voor nog een x 15% staat op 33400. Net ook mijn longs geclosed op BTC, een x14 vanaf 30000 en een x5 vanaf 30100.
Dit is doge[Afbeelding]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Misschien maar met een neushaar en is het maar 1% van zijn portfolio.hmr schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:38:
[...]
Dan zit je best vuistdiep in doge. Althans. Met flink wat eurootjes.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Tja, als je target > 20k was in 2017 dan was je te laat ingestapt of je plan was erg risicovol. De meeste mensen die met bags achter bleven hadden geen plan (mijzelf meegerekend).PHPResource schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:35:
[...]
Maak een plan en hou je er aan
Dat hoop ik voor hem. Maar met een stijging van 100% die pf staan dan heb je wel redelijk wat in die coin.MrWilliams schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:42:
[...]
Misschien maar met een neushaar en is het maar 1% van zijn portfolio.
Lekker voor hem iig. Profits for everyone.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Jaa de dip komt er aan , ze gaan de (lunch) hamburgers & de Buds met BTC betalen!Prutzertje schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:40:
USA tijdzone begint de middag nu. Wellicht dat er meer trades komen.
MarsRover
Inderdaad! En het maakt ook niet uit... 100% winst is 100% winst. Hoeveel je ook hebt ingelegd.hmr schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:45:
[...]
Dat hoop ik voor hem. Maar met een stijging van 100% die pf staan dan heb je wel redelijk wat in die coin.
Lekker voor hem iig. Profits for everyone.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Orderboeken zijn vrij leeg dus grote swings zijn wel te verwachten op dit niveau
Centrale overheden drukken bitcoin over de grens van $30.000
Rutger Betlem 14:20
Bitcoin is niet meer iets voor nerds en criminele netwerken. De munt wordt steeds meer algemeen geaccepteerd.
Bitcoin is niet meer iets voor nerds en criminele netwerken. De munt wordt steeds meer algemeen geaccepteerd. Foto: Dado Ruvic/Reuters
In het kort:
Bitcoin breekt door de $30.000-grens, een absoluut record. Nu centrale overheden de geldpers overuren laten draaien, steken professionele beleggers een deel van hun vermogen in computergeld. Bitcoinbeleggers verwachten dat de munt dit jaar de kaap van $100.000 zal nemen.
Een ongekende rally bereikte op zaterdagmiddag een nieuw hoogtepunt. De bitcoin is door de grens van $30.000 gebroken - een koerssprong van 20% in één week en een absoluut record. Op het moment dat centrale overheden massaal op de pof gingen leven om de coronacrisis te weerstaan, begon bitcoin aan zijn opmars. In maart noteerde de munt nog een schamele $5000, inmiddels staat hij ruim 500% hoger. Grote beleggers nemen forse posities in bitcoin, nu centrale overheden de geldpers overuren laten draaien.
Er is de laatste maanden zoveel geld bijgedrukt, dat het vertrouwen in fiatgeld bij professionele beleggers afgenomen is. In december werd bekend dat verzekeringsgigant Massachusetts Mutual $100 mln in bitcoin geïnvesteerd heeft, slechts 0,017% van hun totale belegde kapitaal, maar een duidelijk signaal naar de markt.
Kluizen vol bitcoin
Bitcoin is niet meer iets voor nerds en criminele netwerken. De munt wordt steeds meer algemeen geaccepteerd. Assetmanager Ruffer heeft $750 mln, 2,7% van zijn totale portfolio, aan bitcoin in een kluis liggen om zich te wapenen tegen monetaire onzekerheid en lage rentes. Zakenbank Guggenheim volgde onlangs dat voorbeeld en investeerde $650 mln. Zelfs traditionele fondsmanagers, zoals hedgefondsmiljardair Paul Tudor Jones, breken een lans voor de munt. En partijen als Fidelity, een van 's werelds grootste fondsbeheerders, zijn bitcoinhofleverancier voor institutionele beleggers geworden.
