Zeker. Ik ben ook in enkele dagen verslaafd geraakt. Aan de GIFs, en TA's en gewoon lekker lullen over crypto.Richh schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 10:01:
Het blijft leuk om in de ochtend niet direct de koersen te bekijken, maar gewoon even dit topic door te lezen.
Eerst gifjes die impliceren dat we flink droppen, maakt het lekker spannend. Moon-geroep zonder te weten of we verder zijn gestegen dan die zogenaamde grote drop
En dat allemaal terwijl we opnieuw een ATH hebben gezet
Inderdaad douche ik dan maar een uur later dan gedacht
En vandaag blijkt maar weer dat ik niet eens even kan gaan slapen of dingen doen zonder dat het weer m00n of terr0r is in cryptoland en de topic: Verslaving neemt toe.
Wat dan? Inzicht/verkoop van koopgedrag? Grotere financiele speler worden? Aanzetten tot traden?Taro schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:43:
[...]
De Binance Card is gratis, gebruik is ook gratis. Voordeel voor Binance zit hem in andere zaken.
Ik zie bij bijv Coinbase Card duidelijke uitleg en net kostenoverzicht, maar bij Binance Card staat echt nul en er is ook niets te vinden over alle tarieven en kosten en cashback etc.?
Same. Als ik ergens een hekel aan heb is het de schuldenmaatschappij. De Wehkamps en creditcardbedrijven die teren op schulden en mensen die te zwak zijn nog dieper de ellende in duwen.anti elppa schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:44:
[...]
credit card heb ik ook al 4 jaar niet meer aangeraakt. Heel soms nog paypal voor china shit
Ik gebruik voor het meeste PayPal gekoppeld aan mijn bank. Enkel bij vliegtickets is het soms nog lastig zoeken naar een iDeal-acceptant ipv die eeuwige zestien nummertjes met kosten, rente en krediet.
Hopelijk snel Bitcoin
[ Voor 8% gewijzigd door Stan op 02-01-2021 16:37 . Reden: Geen Binance Card info te vinden ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/kaKtV3m10wW5aJyMUzsdlLwv.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7aS1oHptgu7tsJgFLyrKau1G.jpg?f=user_large)
/f/image/7nvBqIwbsavd51KLBFOrgkwT.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BU0noyqo2CDvXT7xHceAtGSL.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/MTKSwJQSNHas23GNCH4XBp4R.png?f=fotoalbum_large)