"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Ook in 2021 gaan we weer gewoon aan het werk zie ik. Maar hopelijk brengt Bitcoin ons veel voorspoed
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Op vele nieuwe manen, mars, en ver voorbij.
Op de nieuwe Lambo's, Tesla's en Porsche's die jullie allemaal door die dikke groene candles gaan aanschaffen in 2021.
MOON SOON
LAMBO
HAPPY 2021
โ๏ธ 4500wp zuid | ๐MT Venus 5kW | ๐ Tesla Model 3 SR+ 2020 | โ๏ธ Daikin 3MXM 4kW
Jij had ook een straatje halve loten?Taro schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 00:45:
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Op een mooi, gezond en zeer lucratief 2021!![]()
![]()
Ook in 2021 gaan we weer gewoon aan het werk zie ik. Maar hopelijk brengt Bitcoin ons veel voorspoed
[Afbeelding]
โ๏ธ 4500wp zuid | ๐MT Venus 5kW | ๐ Tesla Model 3 SR+ 2020 | โ๏ธ Daikin 3MXM 4kW
- Taro
- Niet online
Ja, slechte investering, had ik beter in Bitcoin kunnen steken. Net als de afgelopen 4 jaar. Ik weet wel wat ik komende december ga doen
Ach, de Postcode Loterij brengt ons morgen vast veel goeds... Weer wat ijs, of een bosje bloemen, of 10 Euro om te besteden bij de Appie Heijn... Wat een droevige bende is dat ook iedere keer weer. Zou verboden moeten worden.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Dan maar hodlen nog even
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
- Taro
- Niet online
:fill(white):strip_exif()/f/image/8mPtDST5f9cAtsBQPHLPhaq8.png?f=user_large)
No worries, was een mooie plus gisteren, volgens mij een Binance bugje ivm nieuwjaar...
Edit: Mhm, yesterday was ineens 30-12 ipv 31-12? Ze hebben daar nog wat op te lossen als ze wakker worden
[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 01-01-2021 01:09 ]
De PNL klopt tussen 0:00 en 2:00 UTC nooit. Dan zijn ze bezig met 'gegevensonderhoud'Taro schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 01:07:
Pfoe, net geen Box 3
[Afbeelding]
No worries, was een mooie plus gisteren, volgens mij een Binance bugje ivm nieuwjaar...
- Taro
- Niet online
Ik kan je vertellen dat die PNL wel klopt voor de 30e, maar zoals ik vanochtend al postte: Ik heb toen heel veel lage buy orders geplaatst die gehit zijn met een enorme rode candle die onterecht was omdat dat na 0:00 weer is gestegen, dus dat was prima, de 31e is dat weer rechtgetrokkenVictor Belli schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 01:11:
[...]
De PNL klopt tussen 0:00 en 2:00 UTC nooit. Dan zijn ze bezig met 'gegevensonderhoud'
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 01-01-2021 01:16 ]
Haha eikel, je laat me nu al schrikken in het nieuwe jaarTaro schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 01:07:
Pfoe, net geen Box 3
[Afbeelding]
Edit: Mhm, yesterday was ineens 30-12 ipv 31-12? Ze hebben daar nog wat op te lossen als ze wakker worden
@Allen: Gelukkig nieuwjaar! Ook voor 2021 geldt; gezondheid > moon gains. Desalniettemin hoop ik op veel groene kaarsen voor ons
Slechts 1,5 miljard verschil....XRP-kennende gaat dat gewoon lukken.
En denk niet; Dat ding is al zo'n gegaind, waar valt de winst te behalen??
Juist coins die hoog staan, krijgen meer aandacht van zowel kleine als grote beleggers.
En bedenk ook; waarom staat DOT zo hoog opeens? Wellicht omdat de andere coins er geen moer te zoeken hadden? Bitcoin-clones zoals LTC en BCH zijn wel een beetje anno 2018.
[ Voor 128% gewijzigd door Mooody op 01-01-2021 01:36 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
- Taro
- Niet online
๐ ๐ ๐ ๐ ๐ ๐ ๐ ๐ ๐ ๐ 500,000,000 #XRP (110,158,152 USD) unlocked from escrow at Ripple Escrow wallet
โ Whale Alert (@whale_alert) 1 januari 2021
Tx: https://t.co/AgRgPFqCJk
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Weinig spektakel rond de klok van 12... u mag zelf invullen waar!
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Het ging hier anders flink los. Weinig verschil gemerkt.PlanR schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 01:36:
Gelukkig nieuw jaar medetweakers!
Weinig spektakel rond de klok van 12... u mag zelf invullen waar!
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Thanks! Dus voor sommige om het uur screenshots maken deze dag.DW23 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 19:36:
[...]
Oh, dat wist ik niet! Bedankt!
