Ook niet doen als je er verlies mee lijdt.Egeau schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:23:
Hah hier ook wat XLM gekocht, voel me nu wel een schaapje dat de rest nadoet maaarja dit schaapje hoor je niet klagen als het winst oplevert.
Och Friezen .... altijd weer dezelfde. rare jongens die Friezen.-Colossalman- schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:22:
[...]
Dit zijn Friese flufjes.. door de Grote Friese Oorlog zijn wij een eigen koers gaan hanteren.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Klopt, het kan Friezen of het kan dooien zei mijn opa altijd.FijneKerst schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:27:
[...]
Och Friezen .... altijd weer dezelfde. rare jongens die Friezen.
Ik kan helaas geen XLM aankopen. Als ik het doe doe ik het goed en dat zou de koers zo opdrijven dat de SEC na XRP waarschijnlijk achter mij aan komt. Dat kan ik de mede cryptobroeders hier niet aandoen.
Jullie zullen het moeten hebben van organische groei ben ik bang, sorry.
Jullie zullen het moeten hebben van organische groei ben ik bang, sorry.
Was dat dezelfde opa die ook zei, "Het kan omhoog gaan, maar ook naar beneden!!" ?WhySoSerious schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:28:
[...]
Klopt, het kan Friezen of het kan dooien zei mijn opa altijd.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ripple heeft mijns inziens een hele goede technologie in handen waar ze banken echt mee aan het helpen zijn. Het vervelende voor XRP is dat die banken geen XRP hoeven te gebruiken om gebruik te maken van die producten.Idutchman schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 14:32:
[...]
Dat heb ik zeker, alle 71 pagina's zelfs. Ik heb absoluut vertrouwen dat Ripple de SEC rechtszaak wint.
En ik ben al dagen aan het [b]bij[/bjkopen. Ik weet dat hier veel oprechte XRP haters (maar letterlijk haat) zijn en dat is je goedrecht. Besloot daarom even afstand te nemen van dit topic.
Ik ben blij dat je het helemaal gelezen hebt, want ik heb een vraag:
Heb je ook gelezen dat de aanklacht gaat over het feit dat Ripple XRP niet aangemeld heeft en daardoor de afgelopen jaren onrechtmatig XRP heeft verkocht om geld in te zamelen voor hun bedrijf Ripple?
Vind je die aanklacht gegrond? Zo ja/nee, waarom?
Waar komt dat gevoel vandaan?[..]
Bij de overgang naar de nieuwe economie, de 'great reset', zullen degenen die achterblijven of degenen (US) die hun macht (grotendeels) verliezen, altijd akelige trucs uithalen om dat te mijden of uit te stellen. Ik heb het gevoel dat met name XRP erg ver geïntegreerd is in die 'nieuwe economie', waar het dient als een 'bridge asset' tussen de CBDC's. Een nieuwe economie waarin de USD niet de overheersende wereldvaluta is en waar de VS aanzienlijk minder macht / controle heeft.
Afgaand op de berichtgeving van Ripple heb ik het idee dat banken (bijvoorbeeld in Japan) erg gecharmeerd zijn in de werking, snelheid en integratie van Ripple producten. Niet zozeer XRP. Wat je in het nieuws ziet is dus Ripple en niet XRP, maar door de associatie.
Mocht je feiten hebben die aantonen dat er miljarden van banken over het XRP netwerk gaan, dan hoor ik het graag.
In jouw ogen ziet de Amerikaanse overheid XRP (niet Ripple, maar XRP) dus als bedreiging voor het complete Amerikaanse financiële systeem? Hoe zie je dat voor je?Om echte historische veranderingen te laten plaatsvinden, moeten de regels soms worden 'geforced' om te te breken of ze te wijzigen.
[...]
Dat alleen al, verzekert mij ervan dat de VS dit doet om haar bestaan in haar huidige vorm te redden. Nu is Jay Clayton maatjes met mensen in plaatsen als Goldman Sachs en zij willen zich bijvoorbeeld niet overgaan in die nieuwe economie en het nieuwe financiële systeem. Als Clayton na dit SEC-gedoe zijn volgende baan daar vindt, is dat een ander teken voor mij dat dit allemaal maar 'noise' is en eigenlijk 'one last attempt'.
Even voor de duidelijkheid: Ripple wordt aangklaagd, niet XRP. Ripple heeft met XRP onrechtmatig muntjes uitgegeven om geld op te halen voor hun eigen bedrijf. Ik denk dat XRP hier wel uit komt. Dat wil zeggen: Ripple zal haar rechtszaak winnen of verliezen. De munt zal blijven bestaan. De vraag is wat ze met de rest van die muntjes moeten/mogen doen. Burnen=>XRP meer waard, niet meer verkopen en houden=> XRP meer waard.Soms moet je tussen de regels doorlezen of het vanaf een groter perspectief bekijken. Timing is key, in deze wereld maar in vele andere. En deze timing kan geen toeval zijn.
De advocaat die Ripple in deze rechtszaak vertegenwoordigt, is een voormalig SEC-voorzitter. Ik weet zeker dat ze heel goed weten hoe ze deze zaak moeten winnen.
Gecombineerd met het feit dat dit alleen een Amerikaans probleem is en dat Ripple en XRP nergens heen gaan, heb ik nog steeds het gevoel dat dit 'short term' noise is. Weliswaar hele lastige en wellicht niet zo short term. Maar m.i.., zal het noise blijken.