Het is ironisch dat uitgerekend centrale overheden, die zich nooit een voorstander getoond hebben van het anarchistische karakter van het bitcoin-netwerk, de stijging van de munt mede veroorzaakt hebben. Dat steeds meer toezichthouders, waaronder DNB, een eigen cryptoregister hebben, helpt bij het vertrouwen.
'Het hek is van de dam', zegt Marc van der Chijs, eigenaar van twee beursgenoteerde cryptobedrijven. 'Een jaar geleden was het voor professionele beleggers not done om geld in bitcoin te steken. Het investeringscomité zag je aankomen. Dat kon je je kop kosten. Die situatie is compleet omgekeerd.'
Digitaal goud versus echt goud
Hoewel de waarde van bitcoin extreem gestegen is blijft de munt, die voor een totale marktwaarde van $600 mrd in de boeken staat, nog altijd een relatief kleine speler. Het nieuwe goud, zoals zijn beleggers de techniek liefkozend noemen, heeft weinig in te brengen tegen echt goud - dat een marktkapitalisatie van rond de €10.000 mrd heeft. Maar het kan hard gaan, denken bitcoinbeleggers. Hun voorspellingen gaan van een waarde van €60.000 tot €150.000 in 2021. 'Dit is een nieuwe store of value', zegt bitcoin-ondernemer Marc van der Chijs vanuit Vancouver. 'De jonge generatie investeert niet meer in goud.' Voor een crash, zoals na de vorige piek van $20.000 die eind 2017 bereikt werd, zijn cryptobeleggers niet bang. Van der Chijs: 'Dat waren de kleine beleggers. Zij stapten massaal in en ook heel snel weer uit. Wat je nu ziet zijn de professionele beleggers met een langetermijnvisie.'
Goudlokje
Bij Maven 11, een investeerder in blockchaintechnologie, noemen ze het een ' Goldilocks-scenario voor harde assets'. 'Goud, kunst en ook bitcoin doen het extreem goed', zegt fondsmanager Balder Bomans. Volgens hem is de opmars van de munt niet iets van de laatste maanden. 'Amerikaanse hedgefondspartijen, de agressieve jongens, nemen sinds maart al grote posities.' Hij laat een staatje zien van het aantal munten dat beschikbaar is op centrale handelsplaatsen. Vanaf januari daalde het aantal vrij beschikbare bitcoins met 20%. 'Die liggen in een kluis.'
Voor bedrijven levert dat nieuwe uitdagingen op, meent Dick Korf, partner bij KPMG. 'Dit is een heel typische, hoog speculatieve en zeer volatiele markt. Je kan bitcoin inmiddels echt wel zien als een asset, maar hoe zet je dat op de balans?' Een financieel instrument is het naar de letter van de huidige boekhoudregels niet, vindt de IFRS-expert. 'Het staat nu als voorraad in de boeken, terwijl het gewoon een belegging is.'
'Bitcoin naar $1 mln'
Nieuwe bitcoins zijn alleen te verdienen door computers zware rekenkundige puzzels te laten oplossen, mining in het Engels. Dit jaar werd de hoeveelheid bitcoin die daarmee valt te verdienen gehalveerd. Die schaarste maakt dat bitcoin als waardevoller gezien wordt dan de meeste andere cryptomunten. Zo'n 88% van de beschikbare bitcoin is in de eerste elf jaar van zijn bestaan gevonden. 'De euro, de toren waar iedereen altijd op vertrouwde, is aan het wankelen', zegt Robert Reinder Nederhoed van beleggingswebsite Bitmymoney. 'De echte economie is onzekerder geworden en toch gaat alles omhoog. Hoe kan dat? Er worden sinds corona miljarden bijgetoverd.'