@T-mo-T I stand corrected.
Beste wensen allemaal! Dat het een mooi crypto jaar maar worden.
Bornclean
Nuchter?Bornin1972 schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 02:01:
Heeft er iemand hier een nuchtere kijk op wat de toekomst is van privacy coins zoals Monero?
Hahahahahahaha!
[ Voor 87% gewijzigd door iVibes op 01-01-2021 02:18 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Lekker begin
eToro zegt toedeledokie tegen cryptohandelaren in Nederland.
(zwaai even terug)
(Jammer dat het van Lesli is...)iVibes schreef op donderdag 31 december 2020 @ 20:49:
Fijne jaarwisseling iedereen!
Ik flikker nog een paar Satoshi's hier op straat en dan moonen gewoon lekker door in het nieuwe jaar!
[Afbeelding]
Ik heb nagenoeg helemaal niks gedaan en dat beviel mij niet. Volgend jaar gewoon weer doen dus!
* Qunix noteert voornemen
Dat het een mooi jaar voor jullie allen mag worden.
[ Voor 4% gewijzigd door Da_maniaC op 01-01-2021 03:08 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Alles is bij elkaar (ze zitten in San Francisco).Da_maniaC schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 03:08:
Zijn Coinbase US en EU eigenlijk 2 aparte entiteiten/exchanges? Gaat alleen US, XRP delisten? Net zoals Binance US ?
Binance is in Malta en HongKong geloof ik, en ik heb het vermoede dat ze gevestigd moeten zijn in de US om daar een exchange te hebben, dus dat er ook Binance US is.
Hoi Da_maniac aka The Sequenz Pounder,Da_maniaC schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 03:08:
Zijn Coinbase US en EU eigenlijk 2 aparte entiteiten/exchanges? Gaat alleen US, XRP delisten? Net zoals Binance US ?
Bij deze raad ik u, op dit tijdstip, aan om bij familie en vrienden aan te sluiten en minder op de smartphone te focussen.
De wallets blijven in eerste instantie nog wel beschikbaar (voor het opnemen van) maar het traden wordt geheel stilgelegd, op het hele platform. Finito. En terecht.Da_maniaC schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 03:08:
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
HODLEN NATUURLIJK!Animal schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 03:30:
Geen idee wat ik nu zou moeten doen om 3:30 ATH bitcoin enzo. Morgen kater en dikke dip zeker...
/caps
Wanneer landing op aarde?
[ Voor 19% gewijzigd door AMARONE op 01-01-2021 04:16 ]
Arme Greg M00n
In retrospect, it was inevitable
BULLRUN ETH KOMT ERAAAAAAAAAN #armenindeluchtnaaktdoordestraat
On-Chain Data Shows Ethereum (ETH) Whale Accumulation Spikes, Major Rally Ahead
https://coingape.com/chai...spikes-major-rally-ahead/Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ok, voor 500 gekochtFijneKerst schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 09:46:
Laten we dan maar met een positief bericht beginnen...
BULLRUN ETH KOMT ERAAAAAAAAAN #armenindeluchtnaaktdoordestraatOn-Chain Data Shows Ethereum (ETH) Whale Accumulation Spikes, Major Rally Ahead
https://coingape.com/chai...spikes-major-rally-ahead/
Met 1 ath voor eth ben ik tevreden.T-mo-T schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 10:34:
Het goede voornemen voor 2021: iedere week een nieuwe ath?
Zero.
Verwijderd
Prachtige kater te pakken maar wel een mooie Bitcoin moon. Helaas 50 euro gewonnen op 120 euro aan staatsloten, het ziet er dus naar uit dat ik gewoon weer aan het werk moet dit jaar.
Ach ja. Niet geschoten is altijd mis...
Dat onze buys laag mogen zijn en onze sells hoog gasten, to the moon!
Vergeet de screenshots niet voor de BD. Ik zie dat ik al een trade heb gedaan vanochtend (XRPDOWN).
GoodWe 3360Wp Zuid 35ยฐ | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Had ze gewisselt voor Cake, die zitten nu in de stake.Victor Belli schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 11:22:
Mijn TWT is al 13,10 euro waard. Wordt tijd dat ik die eens in ga wisselen
Van hetzelfde! Zorg jij komend jaar dat je in de top 3 van duimpjes komt, dan hebben we nog wat te lachen terwijl we rekt gaan, alle inkomsten meer dan dat zijn mooi meegenomen.Verwijderd schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 11:05:
Goeiemorgen luitjes. Voor jullie allemaal de beste wensen, vooral veel gezondheid en geluk in dit nieuwe jaar. Nieuwe ronde, nieuwe kansen toch.