De echte vraag is wat XRP na de rechtszaak nog betekent voor Ripple en in hoeverre ze het willen/gaan gebruiken binnen hun ecosysteem. Mijns inziens was het een gimmick om aandacht en funding binnen te halen. En dat is goed gelukt. Feit is dat er maar een paar % van het hele ecosysteem op XRP draait. En dat zal zo blijven, want banken hebben een keuze en die doen liever direct zaken met elkaar.
Bedankt voor je verhelderende verhaal. Dat ik het laatste deel weggehaald hebt doet niks af aan de inhoud, ik had er alleen geen vragen over.[...]
ps. over "the great reset" dat gaat over een lange termijn verandering die de wereld moet ondergaan om op wereld-niveau beslissingen te kunnen nemen over ons voortbestaan als mensheid.
Het gaat niet over één nacht ijs en zal dus ook niet beslecht worden met één rechtszaak. Noch zal deze rechtszaak een 'pivotal point' zijn in the great reset, want er is vast nog 30-50 jaar nodig vooraleer dat allemaal in place is.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dat zeg ik ook altijd tegen mijn vrouw.FijneKerst schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:29:
[...]
Was dat dezelfde opa die ook zei, "Het kan omhoog gaan, maar ook naar beneden!!" ?
Ik denk dat je hier een punt aansnijdt dat veel XRP fanbois niet zien..... dat Ripple niet XRP is ...MrWilliams schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:29:
[...]
Ripple heeft mijns inziens een hele goede technologie in handen waar ze banken echt mee aan het helpen zijn. Het vervelende voor XRP is dat die banken geen XRP hoeven te gebruiken om gebruik te maken van die producten.
Ik ben blij dat je het helemaal gelezen hebt, want ik heb een vraag:
Heb je ook gelezen dat de aanklacht gaat over het feit dat Ripple XRP niet aangemeld heeft en daardoor de afgelopen jaren onrechtmatig XRP heeft verkocht om geld in te zamelen voor hun bedrijf Ripple?
Vind je die aanklacht gegrond? Zo ja/nee, waarom?
[...]
Waar komt dat gevoel vandaan?
Afgaand op de berichtgeving van Ripple heb ik het idee dat banken (bijvoorbeeld in Japan) erg gecharmeerd zijn in de werking, snelheid en integratie van Ripple producten. Niet zozeer XRP. Wat je in het nieuws ziet is dus Ripple en niet XRP, maar door de associatie.
Mocht je feiten hebben die aantonen dat er miljarden van banken over het XRP netwerk gaan, dan hoor ik het graag.
[...]
In jouw ogen ziet de Amerikaanse overheid XRP (niet Ripple, maar XRP) dus als bedreiging voor het complete Amerikaanse financiële systeem? Hoe zie je dat voor je?
[...]
Even voor de duidelijkheid: Ripple wordt aangklaagd, niet XRP. Ripple heeft met XRP onrechtmatig muntjes uitgegeven om geld op te halen voor hun eigen bedrijf. Ik denk dat XRP hier wel uit komt. Dat wil zeggen: Ripple zal haar rechtszaak winnen of verliezen. De munt zal blijven bestaan. De vraag is wat ze met de rest van die muntjes moeten/mogen doen. Burnen=>XRP meer waard, niet meer verkopen en houden=> XRP meer waard.
De echte vraag is wat XRP na de rechtszaak nog betekent voor Ripple en in hoeverre ze het willen/gaan gebruiken binnen hun ecosysteem. Mijns inziens was het een gimmick om aandacht en funding binnen te halen. En dat is goed gelukt. Feit is dat er maar een paar % van het hele ecosysteem op XRP draait. En dat zal zo blijven, want banken hebben een keuze en die doen liever direct zaken met elkaar.
[...]
Bedankt voor je verhelderende verhaal. Dat ik het laatste deel weggehaald hebt doet niks af aan de inhoud, ik had er alleen geen vragen over.
ps. over "the great reset" dat gaat over een lange termijn verandering die de wereld moet ondergaan om op wereld-niveau beslissingen te kunnen nemen over ons voortbestaan als mensheid.
Het gaat niet over één nacht ijs en zal dus ook niet beslecht worden met één rechtszaak. Noch zal deze rechtszaak een 'pivotal point' zijn in the great reset, want er is vast nog 30-50 jaar nodig vooraleer dat allemaal in place is.
Dat je opa dat zei of....?Matthias87 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:31:
[...]
Dat zeg ik ook altijd tegen mijn vrouw.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
[pretbederver]
Past iedereen wel op? Er kan zo nog +-2 cent van die 13 af voordat er een bodem wordt gevonden bij XLM. Als de algehele markt stijgt zal XLM ook wel stijgen, dus kan prima goed gaan, maar dan had je net zo goed in een willekeurige andere coin kunnen zitten.
Hopelijk voor iedereen heb ik het deze keer verkeerd, maar ik stap niet in.
[/pretbederver]
Past iedereen wel op? Er kan zo nog +-2 cent van die 13 af voordat er een bodem wordt gevonden bij XLM. Als de algehele markt stijgt zal XLM ook wel stijgen, dus kan prima goed gaan, maar dan had je net zo goed in een willekeurige andere coin kunnen zitten.
[/pretbederver]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik lees dit nu pas:
. Send it to 30k...
https://apnews.com/press-...eb8abd2c441f0821facebf2a5
Nog een bedrijf dat geld leent om bitcoin te kopenGreenpro CEO CK Lee said, “We fully believe in $BTC as a store of value. I’ve instructed our investment bankers to raise debt in Q1, 2021 of up to US$100 million to invest in $BTC. The Company will also invest its own cash into $BTC.”