Er komt meer oog voor het grotere plaatje, ziet Simon Lelieveldt. 'Het wordt tijd voor een brede discussie over de veelzijdige diamant die bitcoin is', vindt de bankenexpert en adviseur van de crypto-industrie. Hij ergert zich aan de focus op de marktkapitalisatie van de munt. 'Dit is een elegante techniek met vele verschijningsvormen. Een uitvloeisel van onze digitale samenleving waarvan we de toepassingsmogelijkheden nog altijd onderschatten. De prijs is op het moment helemaal niet equivalent aan de waarde van bitcoin en zijn onderliggende techniek blockchain.'
De waarde van de munt is dan ook nog veel te laag, vinden bitcoinbeleggers. 'Binnen vijf jaar gaan we naar $1 mln', zegt Van der Chijs. 'De pieken worden hoger en de dalen minder diep. We gaan echt nog wel crashes zien, maar niet meer van 50%. Je wilt als professionele belegger niet meer aan de zijlijn staan.'
Zaterdagavond steeg de munt verder naar ruim $32.000, een plus van 27,5% in slechts zeven dagen.
Fenix 33.067PHPResource schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:50:
Echt precies op de 30.000 afgeketst op Binance trouwens
Orderboeken zijn vrij leeg dus grote swings zijn wel te verwachten op dit niveau
is maar klein deel idd. mijn posities op bybit zijn stukkie groter en risico stuk groter ook. Heb wel eens van die mailtjes van bybit/ bitmex gehad dit je niet wil krijgen zeg maar, die wat groter waren dan deze profithmr schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:38:
[...]
Dan zit je best vuistdiep in doge. Althans. Met flink wat eurootjes.
[ Voor 16% gewijzigd door anti elppa op 02-01-2021 18:57 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Mooi verhaal, goede voorbeelden.AMARONE schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:54:
Leuk artikel. Mag hopen dat die nog een crash doet zodat ik nog even met wat meer Fiat kan instappen.
Maar als dit verhaal werkelijk is/ wordt, dan maakt het totaal niet uit wanneer je instapt.. Of je nu op 21, 25, 28 of 33k instapt.. als het naar 100+ gaat is dat toch procentueel.
Tuurlijk, lager is beter want meer btc, maar je behoord al tot de elite als je een kwart BTC hebt
En met 0,0x?JoebarRC schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:59:
[...]
Mooi verhaal, goede voorbeelden.
Maar als dit verhaal werkelijk is/ wordt, dan maakt het totaal niet uit wanneer je instapt.. Of je nu op 21, 25, 28 of 33k instapt.. als het naar 100+ gaat is dat toch procentueel.
Tuurlijk, lager is beter want meer btc, maar je behoord al tot de elite als je een kwart BTC hebt
Het enige, ik twijfel om zo even de inleg van vanmiddag terug te halen om dan wat lager terug in te stappen.
VET kachel ook ineens recht omhoog, daar twijfelde ik nog mee om te kopen vanmiddag ook.
[ Voor 7% gewijzigd door AMARONE op 02-01-2021 19:02 ]
AMARONE schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 19:00:
[...]
En met 0,0x?
Het enige, ik twijfel om zo even de inleg van vanmiddag terug te halen om dan wat lager terug in te stappen.
Lager gaat ie echt wel, wanneer??
Maar als je dit artikel leest dan zijn er grote spelers ingestapt.. drops van 80% zijn dus niet meer toegestaan..
Een drop van 30 is maximaal (hoop). Dus zet je buy op 22 en wacht
Iedereen naar de reddingsboten!
Die grote spelers zullen toch ook gewoon weer uitstappen als hij in vrije val gaat, neem ik aan?JoebarRC schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 19:03:
[...]
![]()
![]()
ok ok
Lager gaat ie echt wel, wanneer??
Maar als je dit artikel leest dan zijn er grote spelers ingestapt.. drops van 80% zijn dus niet meer toegestaan..
Een drop van 30 is maximaal (hoop). Dus zet je buy op 22 en wacht
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/dNNlw7rUNgQWvGqsS4TtVTxW.jpg?f=fotoalbum_large)