Prachtige kater te pakken maar wel een mooie Bitcoin moon. Helaas 50 euro gewonnen op 120 euro aan staatsloten, het ziet er dus naar uit dat ik gewoon weer aan het werk moet dit jaar.
Ach ja. Niet geschoten is altijd mis...
Dat onze buys laag mogen zijn en onze sells hoog gasten, to the moon!
Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1
ik gebruik Binance in hoeverre is dit veilig?Of raden jullie een cold storage /fysieke wallet aan en zo ja welke?
Dat is afhankelijk van je investering en het risico dat je wilt nemen. Ik heb mijn hodl pf lekker op de ledger staan en een handelspot op diverse exchanges.Ponk123 schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 12:08:
Gelukkig nieuwjaar allemaal, even een vraag sinds kort in btc gestapt hiervoor vooral in tesla aandelen gezeten.. van plan om het jaren te laten staan.
ik gebruik Binance in hoeverre is dit veilig?Of raden jullie een cold storage /fysieke wallet aan en zo ja welke?
Zero.
- Taro
- Niet online
Je hebt wat BNB nodig om te trade. Was ook even in de war met de 2 chains waar BNB op kan staan.Ladonna schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 12:16:
Hoe wissel je die twt in. Ik heb ze verstuurd naar trust wallet. Maar als ik in wil wisselen geeft ie steeds aan dat ik niet genoeg heb
Ladonna schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 12:16:
Hoe wissel je die twt in. Ik heb ze verstuurd naar trust wallet. Maar als ik in wil wisselen geeft ie steeds aan dat ik niet genoeg heb
Pelox schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:32:
[...]
Ik heb het naar de trust wallet gestuurd, samen met wat bnb. Daarna de bnb voor een deel omgezet in een andere bnb. Weet even niet welke, met een zwart logo in de wallet. Daarmee de twt omgezet in diezelfde bnb soort en daarna alles weer omgezet in normaal bnb en terug naar binance gestuurd.
Zero.
En maak je uiteindelijk niet verlies dan door de fees. Omdat het maar om 13 euro gaat
Ok, ik begreep dat Binance ook veilig was maar niet zodanig veilig als een hardware wallet, weet je iets over de veiligheid van Binance zelf?Taro schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 12:12:
@Ponk123 Speel je met <500 Euro dan zou ik het laten staan, daarboven evt. een hardware wallet. Lees/zoek hier even terug over Trezor vs Ledger.
- Taro
- Niet online
Hebben we dit niet al eerder besproken met op dat moment de focus op de verificatie?Ponk123 schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 12:23:
[...]
Ok, ik begreep dat Binance ook veilig was maar niet zodanig veilig als een hardware wallet, weet je iets over de veiligheid van Binance zelf?
Moet ff stukje zakken eth en btc....
Hoever gaat de stijging door... even 30k aantikken en dan moet het toch een keer correctie volgen..?
Korte ritjes durf ik ook niet te maken. Lijkt me toch dat alles beetje op top staat?
Ik wens jullie allemaal 1001 sprookjesachtige nachten toe in 2021, zonder bloeddorstige rovers op de loer, met schatkamers waarvoor de toverspreuken niet vergeten worden en met memes met memmen per 5k, omdat het anders niet bij te houden is voor onze opperbandiet Jaap.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Nagel....kist...begraven...niet meer over nadenken.
Biertje iemand?
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Niemand heeft een glazen bol. Het lijkt er echter wel op dat de opwaartse druk erg sterk is...brnbtc schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 12:29:
Ik sta nog sinds 20december naast de zijlijn. Durf gewoon nog niet weer in te stappen....
Hoever gaat de stijging door... even 30k aantikken en dan moet het toch een keer correctie volgen..?
Korte ritjes durf ik ook niet te maken. Lijkt me toch dat alles beetje op top staat?
Tja, is maar met welke periode je het vergelijkt. Kijk je bijvoorbeeld naar 2017 dan staan veel Alts nog steeds bijzonder laag.brnbtc schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 12:29:
Ik sta nog sinds 20december naast de zijlijn. Durf gewoon nog niet weer in te stappen....
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
De correctie zal ook niet om over naar huis te schrijven zijn .. 15-20% max misschien... if that.brnbtc schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 12:29:
Dus dan zitten we op een 25K ongeveer.... mooi inkoop momentje... en dan weer door richting de 40K met kleine dipjes.
HODL DE MOEDER!!
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Heb je al eens het Bitcoin whitepaper gelezen?Ponk123 schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 12:23:
[...]
Ok, ik begreep dat Binance ook veilig was maar niet zodanig veilig als een hardware wallet, weet je iets over de veiligheid van Binance zelf?