Net nog weer flufje++ gekocht voor 11cent nog meer pret te bederven?Taro schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:32:
[pretbederver]
[/pretbederver]
[Afbeelding]
badum tsssMatthias87 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:31:
[...]
Als ik het goed begrijp wordt er ditmaal geen grote crash verwacht voor BTC maar een 'normale' correctie? Over welke bedragen/% hebben we 't dan bij benadering? En hoe kan je dat 'weten'? In 2017 'wisten' we dat toch ook niet?
[ Voor 7% gewijzigd door Slonzo op 29-12-2020 15:35 ]
strontmunters blijven vieze vingers houden
"raise debt" .... dus... ze breiden hun SCHULD uit met nog eens 100 miljoen dollah?Innovi0 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:33:
Ik lees dit nu pas:
[...]
Nog een bedrijf dat geld leent om bitcoin te kopen. Send it to 30k...
..
Wat doe ik verkeerd?. Toen ik schuld had moest ik dat zsm terugbetalen ... ZEKER niet nog meer bij lenen.
Als je eigen scheetjes maar lekker ruiken..bikabob schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:35:
strontmunters blijven vieze vingers houden
De "crash" komt pas na nov/dec 2021.Slonzo schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:35:
Als ik het goed begrijp wordt er ditmaal geen grote crash verwacht voor BTC maar een 'normale' correctie? Over welke bedragen/% hebben we 't dan bij benadering? En hoe kan je dat 'weten'? In 2017 'wisten' we dat toch ook niet?
Tot dan gewoon wat correcties van max 10-15%
Dit is puur op basis van een stel grafieken die ik op twitter vond btw
pssst......niemand hier weet het ookSlonzo schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:35:
Geld lenen tegen 1% om te laten renderen tegen 8% is gewoon een businesscase hoor.FijneKerst schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:36:
[...]
"raise debt" .... dus... ze breiden hun SCHULD uit met nog eens 100 miljoen dollah?
..
Wat doe ik verkeerd?. Toen ik schuld had moest ik dat zsm terugbetalen ... ZEKER niet nog meer bij lenen.
NEXO-platform anyone?
Ja snap ik hoor, ben gewoon benieuwd hoe/waarop de ervaren lui dat soort conclusies stoelen
Ik leer graag bij :3
Nice!Innovi0 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:33:
Ik lees dit nu pas:
[...]
Nog een bedrijf dat geld leent om bitcoin te kopen. Send it to 30k...
P.s. Bedrijf zal vast iets goed doen aangezien ze op NASDAQ gelist zijn maar sites bouwen is iets wat ze niet kunnen. Non secure connection, design uit de jaren 0 met stockfoto's. Naja lekker boeiend http://www.greenprocapital.com/home/
Niks aan gelogen overigens, zolang ze consensieusMatthias87 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:31:
[...]
toepast, dan zal het omhoog blijven staan
Ja ok, maar wie gaat jou ff 100 miljoen lenen onder het mom "Nee joh, komt goed.. het is voor Crypto!.. je weet toch!.. gratis geld enzo!!".WhySoSerious schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:38:
[...]
Geld lenen tegen 1% om te laten renderen tegen 8% is gewoon een businesscase hoor.
NEXO-platform anyone?
Ik zou als geld lener toch echt even 2x achter mijn oren krabben. Hell, 3x zelfs.
Daar kun je sarcastisch over doen, maar na het lezen van 71 pagina's zou dat idd wel duidelijk moeten zijn ja.FijneKerst schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:31:
[...]
Ik denk dat je hier een punt aansnijdt dat veel XRP fanbois niet zien..... dat Ripple niet XRP is ...
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Je weet toch wel hoe GIGANTISCH veel geld er bij is gekomen sinds 2008? Negatieve rente, hypotheekrente van 20 jaar voor 1,5% oid.FijneKerst schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:42:
[...]
Ja ok, maar wie gaat jou ff 100 miljoen lenen onder het mom "Nee joh, komt goed.. het is voor Crypto!.. je weet toch!.. gratis geld enzo!!".
Ik zou als geld lener toch echt even 2x achter mijn oren krabben. Hell, 3x zelfs.
Bail-outs, QE's. Dan komt er gewoon ook bij crypto terecht. Denk ook niet dat ze die 100 mln bij 1 partij lenen overigens hoor.
Ho Ho (nogsteeds niet de kerstman), ik was niet sadistisch!!MrWilliams schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:42:
[...]
Daar kun je sarcastisch over doen, maar na het lezen van 71 pagina's zou dat idd wel duidelijk moeten zijn ja.
Ik bedoel, ik ben vrij nieuw in de crypto scene, en zelfs ik heb door dat je Ripple en XRP los van elkaar moet zien.
Je kunt dat niet 'weten'. Alleen vermoeden. Geen garanties. Enkel educated guesses. Moest het zo makkelijk zijn, dan was iedereen in 2017 ook op tijd uitgestapt.Slonzo schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:35:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Microstrategy / Michael Saylor heeft hezelfde gedaan met 650 miljoen geleende dollars nadat ze hun totale eigen reserve van 450 miljoen dollar in bitcoin hadden geïnvesteerd. De gedachte er achter is om te lenen in een devaluerende asset (dollar) en daarmee een appreciërende asset (bitcoin) te kopen. Hefboom dus.FijneKerst schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:36:
[...]
"raise debt" .... dus... ze breiden hun SCHULD uit met nog eens 100 miljoen dollah?
..
Vergis je niet dat iets kopen met geleend geld iets heel normaals is in onze economie. Een huis koop je immers ook meestal deels met geleend geld en banken geven 10x meer geld uit dan ze op de balans hebben staan. Echter, als iedereen dit gaat doen wordt het wel gevaarlijk. Het is een beetje als 3 ton lenen voor een huis wat nu 2 ton waard is, want het wordt in de toekomst toch wel meer waard. Kijk even terug naar 2008 om te zien wat er dan gebeurt.
Precies, en vooral wanneer en zowel jouw hypotheekverstrekkers het al 3 ton op de balans wegschrijft, én die uitlener van het geld het voor 2 ton op de balans wegschrijft.Innovi0 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:45:
[...]
Microstrategy / Michael Saylor heeft hezelfde gedaan met 650 miljoen geleende dollars nadat ze hun totale eigen reserve van 450 miljoen dollar in bitcoin hadden geïnvesteerd. De gedachte er achter is om te lenen in een devaluerende asset (dollar) en daarmee een appreciërende asset (bitcoin) te kopen. Hefboom dus.
Vergis je niet dat iets kopen met geleend geld iets heel normaals is in onze economie. Een huis koop je immers ook meestal deels met geleend geld en banken geven 10x meer geld uit dan ze op de balans hebben staan. Echter, als iedereen dit gaat doen wordt het wel gevaarlijk. Het is een beetje als 3 ton lenen voor een huis wat nu 2 ton waard is, want het wordt in de toekomst toch wel meer waard. Kijk even terug naar 2008 om te zien wat er dan gebeurt.
Reëele economie <> financiële sector.
De centrale gedachte (hoop) hierbij is dat er nu enkele grote investeerders BTC aan het inkopen zijn geweest en die hebben er belang bij dat de koers rustig en stabiel blijft groeien. Die zullen dus gaan proberen om de koers boven een minimum of zelfs binnen een bepaalde bandbreedte te houden. Mogelijk als hedge tegen inflatie van dollar en euro.Slonzo schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:35:
Aan de andere kant kan het ook zijn dat deze grote investeerders binnenkort hun hele crypto portfolio weer dumpen om winst te pakken en de koers weer teruggaat naar niveautje maart.
Welnee joh... Als [insert Tweaker username] het zegt, geloof ik hem/haar.TomTorquay schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:23:
DYOR jongens!
Wij willen allemaal een lambo.
Ik niet, ik wil gewoon vrijheidQunix schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:47:
[...]
Welnee joh... Als [insert Tweaker username] het zegt, geloof ik hem/haar.
Wij willen allemaal een lambo.
Gedverdikke, ETH koop order deze nacht echt net niet geraakt... Echt op een paar cent na. Da's wel even balen nu.
Dan maar weer verder afwachten...
Dan maar weer verder afwachten...
Was dat niet door aandelen in hun bedrijf te verkopen o.i.d. Volgens mij heeft hij het niet gewoon geleend.Innovi0 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:45:
[...]
Microstrategy / Michael Saylor heeft hezelfde gedaan met 650 miljoen geleende dollars nadat ze hun totale eigen reserve van 450 miljoen dollar in bitcoin hadden geïnvesteerd.
Maar idd... als je je bedrijf er voor over hebt om geld te lenen om in crypto te pompen... dan... ja... vooral doen
Ik ben nog steeds van de stempel, niks inzetten wat je niet kan missen.
Maar jij bent ook een individu, en geen bedrijf.FijneKerst schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:49:
[...]
Ik ben nog steeds van de stempel, niks inzetten wat je niet kan missen.
Als individu is dit een goede instelling, een (>mkb) bedrijf laat hier gewoon rendement liggen en zal niet competatief zijn.
Microstrategy heeft voor 650 aan "convertible bonds" uitgegeven. Dat zijn gewoon obligaties - een ander woord voor lening.FijneKerst schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:49:
[...]
Was dat niet door aandelen in hun bedrijf te verkopen o.i.d. Volgens mij heeft hij het niet gewoon geleend.
Edit: Oké het ligt blijkbaar iets complexer volgens Wikipedia:
Weer zo'n financieel construct dat de normale mens niet begrijpt, maar het lijkt dus op een lening en op aandelen..In finance, a convertible bond or convertible note or convertible debt is a type of bond that the holder can convert into a specified number of shares of common stock in the issuing company or cash of equal value. It is a hybrid security with debt- and equity-like features.
Wikipedia: Convertible bond
[ Voor 44% gewijzigd door Innovi0 op 29-12-2020 15:56 ]
Fuk, hoe doe ik dat.. wil ik ook...Innovi0 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:53:
[...]
Microstrategy heeft voor 650 aan "convertible bonds" uitgegeven. Dat zijn gewoon obligaties - een ander woord voor lening.
Iemand die mijn obligaties wil kopen?... ah toe? ..
Is dit aan mij gericht? Echt letterlijk nergens heb ik gezegd dat Ripple en XRP hetzelfde zijn of dat dit mijn perceptie is. If anything, geef ik juist aan dat dit los van elkaar staat en daarom het 'security' verhaal nergens op slaat.MrWilliams schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:42:
[...]
Daar kun je sarcastisch over doen, maar na het lezen van 71 pagina's zou dat idd wel duidelijk moeten zijn ja.
Hieruit weet ik zeker dat jij mijn stuk niet gelezen hebt. Het oogkleppen gedrag hier.