Makkelijk geschreven. Slechts 7 pagina's. Veel witruimte. Begrijpelijk voor non-techneuten. En het beantwoordt jouw vraag al op pagina รฉรฉn
Fees zijn centen dus het kan zeker wel uit.Ladonna schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 12:21:
Hoeveel bnb moet ik nu naar trustwallet versturen.
En maak je uiteindelijk niet verlies dan door de fees. Omdat het maar om 13 euro gaat
Ja HODL is wel het beste. Maar kon je in 2018/2019 nog je btc aandeel vergroten door wat maandelijks wat cash bij te storten en te kopen is dat met deze huidige en te verwachten oplopende koers steeds minder interessant.FijneKerst schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 12:32:
[...]
De correctie zal ook niet om over naar huis te schrijven zijn .. 15-20% max misschien... if that.
Dus dan zitten we op een 25K ongeveer.... mooi inkoop momentje... en dan weer door richting de 40K met kleine dipjes.
HODL DE MOEDER!!
Dan zou door traden en buy the dip de enigste manier zijn om btc aandeel te blijven vergroten... Maar dat valt mij nog niet echt mee...
Verder heb ik het idee dat 30.000 dollar ook wel een flinke weerstand is... wat is dan de reactie mocht die toch doorbreken? Correctie of mooon?
En heeft Eth zit inderdaad ook nog maar 50% op Ath... Vol daar in gaan๐ฌ
[ Voor 13% gewijzigd door brnbtc op 01-01-2021 12:44 ]
Wel opvallend dat Grayscale in de afgelopen 24H 12420232 XRP heeft gekocht.FijneKerst schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 12:29:
Bye bye XRP ... Binance gaat ze ook droppen.
Biertje iemand?
De drop valt ook alleszins mee.... Als de SEC positief oordeelt kan het ook weer als een malle opveren.Luuk schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 12:38:
[...]
Wel opvallend dat Grayscale in de afgelopen 24H 12420232 XRP heeft gekocht.
Is het geen klein gokje waard vraag je je bijna af
Toch enkel op binance us?FijneKerst schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 12:29:
Biertje iemand?
En ondanks dat stijgt xrp wel weer wel.
Heel bizar
Wat gebeurt er eigenlijk met iemands xrp als de coin gedelist wordt? Ik neem aan van niets alleen dat je niet meer kan traden op die exchange
Binance.US, 'onze' Binance vooralsnog niet.FijneKerst schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 12:29:
Biertje iemand?
Het zal denk ik vast geen verschil maken maar voor box 3 moet je de (laagste) waarde op 1 januari nemen, niet op 31 december.Taro schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 01:07:
Pfoe, net geen Box 3
[Afbeelding]
Theta gaat veel te lekker voor mij om te verkopenStokstaart schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 13:01:
Iemand toevallig wat TA gedaan op THETA? Ik ben net met een klein plukje uitgestapt en ben een buy order aan het bepalen, golden pocket lijkt te liggen rond $ 1.15.
Heb ook maar 12,5% verkochtNopheros schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 13:16:
[...]
Theta gaat veel te lekker voor mij om te verkopen
doge is pas moon voorbij de 50sats, het beest zit nu nog tussen de mollen onder de grond.Bever! schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 13:20:
Doge moon, dit kan maar een ding betekenen.. Top is in..
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
- Taro
- Niet online
Klopt, kijk maar naar de datum van mijn postsampoo schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 12:58:
[...]
Het zal denk ik vast geen verschil maken maar voor box 3 moet je de (laagste) waarde op 1 januari nemen, niet op 31 december.
Verwijderd
Such truth, much wisdom.Bever! schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 13:20:
Doge moon, dit kan maar een ding betekenen...
1 DOGE = 1 DOGE...
MOOOOOOOOOOOOOOOOON!
[ Voor 24% gewijzigd door Nopheros op 01-01-2021 13:39 ]
Ik zag de PNL van gisteren staan en dacht even dat je met 31-12 rekende. My bad.
Dat we allemaal op 1 januari volgend jaar wel dik in de box 3 mogen zitten.
Bron: Telegraaf | DFT Telegraaf | DFT1 januari 2021, 08:34
Bitcoin - Op Twitter kreeg ik de vraag wat het verschil is tussen goud en bitcoin. Mijn reactie: het is een kwestie van doelgroep. Bitcoin is voor Generatie Z hetzelfde als goud voor boomers: een beschermingsmiddel.
Ik voel me opeens een jonge god.
Once we rectify your account the Btc will be refund back to you and after that your 2fa will be disabled immediately
Please reply us back so we can provide you the rectification wallet address to deposit into
God morks in wysterious ways.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiรซren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/DQbLIq9qRklc81wXLKh94lAK.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/xAliaODIxcecv2aO8PVtL09J.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jp7BQCAqYAGdZyMYNylHvSI0.jpg?f=fotoalbum_large)