Zoals een goede leus maar altijd al te goed omschrijft:
Never wrestle with a pig. You both get dirty and the pig likes it'.
Idd grote oogkleppen heb je op, en ik vermoed ook een bijpassend slaapmutsjeIdutchman schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:56:
[...]
Is dit aan mij gericht? Echt letterlijk nergens heb ik gezegd dat Ripple en XRP hetzelfde zijn of dat dit mijn perceptie is. If anything, geef ik juist aan dat dit los van elkaar staat en daarom het 'security' verhaal nergens op slaat.
Hieruit weet ik zeker dat jij mijn stuk niet gelezen hebt. Het oogkleppen gedrag hier.
JUST IN: Half of two-time pro-bowler @RussellOkung’s contract with the @Panthers is getting paid out in #bitcoin via @JackMallers' @ln_strike.@wsfoxley reportshttps://t.co/xR5ZKkYHQE
— CoinDesk (@CoinDesk) 29 december 2020
Got more athletes on the waitlist we’ll onboard now. NFL, NBA, MLB. Even some Billboard artists.
— Jack Mallers (@jackmallers) 29 december 2020
Stacking sats is going mainstream, we’re about to blow this shit up, just getting started.
Salaris laten uitbetalen in bitcoin nu ook al mainstream
Oké, wel weer genoeg bull-nieuws gedeeld hier vandaag. Kom maar op met die dip, dan kunnen we die eindejaarsbonus omzetten in sats.
- Taro
- Niet online
Op de 3 minute chart van XRP/BTC komen de 3 MA-lijnen bijna bij elkaar... De OCO-order staat ingesteld op de short. Meestal zie je na een grote daling dat de koers wel weer even boven die lijnen komt, na enige tijd weer afvlakt en de daling daarna weer verder gaat. Stop loss staat dus om een stijging af te dekken, de stop profit om een verdere daling mee te pakken staat ook ingesteld. Laat de actie maar komen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
XLM static fire is net geweest nu de launch afwachten
Ik luister al naar DJ Jean. Any minute now..-Colossalman- schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:08:
XLM static fire is net geweest nu de launch afwachten
Ik naar ACDC ... zit jij op een ander punt dan mij in de top2000Matthias87 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:10:
[...]
Ik luister al naar DJ Jean. Any minute now..
Zo te zien zakken we..Taro schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:06:
Op de 3 minute chart van XRP/BTC komen de 3 MA-lijnen bijna bij elkaar... De OCO-order staat ingesteld op de short. Meestal zie je na een grote daling dat de koers wel weer even boven die lijnen komt, na enige tijd weer afvlakt en de daling daarna weer verder gaat. Stop loss staat dus om een stijging af te dekken, de stop profit om een verdere daling mee te pakken staat ook ingesteld. Laat de actie maar komen.
OCO order. Zowel een sell als een buy en de eerste die je raakt 'blijft staan' lees ik. Ik zie de use case alleen niet helemaal. Dit is een soort van er gaat IETS groots gebeuren bet, waarbij stel dat het opeens toch zwaar omhoog in plaats van omlaag gaat er in ieder geval ook gelijk een order staat om ipv te verkopen in te kopen (of andersom)?Taro schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:06:
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Crying at the cryptotech hierFijneKerst schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:12:
[...]
Ik naar ACDC ... zit jij op een ander punt dan mij in de top2000
Wat maakt het uit waarvoor ze het lenen? Als de geldverstrekker inschat dat het risico niet onaanvaardbaar hoog is maakt die het ook weinig uit.FijneKerst schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:42:
[...]
Ja ok, maar wie gaat jou ff 100 miljoen lenen onder het mom "Nee joh, komt goed.. het is voor Crypto!.. je weet toch!.. gratis geld enzo!!".
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Denk dat de XLM surge nog wel even uitblijft eigenlijk..
NANO however.
NANO however.
- Taro
- Niet online
Klopt, in dit geval heb ik het zo ingesteld:twit schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:17:
[...]
OCO order. Zowel een sell als een buy en de eerste die je raakt 'blijft staan' lees ik. Ik zie de use case alleen niet helemaal. Dit is een soort van er gaat IETS groots gebeuren bet, waarbij stel dat het opeens toch zwaar omhoog in plaats van omlaag gaat er in ieder geval ook gelijk een order staat om ipv te verkopen in te kopen (of andersom)?
Price: 600 sats
Stop: 751 sats
Limit: 765 sats
Amount: 100%
Stijgt de prijs naar 751 sats, dan doe je een soort market order met een max tot 765 sats en heb je dus je short automatisch omgezet naar een long en lift je mee op een XRP stijging.
Daalt de prijs tot 600 sats, dan wordt BTC omgezet in veel extra XRP, los je automatisch de lening achter de short af en heb je dus "gratis XRP's" die je daarna bijv. weer kunt verkopen. Of je lost alleen de lening af en blijft verder in Bitcoin zitten, maar dan moet je als amount bijv. 90% ipv 100% kiezen afhankelijk van welk type short je hebt gekozen (in dit geval een x10).
Edit: Een daling dus
Dit is wat Binance nu weergeeft, al klopt dat percentage volgens mij niet...
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 29-12-2020 16:24 ]
Volgens mij was dat ook een van de redenen dat de Escrows ontstonden, zodat niet alles ineens op de markt gestort kan worden.Richh schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 14:42:
[...]
Zolang de XRP uitgifte wordt beheerd door Ripple Labs, waar de SEC een mening over heeft, zie ik een groot risico. Als er opeens heel veel Ripples worden uitgedeeld daalt de waarde van jouw XRP in jouw wallet.
Als vervolgens alle exchanges hun handen er vanaf trekken, zal de prijs enkel dalen (iedereen wil sellen voor de delisting) kan je je XRP ook niet meer omwisselen tegen fiat.
Ik zie niet echt in welk scenario nog voor een opleving van de koers kan zorgen, en dus ook niet waarom je dit FUD noemt
Ik ga er vanuit dat niet heel de wereld de US Exchanges zal volgen met een delisting, maargoed het is in een glazen bol kijken.
Als je zegt dat er maar 7 validators zijn is dat niet waar, dat noem ik dan inderdaad FUD.
Dit is natuurlijk gebaseerd op mijn mening.
Ik raad ook niemand aan om te kopen of verkopen.
De prijs stort nu mega in door Panic Sells. Je kan de emoties ook al goed merken.
Hier in de slowchat wordt tenslotte gevraagd of men nu moet kopen of verkopen.
Mijn XRP staat ook aardig in de -, maar dit is niet zo erg als een jaar geleden.
Ik kijk het allemaal maar aan en zie waar het schip strandt.
Ik zit niet alleen in XRP dus dat komt allemaal wel goed
Got it, thanks! Interessant dat je dit soort advanced orders gewoon in Binance zelf kunt doen. Moet je anders toch redelijk wat voor kloten met losse orders om hetzelfde te bewerkstelligen (al kan het natuurlijk wel).Taro schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:22:
[...]
Klopt, in dit geval heb ik het zo ingesteld:
Price: 600 sats
Stop: 751 sats
Limit: 765 sats
Amount: 100%
Stijgt de prijs naar 751 sats, dan doe je een soort market order met een max tot 765 sats en heb je dus je short automatisch omgezet naar een long en lift je mee op een XRP stijging.
Daalt de prijs tot 600 sats, dan wordt BTC omgezet in veel extra XRP, los je automatisch de lening achter de short af en heb je dus "gratis XRP's" die je daarna bijv. weer kunt verkopen. Of je lost alleen de lening af en blijft verder in Bitcoin zitten, maar dan moet je als amount bijv. 90% ipv 100% kiezen afhankelijk van welk type short je hebt gekozen (in dit geval een x10).
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
zat ik ook al met een schuin oog naar te kijken.Matthias87 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:20:
Denk dat de XLM surge nog wel even uitblijft eigenlijk..
NANO however.
doei
Om bij jouw manier van repliek te blijven: Heb ik ergens gezegd dat de opmerking over die 71 pagina's op jou gericht zijn? En zo voort.... daar schieten we dus niks mee op.Idutchman schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:56:
[...]
Is dit aan mij gericht? Echt letterlijk nergens heb ik gezegd dat Ripple en XRP hetzelfde zijn of dat dit mijn perceptie is. If anything, geef ik juist aan dat dit los van elkaar staat en daarom het 'security' verhaal nergens op slaat.
Ja, ik heb heel je stuk gelezen. En ik had wat vragen, want als ik oogkleppen blijk te hebben, dan wil ik graag e.e.a. bijstellen. Zoals mijn moeder altijd zei: "Laat me zien dat ik blind ben en ik koop een blindegeleidehond. Dan loop ik niet meer tegen de muur op." Jammer dat me de kans niet geeft om mijn blik te verruimen.
Vraag me overigens af of binance nog iets gaat doen qua delisting XRP. Zou wel echt genadeklap zijn..
Meer een kopstoot met een knietje in de neder-regionen daarna hielen doorsnijden en zo de berg aftrappen.UntamedNL schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:30:
Vraag me overigens af of binance nog iets gaat doen qua delisting XRP. Zou wel echt genadeklap zijn..
...
Ovzo
Net te vroeg op all in XLM gedrukt op 520 Satoshi. Nu duikt ie natuurlijk onder de 500 sats
Doe mee met 280 euro flufje. Nu maar geduld hebben
BTC ziet bearish uit. Steeds lower highs.
(1H chart btw)
(1H chart btw)
[ Voor 18% gewijzigd door The Redman op 29-12-2020 16:34 ]
Denk dat XLM nog wel een stukje lager kan... rond de 12 cent kom ik pas in actie....
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ja GVD ... gaat nu iedereen eigen fluf waardes verzinnen!!MatsuMatsu85 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:32:
Doe mee met 280 euro flufje. Nu maar geduld hebben
Zelfde hier, wachten tot rond de 11,5-12 centiVibes schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:36:
Denk dat XLM nog wel een stukje lager kan... rond de 12 cent kom ik pas in actie....
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Fuck, wrecked gaan op XRP omdat ik mn orders niet had weggehaald. Gelukkig verlies kunnen limiteren naar 1/3 van de winst van gister.. met een beetje geduld had ik het overleefd met kleine winst.
[ Voor 55% gewijzigd door green-tea op 29-12-2020 16:48 ]
We zijn gewoon een (bullish) pennant aan het sluiten. Daar horen lower highs bij, net als higher lows.The Redman schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:33:
BTC ziet bearish uit. Steeds lower highs.
(1H chart btw)
/f/image/4DUyhZQaVQfuQjrwVCVX7g4S.png?f=fotoalbum_large)
Rond 12 uur stegen we er bovenuit, maar dat bleek uiteindelijk een fakeout.
Dit weekend hebben we ook zo'n driehoek volledig uitgewacht + nog een paar extra candles, voordat de koers omhoog ging.
Tegelijkertijd ben ik het wel met je eens, een drop naar 25.5k of zelfs 24.5k zie ik ook best gebeuren. Uitgestelde winst, boeiond
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Het gaat nu hard..... XRP gaat binnen een paar uur z'n 4e plaats inleveren aan Litecoin....
[ Voor 21% gewijzigd door iVibes op 29-12-2020 16:48 ]
Ik voorspel het tegenovergestelde... soms waait het gras groener als de appel valtiVibes schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:46:
Het gaat nu hard..... XRP gaat binnen een paar uur z'n 4e plaats inleveren aan Litecoin....
[Afbeelding]
Ja.. kan je wel zeggen... maar das altijd aan de andere kant van het hek, bij die schapen.-Colossalman- schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:48:
[...]
Ik voorspel het tegenovergestelde... soms waait het gras groener als de appel valt
Zoveel verliezen en nog pp de 3e plaats staan... moet je voorstellen hoeveel mensen er nog inzitten
Zero.
Schaap kun je eten, appel niet. dat is een product van de natuur. Eigenlijk moet je appel^2 doen tegen een lam. dan heb je pas een goede vergelijking.FijneKerst schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:49:
[...]
Ja.. kan je wel zeggen... maar das altijd aan de andere kant van het hek, bij die schapen.
Ik was nooit zo goed in scheikunde, sorry-Colossalman- schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:50:
[...]
Schaap kun je eten, appel niet. dat is een product van de natuur. Eigenlijk moet je appel^2 doen tegen een lam. dan heb je pas een goede vergelijking.
M'n broertjePelox schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:49:
Zoveel verliezen en nog pp de 3e plaats staan... moet je voorstellen hoeveel mensen er nog inzitten
Gaat hij ooit uit Ripple? Neh. Hij weet niet eens meer hoe hij moet inloggen op de Exchange waar hij zijn Rippletjes heeft staan
Zo heurt het ook Bitcoin goud op 1, ok ETH op 2, en Litecoin het silver op 3
Wel je flufjes omrekenen naar de Friese variant. Anders kom je bedrogen uitFijneKerst schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:51:
[...]
Ik was nooit zo goed in scheikunde, sorry
Kucoin gooit er ondertussen wat bonussen tegenaan voor de handel in XRP.
Niet echt netjes om je klanten uit te nodigen in een slangenkuil.
Niet echt netjes om je klanten uit te nodigen in een slangenkuil.
Heeft hier iemand ervaring met Bitstamp? Ik heb jaren geleden daar ripples gekocht voor 10 euro, en wilde het nu maar verkopen met verlies. Maar ze hebben nu opeens een minimum bedrag van 25 euro voor verkopen. Ook het verhuizen naar een andere beurs/wallet kan alleen met een bepaald minimum.
Ik kan er dus niets meer mee ..... of zijn er andere methodes?
Bij kopen zodat je aan de 25 zit en dan weer verkopen.Wolf3D schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:56:
Heeft hier iemand ervaring met Bitstamp? Ik heb jaren geleden daar ripples gekocht voor 10 euro, en wilde het nu maar verkopen met verlies. Maar ze hebben nu opeens een minimum bedrag van 25 euro voor verkopen. Ook het verhuizen naar een andere beurs/wallet kan alleen met een bepaald minimum.
Escrows bestaan niet alleen in crypto, en volgens mij hoeft Ripple Labs zich daar niet aan te houdenelektriekert schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:22:
[...]
Volgens mij was dat ook een van de redenen dat de Escrows ontstonden, zodat niet alles ineens op de markt gestort kan worden.
En of niet alles in 1x op de markt gestort kan worden, de huidige chart ziet er dus wel zo uit
Dat denk ik ook niet, maar ik denk wel dat exchanges kijken naar hoe levensvatbaar de coin is. Als grote exchanges gaan delisten dan is het een kwestie van tijd tot men volgt. Binance wacht de uitspraak af heb ik hier gelezen, wereldwijd gezien is Binance een hele grote speler die wat betreft listing/delisting heel veel kan bepalen.Ik ga er vanuit dat niet heel de wereld de US Exchanges zal volgen met een delisting, maargoed het is in een glazen bol kijken.
Wie zegt dat dan?Als je zegt dat er maar 7 validators zijn is dat niet waar, dat noem ik dan inderdaad FUD.
Natuurlijk is het panic selling. Maar dit is niet panic selling omdat de koers toevallig op een dagje -10% doet. Hier zit wel iets fundamenteels achter.De prijs stort nu mega in door Panic Sells. Je kan de emoties ook al goed merken.
Ik heb het idee dat heel veel mensen die hier in de slowchat vragen of ze XRP moeten kopen, dit vooral baseren op de zogenaamd te zwaar gecorrigeerde koers en dat lage koersen vanzelf altijd wel weer zullen stijgen. Dit hoeft niet.
Verder zie je overal vandaan berichten ontstaan dat dit grote effecten heeft voor de gehele cryptomarkt (dat hoeft helemaal niet dan snap je niet wat er hier eigenlijk aan de hand is) en/of dat het allemaal zogenaamd niks zou voorstellen. Mensen weigeren zich serieus te verdiepen in wat hier nou serieus aan de hand is.
Ik zou iedereen die overweegt XRP te kopen, zich heel goed in te lezen over wat er nou daadwerkelijk aan de hand is. En niet te handelen op basis van wat willekeurige gasten op Reddit (of hier).
Gewoon aanhouden. die €10 maakt het verschil ook niet.Wolf3D schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:56:
of ben ik te verwend?
Is zojuist gebeurdiVibes schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:46:
[Afbeelding]
- Taro
- Niet online
Hey luitjes, leuk hier met jullie rond te hebben gehangen, maar ik ga rentenieren, groetjes
:fill(white):strip_exif()/f/image/cRatXFJUIJy8pjtk4Gyxw0xw.png?f=user_large)
Nee, helaas, een Binance glitch, maar dat mag de pret niet drukken...
De top 3 zoals die er uit hoort te zien.
Alleen jammer dat het waarschijnlijk voor korte duur zal zijn.
Jammer! had je graag zien vertrekken.. SerieusTaro schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:00:
Hey luitjes, leuk hier met jullie rond te hebben gehangen, maar ik ga rentenieren, groetjes![]()
[Afbeelding]
wow, dat ging snel....
Nouja, van mij mag USDT er wel uit hoor. Zet daar maar Litecoin.Slux schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:01:
[...]
De top 3 zoals die er uit hoort te zien.
Alleen jammer dat het waarschijnlijk voor korte duur zal zijn.
De mijne staat ondertussen wel op 1000%, en die klopt wel. Helaas alleen van het gratis TWT token tientje, en ik heb de inleg er halverwege ergens uitgehaald, dus in absolute getallen is het bijna niks. Alsnog wel leuk om een keer een dergelijke ROI te hebben. Trade was een totale gok trouwens, geen echte onderbouwing voor m'n short behalve dat XRP momenteel helemaal kapot gaat.Taro schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:00:
Hey luitjes, leuk hier met jullie rond te hebben gehangen, maar ik ga rentenieren, groetjes![]()
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door hsst op 29-12-2020 17:05 ]
Ja, maar met de zakkende markt en de melding dat het 48 uur kan duren voordat de order erdoor is, ben ik het geld dan sowieso kwijt.Slux schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:57:
[...]
Bij kopen zodat je aan de 25 zit en dan weer verkopen.
Het is natuurlijk peanuts inderdaad, maar het is toch raar als je instapt met een klein bedrag en ze dan daarna opeens limieten gaan instellen waardoor je niet meer aan je geld komt.-Colossalman- schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:58:
[...]
Gewoon aanhouden. die €10 maakt het verschil ook niet.
of ben ik te verwend?
Maar ... dan hou ik het inderdaad maar aan, want anders zinloos. Alleen mijn vriendin haakt denk ik af! Keertje samen met haar aangeschaft voor de grap en om haar er ook een beetje bij te betrekken.... maar dit soort acties helpen niet echt :-P
USDT telt voor mij zo ie zo niet mee als crypto.Richh schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:02:
[...]
Nouja, van mij mag USDT er wel uit hoor. Zet daar maar Litecoin.
Ik hoop echt dat mensen nu echt gaan inzien dat XRP geen top 10 munt waardig is.
Waar blijft dat bloed in de straten?
Het duurt toch geen 48 uur om een order te plaatsen bij bitstamp ? je kan hem toch traden met een andere pair ?Wolf3D schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:02:
[...]
Ja, maar met de zakkende markt en de melding dat het 48 uur kan duren voordat de order erdoor is, ben ik het geld dan sowieso kwijt.
[...]
Het is natuurlijk peanuts inderdaad, maar het is toch raar als je instapt met een klein bedrag en ze dan daarna opeens limieten gaan instellen waardoor je niet meer aan je geld komt.
Maar ... dan hou ik het inderdaad maar aan, want anders zinloos. Alleen mijn vriendin haakt denk ik af! Keertje samen met haar aangeschaft voor de grap en om haar er ook een beetje bij te betrekken.... maar dit soort acties helpen niet echt :-P
Verwijderd
@Wolf3D witdraw naar andere exchange, of vraag of iemand hier dat verkopen wilt. Die €10,- is ook niet zoon drama.
Tis toch al lkr rood aan het worden? Of bedoel je dubbele cijfers 20% of meer?
Inderdaad, dat bedoel ik. Tegen ten laatste morgenavond weten we hoe de driehoek afloopt. In principe zou het een bull flag moeten zijn, maar dat is lang geen garantie. Stiekem speculeer ik op een stevige correctie.MatsuMatsu85 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:13:
Tis toch al lkr rood aan het worden? Of bedoel je dubbele cijfers 10% of meer?
- Taro
- Niet online
Alles maar afgesloten, volledig in fiat op een paar BNB na.
Ik zit te kijken naar een trade zo rond de 26250 inkoop (MA99 op de 1h) om te kijken of er weer een kleine run naar 266xx te maken is. Jij denkt dat we er doorheen gaan vallen dus?Taro schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:19:
Edit; ik had het over BTC/USDT , niet XRP uiteraard.
[ Voor 7% gewijzigd door twit op 29-12-2020 17:22 ]
Ik heb mijn short nog lopen... 548% roi nu, maar verwcht dat XRP nog meer daalt.... twijfelTaro schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:19:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Is toch een mooie winst nu ? grote kans dat je zo weer een dikke groene kaars krijgt met dat XRPhmr schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:22:
[...]
Ik heb mijn short nog lopen... 548% roi nu, maar verwcht dat XRP nog meer daalt.... twijfel
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/L0DceTl5YZalHVpjDvWnEIsB.png?f=fotoalbum_large)